abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 17 januari 2011 @ 00:01:37 #26
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_91444085
Pics van vrouwelijke exen , pls
Ik ben inmiddels overleden
pi_91444700
quote:
14s.gif Op maandag 17 januari 2011 00:01 schreef Enchanter het volgende:
:')
  Moderator / Redactie FP maandag 17 januari 2011 @ 00:16:43 #28
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_91444795
quote:
14s.gif Op maandag 17 januari 2011 00:01 schreef Enchanter het volgende:
14.gif
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_91445036
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 23:24 schreef Sjiznit het volgende:
Zucht, guild heroics vanavond weer. Healer ging 5 keer achter elkaar dood in de charge van de eerste baas in Grim Batol. Nu is iedereen aan het doodgaan in het schild van de 2e. In pugs heb ik nog minder wipes.

Die healer is nu ook nog raid leader trouwens.
De guild heroics hier zijn ook nog altijd drie keer niks.
Hoewel ik vanmiddag wel een goeie Tol'vir HC heb gelopen, maar dat was met een pug healer. Onze vrouwelijke shaman neem ik voorlopig niet meer mee :P
  Moderator maandag 17 januari 2011 @ 00:40:51 #30
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_91445691
68, op naar northrend.
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_91445871
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 18:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Sosha, wat zijn je Khadgar chars? :D
- Lvl 70 paladin Mya. Toen ik stopte was ze prot - leuk, tanken!! - maar daarvoor is ze altijd holy geweest. Ik heb op lvl 60 Onyxia, Molten Core en Blackwing Lair nog meegemaakt met Men of the West. Dat zal van 2006-2007 zijn geweest..? Toen droeg ze trouwens mijn echte voornaam nog. Na de breuk met mijn ex heb ik haar naam veranderd.
- Lvl 70 hunter Evenna. Begonnen als geldverdiencharacter, maar heb uiteindelijk ook nog wat TBC-content met haar geraid. Volgens mij was dat ook Men of the West nog, of iets wat eruit voortvloeide. Unity ofzo.

Ik heb nog heel even met Mya gespeeld nadat WOTLK uitkwam, maar snel gekapt daarna i.v.m. een nieuwe opbloeiende relatie en studievertraging. Mijn chars zijn al zo lang inactief dat ze niet te bekijken zijn op the armory.

Mijn ex zit in Iron Brew, zag ik.

En jij?

edit - Oh ja, OP checken. Jij bent Horde, dus we zullen elkaar wel niet kennen verder ;) Ooit alliance gespeeld op Khadgar? -

Oh ja, mijn chars op Emerald Dream zijn blood elf mage Sosha (lvl 45-50 ofzo?) en blood elf death knight Sarissa (61 geloof ik?). Ook allebei al te lang inactief om nog te bekijken. En ik ga ze niet opnieuw activeren. De account wel, maar de chars niet.
  Moderator / Redactie FP maandag 17 januari 2011 @ 00:53:58 #32
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_91446101
Heb bijna geen alliance gespeeld op Khadgar, alleen in het prille begin een human paladin en een nelf hunter gehad ;)
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_91446142
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 00:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Heb bijna geen alliance gespeeld op Khadgar, alleen in het prille begin een human paladin en een nelf hunter gehad ;)
Zelfde als ik dus :P, ik zie dat ik de races vergeten was erbij te zetten. Human en nelf dus.

Zodra ik weer start, maak ik een human mage en een night elf hunter. :9 Ik heb besloten dat ik het spel nu echt alleen nog voor mijn plezier ga spelen en dat ik niet ga kijken naar nut. Waarom ik een human mage heb verkozen boven een gnome? Omdat een female human zo mooi spells kan casten :@. Server heb ik nog niet gekozen. Volgens mij maakt het geen bal uit, overal zijn de low-lvl gebieden uitgestorven...
  maandag 17 januari 2011 @ 01:01:07 #34
232730 Vincpod
Occasional Seafarer
pi_91446299
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 00:55 schreef Sosha het volgende:

[..]

Zelfde als ik dus :P, ik zie dat ik de races vergeten was erbij te zetten. Human en nelf dus.

Zodra ik weer start, maak ik een human mage en een night elf hunter. :9 Ik heb besloten dat ik het spel nu echt alleen nog voor mijn plezier ga spelen en dat ik niet ga kijken naar nut. Waarom ik een human mage heb verkozen boven een gnome? Omdat een female human zo mooi spells kan casten :@. Server heb ik nog niet gekozen. Volgens mij maakt het geen bal uit, overal zijn de low-lvl gebieden uitgestorven...
Kom gezellig naar sporregar :D, kan je met een van me alts meelvlen. Heb daar een lvl 15 hunter 40 rogue 60 dk en 70 lock
pi_91446487
Net nog even met de guild sarth + 3d gedaan. Ik lekker mee op mijn druid. Heeft die eindelijk ook een goede titel. Als Nelf vind ik of the Nightfall altijd wel toepasselijk, klinkt wel elfig.

Netals dat ik op mijn space goat shammy met Twilight Vanquisher loop en op mijn Dworf pally met Brewmaster. Vind het allemaal wel leuke en passende titels. Ik ga denk Assistant Professor halen met mijn Gnum, vind ik wel een gnum titel.

Op mijn main loop ik met Starcaller, gewoon omdat het vet klinkt: Starcaller Sjiznit. Zal em niet heel snel veranderen aangezien ik nog niet veel boeiendere titels heb gezien voor dat char in Cata. Zou op die wel graag Battlemaster willen. Klopt wel bij een Warrior imo.
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
pi_91447044
Net een interessante discussie in guild chat.
De een is van mening dat shamans best aardig kunnen healen en dat paladins onderaan de voedselketen staan, en de ander denkt hetzelfde maar dan precies andersom.
Maar wat is nou de waarheid @ 4.0.6 :P
  maandag 17 januari 2011 @ 01:36:10 #37
194233 Friday12
Originele kloon
pi_91447133
even een tvp
  maandag 17 januari 2011 @ 02:30:36 #38
232730 Vincpod
Occasional Seafarer
pi_91448243
quote:
Op maandag 17 januari 2011 01:32 schreef GlenSpey het volgende:
De een is van mening dat shamans best aardig kunnen healen en dat paladins onderaan de voedselketen staan, en de ander denkt hetzelfde maar dan precies andersom.
ik persoonlijk vindt palahealers het beste omdat ze bijna niet oom kunnen gaan als zij hun class goed spelen, maar shaman's zijn zeker niet de minste. Wat ik gemerkt heb tijdens het raiden is dat de pala op nummer 1 stond met 12k hps en en eigenlijk het minste mana verloren daaronder shaman met 10k hps en daarna ik met me druid ook op 10 k hps met een soortgelijk manaverbruik. Maar het is vooral de vraag of de class goed gespeeld wordt, dat maakt de 1 eigenlijk beter als de ander.
pi_91451398
Dit is de oude OP. Had vorige week m'n alt erbij gezet maar ze staat er nog niet bij.
OP heeft trouwens een flinke schoonmaakbeurt nodig.
Wie stemt ervóór om alle oude armory linkjes te verwijderen? ^O^

Gisteravond trouwens Stood in the Fire gehaald *O*
Schrok me de tering :')
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
pi_91451689
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 00:22 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

De guild heroics hier zijn ook nog altijd drie keer niks.
Hoewel ik vanmiddag wel een goeie Tol'vir HC heb gelopen, maar dat was met een pug healer. Onze vrouwelijke shaman neem ik voorlopig niet meer mee :P
We hebben in mijn guild nog maar een man of 5 die af en toe online zijn, heb er nog geen heroics mee gedaan, maar weet zeker dat die extreem goed gaan. Juist omdat je elkaar al zolang kent :)
  maandag 17 januari 2011 @ 10:34:27 #41
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_91453204
Hms, wij hebben nou echt geen moeite met die heroic dungeons als we deze met de guild gaan doen. :D We vliegen er vrijwel doorheen op dit moment.

Jammer dat de raid gisteravond niet door ging, twee personen hadden geen stroom en we konden geen pugs vinden. ;(
pi_91454311
Trouwens van guild gewisseld, zit nu in een grote casual *O*

Onze GM was nogal een dramaqueen en er werd steeds minder gedaan met zn allen, er gingen steeds meer mensen weg daardoor etc.

Zit nu bij Hitmen for hire, één van de grootste casuals op onze server *O*
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
pi_91454498
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 01:32 schreef GlenSpey het volgende:
Paladins staan vrijwel bovenaan, samen met holy priests. Shamans zijn een beetje kak. Die ander heeft dus gelijk, paladins boven, shamans onder.

Bron: http://www.stateofdps.com(...)ples=200&spec=healer
pi_91455672
Eindelijk dan Crown of Destruction van Ragnaros!
Maar ja, Judgement legs nog steeds niet :(
Volgende week weer een kans :')

Dat ze MC eens op een 3-daagse timer zetten ipv 7.
  maandag 17 januari 2011 @ 12:09:47 #45
71610 Black-Hole
Deep in my soul
pi_91456433
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 00:40 schreef Jimbo het volgende:
68 58, op naar northrend outland.
Zo snel door naar Northrend, dat saaie Outland...
  maandag 17 januari 2011 @ 12:21:22 #46
194233 Friday12
Originele kloon
pi_91456842
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 11:17 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Paladins staan vrijwel bovenaan, samen met holy priests. Shamans zijn een beetje kak. Die ander heeft dus gelijk, paladins boven, shamans onder.

Bron: http://www.stateofdps.com(...)ples=200&spec=healer
ligt eraan hoe je speelt er is niets mis met shamans :')
pi_91458509
Zo!

MC ge-solo-ed. Raggy in Phase 1 neer _O-

Voelt heel vreemd na al die whipes met 40!!! man ooit!
pi_91458608
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 12:21 schreef Friday12 het volgende:

ligt eraan hoe je speelt er is niets mis met shamans :')
Ze kunnen zeker goed meekomen, maar als je naar kijkt naar de samenstelling van zo'n beetje alle vooraanstaande raidingguilds zal je zien dat er vooral pally's en priests mee gaan.
Shamans mogen eigenlijk alleen mee voor hun mana tide

Hier wel een mooie post erover van iemand van Paragon The state of 25-man raid healing: 2+1+1
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
  maandag 17 januari 2011 @ 13:12:30 #49
194233 Friday12
Originele kloon
pi_91458885
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 13:05 schreef Asschen_sukar het volgende:

[..]

Ze kunnen zeker goed meekomen, maar als je naar kijkt naar de samenstelling van zo'n beetje alle vooraanstaande raidingguilds zal je zien dat er vooral pally's en priests mee gaan.
Shamans mogen eigenlijk alleen mee voor hun mana tide

Hier wel een mooie post erover van iemand van Paragon The state of 25-man raid healing: 2+1+1
Misschien is het omdat ik op het moment alleen 10 mans doe maar ik heb er zelf echt geen problemen mee :P
pi_91459698
Dat je er geen problemen mee hebt, wil natuurlijk niet zeggen dat ze ook het beste zijn :P

Maar goed genoeg zijn alle classes, als er maar een goede speler achter zit.

Jullie trouwens al het filmpje gezien van Raegwyn, dat hij Marrowgar solo'ed

Dat zijn skills :D
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')