Realm: Al'Akirquote:
Realm: Alonsusquote:SuperKaasNacho
Cordem - H - Blood Elf Paladin (85)
Aiemtren - H - Tauren Warrior(60)
Zerodes - H - Tauren Druid (42)
Epicosaurus - H - Troll Death Knight (62)
Realm: Argent Dawnquote:
quote:
Realm: Auchindounquote:
quote:
Realm: Azjol-Nerubquote:
quote:
Realm: Azuremystquote:
quote:
Realm: Bloodfeatherquote:
quote:Rolstoelvandaal
Thorvay - (A) - Dwarf Hunter (85)
Triptonite - (A) - Human Paladin (81)
Cesjin - (A) - Gnome Mage (80)
Mistria - (A) - Night Elf Rogue (80)
Loksie - (A) - Gnome Warlock(80)
Realm: Bronze Dragonflightquote:
Realm: Bronzebeardquote:
Realm: Burning Legionquote:
Realm: Burning Steppesquote:
Realm: Chamber of Aspectsquote:ExperimentalFrentalMental
Ozric - (H) - Blood Elf Death Knight (81)
Zwartepiet - (H) - Undead Rogue (80)
Realm: Darkspearquote:Asschen_Sukar
Nalar - (A) - Human Warlock (85)
BuddyChrist - (A) - Draenei Priest (85)
Wabbit - (A) - Human Warrior (35)
Realm: Darksorrowquote:
Realm: Defias Brotherhoodquote:
Realm: Draenorquote:
Realm: Emerald Dreamquote:Nachtraaf
Nachtschaduw - (H) - Undead Warlock (85)
Nachtraaf - (H) - Undead Rogue (80)
Nachtgier - (H) - Undead Warrior (80)
Nachtwinter - (H) - Undead Mage (80)
Nachthavik - (H) - Undead Priest (80)
Nachtarend - (H) - Undead Death Knight (80)
Nachtbuizerd - (H) - Blood Elf Paladin (80)
Nachtvalk - (H) - Undead Hunter (80)
Nachtdier - (H) - Tauren Druid (79)
Nachtwolf - (H) - Tauren Shaman (80)
Realm: Grim Batolquote:
Realm: Hellfirequote:
Realm: Hellscreamquote:
Realm: Haomarushquote:
quote:
quote:
quote:
Realm: Kazzakquote:
Realm: Karazhanquote:
quote:anakin24
Anagnatog - (A) - Human Paladin (85)
Anagnorach - (A) - Night Elf Hunter (84)
TraxiSaron - (H) - Death Knight (75)
Realm: Khadgarquote:
Realm: Kor'gallquote:
Realm: Laughing Skullquote:
Realm: Lightning's Bladequote:SpookY22
Pipermaru - (H) - Blood Elf Rogue (85)
Korsakof - (H) - Blood Elf Death Knight (80)
Coxinator - (H) - Blood Elf Hunter (80)
Slaggathore - (H) - Tauren Druid (32)
Vanillabear - (H) - Bloof Elf Paladin (21)
Realm: Outlandquote:
quote:
Realm: Ravenholdtquote:
quote:
quote:
Realm: Runetotemquote:
Realm: Shattered Hallsquote:
Realm: Shattered Handquote:Skillstorm
Xdude - (H) - Tauren Shaman (85)
Synchrowise - (H) - Blood Elf Priest(85)
Blackiced - (H) - Tauren Death Knight (81)
Shiningmoon - (H) - Blood Elf Rogue (80)
Fieryzst - (H) - Troll Mage (67)
Realm: Silvermoonquote:
Realm: Skullcrusherquote:
Realm: Stormscalequote:
Realm: Sylvanasquote:
Realm: The Maelstromquote:
Realm: The Sha'tarquote:
quote:
Realm: Terenasquote:
Realm: Turalyonquote:
quote:
quote:Jappie
Gualterio - (H) - Tauren Warrior (85)
Ganymedes - (H) - Blood Elf Mage (85)
Tonacatecuht - (H) - Troll Rogue (80)
Realm: Twisting Netherquote:
Realm: Wildhammerquote:
Wil je zelf ook in de openingspost? Voeg je zelf dan toe:quote:
Ik zit ook op ED maar dan aan de alliance kant. Horde is echt outnumbered op EDquote:Op zondag 16 januari 2011 15:55 schreef Sosha het volgende:
[..]
Dat is waar, alles is relatief...
[..]
Deed ik eerder ook, maar ik ga nu lekker weer helemaal blanco het spel opnieuw ervaren. En om nou écht geld te gaan betalen voor een transfer, zodat ik toch zou kunnen verdienen aan mijn Khadgar-chars... Ik zou op Emerald Dream kunnen starten, daar heb ik nog twee chars, maar die zijn horde terwijl ik weer alliance wil gaan spelen. Dan is 't zo'n gedoe met het overbrengen van dat geld, dat ik denk, laat maar zitten. Als er uberhaupt nog geld op zit, ik heb geen idéé meer wat ik destijds gedaan heb met m'n spullen.
Zelf geld gaan verdienen is juist een leuke uitdaging
Is er een server waar dat niet zo is dan?quote:Op zondag 16 januari 2011 15:58 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Ik zit ook op ED maar dan aan de alliance kant. Horde is echt outnumbered op ED
Ik heb nog een level 60 human warlock op Emerald Dream geparkeerdquote:Op zondag 16 januari 2011 15:58 schreef Evertjan het volgende:
Ik zit ook op ED maar dan aan de alliance kant. Horde is echt outnumbered op ED
Bij ons is Alliance vreselijk outnumbered.quote:Op zondag 16 januari 2011 15:59 schreef Sosha het volgende:
Is er een server waar dat niet zo is dan?
Ik heb daar een blood elf mage en blood elf dk, omdat ik ook graag chars wil die er mooi uitzien, maar ik miste Ironforge toch wel heel erg. Al heb ik gemerkt dat het daar nu zo'n beetje uitgestorven is
Echt? Op welke server zit jij?quote:Op zondag 16 januari 2011 16:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Bij ons is Alliance vreselijk outnumbered.
Eh, openingspost?quote:
Ik weet ook niet waarom ik dacht dat het vragen sneller zou zijn dan gewoon zelf even kijken... Vergeef mequote:Op zondag 16 januari 2011 16:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Eh, openingspost?Haomarush, een pvp server.
Heel vervelend voor alliance om Tol Barad dailies te doenEr lopen daar zeg maar 5-6 horde op elke alliance char.
Bij ons is de Horde afgrijselijk in de minderheid. Maar Wintergrasp of TB winnen wil de Alliance toch niet lukkenquote:Op zondag 16 januari 2011 16:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Bij ons is Alliance vreselijk outnumbered.
lol, nee, deadmines duurt laaaangquote:Op zondag 16 januari 2011 16:53 schreef Sjiznit het volgende:
Meestal vind ik het verschikkelijk als ik voor alleen de laatste baas in een dungeon groep kom met de lfd (vanwege xp redenen op low level gecombineerd met wachttijden etc). Maar vandaag kwam het eens heerlijk uit.
Ik had niet al te veel tijd aangezien er nog het een en ander moest gebeuren aan school. Dus ik hoopte op een snelle dungeon, bij voorkeur Vortex. Toen kwam het laadscherm van the Deadmines.
Nou, daar ging mijn hoop op een snelle dungeon. Ik had deze als laatste nog nodig voor mijn heroic 5mans meta dus dat was opzich wel prima. Op een of andere manier kreeg ik deze nooit als random. Nou prima, ik zonede in. Stonden ze voor Vanessa.10minuten later had ik 70 valor points en 2 achieves erbij. No sad panda here.
Mij gezicht ging echt vanquote:Op zondag 16 januari 2011 17:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
lol, nee, deadmines duurt laaaang
Maar als ze dan bij de eindbaas staan is dat wel lekker zeg
Ik snap het ook niet dat andere mensen dan weer die superlage prijs gaan undercutten. Die goedkope shields zijn toch zo weg, dus als je dan zelf de normale prijs undercut, verkoop je dat shield alsnog wel en bovendien voor veel meer winst.quote:Op zondag 16 januari 2011 19:04 schreef GlenSpey het volgende:
Bah, kutblagen in dit spel altijd
Is er weer een undercutter op de AH bezig die op een shield van 7k een prijs van 6k zet. Waardoor alle andere undercutters dus ook weer onder die prijs gaan zitten. Dit is niet gunstig voor onze profits maar ook niet voor die van hemzelf, want of je er nou 1 silver of 1k onder gaat het verkoopt sowieso wel snel. Bovendien wordt het direct weer undercut met 1 silver en verkoop je het dus nog niet sneller dan de rest. Ik snap dat soort mensen echt niet.
Dus dan /w je zo iemand met dat dat eigelijk niet zo handig is en dat ie beter met 1 silver kan gaan undercutten, krijg je ook direct weer een grote bek enzo terug. Bah, wat haat ik die kinderen die dit spel spelen.
Tis inderdaad niet handig dat iedereen daar gelijk ondergaat. Maar het gaat er hier om dat het gewoon erg onhandig is om uberhaupt zo'n lage prijs te vragen. Mensen zijn bereid om belachelijke bedragen voor die epic crafts neer te tellen. Als ik een monopolie had zou ik het voor 3 keer zoveel nog weg kunnen krijgenquote:Op zondag 16 januari 2011 19:27 schreef Rikketik het volgende:
Ik snap het ook niet dat andere mensen dan weer die superlage prijs gaan undercutten. Die goedkope shields zijn toch zo weg, dus als je dan zelf de normale prijs undercut, verkoop je dat shield alsnog wel en bovendien voor veel meer winst.
Overigens maak ik me wel schuldig aan schandalig laag undercutten als het om de bid price van mats gaat. Buyout price ligt dan bijvoorbeeld op 7g95s (als de goedkoopste op dat moment 8g kost), maar dan leg ik de bid price doodleuk op 5 silver of zo. Sta ik lekker hoog in de lijst, niemand die 48 uur op mats gaat wachten en als ze het wel doen, dan komt er altijd wel weer eentje overheen die meteen de buyout price neerlegt.
Op die manier heb ik ook wel eens gehad dat ik iets verkocht voor het dubbele van wat zo'n tjappie er voor vroeg, die dacht slim te zijn door de buyout price heel laag te leggen. Gewoon omdat die lager in de lijst stond.
RL exen die ook WoW spelen... dus eigelijk een beetje allebeiquote:Op zondag 16 januari 2011 19:32 schreef MaxC het volgende:
Hebben we het nou over real-life exen of WoW-exen?
Ik bid daar dan wel gewoon opquote:Op zondag 16 januari 2011 19:27 schreef Rikketik het volgende:
Op zich merk ik op mijn server niet zoveel van het verschil tussen Alliance en Horde. Respectievelijk 65% om 35%, maar voor mijn gevoel is het aan beide kanten even druk.
Ik had laatst wel eens voor de gein een paar andere servers uitgeprobeerd, waaronder Eonar. Maar dat sloeg echt nergens op daar. Aan de kant van de Horde was geen reet te doen en toen ik om vier uur 's nachts (!) een human rollde, stond ik daar te questen met zes andere gasten. Toen dacht ik: oké, snel wegwezen hier, dit gaat 'm niet worden.
[..]
Ik snap het ook niet dat andere mensen dan weer die superlage prijs gaan undercutten. Die goedkope shields zijn toch zo weg, dus als je dan zelf de normale prijs undercut, verkoop je dat shield alsnog wel en bovendien voor veel meer winst.
Overigens maak ik me wel schuldig aan schandalig laag undercutten als het om de bid price van mats gaat. Buyout price ligt dan bijvoorbeeld op 7g95s (als de goedkoopste op dat moment 8g kost), maar dan leg ik de bid price doodleuk op 5 silver of zo. Sta ik lekker hoog in de lijst, niemand die 48 uur op mats gaat wachten en als ze het wel doen, dan komt er altijd wel weer eentje overheen die meteen de buyout price neerlegt.
Op die manier heb ik ook wel eens gehad dat ik iets verkocht voor het dubbele van wat zo'n tjappie er voor vroeg, die dacht slim te zijn door de buyout price heel laag te leggen. Gewoon omdat die lager in de lijst stond.
Opzich kan ik ook nog goed met haar overweg ook al spreken we elkaar zelden nog. Maar vooral in het begin moest ik gewoon van die server weg. Ja je hebt natuurlijk ook een tijdje samen gespeeld en dergelijken dus dan word je er constant aan herinnerdquote:Op zondag 16 januari 2011 21:06 schreef stbabylon het volgende:
Mijn ex speelt nog, voor een gedeelte op de oude server, maar vooral op de server waar ze is heen verhuist. Maar die heb ik in mijn friends lijst staan. Heerlijk als je nog goed met je ex kan
Dan heeft het ook wel zin inderdaad, ja. Ik heb niet zo'n levendig handeltje, bied vooral de ores aan die ik tijdens het questen verzamel. Over het algemeen zo'n 5 - 10 stacks van 20 ore, die meestal binnen het uur wel verkocht zijn. Daar is simpelweg altijd wel vraag naar. Mocht het allemaal een keer voor de minimum bid price verkocht worden... jammer natuurlijk, je gaat denk ik toch voor ongeveer 50g de boot in, als het niet meer is. Maar goed, dat is het risico van het spel. Het is me nog nooit gebeurd trouwens, vandaar dat het een gok is die ik best wil wagen.quote:Op zondag 16 januari 2011 21:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik bid daar dan wel gewoon op
Maar goed, dan doe ik wel tegelijk een stuk of 800 van zulk soort bids. 600 worden overbid, en 200 knal ik weer voor een gunstige prijs er op
14.gifquote:
De guild heroics hier zijn ook nog altijd drie keer niks.quote:Op zondag 16 januari 2011 23:24 schreef Sjiznit het volgende:
Zucht, guild heroics vanavond weer. Healer ging 5 keer achter elkaar dood in de charge van de eerste baas in Grim Batol. Nu is iedereen aan het doodgaan in het schild van de 2e. In pugs heb ik nog minder wipes.
Die healer is nu ook nog raid leader trouwens.
- Lvl 70 paladin Mya. Toen ik stopte was ze prot - leuk, tanken!! - maar daarvoor is ze altijd holy geweest. Ik heb op lvl 60 Onyxia, Molten Core en Blackwing Lair nog meegemaakt met Men of the West. Dat zal van 2006-2007 zijn geweest..? Toen droeg ze trouwens mijn echte voornaam nog. Na de breuk met mijn ex heb ik haar naam veranderd.quote:Op zondag 16 januari 2011 18:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Sosha, wat zijn je Khadgar chars?
Zelfde als ik dusquote:Op maandag 17 januari 2011 00:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Heb bijna geen alliance gespeeld op Khadgar, alleen in het prille begin een human paladin en een nelf hunter gehad
Kom gezellig naar sporregarquote:Op maandag 17 januari 2011 00:55 schreef Sosha het volgende:
[..]
Zelfde als ik dus, ik zie dat ik de races vergeten was erbij te zetten. Human en nelf dus.
Zodra ik weer start, maak ik een human mage en een night elf hunter.Ik heb besloten dat ik het spel nu echt alleen nog voor mijn plezier ga spelen en dat ik niet ga kijken naar nut. Waarom ik een human mage heb verkozen boven een gnome? Omdat een female human zo mooi spells kan casten
. Server heb ik nog niet gekozen. Volgens mij maakt het geen bal uit, overal zijn de low-lvl gebieden uitgestorven...
ik persoonlijk vindt palahealers het beste omdat ze bijna niet oom kunnen gaan als zij hun class goed spelen, maar shaman's zijn zeker niet de minste. Wat ik gemerkt heb tijdens het raiden is dat de pala op nummer 1 stond met 12k hps en en eigenlijk het minste mana verloren daaronder shaman met 10k hps en daarna ik met me druid ook op 10 k hps met een soortgelijk manaverbruik. Maar het is vooral de vraag of de class goed gespeeld wordt, dat maakt de 1 eigenlijk beter als de ander.quote:Op maandag 17 januari 2011 01:32 schreef GlenSpey het volgende:
Net een interessante discussie in guild chat.
De een is van mening dat shamans best aardig kunnen healen en dat paladins onderaan de voedselketen staan, en de ander denkt hetzelfde maar dan precies andersom.
Maar wat is nou de waarheid @ 4.0.6
We hebben in mijn guild nog maar een man of 5 die af en toe online zijn, heb er nog geen heroics mee gedaan, maar weet zeker dat die extreem goed gaan. Juist omdat je elkaar al zolang kentquote:Op maandag 17 januari 2011 00:22 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
De guild heroics hier zijn ook nog altijd drie keer niks.
Hoewel ik vanmiddag wel een goeie Tol'vir HC heb gelopen, maar dat was met een pug healer. Onze vrouwelijke shaman neem ik voorlopig niet meer mee
Paladins staan vrijwel bovenaan, samen met holy priests. Shamans zijn een beetje kak. Die ander heeft dus gelijk, paladins boven, shamans onder.quote:Op maandag 17 januari 2011 01:32 schreef GlenSpey het volgende:
Net een interessante discussie in guild chat.
De een is van mening dat shamans best aardig kunnen healen en dat paladins onderaan de voedselketen staan, en de ander denkt hetzelfde maar dan precies andersom.
Maar wat is nou de waarheid @ 4.0.6
ligt eraan hoe je speelt er is niets mis met shamansquote:Op maandag 17 januari 2011 11:17 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Paladins staan vrijwel bovenaan, samen met holy priests. Shamans zijn een beetje kak. Die ander heeft dus gelijk, paladins boven, shamans onder.
Bron: http://www.stateofdps.com(...)ples=200&spec=healer
Ze kunnen zeker goed meekomen, maar als je naar kijkt naar de samenstelling van zo'n beetje alle vooraanstaande raidingguilds zal je zien dat er vooral pally's en priests mee gaan.quote:Op maandag 17 januari 2011 12:21 schreef Friday12 het volgende:
ligt eraan hoe je speelt er is niets mis met shamans
Misschien is het omdat ik op het moment alleen 10 mans doe maar ik heb er zelf echt geen problemen meequote:Op maandag 17 januari 2011 13:05 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Ze kunnen zeker goed meekomen, maar als je naar kijkt naar de samenstelling van zo'n beetje alle vooraanstaande raidingguilds zal je zien dat er vooral pally's en priests mee gaan.
Shamans mogen eigenlijk alleen mee voor hun mana tide
Hier wel een mooie post erover van iemand van Paragon The state of 25-man raid healing: 2+1+1
Nou poeh, dat kan elke DK met een brein.quote:Op maandag 17 januari 2011 13:30 schreef Asschen_sukar het volgende:
Dat je er geen problemen mee hebt, wil natuurlijk niet zeggen dat ze ook het beste zijn
Maar goed genoeg zijn alle classes, als er maar een goede speler achter zit.
Jullie trouwens al het filmpje gezien van Raegwyn, dat hij Marrowgar solo'ed
Dat zijn skills
Wat een topidee, veel succes Meraquote:Op maandag 17 januari 2011 09:24 schreef MeraViglioSa het volgende:
Wie stemt ervóór om alle oude armory linkjes te verwijderen?![]()
Dan kan ik beter eerst mijn pala naar 85 gaan trappen dusquote:Op maandag 17 januari 2011 11:17 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Paladins staan vrijwel bovenaan, samen met holy priests. Shamans zijn een beetje kak. Die ander heeft dus gelijk, paladins boven, shamans onder.
Bron: http://www.stateofdps.com(...)ples=200&spec=healer
quote:Op maandag 17 januari 2011 11:12 schreef MeraViglioSa het volgende:
Trouwens van guild gewisseld, zit nu in een grote casual
Onze GM was nogal een dramaqueen en er werd steeds minder gedaan met zn allen, er gingen steeds meer mensen weg daardoor etc.
Zit nu bij Hitmen for hire, één van de grootste casuals op onze server
Al langer dan een week hoor... Maand ofzo al. De GM's account was gehackt en ze dachten dat dat misschien aan hun website lag dus hebben ze alles offline gehaald.quote:Op maandag 17 januari 2011 14:26 schreef jagga het volgende:
[..]ik dacht dat jullie het wel naar je zin hadden daar ? Neem aan dat Ian_nick ook weg is daar dan ? (dat forum van de planteers is trouwens al een week down ofzo)
Niet? Ik doe het zo hoor, geen probleemquote:Op maandag 17 januari 2011 14:12 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Wat een topidee, veel succes Mera
ik denk dat hij meer bedoelde van het aanpassen van de linkjesquote:Op maandag 17 januari 2011 14:33 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Niet? Ik doe het zo hoor, geen probleem
Maar dat bedoel ik niet.quote:Op maandag 17 januari 2011 14:46 schreef dekkered het volgende:
[..]
ik denk dat hij meer bedoelde van het aanpassen van de linkjes
Nou dat idd, en mr moet ermee samenwonen dusja dat kan ik dan nog wel begrijpenquote:Op maandag 17 januari 2011 16:00 schreef jagga het volgende:
Mwoch ik vond dat Rayshu sowieso een beetje zeurde af en toeverder wel aardig enzo, maar andermans ideeen werden niet echt gewaardeerd iig, had ik het idee
En mr GM was een beetje een pushover
Okeequote:Op maandag 17 januari 2011 16:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wis die hele lijst gewoon en begin opnieuw met de harde kern
kan ik mij chars en armory links bij dumpen dan? Ik heb geen wikipedia accountquote:Op maandag 17 januari 2011 16:04 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Okee
Bewaar wel een kopietje van de originele lijst, mocht er iemand gaan QQ'en![]()
Wil de volgende TS dan wel de nieuwe OP pakken!!
Er is ook niets mis met een pally ik spell ze beiden als heal dusquote:Op maandag 17 januari 2011 13:30 schreef Asschen_sukar het volgende:
Dat je er geen problemen mee hebt, wil natuurlijk niet zeggen dat ze ook het beste zijn
Maar goed genoeg zijn alle classes, als er maar een goede speler achter zit.
Jullie trouwens al het filmpje gezien van Raegwyn, dat hij Marrowgar solo'ed
Dat zijn skills
Jot, gooi maar in PM dan ga ik er vanavond ff voor zittenquote:Op maandag 17 januari 2011 16:10 schreef jagga het volgende:
[..]
kan ik mij chars en armory links bij dumpen dan? Ik heb geen wikipedia account
Degene met wie je groupt hoeft niet bij je in de buurt te zijn, dus je kunt altijd iemand in de guild vragen toch?quote:Op maandag 17 januari 2011 16:39 schreef stbabylon het volgende:
*grom* ik word niet goed van dat je niet in je eentje een raid kan vormen en/of dat je niet zonder raid een 10+ dungeon in kan
Als we 3 mensen online hebben is het veelquote:Op maandag 17 januari 2011 16:56 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Degene met wie je groupt hoeft niet bij je in de buurt te zijn, dus je kunt altijd iemand in de guild vragen toch?
Deze man spreekt ware woordenquote:
1 is genoegquote:Op maandag 17 januari 2011 16:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als we 3 mensen online hebben is het veel
Is mijn oude, dode, guild
Wehequote:Op maandag 17 januari 2011 17:07 schreef Sapstengel het volgende:
Ik heb laatst kara gedaan. Vriend van me wilde op z'n shaman en ik op mn druid, maar geen van beide had de key. Toen is hij naar zijn warrior gelogd en heeft hij het voor mij open gemaakt. Daarna ben ik naar mij rogue gelogd en heb ik het voor zijn shaman opengemaakt.
Ik heb een extra accountquote:Op maandag 17 januari 2011 17:09 schreef Migwi het volgende:
Of je neemt een extra account en multiboxed de oude raids gewoon
Vanmorgen Exalted met Violet Eye toevallig.
Nu dus alleen nog maar Attumen farmen voor de mount.
Ik las: "terwijl ik niks anders doe dan IK".quote:Op maandag 17 januari 2011 18:05 schreef Knoflook het volgende:
En toch vind ik healen een bitch geworden.
Iedereen loopt op mn shaman healer te bitchen. Terwijl ik niks anders doe dan lk.
Sporeggar is pvp toch? Ik ben een watjequote:Op maandag 17 januari 2011 01:01 schreef Vincpod het volgende:
[..]
Kom gezellig naar sporregar, kan je met een van me alts meelvlen. Heb daar een lvl 15 hunter 40 rogue 60 dk en 70 lock
Sorry, ik volg deze reeks pas sinds de laatste paar pagina's van het vorige topic en heb daar geposte verzoekjes dus niet verwerkt (was dat niet de taak van TS #317?). Enne, ik ben zeer bereid de OP te vernieuwen. Misschien handig als iedereen gewoon alles opnieuw post? Dan haal ik alles weg wat er nu staat..?quote:Op maandag 17 januari 2011 09:24 schreef MeraViglioSa het volgende:
Dit is de oude OP. Had vorige week m'n alt erbij gezet maar ze staat er nog niet bij.
OP heeft trouwens een flinke schoonmaakbeurt nodig.
Wie stemt ervóór om alle oude armory linkjes te verwijderen?![]()
Neejoh gekkiequote:Op maandag 17 januari 2011 18:19 schreef Sosha het volgende:
[..]
Sporeggar is pvp toch? Ik ben een watje
Ik wist niet dat dat moestquote:Op maandag 17 januari 2011 20:12 schreef MeraViglioSa het volgende:
Het viel me wel op dat er van een aantal regelmatige posters hier heul geen armory link vermeld staat!![]()
Moet niet, maar wel leuk toch? Weten we waarover we pratenquote:
Oh, nou, dan mag je Melahdrin er ook in zetten als je wiltquote:Op maandag 17 januari 2011 20:30 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Moet niet, maar wel leuk toch? Weten we waarover we praten
donequote:Op maandag 17 januari 2011 20:38 schreef Migwi het volgende:
[..]
Oh, nou, dan mag je Melahdrin er ook in zetten als je wilt
Ik zie van jou geen warrior staan hoor?quote:Op maandag 17 januari 2011 20:48 schreef Asschen_sukar het volgende:
M'n warrior ook even toegevoegd.
Irritant dat de loot uit de Satchel, nu allemaal plate is. Ik ben net lvl 35
Als ik jou mijn chars stuur kan je ze er dan inzettenquote:Op maandag 17 januari 2011 21:21 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik zie van jou geen warrior staan hoor?![]()
Heb je wel opgeslagen?
Ik wissel sneller van characters dan van schone onderbroek, dus vandaar dat ik nooit de moeite heb genomen.quote:Op maandag 17 januari 2011 20:12 schreef MeraViglioSa het volgende:
Het viel me wel op dat er van een aantal regelmatige posters hier heul geen armory link vermeld staat!![]()
Hallo, ik ben hierquote:Op maandag 17 januari 2011 20:18 schreef MeraViglioSa het volgende:
Nu het topic nog vol krijgen om hem te kunnen gebruiken.
Is MC tegenwoordig te soloën?quote:Op maandag 17 januari 2011 17:22 schreef stbabylon het volgende:
Als ik een vriend of een guildie online had, dan had ik dat heus wel gedaan
Vanochtend met MC heb ik gewoon een random figuur in Orgri gevraagd. Maar het blijft shittie dat je dat soort omwegen moet gebruiken om vervolgens een 40 man dungeon te solo-en.
Met een hunter of een class die kan (self)healen zeker. Enige moeite die ik moest doen was positie bij Geddon, zodat ik niet dood ging aan bomb/vallen. Oh en de healers van Sulfuron zijn kut. Je moet of wachten tot ze OOM zijn, of ze binnen 5 seconden met al je cd's neer burnen.quote:Op maandag 17 januari 2011 21:42 schreef Sosha het volgende:
Is MC tegenwoordig te soloën?![]()
Ik heb goeie herinneringen aan MC.Onze eerste Ragnaros-kill staat nog steeds op YouTube
Vet! Ik kan niet wachten tot ik een hunter op lvl 85 heb! Misschien toch maar verder met m'n lvl 70 hunter ipv opnieuw rollenquote:Op maandag 17 januari 2011 22:36 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Met een hunter of een class die kan (self)healen zeker. Enige moeite die ik moest doen was positie bij Geddon, zodat ik niet dood ging aan bomb/vallen. Oh en de healers van Sulfuron zijn kut. Je moet of wachten tot ze OOM zijn, of ze binnen 5 seconden met al je cd's neer burnen.
Raggy had ik zelfs in phase 1 neer.
+1 post. Am i doing it right?quote:Op maandag 17 januari 2011 20:18 schreef MeraViglioSa het volgende:
Nu het topic nog vol krijgen om hem te kunnen gebruiken.
quote:Op maandag 17 januari 2011 20:12 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ik was op zoek naar een 'aai emoticon', maar ik kon em niet vinden.quote:Op maandag 17 januari 2011 23:24 schreef Sosha het volgende:
[..]
Hij staat er al
Ik voel me genegeerd hier
Sorry zat ff ingamequote:Op maandag 17 januari 2011 23:24 schreef Sosha het volgende:
[..]
Hij staat er al
Ik voel me genegeerd hier
Wordt morgenavond hoor, ben kapodtdtquote:Op maandag 17 januari 2011 23:45 schreef jagga het volgende:
[..]![]()
Ik zal je meteen even mijn zooi pmen
Dreanei en Blood Elves.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:46 schreef Levitas het volgende:
Zo.. Ben weer WoW aan het installeren. Had nog een ongebruikte DVD liggen, dus geactiveerd @ Battle.net voor een free month. Heb als het goed is ook nog een ongebruikte TBC liggen, maar zonde om die nu al te installeren (daarvoor kun je ook nog een 10 day trial krijgen).
Er zijn geen echte redenen om TBC voor lvl 60 te installeren, toch?
Op m`n Battle.net account staat: Update available: TBC. Vervolgens staat er een lijstje met (uit m`n hoofd): Purchase, activate serial, 10 day trial..quote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:50 schreef Rikketik het volgende:
Hoezo krijg je een 10 day trail voor het activeren van TBC?
je pm inbox zat vol....quote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:37 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Wordt morgenavond hoor, ben kapodtdt
Truste ammal
O shit, echt?quote:
Die fok wiki die ik nu zie is degene die is geupdate? daar staan nog best veel mensenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:16 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
O shit, echt?![]()
*er even wat aan doen gaat
Ja... Het was soms best moeilijk om te beslissen of iemand er nou uit moest ja of neequote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:22 schreef Pixell het volgende:
[..]
Die fok wiki die ik nu zie is degene die is geupdate? daar staan nog best veel mensen![]()
Top dat je dat allemaal heb gedaan imo
Duh.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:05 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Hmm, als ik een keer op alliance wil spelen word dat denk ik Ravenholdt. Lijkt wel alsof iedereen horde speelt volgens de OP
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:10 schreef jagga het volgende:
Ik neem aan de meesten hier wel op de hoogte zijn van wat er zich ongeveer afspeelt op de PTR ?
Bijbehorende patchnotes e.d.
Je zou dit moeten zien. Dit zijn de voorlopige "fixes" van een fury warrior in pvp
beetje FOTM ?Arms nerfen, maar fury buffen...dan krijg je dit
Whut?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:10 schreef jagga het volgende:
Ik neem aan de meesten hier wel op de hoogte zijn van wat er zich ongeveer afspeelt op de PTR ?
Bijbehorende patchnotes e.d.
Je zou dit moeten zien. Dit zijn de voorlopige "fixes" van een fury warrior in pvp
beetje FOTM ?Arms nerfen, maar fury buffen...dan krijg je dit
Dat is nog steeds een populaire run om te doen, op onze server wel iigquote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:25 schreef Migwi het volgende:
Ghehe, net eventjes Zombiefest solo gedaan.
Als anderen niet mee willen helpen, dan maar alleen
Helaas kan ik 2 van de laatste 3 achievements die ik voor die proto-drake nog moet niet solo doen.
Die ene is Oculus en de ander is Share the Love waar er nadrukkelijk staat dat iedereen van de 5-man party impaled moet worden
Kies wat je het leukst/tofst eruit vind zien. Als je voor racials wilt gaan moet je goblin rollenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:53 schreef GlenSpey het volgende:
Ben van plan om een hunter te maken. Zit alleen nog te twijfelen tussen orc en troll... de racials lijken me bij allebei heel sterk. Extra pet dmg en een enrage of extra crit dmg met bows en een enrage...
Wie schijnt zijn/haar heldere licht over deze twee classes ?
Wat klopt hier niet?quote:Ian_Nick
Xtabay - (H) - Troll Shaman (85)
Basch - (H) - Undead Shaman (80)
Goblin? Wat heb die voor hunter racials dan?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:11 schreef ufopiloot het volgende:
[..]
Kies wat je het leukst/tofst eruit vind zien. Als je voor racials wilt gaan moet je goblin rollen
Maak in ieder geval een vrouwtje dan, dat zal je tijdens world events geen windeieren leggen als iedereen weer op zoek is naar een orc of troll femalequote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:53 schreef GlenSpey het volgende:
Ben van plan om een hunter te maken. Zit alleen nog te twijfelen tussen orc en troll... de racials lijken me bij allebei heel sterk. Extra pet dmg en een enrage of extra crit dmg met bows en een enrage...
Wie schijnt zijn/haar heldere licht over deze twee classes ?
Hm, van het weekend dan maar eens proberen.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:43 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dat is nog steeds een populaire run om te doen, op onze server wel iig
Als je in /trade LFG doet krijg je vast een groep bij elkaar![]()
Rocket Jumpquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:18 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Goblin? Wat heb die voor hunter racials dan?
Dan kom je in een groep met low level players, beetje te makkelijk voor hen dan hequote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:04 schreef Migwi het volgende:
[..]
Hm, van het weekend dan maar eens proberen.
Ik blijf het stom vinden dat je niet normaal op low level dungeons kan zoeken met de LFG tool.
Nuja, met heirlooms, XP nerf etc etc is het sowieso allemaal al veel makkelijkerquote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:12 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dan kom je in een groep met low level players, beetje te makkelijk voor hen dan he
Zeker, maar dat is nog wat anders dan alleen maar achter iemand aan lopen die de dungeon ff solo'tquote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:26 schreef Migwi het volgende:
[..]
Nuja, met heirlooms, XP nerf etc etc is het sowieso allemaal al veel makkelijker
Ach, zolang het mij maar helptquote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:36 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Zeker, maar dat is nog wat anders dan alleen maar achter iemand aan lopen die de dungeon ff solo't
volgens mij wel.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:39 schreef Sosha het volgende:
Is Onyxia eigenlijk ook te soloën?![]()
Lijkt me wel vet
Herinneringen![]()
P.S.: Iemand klaagde dat ie niet meer in de OP staat. Ben je naam kwijt, maar dan moet je even zorgen dat je opnieuw op de wiki komt te staan.
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:52 schreef Migwi het volgende:
[..]
Denk je?
Was ge-update naar lvl 80 uh?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
Levelen gaat echt veel te snel eigenlijk,tegenwoordig. Ik was gisteren 5 min. /played level 11, en zat alweer op de helft naar 12. Kan me niet herinneren dat dat vroeg ook zo snel gingquote:Op woensdag 19 januari 2011 02:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zo, vandaag ff in 4 uur tijd ofzo mn loladin altje van 8 naar 17 geschopt
5 min??? Weet je dat wel heel zeker?quote:Op woensdag 19 januari 2011 06:40 schreef Levitas het volgende:
[..]
Levelen gaat echt veel te snel eigenlijk,tegenwoordig. Ik was gisteren 5 min. /played level 11, en zat alweer op de helft naar 12. Kan me niet herinneren dat dat vroeg ook zo snel ging
edit: F*ck, het is woensdag >.<
Als je het event hebt gedaan (en gewonnen), kun je ook tegen elkaar spelen hequote:Op woensdag 19 januari 2011 00:30 schreef MeraViglioSa het volgende:
Vanavond met vriendje Karazhan gedaan
Epische shit met dat schaakspel zeg :
[ afbeelding ]
Op zich is het niet onmogelijk. Het komt wel eens voor dat ik tien quests (of zoiets) complete heb en nog 1 procent xp nodig heb om te levelen. Dan wandel ik zo'n quest hub in en zit ik vijf minuten later ook wel op de helft van het volgende level, hoor.quote:Op woensdag 19 januari 2011 07:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
5 min??? Weet je dat wel heel zeker?
Ik las het verkeerd. Ik dacht dat hij in 5 minuten van 1 t/m halverwege 12 zatquote:Op woensdag 19 januari 2011 08:09 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Op zich is het niet onmogelijk. Het komt wel eens voor dat ik tien quests (of zoiets) complete heb en nog 1 procent xp nodig heb om te levelen. Dan wandel ik zo'n quest hub in en zit ik vijf minuten later ook wel op de helft van het volgende level, hoor.
quote:Op woensdag 19 januari 2011 08:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik las het verkeerd. Ik dacht dat hij in 5 minuten van 1 t/m halverwege 12 zat
Nee, het waren exact 7 minuten.quote:Op woensdag 19 januari 2011 07:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
5 min??? Weet je dat wel heel zeker?
Die meid had echt niet mijn oude guildchat overleefdquote:Op woensdag 19 januari 2011 08:35 schreef jagga het volgende:
Bleh wat een discussie gisteren in de gchat zeg.
Iemand ziet iets over zigeuner-bruiloften op tv en zegt daar iets over in guildchat. Scum of the earth zeg maar. En lelijk. maakt vervolgens een opmerking met het word hoe-bags erin.
meteen een trialmember (meisje/vrouw) valt over dat woord hoe-bags, en of wij allemaal dat woord en soortgelijke woorden niet willen gebruiken.
wtf?
Gevolg: 2 uur lang discussie over wat wel en niet mag in Gchat, censuur, zeikerts, enz enz.
Waarom kunnen sommige mensen dingen die "for giggles" gezegd worden, niet accepteren? Waarom alles zo persoonlijk opvatten?
Leuk feitje: toen ik beargumenteerde van hoe ik er tegen aan keek, was ik een asociale zak
Nouja ze werd wel een beetje afgebrand, maar op een nette manier voor zover dat mogelijk isquote:Op woensdag 19 januari 2011 08:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Die meid had echt niet mijn oude guildchat overleefdEn TS al helemaal niet
Och, mijn oude GM had een heel verhaal over een in plastic gepakt bed en poep tijdens de seksquote:Op woensdag 19 januari 2011 08:50 schreef jagga het volgende:
[..]
Nouja ze werd wel een beetje afgebrand, maar op een nette manier voor zover dat mogelijk is
Discussie gaat nu verder op het forum, moet ik het hele zwikkie daar ook nog eens gaan tikken om mijn punt duidelijk te maken
Oh dat wist ik nietquote:Op woensdag 19 januari 2011 07:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als je het event hebt gedaan (en gewonnen), kun je ook tegen elkaar spelen he
tmi.quote:Op woensdag 19 januari 2011 08:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Och, mijn oude GM had een heel verhaal over een in plastic gepakt bed en poep tijdens de seks
Doe es een linkje danquote:Op woensdag 19 januari 2011 08:50 schreef jagga het volgende:
[..]
Nouja ze werd wel een beetje afgebrand, maar op een nette manier voor zover dat mogelijk is
Discussie gaat nu verder op het forum, moet ik het hele zwikkie daar ook nog eens gaan tikken om mijn punt duidelijk te maken
Ze is uitgenodigd om op het forum te komen om te discussieren, maar denk niet dat ze het doetquote:Op woensdag 19 januari 2011 09:17 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
tmi.
[..]
Doe es een linkje dan
Whuuutquote:Op woensdag 19 januari 2011 02:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik zou trouwens nog eerder over het feit dat ze een bevolkingsgroep 'scum of the earth' noemen vallen dan iets met hoe's.quote:Op woensdag 19 januari 2011 09:18 schreef jagga het volgende:
[..]
Ze is uitgenodigd om op het forum te komen om te discussieren, maar denk niet dat ze het doet
Eh, huh?quote:Op woensdag 19 januari 2011 08:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Die meid had echt niet mijn oude guildchat overleefdEn TS al helemaal niet
Wehe da's een logische verwarring hier op Fokquote:Op woensdag 19 januari 2011 09:22 schreef Sosha het volgende:
[..]
Eh, huh?
edit Oh. TeamSpeak. Niet Topic Starterlaat maar.
Hahaquote:Op woensdag 19 januari 2011 09:32 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ik ben geloof ik in mijn nieuwe guild ook één van de zeer weinige vrouwen.
Iedereen noemde me 'mate' dus ik zeg: ik ben een meisje
'I won't hold it against you' was de reactie_!
Geen idee eigenlijk, in mijn vorige guild zaten ook een aantal vrouwen... 3 van de 10 ofzo? Ben wel eens benieuwd naar de procentuele verhouding in heel WoW eigenijk.quote:Op woensdag 19 januari 2011 09:36 schreef lifeblind het volgende:
Van de 18 accounts in de guild bij ons, zijn er 4 vrouwen ofzo dacht ik, relatief gezien toch best veel dan eigenlijk als ik 't zo eens hoor.
Netjes, ik moet ook nog maar 35 quests ofzo in Uldum en dan heb ik 'm ookquote:Op woensdag 19 januari 2011 09:35 schreef lifeblind het volgende:
Bij ons op Ventrilo komt soms de meest vunzige praat voorbij, maar we hebben ook een redelijk hecht clubje, en we snappen van elkaar wel of iemand het meent of niet. Guildchat valt op zich wel mee, maar dat komt omdat er meer op Vent geluld wordt![]()
Vanavond maar eens even Vashj'ir afquesten (moet er nog 50 ofzo), en dan heb ik alle Cataclysm gebieden ook klaar met questen(en dan verder nog de dailies voor rep
)
Weten jullie dit toevallig? Wat moest je ook alweer doen voor toegang tot MC, of kon je daar zo in? Voor Onyxia had je die lange quest-chain met ketting op 't einde, bah. Ach, als ik haar straks toch niet kan soloën...quote:Op woensdag 19 januari 2011 09:35 schreef Sosha het volgende:
[..]
Nog even over MC en Onyxia: als ik hierin wil met nieuwe chars moet ik zeker nog steeds die heel quest chain doen om toegang te krijgen, he? En dat speciale water hebben om in MC de 'runes' te 'dowsen'?
Fantastisch! Dankjewel! En ja, daar hou ik rekening meequote:Op woensdag 19 januari 2011 09:52 schreef stbabylon het volgende:
MC moet je 1x door BRD om te attunen. Verder hoef je voor Ony en MC niks meer te doen. Runes worden automatisch gedowsed.
Hou er wel rekening mee dat je Ony niet meer op de level 60 versie kunt doen.
MC was vroeger (voor TBC) echt m`n favoriete raid.. Vind het nog steeds jammer dat ik alle raids in TBC niet meer zó leuk vond..quote:Op woensdag 19 januari 2011 09:56 schreef Sosha het volgende:
[..]
Fantastisch! Dankjewel! En ja, daar hou ik rekening mee
Het gaat me vooral om MC. Memories
Ik ook. Ik had alleen een hekel aan mijn lag als we een berg imps op ons hadden, maar dat lag vast aan mijn verbindingquote:Op woensdag 19 januari 2011 10:00 schreef Levitas het volgende:
[..]
MC was vroeger (voor TBC) echt m`n favoriete raid.. Vind het nog steeds jammer dat ik alle raids in TBC niet meer zó leuk vond..
Hoewel ik MC op een gegeven moment spuugzat was, ben ik het met je eens. Misschien dat als we niet zo vaak op RZG waren gewiped in BWL dat ik die leuker had gevonden, maar tsja...quote:Op woensdag 19 januari 2011 10:00 schreef Levitas het volgende:
[..]
MC was vroeger (voor TBC) echt m`n favoriete raid.. Vind het nog steeds jammer dat ik alle raids in TBC niet meer zó leuk vond..
Ik heb in een guild gezeten met meer vrouwen dan mannen en dat was eigenlijk veel gezelliger dan alle guilds daarnaquote:Op woensdag 19 januari 2011 09:26 schreef Sosha het volgende:
Ik dacht al, waarom word ik hier in godsnaam bijgehaald, ik heb bijna alleen maar in guilds gezeten waar ik de enige vrouw was, dus ik ben wel wat gewend.
Vind het wel wat hebben juist. Guilds met veel vrouwen zijn op een andere manier weer gezellig, wat gemoedelijker.
Vaelestrasz (sp?)quote:Op woensdag 19 januari 2011 10:33 schreef Sosha het volgende:
[..]
Ik ook. Ik had alleen een hekel aan mijn lag als we een berg imps op ons hadden, maar dat lag vast aan mijn verbinding. BWL vond ik minder, maar dat zal zijn doordat ons guild uit elkaar viel toen we de tweede boss alsmaar niet down kregen.
Hehehe, serieus? Doe je snelquote:Op woensdag 19 januari 2011 02:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Het levelen gaat echt achterlijk snel.. Ik heb voor en tijdens TBC 3 chars gelvled, en geen 1 daarvan ging zo snel als nu. Heb gisteren en vandaag 1 ochtendje gespeeld, ben lvl 14. Daar deed ik vroeger bijna 2 hele dagen over, haha.quote:
Yupquote:
De healer is een goede graadmeter hoorquote:Op woensdag 19 januari 2011 13:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
YupGewoon maar door blijven gaan met questen, willekeurig mobs doden, bloemetjes plukken, minen... en zodra ik 15 was meteen dungeons doen, heb voor 't eerst DM en RFC getankt als paladin, en dat ging nog best aardig naar mijn mening
Ik vroeg na elke bossfight hoe de rest mijn tanking vond, alleen de healer reageerde dat ie het wel tof vond gaan
die van mij was allang weer up om half 11quote:Op woensdag 19 januari 2011 10:28 schreef Levitas het volgende:
Wachten tot de servers weer up gaan.. Doet me weer denken aan die goede oude tijd <3
Vanaf level 20 zo'n beetje heb je waarschijnlijk niet eens tijd meer om te questen, dan rol je van de ene dungeon in de ander en dan per dungeon level up zo ongeveerquote:Op woensdag 19 januari 2011 13:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
YupGewoon maar door blijven gaan met questen, willekeurig mobs doden, bloemetjes plukken, minen... en zodra ik 15 was meteen dungeons doen, heb voor 't eerst DM en RFC getankt als paladin, en dat ging nog best aardig naar mijn mening
Ik vroeg na elke bossfight hoe de rest mijn tanking vond, alleen de healer reageerde dat ie het wel tof vond gaan
alleen maar dungeons word ook saaiquote:Op woensdag 19 januari 2011 13:48 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Vanaf level 20 zo'n beetje heb je waarschijnlijk niet eens tijd meer om te questen, dan rol je van de ene dungeon in de ander en dan per dungeon level up zo ongeveer
Tot 40 dan, want dan worden de queues een stuk langer ineens.![]()
Onee je bent tank he? Dan kun je ws in 1x doorstomen naar 85 dmv dungeons
Dat valt toch vaak vies tegen nog, ik heb op mijn warrior tank ook de meta's gehaald (classic, outland, outland hero, northrend en northrend hero dungeonmaster). Als je tegen het eind van een brackett loopt doet opeens niemand de dungeons meer. Voor de classic dungeons Dire Maul, Stratholme, Scholomance etc. was bijna geen groep te krijgen. Geldt ook voor de Lower City/Sha'Tar/Keepers of Time dungeons in Outland... om van de heroics nog maar niet te spreken.quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:48 schreef MeraViglioSa het volgende:
Onee je bent tank he? Dan kun je ws in 1x doorstomen naar 85 dmv dungeons
Hier ook idd. Het is van 100-150g per stack naar 30-50 gegaan.quote:Op woensdag 19 januari 2011 15:08 schreef Sjiznit het volgende:
Mithril is echt nauwelijks nog iets waard bij mij. Vroeger was het duurder dan Titanium, maar since de old world revamp is het veel en veel minder schaars.
Zoek een social guild? Kun je mee raiden wanneer je wel zin hebt en met guildies dungeons doenquote:Op woensdag 19 januari 2011 16:05 schreef GlenSpey het volgende:
Geeuw we zijn weer op het saaie punt beland. Het heeft net wat langer dan een maand mogen duren eer het zover was. Mijn warrior is nu in raid ready gear alleen ik heb nooit zin om savonds te raiden... en ik heb nog geen raid pugs gezien in /2.
Mijn pala is gisteren 85 geworden maar na 1 dungeon was eigelijk al duidelijk dat healen op de nieuwe manier niks voor mij is. Scaling is echt kut, kut en nog eens kut![]()
Heb mezelf ook al een paar keer voorgenomen om 1 van mijn pure DPS naar 85 te schoppen (lowbie huntard en 84 mage), maar met de gedachte dat ik straks mag genieten van queue's van drie kwartier of langer zie ik dat ook niet zitten.
Dat zijn echt van die supervette gevechten dat het precies lukt. Ik had vanmiddag ook zo een soort gevecht op de 2de baas van vortex pinnacle die met die winden. Op 40% valt de tank van het platform af en gaat dood. Ik was aan het healen en ik nam de 2 hoogste dpsers als main healing. Dps #3 ging dood op 35%. Hadden we nog een shaman en en shadowpriest over, waarvan de shaman een soort aan het tanken was. Op 20 % ging de shaman dood, toen waren ik (druid) en de priest over. En gewoon de laatste 20% samen gedaan met een shadowpriest als tank. Dat voelt echt zooo goedquote:Op woensdag 19 januari 2011 16:31 schreef Blistering het volgende:
Net was tof! Grim Batol HC op m'n (holy) Priest (18 uur 85), 3rde baas. Door veel mensen beschouwd als de ''lastigste'' Heroic boss. M'goed, ik had 'm nog niet gedaan dus was wel benieuwd. Naja, ging verder aardig, tot er op 45% 2 dps gepakt werden door een flame. Ik was echt 0,1 seconde te laat met m'n Leap of Faith. De animatie was er al, maar toen ging die gast net dood..
Balen dus, maar toen gingen we verder. Boss deed die frontal fire cone en pwnde de laatste dps. Inmiddels 35%, tank en ik levend. Shadowfiend op de boss, Chakra (en m'n renew) refreshen met m'n Heal op de tank en kijken hoe het gaat. Heel langzaam ging de hp eraf, op gegeven moment was boss uit dragonform getransformed. 30%, 25%, tank krijgt flame op zich. Instant HW:S + een flash heal. 20%, 15%, tank weer een flame op zich. BOEM tank op 5% hp, Guardian Spirit. Daarna kreeg ik de flame op me en ging ik dus dood, maar Spirit of Redemption ftw, boss was inmiddels op 10%, dus volle heals op de tank en op 4% ging ik echt dood. Maar tank wel gevecht afgemaakt.
Wat een toffe gevechten zijn het dan
Ze komen er aan! Bergt u!quote:Historically, the video-game industry is predominantly male. However, the number of female executives, creators and players has risen steadily over the recent years. Thirty-eight percent of all game players are women. Women over the age of 18 represent a significantly greater portion of the game-playing population (30 percent) than boys age 17 or younger (23 percent). Women now slightly outnumber men playing Web-based games. The Sims, Second Life and WoW have all been considered huge successes for their ability to appeal across the gender line.
Extréém nog welquote:Op woensdag 19 januari 2011 17:13 schreef Vincpod het volgende:
En nog terugkomend op het vrouwen in de guild verhaal, is het bij ons ook best extreem van de 23 accounts zijn er 8-10 vrouwelijk. Best veel.
=(( Weet je al welke server je gaat proberen dan?quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:41 schreef Sosha het volgende:
Argh, dan heb ik de perfecte naam voor mijn nieuw te rollen char bedacht, is ie op iedere Engelstalige server al bezet. Ik heb daar zo'n hekel aan
![]()
Nee, want er is dus geen enkele server beschikbaar voor de naam van mijn keuze.. Had ik wel verwacht eigenlijk, maar toch heel jammerquote:Op woensdag 19 januari 2011 17:47 schreef Vincpod het volgende:
[..]
=(( Weet je al welke server je gaat proberen dan?![]()
(en wat is de naam ?)
Haha, nouja je moet wel een naam hebben waar je je comfortabel bij voelt. Ik heb ergens nog een character staan die naar een anime figuur vernoemd is. Durf er niet op te spelen. Maar die naam koos ik toendertijd omdat ik geen naam kon verzinnen.quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:48 schreef Sosha het volgende:
[..]
Nee, want er is dus geen enkele server beschikbaar voor de naam van mijn keuze.. Had ik wel verwacht eigenlijk, maar toch heel jammer. De keuze voor een realm hangt bij mij af van de beschikbaarheid van de naam van mijn keuze, erg he
.
't Was trouwens 'Dizzy'. Dat vond ik schattigNu moet ik weer iets nieuws bedenken...
Ik gok Farmville en dat soort bullshit, inderdaadquote:Op woensdag 19 januari 2011 17:54 schreef ufopiloot het volgende:
[..]
Al die online java flutspelletjes tellen ook als 'games' in dat soort onderzoeken.
Haha, ach, gelukkig kun je tegenwoordig je naam veranderen! Hoeveel geld ik daar niet aan uit heb gegeven toen het uit ging met mijn exquote:Op woensdag 19 januari 2011 17:54 schreef Vincpod het volgende:
[..]
Haha, nouja je moet wel een naam hebben waar je je comfortabel bij voelt. Ik heb ergens nog een character staan die naar een anime figuur vernoemd is. Durf er niet op te spelen. Maar die naam koos ik toendertijd omdat ik geen naam kon verzinnen.
Een human paladin met bijpassend haar toevallig?quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:54 schreef Vincpod het volgende:
[..]
Haha, nouja je moet wel een naam hebben waar je je comfortabel bij voelt. Ik heb ergens nog een character staan die naar een anime figuur vernoemd is. Durf er niet op te spelen. Maar die naam koos ik toendertijd omdat ik geen naam kon verzinnen.
In onze guild ben ik ook de enige vrouw!quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:13 schreef Vincpod het volgende:
En nog terugkomend op het vrouwen in de guild verhaal, is het bij ons ook best extreem van de 23 accounts zijn er 8-10 vrouwelijk. Best veel.
De meeste van mij eindigen op -ylon (behalve Nolybab...). En ook vooral Female Orcquote:Op woensdag 19 januari 2011 18:11 schreef MeraViglioSa het volgende:
Mijn chars hebben allemaal 3 A's in de naam, en het zijn allemaal orc vrouwtjes op een bank alt in silvermoon na.
Nóg een keer? Bikkel.quote:Op woensdag 19 januari 2011 18:58 schreef Blistering het volgende:
M'n Goblin Priest (nieuwe main) heet Nursie. Vond 't wel een leuke naam, moet eigenlijk nu nog ff ''The Insane'' erbij halen
. Nursie the Insane, rawr
Haha, denk niet dat ik het nog een keer ga trekken. Maar zou wel tof zijnquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:00 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Nóg een keer? Bikkel.
Ik ga na het levelen van mijn mage naar 85 (nu 77) beginnen aan mijn Worgen Disc Priest, al een beetje mee gespeeld en is nu 25. Maar vind het healen toch toffer dan ik had gedacht.
Allemaal orc vrouwtjes?quote:Op woensdag 19 januari 2011 18:11 schreef MeraViglioSa het volgende:
Mijn chars hebben allemaal 2 of 3 A's in de naam, en het zijn bijna allemaal orc vrouwtjes, op een enkele bank alt na.
Pakulia
Zaramea
Baxtasia
Galardia
Kiralima
Xaramea
Kaluba
Kies ik zelf ook voor. Het zal me worst wezen wat anderen erover denken, maar ik speel het liefst met mijn blood elf warrior. Female blood elf warrior welteverstaanquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:28 schreef Sosha het volgende:
Ik wil graag dat mijn chars mooi zijn. Ik heb altijd alleen maar human, nelf en belf gespeeld. Oh ja, en één gnome (want schattig) en één dwarf, maar die is tot lvl 20 gekomen ofzo. Ik weet niet, ik kijk toch graag naar een mooi plaatje.
Ik ook, juist daarom speel ik Orc vrouwtjesquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:28 schreef Sosha het volgende:
Ik wil graag dat mijn chars mooi zijn. Ik heb altijd alleen maar human, nelf en belf gespeeld. Oh ja, en één gnome (want schattig) en één dwarf, maar die is tot lvl 20 gekomen ofzo. Ik weet niet, ik kijk toch graag naar een mooi plaatje.
Klopt, roept u maar! Farmville, Restaurant story???quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:54 schreef ufopiloot het volgende:
[..]
Al die online java flutspelletjes tellen ook als 'games' in dat soort onderzoeken.
Ik hou van tutjesquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:35 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ook, juist daarom speel ik Orc vrouwtjes
Humans zijn tutjes, Nelfs zijn grotere tutjes, Belfs zijn extreme tutjes. En wat wil het toeval, ik vind tutjes lelijk
Uhuh, nu is mooi erg subjectief. Ik vind het bijvoorbeeld mooi als alle gear matcht en mijn chars met titels en namen rondlopen die ik vind passen bij het ras en het character (Dwarf in t10 ilvl264 warrior set).quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:28 schreef Sosha het volgende:
Minder, ik heb uiteindelijk een hele PC weg kunnen donderen omdat ik er telkens blue screens op kreeg. Ondanks herhaaldelijke 'reparaties' in de winkel bleef het probleem terugkeren.quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:11 schreef Bienelientjee het volgende:
![]()
![]()
Mijn computer heeft nu voor de 3e of 4e keer een blue screen gegeven
![]()
![]()
Midden in de raid! Ik was zo kwaad dat ik dit keer vergat de code te noteren om te zien waar het nou aan ligt, dat ik meteen op de reset knop drukte.
Mooi zit 'm voor mij in andere details. Ik heb nu al bepaald wat straks de perfecte huids- en haarkleur zullen zijn voor mijn nieuwe human magequote:Op woensdag 19 januari 2011 23:44 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Uhuh, nu is mooi erg subjectief. Ik vind het bijvoorbeeld mooi als alle gear matcht en mijn chars met titels en namen rondlopen die ik vind passen bij het ras en het character (Dwarf in t10 ilvl264 warrior set).
Ik zat er ook over te denken om mijn space goat shammy te racechangen, maar net toen ik dat wilde doen kwam ik erachter dat ik dat toch zonde vond. Ben me toch gaan hechten aan de pixels.
Ik ben altijd al geen meisje-meisje-vingertjes-lakken-haartjes-in-staartjes geweestquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:40 schreef Sosha het volgende:
[..]
Ik hou van tutjes
De stem van de female orc alleen al... Ieder zijn ding, maar ik vind ze een beetje lomp
Shit man, de naam 'Quinn' is ook overal bezet. Nou ja, heb nog een maand om erover na te denken. Desnoods doe ik 'Quenn'. Of gewoon 'Sosha'.
Ze ziet er stoer uitquote:Op donderdag 20 januari 2011 00:02 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik ben altijd al geen meisje-meisje-vingertjes-lakken-haartjes-in-staartjes geweest
Vind de mensachtigen gewoon te gay, het moet stoer, grof, bruut en liefst zo ver mogelijk van de realiteit voor mijMaar dan nog wel met een vleugje vrouwelijkheid
Btw vind ik orc vrouwtjes heul niet lelijk, de mijne niet iig
[ afbeelding ]
Lol, nee, in mijn geval omdat ik een grafhekel heb aan dat tutjesgedoequote:Op woensdag 19 januari 2011 19:25 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Allemaal orc vrouwtjes?
De meeste vrouwen die ik ingame heb meegemaakt spelen inderdaad ook lelijke vrouwelijke characters... orcs, undead, dwarfs, trolls...
Een interessant vraagstuk is wellicht waarom zoveel vrouwen met die lelijke chars spelen, en je ze zelden op bijvoorbeeld een female belf of human ziet spelen.
Zouden ze soms denken dat als ze op een lelijk char ingame spelen ze zelf alleen maar beter overkomen als eindelijk de webcam bij die heul leuke guildmaster aangaat?
quote:Op donderdag 20 januari 2011 00:05 schreef Sosha het volgende:
[..]
Ze ziet er stoer uit, maar voor mijzelf is 't niet mijn ding. Ik ben wel een meisje-meisje, vrees ik
Haha, mijn female nelf kreeg ooit een complimentje op de boot naar Booty Bay: "I hope you don't mind me saying, your ass looks great in those pants"![]()
![]()
Je ziet ook wel eens van die topics op de officiële fora voorbij komen. Dames die vragen waarom de females van alle races er zo relatief goed uitzien, want dat is onrealistisch en seksistisch en zulks.quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:25 schreef GlenSpey het volgende:
Een interessant vraagstuk is wellicht waarom zoveel vrouwen met die lelijke chars spelen, en je ze zelden op bijvoorbeeld een female belf of human ziet spelen.
Blijkbaar waren ze dan meer waardquote:Op donderdag 20 januari 2011 08:38 schreef Bootje84 het volgende:
Geld is ook veranderd. In mijn tijd was 4K gold een bak centen. Nu heeft iedereen 50K geld en smijten ze er gerust mee. Had 30 scrolls of enchants (low level) gemaakt. Wilde ze verkopen voor 5s stuk. Gaf iemand me 50G voor alle 30... Heb het maar niet afgestaan
Het waren echt dingen als chesthealth +25 enzo :$quote:Op donderdag 20 januari 2011 08:44 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Blijkbaar waren ze dan meer waard
Bedenk je wel dat die low level enchants voor elke level werken. TBC chants en hoger niet meer.
Van de AH af trekken, dissen, mats voor meer verkopen. Wel hopen dat je niet teveel shards maakt, want die zijn geen kont waard.quote:Op donderdag 20 januari 2011 10:16 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Het waren echt dingen als chesthealth +25 enzo :$
Maar goed. Hij was er blij mee, en ik blij dat ik er vanaf was
Alleen nu moet ik grinden om greenies te disenchanten. Mats zijn op en ik ben te hoog level dat de greenies niet meer de goede mats geven.. Enchanting te laag, drops te hoog
Talking about Vendor sold itemquote:Op donderdag 20 januari 2011 10:34 schreef Jimbo het volgende:
mooi is dat, enchanting vallum was op dunemaul 60g ps.
had dr 200 gemaakt, verkocht voor 30 g ps.
nu zijn ze rond de 20s op de servertalking bout timing
Ik vind ze helemaal niet onrealistisch mooi. Er zitten me een paar lelijke koppen tussenquote:Op donderdag 20 januari 2011 00:56 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Je ziet ook wel eens van die topics op de officiële fora voorbij komen. Dames die vragen waarom de females van alle races er zo relatief goed uitzien, want dat is onrealistisch en seksistisch en zulks.
Hoe kansloos is datquote:Op donderdag 20 januari 2011 13:52 schreef Sosha het volgende:
Mijn ex is een beetje helderziend. Hij voelde aan dat ik weer WoW wil gaan spelen en bood me in een sms 50.000g aan als ik weer op Khadgar kom spelen.
50k?quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:52 schreef Sosha het volgende:
Mijn ex is een beetje helderziend. Hij voelde aan dat ik weer WoW wil gaan spelen en bood me in een sms 50.000g aan als ik weer op Khadgar kom spelen.
quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:21 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
50k?
Volgens mij wil ie meer dan alleen je chars op zn server
quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:24 schreef Jimbo het volgende:
[..]hij wilt zn zaad in dr baarmoeder zwemles geven voor 50.000g zo te horen.
Omgerekend is ..5kg zn 5 eur oid bij gold sellers.. dus das 50eur ...
quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:24 schreef Jimbo het volgende:
[..]hij wilt zn zaad in dr baarmoeder zwemles geven voor 50.000g zo te horen.
Omgerekend is ..5kg zn 5 eur oid bij gold sellers.. dus das 50eur ...
Zo te zien, heb er weer 1 gehad. En heb een ander stukje ervan in google gegooid. Ligt het dus aan athrxusb.sys, wat dan de draadloze netwerk usb adapter zou moeten zijn? Maar goed, ik heb geen verstand van het fixen van die drivers! Dus die gast moet maar snel komen!quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:08 schreef Migwi het volgende:
Gewoon format c en opnieuw beginnen toch?![]()
Kom op TNquote:Op donderdag 20 januari 2011 13:52 schreef Sosha het volgende:
Beetje? Ik verveel me de teringquote:Op donderdag 20 januari 2011 15:37 schreef Fipotje het volgende:
[..]
Kom op TNhet is een beetje saai daar
overload van data op de usb stick ?zit ie in een USB 1.0 poort ? zet hem dan op een 2.0 poort, zo niet... nieuwe stick kopen (of een daadwerkelijk fatsoenlijke netwerkkaartquote:Op donderdag 20 januari 2011 15:34 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Zo te zien, heb er weer 1 gehad. En heb een ander stukje ervan in google gegooid. Ligt het dus aan athrxusb.sys, wat dan de draadloze netwerk usb adapter zou moeten zijn? Maar goed, ik heb geen verstand van het fixen van die drivers! Dus die gast moet maar snel komen!
quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:37 schreef Fipotje het volgende:
[..]
beide naar dunemaul !quote:
Wil misschien ook naar TN migraten, maar zit er nog over na te denken. Kan waarschijnlijk bij een irl vriend van me in z'n guild komen. Lobotomized heten ze.quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:37 schreef Fipotje het volgende:
[..]
Tjaquote:Op donderdag 20 januari 2011 14:21 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
50k?
Volgens mij wil ie meer dan alleen je chars op zn server
Maar waarom biedt hij je zoveel geld om op die server te komen dan?quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:06 schreef Sosha het volgende:
Tja, triest he... Ik wil er juist alles aan doen om hem te mijden in WoW, die 50k kan me aan mijn reet roesten
. Vind ik niet eens leuk, om met zo'n klap geld te beginnen, ik vind het juist leuk om weer helemaal zelf iets op te bouwen, financieel.
Is TN pve of pvp?
Je kan natuurlijk altijd even een altje maken, die 50k scoren en dan weer weggaan.quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:06 schreef Sosha het volgende:
[..]
Tja, triest he... Ik wil er juist alles aan doen om hem te mijden in WoW, die 50k kan me aan mijn reet roesten
. Vind ik niet eens leuk, om met zo'n klap geld te beginnen, ik vind het juist leuk om weer helemaal zelf iets op te bouwen, financieel.
Is TN pve of pvp?
Wehehequote:Op donderdag 20 januari 2011 17:33 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk altijd even een altje maken, die 50k scoren en dan weer weggaan.
Of beter nog: geef mij de naam van je main dan maak ik even een toon aan op Khadgar... easy moneyz
Geen idee, volgens mij is hij (net als ik) gewoon alweer een hele tijd bezet. Niet dat dat hem ervan weerhoudt om contact te blijven zoeken... beetje triest mannetje. Hij smst me nu telkens om zijn excuses aan te bieden voor alle stomme dingen die hij heeft gedaan. Het lijkt hem erg gezellig als ik weer op Khadgar kom en hij wil me dan heel graag op weg helpenquote:Op donderdag 20 januari 2011 17:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar waarom biedt hij je zoveel geld om op die server te komen dan?Wil hij stiekem jou terug of zo, als vriendin?
Ik wil je anders wel helpen, doe ik met net voor als jou en in ik die 50k wel voor je!quote:Op donderdag 20 januari 2011 18:24 schreef Sosha het volgende:
The Armory is nu wel heel erg down. Het lukt me niet om ergens op te zoeken, krijg 100% van al mijn pogingen die 500-error. Bah
Hehe, dat hebben er wel meer aangebodenquote:Op donderdag 20 januari 2011 18:51 schreef Pixell het volgende:
[..]
Ik wil je anders wel helpen, doe ik met net voor als jou en in ik die 50k wel voor je!
Daar ging ik meteen kijken omdat ik de naam zo mooi vind, maar helaas, op Azuremyst zijn de namen van mijn keuze al bezet...quote:
Ik heb op drukke servers maar ook op rustige servers gezeten. Ik heb het altijd prettiger gevonden op drukke server want daar ken je gewoon meer. Je vind sneller groepen als je eens iets gaat ondernemen... oude raids, premades, achievements, for the Horde etcquote:Op donderdag 20 januari 2011 19:17 schreef MeraViglioSa het volgende:
Azuremyst!
Oh en denk niet dat je veel op realm forums af moet gaan, het gaat er toch tenslotte om dat je speelplezier beleeft aan leuke mensen op je realm of in je guild
Bovendien - een druk realm forum wijst op een drukke server, dan staat er dus continue iemand voor je neus die quest items te looten die jij moet hebben
Niet meteen gaan questen met Cata launch?quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:35 schreef GlenSpey het volgende:
Mensen die continue op dezelfde quests zitten heb ik eigelijk nog nooit last van gehad
Ik wel en het was druk, maar de respawnrate was belachelijk hoog en had weinig last van de 15 anderenquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:04 schreef Migwi het volgende:
Niet meteen gaan questen met Cata launch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |