En hoe ging dat dan?!quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:51 schreef vosss het volgende:
Dat levellen zou meer richting New Vegas gaan en niet meer zoals in Oblivion
Nou ehhh.. sja... hoe moet je dat uitleggen? Volgens mij waren er wel gedeeltes waarin er sterke enemies waren, maar hoe hoger level je werd, hoe IETSJE hoger je vijanden ook werden volgens mij (zeg maar niet gelijkwaardig, maar ein bietsken)quote:
Zoals het hoort bij een RPG, nee dit wachten we toch naar ff afquote:Op woensdag 26 januari 2011 23:32 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Nou ehhh.. sja... hoe moet je dat uitleggen? Volgens mij waren er wel gedeeltes waarin er sterke enemies waren, maar hoe hoger level je werd, hoe IETSJE hoger je vijanden ook werden volgens mij (zeg maar niet gelijkwaardig, maar ein bietsken)
Bij een RPG horen er inderdaad gewoon gebieden te zijn waar enemies echt veels te sterk zijn.quote:Op woensdag 26 januari 2011 23:39 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Zoals het hoort bij een RPG, nee dit wachten we toch naar ff af
Fixedquote:Op woensdag 26 januari 2011 23:42 schreef RickoKun het volgende:
Maar je hoeft denk ik idd niet te verwachten dat als je straks level 25 in skyrim bent, je bandieten beggars achter je aan krijgt met epische armor (mag ik hopendat sloeg in oblivion nergens op)
Weer een raak punt van je Ricko! Ik weet nog wel in Morrowind toen kwam ik na lang spelen zo'n gastje tegen in van dat Glass Armor dat was echt zo vetquote:Op woensdag 26 januari 2011 23:42 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Maar je hoeft denk ik idd niet te verwachten dat als je straks level 25 in skyrim bent, je bandieten achter je aan krijgt met epische armor (mag ik hopendat sloeg in oblivion nergens op)
Umbraquote:Op donderdag 27 januari 2011 09:08 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Weer een raak punt van je Ricko! Ik weet nog wel in Morrowind toen kwam ik na lang spelen zo'n gastje tegen in van dat Glass Armor dat was echt zo vet![]()
Bij Oblivion had je idd de eerste de beste struikrover met dik armor aan
Met de levelscaling van Oblivion was dat niet mogelijk nee.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:34 schreef CantFazeMe het volgende:
Enerzijds lijkt mij ook tof als je travel en je bent level 15 en je schoot in level 5 moeite een bandiet neer dat je op level 15 overmacht bandieten hebt van dezelfde level als in level 5. Dan heb je op level 15 iets van 20 irritante level 5 bandieten van je af te slaan. Heerlijk; ze helemaal kapot slaan. Headshotten dus
Maar met levelscaling is zoiets dus niet mogelijk?
Ik kan hem wel even scannen als daar behoefte aan is.quote:
JA!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:52 schreef Aneurysma het volgende:
[..]
Ik kan hem wel even scannen als daar behoefte aan is.
quote:
quote:
403, removedquote:Op woensdag 2 februari 2011 00:27 schreef Aneurysma het volgende:
Dan heb je op een ad geklikt denk ik. Probeer megaupload.
Maar als ik de tweede link ctrl+c en ctrl+v doet hij het gewoon heur.
http://img18.imageshack.us/g/scan0001dua.jpg/ dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |