Ik gok Farmville en dat soort bullshit, inderdaadquote:Op woensdag 19 januari 2011 17:54 schreef ufopiloot het volgende:
[..]
Al die online java flutspelletjes tellen ook als 'games' in dat soort onderzoeken.
Haha, ach, gelukkig kun je tegenwoordig je naam veranderen! Hoeveel geld ik daar niet aan uit heb gegeven toen het uit ging met mijn exquote:Op woensdag 19 januari 2011 17:54 schreef Vincpod het volgende:
[..]
Haha, nouja je moet wel een naam hebben waar je je comfortabel bij voelt. Ik heb ergens nog een character staan die naar een anime figuur vernoemd is. Durf er niet op te spelen. Maar die naam koos ik toendertijd omdat ik geen naam kon verzinnen.
Een human paladin met bijpassend haar toevallig?quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:54 schreef Vincpod het volgende:
[..]
Haha, nouja je moet wel een naam hebben waar je je comfortabel bij voelt. Ik heb ergens nog een character staan die naar een anime figuur vernoemd is. Durf er niet op te spelen. Maar die naam koos ik toendertijd omdat ik geen naam kon verzinnen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
In onze guild ben ik ook de enige vrouw!quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:13 schreef Vincpod het volgende:
En nog terugkomend op het vrouwen in de guild verhaal, is het bij ons ook best extreem van de 23 accounts zijn er 8-10 vrouwelijk. Best veel.
De meeste van mij eindigen op -ylon (behalve Nolybab...). En ook vooral Female Orcquote:Op woensdag 19 januari 2011 18:11 schreef MeraViglioSa het volgende:
Mijn chars hebben allemaal 3 A's in de naam, en het zijn allemaal orc vrouwtjes op een bank alt in silvermoon na.
Nóg een keer? Bikkel.quote:Op woensdag 19 januari 2011 18:58 schreef Blistering het volgende:
M'n Goblin Priest (nieuwe main) heet Nursie. Vond 't wel een leuke naam, moet eigenlijk nu nog ff ''The Insane'' erbij halen
. Nursie the Insane, rawr
Haha, denk niet dat ik het nog een keer ga trekken. Maar zou wel tof zijnquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:00 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Nóg een keer? Bikkel.
Ik ga na het levelen van mijn mage naar 85 (nu 77) beginnen aan mijn Worgen Disc Priest, al een beetje mee gespeeld en is nu 25. Maar vind het healen toch toffer dan ik had gedacht.
Allemaal orc vrouwtjes?quote:Op woensdag 19 januari 2011 18:11 schreef MeraViglioSa het volgende:
Mijn chars hebben allemaal 2 of 3 A's in de naam, en het zijn bijna allemaal orc vrouwtjes, op een enkele bank alt na.
Pakulia
Zaramea
Baxtasia
Galardia
Kiralima
Xaramea
Kaluba
Kies ik zelf ook voor. Het zal me worst wezen wat anderen erover denken, maar ik speel het liefst met mijn blood elf warrior. Female blood elf warrior welteverstaanquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:28 schreef Sosha het volgende:
Ik wil graag dat mijn chars mooi zijn. Ik heb altijd alleen maar human, nelf en belf gespeeld. Oh ja, en één gnome (want schattig) en één dwarf, maar die is tot lvl 20 gekomen ofzo. Ik weet niet, ik kijk toch graag naar een mooi plaatje.
Ik ook, juist daarom speel ik Orc vrouwtjesquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:28 schreef Sosha het volgende:
Ik wil graag dat mijn chars mooi zijn. Ik heb altijd alleen maar human, nelf en belf gespeeld. Oh ja, en één gnome (want schattig) en één dwarf, maar die is tot lvl 20 gekomen ofzo. Ik weet niet, ik kijk toch graag naar een mooi plaatje.
Klopt, roept u maar! Farmville, Restaurant story???quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:54 schreef ufopiloot het volgende:
[..]
Al die online java flutspelletjes tellen ook als 'games' in dat soort onderzoeken.
Ik hou van tutjesquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:35 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ook, juist daarom speel ik Orc vrouwtjes
Humans zijn tutjes, Nelfs zijn grotere tutjes, Belfs zijn extreme tutjes. En wat wil het toeval, ik vind tutjes lelijk
Uhuh, nu is mooi erg subjectief. Ik vind het bijvoorbeeld mooi als alle gear matcht en mijn chars met titels en namen rondlopen die ik vind passen bij het ras en het character (Dwarf in t10 ilvl264 warrior set).quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:28 schreef Sosha het volgende:
Minder, ik heb uiteindelijk een hele PC weg kunnen donderen omdat ik er telkens blue screens op kreeg. Ondanks herhaaldelijke 'reparaties' in de winkel bleef het probleem terugkeren.quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:11 schreef Bienelientjee het volgende:
![]()
![]()
Mijn computer heeft nu voor de 3e of 4e keer een blue screen gegeven
![]()
![]()
Midden in de raid! Ik was zo kwaad dat ik dit keer vergat de code te noteren om te zien waar het nou aan ligt, dat ik meteen op de reset knop drukte.
Mooi zit 'm voor mij in andere details. Ik heb nu al bepaald wat straks de perfecte huids- en haarkleur zullen zijn voor mijn nieuwe human magequote:Op woensdag 19 januari 2011 23:44 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Uhuh, nu is mooi erg subjectief. Ik vind het bijvoorbeeld mooi als alle gear matcht en mijn chars met titels en namen rondlopen die ik vind passen bij het ras en het character (Dwarf in t10 ilvl264 warrior set).
Ik zat er ook over te denken om mijn space goat shammy te racechangen, maar net toen ik dat wilde doen kwam ik erachter dat ik dat toch zonde vond. Ben me toch gaan hechten aan de pixels.
Ik ben altijd al geen meisje-meisje-vingertjes-lakken-haartjes-in-staartjes geweestquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:40 schreef Sosha het volgende:
[..]
Ik hou van tutjes
De stem van de female orc alleen al... Ieder zijn ding, maar ik vind ze een beetje lomp
Shit man, de naam 'Quinn' is ook overal bezet. Nou ja, heb nog een maand om erover na te denken. Desnoods doe ik 'Quenn'. Of gewoon 'Sosha'.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |