Met een hunter of een class die kan (self)healen zeker. Enige moeite die ik moest doen was positie bij Geddon, zodat ik niet dood ging aan bomb/vallen. Oh en de healers van Sulfuron zijn kut. Je moet of wachten tot ze OOM zijn, of ze binnen 5 seconden met al je cd's neer burnen.quote:Op maandag 17 januari 2011 21:42 schreef Sosha het volgende:
Is MC tegenwoordig te soloën?![]()
Ik heb goeie herinneringen aan MC.Onze eerste Ragnaros-kill staat nog steeds op YouTube
Vet! Ik kan niet wachten tot ik een hunter op lvl 85 heb! Misschien toch maar verder met m'n lvl 70 hunter ipv opnieuw rollenquote:Op maandag 17 januari 2011 22:36 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Met een hunter of een class die kan (self)healen zeker. Enige moeite die ik moest doen was positie bij Geddon, zodat ik niet dood ging aan bomb/vallen. Oh en de healers van Sulfuron zijn kut. Je moet of wachten tot ze OOM zijn, of ze binnen 5 seconden met al je cd's neer burnen.
Raggy had ik zelfs in phase 1 neer.
+1 post. Am i doing it right?quote:Op maandag 17 januari 2011 20:18 schreef MeraViglioSa het volgende:
Nu het topic nog vol krijgen om hem te kunnen gebruiken.
quote:Op maandag 17 januari 2011 20:12 schreef MeraViglioSa het volgende:
Het viel me wel op dat er van een aantal regelmatige posters hier heul geen armory link vermeld staat!![]()
Ik was op zoek naar een 'aai emoticon', maar ik kon em niet vinden.quote:Op maandag 17 januari 2011 23:24 schreef Sosha het volgende:
[..]
Hij staat er al
Ik voel me genegeerd hier
Sorry zat ff ingamequote:Op maandag 17 januari 2011 23:24 schreef Sosha het volgende:
[..]
Hij staat er al
Ik voel me genegeerd hier
Wordt morgenavond hoor, ben kapodtdtquote:Op maandag 17 januari 2011 23:45 schreef jagga het volgende:
[..]![]()
Ik zal je meteen even mijn zooi pmen
Dreanei en Blood Elves.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:46 schreef Levitas het volgende:
Zo.. Ben weer WoW aan het installeren. Had nog een ongebruikte DVD liggen, dus geactiveerd @ Battle.net voor een free month. Heb als het goed is ook nog een ongebruikte TBC liggen, maar zonde om die nu al te installeren (daarvoor kun je ook nog een 10 day trial krijgen).
Er zijn geen echte redenen om TBC voor lvl 60 te installeren, toch?
Op m`n Battle.net account staat: Update available: TBC. Vervolgens staat er een lijstje met (uit m`n hoofd): Purchase, activate serial, 10 day trial..quote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:50 schreef Rikketik het volgende:
Hoezo krijg je een 10 day trail voor het activeren van TBC?
je pm inbox zat vol....quote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:37 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Wordt morgenavond hoor, ben kapodtdt
Truste ammal
O shit, echt?quote:
Die fok wiki die ik nu zie is degene die is geupdate? daar staan nog best veel mensenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:16 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
O shit, echt?![]()
*er even wat aan doen gaat
Ja... Het was soms best moeilijk om te beslissen of iemand er nou uit moest ja of neequote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:22 schreef Pixell het volgende:
[..]
Die fok wiki die ik nu zie is degene die is geupdate? daar staan nog best veel mensen![]()
Top dat je dat allemaal heb gedaan imo
Duh.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:05 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Hmm, als ik een keer op alliance wil spelen word dat denk ik Ravenholdt. Lijkt wel alsof iedereen horde speelt volgens de OP
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:10 schreef jagga het volgende:
Ik neem aan de meesten hier wel op de hoogte zijn van wat er zich ongeveer afspeelt op de PTR ?
Bijbehorende patchnotes e.d.
Je zou dit moeten zien. Dit zijn de voorlopige "fixes" van een fury warrior in pvp
beetje FOTM ?Arms nerfen, maar fury buffen...dan krijg je dit
Whut?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:10 schreef jagga het volgende:
Ik neem aan de meesten hier wel op de hoogte zijn van wat er zich ongeveer afspeelt op de PTR ?
Bijbehorende patchnotes e.d.
Je zou dit moeten zien. Dit zijn de voorlopige "fixes" van een fury warrior in pvp
beetje FOTM ?Arms nerfen, maar fury buffen...dan krijg je dit
Dat is nog steeds een populaire run om te doen, op onze server wel iigquote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:25 schreef Migwi het volgende:
Ghehe, net eventjes Zombiefest solo gedaan.
Als anderen niet mee willen helpen, dan maar alleen
Helaas kan ik 2 van de laatste 3 achievements die ik voor die proto-drake nog moet niet solo doen.
Die ene is Oculus en de ander is Share the Love waar er nadrukkelijk staat dat iedereen van de 5-man party impaled moet worden
Kies wat je het leukst/tofst eruit vind zien. Als je voor racials wilt gaan moet je goblin rollenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:53 schreef GlenSpey het volgende:
Ben van plan om een hunter te maken. Zit alleen nog te twijfelen tussen orc en troll... de racials lijken me bij allebei heel sterk. Extra pet dmg en een enrage of extra crit dmg met bows en een enrage...
Wie schijnt zijn/haar heldere licht over deze twee classes ?
Wat klopt hier niet?quote:Ian_Nick
Xtabay - (H) - Troll Shaman (85)
Basch - (H) - Undead Shaman (80)
Goblin? Wat heb die voor hunter racials dan?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:11 schreef ufopiloot het volgende:
[..]
Kies wat je het leukst/tofst eruit vind zien. Als je voor racials wilt gaan moet je goblin rollen
Maak in ieder geval een vrouwtje dan, dat zal je tijdens world events geen windeieren leggen als iedereen weer op zoek is naar een orc of troll femalequote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:53 schreef GlenSpey het volgende:
Ben van plan om een hunter te maken. Zit alleen nog te twijfelen tussen orc en troll... de racials lijken me bij allebei heel sterk. Extra pet dmg en een enrage of extra crit dmg met bows en een enrage...
Wie schijnt zijn/haar heldere licht over deze twee classes ?
Hm, van het weekend dan maar eens proberen.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:43 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dat is nog steeds een populaire run om te doen, op onze server wel iig
Als je in /trade LFG doet krijg je vast een groep bij elkaar![]()
Rocket Jumpquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:18 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Goblin? Wat heb die voor hunter racials dan?
Dan kom je in een groep met low level players, beetje te makkelijk voor hen dan hequote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:04 schreef Migwi het volgende:
[..]
Hm, van het weekend dan maar eens proberen.
Ik blijf het stom vinden dat je niet normaal op low level dungeons kan zoeken met de LFG tool.
Nuja, met heirlooms, XP nerf etc etc is het sowieso allemaal al veel makkelijkerquote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:12 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dan kom je in een groep met low level players, beetje te makkelijk voor hen dan he
Zeker, maar dat is nog wat anders dan alleen maar achter iemand aan lopen die de dungeon ff solo'tquote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:26 schreef Migwi het volgende:
[..]
Nuja, met heirlooms, XP nerf etc etc is het sowieso allemaal al veel makkelijker
Ach, zolang het mij maar helptquote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:36 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Zeker, maar dat is nog wat anders dan alleen maar achter iemand aan lopen die de dungeon ff solo't
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |