Waarom niet? 't Is een tof spelquote:Op maandag 21 februari 2011 20:29 schreef RickoKun het volgende:
[..]Daar ga ik geen woorden aan vuil maken, mijn waerde Drizzt!
Voor mij persoonlijk is de open wereld een te groot gemisquote:Op maandag 21 februari 2011 20:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Waarom niet? 't Is een tof spel
Tja, als je dat eenmaal gewend bent... er zijn mensen die grote open wereld-games al saai vinden omdat er geen multiplayer isquote:Op maandag 21 februari 2011 22:13 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Voor mij persoonlijk is de open wereld een te groot gemis
quote:Op maandag 21 februari 2011 23:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Tja, als je dat eenmaal gewend bent... er zijn mensen die grote open wereld-games al saai vinden omdat er geen multiplayer is
quote:Op maandag 21 februari 2011 23:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
NWN2 vond ik ook vrij gay vergeleken bij NWN1, die was echt zo geil als een soppend 16-jarig kutje van een heet blondje met dubbel D
Rufio is een viespeuk. Heeft iemand nog creatieve manieren om hem af te maken? Ik ben nu constant pijlen vanuit verschillende hoeken op hem aan het schieten om te zien hoe hij door zijn kamer vliegtquote:
Die vervolgens geen reet paraat maakt in bed.quote:Op maandag 21 februari 2011 23:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
die was echt zo geil als een soppend 16-jarig kutje van een heet blondje met dubbel D
Maar je kunt wel alles bij d'r flikken en zeggen dat het zo hoortquote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:08 schreef vosss het volgende:
[..]
Die vervolgens geen reet paraat maakt in bed.
Nee, vriendelijk bedankt
Eet die gast uberhaupt?quote:Op maandag 21 februari 2011 23:25 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Rufio is een viespeuk. Heeft iemand nog creatieve manieren om hem af te maken? Ik ben nu constant pijlen vanuit verschillende hoeken op hem aan het schieten om te zien hoe hij door zijn kamer vliegt
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Maar je kunt wel alles bij d'r flikken en zeggen dat het zo hoort![]()
Ricko is het vast met me eens, jatoch G?
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:39 schreef RickoKun het volgende:
[..]Ik ben het wel met je eens, want dat vervolg meisje had last van vreemde ziektes en insecten en mistte een been en een hand
quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:12 schreef vosss het volgende:
Vanmiddag om 16:00 uur nederlandse tijd eerste ingame beelden![]()
waarquote:Op donderdag 24 februari 2011 11:12 schreef vosss het volgende:
The Witcher 2 danquote:Op maandag 21 februari 2011 20:29 schreef RickoKun het volgende:
[..]Daar ga ik geen woorden aan vuil maken, mijn waerde Drizzt!
Dat is een 16 jarig jong meisje met gigantische tetten die er maar op blijft aandringen om gebruikt te worden en in een speelspleet gestopt te wordenquote:
Dat las ik gisteren ook op 4chan ja, maar waar?quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:12 schreef vosss het volgende:
quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:26 schreef vosss het volgende:
http://www.bethsoft.com/elder_council_wallpaper/
Op www.elderscrolls.com dus
Over zo'n 12 weken pasquote:Op donderdag 24 februari 2011 11:22 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Dat is een 16 jarig jong meisje met gigantische tetten die er maar op blijft aandringen om gebruikt te worden en in een speelspleet gestopt te worden![]()
Maar wanneer komt ie uit dan?
[..]
Dat las ik gisteren ook op 4chan ja, maar waar?
Mwa, ik wil wel wat ingame footage zien hoor, zolang het filmpjes zijn en geen screeniesquote:Op donderdag 24 februari 2011 11:39 schreef speknek het volgende:
Stompzinnige teasers voor wat beelden.
Schelden tegen een modquote:Op donderdag 24 februari 2011 12:53 schreef RickoKun het volgende:
Pfffffffght inderdaad jong speknek vuilak!
nee, zijn naam is niet doorgestreept, dus geen banquote:
Wie danst er mee?quote:Today on The Elder Council, we provided a link to an all-new Dragonborn wallpaper. In addition to the wallpaper, we included a link to a mysterious countdown timer — mysterious only to those that immediately started doing a dragon dance around their house. Those of you that were able to keep your wits noticed the countdown is leading up to the “first, in-game look at The Elder Scrolls V: Skyrim!!”
So in less than 19 hours (10 AM EST), the world will see Skyrim in action. How will you prepare for tomorrow’s trailer? We suggest the following: 1) Join The Elder Council, 2) Gaze upon your new wallpaper, and 3) join the folks doing the dragon dance… and maybe let them know what the countdown is all about.
doekjes bijdehandquote:Op donderdag 24 februari 2011 15:22 schreef vosss het volgende:
Godverdomme, nog 38 minuten wachten totdat ik kan ejaculeren
niet zo f5-enquote:
301 is de laatste, we zitten nu, met de mijne erbij op 294quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |