Ook de viewdistance maakte Oblivion qua gevoel klein.quote:Op woensdag 26 januari 2011 12:52 schreef Sloggi het volgende:
Zo klein was Oblivion toch niet? Volgens mij leek het vooral kleiner omdat je paarden en fast travel had.
Inderdaad. Morrowind is wat dat betreft toch een stuk leuker.quote:Op woensdag 26 januari 2011 12:57 schreef RickoKun het volgende:
Ik denk dat mensen het inderdaad wel anders zouden beleven als de fast travel er niet is. Vooral dat je meteen de 5 grote (en de enige) steden al op de map had staan maakte het verkennen meteen al een stuk minder leuk.
Noem het beestje gerust bij de naam: consolegamers.quote:Op woensdag 26 januari 2011 12:57 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik denk dat mensen het inderdaad wel anders zouden beleven als de fast travel er niet is. Vooral dat je meteen de 5 grote (en de enige) steden al op de map had staan maakte het verkennen meteen al een stuk minder leuk.
Maar goed, al die randmongolen (casual gamers) willen graag aan de hand genomen worden.
De startkaart?quote:Op woensdag 26 januari 2011 13:54 schreef Jumparound het volgende:
is nu al bekent hoe de startkaart er uit ziet?
Zo uit mn hoofd was Morrowind 10 square miles en Oblivion 16 square miles.quote:Op woensdag 26 januari 2011 12:58 schreef ems. het volgende:
[..]
Het was wel beduidend kleiner dan morrowind dacht ik, maar ik denk dat vooral het gebrek aan veelzijdigheid in 'de vrije natuur' van oblivion ervoor zorgde dat het klein leek.
NOoooo wayyyyyquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:21 schreef vosss het volgende:
[..]
Zo uit mn hoofd was Morrowind 10 square miles en Oblivion 16 square miles.
Oblivion was dus groter dan Morrowind als ik het goed heb
Als je dat kan staven met een bron geloof ik je graag. Ik kan er echt niet bij dat morrowind kleiner zou zijn dan oblivion.quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:21 schreef vosss het volgende:
[..]
Zo uit mn hoofd was Morrowind 10 square miles en Oblivion 16 square miles.
Oblivion was dus groter dan Morrowind als ik het goed heb
Voor mijn gevoel was Morrowind ook veel groter dan Oblivion. Miss ook omdat de landkaart zo groot leek en je er alles nog op moest verkennen.quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:38 schreef RickoKun het volgende:
[..]
NOoooo wayyyyy
Toch?![]()
Waarom heb ik dan het GEVOEL dat het kleiner is?
nouja.... Misschien weet ik het wel. Bij morrowind was alles namelijk origineel. Bij oblivion leek alles precies op elkaar, behalve die ayleid ruins konden nog wel eens verschillen. Voor de rest waren het allemaal wandelgangetjes met hier en daar een centrale bijeenkomst plek. Bovendien had je bij morrowind nog verschil van terrein (nou ok, bij oblivion had je nog een sneeuwgedeelte erbij).
Morrowind had je ook gewoon op de console!quote:Op woensdag 26 januari 2011 13:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Noem het beestje gerust bij de naam: consolegamers.
Kwam waarschijnlijk ook omdat je in Morrowind voor mijn gevoel toch een stuk trager loopt.quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:44 schreef Samael het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel was Morrowind ook veel groter dan Oblivion. Miss ook omdat de landkaart zo groot leek en je er alles nog op moest verkennen.
Bij Oblivion reed/liep ik meteen van de start af naar de andere kant van de map. Bij Morrowind had je zo'n dal ofzo waar het hard waaide o.i.d. die ben ik wel 10 keer ingelopen steeds iets verder omdat het zo eng wasquote:Op woensdag 26 januari 2011 17:20 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Kwam waarschijnlijk ook omdat je in Morrowind voor mijn gevoel toch een stuk trager loopt.
De trap bij Vivec's Palacequote:Op woensdag 26 januari 2011 17:22 schreef ems. het volgende:
Je moet ook niet lopen, je moet springen.
Je moest sowieso de hele tijd springen. Voordat je op een tiende van het spel was had je je acrobatics toch wel op 100, zelfs zonder dat je er speciaal de tijd voor namquote:Op woensdag 26 januari 2011 20:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
De trap bij Vivec's PalaceDé plek om te trainen!
True, truequote:Op woensdag 26 januari 2011 20:14 schreef ems. het volgende:
[..]
Je moest sowieso de hele tijd springen. Voordat je op een tiende van het spel was had je je acrobatics toch wel op 100, zelfs zonder dat je er speciaal de tijd voor nam
zullen wel mods voor komen, zeker voor de fast travel.quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:18 schreef AQuila360 het volgende:
Ben niet echt enthousiast![]()
Levelscaling en fast travel enzo mehh
Dat geldt voor de pc toch ook gewoonquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:34 schreef karton het volgende:
Als je op de console speelt gewoon geen gebruik van de Fast Travel maken, of alleen tussen de grootste steden.
Weer levelscaling? Belachelijk.. Hmm nu wacht ik zeker tot de reviewsquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:18 schreef AQuila360 het volgende:
Ben niet echt enthousiast![]()
Levelscaling en fast travel enzo mehh
Het probleem is dat ik het wel gewoon gebruik omdat het kan maar eigenlijk haat ik het :pquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:34 schreef karton het volgende:
[..]
zullen wel mods voor komen, zeker voor de fast travel.
Als je op de console speelt gewoon geen gebruik van de Fast Travel maken, of alleen tussen de grootste steden.
Dat had ik bij Oblivion. In het begin doe je het niet omdat het 'niet hoort', maar uit eindelijk ga je het wel doen omdat je het reizen beu bent en omdat het kanquote:Op woensdag 26 januari 2011 22:51 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Het probleem is dat ik het wel gewoon gebruik omdat het kan maar eigenlijk haat ik het :p
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |