Ze ziet er stoer uitquote:Op donderdag 20 januari 2011 00:02 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik ben altijd al geen meisje-meisje-vingertjes-lakken-haartjes-in-staartjes geweest
Vind de mensachtigen gewoon te gay, het moet stoer, grof, bruut en liefst zo ver mogelijk van de realiteit voor mijMaar dan nog wel met een vleugje vrouwelijkheid
Btw vind ik orc vrouwtjes heul niet lelijk, de mijne niet iig
[ afbeelding ]
Lol, nee, in mijn geval omdat ik een grafhekel heb aan dat tutjesgedoequote:Op woensdag 19 januari 2011 19:25 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Allemaal orc vrouwtjes?
De meeste vrouwen die ik ingame heb meegemaakt spelen inderdaad ook lelijke vrouwelijke characters... orcs, undead, dwarfs, trolls...
Een interessant vraagstuk is wellicht waarom zoveel vrouwen met die lelijke chars spelen, en je ze zelden op bijvoorbeeld een female belf of human ziet spelen.
Zouden ze soms denken dat als ze op een lelijk char ingame spelen ze zelf alleen maar beter overkomen als eindelijk de webcam bij die heul leuke guildmaster aangaat?
quote:Op donderdag 20 januari 2011 00:05 schreef Sosha het volgende:
[..]
Ze ziet er stoer uit, maar voor mijzelf is 't niet mijn ding. Ik ben wel een meisje-meisje, vrees ik
Haha, mijn female nelf kreeg ooit een complimentje op de boot naar Booty Bay: "I hope you don't mind me saying, your ass looks great in those pants"![]()
![]()
Je ziet ook wel eens van die topics op de officiële fora voorbij komen. Dames die vragen waarom de females van alle races er zo relatief goed uitzien, want dat is onrealistisch en seksistisch en zulks.quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:25 schreef GlenSpey het volgende:
Een interessant vraagstuk is wellicht waarom zoveel vrouwen met die lelijke chars spelen, en je ze zelden op bijvoorbeeld een female belf of human ziet spelen.
Blijkbaar waren ze dan meer waardquote:Op donderdag 20 januari 2011 08:38 schreef Bootje84 het volgende:
Geld is ook veranderd. In mijn tijd was 4K gold een bak centen. Nu heeft iedereen 50K geld en smijten ze er gerust mee. Had 30 scrolls of enchants (low level) gemaakt. Wilde ze verkopen voor 5s stuk. Gaf iemand me 50G voor alle 30... Heb het maar niet afgestaan
Het waren echt dingen als chesthealth +25 enzo :$quote:Op donderdag 20 januari 2011 08:44 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Blijkbaar waren ze dan meer waard
Bedenk je wel dat die low level enchants voor elke level werken. TBC chants en hoger niet meer.
Van de AH af trekken, dissen, mats voor meer verkopen. Wel hopen dat je niet teveel shards maakt, want die zijn geen kont waard.quote:Op donderdag 20 januari 2011 10:16 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Het waren echt dingen als chesthealth +25 enzo :$
Maar goed. Hij was er blij mee, en ik blij dat ik er vanaf was
Alleen nu moet ik grinden om greenies te disenchanten. Mats zijn op en ik ben te hoog level dat de greenies niet meer de goede mats geven.. Enchanting te laag, drops te hoog
Talking about Vendor sold itemquote:Op donderdag 20 januari 2011 10:34 schreef Jimbo het volgende:
mooi is dat, enchanting vallum was op dunemaul 60g ps.
had dr 200 gemaakt, verkocht voor 30 g ps.
nu zijn ze rond de 20s op de servertalking bout timing
Ik vind ze helemaal niet onrealistisch mooi. Er zitten me een paar lelijke koppen tussenquote:Op donderdag 20 januari 2011 00:56 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Je ziet ook wel eens van die topics op de officiële fora voorbij komen. Dames die vragen waarom de females van alle races er zo relatief goed uitzien, want dat is onrealistisch en seksistisch en zulks.
Hoe kansloos is datquote:Op donderdag 20 januari 2011 13:52 schreef Sosha het volgende:
Mijn ex is een beetje helderziend. Hij voelde aan dat ik weer WoW wil gaan spelen en bood me in een sms 50.000g aan als ik weer op Khadgar kom spelen.
50k?quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:52 schreef Sosha het volgende:
Mijn ex is een beetje helderziend. Hij voelde aan dat ik weer WoW wil gaan spelen en bood me in een sms 50.000g aan als ik weer op Khadgar kom spelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |