met dit spel sowieso. De optie om mods te gebruiken maken dit soort games 1000x leuker, speelbaarder, mooier en beter dan een consoleversiequote:
Dit dus.quote:Op woensdag 16 februari 2011 10:46 schreef wise het volgende:
[..]
met dit spel sowieso. De optie om mods te gebruiken maken dit soort games 1000x leuker, speelbaarder, mooier en beter dan een consoleversie
Daar kan je niet onderuit
Ff screenies bekijken
Morrowind geen briljant verhaal vindenquote:Op woensdag 16 februari 2011 12:16 schreef speknek het volgende:
The Elder Scrolls games uitspelen!.
Hoofdverhaal zuigt altijd, ik word bij al die games halverwege afgeleid door sidequests, ben daarna nog een week bezig met dicking around, en kap er dan mee.
Ik weet niet eens meer waar Daggerfall over ging, maar mijn boot man, mijn motherfucking boot.
inddquote:Op woensdag 16 februari 2011 12:22 schreef Seam het volgende:
[..]
Morrowind geen briljant verhaal vinden
quote:Op woensdag 16 februari 2011 12:24 schreef speknek het volgende:
Okay ik heb Morrowind sowieso nooit serieus gespeeld. Daar was het 100% dicking around.
Vast zoiets. Ik meen het althans gelezen te hebben. En in Oblivion, en zelfs al een beetje in Morrowind, kreeg je al signalen dat de macht van het rijk afnam.quote:Op woensdag 16 februari 2011 11:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
En waarom valt het rijk? Omdat Martin een draak werd en er verder geen opvolger voor de troon was?
Yup, ik ben meestal ook meer aan het rond kutten dan met de main quest bezig, en dan heb ik op een gegeven moment genoeg van het spel en heb ik het nog niet uitgespeeld. Maar goed, wel weken lol gehadquote:Op woensdag 16 februari 2011 12:16 schreef speknek het volgende:
The Elder Scrolls games uitspelen!.
Hoofdverhaal zuigt altijd, ik word bij al die games halverwege afgeleid door sidequests, ben daarna nog een week bezig met dicking around, en kap er dan mee.
Ik weet niet eens meer waar Daggerfall over ging, maar mijn boot man, mijn motherfucking boot.
^ dit.quote:Op woensdag 16 februari 2011 12:13 schreef vosss het volgende:
Dat is van Oblivion man. Iedereen die dat nog niet uitgespeeld heeft moet zich schamen
Zo gaat dat bij mij ook inderdaadquote:Op woensdag 16 februari 2011 15:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Yup, ik ben meestal ook meer aan het rond kutten dan met de main quest bezig, en dan heb ik op een gegeven moment genoeg van het spel en heb ik het nog niet uitgespeeld. Maar goed, wel weken lol gehad
quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:34 schreef RickoKun het volgende:
[..]ik heb net maar even oblivion uitgespeeld, nu ben ik ook weer op de hoogte van alles
Mjah, ik vind het ook altijd 'jammer' als ik een spel uitgespeeld heb. Na de main quest nog duffe side quests gaan doen boeit me ook nooit, dus speel ik meestal eerst hopen side quests en krijg ik op een bepaald moment een 'burn-out' en speel het nooit uitquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:35 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Zo gaat dat bij mij ook inderdaadMaar even de schouders eronder en het lukt wel!
Wat voor char heb je?quote:Op maandag 21 februari 2011 20:20 schreef Chocolatebear het volgende:
Net weer Oblivion geïnstalleerd, wat voelt dat weer goed man
Assassinquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |