abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91546501
Als iemand niet meer in de OP staat wil dat zeggen dat de character niet te vinden was op de armory. Dus naar een andere server gegaan, of een name change, of al heel lang niet gespeeld (dan verdwijnt ie ook). Ik heb verder niemand weggehaald. :N Maar heb de oude OP nog mocht het nodig zijn.
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
pi_91546530
Vanavond met vriendje Karazhan gedaan *O*
Epische shit met dat schaakspel zeg : :o

[ Bericht 7% gewijzigd door MeraViglioSa op 19-01-2011 00:36:16 ]
pi_91546611
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 23:52 schreef Migwi het volgende:

[..]

Denk je?
Was ge-update naar lvl 80 uh?
:Y Paar keer met oude guild gedaan, was niet heel makkelijk met 8 man dus in je eentje lukt absoluut niet :N
pi_91546775
Oh! En had nog iemand beloofd de screen te posten van de inferno die Deathwing veroorzaakte in Uldum van de week :9

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Moderator / Redactie FP woensdag 19 januari 2011 @ 02:03:16 #161
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_91548530
Zo, vandaag ff in 4 uur tijd ofzo mn loladin altje van 8 naar 17 geschopt :9
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_91549250
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 02:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Levelen gaat echt veel te snel eigenlijk,tegenwoordig. Ik was gisteren 5 min. /played level 11, en zat alweer op de helft naar 12. Kan me niet herinneren dat dat vroeg ook zo snel ging :P

edit: F*ck, het is woensdag >.<

[ Bericht 2% gewijzigd door Levitas op 19-01-2011 07:37:00 ]
pi_91549586
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 06:40 schreef Levitas het volgende:

[..]

Levelen gaat echt veel te snel eigenlijk,tegenwoordig. Ik was gisteren 5 min. /played level 11, en zat alweer op de helft naar 12. Kan me niet herinneren dat dat vroeg ook zo snel ging :P

edit: F*ck, het is woensdag >.<
5 min??? Weet je dat wel heel zeker?
pi_91549590
quote:
6s.gif Op woensdag 19 januari 2011 00:30 schreef MeraViglioSa het volgende:
Vanavond met vriendje Karazhan gedaan *O*
Epische shit met dat schaakspel zeg : :o

[ afbeelding ]
Als je het event hebt gedaan (en gewonnen), kun je ook tegen elkaar spelen he :)
  woensdag 19 januari 2011 @ 08:09:26 #165
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_91549756
quote:
99s.gif Op woensdag 19 januari 2011 07:53 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Op zich is het niet onmogelijk. Het komt wel eens voor dat ik tien quests (of zoiets) complete heb en nog 1 procent xp nodig heb om te levelen. Dan wandel ik zo'n quest hub in en zit ik vijf minuten later ook wel op de helft van het volgende level, hoor. :P
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
pi_91549925
quote:
3s.gif Op woensdag 19 januari 2011 08:09 schreef Rikketik het volgende:

[..]

Op zich is het niet onmogelijk. Het komt wel eens voor dat ik tien quests (of zoiets) complete heb en nog 1 procent xp nodig heb om te levelen. Dan wandel ik zo'n quest hub in en zit ik vijf minuten later ook wel op de helft van het volgende level, hoor. :P
Ik las het verkeerd. Ik dacht dat hij in 5 minuten van 1 t/m halverwege 12 zat :+
  woensdag 19 januari 2011 @ 08:25:31 #167
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_91549975
quote:
99s.gif Op woensdag 19 januari 2011 08:21 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Ik las het verkeerd. Ik dacht dat hij in 5 minuten van 1 t/m halverwege 12 zat :+
:D

Dat zou wel onmogelijk snel zijn inderdaad. :')
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
pi_91550007
quote:

[..]

Nee, het waren exact 7 minuten.

edit: Zag te laat dat je het verkeerd gelezen had ;)
  woensdag 19 januari 2011 @ 08:35:11 #169
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_91550123
Bleh wat een discussie gisteren in de gchat zeg.

Iemand ziet iets over zigeuner-bruiloften op tv en zegt daar iets over in guildchat. Scum of the earth zeg maar. En lelijk. maakt vervolgens een opmerking met het word hoe-bags erin.

meteen een trialmember (meisje/vrouw) valt over dat woord hoe-bags, en of wij allemaal dat woord en soortgelijke woorden niet willen gebruiken.
wtf? :')

Gevolg: 2 uur lang discussie over wat wel en niet mag in Gchat, censuur, zeikerts, enz enz.

Waarom kunnen sommige mensen dingen die "for giggles" gezegd worden, niet accepteren? Waarom alles zo persoonlijk opvatten?

Leuk feitje: toen ik beargumenteerde van hoe ik er tegen aan keek, was ik een asociale zak :')
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
pi_91550270
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 08:35 schreef jagga het volgende:
Bleh wat een discussie gisteren in de gchat zeg.

Iemand ziet iets over zigeuner-bruiloften op tv en zegt daar iets over in guildchat. Scum of the earth zeg maar. En lelijk. maakt vervolgens een opmerking met het word hoe-bags erin.

meteen een trialmember (meisje/vrouw) valt over dat woord hoe-bags, en of wij allemaal dat woord en soortgelijke woorden niet willen gebruiken.
wtf? :')

Gevolg: 2 uur lang discussie over wat wel en niet mag in Gchat, censuur, zeikerts, enz enz.

Waarom kunnen sommige mensen dingen die "for giggles" gezegd worden, niet accepteren? Waarom alles zo persoonlijk opvatten?

Leuk feitje: toen ik beargumenteerde van hoe ik er tegen aan keek, was ik een asociale zak :')
Die meid had echt niet mijn oude guildchat overleefd _O- En TS al helemaal niet :D
  woensdag 19 januari 2011 @ 08:50:58 #171
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_91550364
quote:
99s.gif Op woensdag 19 januari 2011 08:45 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Die meid had echt niet mijn oude guildchat overleefd _O- En TS al helemaal niet :D
Nouja ze werd wel een beetje afgebrand, maar op een nette manier voor zover dat mogelijk is :')

Discussie gaat nu verder op het forum, moet ik het hele zwikkie daar ook nog eens gaan tikken om mijn punt duidelijk te maken ;(
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
pi_91550495
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 08:50 schreef jagga het volgende:

[..]

Nouja ze werd wel een beetje afgebrand, maar op een nette manier voor zover dat mogelijk is :')

Discussie gaat nu verder op het forum, moet ik het hele zwikkie daar ook nog eens gaan tikken om mijn punt duidelijk te maken ;(
Och, mijn oude GM had een heel verhaal over een in plastic gepakt bed en poep tijdens de seks :P
  woensdag 19 januari 2011 @ 09:10:01 #173
166463 Stommie
dat zeg ik..
pi_91550700
Zo, heb mezelf maar even in de OP gezet.
.
pi_91550730
Rated battlegrounds _O_ 1927 nu
pi_91550760
quote:

[..]

Als je het event hebt gedaan (en gewonnen), kun je ook tegen elkaar spelen he :)
Oh dat wist ik niet :o
Maar na een keer of 6 falen ben je het ook wel weer beu, ik wel iig :P
Bovendien leek het alsof het met de Bartender addon niet helemaal lekker liep, ik kon steeds niet van m'n schaakstuk af. -O-
pi_91550818
quote:
99s.gif Op woensdag 19 januari 2011 08:58 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Och, mijn oude GM had een heel verhaal over een in plastic gepakt bed en poep tijdens de seks :P
tmi.
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 08:50 schreef jagga het volgende:

[..]

Doe es een linkje dan c_/
  woensdag 19 januari 2011 @ 09:18:16 #177
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_91550842
quote:
9s.gif Op woensdag 19 januari 2011 09:17 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

tmi.

[..]

Doe es een linkje dan c_/
Ze is uitgenodigd om op het forum te komen om te discussieren, maar denk niet dat ze het doet :')
pi_91550867
quote:
Whuuut :D
Doe je al dungeons? *O*
pi_91550899
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 09:18 schreef jagga het volgende:

[..]

Ze is uitgenodigd om op het forum te komen om te discussieren, maar denk niet dat ze het doet :')
Ik zou trouwens nog eerder over het feit dat ze een bevolkingsgroep 'scum of the earth' noemen vallen dan iets met hoe's. :{

Het lijkt wel of ze zich aangesproken voelt :+
pi_91550929
quote:
99s.gif Op woensdag 19 januari 2011 08:45 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Eh, huh? :?

edit Oh. TeamSpeak. Niet Topic Starter :') laat maar.
pi_91550962
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 09:22 schreef Sosha het volgende:

[..]

Eh, huh? :?

edit Oh. TeamSpeak. Niet Topic Starter :') laat maar.
Wehe da's een logische verwarring hier op Fok :P
pi_91551019
Ik dacht al, waarom word ik hier in godsnaam bijgehaald :'), ik heb bijna alleen maar in guilds gezeten waar ik de enige vrouw was, dus ik ben wel wat gewend. :9 Vind het wel wat hebben juist. Guilds met veel vrouwen zijn op een andere manier weer gezellig, wat gemoedelijker.
pi_91551139
Ik ben geloof ik in mijn nieuwe guild ook één van de zeer weinige vrouwen.
Iedereen noemde me 'mate' dus ik zeg: ik ben een meisje :Y
'I won't hold it against you' was de reactie :')_!
  † In Memoriam † woensdag 19 januari 2011 @ 09:35:06 #184
159966 lifeblind
pi_91551187
Bij ons op Ventrilo komt soms de meest vunzige praat voorbij, maar we hebben ook een redelijk hecht clubje, en we snappen van elkaar wel of iemand het meent of niet. Guildchat valt op zich wel mee, maar dat komt omdat er meer op Vent geluld wordt :P

Vanavond maar eens even Vashj'ir afquesten (moet er nog 50 ofzo), en dan heb ik alle Cataclysm gebieden ook klaar met questen :P (en dan verder nog de dailies voor rep :( )
pi_91551189
quote:
10s.gif Op woensdag 19 januari 2011 09:32 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ik ben geloof ik in mijn nieuwe guild ook één van de zeer weinige vrouwen.
Iedereen noemde me 'mate' dus ik zeg: ik ben een meisje :Y
'I won't hold it against you' was de reactie :')_!
Haha :D, bij mij werd gezegd dat mate voor zowel mannen of vrouwen gebruikt kan worden. Ik kwam er dus niet onderuit :P. Ik vond 't wel gek klinken.

Nog even over MC en Onyxia: als ik hierin wil met nieuwe chars moet ik zeker nog steeds die heel quest chain doen om toegang te krijgen, he? En dat speciale water hebben om in MC de 'runes' te 'dowsen'? :P
  † In Memoriam † woensdag 19 januari 2011 @ 09:36:49 #186
159966 lifeblind
pi_91551208
Van de 18 accounts in de guild bij ons, zijn er 4 vrouwen ofzo dacht ik, relatief gezien toch best veel dan eigenlijk als ik 't zo eens hoor.
pi_91551252
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 09:36 schreef lifeblind het volgende:
Van de 18 accounts in de guild bij ons, zijn er 4 vrouwen ofzo dacht ik, relatief gezien toch best veel dan eigenlijk als ik 't zo eens hoor.
Geen idee eigenlijk, in mijn vorige guild zaten ook een aantal vrouwen... 3 van de 10 ofzo? Ben wel eens benieuwd naar de procentuele verhouding in heel WoW eigenijk. :)
pi_91551291
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 09:35 schreef lifeblind het volgende:
Bij ons op Ventrilo komt soms de meest vunzige praat voorbij, maar we hebben ook een redelijk hecht clubje, en we snappen van elkaar wel of iemand het meent of niet. Guildchat valt op zich wel mee, maar dat komt omdat er meer op Vent geluld wordt :P

Vanavond maar eens even Vashj'ir afquesten (moet er nog 50 ofzo), en dan heb ik alle Cataclysm gebieden ook klaar met questen :P (en dan verder nog de dailies voor rep :( )
Netjes, ik moet ook nog maar 35 quests ofzo in Uldum en dan heb ik 'm ook *O*
pi_91551318
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 09:35 schreef Sosha het volgende:

[..]

Nog even over MC en Onyxia: als ik hierin wil met nieuwe chars moet ik zeker nog steeds die heel quest chain doen om toegang te krijgen, he? En dat speciale water hebben om in MC de 'runes' te 'dowsen'? :P
Weten jullie dit toevallig? Wat moest je ook alweer doen voor toegang tot MC, of kon je daar zo in? Voor Onyxia had je die lange quest-chain met ketting op 't einde, bah. Ach, als ik haar straks toch niet kan soloën...
pi_91551516
MC moet je 1x door BRD om te attunen. Verder hoef je voor Ony en MC niks meer te doen. Runes worden automatisch gedowsed.

Hou er wel rekening mee dat je Ony niet meer op de level 60 versie kunt doen.
pi_91551597
quote:
99s.gif Op woensdag 19 januari 2011 09:52 schreef stbabylon het volgende:
MC moet je 1x door BRD om te attunen. Verder hoef je voor Ony en MC niks meer te doen. Runes worden automatisch gedowsed.

Hou er wel rekening mee dat je Ony niet meer op de level 60 versie kunt doen.
Fantastisch! Dankjewel! En ja, daar hou ik rekening mee :s)
Het gaat me vooral om MC. Memories O+
pi_91551698
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 09:56 schreef Sosha het volgende:

[..]

Fantastisch! Dankjewel! En ja, daar hou ik rekening mee :s)
Het gaat me vooral om MC. Memories O+
MC was vroeger (voor TBC) echt m`n favoriete raid.. Vind het nog steeds jammer dat ik alle raids in TBC niet meer zķ leuk vond..
pi_91552360
Wachten tot de servers weer up gaan.. Doet me weer denken aan die goede oude tijd <3
pi_91552516
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 10:00 schreef Levitas het volgende:

[..]

MC was vroeger (voor TBC) echt m`n favoriete raid.. Vind het nog steeds jammer dat ik alle raids in TBC niet meer zķ leuk vond..
Ik ook. Ik had alleen een hekel aan mijn lag als we een berg imps op ons hadden, maar dat lag vast aan mijn verbinding :'). BWL vond ik minder, maar dat zal zijn doordat ons guild uit elkaar viel toen we de tweede boss alsmaar niet down kregen.
pi_91552712
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 10:00 schreef Levitas het volgende:

[..]

Hoewel ik MC op een gegeven moment spuugzat was, ben ik het met je eens. Misschien dat als we niet zo vaak op RZG waren gewiped in BWL dat ik die leuker had gevonden, maar tsja...
pi_91555339
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 09:26 schreef Sosha het volgende:
Ik dacht al, waarom word ik hier in godsnaam bijgehaald :'), ik heb bijna alleen maar in guilds gezeten waar ik de enige vrouw was, dus ik ben wel wat gewend. :9 Vind het wel wat hebben juist. Guilds met veel vrouwen zijn op een andere manier weer gezellig, wat gemoedelijker.
Ik heb in een guild gezeten met meer vrouwen dan mannen en dat was eigenlijk veel gezelliger dan alle guilds daarna :D Dat was sowieso een heel erg leuk en gezellig guild :'( Maar ja, zie TT.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_91555562
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 10:33 schreef Sosha het volgende:

[..]

Ik ook. Ik had alleen een hekel aan mijn lag als we een berg imps op ons hadden, maar dat lag vast aan mijn verbinding :'). BWL vond ik minder, maar dat zal zijn doordat ons guild uit elkaar viel toen we de tweede boss alsmaar niet down kregen.
Vaelestrasz (sp?)
The mighty cockblocker :D
pi_91555677
Ooh, raid resets.
Op naar MC, Attumen en Ahn'Qiraj :)
  FOK!Babe woensdag 19 januari 2011 @ 12:39:33 #199
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_91556903
quote:
Hehehe, serieus? Doe je snel :D
pi_91557209
quote:
14s.gif Op woensdag 19 januari 2011 12:39 schreef Ian_Nick het volgende:

[..]

Het levelen gaat echt achterlijk snel.. Ik heb voor en tijdens TBC 3 chars gelvled, en geen 1 daarvan ging zo snel als nu. Heb gisteren en vandaag 1 ochtendje gespeeld, ben lvl 14. Daar deed ik vroeger bijna 2 hele dagen over, haha.
pi_91558069
Nog 2 examens te gaan en dan kan ik weer wat meer spelen, gister magmaw down met 25m (10m hadden we al) en omnitron op 35% ofzo. Maar op een gegeven moment is het wel frustrerend, telkens weer dezelfde die geen fire/poison/lightning kunnen dodgen... echt een stel idioten, hoe moeilijk is het nou :{
  Moderator / Redactie FP woensdag 19 januari 2011 @ 13:30:47 #202
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_91558901
quote:
14s.gif Op woensdag 19 januari 2011 12:39 schreef Ian_Nick het volgende:

[..]

Yup :P Gewoon maar door blijven gaan met questen, willekeurig mobs doden, bloemetjes plukken, minen... en zodra ik 15 was meteen dungeons doen, heb voor 't eerst DM en RFC getankt als paladin, en dat ging nog best aardig naar mijn mening :D

Ik vroeg na elke bossfight hoe de rest mijn tanking vond, alleen de healer reageerde dat ie het wel tof vond gaan :P
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: &lt;a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" &gt;https://www.twitch.tv/drizzt_dourden&lt;/a&gt;[/b]
pi_91559055
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 13:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Yup :P Gewoon maar door blijven gaan met questen, willekeurig mobs doden, bloemetjes plukken, minen... en zodra ik 15 was meteen dungeons doen, heb voor 't eerst DM en RFC getankt als paladin, en dat ging nog best aardig naar mijn mening :D

Ik vroeg na elke bossfight hoe de rest mijn tanking vond, alleen de healer reageerde dat ie het wel tof vond gaan :P
De healer is een goede graadmeter hoor ^O^ dps is meestal vooral met eigen ding bezig :+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 19 januari 2011 @ 13:42:31 #204
194233 Friday12
Originele kloon
pi_91559386
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 10:28 schreef Levitas het volgende:
Wachten tot de servers weer up gaan.. Doet me weer denken aan die goede oude tijd <3
die van mij was allang weer up om half 11
pi_91559626
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 13:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Vanaf level 20 zo'n beetje heb je waarschijnlijk niet eens tijd meer om te questen, dan rol je van de ene dungeon in de ander en dan per dungeon level up zo ongeveer :')

Tot 40 dan, want dan worden de queues een stuk langer ineens. -O-
Onee je bent tank he? Dan kun je ws in 1x doorstomen naar 85 dmv dungeons :P
  Moderator woensdag 19 januari 2011 @ 14:02:13 #206
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_91560284
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 13:48 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Vanaf level 20 zo'n beetje heb je waarschijnlijk niet eens tijd meer om te questen, dan rol je van de ene dungeon in de ander en dan per dungeon level up zo ongeveer :')

Tot 40 dan, want dan worden de queues een stuk langer ineens. -O-
alleen maar dungeons word ook saai :P

nu @ lvl 74 . 65-73 bijna alleen met dungeons gedaan..

voordeel is , je gear is kickass.. t nadeel is dat t zo lang kan duren. maar ach je hebt tenminste instant een party (queue als healer en tank :P )
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_91560442
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 13:48 schreef MeraViglioSa het volgende:
Dat valt toch vaak vies tegen nog, ik heb op mijn warrior tank ook de meta's gehaald (classic, outland, outland hero, northrend en northrend hero dungeonmaster). Als je tegen het eind van een brackett loopt doet opeens niemand de dungeons meer. Voor de classic dungeons Dire Maul, Stratholme, Scholomance etc. was bijna geen groep te krijgen. Geldt ook voor de Lower City/Sha'Tar/Keepers of Time dungeons in Outland... om van de heroics nog maar niet te spreken.

Queue's van drie kwartier of langer waren normaal voor bovengenoemde dungeons, als tank :P

[ Bericht 6% gewijzigd door GlenSpey op 19-01-2011 14:10:38 ]
pi_91561819
Een profession levellen tot 300 is wel erg makkelijk ineens zeg. Op m'n warrior een rondje ferales gedaan, 20 minuten later had ik 12 stacks Mithril. Daarna Thorium nodig dus twee keer winterspring rond gevlogen. Half uur later had ik 340 ores.

En dan kom je ineens in outland...

Vroeger was het net als met levellen, blij als je in outland kwam omdat het dan weer sneller ging. Nu is het juist andersom :P .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')