Wehequote:Op maandag 17 januari 2011 17:07 schreef Sapstengel het volgende:
Ik heb laatst kara gedaan. Vriend van me wilde op z'n shaman en ik op mn druid, maar geen van beide had de key. Toen is hij naar zijn warrior gelogd en heeft hij het voor mij open gemaakt. Daarna ben ik naar mij rogue gelogd en heb ik het voor zijn shaman opengemaakt.
Ik heb een extra accountquote:Op maandag 17 januari 2011 17:09 schreef Migwi het volgende:
Of je neemt een extra account en multiboxed de oude raids gewoon
Vanmorgen Exalted met Violet Eye toevallig.
Nu dus alleen nog maar Attumen farmen voor de mount.
Ik las: "terwijl ik niks anders doe dan IK".quote:Op maandag 17 januari 2011 18:05 schreef Knoflook het volgende:
En toch vind ik healen een bitch geworden.
Iedereen loopt op mn shaman healer te bitchen. Terwijl ik niks anders doe dan lk.
Sporeggar is pvp toch? Ik ben een watjequote:Op maandag 17 januari 2011 01:01 schreef Vincpod het volgende:
[..]
Kom gezellig naar sporregar, kan je met een van me alts meelvlen. Heb daar een lvl 15 hunter 40 rogue 60 dk en 70 lock
Sorry, ik volg deze reeks pas sinds de laatste paar pagina's van het vorige topic en heb daar geposte verzoekjes dus niet verwerkt (was dat niet de taak van TS #317?). Enne, ik ben zeer bereid de OP te vernieuwen. Misschien handig als iedereen gewoon alles opnieuw post? Dan haal ik alles weg wat er nu staat..?quote:Op maandag 17 januari 2011 09:24 schreef MeraViglioSa het volgende:
Dit is de oude OP. Had vorige week m'n alt erbij gezet maar ze staat er nog niet bij.
OP heeft trouwens een flinke schoonmaakbeurt nodig.
Wie stemt ervóór om alle oude armory linkjes te verwijderen?![]()
Neejoh gekkiequote:Op maandag 17 januari 2011 18:19 schreef Sosha het volgende:
[..]
Sporeggar is pvp toch? Ik ben een watje
Ik wist niet dat dat moestquote:Op maandag 17 januari 2011 20:12 schreef MeraViglioSa het volgende:
Het viel me wel op dat er van een aantal regelmatige posters hier heul geen armory link vermeld staat!![]()
Moet niet, maar wel leuk toch? Weten we waarover we pratenquote:
Oh, nou, dan mag je Melahdrin er ook in zetten als je wiltquote:Op maandag 17 januari 2011 20:30 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Moet niet, maar wel leuk toch? Weten we waarover we praten
donequote:Op maandag 17 januari 2011 20:38 schreef Migwi het volgende:
[..]
Oh, nou, dan mag je Melahdrin er ook in zetten als je wilt
Ik zie van jou geen warrior staan hoor?quote:Op maandag 17 januari 2011 20:48 schreef Asschen_sukar het volgende:
M'n warrior ook even toegevoegd.
Irritant dat de loot uit de Satchel, nu allemaal plate is. Ik ben net lvl 35
Als ik jou mijn chars stuur kan je ze er dan inzettenquote:Op maandag 17 januari 2011 21:21 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik zie van jou geen warrior staan hoor?![]()
Heb je wel opgeslagen?
Ik wissel sneller van characters dan van schone onderbroek, dus vandaar dat ik nooit de moeite heb genomen.quote:Op maandag 17 januari 2011 20:12 schreef MeraViglioSa het volgende:
Het viel me wel op dat er van een aantal regelmatige posters hier heul geen armory link vermeld staat!![]()
Hallo, ik ben hierquote:Op maandag 17 januari 2011 20:18 schreef MeraViglioSa het volgende:
Nu het topic nog vol krijgen om hem te kunnen gebruiken.
Is MC tegenwoordig te soloën?quote:Op maandag 17 januari 2011 17:22 schreef stbabylon het volgende:
Als ik een vriend of een guildie online had, dan had ik dat heus wel gedaan
Vanochtend met MC heb ik gewoon een random figuur in Orgri gevraagd. Maar het blijft shittie dat je dat soort omwegen moet gebruiken om vervolgens een 40 man dungeon te solo-en.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |