Nouja, dat hebben ze toch wel altijd gedaan dacht ik? Bij cyrodiil meer een 'temperate' klimaat, en bij Morrowind was het uniek dat je die vulkaan had die van die ziektes uitspuwde en daardoor het terrein ook verkloot wasquote:Op donderdag 3 februari 2011 12:28 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Dan zullen ze toch gewoon bedoelen dat ze Skyrim nu gewoon een gezicht moesten geven. Met o.a. typische architectuur, landschappen ed.
Dit inderdaad. En dan vooral van die unieke wapens.quote:Op zondag 13 februari 2011 14:24 schreef CantFazeMe het volgende:
Ik hoop echt op een groot scala aan vers chillende bogen en pijlen. Armors wapens en meer.
Dat gaat em niet worden denk ikquote:Op zondag 13 februari 2011 16:18 schreef CantFazeMe het volgende:
Of verschillende soorten landschappen. Sneeuw, groen, berg, aarde etc!
Jammer, vond ik altijd erg leuk. Soort van landschaps veranderingen. Krijgen we wel dynamisch weer systeem?quote:
quote:Op zondag 13 februari 2011 16:52 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Jammer, vond ik altijd erg leuk. Soort van landschaps veranderingen. Krijgen we wel dynamisch weer systeem?
quote:Op zondag 13 februari 2011 17:07 schreef RickoKun het volgende:
Sja, in de zin dat we veel sneeuw en bergen krijgen, denk ik niet dat er veel gematigde stukken zijn met groen loofbos in Skyrim!
Maar dat weersysteem, hoe bedoel je dat? Was toch ook wel redelijk dynamisch met Oblivion?
[..]
Volgens mij is dat een passage van Cyrodiil naar Skyrim. Ohnee dat was dat fort. Meh geen idee dan.quote:
Nou ik bedoelde met zon, regen, dag en nacht, sneeuw, ijs enzovoort. Het landschap veranderd niet mee (wat ik graag had willen zien in combinatie met dynamisch weer!) maar het weer veranderd welquote:Op zondag 13 februari 2011 17:07 schreef RickoKun het volgende:
Sja, in de zin dat we veel sneeuw en bergen krijgen, denk ik niet dat er veel gematigde stukken zijn met groen loofbos in Skyrim!
Maar dat weersysteem, hoe bedoel je dat? Was toch ook wel redelijk dynamisch met Oblivion?
[..]
Ja, moest je heen voor die mevrouw in Bruma.quote:
Volgens mij wel. In de Jerral Mountains was dat ergens dacht ik en als ik zo op dat kaartje kijk dan klopt dat wel zegmaarquote:
Alleen lag Pale Pass in Oblivion volgens mij veel verder landinwaarts, maar misschien zit ik er naastquote:Op maandag 14 februari 2011 12:38 schreef vosss het volgende:
[..]
Volgens mij wel. In de Jerral Mountains was dat ergens dacht ik en als ik zo op dat kaartje kijk dan klopt dat wel zegmaar
Zou idd wel vet zijn als landschap mee zou veranderen, maarja dat zal er niet in zitten.quote:Op zondag 13 februari 2011 18:38 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Nou ik bedoelde met zon, regen, dag en nacht, sneeuw, ijs enzovoort. Het landschap veranderd niet mee (wat ik graag had willen zien in combinatie met dynamisch weer!) maar het weer veranderd wel. Dar vroeg ik mij àf of het dynamisch weer in zit.
Wel dag en nacht, maar geen sneeuw geloof ik.quote:Op maandag 14 februari 2011 17:55 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Zou idd wel vet zijn als landschap mee zou veranderen, maarja dat zal er niet in zitten.
Maar dat zon, regen, dag en nacht en sneeuw dat heeft toch zowel in oblivion als in morrowind (mwah, sneeuw weet ik niet) gezeten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |