Wil iedereen op de lijst zo snel mogelijk enkele data naar Joyce PM'en?quote:J0ycie88:
En Tara, jij mag ook mee hoor Ik voel me best alleen als enige vrouw!
quote:Op donderdag 13 januari 2011 14:38 schreef Male23 het volgende:
Wij hadden nog steeds contact. Kreeg al wel het gevoel dat hij niet echt wat voor haar was. Dat heb ik hier geloof ik zaterdag ook gepost. Kreeg ook het gevoel dat zij er zo over dacht gezien de openheid richting mij en de dingen waar we weer samen om konden lachen.
Ze heeft daarvoor gekozen ja, maar iedereen maakt fouten. Gezien haar gehele situatie neem ik haar dat ook niet echt kwalijk.
Rationeel gezien is er voor ons geen toekomst meer. Mijn gevoel voor haar is er nog wel maar ik heb echt geen idee meer waarom en hoezo dat nu opeens weer naar boven komt. Maar nu de kans er is op wat meer contact lijkt me dat eigenlijk best leuk. Achja ik zie het wel. Ga niet smsen, misschien dat ik haar dit weekend wel tegen kom dan maak ik wel gewoon een praatje en kijk wel welke kant het gesprek op gaat, ook welke kant zij op gaat praten en dan anticipeer ik daar wel op. Blijf wel een mega zwak voor haar hebben :S.
quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:22 schreef undissputed het volgende:
Ik heb ook een mega zwak voor mn ex maarja het is sinds zondag pas defintief. Net sms contact gehad en toch weer een reality check gekregen dat het nog een long way to go is voor mij om over haar heen te komen.
quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:28 schreef Mr.Myst het volgende:
[..]
Ik denk dat je inderdaad het beste even kan afwachten. Misschien neemt ze contact met jou op, en misschien kom je elkaar inderdaad wel tegen. Rustig afwachten, en kijken hoe het gaat lopen...
[..]
Dat vind ik ook zo lastig. Door de manier waarop het uit is gegaan heb ik er gewoon heel veel moeite mee om haar ook echt los te laten. Dat we elkaar niet meer zien, en nu ook even geen contact hebben (ik neem voorlopig geen contact meer op), maakt het op het moment nog niet makkelijker voor mij. Ik heb haar vier weken geleden de laatste keer gezien/vastgehouden, dat mis ik echt enorm. Maar ook ik heb af en toe een reality check gekregen, en dat is voor mij wel nodig... (misschien dat het vanaf nu ook iets beter gaat)
quote:"Lijden wordt veroorzaakt doordat je wilt dat dingen anders zijn. Als je daarmee ophoudt, stop het lijden ook. Je kunt dingen willen, maar het 'nodig hebben' moet stoppen."
QFTquote:Op donderdag 13 januari 2011 15:55 schreef undissputed het volgende:
Liever duidelijkheid dan een twijfelaar imo
Had ik noooit geradenquote:
U vraagt, wij draaien.quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:43 schreef Wanderingwhy het volgende:
@Mr.Myst: Pas ff de woonplaats van Neo in de OP aan naar Landgraaf
Nou ja, het was niet zozeer dat ze aan mij twijfelde. Ze twijfelde zelf, of dit was wat ze wou. Nu weet ze het zeker. Maar doordat ze zo'n twijfelaar is, twijfel ik aan haar zekerheidquote:Op donderdag 13 januari 2011 15:50 schreef HendrikDeVogelaar het volgende:
Ultieme twijfelaars zijn funest voor een relatie. Ik heb het idee dat vrouwen dat veel te vaak hebben. Zijn ze tevreden met de relatie houden ze van iemand, maar denken ze toch dat er wellicht betere partners zijn, kunnen ze nog niet voorstellen dat ze de rest van hun leven met deze willen delen. Natuurlijk zijn er altijd andere partners die beter zijn. Maar door zelf constant onzeker te zijn, kan je nooit goed relatiemateriaal worden.
@Mr.Myst: Zowel bij mannen als vrouwen gaat het niet om wat ze zeggen maar om wat ze doen.quote:Op donderdag 13 januari 2011 16:01 schreef Mr.Myst het volgende:
[..]
U vraagt, wij draaien.
[..]
Nou ja, het was niet zozeer dat ze aan mij twijfelde. Ze twijfelde zelf, of dit was wat ze wou. Nu weet ze het zeker. Maar doordat ze zo'n twijfelaar is, twijfel ik aan haar zekerheid.
Gisteren schoot me nog een uitspraak van haar te binnen.
'Een leven zonder jou kan ik me niet voorstellen, ik zou niet zonder jou willen'. Tja... Dat is blijkbaar ineens veranderd.
Dit is de zoveelste uitspraak van haar die ik hier al neerzet, dat het bijna ongeloofwaardig begint te worden, realiseer ik me. Maar toch zijn dit echt uitspraken die ze heeft gedaan. Die vergeet je ook niet zomaar, en ze schieten me op de gekste momenten te binnen.
Ik maak daar liever QFT van... quite fucking truequote:Op donderdag 13 januari 2011 15:57 schreef ennudan het volgende:
ok ga het dan toch maar vragen... met het risico voor dom the worden uitgemaakt
QTF???????
Brengt ze jou nu ook nog aan het twijfelen? Vraag je eens af of ze zat te twijfelen of zat te manipuleren. Sommige vrouwen hebben daar hun Masters al in behaald voordat ze van de lagere school afkwamen. Het voorbeeld wat jij aanhaalt hoorde ik enkele weken geleden mijn kleine nichtje van 10jr nog zeggen met alle kerstkado's om zich heen: "Nu heb ik bijna (!) alles wat ik had willen hebben....."quote:Op donderdag 13 januari 2011 16:02 schreef ennudan het volgende:
twijfelen vrouwen niet aan alles??
Vandaar de fantastische uitspraak van mijn ex: Ik heb alles wat mijn hartje begeert.... maaaarr....?
Precies; als je ooit samen een kamertje deelt in het bejaardentehuis en af en toe de rollator van elkaar mag gebruiken, pas dan mag je die woorden serieus gaan nemen....quote:Op donderdag 13 januari 2011 16:04 schreef undissputed het volgende:
Ach dat je altijd bij elkaar blijft enzo dat heeft mijn ex ook wel gezegt. Toen nam ik dat ook al niet te serieus.
Blijkbaar. Dat is iets waar ik nu achter ben gekomen. Ik zou zulke uitspraken in ieder geval nooit doen als ik er niet achter zou staan. Ze heeft nog wel iets heftigere uitspraken gedaan wat dat betreft. Die is ze nu schijnbaar vergeten.quote:Op donderdag 13 januari 2011 16:02 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
@Mr.Myst: Zowel bij mannen als vrouwen gaat het niet om wat ze zeggen maar om wat ze doen.
Tja, ik ga er vanuit dat wanneer iemand zoiets zegt, diegene er ook achter staat. 'Ik hou van je' is natuurlijk ook zo'n uitspraak, maar als je tot het laatste moment (spontaan) zegt dat je samen oud wil worden, kinderen wil, het leven zonder jou niet ziet zitten, lijkt het me dat het toch wel goed zit. Naast dit soort uitspraken (waarvan ik zeker weet dat ze het echt meende op dat moment), waren er ook geen signalen dat het 'over' was/zou gaan tussen ons. Dat was van het ene op het andere moment.quote:Op donderdag 13 januari 2011 16:04 schreef undissputed het volgende:
Ach dat je altijd bij elkaar blijft enzo dat heeft mijn ex ook wel gezegt. Toen nam ik dat ook al niet te serieus.
@Mr.Myst: Naief zijn leer je af door ervaring met de gevolgen daarvanquote:Op donderdag 13 januari 2011 16:10 schreef Mr.Myst het volgende:
Blijkbaar. Dat is iets waar ik nu achter ben gekomen. Ik zou zulke uitspraken in ieder geval nooit doen als ik er niet achter zou staan. Ze heeft nog wel iets heftigere uitspraken gedaan wat dat betreft. Die is ze nu schijnbaar vergeten.[..]
Tja, ik ga er vanuit dat wanneer iemand zoiets zegt, diegene er ook achter staat. 'Ik hou van je' is natuurlijk ook zo'n uitspraak, maar als je tot het laatste moment (spontaan) zegt dat je samen oud wil worden, kinderen wil, het leven zonder jou niet ziet zitten, lijkt het me dat het toch wel goed zit. Naast dit soort uitspraken (waarvan ik zeker weet dat ze het echt meende op dat moment), waren er ook geen signalen dat het 'over' was/zou gaan tussen ons. Dat was van het ene op het andere moment.
Maar goed. Probeer er minder aan te denken nu.
Over de meet: Is er nu al iets bekend qua data? Is het misschien een idee dat we data in de startpost zetten, of dat mensen hun voorkeur naar Joyce PM'en? * Mr.Myst kijkt Joyce lief aan
Onderhoud wegens veelvuldig gebruik?quote:Op donderdag 13 januari 2011 16:15 schreef undissputed het volgende:
Ik geloof ook wel dat ze er op dat moment achter stond. Maarja vrouwen kunnen snel van gedachten veranderen geloof ik. Ik ben trouwens al weer 2 uurtjes uit de achtbaan. We zullen zien of en wanneer ik weer een ritje ga maken
quote:Op donderdag 13 januari 2011 16:25 schreef undissputed het volgende:
Haha nee het valt mee... vandaag voor het eerst eigenlijk sinds Zondag. Maarja ik sta open voor nog verdere ritjes(denk dat ik dit niet zou zeggen tijdens een achtbaanritje trouwens), uiteindelijk kom ik er alleen maar sterker uit.
Wie weet ben ik wel te naïef inderdaad. Dit was natuurlijk ook mijn eerste relatie... Maar oh wat was 'ie fijn...quote:Op donderdag 13 januari 2011 16:13 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
@Mr.Myst: Naief zijn leer je af door ervaring met de gevolgen daarvan
Goed van je! Ritjes moet je uitzitten, je komt er misschien beroerd uit, maar uiteindelijk houdt dat ook een keer op!quote:Op donderdag 13 januari 2011 16:15 schreef undissputed het volgende:
Ik geloof ook wel dat ze er op dat moment achter stond. Maarja vrouwen kunnen snel van gedachten veranderen geloof ik. Ik ben trouwens al weer 2 uurtjes uit de achtbaan. We zullen zien of en wanneer ik weer een ritje ga maken
Je klinkt nu als een vrouw, je zegt iets - "heb ik vanmiddag in gefaald..", maar laat het belangrijkste achterwege....quote:Op donderdag 13 januari 2011 16:34 schreef undissputed het volgende:
Ik vind wel dat je tijdens zo'n achtbaan(emotie)rit geen contact met je ex op moet nemen. Hier heb ik vanmiddag in gefaald helaas, niet dat ik zei dat ik haar terug wil ofzo maar het liefst heb ik geen contact met haar tijdens zo'n ritje.
Op de een of andere manier zie ik dit soort twijfelgedrag en het dingen doen die niet stroken met uitspraken, veel vaker terug bij vrouwen dan bij mannen.quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:55 schreef Wanderingwhy het volgende:
Sorry hoor, no offence, maar dat vind ik ruiken naar zelfbeklag vrs bullshit. De halve wereldbevolking gaan uitmaken voor twijfelaar? Lol! Ik wou dat mijn ex zo'n twijfelaar was geweest!
Over vele jaren...? Maar dat is de bedoeling niet! Have a little faith in me!quote:Op donderdag 13 januari 2011 16:50 schreef Wanderingwhy het volgende:
@Mr. Myst: Ff een complimentje voor jou. Je bent met een bijna wonderbaarlijke herrijzenis bezig....pas maar op of over vele jaren gaan er stoere verhalen rond over een jongeman die van liefdesverdriet er bijna aan ten onder ging, zichzelf herpakte en een half jaar daarna de Casanova van Doetinchem werd......
Sterker, na een mailtje van net belt een vriendin dat ik moet stoppen omdat het bijna stalkerig is.quote:Op donderdag 13 januari 2011 18:50 schreef Male23 het volgende:
Gewoon uit je hoofd zetten jongen, hoe moeilijk het ook is. Dat wordt toch niet meer wat.
Belangrijk: Ga je na dat telefoontje nu dan ook stoppen? (en ja, ga je dan toch nog door dan is het niet "bijna stalkerig" maar is het stalking)quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:01 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Sterker, na een mailtje van net belt een vriendin dat ik moet stoppen omdat het bijna stalkerig is.
Is het zo raar dat ik wil weten hoe het is met de vrouw van wie ik nog steeds hou?
Raar? Nee. Gewenst? Ook niet blijkbaar. Wees verstandig (ook voor jezelf) en laat haar met rust. Je bedoelt het niet verkeerd, maar zo wordt het wel opgevat, als ik het zo lees.quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:01 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Sterker, na een mailtje van net belt een vriendin dat ik moet stoppen omdat het bijna stalkerig is.
Is het zo raar dat ik wil weten hoe het is met de vrouw van wie ik nog steeds hou?
quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:29 schreef Jolene22 het volgende:
Zeg ik bespeur enige negeer-actie. Heb 3 topics geleden mn naam en woonplaats al genoemd en zelfs vorig topic nog gemeld dat ik misschien naar de meet kom en toch sta ik er niet bij...
![]()
Dan niet. Ik heb van jullie geleerd dat als iets niet werkt omdat het een eenzijdige relatie is je maar beter het contact in zijn geheel kan verbreken en verder kunt gaan met je leven
![]()
Haiquote:Op donderdag 13 januari 2011 19:29 schreef Jolene22 het volgende:
Zeg ik bespeur enige negeer-actie. Heb 3 topics geleden mn naam en woonplaats al genoemd en zelfs vorig topic nog gemeld dat ik misschien naar de meet kom en toch sta ik er niet bij...
![]()
Dan niet. Ik heb van jullie geleerd dat als iets niet werkt omdat het een eenzijdige relatie is je maar beter het contact in zijn geheel kan verbreken en verder kunt gaan met je leven
![]()
Ja dat heb ik ook gedaan, het zal wel goedkomen als je echt van elkaar houdt...dacht ik vaak!quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:15 schreef Jolene22 het volgende:
H6-4ever, herken wat je zegt hoor, je houdt jezelf maar voor dat het wel weer goedkomt en dat met 'houden van' de problemen te overwinnen zijn en dan moet je soms gewoon vaker op je muil gaan wil je echt beseffen dat het einde oefening is. Hoe vaak heb je het geprobeerd?
Ok, sluit ik me bij aan, kan ik ook (maarre....gaat je hond ook mee?quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:24 schreef Jolene22 het volgende:
Even een voorstel voor de meet: 29ste van deze maand? Dan weet ik zeker dat ik kan namelijk (zit met oppas).
Bedoel, hoe lang heb je het geprobeerd terwijl je eigenlijk al wist dat het zinloos was?quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:25 schreef H6-4ever het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook gedaan, het zal wel goedkomen als je echt van elkaar houdt...dacht ik vaak!
Wat bedoel je met geprobeerd? zij heeft het uitgemaakt! want ze heeft haar nieuwe leven gevonden, ze is nu echt wie ze is, zei ze voor ze het uitmaakte... en is mij daar niet meer bij nodig blijkbaar...
Als je bedoelt met relaties, tja dit was mijn eerste echt serieuze, en ondanks dat ze het toch niet was, vondt ik het super om samen met iemand te zijn...
En me niet eens even bedanken dat ik je in de lijst heb gezet! Sjonge jonge...quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:24 schreef Jolene22 het volgende:
Even een voorstel voor de meet: 29ste van deze maand? Dan weet ik zeker dat ik kan namelijk (zit met oppas).
Zeg, ik had er eigenlijk al lang in moeten staan gezien mn geschiedenis in dit topic en het feit dat ik al eerder heb aangegeven wel te willen. Ziet er naar uit dat jullie wel wat vrouwelijk gezelschap kunnen gebruiken daar. En niet eens even een sorry dat ik niet in de lijst sta! Sjonge jonge...quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:36 schreef Mr.Myst het volgende:
[..]
En me niet eens even bedanken dat ik je in de lijst heb gezet! Sjonge jonge...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De ware bestaat volgens mij nooit, maar je kan wel altijd geloven dat iemand de ware is. Dat is gevaarlijk, omdat je dan wellicht teveel gaat denken dat hij/zij perfect is, en dat is helaas niemand. In elke relatie moet je leven met elkaars tekortkomingen.quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:49 schreef H6-4ever het volgende:
Haar geluk vond ze gedeeltelijk, maar ik kan haar leven niet perfect maken dat moet ze zelfd doen, en ze was mischien toch niet de ware besefte ik..mischien hebben we elkaar wel een beetje gebruikt, voor onszelf we waren elkaar gewoon nodig...nu heeft ze haar leven weer op de rails en is ze mij niet meer nodig...en ik besef dat ze toch niet de ware was/is...
Goed plan! En Joyce......wat ga je het weekend doen?quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:38 schreef Mr.Myst het volgende:
Fijn, al die series waarin je ex ineens het slachtoffer van moord is. Paar weken geleden in The Mentalist, nu bij Castle.
@Jolene: Graag gedaanVrouwelijk gezelschap is altijd welkom! Als het aan mij gelegen had was je naam natuurlijk al eerder verwerkt in de startpost.
en nu stop ik met al het geslijm
@Joyce: Misschien een idee dat mensen jou PM'en voor data? Kunnen we dat in de startpost verwerken.
Balen. Dan gaat het denk ik voor mij over als het nog voor carnaval moet. Heb in het weekend niet vaak oppas helaas. Maar 1x per vier weken ofzo dankzij oma's onregelmatige werk (3 van de 4 weekenden werkenquote:
quote:While this town is busy sleeping
all the noises died away
i walk the streets to stop my weeping
cause she'll never change her ways
don't fool yourself
she was heartache from the moment that you met her
my heart feels so still
as i try to find the will to forget her somehow
oh i think i've forgotten her now
her love is a rose pale and dying
dropping her petals and men unknown
all full of wine the world before her
or sober with no place to go
don't fool yourself
my heart is frozen still
cause i try to find the will to forget her somehow
she's somewhere out there now
(guitar solo)
oh my tears are falling down as i try to forget
her love was a joke from the day that we met
all of the words all of the men
all of my pain when i think back to when
remember her hair as it shone in the sun
the smell of the bed when i knew what she'd done
tell yourself over and over you wont ever need her again
But don't fool yourself
oh my heart is frozen still
as i try to find the will to forget her somehow
she's out there somewhere now
oh
she was heartache from the day that i first met her
my heart is frozen still
as i try to find the will to forget you somehow
cause i know you're somewhere out there right now
quote:This is our last goodbye
I hate to feel the love between us die.
But it's over
Just hear this and then I'll go:
You gave me more to live for,
More than you'll ever know.
Well, this is our last embrace,
Must I dream and always see your face?
Why can't we overcome this wall?
Baby, maybe it's just because I didn't know you at all.
Kiss me, please kiss me,
But kiss me out of desire, babe, and not consolation.
Oh, you know it makes me so angry 'cause I know that in time
I'll only make you cry, this is our last goodbye.
Did you say, "No, this can't happen to me"?
And did you rush to the phone to call?
Was there a voice unkind in the back of your mind saying,
"Maybe, you didn't know him at all,
you didn't know him at all,
oh, you didn't know"?
Well, the bells out in the church tower chime,
Burning clues into this heart of mine.
Thinking so hard on her soft eyes, and the memories
Offer signs that it's over, it's over.
Yup. Als het aan mij had gelegen was dat ook zo geweest maar ja. Was overigens wel de enige van mn exen waarbij ik dat gevoel heb gehad.quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:54 schreef undissputed het volgende:
Hadden jullie trouwens met je ex het gevoel dat jullie echt voor altijd samen zouden blijven en was zij/hij het type waar je voor altijd wel mee samen zou willen zijn?
Absoluut. Ergens kan ik me nog steeds moeilijk voorstellen dat ik ooit met een meisje zulke mooie dingen mee gaan maken.quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:54 schreef undissputed het volgende:
Hadden jullie trouwens met je ex het gevoel dat jullie echt voor altijd samen zouden blijven en was zij/hij het type waar je voor altijd wel mee samen zou willen zijn?
Absoluut. Door haar woorden, lichaamstaal, alles. En dat gevoel heb ik nog steeds. Dat maakt het zo verdomd moeilijk om afstand te nemen... Maar op dit moment kan ik niks anders doen dan het te proberen...quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:54 schreef undissputed het volgende:
Ik kan altijd als Jolene22 kanquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:04 schreef J0ycie88 het volgende:
Jullie mogen mij allemaal PM'en hoor met datumsDan ga ik wel even vogelen wanneer uitkomt.. Zou toch ook leuk zijn als Jolene mee kan! Nou PM er op los zou ik zeggen
Zooo, heb ik vandaag wat gemistquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:08 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Ik kan altijd als Jolene22 kan
Ahh. Erg lief...quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:08 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Ik kan altijd als Jolene22 kan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mij prima, op voorwaarde dat ze die hond van haar thuislaat, krijg nu al de bibbers van dat beestquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:13 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Zooo, heb ik vandaag wat gemist![]()
Zal jullie aan elkaar koppelen in het lijstje, wel zo makkelijk!
quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:19 schreef Jolene22 het volgende:
[..]
Mijn hond was lief ja
Anyway, mocht het de 29ste worden bied ik mezelf aan als chauffeuse.Dus we hebben een date?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(zorg ik voor eten!)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door Wanderingwhy op 13-01-2011 22:46:12 ]Als de wereld een groot vraagteken voor je is ?
Strek je eens uit !
Het maakt de boel af en toe wat minder zwaar, dat is op zich ook wel fijn. Iedereen doet zijn verhaal, iedereen probeert elkaar te helpen. Af en toe een beetje slow chat of off-topic gelul is dan toch niet erg. Hoort bij het loslaten. Vind ik tenminste...quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:48 schreef Neo-Mullen het volgende:
Is dit het date- of het uithuilen om je ex -topic?
Of de slowchat variant ervan?
Gaat steeds vaker over andere dingen, behalve de TT
Die meet van jou is niet te verzetten ennudan?, je bent met recht wel een pronkstukje meubilair hierquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:58 schreef ennudan het volgende:
wil natuudlink niet de pret van jolene bederven door niet te kunnen de 29ste... ik pas me wel aan als je me komt ophalen
en zodat joycie zich niet helemaal vergeten voelt: ik kan alleen als mijn slowchat-vriendin-in-de-ochtend-genaamd-joycie ook kan
zal ik dat maar opvatten als compliment?quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:59 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Die meet van jou is niet te verzetten ennudan?, je bent met recht wel een pronkstukje meubilair hier
quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:01 schreef ennudan het volgende:
[..]
zal ik dat maar opvatten als compliment?
on topic dan: voel me top! all you gotta do is set me free! diner met australische collegas was fun... dus wat wil je nog meer (behalve joycie dan hequote:Op donderdag 13 januari 2011 23:02 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]tuurlijk (en Neo, excuus voor de SC)
Hoevaak ik daar over speculeer... Je moest eens wetenquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:51 schreef Mr.Myst het volgende:
Ik zou op dit moment wel in de toekomst willen kunnen kijken: Hoe gaat het met ons over een half jaar/jaar...?
Hebben we allemaal iemand gevonden, zijn er een paar doorgedraaid qua gedrag, ex'en die via dit topic bij elkaar kwamen, liefdes die kansloos verloren leken kwamen weer bij elkaar, of natuurlijk nog zoekende zijn....
Wat lief!!quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:58 schreef ennudan het volgende:
wil natuurlink niet de pret van jolene bederven door niet te kunnen de 29ste... ik pas me wel aan als je me komt ophalen
en zodat joycie zich niet helemaal vergeten voelt: ik kan alleen als mijn slowchat-vriendin-in-de-ochtend-genaamd-joycie ook kan
ben soms ook best lief...quote:Op vrijdag 14 januari 2011 05:41 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Wat lief!!Maar jij had toch een verjaardag de 29e lief-slowchat-vriendje-in-de-morgen?
Tis veel te vroeg jongens! Heb echt het idee dat ik moeier ben dan toen ik gisterenavond naar bed ging! Voor de rest voel ik me top!
Ik zit nu op mijn werk.. Nog geen kids.. Hmm ben aan het aftellen tot 6 uur! Nog maar 10,5 uur!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 07:23 schreef ennudan het volgende:
[..]
ben soms ook best lief...
waarschijnlijk wel maar heb nog niks gehoord dus weet niet of dat allemaal wel door gaat...
hier ook top...nu houddn zo
vandaag rustig aan beginnen maar wel nog een meeting om 5 van zeker 2 uur... vergaderen is zo zinloos!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 07:29 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Ik zit nu op mijn werk.. Nog geen kids.. Hmm ben aan het aftellen tot 6 uur! Nog maar 10,5 uur!
Nee ben niet op de fiets vandaag want ik ga vanavond bij vrienden eten meteen na het werkquote:Op vrijdag 14 januari 2011 07:37 schreef ennudan het volgende:
[..]
vandaag rustig aan beginnen maar wel nog een meeting om 5 van zeker 2 uur... vergaderen is zo zinloos!
nog 10.5 uur... jij klinkt of je er zin in hebt
je bent toch wel met de fiets neem ik aan? en hebt ook nog niet gekeken toch?
ok alleen in het donker door hardcore breda... het is je vergeven dat je niet met de fiets bentquote:Op vrijdag 14 januari 2011 07:47 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Nee ben niet op de fiets vandaag want ik ga vanavond bij vrienden eten meteen na het werk
En als meisje terug fietsen door de fijnste van Breda is niets :p
Heb nog niet gekeken :d
Vanmorgen lekker muziekje op in de bus.. Rolling in the deep van Adele.. Heerlijk.. Kan weer echt van muziek genieten.. En toen ik me minder voelde kon ik wel luisteren maar niet echt echt echt genieten.. Vooral van muziek waar hij en ik samen naar luisterden. Viel me opeens op vanmorgen
Nee ik heb de huisraad absoluut niet klein geslagen. Zeker niet.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 03:40 schreef goofy_goober het volgende:
Je hebt de huisraad + ex kort en klein geslagen?
Zo asociaal als mensen midden in de nacht gaan ruziemaken. Denk een beetje aan je buren zeg!
Gelukkig is het me vergevenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:12 schreef ennudan het volgende:
[..]
ok alleen in het donker door hardcore breda... het is je vergeven dat je niet met de fiets bent
vanavond dus gezellig! goed bezig...
tja ik heb dat ook wel met muziek. het helpt vooral bij minder denken en dan maakt de soort niet zo uit. het is vooral de ontspanning die erbij hoort....
En daarom kwam de politie?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:56 schreef Toothless het volgende:
[..]
Nee ik heb de huisraad absoluut niet klein geslagen. Zeker niet.
Wij waren bij elkaar gekomen om te praten om duidelijk te krijgen wat wij nou echt wilde.
Het gesprek ging echt goed en op het moment dat wij eruit waren werd zij gebeld door de zus en die kwam langs en heeft zo staan schreeuwen dat ze helemaal bang werd en gevlucht is.
3 uur later kreeg ik een telefoon dat het over was.
De politie kwam daarna pas.quote:
Dat was ook mijn eerste gedachte..quote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:25 schreef goofy_goober het volgende:
Had je niet beter een bekende kunnen bellen ipv de pliesie?
Sluit ik me bij aan. Gezien ik niet alle topics nauwgezet heb gevolgd mis ik ook wel ineens wat namen. Toch wel benieuwd hoe het hen vergaan is. Hoe is het met Bartinhoo afgelopen eigenlijk?quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:08 schreef Self-Catering het volgende:
Ik lurk nog altijd in dit topic, omdat ik zelf weinig te vertellen heb. Kunnen degene die ook nog steeds lurken en bijv. een half jaar/jaar geleden hier in dit topic actief waren ook eens wat posten? Ik ben wel benieuwd naar hoe het gaat en of ze al een nieuwe vriend/vriendin hebben etc.
Gewoon volledig met rust laten dit is duidelijk een paniekreactie, een impuls. Komt ze denk ik wel van terug als ze een beetje tot rust is gekomen.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:56 schreef Toothless het volgende:
[..]
Nee ik heb de huisraad absoluut niet klein geslagen. Zeker niet.
Wij waren bij elkaar gekomen om te praten om duidelijk te krijgen wat wij nou echt wilde.
Het gesprek ging echt goed en op het moment dat wij eruit waren werd zij gebeld door de zus en die kwam langs en heeft zo staan schreeuwen dat ze helemaal bang werd en gevlucht is.
3 uur later kreeg ik een telefoon dat het over was.
tja dat is het vervelende... je kunt je inderdaad blijven afvragen of je ooit wel iets heb betekend.. doe ik ook.. zeker omdat het op zo'n manier uitgaat en er dan op een dergelijke manier op je wordt gereageerd dat je denkt.... wat kan het dan ooit wel geweest zijn.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:59 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Gelukkig is het me vergeven![]()
Vanavond wel gezellig.. Was het alleen helemaal vergeten krijg ik gisteren op eens rond tienen een smsje van morgen gaat nog door! (en toen dacht ik dus wat gaat door haha!) Maar goed, vanavond dus lekker indisch eten, heb er zin in. Alleen ik weet zeker dat mijn ex weer onderwerp van gesprek wordt, niet heel de avond maar wel een deel. Naja, een voordeel hij en vooral zij kunnen ook lekker op hem schelden dus emotioneel zal het niet worden :p
En anders kan ik lekker knuffelen met mijn kleine meid, die heb ik ook al lang niet meer gezien.
Zo stom toen ik nog met mijn ex had, zag ik hun veel minder. Daar baal ik echt van dat ik dat toen heb laten gebeuren, maar mijn ex toonde ook totaal geen interesse in mijn vriendschappen bedacht ik me achteraf. Ja ok hij heeft ze een paar keer gezien, maar echt interesse hebben in hun of een gesprek er mee aan gaan deed hij niet. Op dat moment was ik daar blind voor maar nu denk ik van, mijn vrienden zijn wel een onderdeel van mij, en sommige zijn ook echt heel belangrijk voor mij (natuurlijk al mijn vrienden wel, maar de een natuurlijk net wat meer als de ander).
Begin steeds meer negatieve punten te zien.. Het enige nadeel daaraan is dat ik me steeds sterker ga afvragen wat ik ooit voor hem heb betekend.. (en dat doet soms nog wel eens pijn.)
Nu weer 2,5 uur niksen.. Maar heb dit keer wel muziek, zet gewoon op mijn mobiel mijn muziekjes aan
quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:04 schreef J0ycie88 het volgende:
Jullie mogen mij allemaal PM'en hoor met datumsDan ga ik wel even vogelen wanneer uitkomt.. Zou toch ook leuk zijn als Jolene mee kan! Nou PM er op los zou ik zeggen
Klopt ik ga ook wel vrolijk verder.. Heb er niets aan om niet vrolijk te doen he :pquote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:49 schreef ennudan het volgende:
[..]
tja dat is het vervelende... je kunt je inderdaad blijven afvragen of je ooit wel iets heb betekend.. doe ik ook.. zeker omdat het op zo'n manier uitgaat en er dan op een dergelijke manier op je wordt gereageerd dat je denkt.... wat kan het dan ooit wel geweest zijn.
Probleeem is dat ga je nooit weten... heeft ook eigenlijk geen zin je er druk over te maken... het was vast niet allemaal slecht (anders was je er nooit aan begonnen) en nu gewoon weer vrolijk verder
met vrienden/kennissen in de betreffende organisatie kom je een heeeeeeel eindquote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:05 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Klopt ik ga ook wel vrolijk verder.. Heb er niets aan om niet vrolijk te doen he :p
Ben nu aan het solliciteren, maar wat heb ik een hekel aan van die standaard formulieren op interner waar bij je zo'n klein hokje hebt voor je CV, als je minstens een a4tje als CV hebt normaal gesproken. (Een voordeel, ze waren al erg enthousiast toen een vriendin me voorlegde bij de teamleidster daar)
Nog erger zijn die sites waar je je eigen cv niet kun uploaden maar alles moet invoeren in hun systeem... Om je dood aan te ergeren.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:05 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Klopt ik ga ook wel vrolijk verder.. Heb er niets aan om niet vrolijk te doen he :p
Ben nu aan het solliciteren, maar wat heb ik een hekel aan van die standaard formulieren op interner waar bij je zo'n klein hokje hebt voor je CV, als je minstens een a4tje als CV hebt normaal gesproken. (Een voordeel, ze waren al erg enthousiast toen een vriendin me voorlegde bij de teamleidster daar)
Ja nu moet ik alleen nog inzien dat het niet rot is van mezelf als ik weg ga binnen de organisatie waar ik nu merk. Want daar heb ik het wel heel moeilijk mee moet ik zeggen. Maar goed ik moet wel denken aan mijn eigen toekomstquote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:05 schreef ennudan het volgende:
[..]
met vrienden/kennissen in de betreffende organisatie kom je een heeeeeeel eind
Naja ik kan hem hier ook niet uploaden dus ik moet heb helemaal invoeren.. En ik wil er gewoon alles in vermelden dus.. Maar ben bijna klaarquote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:06 schreef Jolene22 het volgende:
[..]
Nog erger zijn die sites waar je je eigen cv niet kun uploaden maar alles moet invoeren in hun systeem... Om je dood aan te ergeren.
Hoop voor je dat je snel een baan vindt, geeft toch een stuk afleiding.
Das natuurlijk even afwachten... je weet wat je hebt je weet niet wat je krijgt.... maar niet geschoten altijd mis inderdaad...quote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:06 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Ja nu moet ik alleen nog inzien dat het niet rot is van mezelf als ik weg ga binnen de organisatie waar ik nu merk. Want daar heb ik het wel heel moeilijk mee moet ik zeggen. Maar goed ik moet wel denken aan mijn eigen toekomst
Ja ok maar als je een functie een bepaalde tijd doet wordt het ook een beetje routine. Vooral als je dan in een beetje nare periode zit helpt het altijd wel als je dan iets nieuws gaat doen. Vooral als je zegt dat je meer uren wilt gaan werken. Weer even wat anders om te focussen.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:10 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Ik heb nu al wel een baan hoorMaar met een contract voor 24 uur, en ik wil meer.. Dus wie niet waagt, wie niet wint denk ik dan. Heb niets te verliezen, en dat maak het wel een stuk makkelijker. Waarschijnlijk biedt die andere organisatie eerst een contract aan voor 24 uur. Maar dan kan ik wel gaan onderhandelen dat ik meer uren wil op contract. (Aangezien ik weet van dat vriendinnetje dat het waarschijnlijk om 36 uur gaan, maar de er dan niet aan vast zitten
)
Ik zie het wel.. De functie klinkt leuk dus!
Is niet gek dat het je niets doet of dat je gewoon een tijd geen zin hebt om blij te zijn. Het is niet een knop die je maar kunt omzetten helaas. Als je nog aan het verwerken bent dan ben je geneigd wat te blijven hangen in toen en dan is het best logisch dat de dingen die nu gebeuren je niet zo raken of opvrolijken.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:15 schreef Wanderingwhy het volgende:
Goedemorgen allemaal. Mmh of dit een achtbaan is weet ik niet. Vannacht tot mijn verbijstering na zoveel redelijk tot echt goede dagen ineens slecht geslapen. Ergens begint er iets te knappen. Ik ben er zo ontzettend 'klaar' mee. Na dit weekend is het precies drie maanden geleden. Drie maanden van in een soort zwart gat gevangen zitten en niet voor- of achteruit kunnen.
Ja ik weet dat dit een bewuste keuze is geweest en advies vraag ik niet nu. Het enige dat ik wil zeggen is dat ik me zo leeg voel. Zo ontzettend leeg.
Da's gek, want er gebeuren juist nu allerlei dingetjes die me optimistisch zouden moeten stemmen, maar het optimisme wil er niet in komen bij me, Zou dat een soort verdediging zijn? Er niet op willen rekenen dat datgene wat het meest voor de hand liggend is, zal tegenvallen?
Wat een k-dag!
Nee ik woon nog bij mijn ouders, maar ben hard opzoek naar iets voor mezelf, en meer uren kunnen maken helpt daar een heel stuk aan mee.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:14 schreef Jolene22 het volgende:
[..]
Ja ok maar als je een functie een bepaalde tijd doet wordt het ook een beetje routine. Vooral als je dan in een beetje nare periode zit helpt het altijd wel als je dan iets nieuws gaat doen. Vooral als je zegt dat je meer uren wilt gaan werken. Weer even wat anders om te focussen.
Woon je op jezelf nu?
Oh ok, vroeg me al even af hoe je dat deed met 24 uur maar nu snap ik hetquote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:20 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Nee ik woon nog bij mijn ouders, maar ben hard opzoek naar iets voor mezelf, en meer uren kunnen maken helpt daar een heel stuk aan mee.
Ik werk hier nu pas vanaf september. Maar goed, heb hem net verstuurd en binnen 2 dagen krijg je iets te horen wordt er gezegd door het schermpje dat te voorschijn kwam
Ik denk dat je dat inderdaad kunt zien als een soort verdediging. Soms is dat goed, en soms remt dat je heel erg.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:15 schreef Wanderingwhy het volgende:
Goedemorgen allemaal. Mmh of dit een achtbaan is weet ik niet. Vannacht tot mijn verbijstering na zoveel redelijk tot echt goede dagen ineens slecht geslapen. Ergens begint er iets te knappen. Ik ben er zo ontzettend 'klaar' mee. Na dit weekend is het precies drie maanden geleden. Drie maanden van in een soort zwart gat gevangen zitten en niet voor- of achteruit kunnen.
Ja ik weet dat dit een bewuste keuze is geweest en advies vraag ik niet nu. Het enige dat ik wil zeggen is dat ik me zo leeg voel. Zo ontzettend leeg.
Da's gek, want er gebeuren juist nu allerlei dingetjes die me optimistisch zouden moeten stemmen, maar het optimisme wil er niet in komen bij me, Zou dat een soort verdediging zijn? Er niet op willen rekenen dat datgene wat het meest voor de hand liggend is, zal tegenvallen?
Wat een k-dag!
Het zou kunnen van 24 uur, op een studentenkamertjequote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:22 schreef Jolene22 het volgende:
[..]
Oh ok, vroeg me al even af hoe je dat deed met 24 uur maar nu snap ik het
Voelt als de zwaarste dip sinds lang. Begrijp er niets van. Geen rollercoaster maar een mijnschacht waar ik ingetuimeld ben. Kan het niet verklaren....quote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:24 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Ik denk dat je dat inderdaad kunt zien als een soort verdediging. Soms is dat goed, en soms remt dat je heel erg.
Zoek afleiding vandaag en denk aan de dingen die je gaat doen in het weekend. Probeer aan positieve dingen te denken.. Maar het kan soms ook goed zijn om gewoon even het gevoel toe te laten! (en dat komt echt uit mijn mond)
Kop op!
Het gevoel helemaal leeg te zijn, was bij mij het echte begin van het loslaten.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:15 schreef Wanderingwhy het volgende:
Wat een k-dag!
Ook hier klim je weer sterker uit. Gewoon volhouden en toelatenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:31 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Voelt als de zwaarste dip sinds lang. Begrijp er niets van. Geen rollercoaster maar een mijnschacht waar ik ingetuimeld ben. Kan het niet verklaren....
Plat gezegd:... afwachten.... laat haar maar komen, laat haar maar uitleggen wat er veranderd is, waarom ze nu ineens wel met je verder wil/kan...quote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:09 schreef Wanderingwhy het volgende:
Ik wil niemand buitensluiten, maar mijn 'breuk' is voor mij te complex en te gevoelig om helemaal openbaar op het forum te zetten. Met sommigen in dit draadje heb ik het inmiddels wel gedeeld via pm e.d.
Marco B is niet mijn favo, verre van dat, maar soms schieten de teksten zo ontzettend in de roos...zucht...
M'n ex begint zich na maanden van volledige blokkade, een Chineese muur, restantjes Berlijnse muur e.d. weer te melden met signalen 'volgens het boekje'. Het is niet veel maar het is een begin van initiatief van haar kant. De start van het oplossen van de boze droom waar ze in lijkt te zitten.
De mijnschacht waar ik het over hebt is - denk ik - het enerzijds eindelijk toelaten van de gekwetstheid die ik zelf ervaren heb maar niet heb willen toelaten. Nu dat 'het einde' dan in zicht lijkt te komen wordt het pas toegelaten?
Mmh...de menselijke geest is een raar en complex ding. Nu ben ik al complexer dan gemiddeld...
Goed advies maar wees eens eerlijk, zou jij hetzelfde doen? Als iemand waar je zoveel van houdt en waarvan je zo hoopt dat dingen veranderd zijn weer contact met je opneemt en stel ze wil met je verder. Zou jij dan haar niet terugnemen in een oogwenk?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:18 schreef ennudan het volgende:
[..]
Plat gezegd:... afwachten.... laat haar maar komen, laat haar maar uitleggen wat er veranderd is, waarom ze nu ineens wel met je verder wil/kan...
En voor jezelf heel duidelijk gaan bepalen of je dat wel wil!!!!!
klopt... is een stuk makkelijker gezegd als gedaan ( ik heb mijn ex 3 keer teruggenomen dus....) maar dit is uiteindelijk wel waar het op neer komt...quote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:21 schreef Jolene22 het volgende:
[..]
Goed advies maar wees eens eerlijk, zou jij hetzelfde doen? Als iemand waar je zoveel van houdt en waarvan je zo hoopt dat dingen veranderd zijn weer contact met je opneemt en stel ze wil met je verder. Zou jij dan haar niet terugnemen in een oogwenk?
Ik denk dat het heel moeilijk is om na een breuk, die niet jouw keuze is geweest, terwijl je nog aan het verwerken bent, te zeggen 'ga maar eens uitleggen'.
Ja en ook absoluut de beste keuze maar ik ben er zelf zovaak voor gevallen en ik weet zeker dat ik toch niet naar anderen had geluisterd. Soms moet je er gewoon zelf achter komen door een paar keer de mist in te gaan. Iets loslaten wat je terugwilt is zo ontzettend moeilijk.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:27 schreef ennudan het volgende:
[..]
klopt... is een stuk makkelijker gezegd als gedaan ( ik heb mijn ex 3 keer teruggenomen dus....) maar dit is uiteindelijk wel waar het op neer komt...
Ik absoluut niet.. Maar goed ik denk dat dat gewoon komt door wat er allemaal is gebeurt..quote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:31 schreef undissputed het volgende:
Wie zou zijn/haar ex meteen terug nemen als hij/zij je terug wil? Ik denk persoonlijk dat het dan zo weer fout gaat omdat hij/zij dan het gevoel krijgt dat je diegene toch altijd wel terug zou nemen.
Uiteindelijk kom je allemaal op het punt dat je ex je ex is en je hem of haar niet terug wilt. De een is er wat sneller als de ander en dat ligt er natuurlijk ook aan wat er allemaal is gebeurd in de relatie....quote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:31 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Ik absoluut niet.. Maar goed ik denk dat dat gewoon komt door wat er allemaal is gebeurt..
Een situatie waarin jouw advies een goede aanvliegroute zou zijn speelt bij mij niet. Soms zijn muren tekenen van onwil, botheid en er klaar mee zijn. Soms zijn muren tekenen van angst en diepere gevoelens, maar er - tijdelijk - niet mee overweg kunnen.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:18 schreef ennudan het volgende:
[..]
Plat gezegd:... afwachten.... laat haar maar komen, laat haar maar uitleggen wat er veranderd is, waarom ze nu ineens wel met je verder wil/kan...
En voor jezelf heel duidelijk gaan bepalen of je dat wel wil!!!!!
Ik denk dat dat in veel gevallen zo is ja, maar dat het bij sommige ook zo is dat ze wel weer bij elkaar terugkomen, maar dit is zo afhankelijk van de omstandigheden.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:34 schreef ennudan het volgende:
[..]
Uiteindelijk kom je allemaal op het punt dat je ex je ex is en je hem of haar niet terug wilt. De een is er wat sneller als de ander en dat ligt er natuurlijk ook aan wat er allemaal is gebeurd in de relatie....
Meteen terugnemen ? Neen - daarvoor heb ik het gevoel dat ze me iets te véél 'aangehouden' heeft totdat ze over mij heen was, en het gevoel dat ik heb dat ze me nadien laten vallen heeft als een baksteen, gaat niet zomaar weg.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:31 schreef undissputed het volgende:
Wie zou zijn/haar ex meteen terug nemen als hij/zij je terug wil? Ik denk persoonlijk dat het dan zo weer fout gaat omdat hij/zij dan het gevoel krijgt dat je diegene toch altijd wel terug zou nemen.
Dan heb je je beslissing toch al gemaakt....quote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:38 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Een situatie waarin jouw advies een goede aanvliegroute zou zijn speelt bij mij niet. Soms zijn muren tekenen van onwil, botheid en er klaar mee zijn. Soms zijn muren tekenen van angst en diepere gevoelens, maar er - tijdelijk - niet mee overweg kunnen.
In het leven is het de kunst dingen goed te interpreteren en op basis van gevoel en verstand een juiste keuze te maken.
Klinkt dat wazig? Het is niet anders dan in het bedrijfsleven. Een commercieel bedrijf geleidt door een ras-boekhouder zal gedoemd zijn ten onder te gaan omdat hij elk risico zoveel als mogelijk zal willen uitsluiten.
Ik leef mijn leven niet als een boekhouder. Ik maak een afweging van risico en mogelijke winst of groei die daarmee gewonnen kan worden. Het risico op verlies neem ik, deze vrouw kennende, graag op de koop toe
Hier een mede lurker! Dit forum heeft mij zeker geholpen om door mijn zwarte maanden te komen. Ik was hier vooral in oktober en november erg actief. Soms heb ik nog wel eens een zwak momentje (vaak als het de tijd van de maand is...) en zijn facebook bekijk ik helaas ook nog elke dag... Op zich doet dat mij niet meer zoveel als voorheen en heb ik het inmiddels wel een plaats kunnen geven. Al had ik toch nog wel een schrik momentje toen ik zag: Huppeldepup is geen vrijgezel meer..quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:08 schreef Self-Catering het volgende:
Ik lurk nog altijd in dit topic, omdat ik zelf weinig te vertellen heb. Kunnen degene die ook nog steeds lurken en bijv. een half jaar/jaar geleden hier in dit topic actief waren ook eens wat posten? Ik ben wel benieuwd naar hoe het gaat en of ze al een nieuwe vriend/vriendin hebben etc.
die heb ik hier nietquote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:25 schreef goofy_goober het volgende:
Had je niet beter een bekende kunnen bellen ipv de pliesie?
Dit klinkt heel erg slecht en zwak, maar ik zou er niet eens over nadenken. Ze hoeft het me maar te laten weten, en het is goed. Natuurlijk moet er wel gepraat worden, want de manier waarop het uit is gegaan heeft me echt gesloopt, ik ben er een ander mens door geworden, en niet in positieve zin vind ik. Ik ben teveel gaan nadenken en gaan piekeren. Ergens onder dat alles zit 'de oude ik' nog wel, maar ik ben bang dat ik dadelijk zo'n muur om me heen heb gebouwd... Nou ja, niet aan denken, niet vanuit gaan... Ik moet aan mezelf werken.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:31 schreef undissputed het volgende:
Dit over romantiseren klopt zeker, ik heb dat ook zeker gehad in de tijden van twijfel.. Nu de afgelopen paar dagen krijg ik het besef dat de relatie helemaal niet zo goed was en zelfs ongezond werd in de maanden voor de breuk. En ik weet ook dat dit 'verdriet' helemaal overgaat, het komt nu alleen nog in golven.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:15 schreef Flappieee het volgende:
[..]
Hier een mede lurker! Dit forum heeft mij zeker geholpen om door mijn zwarte maanden te komen. Ik was hier vooral in oktober en november erg actief. Soms heb ik nog wel eens een zwak momentje (vaak als het de tijd van de maand is...) en zijn facebook bekijk ik helaas ook nog elke dag... Op zich doet dat mij niet meer zoveel als voorheen en heb ik het inmiddels wel een plaats kunnen geven. Al had ik toch nog wel een schrik momentje toen ik zag: Huppeldepup is geen vrijgezel meer..
Wat ik als tip mee kan geven en ook zelf heb gekregen toen ik in de put zat is, dat je dingen gaat over romantiseren. In het begin denk je alleen maar aan de tijden dat je samen gelukkig was en hoe mooi de relatie wel niet was. Je maakt jezelf gek met gedachten over wat die persoon nu doet en maakt alles in je hoofd erger dan dat het in werkelijkheid is. Zoiets heeft echt tijd nodig!
De eerste twee/drie maanden zag ik mijn vebroken relatie door een roze bril. Op gegeven moment word je echt wel realistisch, je ziet de slechte dingen en gaat RA-TIO-NEEL nadenken.
Dus hierbij even een cliche: Achter de wolken schijnt toch echt de zon!
Succes iedereen
Even een vraagje uit pure nieuwsgierigheid: hoe lang duurde je relatie en hoe lang heb je erover gedaan om er overheen te komen?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:15 schreef Flappieee het volgende:
[..]
Hier een mede lurker! Dit forum heeft mij zeker geholpen om door mijn zwarte maanden te komen. Ik was hier vooral in oktober en november erg actief. Soms heb ik nog wel eens een zwak momentje (vaak als het de tijd van de maand is...) en zijn facebook bekijk ik helaas ook nog elke dag... Op zich doet dat mij niet meer zoveel als voorheen en heb ik het inmiddels wel een plaats kunnen geven. Al had ik toch nog wel een schrik momentje toen ik zag: Huppeldepup is geen vrijgezel meer..
Wat ik als tip mee kan geven en ook zelf heb gekregen toen ik in de put zat is, dat je dingen gaat over romantiseren. In het begin denk je alleen maar aan de tijden dat je samen gelukkig was en hoe mooi de relatie wel niet was. Je maakt jezelf gek met gedachten over wat die persoon nu doet en maakt alles in je hoofd erger dan dat het in werkelijkheid is. Zoiets heeft echt tijd nodig!
De eerste twee/drie maanden zag ik mijn vebroken relatie door een roze bril. Op gegeven moment word je echt wel realistisch, je ziet de slechte dingen en gaat RA-TIO-NEEL nadenken.
Dus hierbij even een cliche: Achter de wolken schijnt toch echt de zon!
Succes iedereen
Weet je wel waarom ze het heeft uit gemaakt dan? En kan je je daar een beetje in vinden?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:25 schreef Mr.Myst het volgende:
[..]
Dit klinkt heel erg slecht en zwak, maar ik zou er niet eens over nadenken. Ze hoeft het me maar te laten weten, en het is goed. Natuurlijk moet er wel gepraat worden, want de manier waarop het uit is gegaan heeft me echt gesloopt, ik ben er een ander mens door geworden, en niet in positieve zin vind ik. Ik ben teveel gaan nadenken en gaan piekeren. Ergens onder dat alles zit 'de oude ik' nog wel, maar ik ben bang dat ik dadelijk zo'n muur om me heen heb gebouwd... Nou ja, niet aan denken, niet vanuit gaan... Ik moet aan mezelf werken.
Ik vind het zo jammer dat ik geen kans heb gekregen. Van het ene op het andere moment was het over, en er was niks meer aan te doen. 'Het ligt niet aan jou, jij bent hartstikke lief en aardig'. Dat is fijn om te horen, maar op zulke momenten doet het me helemaal niks (en nu nog steeds niet), het doet eerder pijn, want het maakt de vraag 'waarom?!' alleen maar groter.
Misschien is het ook wel zo makkelijk gezegd omdat er op dit moment geen sprake van is dat ze me terug zou willen.
Wat even belangrijk is in je verwerking, is het herkennen van zo'n periode. Dat scheelt een hoop vraagtekens.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:25 schreef undissputed het volgende:
[..]
Dit over romantiseren klopt zeker, ik heb dat ook zeker gehad in de tijden van twijfel.. Nu de afgelopen paar dagen krijg ik het besef dat de relatie helemaal niet zo goed was en zelfs ongezond werd in de maanden voor de breuk. En ik weet ook dat dit 'verdriet' helemaal overgaat, het komt nu alleen nog in golven.
Ik denk dat het meer te maken heeft met de intensiteit van een relatie. Niet de duur van de relatie maar wat je in die tijd hebt gedeeld. Als je elkaar in het begin één of twee keer per week ziet en er gebeurd verder niet veel dramatisch in beide levens dan heb je minder een band opgebouwd dan een relatie waarbij je elkaar dagelijks ziet en traumatische ervaringen met elkaar doormaakt en verwerkt.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:33 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Wat even belangrijk is in je verwerking, is het herkennen van zo'n periode. Dat scheelt een hoop vraagtekens.
Daarnaast; je mogelijke verdriet groeit niet rechtevenredig met de duur van je relatie. Het verdriet wat je kunt hebben is gebaseerd op de laatste 6- tot 12 maanden van je relatie en hoe die periode was.
Om die reden kun je van een relatie die bijv. een jaar heeft geduurd maar verder prima in jouw ogen was, veel 'kapotter' zijn dan van een relatie die 4jr heeft geduurd maar waarvan het laatste jaar de bekende "aflopende zaak" was.
'Het gevoel is minder geworden, en ik weet niet of het genoeg is, maar ik hou nog steeds van je'. Maar daarnaast 'Waarschijnlijk maak ik de grootste fout van mijn leven', en 'We hebben de perfecte relatie, waarom zou ik die dan laten schieten?'.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:32 schreef undissputed het volgende:
[..]
Weet je wel waarom ze het heeft uit gemaakt dan? En kan je je daar een beetje in vinden?
Wat een domme tuthola dan dat ze dat tegen je zegt. Echt, sommige mensen...quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:41 schreef Mr.Myst het volgende:
[..]
'Het gevoel is minder geworden, en ik weet niet of het genoeg is, maar ik hou nog steeds van je'. Maar daarnaast 'Waarschijnlijk maak ik de grootste fout van mijn leven', en 'We hebben de perfecte relatie, waarom zou ik die dan laten schieten?'.
En als hij nou de enige was tegen wie zulke dingen gezegd waren.... mijn ex had daar ook een handje vanquote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:45 schreef Jolene22 het volgende:
[..]
Wat een domme tuthola dan dat ze dat tegen je zegt. Echt, sommige mensen...
Waarschijnlijk was jij het gewoon niet voor haar. Je kan een geweldige vriend zijn geweest maar gewoon niet degene voor haar. Dat valt ook niet goed uit te leggen maar aan de andere kant denk ik wel dat het een groot compliment is dat ze het zo fijn met jou heeft gehad. Er komt heus wel een meid voorbij die jouw inspanningen en toewijding wel kan waarderen.
Ach, hier heeft ex in één adem gezegd dat ze een nieuwe vriend had, en dat ik een "goeike" en haar "steun en toeverlaat" was... tja, dan sta je ff met je mond vol tanden.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:47 schreef ennudan het volgende:
[..]
En als hij nou de enige was tegen wie zulke dingen gezegd waren.... mijn ex had daar ook een handje van
Octagon is goed bezig!!!! King of the topicquote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:56 schreef Octagon het volgende:
[..]
Ach, hier heeft ex in één adem gezegd dat ze een nieuwe vriend was, en dat ik een "goeike" en haar "steun en toeverlaat" was... tja, dan sta je ff met je mond vol tanden.
* Octagon kan nu met die uitspraken 'lachen'... ttz. ze doen me niet véél - geen tranen meer in de ogen ! Hell yeah baby !
Knap hoor. Ik heb dat nooit gekund moet ik zeggen.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:54 schreef undissputed het volgende:
Ach mijn ex smste me gister dat ze me mist en moet huilen als ze aan de breuk denkt enzo. Ik heb haar duidelijk gemaakt dat ik niks met die info kan en dergelijke smsjes ook niet van haar wil ontvangen , simpel omdat het geen van ons helpt.
Lol.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:57 schreef ennudan het volgende:
[..]
Octagon is goed bezig!!!! King of the topic
Zodra je gaat nadenken over de slechte dingen in je relatie dan ga je al de goede kant uit. In een relatie is niet alles perfect en om je juist op die dingen te focussen verwerk je het iets sneller. Nog belangrijker is als je het gaat accepteren. Op gegeven moment is al het overanalyseren over je relatie wel voorbij en dan kun je het een plekje geven. Van dit heb ik fout gedaan, dat heeft zij fout gedaan --> Accepteren --> En weer verder gaan (ondertussen heb je weer een nieuwe levens les gehad)quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:25 schreef undissputed het volgende:
[..]
Dit over romantiseren klopt zeker, ik heb dat ook zeker gehad in de tijden van twijfel.. Nu de afgelopen paar dagen krijg ik het besef dat de relatie helemaal niet zo goed was en zelfs ongezond werd in de maanden voor de breuk. En ik weet ook dat dit 'verdriet' helemaal overgaat, het komt nu alleen nog in golven.
Natuurlijk is het een groot compliment, zo zou ik het ook op moeten vatten. Het maakt het onbegrip op dit moment gewoon nog groter. Gezien haar verleden, een hele slechte vorige relatie, de relatie die ze met mij had die zo goed was, het warme nest waarin ze terechtgekomen was...quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:45 schreef Jolene22 het volgende:
[..]
Wat een domme tuthola dan dat ze dat tegen je zegt. Echt, sommige mensen...
Waarschijnlijk was jij het gewoon niet voor haar. Je kan een geweldige vriend zijn geweest maar gewoon niet degene voor haar. Dat valt ook niet goed uit te leggen maar aan de andere kant denk ik wel dat het een groot compliment is dat ze het zo fijn met jou heeft gehad. Er komt heus wel een meid voorbij die jouw inspanningen en toewijding wel kan waarderen.
Wat dat betreft sterkt het me daarin door te weten dat ik echt niet de enige ben. Aan de andere kant gun je dit niemand...quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:47 schreef ennudan het volgende:
[..]
En als hij nou de enige was tegen wie zulke dingen gezegd waren.... mijn ex had daar ook een handje van
Van harte! Het eerste lichtpuntje van 2011?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:56 schreef undissputed het volgende:
Net gehoord dat ik geslaagd ben voor mijn opleiding.![]()
Jullie begrijpen dat ik erg blij ben.
Dat lijkt me ook raar om te horen, en achteraf misschien ook wel lachwekkend, als je de situatie iets beter kan relativeren.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:56 schreef Octagon het volgende:
[..]
Ach, hier heeft ex in één adem gezegd dat ze een nieuwe vriend had, en dat ik een "goeike" en haar "steun en toeverlaat" was... tja, dan sta je ff met je mond vol tanden.
* Octagon kan nu met die uitspraken 'lachen'... ttz. ze doen me niet véél - geen tranen meer in de ogen ! Hell yeah baby !
Inderdaad, en ik geloof dat er nog veel meer lichtpuntjes zullen komenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:13 schreef Mr.Myst het volgende:
[..]
Van harte! Het eerste lichtpuntje van 2011?
[..]
Tja, je moet jezelf afvragen of je er zelf wel zin in hebt om steeds in dit soort ellende terecht te komen, want die kans zit er natuurlijk dik in dat dit niet de laatste keer is dat dit zal gebeuren. Zolang zij haar proble(e)m(en) niet met jou kan bespreken en tot dit soort drastische maatregelen overgaat dan moet je je afvragen of al die pijn en die emotionele achtbaanrit het wel waard is.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:09 schreef Wanderingwhy het volgende:
De mijnschacht waar ik het over hebt is - denk ik - het enerzijds eindelijk toelaten van de gekwetstheid die ik zelf ervaren heb maar niet heb willen toelaten. Nu dat 'het einde' dan in zicht lijkt te komen wordt het pas toegelaten?
Daar weet ik nu geen zinnig antwoord op te geven. Wat jij zegt is - denk ik - waar het om gaat draaien. Los van het feit dat het nu alleen nog maar positieve signalen zijn en niet meer dan dat; stel dat we weer on speaking terms komen dan zal dat ook mijn aandacht gaan hebben. Ik heb geen zin in steeds opnieuw die explosiesquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:55 schreef goofy_goober het volgende:
[..]
Tja, je moet jezelf afvragen of je er zelf wel zin in hebt om steeds in dit soort ellende terecht te komen, want die kans zit er natuurlijk dik in dat dit niet de laatste keer is dat dit zal gebeuren. Zolang zij haar proble(e)m(en) niet met jou kan bespreken en tot dit soort drastische maatregelen overgaat dan moet je je afvragen of al die pijn en die emotionele achtbaanrit het wel waard is.
Nee hoor, wees maar niet bang. Je hebt voorlopig voldoende gezelschap :pquote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:43 schreef undissputed het volgende:
Erg rustig hier.. Zou dan iedereen al over zijn/haar ex heen zijn?:P
Dat is ook logisch. Op dit moment kun je alleen maar afwachten, en zien wat er van gaat komen. Het belangrijkste is om goed aan jezelf te denken, en te bedenken wat de toekomst zou kunnen brengen.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:14 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Daar weet ik nu geen zinnig antwoord op te geven. Wat jij zegt is - denk ik - waar het om gaat draaien. Los van het feit dat het nu alleen nog maar positieve signalen zijn en niet meer dan dat; stel dat we weer on speaking terms komen dan zal dat ook mijn aandacht gaan hebben. Ik heb geen zin in steeds opnieuw die explosies
* Mr.Myst meldt zich!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:43 schreef undissputed het volgende:
Mijn ex was ook zo'n iemand.quote:Op donderdag 13 januari 2011 16:01 schreef Mr.Myst het volgende:
[..]
U vraagt, wij draaien.
[..]
Nou ja, het was niet zozeer dat ze aan mij twijfelde. Ze twijfelde zelf, of dit was wat ze wou. Nu weet ze het zeker. Maar doordat ze zo'n twijfelaar is, twijfel ik aan haar zekerheid.
'Een leven zonder jou kan ik me niet voorstellen, ik zou niet zonder jou willen'. Tja... Dat is blijkbaar ineens veranderd.
Dit is de zoveelste uitspraak van haar die ik hier al neerzet, dat het bijna ongeloofwaardig begint te worden, realiseer ik me. Maar toch zijn dit echt uitspraken die ze heeft gedaan. Die vergeet je ook niet zomaar, en ze schieten me op de gekste momenten te binnen.
Heb eventjes een routeplanner erbij gehaald - de afstand van mijn woonplaats tot Den Bosch is toch de lekkere 130 km. Niet dat ik tegen de afstand opzie, het is vooral het terugrijden 's avonds ('s nachts ? - of wanneer dachten jullie die meet te hebben ?) waar ik nog eens goed zal moeten over nadenkenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:13 schreef Mr.Myst het volgende:
Zeg, zou die meet ook niet iets voor jou zijn, omg. Den Bosch is natuurlijk niet al te ver van België. Ondanks dat je zegt geen caféganger te zijn. Misschien bevalt het toch wel goed uiteindelijk!![]()
Ik blijf ook nog wel even rondhangen hoor - misschien niet zozeer omdat ik het echt nodig heb als ik een paar weken geleden, maar om de vaste waarden van het moment te zien evoluerenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:43 schreef undissputed het volgende:
Zal wel zien welke datum er uit de bus komt... het is niet dat mijn agenda héél erg volgepland is.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:22 schreef J0ycie88 het volgende:
Ik meld me ook weer even! Niet omdat het kut gaat maar omdat ik wil vragen of jullie data voor de meet willen pmen!
Ik ga straks mijn mond verbranden dus ik verlaat jullie voor een avondje
Dat noemen ze "een vriendin met extra's".quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:22 schreef DerptieDurp het volgende:
Zojuist is mijn ex weer langs geweest voor een bootycall. Ze was eerst boos op me om een stomme discussie die we eerder deze week gehad hebben, maar zodra ik de deur open deed begon mevrouw weer te fonkelen. Even met elkaar gepraat en een paar minuten later was het bal. Ik heb er geen emoties meer bij. Tuurlijk heb ik nog wel eens van die momenten dat ik haar wel mis, maar net toen ze hier was voelde ik me compleet rustig en begaan met de situatie zoals die nu is. Het was gewoon lekker, maar het maakt me niet uit dat ze nu weer vertrokken is. Ik zie de voordelen er wel van in.
Ze zei nota bene nog voordat we begonnen: "dit is toch wel zonder gevoel he?" Dus ik denk dat meer er voorlopig toch niet in zitquote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:25 schreef Octagon het volgende:
[..]
Dat noemen ze "een vriendin met extra's".![]()
Vraag is natuurlijk wel : is het voor haar ook maar gewoon sex, of wilt ze (misschien pas op termijn) toch meer ? Jij komt misschien wel los van haar, maar is dat ook omgekeerd het geval ?
Octagon,quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:22 schreef Octagon het volgende:
[..]
Heb eventjes een routeplanner erbij gehaald - de afstand van mijn woonplaats tot Den Bosch is toch de lekkere 130 km. [b]Niet dat ik tegen de afstand opzie, het is vooral het terugrijden 's avonds ('s nachts ? - of wanneer dachten jullie die meet te hebben ?) waar ik nog eens goed zal moeten over nadenken[/b]Zal wel zien welke datum er uit de bus komt... het is niet dat mijn agenda héél erg volgepland is.
Hoeveel plaatsen heb je?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:31 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Octagon,
Bij deze aangeboden: 1x logies en ontbijt na de meet (amai! er zijn ook gastvrije Hollanders!)
Het zou leuk zijn! De afstand van hier tot Den Bosch is ook zoiets hoor. Ik kom dan ook niet met de auto waarschijnlijk, maar met de trein. Even kijken hoe en wat, en anders gewoon 's ochtends met de trein terug. Gaan we er gewoon vanuit dat het laat (of vroeg, 't is maar hoe je het bekijkt, toch?) gaat worden.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:22 schreef Octagon het volgende:
[..]
Heb eventjes een routeplanner erbij gehaald - de afstand van mijn woonplaats tot Den Bosch is toch de lekkere 130 km. Niet dat ik tegen de afstand opzie, het is vooral het terugrijden 's avonds ('s nachts ? - of wanneer dachten jullie die meet te hebben ?) waar ik nog eens goed zal moeten over nadenken
[..]
Ik blijf ook nog wel even rondhangen hoor - misschien niet zozeer omdat ik het echt nodig heb als ik een paar weken geleden, maar om de vaste waarden van het moment te zien evolueren
[..]
Zal wel zien welke datum er uit de bus komt... het is niet dat mijn agenda héél erg volgepland is.
Ja ok, jij ook logies met ontbijt. Nog 2 plekken vrij.....quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:39 schreef Mr.Myst het volgende:
Hoeveel plaatsen heb je?
Nee grapje hoor.
[..]
Het zou leuk zijn! De afstand van hier tot Den Bosch is ook zoiets hoor. Ik kom dan ook niet met de auto waarschijnlijk, maar met de trein. Even kijken hoe en wat, en anders gewoon 's ochtends met de trein terug. Gaan we er gewoon vanuit dat het laat (of vroeg, 't is maar hoe je het bekijkt, toch?) gaat worden.
Pfff, 't is nu toch wel even iets minder. 't Is weer weekend, daarom juist. Het vage gevoel overheerst, aan de ene kant kalm, aan de andere kant een vreemd gevoel van leegte. Het missen van iemand om je heen, samen zijn, leuke dingen doen. Vaak gingen we een filmpje kijken op avonden als deze. Thuis op bed, of in de bios... Maar goed, daar moet ik gewoon nog aan wennen.
Hoe kun je nou seks hebben zonder gevoel?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:27 schreef DerptieDurp het volgende:
[..]
Ze zei nota bene nog voordat we begonnen: "dit is toch wel zonder gevoel he?" Dus ik denk dat meer er voorlopig toch niet in zit. Ze miste de seks gewoon. En ik had ook wel zin. 1 +1 = 2.
Na een tijdje gelurkt te hebben, toch maar eens wat posten.quote:Op donderdag 13 januari 2011 16:01 schreef Mr.Myst het volgende:
[..]
U vraagt, wij draaien.
[..]
Sterkte... heb je nog iets van haar gehoord? Probeer het achter je te laten, is het enige wat ik je kan meegeven. Hoewel zoiets niet/nauwelijks te accepteren of te begrijpen is... Maar je kan niet anders. Heb je nog enige hoop?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:13 schreef lagu het volgende:
[..]
Na een tijdje gelurkt te hebben, toch maar eens wat posten.
Als ik zo de beschrijvingen lees van Mr. Myst zit ik ongeveer in hetzelfde schuitje. Vriendin vertelde me ook dat we een perfecte relatie hadden, dat ik de perfecte vriend was, van me hield en haar grote steun en toeverlaten was. Maar opeens had ze twijfels, ze wist niet waarom, een paar weken later was het uit. Denk ook dat ze de verkeerde keuze gemaakt heeft en kan het verder ook absoluut niet begrijpen.
Het is nu 4 weken uit, maar moet wel zeggen dat ik het niet zo zwaar heb als sommige anderen hier, maar dat komt waarschijnlijk ook omdat ik het momenteel te druk heb met andere dingen, en het nog niet echt tot me doordringt daardoor.
Dat vraag ik me ook af. Ik zou geen seks kunnen hebben met m'n ex, zonder weer gevoelens te krijgen.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:51 schreef goofy_goober het volgende:
[..]
Hoe kun je nou seks hebben zonder gevoel?
Thanks!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:43 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Ja ok, jij ook logies met ontbijt. Nog 2 plekken vrij.....
Ik had de eerste 2 weken nog regelmatig contact met haar, wilde ze ook erg graag, ook omdat ze zich schuldig voelt denk ik. Heb haar verteld dat het voor mij beter is om een tijd geen contact te houden, anders kan ik ook niet echt afstand van haar nemen en ga ik mezelf alleen maar voor de gek houden door ergens nog hoop te houden. Hoop natuurlijk dat ze ergens ter bezinning komt, maar ga er niet op rekenen want dan kan het alleen maar tegenvallen. Maar heb inderdaad nogal moeite met het te accepteren/begrijpen, omdat het voor mij onbegrijpbaar is dat je door een twijfel zonder duidelijke reden er zomaar een punt achter kan zetten.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:26 schreef Mr.Myst het volgende:
[..]
Sterkte... heb je nog iets van haar gehoord? Probeer het achter je te laten, is het enige wat ik je kan meegeven. Hoewel zoiets niet/nauwelijks te accepteren of te begrijpen is... Maar je kan niet anders. Heb je nog enige hoop?
Condoom gebruiken?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:51 schreef goofy_goober het volgende:
[..]
Ik heb behalve een groot hart ook een groot bedquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:26 schreef Mr.Myst het volgende:
.
Thanks!
Maar... wat nou als er zich onverwachts een heleboel dames melden met een gebroken hart die mee willen maar allemaal een slaapplek nodig hebben?
Vrouwen... Ik snap het ook niet. Maar wat mij hier ook gezegd werd, misschien moet je het wel niet willen begrijpen. Dat betekent niet dat het me niet meer door m'n hoofd spookt na 8 weken. Ik denk meerdere malen per dag aan haar beslissing (laat staan hoeveel ik 'gewoon' met haar bezig ben), of ze niet enorm 'dom' bezig is...quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:35 schreef lagu het volgende:
[..]
Ik had de eerste 2 weken nog regelmatig contact met haar, wilde ze ook erg graag, ook omdat ze zich schuldig voelt denk ik. Heb haar verteld dat het voor mij beter is om een tijd geen contact te houden, anders kan ik ook niet echt afstand van haar nemen en ga ik mezelf alleen maar voor de gek houden door ergens nog hoop te houden. Hoop natuurlijk dat ze ergens ter bezinning komt, maar ga er niet op rekenen want dan kan het alleen maar tegenvallen. Maar heb inderdaad nogal moeite met het te accepteren/begrijpen, omdat het voor mij onbegrijpbaar is dat je door een twijfel zonder duidelijke reden er zomaar een punt achter kan zetten.
Same here. Dat ga je inderdaad ook missen. Maar dat komt wel weer een keer. Ik ben niet iemand die tijdens het uitgaan voor een ONS gaat...quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:30 schreef Neo-Mullen het volgende:
Seks... it's been a while
Tsja.. ook dat soort dingen ga je wel missen.
quote:
Dan weet ik wat ik mee moet nemen.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:41 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Ik heb behalve een groot hart ook een groot bed
... of je gaat in een soort 'sexloze-stand'quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:30 schreef Neo-Mullen het volgende:
Seks... it's been a while
Tsja.. ook dat soort dingen ga je wel missen.
Goed bezig wwquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:41 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Ik heb behalve een groot hart ook een groot bed
en ik maar denken dat ik de enige was. of zou het de leeftijd zijn?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:41 schreef Octagon het volgende:
[..]
... of je gaat in een soort 'sexloze-stand'![]()
Dat is nl. wat ik ervaar in periodes zonder vriendin.
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:45 schreef ennudan het volgende:
[..]
en ik maar denken dat ik de enige was. of zou het de leeftijd zijn?
dan wordt bij de beesten af zeker?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:47 schreef Octagon het volgende:
[..]
![]()
Ik ben wel nog wat ouder als jij hé .... maar wees gerust : eens die vriendin er terug is...
Ik neem aan dat je ook wel eens masturbeert toch? Nou dit is gewoon masturbatie maar dan wat uitgebreider. Als mevrouw gevoelens voor mij had gehad, dan zou ik dat ook niet meer wegblokken en haar liefhebben met heel mn hart, maar aangezien ze geen relatie met me wil en geen gevoelens voor mij heeft, behandel ik haar nu op zn hardst gezegd gewoon als een neukertje. Ze heeft het zelf uitgemaakt, ze komt zelf weer aan mn deur kloppen als ze zin heeft in een lekkere sekspartij, dus waarom zou ik me ergens schuldig over voelen laat staan me druk maken? Het is haar beslissing. Ik ben een man die liefdesverdriet heeft gehad maar daar nu langzaam overheen begint te krabbelen, en als zij voor mn deur staat ga ik echt geen nee zeggen. Je moet genieten van het leven zeggen ze altijd. En dat doe ik dus bij deze.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:51 schreef goofy_goober het volgende:
[..]
Ik zou dat niet kunnen, zo snel al neuken met je ex. Maar goed, dat gezegd hebbende... mijn ex en ik zijn weer bij elkaar. Sinds 4 weken.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:45 schreef DerptieDurp het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je ook wel eens masturbeert toch? Nou dit is gewoon masturbatie maar dan wat uitgebreider. Als mevrouw gevoelens voor mij had gehad, dan zou ik dat ook niet meer wegblokken en haar liefhebben met heel mn hart, maar aangezien ze geen relatie met me wil en geen gevoelens voor mij heeft, behandel ik haar nu op zn hardst gezegd gewoon als een neukertje. Ze heeft het zelf uitgemaakt, ze komt zelf weer aan mn deur kloppen als ze zin heeft in een lekkere sekspartij, dus waarom zou ik me ergens schuldig over voelen laat staan me druk maken? Het is haar beslissing. Ik ben een man die liefdesverdriet heeft gehad maar daar nu langzaam overheen begint te krabbelen, en als zij voor mn deur staat ga ik echt geen nee zeggen. Je moet genieten van het leven zeggen ze altijd. En dat doe ik dus bij deze.
Proficiat! Hoeveel tijd zat er tussen?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 01:04 schreef Pan.da het volgende:
[..]
Ik zou dat niet kunnen, zo snel al neuken met je ex. Maar goed, dat gezegd hebbende... mijn ex en ik zijn weer bij elkaar. Sinds 4 weken.
Liever met mn ex dan met iemand anders voorlopig. Ben nog niet toe aan iets nieuws. En ik zie ook nog op tegen het hele "elkaar leren kennen" en "band opbouwen". Moet er niet aan denken. Met mn ex is het gewoon nog vertrouwd en fijn. Iedereen gaat anders met die dingen om denk ik.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 01:04 schreef Pan.da het volgende:
[..]
Ik zou dat niet kunnen, zo snel al neuken met je ex. Maar goed, dat gezegd hebbende... mijn ex en ik zijn weer bij elkaar. Sinds 4 weken.
Hoe oud zijn jullie eigenlijk?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:59 schreef laurenzo85 het volgende:
2,5 jaar relatie. Ze kaart toch enigszins onverwacht haar twijels aan en nu hebben we een break met een waarschijnlijk kleine kans op voortzetting/verbetering...
In dat kan ik me echt wel vinden, en wat dat betreft kan ik me ook wel iets voorstellen bij het feit dat het dan fijner is met je ex. Maar toch, ik denk dat ik 'het gevoel' niet zomaar uit zou kunnen schakelen. Dat zou de boel voor mij alleen maar gecompliceerder maken uiteindelijk...quote:Op zaterdag 15 januari 2011 03:30 schreef DerptieDurp het volgende:
[..]
Liever met mn ex dan met iemand anders voorlopig. Ben nog niet toe aan iets nieuws. En ik zie ook nog op tegen het hele "elkaar leren kennen" en "band opbouwen". Moet er niet aan denken. Met mn ex is het gewoon nog vertrouwd en fijn. Iedereen gaat anders met die dingen om denk ik.
Weekend... uitslapen... 'net' wakkerquote:
quote:When I'm sad, she comes to me
With a thousand smiles, she gives to me free
It's alright she says it's alright
Take anything you want from me,
Anything.
Klinkt vrij herkenbaar! Al woonde ik niet samen..quote:Op zaterdag 15 januari 2011 11:39 schreef TwztId het volgende:
Precies 1 week geleden heeft mijn toenmalige vriendin de relatie beeindigd, totaal onverwachts al had ik het wel aan moeten zien komen na 3 weken lang haast nooit thuis zijn en als ze thuiskwam dat het alleen met avondeten was en dan ging ze weer weg en kwam ze snachts thuis... reden waarom ik er niks achter heb gezocht was omdat dit vrij "normaal" was bij ons, ze was vaak hele dagen weg en kwam laat thuis, omdat ze eerst altijd ging werken, thuis eten en dan naar dr paard of vriendin/moeder toe ging dus ik was het gewend.
De redenen die ze gaf voor het uitmaken kon ik me eigen wel in vinden dus het was niet zo dat ik in totale onbegrip belandde.. daarna ben ik 2 dagen helemaal kapot geweest niet kunnen eten en dat soort dingen, verder in de week voelde ik me weer goed en was ik er vrijwel overheen en dacht ik bij mezelf we gaan gewoon als vrienden verder en niemand hoeft dan meer verdriet te lijden..
Nu komt het, gisteren hoorden ik dus van 2 vrienden van mij dat de echte reden dat ze het uitgemaakt had was omdat ze een ander heeft. En dit nieuws heeft mij zo ontzettend hard geraakt het voelde als een genade klap in het gezicht en nu ben ik dus weer bij terug bij af.. ik voel me weer compleet verneukt kan niks eten en zit constant maar te denken hoe ik dit ga oplossen.
Probleem is nu dat ze aanstaande zondag langs zou komen om te praten en het een en ander te regelen met huis en spullen e.d. maar sinds ik dit slechte nieuws gehoord heb weet ik niet meer wat moet ik die zondag avond moet doen, boos worden kan ik niet ook al wil ik het heel graag want wij moeten samen een opstelling maken en tekenen voor de beeindiging van haar medehuurschap zodat ik in het huis kan blijven. Ik moet dus net gaan doen of het me niks interreseerd maar ik wil zo graag weten met wie, hoelang al, waar en wanneer en haar vervolgens de hele huid volschelden me huis uittrappen en al d'r spullen van het balkon af donderen.. Maar ik moet rustig blijven om al die dingen samen met haar te regelen..
Wat voel ik me belazerd zeg..
Haay mijn avond was heerlijkquote:Op zaterdag 15 januari 2011 11:34 schreef Mr.Myst het volgende:
[..]
In dat kan ik me echt wel vinden, en wat dat betreft kan ik me ook wel iets voorstellen bij het feit dat het dan fijner is met je ex. Maar toch, ik denk dat ik 'het gevoel' niet zomaar uit zou kunnen schakelen. Dat zou de boel voor mij alleen maar gecompliceerder maken uiteindelijk...
[..]
Weekend... uitslapen... 'net' wakker![]()
Hoe was je avond Joyce?
Liedje in m'n hoofd:
[..]
wat hij zegt!quote:
Of je confronteert haar er zondag gewoon mee. Als het waar is zou ik er gelijk bij vragen waarom ze tegen je heeft gelogen en dr dan alsnog uit je huis bonjouren.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 11:39 schreef TwztId het volgende:
Precies 1 week geleden heeft mijn toenmalige vriendin de relatie beeindigd, totaal onverwachts al had ik het wel aan moeten zien komen na 3 weken lang haast nooit thuis zijn en als ze thuiskwam dat het alleen met avondeten was en dan ging ze weer weg en kwam ze snachts thuis... reden waarom ik er niks achter heb gezocht was omdat dit vrij "normaal" was bij ons, ze was vaak hele dagen weg en kwam laat thuis, omdat ze eerst altijd ging werken, thuis eten en dan naar dr paard of vriendin/moeder toe ging dus ik was het gewend.
De redenen die ze gaf voor het uitmaken kon ik me eigen wel in vinden dus het was niet zo dat ik in totale onbegrip belandde.. daarna ben ik 2 dagen helemaal kapot geweest niet kunnen eten en dat soort dingen, verder in de week voelde ik me weer goed en was ik er vrijwel overheen en dacht ik bij mezelf we gaan gewoon als vrienden verder en niemand hoeft dan meer verdriet te lijden..
Nu komt het, gisteren hoorden ik dus van 2 vrienden van mij dat de echte reden dat ze het uitgemaakt had was omdat ze een ander heeft. En dit nieuws heeft mij zo ontzettend hard geraakt het voelde als een genade klap in het gezicht en nu ben ik dus weer bij terug bij af.. ik voel me weer compleet verneukt kan niks eten en zit constant maar te denken hoe ik dit ga oplossen.
Probleem is nu dat ze aanstaande zondag langs zou komen om te praten en het een en ander te regelen met huis en spullen e.d. maar sinds ik dit slechte nieuws gehoord heb weet ik niet meer wat moet ik die zondag avond moet doen, boos worden kan ik niet ook al wil ik het heel graag want wij moeten samen een opstelling maken en tekenen voor de beeindiging van haar medehuurschap zodat ik in het huis kan blijven. Ik moet dus net gaan doen of het me niks interreseerd maar ik wil zo graag weten met wie, hoelang al, waar en wanneer en haar vervolgens de hele huid volschelden me huis uittrappen en al d'r spullen van het balkon af donderen.. Maar ik moet rustig blijven om al die dingen samen met haar te regelen..
Wat voel ik me belazerd zeg..
Klinkt gezellig! Goed om te horen dat je het naar je zin hebt gehad!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 11:50 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Haay mijn avond was heerlijkLekker gekletst, de kids vertroeteld.. En 20000 boekjes voorgelezen.. Eten was ook lekker.. En heb weer heerlijk gelachen om de stomme dingen die ik mee heb gemaakt met 2 vrienden van me..
Ook wel even over mijn ex gepraat, maar goed dat is niet te vermijden he, 2 andere die erbij waren dachten dat ik namelijk nog gewoon met hem had. Die had ik ook al in eeuwen niet meer gezien.
Kan er nu ook gewoon zonder emotie over praten dat is fijn
Dat voorkomt in ieder geval complicaties: verwachtingen, gevoelens achteraf... Wat dat betreft zou ik het dus ook niet kunnen/snel doen. Aan de andere kant kan ik me het 'vertrouwde gevoel' wel heel goed voorstellen, dat heb je natuurlijk niet tijdens een ONS lijkt me.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 11:35 schreef goofy_goober het volgende:
Als je dan toch zo nodig seks moet hebben zonder gevoel dan kun je het volgens mij beter met een vreemde doen dan je ex, maar das mijn mening.
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:01 schreef ennudan het volgende:
[..]
wat hij zegt!
en moeilijk valt eigenlijk wel mee...
Ik vraag me af of je daar wel op zit te wachten, dat 'vertrouwde gevoel', aangezien je dan ook geen seks zonder gevoel hebt met je ex.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:09 schreef Mr.Myst het volgende:
Dat voorkomt in ieder geval complicaties: verwachtingen, gevoelens achteraf... Wat dat betreft zou ik het dus ook niet kunnen/snel doen. Aan de andere kant kan ik me het 'vertrouwde gevoel' wel heel goed voorstellen, dat heb je natuurlijk niet tijdens een ONS lijkt me.
Dat maakt het zo dubbel. Aan de ene kant zou ik het hartstikke fijn vinden, maar het wordt er achteraf alleen maar lastiger door. En inderdaad, dan heb je dus geen seks zonder gevoel met je ex. Ik zie ook niet in hoe dat zou kunnen. Je ex blijft toch iemand waarmee je band hebt opgebouwd, en die is echt niet snel weg. Seks is iets wat tussen jullie is, en wat in mijn ogen je relatie een diepere betekenis geeft. Het maakt de band alleen maar sterker. Ook al is de relatie dan voorbij, die band zou voor mij 'in de weg staan' van het hebben van 'gevoelloze' seks met je ex.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:11 schreef goofy_goober het volgende:
[..]
Ik vraag me af of je daar wel op zit te wachten, dat 'vertrouwde gevoel', aangezien je dan ook geen seks zonder gevoel hebt met je ex.
Zolang het maar niet vaker voorkomt he?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:18 schreef Mr.Myst het volgende:
O jee, ben ik het nu eens een keer met je eens?
quote:I'm on the corner waiting for a light to come on,
That's when I know that you're alone.
It's cold in the desert, water never sees the ground,
Special unspoken without sound.
Told me you loved me, that I'd never die alone
Hand over your heart let's go home.
Everyone noticed, everyone had seen the signs,
I've always been known to cross lines.
I never ever, cried when I was feeling down,
I've always been scared of the sound.
Jesus don't love me, no-one ever carried my load,
I'm too young to feel this old.
Here's to you, here's to me, oh to us,
Nobody knows
Nobody sees
Nobody but me
Ontzettend mooi nummer! Vriend van me zat gisteren ook weer lekker op de gitaar te spelen. Op en top genieten is dat! (Vooral omdat hij nu eindelijk ook KoL kan :p)quote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:49 schreef Mr.Myst het volgende:
Ik wil even het volgende met jullie delen:
Kings of Leon - Cold Desert
[..]
Ik kende het nummer al langer, maar had het al een hele tijd niet meer gehoord.
Kippenvel...
Je ziet waar je voor open staatquote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:23 schreef HendrikDeVogelaar het volgende:
Hebben jullie die ervaring ook: dat wanneer je weer vrijgezel bent en je het internet op gaat, er ineens overal banners opkomen met advertenties van datingsites?
Jup, de banners hier op Fok, op Hyves/FB precies hetzelfde... "Potentiële klanten".quote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:23 schreef HendrikDeVogelaar het volgende:
Hebben jullie die ervaring ook: dat wanneer je weer vrijgezel bent en je het internet op gaat, er ineens overal banners opkomen met advertenties van datingsites?
Heerlijk he! Wat hebben we toch een goede muzieksmaak!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:13 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Ontzettend mooi nummer! Vriend van me zat gisteren ook weer lekker op de gitaar te spelen. Op en top genieten is dat! (Vooral omdat hij nu eindelijk ook KoL kan :p)
Tja, dan krijg je ergens het gevoel dat je wellicht wat te blind bent geweest voor bepaalde duidelijk aanwezige 'signalen'. Je noemt in je post een spelletje en het lijkt alsof ze met iedereen om zich heen een spelletje aan het spelen was....bedoel dit niet lullig maar zo ziet het er van een afstandje wel uit dan....quote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:32 schreef ennudan het volgende:
begrijp net van een goeie vriend dat hij contact had ze was nu veel in belgie... laat een van die jongens waar ze via dat spelletje veel contact mee had maar verder niks nou in belgie wonen.... hmmm weet niet wat ik moet
Ga er zelf ook op uit.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:32 schreef ennudan het volgende:
begrijp net van een goeie vriend dat hij contact had ze was nu veel in belgie... laat een van die jongens waar ze via dat spelletje veel contact mee had maar verder niks nou in belgie wonen.... hmmm weet niet wat ik moet
Zoek er niet teveel achter. Daar maak je jezelf alleen maar gek mee. Dat jij nu weet dat ze daar is, verandert in principe niks aan het feit DAT ze daar is. M.a.w. hoe had je je gevoeld wanneer je niet had geweten dat ze daar was?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:32 schreef ennudan het volgende:
Zelf maak ik me op voor een avondje alleen voor de TV... is lang geleden dat ik op zaterdagavond alleen thuis naar de TV ga kijken... eens zien of we dat overlevenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:58 schreef ennudan het volgende:
ach ja... vriend voor de kroeg heeft afgebeld... maar even zien wat we vanavond doen...
@mr myst zie ik je op pinkpop dus
@octagon ik vond het wel grappig..quote:Op zaterdag 15 januari 2011 19:05 schreef Mr.Myst het volgende:
@lagu: Eigenlijk lijkt het me ook wel leuk zo'n camping. Zou het alleen voor een vakantie helemaal niks vinden... Maar met Pinkpop zal het vast gezellig worden!
@ennudan: Popstars komt vanavond?(Geen andere vriend waarmee je naar de kroeg kan gaan? 't Is dat het Heerlen hier zover vandaan ligt, heb meer zin in de kroeg dan om op visite te gaan bij familie...)
Mini-meet @Pinkpop! Gaan we er even een paar samen drinken!
Heb trouwens mijn ex op een festivalcamping leren kennen, dus wie weet komt je nog wat tegen...quote:Op zaterdag 15 januari 2011 19:05 schreef Mr.Myst het volgende:
@lagu: Eigenlijk lijkt het me ook wel leuk zo'n camping. Zou het alleen voor een vakantie helemaal niks vinden... Maar met Pinkpop zal het vast gezellig worden!
gewoon volhouden kerel!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:37 schreef ex het volgende:
Zucht, ik krijg nog steeds mailtjes van me ex.. er zit nu steeds een dag of 5 tussen, met allemaal suffe dingen over post, honden hangmatten en ga zo maar door.
Ik heb toch duidelijk gezegd dat ik geen contact meer wou maar blijkbaar is dat een lastig begrip voor haar.
Wat leuke huizen nu gezien, ook een paar koop, ga er maandag is serieus wat mee doen! Nu slapen want ik ben me toch een partij moe hey
Dat houd ik me vanavond ook voor... ex heeft zo'n regelmatige agenda dat ik weet wanneer ze bij haar nieuwe vriend kan zijn. Merk dat die informatie toch een paar keer naar boven gekomen is deze avond.quote:
Het boeit je opeens niet meer dat zij en 'Mark' weer bijna een stel zijn?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:25 schreef Neo-Mullen het volgende:
Zo, lekker dagje gehad. Goed contact met m'n ex. Geen spanningen enzo. Het kan dus allemaal heel goedzit nu in de trein van Den Bosch naar Heerlen. Misschien dat ik dan wat uitgebreider verslag doe als ik zin heb. Maar niets spectaculairs gebeurd verder
Wat zwart wit van je... tuurlijk boeit dat welquote:Op zondag 16 januari 2011 00:13 schreef goofy_goober het volgende:
[..]
Het boeit je opeens niet meer dat zij en 'Mark' weer bijna een stel zijn?
Zo negatief als jij overkomt bij het lezen van mijn eerste reactie, doet me wel sterk vermoeden dat je een ellendige dag hebt gehad jaquote:Op zondag 16 januari 2011 00:23 schreef goofy_goober het volgende:
Knap van je dat je aan mijn vraag kunt zien dat ik een slechte dag zou hebben gehad.
Neuh, het verbaast me gewoon dat, na alles wat je hebt meegemaakt met je ex, je toch nog steeds koppig vriendjes wil blijven met haar. Dan vraag ik me af: 'Waarom?'quote:Op zondag 16 januari 2011 00:40 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Zo negatief als jij overkomt bij het lezen van mijn eerste reactie, doet me wel sterk vermoeden dat je een ellendige dag hebt gehad ja
Maar nogmaals, ik heb een goeie dag gehadDie mogen ook wel eens voorkomen, jippie!
Ze heeft zichzelf een ander e-mailadres aangemeten ofzo?quote:Op zondag 16 januari 2011 00:33 schreef Wanderingwhy het volgende:
....denk dat t m'n ex is
edit: iig iemand met erg veel aandacht en kennis voor/over me of anders....veel vrije tijd
Die 'meeting' van vandaag stond al maanden gepland. Nogmaals, we waren met een hele groep vrienden en hebben dus ook met zn alles opgetrokken. Het is het geval dat ik steeds met haar zat.quote:Op zondag 16 januari 2011 01:23 schreef goofy_goober het volgende:
[..]
Neuh, het verbaast me gewoon dat, na alles wat je hebt meegemaakt met je ex, je toch nog steeds koppig vriendjes wil blijven met haar. Dan vraag ik me af: 'Waarom?'
Dat mag,quote:Op zondag 16 januari 2011 01:14 schreef HendrikDeVogelaar het volgende:
@ toothless: Klinkt als een ingewikkelde driehoeksrelatie vriend-vriendin-schoonouders. Wat was er precies gebeurd als ik vragen mag?
Denk 't jaquote:Op zondag 16 januari 2011 01:23 schreef goofy_goober het volgende:
Ze heeft zichzelf een ander e-mailadres aangemeten ofzo?
Zo, quite a story!quote:
Ik herken het verhaal, heb hetzelfde meegemaakt, in een iets minder dramatische vorm gelukkig. Maar wat betreft dat laatste punt van Dakota, daar ben ik het niet mee eens. Jij had voor haar gekozen, zij moet ook voor jou kiezen, maar wordt door haar ouders tegengehouden. Dat doen haar ouders verkeerd, maar als je haar daarvan gaat overtuigen, dan werkt dat averechts. Zij heeft nu voor haar ouders gekozen en daar moet je je helaas bij neerleggen. Als ze echt veel van je zou houden, komt ze vanzelf terug, maar reken daar iig niet op. Je kunt wel een gesprek aangaan, maar praat dan over je gevoelens, maar door te vragen wat ZIJ wil, maak je de spanningen en haar onzekerheid alleen nog maar groter, waardoor ze nog meer voor haar ouders kiest.quote:Op zondag 16 januari 2011 02:27 schreef St-Dakota het volgende:
[..]
Zo, quite a story!
Snap dat je het er moeilijk mee hebt, en dat je het raar vindt, maar ik zal mijn mening ervan geven.
Ik neem aan dat ze zelf een goede relatie met haar ouders heeft, aangezien ze nog (steeds) thuis woont. Haar familie heeft zon invloed op haar, dat ze niet tegen hen in wil gaan. Al houdt ze nog zo veel van je, ze wil haar ouders niet teleurstellen. Persoonlijk vind ik dat die ouders er niets mee te maken hebben, maar die ouders denken daar anders over. Ga nog een keer een goed gesprek met haar aan, en vraag wat ZIJ wil, en wat ZIJ van de situatie vindt..
Hoop dat je er wat aan hebt
Op dit moment weigerd ze ieder contact.quote:Op zondag 16 januari 2011 02:27 schreef St-Dakota het volgende:
[..]
Zo, quite a story!
Snap dat je het er moeilijk mee hebt, en dat je het raar vindt, maar ik zal mijn mening ervan geven.
Ik neem aan dat ze zelf een goede relatie met haar ouders heeft, aangezien ze nog (steeds) thuis woont. Haar familie heeft zon invloed op haar, dat ze niet tegen hen in wil gaan. Al houdt ze nog zo veel van je, ze wil haar ouders niet teleurstellen. Persoonlijk vind ik dat die ouders er niets mee te maken hebben, maar die ouders denken daar anders over. Ga nog een keer een goed gesprek met haar aan, en vraag wat ZIJ wil, en wat ZIJ van de situatie vindt..
Hoop dat je er wat aan hebt
@Toothless: HDV heeft het perfect verwoord.quote:Op zondag 16 januari 2011 03:07 schreef HendrikDeVogelaar het volgende:
[..]
Ik herken het verhaal, heb hetzelfde meegemaakt, in een iets minder dramatische vorm gelukkig. Maar wat betreft dat laatste punt van Dakota, daar ben ik het niet mee eens. Jij had voor haar gekozen, zij moet ook voor jou kiezen, maar wordt door haar ouders tegengehouden. Dat doen haar ouders verkeerd, maar als je haar daarvan gaat overtuigen, dan werkt dat averechts. Zij heeft nu voor haar ouders gekozen en daar moet je je helaas bij neerleggen. Als ze echt veel van je zou houden, komt ze vanzelf terug, maar reken daar iig niet op. Je kunt wel een gesprek aangaan, maar praat dan over je gevoelens, maar door te vragen wat ZIJ wil, maak je de spanningen en haar onzekerheid alleen nog maar groter, waardoor ze nog meer voor haar ouders kiest.
bedankt en zo zie ik het ook wel.quote:Op zondag 16 januari 2011 11:09 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
@Toothless: HDV heeft het perfect verwoord.
Een toevoeging: Het gaat niet om de liefde tussen jou en je "ex" maar het gaat hier om macht. Haar ouders - en haar zus - hebben op een machtsbasis hun zienswijze bij je ex door de strot gedrukt. Ze heeft niet 'besloten' maar is gezwicht uit loyaliteit en zwakte.
Plaats haar niet in een loyaliteitsconflict maar geef haar de rust en het vertrouwen. Dat krijgt ze blijkbaar niet van haar ouders en zus en dat gaat haar zeker opvallen. Dat kan uiteindelijk wel eens een extra reden worden, naast haar gevoelens voor jou, om jou weer op te gaan zoeken.
Dat is te confronterend voor haar. Ze zit in een spagaat tussen haar gevoelens voor jou en de druk van haar ouders.... Stuur haar een kaart en schrijf dat je haar wilt begrijpen en dat je hoopt dat ze je eens meer wilt vertellen over de situatie waar ze nu inzit (want haar situatie nu begrijpen kan je echt niet...). Laat haar weten dat je nu weinig kunt betekenen maar er wel bent voor haar. Dat soort dingen. Succes!quote:Op zondag 16 januari 2011 09:14 schreef Toothless het volgende:
[..]
Op dit moment weigerd ze ieder contact.
negeert berichten en telefoontjes.
Ik heb gewoon nog hoop dat het goedkomt maar ben daarnaast enorm bang dat het niet gaat gebeuren waardoor ik mezelf weer pijn ga doen met die valse hoop.quote:Op zondag 16 januari 2011 11:14 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Dat is te confronterend voor haar. Ze zit in een spagaat tussen haar gevoelens voor jou en de druk van haar ouders.... Stuur haar een kaart en schrijf dat je haar wilt begrijpen en dat je hoopt dat ze je eens meer wilt vertellen over de situatie waar ze nu inzit (want haar situatie nu begrijpen kan je echt niet...). Laat haar weten dat je nu weinig kunt betekenen maar er wel bent voor haar. Dat soort dingen. Succes!
Stel dat het goedkomt dan ben ik daar niet zo bang voor.quote:Op zondag 16 januari 2011 11:38 schreef MelR het volgende:
pff wat een verhaal toothless, maar ben je niet bang dat zou het goedkomen, je je hele relatie lang last krijgt van die ouders en zus?.
4 maanden. Altijd goed contact gehoudenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 01:14 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Proficiat! Hoeveel tijd zat er tussen?
quote:Op zondag 16 januari 2011 13:32 schreef Pan.da het volgende:
[..]
4 maanden. Altijd goed contact gehouden
Doe eens niet.quote:Op zondag 16 januari 2011 13:39 schreef Mr.Myst het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, fijn dat jullie weer bij elkaar zijn!
Het kan dus toch, er is nog hoop...
@Myst: Dat er hoop is, betekent niet dat je daarin moet/mag geloven. Kost veel te veel energie en werkt averechts.quote:Op zondag 16 januari 2011 13:39 schreef Mr.Myst het volgende:
[..]
Het kan dus toch, er is nog hoop...
Ach ja...quote:Op zondag 16 januari 2011 13:42 schreef HendrikDeVogelaar het volgende:
[..]
@Myst: Dat er hoop is, betekent niet dat je daarin moet/mag geloven. Kost veel te veel energie en werkt averechts.
Hoop doet leven. Valse hoop ookquote:Op zondag 16 januari 2011 14:04 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Ach ja...
Hoe was het ook alweer?
"Hoop doet leven" wordt "Hoop geeft je geen leven" na een relatiebreuk
Dat zijn altijd rotte gesprekken, als er verteld word hoe leuk iets toen wel niet was. En dat ze het nooit verwacht hadden.. Dat wil je niet horen.. Zeker als je er nog niet overheen bent!quote:Op zondag 16 januari 2011 13:48 schreef Mr.Myst het volgende:
Oei. Meteen een boel reacties op dat zinnetje. Had er misschien een smiley achter moeten zetten.
Ik geloof er namelijk niet meer in dat het goed gaat komen (bij mij), althans niet binnenkort. Dat maakt het niet makkelijker, maar het zenuwachtige gevoel is daardoor wel een beetje weg.
Ik moet wel eerlijk zeggen dat het sinds gisteravond weer minder gaat, hoewel het ergste wel weer voorbij is. Gisteren waren we op visite bij familie, de hele avond over andere dingen gepraat. Rond een uur of twaalf vond iemand het echter nodig een opmerking te maken over carnaval. Dat was nog niet zo erg, maar het ging over de manier van vieren. Dat mijn nichtje met haar vriend, mijn neefje met zijn vriendin en ik met m'n ex het vorig jaar zo leuk hadden. Dat niemand had verwacht dat het uitging, hij het niet begreep...
Hoe krijg je iemand weer in een dip.
De zin in carnaval was er al niet, die is nu helemaal weg. En vannacht had ik weer echt zo'n moment dat ik me afvroeg wat het allemaal nog voor zin heeft.
Gelukkig is dat nu weer wat afgezwakt. Het zal de rollercoaster zijn...
Mag ik meedoen aan die mini-meet @pinkpop! (Moet alleen nog iemand vinden die met me meegaat!)quote:Op zaterdag 15 januari 2011 19:05 schreef Mr.Myst het volgende:
@ennudan: Popstars komt vanavond?(Geen andere vriend waarmee je naar de kroeg kan gaan? 't Is dat het Heerlen hier zover vandaan ligt, heb meer zin in de kroeg dan om op visite te gaan bij familie...)
Mini-meet @Pinkpop! Gaan we er even een paar samen drinken!
Dat weet ik wel zeker.quote:Op zondag 16 januari 2011 15:48 schreef HendrikDeVogelaar het volgende:
Zouden er trouwens behalve gedumpten, ook dumpers zijn die moeite hebben met het loslaten van hun ex? Zo ja, dan zou ik graag willen weten waarom.
J0ycie.. ik meen/vrees je symptomen te herkennen. Zelf ben ik net voor kerstmis ook een week thuisgebleven, totaal op, geen zin meer in iets, enz. ... ook door te véél nadenken, te véél piekeren, te véél verspilde energie.quote:Op zondag 16 januari 2011 14:42 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Dat zijn altijd rotte gesprekken, als er verteld word hoe leuk iets toen wel niet was. En dat ze het nooit verwacht hadden.. Dat wil je niet horen.. Zeker als je er nog niet overheen bent!
Hoop dat je vandaag weer een goede dag hebt, of je in ieder geval beter gaat voelen!
Hier hebben we ook een mevrouw met een dip, denk niet alleen door mijn ex maar gewoon teveel denken, teveel herinneringen.. En ben echt op.. Lichamelijk en geestelijk..
Hmm misschien toch maar een paar dagen vrij gaan nemen binnenkort.
Ik spreek nu eventjes voor mezelf : die week waarover ik hierboven spreek, ging dat gewoonweg niet. Het was de eerste keer dat ik dat zelf meemaakte, en ik ben écht verschoten van mezelf.quote:Op zondag 16 januari 2011 16:46 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik heb bij mezelf gemerkt dat als ik tevaak roep dat het slecht met me gaat, dat ik op ben enz. dan blijf ik er ook daadwerkelijk in hangen.
Je moet jezelf gewoon ff aanspreken en zeggen van: kom, ik ga er tegenaan, het gaat beter met me. Alles wat je jezelf vaak genoeg verteld ga je geloven en daarna ga je je werkelijk zo voelen.
Bijna een dag later.... nog gecommuniceerd met een vrouw waarvan je niet zeker weet wie het is ?quote:Op zondag 16 januari 2011 00:27 schreef Wanderingwhy het volgende:
Ik heb een "weet niet" avond gehad. Dat is nog veel knapper![]()
Heb vanavond met een vrouw van wie ik niet zeker is wie het is 38 mails uitgewisseld.
Hoe ik dat precies bedoel?
Nou......eh...."weet niet"
gister van een vriend begrepdn dat hij contact met haar had gehad en dat ze veel in belgie zat nu. waar die jongen van dat spelletje woont en waar ze echt niks mee had...quote:Op zondag 16 januari 2011 15:52 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Mag ik meedoen aan die mini-meet @pinkpop! (Moet alleen nog iemand vinden die met me meegaat!)
Ennudan heb gisteren niet veel meegekregen van het topic, en las het net terug. Ik snap hem alleen niet helemaal, maar dat ligt misschien aan mij. Wat is er precies aan de hand?
Ik ben ook echt iemand die dat tegen zichzelf zegt.. En dat helpt.. Maar nu niet meer.. Nu ben ik op omdat ik elke keer weer sterk wil zijn. En me goed wil houden. Elke keer ga ik er weer tegen aan en ga ik door. Dat helpt even. Maar nu niet..quote:Op zondag 16 januari 2011 16:46 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik heb bij mezelf gemerkt dat als ik tevaak roep dat het slecht met me gaat, dat ik op ben enz. dan blijf ik er ook daadwerkelijk in hangen.
Je moet jezelf gewoon ff aanspreken en zeggen van: kom, ik ga er tegenaan, het gaat beter met me. Alles wat je jezelf vaak genoeg verteld ga je geloven en daarna ga je je werkelijk zo voelen.
Ow dat is inderdaad vervelend, snap dat je je daar flink rot over kunt voelen. Altijd kut om er zelf achter te moeten komen en dat degene in kwestie dat alles heeft ontkent (klinkt voor mij erg herkenbaar).quote:Op zondag 16 januari 2011 17:09 schreef ennudan het volgende:
[..]
gister van een vriend begrepdn dat hij contact met haar had gehad en dat ze veel in belgie zat nu. waar die jongen van dat spelletje woont en waar ze echt niks mee had...
oh en je mag met mij mee naar pinkpop hoor heb ook nog niemand om mee te gaan. kan je zelfs een slaapplaats aanbieden
Wat leuk dat je date geslaagd was! Super!quote:Op zondag 16 januari 2011 17:14 schreef melanie_x het volgende:
Ik had dus gisterenavond een date, waar ik al de hele week zenuwachtig voor was.
Het was leuk, gezellig, en zeker voor herhaling vatbaar![]()
Volgens mij las ik een aantal dagen terug dat Ex ook een date had gisteren?
Ben wel benieuwd.
quote:Op zondag 16 januari 2011 16:49 schreef Octagon het volgende:
[..]
Ik spreek nu eventjes voor mezelf : die week waarover ik hierboven spreek, ging dat gewoonweg niet. Het was de eerste keer dat ik dat zelf meemaakte, en ik ben écht verschoten van mezelf.
/edit
Ik dacht tot die week ook dat ik alles alleen aankon, dat ik sterk genoeg was, dat niemand mij kon raken, enz. ... nu weet ik dat dat niet zo is, dat sommige mensen mij blijkbaar hard kunnen raken, en/of dat ik mezelf zo kan uitputten dat er (wanneer je het minst verwacht misschien) een periode van totaal apatisch in het leven staan, kan volgen.
Ik ben niet iemand die véél achteruit kijkt in het leven, maar deze les zou ik toch graag onthouden.
Misschien dat ik wat bot overkwam, maar ik bedoel gewoon: goed, ff kapot zijn, rustig op adem komen en dan gewoon weer opnieuw sterk zijn.quote:Op zondag 16 januari 2011 17:19 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Ik ben ook echt iemand die dat tegen zichzelf zegt.. En dat helpt.. Maar nu niet meer.. Nu ben ik op omdat ik elke keer weer sterk wil zijn. En me goed wil houden. Elke keer ga ik er weer tegen aan en ga ik door. Dat helpt even. Maar nu niet..
dank je...ergens voel en wedt ik dat ookquote:Op zondag 16 januari 2011 17:22 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Ow dat is inderdaad vervelend, snap dat je je daar flink rot over kunt voelen. Altijd kut om er zelf achter te moeten komen en dat degene in kwestie dat alles heeft ontkent (klinkt voor mij erg herkenbaar).
Het is rot, maar dit zegt heel veel over haar, en probeer dat in te zien.. Je verdient beter, en volgens mij heb ik dat ook al wel eens eerder gezegd!
Ben ook nog mijn broertje aan het overhalen om mee te gaanMaar heb zo'n vaag vermoeden dat hij niet mee gaat haha!
Ben vandaag trouwens echt een emotioneel wrak.. De tranen springen in mijn ogen om de kleinste dingetjes.. Dus ben maar veel how i met your mother aan het kijken..!
Ik weet hetquote:Op zondag 16 januari 2011 17:59 schreef ennudan het volgende:
[..]
dank je...ergens voel en wedt ik dat ook
je kunt niet altijd sterk zijn. jij mag je ook best eens laten gaan en gewoon even de tijd nemen weer op het goeie spoor te komen. das geen schande!
pinkpop is geregeld dus
Heeft het er bij jou misschien een beetje mee te maken dat je sinds je brake een vrij ''actieve'' leefstijl hebt gehad, en dat je daardoor niet echt hebt leren ''stilzitten'', waardoor je nu misschien je wat minder te doen hebt je weer rot gaat voelen?quote:Op zondag 16 januari 2011 18:03 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Ik weet hetGa morgen ook eens op mijn werk kijken wanneer het mogelijk is dat ik eens een paar daagjes vrij kan zijn als ik het alleen ma en di.. Heb ik toch 5 dagen aan een stuk vrij
Even bijtanken.. Ik merk dat het sterk zijn, zijn tol gaan eisen..
Deze dag 8 mails en nog steeds dat "weet niet" gevoel. Ik weet dat ik voor velen hier in raadsels praat maar het verloopt 'volgens het boekje'.quote:Op zondag 16 januari 2011 17:08 schreef Octagon het volgende:
[..]
Bijna een dag later.... nog gecommuniceerd met een vrouw waarvan je niet zeker weet wie het is ?
En, misschien wel belangrijker, wat doet dat met een mens ?
Nee dat valt wel mee.. In het begin wel wat vaak wezen stappen en afleiding gezocht.. Maar heb ook zeker wel mijn rust gepakt.. Maar ik ben iemand die dan erg is van hup Joyce, doorgaan.. En ik hou mezelf sterk voor anderen.quote:Op zondag 16 januari 2011 18:21 schreef Bartinhoo het volgende:
[..]
Heeft het er bij jou misschien een beetje mee te maken dat je sinds je brake een vrij ''actieve'' leefstijl hebt gehad, en dat je daardoor niet echt hebt leren ''stilzitten'', waardoor je nu misschien je wat minder te doen hebt je weer rot gaat voelen?
Lijkt me opzich best goed om zo bezig te zijn eigenlijk, je kunt je gevoelens zo wat aan de kant zetten en doorgaan met je leven, maar misschien wen je daardoor aan het ''druk'' zijn, en ga je daardoor veel meer malen op dagen waarop je het minder druk hebt, omdat je dat niet echt gewend bent ?!
Mijn ex zit ook alweer de hele dag in mn hoofd sinds we gisteren samen in de kroeg waren. De laatste keer dat we elkaar eens rustig hebben kunnen spreken voor gisteren (dus niet een van de 2 aan het werk/met andere mensen erbij), was begin september. Vond het fijn haar weer eens te spreken, al liep het gesprek niet zo soepel, beetje onwennig van beide kanten denk ik...
Toch vreemd dat ze wederom sms contact en daardoor- oogcontact zocht in de kroeg door grapjes te maken over andere mensen die er ook waren. Vind het enerzijds wel leuk, maar heb ook zoiets als je toch niets van me wilt heb ik liever dat je de afstand bewaart, dit is nu de tweede keer in 2 weken dat ze op haar initiatief contact zoekt, ik raak er erg van in de war...
Ben er ook achter gekomen dat het me nog steeds vreselijk lijkt om haar met een andere jongen te zien, als ik haar zoals gisteren weer spreek voelt het echt heel erg als ''mijn'' ex![]()
Juist vooral omdat ik het zo raar vind dat ze, wanneer we elkaar zien, ze echt heel expliciet contact met me zoekt, maar als ze me niet ziet hoor ik ook weken lang niet van haar...
Vind het zon rot idee dat het zomaar weer een paar maanden kan duren voordat ik haar weer ns zie...
Had je ook vaak het gevoel dat je uit ''moest'' gaan zeg maar, die eerste weken? Puur om jezelf op te peppen of je negatieve emoties een beetje aan de kant te kunnen zetten?quote:Op zondag 16 januari 2011 18:42 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Nee dat valt wel mee.. In het begin wel wat vaak wezen stappen en afleiding gezocht.. Maar heb ook zeker wel mijn rust gepakt.. Maar ik ben iemand die dan erg is van hup Joyce, doorgaan.. En ik hou mezelf sterk voor anderen.
Dat breekt me denk ik op dit moment op.. Want eigenlijk maal en pieker ik nog geen eens zo om mijn ex op het moment.. Alleen de emoties zitten er wel..
Kan het niet zo goed uitleggen denk ik..
Ik meld me hier ook maar weer eens. Ik heb namelijk hetzelfde Joyce. Het ging echt goed met me, was er helemaal van overtuigd dat het goed ging komen en dat het alleen maar beter kon worden. Maar vandaag heb ik weer echt zo'n klotedag, ongekend. En ik kan niet goed uitleggen waarom. Natuurlijk denk ik nog wel aan d'r, maar denk ook dat het komt omdat het stappen van gisteravond niet doorging. We zijn wel een lokale kroeg ingedoken, maar de rest van de groep had geen zin om de stad in te gaan, terwijl ik dat juist wel had. Niet eens zozeer om daar nieuwe vrouwen te ontmoeten, maar ik heb gewoon echt zo'n zin om weer eens een ECHT feestje te bouwen, helemaal los te gaan, al dan niet dronken.quote:Op zondag 16 januari 2011 17:19 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Ik ben ook echt iemand die dat tegen zichzelf zegt.. En dat helpt.. Maar nu niet meer.. Nu ben ik op omdat ik elke keer weer sterk wil zijn. En me goed wil houden. Elke keer ga ik er weer tegen aan en ga ik door. Dat helpt even. Maar nu niet..
Nice om te horen dat het goed met je gaat! Zeker als je zegt dat "het beter gaat dan je in je stoutste dromen had durven hopen" Dat geeft mij in ieder geval moed, en waarschijnlijk nog wel meer mensen in dit topic.quote:Op zondag 16 januari 2011 19:58 schreef Bartinhoo het volgende:
[..]
Had je ook vaak het gevoel dat je uit ''moest'' gaan zeg maar, die eerste weken? Puur om jezelf op te peppen of je negatieve emoties een beetje aan de kant te kunnen zetten?
Dat herken ik ook heel erg van die eerste weken (maanden) hoor, ik was vaak op dinsdag al doodsbang dat ik niets te doen zou hebben dat weekend, en als ik thuis zat was ik echt een brok emotie en zat ik mezelf op te vreten... Pas sinds de laatste weken is dat eigenlijk over gegaan....
Dat laatste kan ik ook heel goed begrijpen hoor. Alle angsten die ik die eerste weken had zijn inmiddels weggevaagd, en de situatie zoals deze nu is was zoals ik toen in mijn stoutste dromen niet had durven hopen..
Zelfs met mijn ex is de situatie eigenlijk inmiddels perfect. We zijn nog wel degelijk op een bepaalde manier ''vrienden'' met elkaar. We mogen elkaar nog graag, zij neemt inmiddels zelfs weer contact op, ik heb 2 andere hele leuke meiden die het wel in me zien zitten.
Ik wil niet eens meer een relatie met mijn ex, alles wat ik wou zoals het zou lopen tussen ons is inmiddels gebeurd, maar toch zit er ergens nog '' iets'', ik zit ergens mee maar zou eigenlijk niet eens weten waarmee ?!
Ik ben vandaag ( doordat we gisteravond gebabbeld hebben ) ook weer enorm emotioneel, maar volgens mij mis ik haar niet, we hadden leuk contact, ik wil haar niet terug maar Wtf is er dan aan de hand
Wel eens aan psycholoog gedacht. Zo'n ervaring is natuurlijk niet niks.quote:Op zondag 16 januari 2011 17:59 schreef Splackavellie02 het volgende:
Ik weet niet of dit het juiste topic is, maar ik wijt mijn 'issue' toch aan iets dat onder de noemer 'liefdesverdriet' te plaatsen valt. Er komt een relatief lange voorgeschiedenis bij kijken, maar volgens mij is het wel allemaal relevant. So here goes:
[verhaal]
Kan iemand hier wat mee?
Psychologen heb ik niets mee. Psychiaters wel, maar ook die kunnen mij niets vertellen wat ik niet zelf ook kan bedenken. Dus nee, niet echt nodig vind ik.quote:Op zondag 16 januari 2011 20:21 schreef goofy_goober het volgende:
Wel eens aan psycholoog gedacht. Zo'n ervaring is natuurlijk niet niks.
Hoezo heb je niks met Psychologen maar wel met Psychiaters? Het enige (maar wel redelijk grote) verschil is dat Psychiaters medicijnen kunnen en mogen voorschrijven en Psychologen niet. Dus tenzij je graag medicijnen wil (wat ik ten alle tijde zou willen voorkomen als dat zou kunnen) is een psycholoog echt wel nuttig.quote:Op zondag 16 januari 2011 20:53 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Psychologen heb ik niets mee. Psychiaters wel, maar ook die kunnen mij niets vertellen wat ik niet zelf ook kan bedenken. Dus nee, niet echt nodig vind ik.
Dat is verre van het enige verschil tussen psychiatrie (wat een medische discipline is) en psychologie (dat grotendeels bestaat uit kansberekening toepassen op onderzoeksresultaten).quote:Op zondag 16 januari 2011 20:57 schreef jeice het volgende:
[..]
Hoezo heb je niks met Psychologen maar wel met Psychiaters? Het enige (maar wel redelijk grote) verschil is dat Psychiaters medicijnen kunnen en mogen voorschrijven en Psychologen niet. Dus tenzij je graag medicijnen wil (wat ik ten alle tijde zou willen voorkomen als dat zou kunnen) is een psycholoog echt wel nuttig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |