abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91594567
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 00:02 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Ik ben altijd al geen meisje-meisje-vingertjes-lakken-haartjes-in-staartjes geweest :P
Vind de mensachtigen gewoon te gay, het moet stoer, grof, bruut en liefst zo ver mogelijk van de realiteit voor mij :Y Maar dan nog wel met een vleugje vrouwelijkheid :')

Btw vind ik orc vrouwtjes heul niet lelijk, de mijne niet iig :)

[ afbeelding ]
Ze ziet er stoer uit ^O^ , maar voor mijzelf is 't niet mijn ding. Ik ben wel een meisje-meisje, vrees ik :P

Haha, mijn female nelf kreeg ooit een complimentje op de boot naar Booty Bay: "I hope you don't mind me saying, your ass looks great in those pants" :') :') :')
pi_91594627
quote:
10s.gif Op woensdag 19 januari 2011 19:25 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Allemaal orc vrouwtjes? :r
De meeste vrouwen die ik ingame heb meegemaakt spelen inderdaad ook lelijke vrouwelijke characters... orcs, undead, dwarfs, trolls...
Een interessant vraagstuk is wellicht waarom zoveel vrouwen met die lelijke chars spelen, en je ze zelden op bijvoorbeeld een female belf of human ziet spelen.

Zouden ze soms denken dat als ze op een lelijk char ingame spelen ze zelf alleen maar beter overkomen als eindelijk de webcam bij die heul leuke guildmaster aangaat? :P
Lol, nee, in mijn geval omdat ik een grafhekel heb aan dat tutjesgedoe :P IRL ook :Y
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
pi_91594678
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 00:05 schreef Sosha het volgende:

[..]

Ze ziet er stoer uit ^O^ , maar voor mijzelf is 't niet mijn ding. Ik ben wel een meisje-meisje, vrees ik :P

Haha, mijn female nelf kreeg ooit een complimentje op de boot naar Booty Bay: "I hope you don't mind me saying, your ass looks great in those pants" :') :') :')
_O-
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
  donderdag 20 januari 2011 @ 00:56:38 #254
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_91596903
quote:
10s.gif Op woensdag 19 januari 2011 19:25 schreef GlenSpey het volgende:
Een interessant vraagstuk is wellicht waarom zoveel vrouwen met die lelijke chars spelen, en je ze zelden op bijvoorbeeld een female belf of human ziet spelen.
Je ziet ook wel eens van die topics op de officiële fora voorbij komen. Dames die vragen waarom de females van alle races er zo relatief goed uitzien, want dat is onrealistisch en seksistisch en zulks. :')

Een compleet idiote discussie natuurlijk, waarbij het grappig is dat je ze over de males nooit hoort. Ik mocht persoonlijk willen dat ik zo lang en gespierd was als bijvoorbeeld een Night Elf. Of zo'n bazenbaard had als een Dwarf. :7 Daar hebben de dames niet zoveel op tegen echter, om redenen die mij nog steeds niet geheel duidelijk zijn. Maar dat female Humans zulke brede heupen hebben, dat female Blood Elves zo rank zijn en dat potjandorie een stel ruimtegeiten de mooiste females uit de game leveren... DAT ZOIETS KAN IN AZEROTH! :(
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
pi_91597424
Net voor het eerst Sarth+3D in 25 mode gedaan. Toch nog mooi die titel gehaald. En ook al is die niet zoveel meer waard... het blijft een goeie titel :P
pi_91598225
Bij ons veel vrouwelijke chars in de guild. Allemaal gespeeld door mannen. Hebben namelijk geen vrouwen in de guild op het moment. Vroeger wat drama mee gehad en nu is het vrij rustig. :)

Maar we heetten dan ook Nerds in Denial. :)
Op dinsdag 27 augustus 2013 15:07 schreef KomtTijd... het volgende:
"ik zoek een autootje om boodschappen mee te doen in het dorp, is een bugatti veyron snel genoeg?"
pi_91598278
Ik zat ooit in een guild met een vrouwelijke raidleader. En er waren nog twee andere vrouwen in het vaste raidteam. Speelden alle drie een priest. Female undead en blood elf :P .
pi_91598510
Hm, had twee vrouwen in m'n vorige guild.
Lorijn en Sheila, en met allebei kon ik het zeer goed vinden, met Sheila nog wat aangeklooid zelfs, tot ze m'n hart brak, de slet! ;) :D

Speelden trouwens respectievelijk Night Elf Druid en Human Mage.
pi_91600462
2037 rating alweer, nog 363 en dan heb ik Grand Marshal _O_
  donderdag 20 januari 2011 @ 08:38:16 #260
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_91600507
:W

Ex-verslaafde is weer terug :@

Heb het vanaf dag 5 (toen WoW uitkwam) gespeeld tot WotLK zo een beetje. Had een zooi lvl 70 chars en was echt té verslaafd. Toen cold-turkey gestopt en mn account verkocht. Nu, 2 jaar later, weer begonnen.

Inmiddels een level 37 Worgen warlock sinds vorige week vrijdag. Levelen is echt appeltje-eitje. Ik had op mn vorige warlock een afflictionbuild. Nu demonolgy. Beide hebben practisch geen downtime maar dit gaat voor mijn gevoel sneller.

De cross-realm PuG's zijn een verademing qua wachttijd, al is het wel onwijs onpersoonlijk geworden. Er zitten geen gevolgen aan een ninjaloot als het op de laatste boss zit. Hoe groot is de kans dat je dezelfde mensen wéer treft? Ook mensen die direct op een item needen voor off-spec. Ook als er iemand is die het voor zijn main-spec nodig heeft. Lekker ego ook..

Geld is ook veranderd. In mijn tijd was 4K gold een bak centen. Nu heeft iedereen 50K geld en smijten ze er gerust mee. Had 30 scrolls of enchants (low level) gemaakt. Wilde ze verkopen voor 5s stuk. Gaf iemand me 50G voor alle 30... Heb het maar niet afgestaan ;)

Al met al vind ik het spel wel weer erg leuk. De nieuwe "soort" missies, het einde van het eindeloos grinden voor een drop etc. De bombingmissies zijn ook grappig. De missie met de kleine raptor in ZG is ook gaaf :)
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
pi_91600587
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 08:38 schreef Bootje84 het volgende:
Geld is ook veranderd. In mijn tijd was 4K gold een bak centen. Nu heeft iedereen 50K geld en smijten ze er gerust mee. Had 30 scrolls of enchants (low level) gemaakt. Wilde ze verkopen voor 5s stuk. Gaf iemand me 50G voor alle 30... Heb het maar niet afgestaan ;)
Blijkbaar waren ze dan meer waard :)

Bedenk je wel dat die low level enchants voor elke level werken. TBC chants en hoger niet meer.
  donderdag 20 januari 2011 @ 10:16:12 #262
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_91602440
quote:
99s.gif Op donderdag 20 januari 2011 08:44 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Blijkbaar waren ze dan meer waard :)

Bedenk je wel dat die low level enchants voor elke level werken. TBC chants en hoger niet meer.
Het waren echt dingen als chesthealth +25 enzo :$
Maar goed. Hij was er blij mee, en ik blij dat ik er vanaf was :P

Alleen nu moet ik grinden om greenies te disenchanten. Mats zijn op en ik ben te hoog level dat de greenies niet meer de goede mats geven.. Enchanting te laag, drops te hoog :(
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
pi_91602739
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 10:16 schreef Bootje84 het volgende:

[..]

Het waren echt dingen als chesthealth +25 enzo :$
Maar goed. Hij was er blij mee, en ik blij dat ik er vanaf was :P

Alleen nu moet ik grinden om greenies te disenchanten. Mats zijn op en ik ben te hoog level dat de greenies niet meer de goede mats geven.. Enchanting te laag, drops te hoog :(
Van de AH af trekken, dissen, mats voor meer verkopen. Wel hopen dat je niet teveel shards maakt, want die zijn geen kont waard.

Die chesthealth kun je ws. voor 3~4g het stuk verpatsen. Mooie winst voor hem :)
  Moderator donderdag 20 januari 2011 @ 10:34:25 #264
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_91602958
mooi is dat, enchanting vallum was op dunemaul 60g ps.

had dr 200 gemaakt, verkocht voor 30 g ps.

nu zijn ze rond de 20s op de server _O- talking bout timing :D
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_91603318
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 10:34 schreef Jimbo het volgende:
mooi is dat, enchanting vallum was op dunemaul 60g ps.

had dr 200 gemaakt, verkocht voor 30 g ps.

nu zijn ze rond de 20s op de server _O- talking bout timing :D
Talking about Vendor sold item :P

Die kun je tegenwoordig voor 20s bij de Enchanting Materials vendor kopen :)
  † In Memoriam † donderdag 20 januari 2011 @ 11:13:14 #266
159966 lifeblind
pi_91604063
Zo, gisteren Loremaster of Cataclysm gehaald! Nu nog de rest van de loremaster meta achievements halen en klaar daarmee :P Verder is 't nu alleen maar dailies grinden voor rep, en dungeons doen voor gear en punten :P

Ik zit weer in m'n oude routine O+
  donderdag 20 januari 2011 @ 11:42:17 #267
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_91605053
:'( Mijn pc gaat dooooooood! :'( Zojuist weer een BSOD gehad, maar ik heb er totaal geen enkel verstand van...... :'( Heb de code wel overgeschreven en in google gedumpt, maar wordt er weinig wijzer van. (De hele code kan die niet eens vinden) Of ik heb een foutje gemaakt in het overschrijfproces....

:'( :'( :'( :'(

Heb nu wel ergens minidumps gevonden, mag er alleen niets mee omdat ik Vista ofsow heb. Zie wel dat ik er nu 4 gehad heb in totaal. Vanmiddag maar ff backup maken van mijn spullen. En hopen dat die kennis van me snel tijd heeft om het te komen controleren!

[ Bericht 12% gewijzigd door Bienelientjee op 20-01-2011 11:51:16 ]
pi_91606160
Gewoon format c en opnieuw beginnen toch? ;) :D
pi_91607473
quote:
10s.gif Op donderdag 20 januari 2011 00:56 schreef Rikketik het volgende:

[..]

Je ziet ook wel eens van die topics op de officiële fora voorbij komen. Dames die vragen waarom de females van alle races er zo relatief goed uitzien, want dat is onrealistisch en seksistisch en zulks. :')
Ik vind ze helemaal niet onrealistisch mooi. Er zitten me een paar lelijke koppen tussen :P
En ach, in een spel wil je toch ook naar een mooi poppetje kijken? Ik wel tenminste. Ik heb altijd geroepen dat ik ooit nog een male gnome roll, omdat ik die zo schattig en grappig vind, maar uiteindelijk maak ik toch elke keer weer een female human of nelf :@

Draenei nog nooit gespeeld eigenlijk...
pi_91607735
Tbh gaan racials sowieso voor uiterlijk bij mij. Mijn hunter is Orc in de eerste plaats omdat dat het beste race voor hunters is. Pas daarna kijk ik hoe het eruit ziet.
pi_91608435
Ik heb besloten vanaf nu alleen nog voor de fun te spelen, niet met als einddoel om weer te gaan raiden, en dus let ik juist heel erg op 't uiterlijk. Ik ga lekker casual spelen (zolang ik dat volhoud althans :@).
  Moderator donderdag 20 januari 2011 @ 13:22:09 #272
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_91608850
kon ik maar raiden :(

mn guild raid zowat niet. en mn tank char is nog maar 73 :r
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_91610253
Mijn ex is een beetje helderziend. Hij voelde aan dat ik weer WoW wil gaan spelen en bood me in een sms 50.000g aan als ik weer op Khadgar kom spelen :').
pi_91611132
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 13:52 schreef Sosha het volgende:
Mijn ex is een beetje helderziend. Hij voelde aan dat ik weer WoW wil gaan spelen en bood me in een sms 50.000g aan als ik weer op Khadgar kom spelen :').
Hoe kansloos is dat :')
Bla
pi_91611596
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 13:52 schreef Sosha het volgende:
50k?
Volgens mij wil ie meer dan alleen je chars op zn server :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')