Thanks voor de screens! (heb alleen onduidelijke gezien van scans)quote:Op maandag 14 februari 2011 18:30 schreef Smoofie het volgende:
Jammer dat de Imperials niet meer in Skyrim zitten, vond die wel vet. Als ik naar de screens kijk ziet het er goed uit, alleen had wel meer verwacht
Het ziet er duidelijk beter uit, op de PC zal het nog beter worden jaquote:Op maandag 14 februari 2011 18:39 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Thanks voor de screens! (heb alleen onduidelijke gezien van scans)
Hmmm dat is best apart, dat de imperials er niet meer in zitten! Toch een class ertussen uit dus!
Qua graphics moet je het wat zien te relativeren, het kan inderdaad beter MAARRRRRR;
1. Skyrim wordt multiplatform gemaakt (en daarbij is de xbox360 de grootste bottleneck)
2. De screens zijn afkomstig van de Xbox360 versie (dus de PC versie zal er scherper uit zien)
Daarna nog mijn eigen mening; ik vind het er mooier uit zien. Het ziet er minder plastisch en 'perfect' uit, het ziet er nu wat ruwer en gedetailleerder uit, wat ik persoonlijk mooier vind dan zoals in oblivion.
Voor een kakelverse Elder Scrolls met next gen graphics zul je toch echt nog een jaar of 3 of vier wachten als er nieuwe consoles uit komen (tenzij ze een PC only gaan maken, en dat gaan ze denk ik echt niet doen)
Okequote:Op maandag 14 februari 2011 19:22 schreef Seam het volgende:
Die discussie is al talloze keren gevoerd, maar ik vind het echt lekkerder spelen op de xbox dan op de PC.
Holy shit @ die screens zeg. Dat interface menu ziet er echt strak uit
Jaja, de argumenten zijn bekend. Zullen we het er gewoon bij laten dat ieder zijn voorkeur heeft. Ik ben trouwens nog het meest nieuwsgierig naar de draken aangezien dit totaal nieuw terrein is voor TES. Hopelijk is dat geen lekkermakertje.quote:Op maandag 14 februari 2011 19:31 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Oke. PC heeft ontelbare mods, improved graphics, skins etc. Kijk maar naar Oblivion en Fallout 3. De improved graphics zijn echt veel beter, de skins van bijv. stormtroopers, space marines, Lich king etc, weapons. Dat is PC. En de controls zijn beter vind ik, overzichtelijker.
Ben wel benieuwd hoe die zullen zijn inderdaad. Hopelijk niet zo vervelend als cliff racersquote:Op maandag 14 februari 2011 19:40 schreef Seam het volgende:
[..]
Jaja, de argumenten zijn bekend. Zullen we het er gewoon bij laten dat ieder zijn voorkeur heeft. Ik ben trouwens nog het meest nieuwsgierig naar de draken aangezien dit totaal nieuw terrein is voor TES. Hopelijk is dat geen lekkermakertje.
Maar aan de andere kant waren die wel nostalgischquote:Op maandag 14 februari 2011 19:49 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd hoe die zullen zijn inderdaad. Hopelijk niet zo vervelend als cliff racers
Niet door hebben dat je aangevallen wordt en rustig doorlopen en er ondertussen een stuk of 5 rondom je hebben als je een storm atronach aan het aanvallen bentquote:Op maandag 14 februari 2011 19:50 schreef Seam het volgende:
[..]
Maar aan de andere kant waren die wel nostalgischGeen Morrowind zonder cliff racers
Is zo, maar het is een feit dat de PC veel meer biedt dan de consoles, wat lekkerder speelt is vooral een mening.quote:Op maandag 14 februari 2011 20:16 schreef vosss het volgende:
Ik hoop qua draken alleen maar dat het niet een slap aftreksel gaat zijn van Divinity II - Dragon Knight Saga.
En die hele PC/console discussie is ook gewoon onzin, de een vind de PC fijner, de ander zijn Xbox en weer een ander zijn Playstation en dan heb je zelfs nog gekken die zweren bij een Wii
Maar laat hoe je games ervaart nou precies de belangrijkste eigenschap van games zijnquote:Op maandag 14 februari 2011 20:18 schreef Smoofie het volgende:
Is zo, maar het is een feit dat de PC veel meer biedt dan de consoles, wat lekkerder speelt is vooral een mening.
Haha anders maak je jezelf even belachelijk met je PC-gefanboy.quote:Op maandag 14 februari 2011 20:18 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Is zo, maar het is een feit dat de PC veel meer biedt dan de consoles, wat lekkerder speelt is vooral een mening.
Did anyone say Cliff Racers?quote:Op maandag 14 februari 2011 20:02 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Niet door hebben dat je aangevallen wordt en rustig doorlopen en er ondertussen een stuk of 5 rondom je hebben als je een storm atronach aan het aanvallen bent
Die >quote:Op dinsdag 15 februari 2011 00:16 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Did anyone say Cliff Racers?![]()
Over Morrowind: ik ben (nog steeds) bezig met spelen, heb nu net Tribunal uitgespeeld, terwijl ik de rest van het spel nog niet echt heb gespeeld deze sessie
Moet wel zeggen dat het best wel een mindfuck was op het einde
Idd bazen spelquote:
Nou ja, die staat er meer bij omdat ik echt maanden geleden opnieuw ben begonnen, en nu pas Tribunal heb uitgespeeldquote:
PC verdient wat liefdequote:Op maandag 14 februari 2011 20:38 schreef Aneurysma het volgende:
[..]
Haha anders maak je jezelf even belachelijk met je PC-gefanboy.
Ik had er wat over gelezen, in de tijd dat het zich afspeelt is The empire gevallen en de Imperials zijn er alleen nog cyrodill, niet meer verspreid over een rijk.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:54 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Overigens, is het uberhaupt officieel bevestigd dat de Imperials er niet in zitten?
Ik kan zo 1 2 3 niets vinden daarover.
Oh, da's ook niet bestquote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:05 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik had er wat over gelezen, in de tijd dat het zich afspeelt is The empire gevallen en de Imperials zijn er alleen nog cyrodill, niet meer verspreid over een rijk.
Er zullen heus wel imperials zijn (het ras) maar niet zo veel als in Oblivion. Want the empire is aan het vallen. Dus vast ook geen forten van het imperial legion zoals in Morrowind.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:05 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik had er wat over gelezen, in de tijd dat het zich afspeelt is The empire gevallen en de Imperials zijn er alleen nog cyrodill, niet meer verspreid over een rijk.
met dit spel sowieso. De optie om mods te gebruiken maken dit soort games 1000x leuker, speelbaarder, mooier en beter dan een consoleversiequote:
Dit dus.quote:Op woensdag 16 februari 2011 10:46 schreef wise het volgende:
[..]
met dit spel sowieso. De optie om mods te gebruiken maken dit soort games 1000x leuker, speelbaarder, mooier en beter dan een consoleversie
Daar kan je niet onderuit
Ff screenies bekijken
Morrowind geen briljant verhaal vindenquote:Op woensdag 16 februari 2011 12:16 schreef speknek het volgende:
The Elder Scrolls games uitspelen!.
Hoofdverhaal zuigt altijd, ik word bij al die games halverwege afgeleid door sidequests, ben daarna nog een week bezig met dicking around, en kap er dan mee.
Ik weet niet eens meer waar Daggerfall over ging, maar mijn boot man, mijn motherfucking boot.
inddquote:Op woensdag 16 februari 2011 12:22 schreef Seam het volgende:
[..]
Morrowind geen briljant verhaal vinden
quote:Op woensdag 16 februari 2011 12:24 schreef speknek het volgende:
Okay ik heb Morrowind sowieso nooit serieus gespeeld. Daar was het 100% dicking around.
Vast zoiets. Ik meen het althans gelezen te hebben. En in Oblivion, en zelfs al een beetje in Morrowind, kreeg je al signalen dat de macht van het rijk afnam.quote:Op woensdag 16 februari 2011 11:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
En waarom valt het rijk? Omdat Martin een draak werd en er verder geen opvolger voor de troon was?
Yup, ik ben meestal ook meer aan het rond kutten dan met de main quest bezig, en dan heb ik op een gegeven moment genoeg van het spel en heb ik het nog niet uitgespeeld. Maar goed, wel weken lol gehadquote:Op woensdag 16 februari 2011 12:16 schreef speknek het volgende:
The Elder Scrolls games uitspelen!.
Hoofdverhaal zuigt altijd, ik word bij al die games halverwege afgeleid door sidequests, ben daarna nog een week bezig met dicking around, en kap er dan mee.
Ik weet niet eens meer waar Daggerfall over ging, maar mijn boot man, mijn motherfucking boot.
^ dit.quote:Op woensdag 16 februari 2011 12:13 schreef vosss het volgende:
Dat is van Oblivion man. Iedereen die dat nog niet uitgespeeld heeft moet zich schamen
Zo gaat dat bij mij ook inderdaadquote:Op woensdag 16 februari 2011 15:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Yup, ik ben meestal ook meer aan het rond kutten dan met de main quest bezig, en dan heb ik op een gegeven moment genoeg van het spel en heb ik het nog niet uitgespeeld. Maar goed, wel weken lol gehad
quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:34 schreef RickoKun het volgende:
[..]ik heb net maar even oblivion uitgespeeld, nu ben ik ook weer op de hoogte van alles
Mjah, ik vind het ook altijd 'jammer' als ik een spel uitgespeeld heb. Na de main quest nog duffe side quests gaan doen boeit me ook nooit, dus speel ik meestal eerst hopen side quests en krijg ik op een bepaald moment een 'burn-out' en speel het nooit uitquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:35 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Zo gaat dat bij mij ook inderdaadMaar even de schouders eronder en het lukt wel!
Wat voor char heb je?quote:Op maandag 21 februari 2011 20:20 schreef Chocolatebear het volgende:
Net weer Oblivion geïnstalleerd, wat voelt dat weer goed man
Assassinquote:
Waarom niet? 't Is een tof spelquote:Op maandag 21 februari 2011 20:29 schreef RickoKun het volgende:
[..]Daar ga ik geen woorden aan vuil maken, mijn waerde Drizzt!
Voor mij persoonlijk is de open wereld een te groot gemisquote:Op maandag 21 februari 2011 20:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Waarom niet? 't Is een tof spel
Tja, als je dat eenmaal gewend bent... er zijn mensen die grote open wereld-games al saai vinden omdat er geen multiplayer isquote:Op maandag 21 februari 2011 22:13 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Voor mij persoonlijk is de open wereld een te groot gemis
quote:Op maandag 21 februari 2011 23:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Tja, als je dat eenmaal gewend bent... er zijn mensen die grote open wereld-games al saai vinden omdat er geen multiplayer is
quote:Op maandag 21 februari 2011 23:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
NWN2 vond ik ook vrij gay vergeleken bij NWN1, die was echt zo geil als een soppend 16-jarig kutje van een heet blondje met dubbel D
Rufio is een viespeuk. Heeft iemand nog creatieve manieren om hem af te maken? Ik ben nu constant pijlen vanuit verschillende hoeken op hem aan het schieten om te zien hoe hij door zijn kamer vliegtquote:
Die vervolgens geen reet paraat maakt in bed.quote:Op maandag 21 februari 2011 23:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
die was echt zo geil als een soppend 16-jarig kutje van een heet blondje met dubbel D
Maar je kunt wel alles bij d'r flikken en zeggen dat het zo hoortquote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:08 schreef vosss het volgende:
[..]
Die vervolgens geen reet paraat maakt in bed.
Nee, vriendelijk bedankt
Eet die gast uberhaupt?quote:Op maandag 21 februari 2011 23:25 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Rufio is een viespeuk. Heeft iemand nog creatieve manieren om hem af te maken? Ik ben nu constant pijlen vanuit verschillende hoeken op hem aan het schieten om te zien hoe hij door zijn kamer vliegt
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Maar je kunt wel alles bij d'r flikken en zeggen dat het zo hoort![]()
Ricko is het vast met me eens, jatoch G?
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:39 schreef RickoKun het volgende:
[..]Ik ben het wel met je eens, want dat vervolg meisje had last van vreemde ziektes en insecten en mistte een been en een hand
quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:12 schreef vosss het volgende:
Vanmiddag om 16:00 uur nederlandse tijd eerste ingame beelden![]()
waarquote:Op donderdag 24 februari 2011 11:12 schreef vosss het volgende:
The Witcher 2 danquote:Op maandag 21 februari 2011 20:29 schreef RickoKun het volgende:
[..]Daar ga ik geen woorden aan vuil maken, mijn waerde Drizzt!
Dat is een 16 jarig jong meisje met gigantische tetten die er maar op blijft aandringen om gebruikt te worden en in een speelspleet gestopt te wordenquote:
Dat las ik gisteren ook op 4chan ja, maar waar?quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:12 schreef vosss het volgende:
quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:26 schreef vosss het volgende:
http://www.bethsoft.com/elder_council_wallpaper/
Op www.elderscrolls.com dus
Over zo'n 12 weken pasquote:Op donderdag 24 februari 2011 11:22 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Dat is een 16 jarig jong meisje met gigantische tetten die er maar op blijft aandringen om gebruikt te worden en in een speelspleet gestopt te worden![]()
Maar wanneer komt ie uit dan?
[..]
Dat las ik gisteren ook op 4chan ja, maar waar?
Mwa, ik wil wel wat ingame footage zien hoor, zolang het filmpjes zijn en geen screeniesquote:Op donderdag 24 februari 2011 11:39 schreef speknek het volgende:
Stompzinnige teasers voor wat beelden.
Schelden tegen een modquote:Op donderdag 24 februari 2011 12:53 schreef RickoKun het volgende:
Pfffffffght inderdaad jong speknek vuilak!
nee, zijn naam is niet doorgestreept, dus geen banquote:
Wie danst er mee?quote:Today on The Elder Council, we provided a link to an all-new Dragonborn wallpaper. In addition to the wallpaper, we included a link to a mysterious countdown timer — mysterious only to those that immediately started doing a dragon dance around their house. Those of you that were able to keep your wits noticed the countdown is leading up to the “first, in-game look at The Elder Scrolls V: Skyrim!!”
So in less than 19 hours (10 AM EST), the world will see Skyrim in action. How will you prepare for tomorrow’s trailer? We suggest the following: 1) Join The Elder Council, 2) Gaze upon your new wallpaper, and 3) join the folks doing the dragon dance… and maybe let them know what the countdown is all about.
doekjes bijdehandquote:Op donderdag 24 februari 2011 15:22 schreef vosss het volgende:
Godverdomme, nog 38 minuten wachten totdat ik kan ejaculeren
niet zo f5-enquote:
301 is de laatste, we zitten nu, met de mijne erbij op 294quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |