Met een hunter of een class die kan (self)healen zeker. Enige moeite die ik moest doen was positie bij Geddon, zodat ik niet dood ging aan bomb/vallen. Oh en de healers van Sulfuron zijn kut. Je moet of wachten tot ze OOM zijn, of ze binnen 5 seconden met al je cd's neer burnen.quote:Op maandag 17 januari 2011 21:42 schreef Sosha het volgende:
Is MC tegenwoordig te soloën?![]()
Ik heb goeie herinneringen aan MC.Onze eerste Ragnaros-kill staat nog steeds op YouTube
Vet! Ik kan niet wachten tot ik een hunter op lvl 85 heb! Misschien toch maar verder met m'n lvl 70 hunter ipv opnieuw rollenquote:Op maandag 17 januari 2011 22:36 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Met een hunter of een class die kan (self)healen zeker. Enige moeite die ik moest doen was positie bij Geddon, zodat ik niet dood ging aan bomb/vallen. Oh en de healers van Sulfuron zijn kut. Je moet of wachten tot ze OOM zijn, of ze binnen 5 seconden met al je cd's neer burnen.
Raggy had ik zelfs in phase 1 neer.
+1 post. Am i doing it right?quote:Op maandag 17 januari 2011 20:18 schreef MeraViglioSa het volgende:
Nu het topic nog vol krijgen om hem te kunnen gebruiken.
quote:Op maandag 17 januari 2011 20:12 schreef MeraViglioSa het volgende:
Het viel me wel op dat er van een aantal regelmatige posters hier heul geen armory link vermeld staat!![]()
Ik was op zoek naar een 'aai emoticon', maar ik kon em niet vinden.quote:Op maandag 17 januari 2011 23:24 schreef Sosha het volgende:
[..]
Hij staat er al
Ik voel me genegeerd hier
Sorry zat ff ingamequote:Op maandag 17 januari 2011 23:24 schreef Sosha het volgende:
[..]
Hij staat er al
Ik voel me genegeerd hier
Wordt morgenavond hoor, ben kapodtdtquote:Op maandag 17 januari 2011 23:45 schreef jagga het volgende:
[..]![]()
Ik zal je meteen even mijn zooi pmen
Dreanei en Blood Elves.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:46 schreef Levitas het volgende:
Zo.. Ben weer WoW aan het installeren. Had nog een ongebruikte DVD liggen, dus geactiveerd @ Battle.net voor een free month. Heb als het goed is ook nog een ongebruikte TBC liggen, maar zonde om die nu al te installeren (daarvoor kun je ook nog een 10 day trial krijgen).
Er zijn geen echte redenen om TBC voor lvl 60 te installeren, toch?
Op m`n Battle.net account staat: Update available: TBC. Vervolgens staat er een lijstje met (uit m`n hoofd): Purchase, activate serial, 10 day trial..quote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:50 schreef Rikketik het volgende:
Hoezo krijg je een 10 day trail voor het activeren van TBC?
je pm inbox zat vol....quote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:37 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Wordt morgenavond hoor, ben kapodtdt
Truste ammal
O shit, echt?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |