volgens mij wel.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:39 schreef Sosha het volgende:
Is Onyxia eigenlijk ook te soloën?![]()
Lijkt me wel vet
Herinneringen![]()
P.S.: Iemand klaagde dat ie niet meer in de OP staat. Ben je naam kwijt, maar dan moet je even zorgen dat je opnieuw op de wiki komt te staan.
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:52 schreef Migwi het volgende:
[..]
Denk je?
Was ge-update naar lvl 80 uh?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
Levelen gaat echt veel te snel eigenlijk,tegenwoordig. Ik was gisteren 5 min. /played level 11, en zat alweer op de helft naar 12. Kan me niet herinneren dat dat vroeg ook zo snel gingquote:Op woensdag 19 januari 2011 02:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zo, vandaag ff in 4 uur tijd ofzo mn loladin altje van 8 naar 17 geschopt
5 min??? Weet je dat wel heel zeker?quote:Op woensdag 19 januari 2011 06:40 schreef Levitas het volgende:
[..]
Levelen gaat echt veel te snel eigenlijk,tegenwoordig. Ik was gisteren 5 min. /played level 11, en zat alweer op de helft naar 12. Kan me niet herinneren dat dat vroeg ook zo snel ging
edit: F*ck, het is woensdag >.<
Als je het event hebt gedaan (en gewonnen), kun je ook tegen elkaar spelen hequote:Op woensdag 19 januari 2011 00:30 schreef MeraViglioSa het volgende:
Vanavond met vriendje Karazhan gedaan
Epische shit met dat schaakspel zeg :
[ afbeelding ]
Op zich is het niet onmogelijk. Het komt wel eens voor dat ik tien quests (of zoiets) complete heb en nog 1 procent xp nodig heb om te levelen. Dan wandel ik zo'n quest hub in en zit ik vijf minuten later ook wel op de helft van het volgende level, hoor.quote:Op woensdag 19 januari 2011 07:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
5 min??? Weet je dat wel heel zeker?
Ik las het verkeerd. Ik dacht dat hij in 5 minuten van 1 t/m halverwege 12 zatquote:Op woensdag 19 januari 2011 08:09 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Op zich is het niet onmogelijk. Het komt wel eens voor dat ik tien quests (of zoiets) complete heb en nog 1 procent xp nodig heb om te levelen. Dan wandel ik zo'n quest hub in en zit ik vijf minuten later ook wel op de helft van het volgende level, hoor.
quote:Op woensdag 19 januari 2011 08:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik las het verkeerd. Ik dacht dat hij in 5 minuten van 1 t/m halverwege 12 zat
Nee, het waren exact 7 minuten.quote:Op woensdag 19 januari 2011 07:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
5 min??? Weet je dat wel heel zeker?
Die meid had echt niet mijn oude guildchat overleefdquote:Op woensdag 19 januari 2011 08:35 schreef jagga het volgende:
Bleh wat een discussie gisteren in de gchat zeg.
Iemand ziet iets over zigeuner-bruiloften op tv en zegt daar iets over in guildchat. Scum of the earth zeg maar. En lelijk. maakt vervolgens een opmerking met het word hoe-bags erin.
meteen een trialmember (meisje/vrouw) valt over dat woord hoe-bags, en of wij allemaal dat woord en soortgelijke woorden niet willen gebruiken.
wtf?
Gevolg: 2 uur lang discussie over wat wel en niet mag in Gchat, censuur, zeikerts, enz enz.
Waarom kunnen sommige mensen dingen die "for giggles" gezegd worden, niet accepteren? Waarom alles zo persoonlijk opvatten?
Leuk feitje: toen ik beargumenteerde van hoe ik er tegen aan keek, was ik een asociale zak
Nouja ze werd wel een beetje afgebrand, maar op een nette manier voor zover dat mogelijk isquote:Op woensdag 19 januari 2011 08:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Die meid had echt niet mijn oude guildchat overleefdEn TS al helemaal niet
Och, mijn oude GM had een heel verhaal over een in plastic gepakt bed en poep tijdens de seksquote:Op woensdag 19 januari 2011 08:50 schreef jagga het volgende:
[..]
Nouja ze werd wel een beetje afgebrand, maar op een nette manier voor zover dat mogelijk is
Discussie gaat nu verder op het forum, moet ik het hele zwikkie daar ook nog eens gaan tikken om mijn punt duidelijk te maken
Oh dat wist ik nietquote:Op woensdag 19 januari 2011 07:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als je het event hebt gedaan (en gewonnen), kun je ook tegen elkaar spelen he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |