Nou poeh, dat kan elke DK met een brein.quote:Op maandag 17 januari 2011 13:30 schreef Asschen_sukar het volgende:
Dat je er geen problemen mee hebt, wil natuurlijk niet zeggen dat ze ook het beste zijn
Maar goed genoeg zijn alle classes, als er maar een goede speler achter zit.
Jullie trouwens al het filmpje gezien van Raegwyn, dat hij Marrowgar solo'ed
Dat zijn skills
Wat een topidee, veel succes Meraquote:Op maandag 17 januari 2011 09:24 schreef MeraViglioSa het volgende:
Wie stemt ervóór om alle oude armory linkjes te verwijderen?![]()
Dan kan ik beter eerst mijn pala naar 85 gaan trappen dusquote:Op maandag 17 januari 2011 11:17 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Paladins staan vrijwel bovenaan, samen met holy priests. Shamans zijn een beetje kak. Die ander heeft dus gelijk, paladins boven, shamans onder.
Bron: http://www.stateofdps.com(...)ples=200&spec=healer
quote:Op maandag 17 januari 2011 11:12 schreef MeraViglioSa het volgende:
Trouwens van guild gewisseld, zit nu in een grote casual
Onze GM was nogal een dramaqueen en er werd steeds minder gedaan met zn allen, er gingen steeds meer mensen weg daardoor etc.
Zit nu bij Hitmen for hire, één van de grootste casuals op onze server
Al langer dan een week hoor... Maand ofzo al. De GM's account was gehackt en ze dachten dat dat misschien aan hun website lag dus hebben ze alles offline gehaald.quote:Op maandag 17 januari 2011 14:26 schreef jagga het volgende:
[..]ik dacht dat jullie het wel naar je zin hadden daar ? Neem aan dat Ian_nick ook weg is daar dan ? (dat forum van de planteers is trouwens al een week down ofzo)
Niet? Ik doe het zo hoor, geen probleemquote:Op maandag 17 januari 2011 14:12 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Wat een topidee, veel succes Mera
ik denk dat hij meer bedoelde van het aanpassen van de linkjesquote:Op maandag 17 januari 2011 14:33 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Niet? Ik doe het zo hoor, geen probleem
Maar dat bedoel ik niet.quote:Op maandag 17 januari 2011 14:46 schreef dekkered het volgende:
[..]
ik denk dat hij meer bedoelde van het aanpassen van de linkjes
Nou dat idd, en mr moet ermee samenwonen dusja dat kan ik dan nog wel begrijpenquote:Op maandag 17 januari 2011 16:00 schreef jagga het volgende:
Mwoch ik vond dat Rayshu sowieso een beetje zeurde af en toeverder wel aardig enzo, maar andermans ideeen werden niet echt gewaardeerd iig, had ik het idee
En mr GM was een beetje een pushover
Okeequote:Op maandag 17 januari 2011 16:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wis die hele lijst gewoon en begin opnieuw met de harde kern
kan ik mij chars en armory links bij dumpen dan? Ik heb geen wikipedia accountquote:Op maandag 17 januari 2011 16:04 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Okee
Bewaar wel een kopietje van de originele lijst, mocht er iemand gaan QQ'en![]()
Wil de volgende TS dan wel de nieuwe OP pakken!!
Er is ook niets mis met een pally ik spell ze beiden als heal dusquote:Op maandag 17 januari 2011 13:30 schreef Asschen_sukar het volgende:
Dat je er geen problemen mee hebt, wil natuurlijk niet zeggen dat ze ook het beste zijn
Maar goed genoeg zijn alle classes, als er maar een goede speler achter zit.
Jullie trouwens al het filmpje gezien van Raegwyn, dat hij Marrowgar solo'ed
Dat zijn skills
Jot, gooi maar in PM dan ga ik er vanavond ff voor zittenquote:Op maandag 17 januari 2011 16:10 schreef jagga het volgende:
[..]
kan ik mij chars en armory links bij dumpen dan? Ik heb geen wikipedia account
Degene met wie je groupt hoeft niet bij je in de buurt te zijn, dus je kunt altijd iemand in de guild vragen toch?quote:Op maandag 17 januari 2011 16:39 schreef stbabylon het volgende:
*grom* ik word niet goed van dat je niet in je eentje een raid kan vormen en/of dat je niet zonder raid een 10+ dungeon in kan
Als we 3 mensen online hebben is het veelquote:Op maandag 17 januari 2011 16:56 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Degene met wie je groupt hoeft niet bij je in de buurt te zijn, dus je kunt altijd iemand in de guild vragen toch?
Deze man spreekt ware woordenquote:
1 is genoegquote:Op maandag 17 januari 2011 16:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als we 3 mensen online hebben is het veel
Is mijn oude, dode, guild
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |