abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91891273
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 12:52 schreef Sloggi het volgende:
Zo klein was Oblivion toch niet? Volgens mij leek het vooral kleiner omdat je paarden en fast travel had.
Ook de viewdistance maakte Oblivion qua gevoel klein.
Morrowind was voor mijn gevoel gigantisch mede doordat de viewdistance beperkt werd door de mist die er hing.
Skyrim zal wat dat betreft niet veel anders zijn dan Oblivion omdat het geen moeras is zoals Vvardenfell dat wel was.

quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 12:57 schreef RickoKun het volgende:
Ik denk dat mensen het inderdaad wel anders zouden beleven als de fast travel er niet is. Vooral dat je meteen de 5 grote (en de enige) steden al op de map had staan maakte het verkennen meteen al een stuk minder leuk.
Inderdaad. Morrowind is wat dat betreft toch een stuk leuker.
In het begin een lege kaart van het eiland en door te ontdekken en praten kom je te weten waar andere steden liggen.
Als je in het begin naar Balmora moet maar geen idee hebt waar het ligt ga je rondvragen om daarna de borden richting Balmora te volgen. Je hebt dan echt het gevoel dat je niks voorsteld omdat je niks weet. Bij Oblivion heb je meteen de volledige kaart met alle steden en wegen erop, neemt meteen een heel stuk spanning weg.

Beter idee zou zijn dat je puur op exploren of kaarten bijkopen de kaart van de provincie kan uitbreiden. In het begin heb je een leeg vel perkament waar alleen het gebied waar jij bent is ingevuld. Door te exploren wordt je kaart uitgebreid; dorpjes, steden en bossen erbij. Als je een missie krijgt van:"ga naar die en die grot" moet je zelf kan kiezen hoe die die grot vindt. Dit kan door bijvoorbeeld te vragen waar je dan een uitleg krijgt:"ga bij de grote eik 500 stappen zuidelijk etc" óf je koopt bij een kaartenmaker een uitbreiding voor je kaart waar de grot is aangegeven.
Verder hoop ik dat er geen 'markers' in het spel zitten, ook dat neemt alle spanning weg. Om het exploren nog uitdagender te maken is nergens aangegeven waar noord/oost/zuid/west zijn (op de weerhaan bovenop de kerk na), totdat jij een kompas koopt.
pi_91892491
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 12:57 schreef RickoKun het volgende:

[..]

Ik denk dat mensen het inderdaad wel anders zouden beleven als de fast travel er niet is. Vooral dat je meteen de 5 grote (en de enige) steden al op de map had staan maakte het verkennen meteen al een stuk minder leuk.

Maar goed, al die randmongolen (casual gamers) willen graag aan de hand genomen worden.
Noem het beestje gerust bij de naam: consolegamers.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  woensdag 26 januari 2011 @ 13:54:05 #103
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_91892603
is nu al bekent hoe de startkaart er uit ziet?
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
  woensdag 26 januari 2011 @ 13:54:32 #104
300818 Aneurysma
What a whore I am.
pi_91892625
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 13:54 schreef Jumparound het volgende:
is nu al bekent hoe de startkaart er uit ziet?
De startkaart?
Op woensdag 20 april 2011 14:38 schreef gogosweden het volgende:
Jij bent geil
  woensdag 26 januari 2011 @ 14:04:47 #105
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_91893087
ja, dat geblaat hierboven over de kaart in oblivion t.o.v. morrowind :P
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
  woensdag 26 januari 2011 @ 14:21:53 #106
300818 Aneurysma
What a whore I am.
pi_91893819


Maar dat is onafhankelijk van de spelgrootte. Er is gewoon bekend gemaakt dat de wereld even groot gaat zijn als in Oblivion.
Op woensdag 20 april 2011 14:38 schreef gogosweden het volgende:
Jij bent geil
pi_91899324
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 12:58 schreef ems. het volgende:

[..]

Het was wel beduidend kleiner dan morrowind dacht ik, maar ik denk dat vooral het gebrek aan veelzijdigheid in 'de vrije natuur' van oblivion ervoor zorgde dat het klein leek.
Zo uit mn hoofd was Morrowind 10 square miles en Oblivion 16 square miles.

Oblivion was dus groter dan Morrowind als ik het goed heb :)
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  woensdag 26 januari 2011 @ 16:38:24 #108
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_91900180
quote:
7s.gif Op woensdag 26 januari 2011 16:21 schreef vosss het volgende:

[..]

Zo uit mn hoofd was Morrowind 10 square miles en Oblivion 16 square miles.

Oblivion was dus groter dan Morrowind als ik het goed heb :)
NOoooo wayyyyy

Toch? :@ :@

Waarom heb ik dan het GEVOEL dat het kleiner is?

nouja.... Misschien weet ik het wel. Bij morrowind was alles namelijk origineel. Bij oblivion leek alles precies op elkaar, behalve die ayleid ruins konden nog wel eens verschillen. Voor de rest waren het allemaal wandelgangetjes met hier en daar een centrale bijeenkomst plek. Bovendien had je bij morrowind nog verschil van terrein (nou ok, bij oblivion had je nog een sneeuwgedeelte erbij).
pi_91900424
quote:
7s.gif Op woensdag 26 januari 2011 16:21 schreef vosss het volgende:

[..]

Zo uit mn hoofd was Morrowind 10 square miles en Oblivion 16 square miles.

Oblivion was dus groter dan Morrowind als ik het goed heb :)
Als je dat kan staven met een bron geloof ik je graag. Ik kan er echt niet bij dat morrowind kleiner zou zijn dan oblivion.

Maar zoals gezegd idd, waarschijnlijk ligt dat aan het feit dat het landschap en de dungeons bij oblivion verschrikkelijk saai zijn vormgegeven in tegenstelling tot de afwisseling die morrowind bood.
Conscience do cost.
  woensdag 26 januari 2011 @ 16:44:50 #110
239447 Samael
Yes, is the word to everything
pi_91900523
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 16:38 schreef RickoKun het volgende:

[..]

NOoooo wayyyyy

Toch? :@ :@

Waarom heb ik dan het GEVOEL dat het kleiner is?

nouja.... Misschien weet ik het wel. Bij morrowind was alles namelijk origineel. Bij oblivion leek alles precies op elkaar, behalve die ayleid ruins konden nog wel eens verschillen. Voor de rest waren het allemaal wandelgangetjes met hier en daar een centrale bijeenkomst plek. Bovendien had je bij morrowind nog verschil van terrein (nou ok, bij oblivion had je nog een sneeuwgedeelte erbij).
Voor mijn gevoel was Morrowind ook veel groter dan Oblivion. Miss ook omdat de landkaart zo groot leek en je er alles nog op moest verkennen.
Call me... Samael ...Billion years ago ...I was already there... Waiting to exist
  woensdag 26 januari 2011 @ 16:48:11 #111
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_91900666
quote:
12s.gif Op woensdag 26 januari 2011 13:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Noem het beestje gerust bij de naam: consolegamers.
Morrowind had je ook gewoon op de console!

Morrowind was echt stukken beter dan Oblivion ;(
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_91902108
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 16:44 schreef Samael het volgende:

[..]

Voor mijn gevoel was Morrowind ook veel groter dan Oblivion. Miss ook omdat de landkaart zo groot leek en je er alles nog op moest verkennen.
Kwam waarschijnlijk ook omdat je in Morrowind voor mijn gevoel toch een stuk trager loopt.
I'm not lost, it's just I've no idea where I am
pi_91902176
Je moet ook niet lopen, je moet springen.
Conscience do cost.
  woensdag 26 januari 2011 @ 18:07:10 #114
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_91904183
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 17:20 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:

[..]

Kwam waarschijnlijk ook omdat je in Morrowind voor mijn gevoel toch een stuk trager loopt.
Bij Oblivion reed/liep ik meteen van de start af naar de andere kant van de map. Bij Morrowind had je zo'n dal ofzo waar het hard waaide o.i.d. die ben ik wel 10 keer ingelopen steeds iets verder omdat het zo eng was O+
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
  Moderator / Redactie FP woensdag 26 januari 2011 @ 20:13:06 #115
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_91909524
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 17:22 schreef ems. het volgende:
Je moet ook niet lopen, je moet springen.
De trap bij Vivec's Palace O+ Dé plek om te trainen!
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_91909642
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 20:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

De trap bij Vivec's Palace O+ Dé plek om te trainen!
Je moest sowieso de hele tijd springen. Voordat je op een tiende van het spel was had je je acrobatics toch wel op 100, zelfs zonder dat je er speciaal de tijd voor nam :P
Conscience do cost.
  Moderator / Redactie FP woensdag 26 januari 2011 @ 20:15:35 #117
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_91909680
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 20:14 schreef ems. het volgende:

[..]

Je moest sowieso de hele tijd springen. Voordat je op een tiende van het spel was had je je acrobatics toch wel op 100, zelfs zonder dat je er speciaal de tijd voor nam :P
True, true :Y
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_91909975
goddomme wat duurt het nog lang tot het november is ;(
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
  woensdag 26 januari 2011 @ 21:18:37 #119
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_91913956
Ben niet echt enthousiast -O-

Levelscaling en fast travel enzo mehh
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_91914987
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 21:18 schreef AQuila360 het volgende:
Ben niet echt enthousiast -O-

Levelscaling en fast travel enzo mehh
zullen wel mods voor komen, zeker voor de fast travel.
Als je op de console speelt gewoon geen gebruik van de Fast Travel maken, of alleen tussen de grootste steden.
pi_91919716
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 21:34 schreef karton het volgende:
Als je op de console speelt gewoon geen gebruik van de Fast Travel maken, of alleen tussen de grootste steden.
Dat geldt voor de pc toch ook gewoon :+
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_91919953
quote:
Op woensdag 26 januari 2011 21:18 schreef AQuila360 het volgende:
Ben niet echt enthousiast -O-

Levelscaling en fast travel enzo mehh
Weer levelscaling? Belachelijk.. Hmm nu wacht ik zeker tot de reviews :)
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_91920079
Dat levellen zou meer richting New Vegas gaan en niet meer zoals in Oblivion :)
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  woensdag 26 januari 2011 @ 22:51:19 #124
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_91920084
quote:
Op woensdag 26 januari 2011 21:34 schreef karton het volgende:

[..]

zullen wel mods voor komen, zeker voor de fast travel.
Als je op de console speelt gewoon geen gebruik van de Fast Travel maken, of alleen tussen de grootste steden.
Het probleem is dat ik het wel gewoon gebruik omdat het kan maar eigenlijk haat ik het :p
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_91921136
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 22:51 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Het probleem is dat ik het wel gewoon gebruik omdat het kan maar eigenlijk haat ik het :p
Dat had ik bij Oblivion. In het begin doe je het niet omdat het 'niet hoort', maar uit eindelijk ga je het wel doen omdat je het reizen beu bent en omdat het kan :')
pi_91921302
quote:
Op woensdag 26 januari 2011 22:51 schreef vosss het volgende:
Dat levellen zou meer richting New Vegas gaan en niet meer zoals in Oblivion :)
En hoe ging dat dan?!
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
  woensdag 26 januari 2011 @ 23:32:45 #127
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_91922551
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 23:12 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

En hoe ging dat dan?!
Nou ehhh.. sja... hoe moet je dat uitleggen? Volgens mij waren er wel gedeeltes waarin er sterke enemies waren, maar hoe hoger level je werd, hoe IETSJE hoger je vijanden ook werden volgens mij (zeg maar niet gelijkwaardig, maar ein bietsken)
pi_91922893
quote:
Op woensdag 26 januari 2011 23:32 schreef RickoKun het volgende:

[..]

Nou ehhh.. sja... hoe moet je dat uitleggen? Volgens mij waren er wel gedeeltes waarin er sterke enemies waren, maar hoe hoger level je werd, hoe IETSJE hoger je vijanden ook werden volgens mij (zeg maar niet gelijkwaardig, maar ein bietsken)
Zoals het hoort bij een RPG, nee dit wachten we toch naar ff af :)
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
  woensdag 26 januari 2011 @ 23:42:27 #129
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_91923030
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 23:39 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Zoals het hoort bij een RPG, nee dit wachten we toch naar ff af :)
Bij een RPG horen er inderdaad gewoon gebieden te zijn waar enemies echt veels te sterk zijn.

Dat van new vegas was opzich wel goed, maar het was wel uitbuitbaar. Op een gegeven moment kon je iedereen wel makkelijk neermaaien als je lvl 20 bent geworden (terwijl je er nog 10 hebt te gaan).

-edit-
Maar je hoeft denk ik idd niet te verwachten dat als je straks level 25 in skyrim bent, je bandieten achter je aan krijgt met epische armor (mag ik hopen :') dat sloeg in oblivion nergens op)
  donderdag 27 januari 2011 @ 00:35:16 #130
239447 Samael
Yes, is the word to everything
pi_91925347
Wat ik nog het meest vind tegenvallen in Oblivion en Fallout is het gezoom van die camera's bij elk gesprek. :')

Gelukkig gaat daar met Skyrim verandering in komen
Call me... Samael ...Billion years ago ...I was already there... Waiting to exist
  Moderator / Redactie FP donderdag 27 januari 2011 @ 01:12:41 #131
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_91926619
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 23:42 schreef RickoKun het volgende:
Maar je hoeft denk ik idd niet te verwachten dat als je straks level 25 in skyrim bent, je bandieten beggars achter je aan krijgt met epische armor (mag ik hopen :') dat sloeg in oblivion nergens op)
Fixed ;(
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
  donderdag 27 januari 2011 @ 09:08:14 #132
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_91930015
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 23:42 schreef RickoKun het volgende:

[..]
Maar je hoeft denk ik idd niet te verwachten dat als je straks level 25 in skyrim bent, je bandieten achter je aan krijgt met epische armor (mag ik hopen :') dat sloeg in oblivion nergens op)
Weer een raak punt van je Ricko! Ik weet nog wel in Morrowind toen kwam ik na lang spelen zo'n gastje tegen in van dat Glass Armor dat was echt zo vet :D

Bij Oblivion had je idd de eerste de beste struikrover met dik armor aan -O-
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_91930228
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 09:08 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Weer een raak punt van je Ricko! Ik weet nog wel in Morrowind toen kwam ik na lang spelen zo'n gastje tegen in van dat Glass Armor dat was echt zo vet :D

Bij Oblivion had je idd de eerste de beste struikrover met dik armor aan -O-
Umbra O+
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_91983515
weer meer game informer nieuwtjes :)

link
  vrijdag 28 januari 2011 @ 12:30:09 #135
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_91984558
Haha dat van bandieten in glass armors sloeg nergens op inderdaad! _O-
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
  vrijdag 28 januari 2011 @ 12:34:12 #136
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_91984679
Enerzijds lijkt mij ook tof als je travel en je bent level 15 en je schoot in level 5 moeite een bandiet neer dat je op level 15 overmacht bandieten hebt van dezelfde level als in level 5. Dan heb je op level 15 iets van 20 irritante level 5 bandieten van je af te slaan. Heerlijk; ze helemaal kapot slaan. Headshotten dus :P

Maar met levelscaling is zoiets dus niet mogelijk? -O-
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
pi_92038885
Heeft iemand de nieuwe Gameplay al? Heb 'm zelf nog niet. Voor zover ik op de site kan zien, staat er deze maand nog niks in over Skyrim :{
Wel lekker blijven plakken hè?
  zaterdag 29 januari 2011 @ 14:31:27 #138
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_92039183
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 12:34 schreef CantFazeMe het volgende:
Enerzijds lijkt mij ook tof als je travel en je bent level 15 en je schoot in level 5 moeite een bandiet neer dat je op level 15 overmacht bandieten hebt van dezelfde level als in level 5. Dan heb je op level 15 iets van 20 irritante level 5 bandieten van je af te slaan. Heerlijk; ze helemaal kapot slaan. Headshotten dus :P

Maar met levelscaling is zoiets dus niet mogelijk? -O-
Met de levelscaling van Oblivion was dat niet mogelijk nee.

Bij Vegas was dit al stukken beter en was het dus wel meer 'mogelijker'
pi_92169713
Is dat stuk in de PU al geupload?
Children of the night. What music they make.
  dinsdag 1 februari 2011 @ 21:52:16 #140
300818 Aneurysma
What a whore I am.
pi_92196334
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 13:23 schreef DeHovenier het volgende:
Is dat stuk in de PU al geupload?
Ik kan hem wel even scannen als daar behoefte aan is.
Op woensdag 20 april 2011 14:38 schreef gogosweden het volgende:
Jij bent geil
pi_92200474
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 21:52 schreef Aneurysma het volgende:

[..]

Ik kan hem wel even scannen als daar behoefte aan is.
JA!
  Moderator / Redactie FP dinsdag 1 februari 2011 @ 23:01:44 #142
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_92201286
quote:
8s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 22:47 schreef karton het volgende:

[..]

JA!
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
  dinsdag 1 februari 2011 @ 23:02:13 #143
300818 Aneurysma
What a whore I am.
pi_92201319
Okay, minute.
Op woensdag 20 april 2011 14:38 schreef gogosweden het volgende:
Jij bent geil
  Moderator / Redactie FP dinsdag 1 februari 2011 @ 23:06:33 #144
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_92201595
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 23:02 schreef Aneurysma het volgende:
Okay, minute.
O+
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
  dinsdag 1 februari 2011 @ 23:35:27 #145
300818 Aneurysma
What a whore I am.
pi_92203391
http://www.multiupload.com/001UUGHE4Y

Het kostte even oefening om de tekst binnen de scan te krijgen, dus daarom iets langer wachten. :@

Edit; Ook op imageshack:
http://img18.imageshack.us/g/scan0001dua.jpg/
Wellicht lagere resolutie wel.

[ Bericht 36% gewijzigd door Aneurysma op 01-02-2011 23:43:03 ]
Op woensdag 20 april 2011 14:38 schreef gogosweden het volgende:
Jij bent geil
  Moderator / Redactie FP woensdag 2 februari 2011 @ 00:23:03 #146
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_92205858
Hmm... bij de eerste link krijg ik een fdmsetup.exe als download (niet gedaan uiteraard), en bij de tweede krijg ik een 404...
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
  woensdag 2 februari 2011 @ 00:27:25 #147
300818 Aneurysma
What a whore I am.
pi_92206030
Dan heb je op een ad geklikt denk ik. Probeer megaupload.

Maar als ik de tweede link ctrl+c en ctrl+v doet hij het gewoon heur.
http://img18.imageshack.us/g/scan0001dua.jpg/ dus
Op woensdag 20 april 2011 14:38 schreef gogosweden het volgende:
Jij bent geil
  woensdag 2 februari 2011 @ 09:27:21 #148
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_92210899
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 00:27 schreef Aneurysma het volgende:
Dan heb je op een ad geklikt denk ik. Probeer megaupload.

Maar als ik de tweede link ctrl+c en ctrl+v doet hij het gewoon heur.
http://img18.imageshack.us/g/scan0001dua.jpg/ dus
403, removed ;(
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
pi_92210975
Hier doet hij het prima. Vanaf Megaupload.
  woensdag 2 februari 2011 @ 09:38:00 #150
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_92211131
via rapidshare binnen thnx :)

Wat een domme teksten in die balloons bij de plaatjes :{

Gilf, sportschoenen, niet pvp maar pvv :{
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
  woensdag 2 februari 2011 @ 09:38:38 #151
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_92211146
Ga gewoon naar de winkel en betaal die 3,95. :{w
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
  woensdag 2 februari 2011 @ 09:40:25 #152
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_92211186
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 09:38 schreef The_Substitute het volgende:
Ga gewoon naar de winkel en betaal die 3,95. :{w
:')
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
  woensdag 2 februari 2011 @ 09:43:08 #153
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_92211243
quote:
13s.gif Op woensdag 2 februari 2011 09:40 schreef wise het volgende:

[..]

--> :') <--
Vind ik nou ook. :)
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
  woensdag 2 februari 2011 @ 09:45:47 #154
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_92211296
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 09:43 schreef The_Substitute het volgende:

[..]

Vind ik nou ook. :)
ik niet :)

Maar goed, het meeste wat in dat artikel stond wisten wel al. Hopelijk snel echt nieuws
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
pi_92213800
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 23:35 schreef Aneurysma het volgende:
http://www.multiupload.com/001UUGHE4Y

Het kostte even oefening om de tekst binnen de scan te krijgen, dus daarom iets langer wachten. :@

Edit; Ook op imageshack:
http://img18.imageshack.us/g/scan0001dua.jpg/
Wellicht lagere resolutie wel.
Nice! _O_
pi_92215406
Alle beetjes helpen :P
Children of the night. What music they make.
  woensdag 2 februari 2011 @ 11:56:28 #157
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_92215421
quote:
Op woensdag 2 februari 2011 09:38 schreef wise het volgende:
Wat een domme teksten in die balloons bij de plaatjes :{

Gilf, sportschoenen, niet pvp maar pvv :{
Gatverdamme wat ben jij een vies ventje zeg, een beetje Ed haten :r :r :r
AFC AJAX
  woensdag 2 februari 2011 @ 11:57:56 #158
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_92215485
quote:
13s.gif Op woensdag 2 februari 2011 11:56 schreef msnk het volgende:

[..]

Gatverdamme wat ben jij een vies ventje zeg, een beetje Ed haten :r :r :r
wie die fuck is Ed :?
Oh en de PU serieus nemen :N

Maar genoeg offtopic gelul nu :)
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
pi_92215767
PU was hard in de tijd dat Kees er nog was 8-)
Conscience do cost.
  woensdag 2 februari 2011 @ 12:09:17 #160
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_92215928
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 11:57 schreef wise het volgende:
wie die fuck is Ed :?
Oh en de PU serieus nemen :N
Wel weten dat je de PU niet serieus moet nemen, maar Ed niet kennen? Jou serieus nemen wordt ook moeilijker. :+
quote:
Maar genoeg offtopic gelul nu :)
Daar wel mee eens. :P

OnT: Gameinformer heeft nu alles onder 1 kop gezet: Enter The HUB!
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
  woensdag 2 februari 2011 @ 12:10:55 #161
300818 Aneurysma
What a whore I am.
pi_92215995
Die hub was er al vanaf 1 januari hoor. :9
Op woensdag 20 april 2011 14:38 schreef gogosweden het volgende:
Jij bent geil
  woensdag 2 februari 2011 @ 12:12:29 #162
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_92216050
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 12:10 schreef Aneurysma het volgende:
Die hub was er al vanaf 1 januari hoor. :9
Had alleen de afzonderlijke artikelen zien staan. :{
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
  woensdag 2 februari 2011 @ 12:14:47 #163
300818 Aneurysma
What a whore I am.
pi_92216145
Ik F5 het ding al weken.
Toch jammer dat ze aan het einde niet even met iets spectaculairs kwamen.
Op woensdag 20 april 2011 14:38 schreef gogosweden het volgende:
Jij bent geil
  woensdag 2 februari 2011 @ 14:47:25 #164
296894 Xblister
Simply the best..
pi_92223243
Gamekings heeft een uitgebreide preview nu het embargo eraf is.. die game word weer _O_

kan niet wachten :Y

[ Bericht 0% gewijzigd door Xblister op 02-02-2011 14:55:49 ]
Roll with the fastest
I'm the baddest who rolls with the madness
pi_92230267
Gameplay heeft misschien net 100 woorden over Skyrim in het Februari nummer staan :{
Wel lekker blijven plakken hè?
  woensdag 2 februari 2011 @ 18:09:03 #166
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_92234755
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
  woensdag 2 februari 2011 @ 19:14:42 #167
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_92237919
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 18:09 schreef AQuila360 het volgende:
Ed is een baas!

http://www.gamekings.tv/videos/preview-elder-scrolls-v-skyrim/

Previewtje door Steven!
Mwoah Oblivion een hardcore game noemen :') (die steven dan hé)

Bovendien geen info wat we nog niet weten.

Sterker nog, volgens mij weet je alles al als je dit topic doorleest. Het enige wat men nog niet heeft gezien zijn ingame beelden.
pi_92245722
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 18:09 schreef AQuila360 het volgende:
Ed is een baas!

http://www.gamekings.tv/videos/preview-elder-scrolls-v-skyrim/

Previewtje door Steven!
Ze suggereren daar wmb nogal dat Oblivion de allereerste complete open wereld game was, maar dat was toch echt Morrowind.
I'm not lost, it's just I've no idea where I am
pi_92245969
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 21:23 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:

[..]

Ze suggereren daar wmb nogal dat Oblivion de allereerste complete open wereld game was, maar dat was toch echt Morrowind.
En daarvoor bestand dat echt helemaal niet? Ik weet niet maar dat soort uitspraken neem ik sowieso altijd met een korreltje zout. Hoe vaak ik wel niet gezien heb dat een game als 'vader van het genre/idee" werd genoemd maar dat het in feite al in eerdere games geïmplementeerd was.

Meestal bedoelen ze met 'de eerste game' in dat geval de eerste game in het genre/met idee/gameplay zus en zo die goed verkocht.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  woensdag 2 februari 2011 @ 22:14:27 #170
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_92249509
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 19:14 schreef RickoKun het volgende:

[..]

Mwoah Oblivion een hardcore game noemen :') (die steven dan hé)

Bovendien geen info wat we nog niet weten.

Sterker nog, volgens mij weet je alles al als je dit topic doorleest. Het enige wat men nog niet heeft gezien zijn ingame beelden.
Oblivion is wel ''redelijk'' hardcore want ze zullen dat vergelijken met een fable ofzo.

En zeg nix over de GK's want dan zeg ik het Wessiej
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_92250027
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 21:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

En daarvoor bestand dat echt helemaal niet? Ik weet niet maar dat soort uitspraken neem ik sowieso altijd met een korreltje zout. Hoe vaak ik wel niet gezien heb dat een game als 'vader van het genre/idee" werd genoemd maar dat het in feite al in eerdere games geïmplementeerd was.

Meestal bedoelen ze met 'de eerste game' in dat geval de eerste game in het genre/met idee/gameplay zus en zo die goed verkocht.
Ze doen ook of Skyrim vorig jaar een keer is bedacht, terwijl er in TES voor zover ik weet al tijden naar wordt verwezen.
  woensdag 2 februari 2011 @ 23:19:03 #172
300818 Aneurysma
What a whore I am.
pi_92253622
The Dark Brotherhood komt terug. Dat vond ik nog wel het leukste nieuws. :@
Op woensdag 20 april 2011 14:38 schreef gogosweden het volgende:
Jij bent geil
  donderdag 3 februari 2011 @ 11:05:37 #173
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_92265417
quote:
17s.gif Op woensdag 2 februari 2011 23:19 schreef Aneurysma het volgende:
The Dark Brotherhood komt terug. Dat vond ik nog wel het leukste nieuws. :@
_O_
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
  donderdag 3 februari 2011 @ 12:28:55 #174
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_92268109
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 22:21 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Ze doen ook of Skyrim vorig jaar een keer is bedacht, terwijl er in TES voor zover ik weet al tijden naar wordt verwezen.
Dan zullen ze toch gewoon bedoelen dat ze Skyrim nu gewoon een gezicht moesten geven. Met o.a. typische architectuur, landschappen ed.
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
pi_92268511
quote:
Op woensdag 2 februari 2011 14:47 schreef Xblister het volgende:
Gamekings heeft een uitgebreide preview nu het embargo eraf is.. die game word weer _O_

kan niet wachten :Y
Dat wil ik nog wel zien :)
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
  donderdag 3 februari 2011 @ 14:53:38 #176
300818 Aneurysma
What a whore I am.
pi_92274527
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 12:38 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Dat wil ik nog wel zien :)
Wie niet. :)
Op woensdag 20 april 2011 14:38 schreef gogosweden het volgende:
Jij bent geil
  donderdag 3 februari 2011 @ 15:02:12 #177
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_92274894
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 12:28 schreef The_Substitute het volgende:

[..]

Dan zullen ze toch gewoon bedoelen dat ze Skyrim nu gewoon een gezicht moesten geven. Met o.a. typische architectuur, landschappen ed.
Nouja, dat hebben ze toch wel altijd gedaan dacht ik? Bij cyrodiil meer een 'temperate' klimaat, en bij Morrowind was het uniek dat je die vulkaan had die van die ziektes uitspuwde en daardoor het terrein ook verkloot was :@
(Ben volgens mij in morrowind niet zozeer winterachtige gedeeltes tegengekomen, op die uitbreiding na)
  zondag 13 februari 2011 @ 11:02:18 #178
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_92709386
Vroege artwork van Skyrim uitgebracht

Stelt men daarnu dat je keus hebt in de verhaallijn? Dat zou opzich best tof zijn!
Ik hoop trouwens dat er verschillende moeilijkheidsgraden zijn die vantevoren instelbaar zijn (ipv zo'n moeilijkheidsgraadbalk die je naar hartelust kan veranderen), dat zorgt bij mij vaak voor een hogere replaywaarde.
  zondag 13 februari 2011 @ 11:39:15 #179
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_92710383
Lijkt mij wel, zon schuifbalk.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
  zondag 13 februari 2011 @ 14:18:38 #180
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_92716236
quote:
17s.gif Op zondag 13 februari 2011 11:39 schreef CantFazeMe het volgende:
Lijkt mij wel, zon schuifbalk.
Schuifbalk tegen je hoofd mien jong! Ik maak daar geheid misbruik van die kut schuifbalk! :(
  zondag 13 februari 2011 @ 14:24:46 #181
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_92716506
Ik hoop echt op een groot scala aan vers chillende bogen en pijlen. Armors wapens en meer.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
pi_92720259
quote:
6s.gif Op zondag 13 februari 2011 14:24 schreef CantFazeMe het volgende:
Ik hoop echt op een groot scala aan vers chillende bogen en pijlen. Armors wapens en meer.
Dit inderdaad. En dan vooral van die unieke wapens. :9~
No resentment ever evened out a weaker hand
  zondag 13 februari 2011 @ 16:18:59 #183
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_92721499
Of verschillende soorten landschappen. Sneeuw, groen, berg, aarde etc!
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
  zondag 13 februari 2011 @ 16:44:47 #184
239447 Samael
Yes, is the word to everything
pi_92722918
Ik hoop dat de ledematen kunnen worden afgehakt
Net zoals in Fallout 3 :Y)
Call me... Samael ...Billion years ago ...I was already there... Waiting to exist
  zondag 13 februari 2011 @ 16:50:45 #185
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_92723237
quote:
Op zondag 13 februari 2011 16:18 schreef CantFazeMe het volgende:
Of verschillende soorten landschappen. Sneeuw, groen, berg, aarde etc!
Dat gaat em niet worden denk ik
  zondag 13 februari 2011 @ 16:52:14 #186
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_92723329
quote:
Op zondag 13 februari 2011 16:50 schreef RickoKun het volgende:

[..]

Dat gaat em niet worden denk ik
Jammer, vond ik altijd erg leuk. Soort van landschaps veranderingen. Krijgen we wel dynamisch weer systeem? :o
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
  zondag 13 februari 2011 @ 17:07:56 #187
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_92724079
Sja, in de zin dat we veel sneeuw en bergen krijgen, denk ik niet dat er veel gematigde stukken zijn met groen loofbos in Skyrim!
Maar dat weersysteem, hoe bedoel je dat? Was toch ook wel redelijk dynamisch met Oblivion?

quote:
Op zondag 13 februari 2011 16:52 schreef CantFazeMe het volgende:

[..]

Jammer, vond ik altijd erg leuk. Soort van landschaps veranderingen. Krijgen we wel dynamisch weer systeem? :o
pi_92727062
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 17:07 schreef RickoKun het volgende:
Sja, in de zin dat we veel sneeuw en bergen krijgen, denk ik niet dat er veel gematigde stukken zijn met groen loofbos in Skyrim!
Maar dat weersysteem, hoe bedoel je dat? Was toch ook wel redelijk dynamisch met Oblivion?

[..]



Valt nog mee hoeveel sneeuw er ligt. :P
No resentment ever evened out a weaker hand
  zondag 13 februari 2011 @ 18:23:46 #189
182714 RitseB
Walking like a lucky charm
pi_92727106
Pale Pass zat toch ook in Oblivion?
Do androids dream of electric sheep?
pi_92727229
quote:
11s.gif Op zondag 13 februari 2011 18:23 schreef RitseB het volgende:
Pale Pass zat toch ook in Oblivion?
Volgens mij is dat een passage van Cyrodiil naar Skyrim. Ohnee dat was dat fort. Meh geen idee dan.
No resentment ever evened out a weaker hand
  zondag 13 februari 2011 @ 18:38:44 #191
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_92727674
quote:
Op zondag 13 februari 2011 17:07 schreef RickoKun het volgende:
Sja, in de zin dat we veel sneeuw en bergen krijgen, denk ik niet dat er veel gematigde stukken zijn met groen loofbos in Skyrim!
Maar dat weersysteem, hoe bedoel je dat? Was toch ook wel redelijk dynamisch met Oblivion?

[..]

Nou ik bedoelde met zon, regen, dag en nacht, sneeuw, ijs enzovoort. Het landschap veranderd niet mee (wat ik graag had willen zien in combinatie met dynamisch weer!) maar het weer veranderd wel :). Dar vroeg ik mij àf of het dynamisch weer in zit.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
  zondag 13 februari 2011 @ 19:53:30 #192
300818 Aneurysma
What a whore I am.
pi_92731366
quote:
11s.gif Op zondag 13 februari 2011 18:23 schreef RitseB het volgende:
Pale Pass zat toch ook in Oblivion?
Ja, moest je heen voor die mevrouw in Bruma.
Op woensdag 20 april 2011 14:38 schreef gogosweden het volgende:
Jij bent geil
  maandag 14 februari 2011 @ 09:56:12 #193
269888 garriej
ik las ondertieten.
pi_92757579
Dit spel MOET ik spelen... morrowind helemaal kapot gespeeld en oblivion ook nu is deze aan de beurt!
We are all going to die someday. For the lucky few of us it'll be nice and fast. But for most of us it'll be just as long and slow and painful as a conversation with you.
Xbox live:garriej
pi_92763485
quote:
11s.gif Op zondag 13 februari 2011 18:23 schreef RitseB het volgende:
Pale Pass zat toch ook in Oblivion?
Volgens mij wel. In de Jerral Mountains was dat ergens dacht ik en als ik zo op dat kaartje kijk dan klopt dat wel zegmaar ;)
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_92772616
quote:
7s.gif Op maandag 14 februari 2011 12:38 schreef vosss het volgende:

[..]

Volgens mij wel. In de Jerral Mountains was dat ergens dacht ik en als ik zo op dat kaartje kijk dan klopt dat wel zegmaar ;)
Alleen lag Pale Pass in Oblivion volgens mij veel verder landinwaarts, maar misschien zit ik er naast :P
I'm not lost, it's just I've no idea where I am
  maandag 14 februari 2011 @ 17:55:54 #197
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_92777862
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 18:38 schreef CantFazeMe het volgende:

[..]

Nou ik bedoelde met zon, regen, dag en nacht, sneeuw, ijs enzovoort. Het landschap veranderd niet mee (wat ik graag had willen zien in combinatie met dynamisch weer!) maar het weer veranderd wel :). Dar vroeg ik mij àf of het dynamisch weer in zit.
Zou idd wel vet zijn als landschap mee zou veranderen, maarja dat zal er niet in zitten.
Maar dat zon, regen, dag en nacht en sneeuw dat heeft toch zowel in oblivion als in morrowind (mwah, sneeuw weet ik niet) gezeten?
  maandag 14 februari 2011 @ 18:30:48 #198
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_92779485
Jammer dat de Imperials niet meer in Skyrim zitten, vond die wel vet :{. Als ik naar de screens kijk ziet het er goed uit, alleen had wel meer verwacht :o
AFCA
Qui audet adipiscitur
  maandag 14 februari 2011 @ 18:31:32 #199
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
  maandag 14 februari 2011 @ 18:34:03 #200
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_92779627
quote:
Op maandag 14 februari 2011 17:55 schreef RickoKun het volgende:

[..]

Zou idd wel vet zijn als landschap mee zou veranderen, maarja dat zal er niet in zitten.
Maar dat zon, regen, dag en nacht en sneeuw dat heeft toch zowel in oblivion als in morrowind (mwah, sneeuw weet ik niet) gezeten?
Wel dag en nacht, maar geen sneeuw geloof ik. ^O^
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')