abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91558069
Nog 2 examens te gaan en dan kan ik weer wat meer spelen, gister magmaw down met 25m (10m hadden we al) en omnitron op 35% ofzo. Maar op een gegeven moment is het wel frustrerend, telkens weer dezelfde die geen fire/poison/lightning kunnen dodgen... echt een stel idioten, hoe moeilijk is het nou :{
  Moderator / Redactie FP woensdag 19 januari 2011 @ 13:30:47 #202
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_91558901
quote:
14s.gif Op woensdag 19 januari 2011 12:39 schreef Ian_Nick het volgende:

[..]

Hehehe, serieus? Doe je snel :D
Yup :P Gewoon maar door blijven gaan met questen, willekeurig mobs doden, bloemetjes plukken, minen... en zodra ik 15 was meteen dungeons doen, heb voor 't eerst DM en RFC getankt als paladin, en dat ging nog best aardig naar mijn mening :D

Ik vroeg na elke bossfight hoe de rest mijn tanking vond, alleen de healer reageerde dat ie het wel tof vond gaan :P
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_91559055
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 13:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Yup :P Gewoon maar door blijven gaan met questen, willekeurig mobs doden, bloemetjes plukken, minen... en zodra ik 15 was meteen dungeons doen, heb voor 't eerst DM en RFC getankt als paladin, en dat ging nog best aardig naar mijn mening :D

Ik vroeg na elke bossfight hoe de rest mijn tanking vond, alleen de healer reageerde dat ie het wel tof vond gaan :P
De healer is een goede graadmeter hoor ^O^ dps is meestal vooral met eigen ding bezig :+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 19 januari 2011 @ 13:42:31 #204
194233 Friday12
Originele kloon
pi_91559386
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 10:28 schreef Levitas het volgende:
Wachten tot de servers weer up gaan.. Doet me weer denken aan die goede oude tijd <3
die van mij was allang weer up om half 11
pi_91559626
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 13:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Vanaf level 20 zo'n beetje heb je waarschijnlijk niet eens tijd meer om te questen, dan rol je van de ene dungeon in de ander en dan per dungeon level up zo ongeveer :')

Tot 40 dan, want dan worden de queues een stuk langer ineens. -O-
Onee je bent tank he? Dan kun je ws in 1x doorstomen naar 85 dmv dungeons :P
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
  Moderator woensdag 19 januari 2011 @ 14:02:13 #206
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_91560284
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 13:48 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Vanaf level 20 zo'n beetje heb je waarschijnlijk niet eens tijd meer om te questen, dan rol je van de ene dungeon in de ander en dan per dungeon level up zo ongeveer :')

Tot 40 dan, want dan worden de queues een stuk langer ineens. -O-
alleen maar dungeons word ook saai :P

nu @ lvl 74 . 65-73 bijna alleen met dungeons gedaan..

voordeel is , je gear is kickass.. t nadeel is dat t zo lang kan duren. maar ach je hebt tenminste instant een party (queue als healer en tank :P )
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_91560442
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 13:48 schreef MeraViglioSa het volgende:
Dat valt toch vaak vies tegen nog, ik heb op mijn warrior tank ook de meta's gehaald (classic, outland, outland hero, northrend en northrend hero dungeonmaster). Als je tegen het eind van een brackett loopt doet opeens niemand de dungeons meer. Voor de classic dungeons Dire Maul, Stratholme, Scholomance etc. was bijna geen groep te krijgen. Geldt ook voor de Lower City/Sha'Tar/Keepers of Time dungeons in Outland... om van de heroics nog maar niet te spreken.

Queue's van drie kwartier of langer waren normaal voor bovengenoemde dungeons, als tank :P

[ Bericht 6% gewijzigd door GlenSpey op 19-01-2011 14:10:38 ]
pi_91561819
Een profession levellen tot 300 is wel erg makkelijk ineens zeg. Op m'n warrior een rondje ferales gedaan, 20 minuten later had ik 12 stacks Mithril. Daarna Thorium nodig dus twee keer winterspring rond gevlogen. Half uur later had ik 340 ores.

En dan kom je ineens in outland...

Vroeger was het net als met levellen, blij als je in outland kwam omdat het dan weer sneller ging. Nu is het juist andersom :P .
pi_91562803
Het mooie is ook nog dat die stacks ontzettend veel waard zijn D":
pi_91563213
Mithril is echt nauwelijks nog iets waard bij mij. Vroeger was het duurder dan Titanium, maar since de old world revamp is het veel en veel minder schaars.
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
  woensdag 19 januari 2011 @ 15:51:28 #211
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_91565082
Na een hele dag verplicht ontwijken van WoW,

(Moest vandaag mijn definitieve Plan van Aanpak Afstuderen afronden en opsturen!.......Ben benieuwd of ik groen licht krijg van de 1e en 2e beoordelaar! Ik haat die vraagstellingen! }:| )

.....mag ik eindelijk mijn dailies doen en mij voorbereiden op de raid van vanavond! :D

*O*
pi_91565772
Geeuw we zijn weer op het saaie punt beland. Het heeft net wat langer dan een maand mogen duren eer het zover was. Mijn warrior is nu in raid ready gear alleen ik heb nooit zin om savonds te raiden... en ik heb nog geen raid pugs gezien in /2.
Mijn pala is gisteren 85 geworden maar na 1 dungeon was eigelijk al duidelijk dat healen op de nieuwe manier niks voor mij is. Scaling is echt kut, kut en nog eens kut :')
Heb mezelf ook al een paar keer voorgenomen om 1 van mijn pure DPS naar 85 te schoppen (lowbie huntard en 84 mage), maar met de gedachte dat ik straks mag genieten van queue's van drie kwartier of langer zie ik dat ook niet zitten.
pi_91565822
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 15:08 schreef Sjiznit het volgende:
Mithril is echt nauwelijks nog iets waard bij mij. Vroeger was het duurder dan Titanium, maar since de old world revamp is het veel en veel minder schaars.
Hier ook idd. Het is van 100-150g per stack naar 30-50 gegaan.
pi_91565929
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 16:05 schreef GlenSpey het volgende:
Geeuw we zijn weer op het saaie punt beland. Het heeft net wat langer dan een maand mogen duren eer het zover was. Mijn warrior is nu in raid ready gear alleen ik heb nooit zin om savonds te raiden... en ik heb nog geen raid pugs gezien in /2.
Mijn pala is gisteren 85 geworden maar na 1 dungeon was eigelijk al duidelijk dat healen op de nieuwe manier niks voor mij is. Scaling is echt kut, kut en nog eens kut :')
Heb mezelf ook al een paar keer voorgenomen om 1 van mijn pure DPS naar 85 te schoppen (lowbie huntard en 84 mage), maar met de gedachte dat ik straks mag genieten van queue's van drie kwartier of langer zie ik dat ook niet zitten.
Zoek een social guild? Kun je mee raiden wanneer je wel zin hebt en met guildies dungeons doen :D
pi_91567266
Net was tof! Grim Batol HC op m'n (holy) Priest (18 uur 85), 3rde baas. Door veel mensen beschouwd als de ''lastigste'' Heroic boss. M'goed, ik had 'm nog niet gedaan dus was wel benieuwd. Naja, ging verder aardig, tot er op 45% 2 dps gepakt werden door een flame :'). Ik was echt 0,1 seconde te laat met m'n Leap of Faith. De animatie was er al, maar toen ging die gast net dood..

Balen dus, maar toen gingen we verder. Boss deed die frontal fire cone en pwnde de laatste dps. Inmiddels 35%, tank en ik levend. Shadowfiend op de boss, Chakra (en m'n renew) refreshen met m'n Heal op de tank en kijken hoe het gaat. Heel langzaam ging de hp eraf, op gegeven moment was boss uit dragonform getransformed. 30%, 25%, tank krijgt flame op zich. Instant HW:S + een flash heal. 20%, 15%, tank weer een flame op zich. BOEM tank op 5% hp, Guardian Spirit. Daarna kreeg ik de flame op me en ging ik dus dood, maar Spirit of Redemption ftw _O_, boss was inmiddels op 10%, dus volle heals op de tank en op 4% ging ik echt dood. Maar tank wel gevecht afgemaakt.

Wat een toffe gevechten zijn het dan :D
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
  woensdag 19 januari 2011 @ 17:11:09 #216
232730 Vincpod
Occasional Seafarer
pi_91569143
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 16:31 schreef Blistering het volgende:
Net was tof! Grim Batol HC op m'n (holy) Priest (18 uur 85), 3rde baas. Door veel mensen beschouwd als de ''lastigste'' Heroic boss. M'goed, ik had 'm nog niet gedaan dus was wel benieuwd. Naja, ging verder aardig, tot er op 45% 2 dps gepakt werden door een flame :'). Ik was echt 0,1 seconde te laat met m'n Leap of Faith. De animatie was er al, maar toen ging die gast net dood..

Balen dus, maar toen gingen we verder. Boss deed die frontal fire cone en pwnde de laatste dps. Inmiddels 35%, tank en ik levend. Shadowfiend op de boss, Chakra (en m'n renew) refreshen met m'n Heal op de tank en kijken hoe het gaat. Heel langzaam ging de hp eraf, op gegeven moment was boss uit dragonform getransformed. 30%, 25%, tank krijgt flame op zich. Instant HW:S + een flash heal. 20%, 15%, tank weer een flame op zich. BOEM tank op 5% hp, Guardian Spirit. Daarna kreeg ik de flame op me en ging ik dus dood, maar Spirit of Redemption ftw _O_, boss was inmiddels op 10%, dus volle heals op de tank en op 4% ging ik echt dood. Maar tank wel gevecht afgemaakt.

Wat een toffe gevechten zijn het dan :D
Dat zijn echt van die supervette gevechten dat het precies lukt. Ik had vanmiddag ook zo een soort gevecht op de 2de baas van vortex pinnacle die met die winden. Op 40% valt de tank van het platform af en gaat dood. Ik was aan het healen en ik nam de 2 hoogste dpsers als main healing. Dps #3 ging dood op 35%. Hadden we nog een shaman en en shadowpriest over, waarvan de shaman een soort aan het tanken was. Op 20 % ging de shaman dood, toen waren ik (druid) en de priest over. En gewoon de laatste 20% samen gedaan met een shadowpriest als tank. Dat voelt echt zooo goed :D
  woensdag 19 januari 2011 @ 17:13:01 #217
232730 Vincpod
Occasional Seafarer
pi_91569238
En nog terugkomend op het vrouwen in de guild verhaal, is het bij ons ook best extreem van de 23 accounts zijn er 8-10 vrouwelijk. Best veel.
  FOK!Babe woensdag 19 januari 2011 @ 17:14:51 #218
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_91569326
quote:
Historically, the video-game industry is predominantly male. However, the number of female executives, creators and players has risen steadily over the recent years. Thirty-eight percent of all game players are women. Women over the age of 18 represent a significantly greater portion of the game-playing population (30 percent) than boys age 17 or younger (23 percent). Women now slightly outnumber men playing Web-based games. The Sims, Second Life and WoW have all been considered huge successes for their ability to appeal across the gender line.
Ze komen er aan! Bergt u!
pi_91569897
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 17:13 schreef Vincpod het volgende:
En nog terugkomend op het vrouwen in de guild verhaal, is het bij ons ook best extreem van de 23 accounts zijn er 8-10 vrouwelijk. Best veel.
Extréém nog wel _O-
  woensdag 19 januari 2011 @ 17:31:14 #220
232730 Vincpod
Occasional Seafarer
pi_91570115
quote:
10s.gif Op woensdag 19 januari 2011 17:27 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Extréém nog wel _O-
Voor mijn doen :( vroeger waren er van de 114 accounts 2 vrouwelijk.
pi_91570552
Argh, dan heb ik de perfecte naam voor mijn nieuw te rollen char bedacht, is ie op iedere Engelstalige server al bezet :'(. Ik heb daar zo'n hekel aan :'( :'(
  woensdag 19 januari 2011 @ 17:47:01 #222
232730 Vincpod
Occasional Seafarer
pi_91570759
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 17:41 schreef Sosha het volgende:
Argh, dan heb ik de perfecte naam voor mijn nieuw te rollen char bedacht, is ie op iedere Engelstalige server al bezet :'(. Ik heb daar zo'n hekel aan :'( :'(
=(( Weet je al welke server je gaat proberen dan? :D

(en wat is de naam ?) :o
pi_91570813
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 17:47 schreef Vincpod het volgende:

[..]

=(( Weet je al welke server je gaat proberen dan? :D

(en wat is de naam ?) :o
Nee, want er is dus geen enkele server beschikbaar voor de naam van mijn keuze.. Had ik wel verwacht eigenlijk, maar toch heel jammer :'(. De keuze voor een realm hangt bij mij af van de beschikbaarheid van de naam van mijn keuze, erg he :').

't Was trouwens 'Dizzy'. Dat vond ik schattig :@ Nu moet ik weer iets nieuws bedenken...
pi_91571029
quote:
14s.gif Op woensdag 19 januari 2011 17:14 schreef Ian_Nick het volgende:

[..]

Ze komen er aan! Bergt u!
Al die online java flutspelletjes tellen ook als 'games' in dat soort onderzoeken.
  woensdag 19 januari 2011 @ 17:54:51 #225
232730 Vincpod
Occasional Seafarer
pi_91571045
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 17:48 schreef Sosha het volgende:

[..]

Nee, want er is dus geen enkele server beschikbaar voor de naam van mijn keuze.. Had ik wel verwacht eigenlijk, maar toch heel jammer :'(. De keuze voor een realm hangt bij mij af van de beschikbaarheid van de naam van mijn keuze, erg he :').

't Was trouwens 'Dizzy'. Dat vond ik schattig :@ Nu moet ik weer iets nieuws bedenken...
Haha, nouja je moet wel een naam hebben waar je je comfortabel bij voelt. Ik heb ergens nog een character staan die naar een anime figuur vernoemd is. Durf er niet op te spelen. Maar die naam koos ik toendertijd omdat ik geen naam kon verzinnen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')