14.gifquote:
De guild heroics hier zijn ook nog altijd drie keer niks.quote:Op zondag 16 januari 2011 23:24 schreef Sjiznit het volgende:
Zucht, guild heroics vanavond weer. Healer ging 5 keer achter elkaar dood in de charge van de eerste baas in Grim Batol. Nu is iedereen aan het doodgaan in het schild van de 2e. In pugs heb ik nog minder wipes.
Die healer is nu ook nog raid leader trouwens.
- Lvl 70 paladin Mya. Toen ik stopte was ze prot - leuk, tanken!! - maar daarvoor is ze altijd holy geweest. Ik heb op lvl 60 Onyxia, Molten Core en Blackwing Lair nog meegemaakt met Men of the West. Dat zal van 2006-2007 zijn geweest..? Toen droeg ze trouwens mijn echte voornaam nog. Na de breuk met mijn ex heb ik haar naam veranderd.quote:Op zondag 16 januari 2011 18:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Sosha, wat zijn je Khadgar chars?
Zelfde als ik dusquote:Op maandag 17 januari 2011 00:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Heb bijna geen alliance gespeeld op Khadgar, alleen in het prille begin een human paladin en een nelf hunter gehad
Kom gezellig naar sporregarquote:Op maandag 17 januari 2011 00:55 schreef Sosha het volgende:
[..]
Zelfde als ik dus, ik zie dat ik de races vergeten was erbij te zetten. Human en nelf dus.
Zodra ik weer start, maak ik een human mage en een night elf hunter.Ik heb besloten dat ik het spel nu echt alleen nog voor mijn plezier ga spelen en dat ik niet ga kijken naar nut. Waarom ik een human mage heb verkozen boven een gnome? Omdat een female human zo mooi spells kan casten
. Server heb ik nog niet gekozen. Volgens mij maakt het geen bal uit, overal zijn de low-lvl gebieden uitgestorven...
ik persoonlijk vindt palahealers het beste omdat ze bijna niet oom kunnen gaan als zij hun class goed spelen, maar shaman's zijn zeker niet de minste. Wat ik gemerkt heb tijdens het raiden is dat de pala op nummer 1 stond met 12k hps en en eigenlijk het minste mana verloren daaronder shaman met 10k hps en daarna ik met me druid ook op 10 k hps met een soortgelijk manaverbruik. Maar het is vooral de vraag of de class goed gespeeld wordt, dat maakt de 1 eigenlijk beter als de ander.quote:Op maandag 17 januari 2011 01:32 schreef GlenSpey het volgende:
Net een interessante discussie in guild chat.
De een is van mening dat shamans best aardig kunnen healen en dat paladins onderaan de voedselketen staan, en de ander denkt hetzelfde maar dan precies andersom.
Maar wat is nou de waarheid @ 4.0.6
We hebben in mijn guild nog maar een man of 5 die af en toe online zijn, heb er nog geen heroics mee gedaan, maar weet zeker dat die extreem goed gaan. Juist omdat je elkaar al zolang kentquote:Op maandag 17 januari 2011 00:22 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
De guild heroics hier zijn ook nog altijd drie keer niks.
Hoewel ik vanmiddag wel een goeie Tol'vir HC heb gelopen, maar dat was met een pug healer. Onze vrouwelijke shaman neem ik voorlopig niet meer mee
Paladins staan vrijwel bovenaan, samen met holy priests. Shamans zijn een beetje kak. Die ander heeft dus gelijk, paladins boven, shamans onder.quote:Op maandag 17 januari 2011 01:32 schreef GlenSpey het volgende:
Net een interessante discussie in guild chat.
De een is van mening dat shamans best aardig kunnen healen en dat paladins onderaan de voedselketen staan, en de ander denkt hetzelfde maar dan precies andersom.
Maar wat is nou de waarheid @ 4.0.6
ligt eraan hoe je speelt er is niets mis met shamansquote:Op maandag 17 januari 2011 11:17 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Paladins staan vrijwel bovenaan, samen met holy priests. Shamans zijn een beetje kak. Die ander heeft dus gelijk, paladins boven, shamans onder.
Bron: http://www.stateofdps.com(...)ples=200&spec=healer
Ze kunnen zeker goed meekomen, maar als je naar kijkt naar de samenstelling van zo'n beetje alle vooraanstaande raidingguilds zal je zien dat er vooral pally's en priests mee gaan.quote:Op maandag 17 januari 2011 12:21 schreef Friday12 het volgende:
ligt eraan hoe je speelt er is niets mis met shamans
Misschien is het omdat ik op het moment alleen 10 mans doe maar ik heb er zelf echt geen problemen meequote:Op maandag 17 januari 2011 13:05 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Ze kunnen zeker goed meekomen, maar als je naar kijkt naar de samenstelling van zo'n beetje alle vooraanstaande raidingguilds zal je zien dat er vooral pally's en priests mee gaan.
Shamans mogen eigenlijk alleen mee voor hun mana tide
Hier wel een mooie post erover van iemand van Paragon The state of 25-man raid healing: 2+1+1
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |