Ze ziet er stoer uitquote:Op donderdag 20 januari 2011 00:02 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik ben altijd al geen meisje-meisje-vingertjes-lakken-haartjes-in-staartjes geweest
Vind de mensachtigen gewoon te gay, het moet stoer, grof, bruut en liefst zo ver mogelijk van de realiteit voor mijMaar dan nog wel met een vleugje vrouwelijkheid
Btw vind ik orc vrouwtjes heul niet lelijk, de mijne niet iig
[ afbeelding ]
Lol, nee, in mijn geval omdat ik een grafhekel heb aan dat tutjesgedoequote:Op woensdag 19 januari 2011 19:25 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Allemaal orc vrouwtjes?
De meeste vrouwen die ik ingame heb meegemaakt spelen inderdaad ook lelijke vrouwelijke characters... orcs, undead, dwarfs, trolls...
Een interessant vraagstuk is wellicht waarom zoveel vrouwen met die lelijke chars spelen, en je ze zelden op bijvoorbeeld een female belf of human ziet spelen.
Zouden ze soms denken dat als ze op een lelijk char ingame spelen ze zelf alleen maar beter overkomen als eindelijk de webcam bij die heul leuke guildmaster aangaat?
quote:Op donderdag 20 januari 2011 00:05 schreef Sosha het volgende:
[..]
Ze ziet er stoer uit, maar voor mijzelf is 't niet mijn ding. Ik ben wel een meisje-meisje, vrees ik
Haha, mijn female nelf kreeg ooit een complimentje op de boot naar Booty Bay: "I hope you don't mind me saying, your ass looks great in those pants"![]()
![]()
Je ziet ook wel eens van die topics op de officiële fora voorbij komen. Dames die vragen waarom de females van alle races er zo relatief goed uitzien, want dat is onrealistisch en seksistisch en zulks.quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:25 schreef GlenSpey het volgende:
Een interessant vraagstuk is wellicht waarom zoveel vrouwen met die lelijke chars spelen, en je ze zelden op bijvoorbeeld een female belf of human ziet spelen.
Blijkbaar waren ze dan meer waardquote:Op donderdag 20 januari 2011 08:38 schreef Bootje84 het volgende:
Geld is ook veranderd. In mijn tijd was 4K gold een bak centen. Nu heeft iedereen 50K geld en smijten ze er gerust mee. Had 30 scrolls of enchants (low level) gemaakt. Wilde ze verkopen voor 5s stuk. Gaf iemand me 50G voor alle 30... Heb het maar niet afgestaan
Het waren echt dingen als chesthealth +25 enzo :$quote:Op donderdag 20 januari 2011 08:44 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Blijkbaar waren ze dan meer waard
Bedenk je wel dat die low level enchants voor elke level werken. TBC chants en hoger niet meer.
Van de AH af trekken, dissen, mats voor meer verkopen. Wel hopen dat je niet teveel shards maakt, want die zijn geen kont waard.quote:Op donderdag 20 januari 2011 10:16 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Het waren echt dingen als chesthealth +25 enzo :$
Maar goed. Hij was er blij mee, en ik blij dat ik er vanaf was
Alleen nu moet ik grinden om greenies te disenchanten. Mats zijn op en ik ben te hoog level dat de greenies niet meer de goede mats geven.. Enchanting te laag, drops te hoog
Talking about Vendor sold itemquote:Op donderdag 20 januari 2011 10:34 schreef Jimbo het volgende:
mooi is dat, enchanting vallum was op dunemaul 60g ps.
had dr 200 gemaakt, verkocht voor 30 g ps.
nu zijn ze rond de 20s op de servertalking bout timing
Ik vind ze helemaal niet onrealistisch mooi. Er zitten me een paar lelijke koppen tussenquote:Op donderdag 20 januari 2011 00:56 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Je ziet ook wel eens van die topics op de officiële fora voorbij komen. Dames die vragen waarom de females van alle races er zo relatief goed uitzien, want dat is onrealistisch en seksistisch en zulks.
Hoe kansloos is datquote:Op donderdag 20 januari 2011 13:52 schreef Sosha het volgende:
Mijn ex is een beetje helderziend. Hij voelde aan dat ik weer WoW wil gaan spelen en bood me in een sms 50.000g aan als ik weer op Khadgar kom spelen.
50k?quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:52 schreef Sosha het volgende:
Mijn ex is een beetje helderziend. Hij voelde aan dat ik weer WoW wil gaan spelen en bood me in een sms 50.000g aan als ik weer op Khadgar kom spelen.
quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:21 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
50k?
Volgens mij wil ie meer dan alleen je chars op zn server
quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:24 schreef Jimbo het volgende:
[..]hij wilt zn zaad in dr baarmoeder zwemles geven voor 50.000g zo te horen.
Omgerekend is ..5kg zn 5 eur oid bij gold sellers.. dus das 50eur ...
quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:24 schreef Jimbo het volgende:
[..]hij wilt zn zaad in dr baarmoeder zwemles geven voor 50.000g zo te horen.
Omgerekend is ..5kg zn 5 eur oid bij gold sellers.. dus das 50eur ...
Zo te zien, heb er weer 1 gehad. En heb een ander stukje ervan in google gegooid. Ligt het dus aan athrxusb.sys, wat dan de draadloze netwerk usb adapter zou moeten zijn? Maar goed, ik heb geen verstand van het fixen van die drivers! Dus die gast moet maar snel komen!quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:08 schreef Migwi het volgende:
Gewoon format c en opnieuw beginnen toch?![]()
Kom op TNquote:Op donderdag 20 januari 2011 13:52 schreef Sosha het volgende:
Beetje? Ik verveel me de teringquote:Op donderdag 20 januari 2011 15:37 schreef Fipotje het volgende:
[..]
Kom op TNhet is een beetje saai daar
overload van data op de usb stick ?zit ie in een USB 1.0 poort ? zet hem dan op een 2.0 poort, zo niet... nieuwe stick kopen (of een daadwerkelijk fatsoenlijke netwerkkaartquote:Op donderdag 20 januari 2011 15:34 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Zo te zien, heb er weer 1 gehad. En heb een ander stukje ervan in google gegooid. Ligt het dus aan athrxusb.sys, wat dan de draadloze netwerk usb adapter zou moeten zijn? Maar goed, ik heb geen verstand van het fixen van die drivers! Dus die gast moet maar snel komen!
quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:37 schreef Fipotje het volgende:
[..]
beide naar dunemaul !quote:
Wil misschien ook naar TN migraten, maar zit er nog over na te denken. Kan waarschijnlijk bij een irl vriend van me in z'n guild komen. Lobotomized heten ze.quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:37 schreef Fipotje het volgende:
[..]
Tjaquote:Op donderdag 20 januari 2011 14:21 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
50k?
Volgens mij wil ie meer dan alleen je chars op zn server
Maar waarom biedt hij je zoveel geld om op die server te komen dan?quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:06 schreef Sosha het volgende:
Tja, triest he... Ik wil er juist alles aan doen om hem te mijden in WoW, die 50k kan me aan mijn reet roesten
. Vind ik niet eens leuk, om met zo'n klap geld te beginnen, ik vind het juist leuk om weer helemaal zelf iets op te bouwen, financieel.
Is TN pve of pvp?
Je kan natuurlijk altijd even een altje maken, die 50k scoren en dan weer weggaan.quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:06 schreef Sosha het volgende:
[..]
Tja, triest he... Ik wil er juist alles aan doen om hem te mijden in WoW, die 50k kan me aan mijn reet roesten
. Vind ik niet eens leuk, om met zo'n klap geld te beginnen, ik vind het juist leuk om weer helemaal zelf iets op te bouwen, financieel.
Is TN pve of pvp?
Wehehequote:Op donderdag 20 januari 2011 17:33 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk altijd even een altje maken, die 50k scoren en dan weer weggaan.
Of beter nog: geef mij de naam van je main dan maak ik even een toon aan op Khadgar... easy moneyz
Geen idee, volgens mij is hij (net als ik) gewoon alweer een hele tijd bezet. Niet dat dat hem ervan weerhoudt om contact te blijven zoeken... beetje triest mannetje. Hij smst me nu telkens om zijn excuses aan te bieden voor alle stomme dingen die hij heeft gedaan. Het lijkt hem erg gezellig als ik weer op Khadgar kom en hij wil me dan heel graag op weg helpenquote:Op donderdag 20 januari 2011 17:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar waarom biedt hij je zoveel geld om op die server te komen dan?Wil hij stiekem jou terug of zo, als vriendin?
Ik wil je anders wel helpen, doe ik met net voor als jou en in ik die 50k wel voor je!quote:Op donderdag 20 januari 2011 18:24 schreef Sosha het volgende:
The Armory is nu wel heel erg down. Het lukt me niet om ergens op te zoeken, krijg 100% van al mijn pogingen die 500-error. Bah
Hehe, dat hebben er wel meer aangebodenquote:Op donderdag 20 januari 2011 18:51 schreef Pixell het volgende:
[..]
Ik wil je anders wel helpen, doe ik met net voor als jou en in ik die 50k wel voor je!
Daar ging ik meteen kijken omdat ik de naam zo mooi vind, maar helaas, op Azuremyst zijn de namen van mijn keuze al bezet...quote:
Ik heb op drukke servers maar ook op rustige servers gezeten. Ik heb het altijd prettiger gevonden op drukke server want daar ken je gewoon meer. Je vind sneller groepen als je eens iets gaat ondernemen... oude raids, premades, achievements, for the Horde etcquote:Op donderdag 20 januari 2011 19:17 schreef MeraViglioSa het volgende:
Azuremyst!
Oh en denk niet dat je veel op realm forums af moet gaan, het gaat er toch tenslotte om dat je speelplezier beleeft aan leuke mensen op je realm of in je guild
Bovendien - een druk realm forum wijst op een drukke server, dan staat er dus continue iemand voor je neus die quest items te looten die jij moet hebben
Niet meteen gaan questen met Cata launch?quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:35 schreef GlenSpey het volgende:
Mensen die continue op dezelfde quests zitten heb ik eigelijk nog nooit last van gehad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |