abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 15 januari 2011 @ 04:12:20 #201
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_91356706
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 21:59 schreef laurenzo85 het volgende:
2,5 jaar relatie. Ze kaart toch enigszins onverwacht haar twijels aan en nu hebben we een break met een waarschijnlijk kleine kans op voortzetting/verbetering...
Hoe oud zijn jullie eigenlijk?

Een break betekent vaak idd uitstel van executie. Ze wil waarschijnlijk nog van haar vrijheid genieten. En aangezien jullie redelijk veel op elkaars lip zaten zonder enige vorm van ruzie heb je grote kans dat er bij haar een gevoel was van: 'is dit alles?'. Het is niet leuk, maar af en toe woorden of een ruzietje houd je relatie wel spannend en onvoorspelbaar. Het moet iig niet gezapig worden, want dan krijg je uiteindelijk dit soort taferelen. En niet om je ongerust te maken ofzo, maar grote kans dat ze iemand tegen het lijf is gelopen op dat feestje (of misschien al eerder) die haar bellen deden rinkelen zoals in het begin van jullie relatie, waardoor ze is gaan twijfelen.

[ Bericht 10% gewijzigd door goofy_goober op 15-01-2011 04:17:22 ]
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
pi_91359324
Wat is het hier toch rustig!!
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
  zaterdag 15 januari 2011 @ 11:23:14 #203
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_91359496
Tis weekend...
pi_91359571
Kan me nog herinneren dat mensen er op vrije dagen het er het meest moeilijk mee hadden, daarom verbaasde ik me ;)
pi_91359822
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 januari 2011 11:17 schreef J0ycie88 het volgende:
Ik ben gewoon aan het lurken :)
pi_91359835
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 januari 2011 03:30 schreef DerptieDurp het volgende:

[..]

Liever met mn ex dan met iemand anders voorlopig. Ben nog niet toe aan iets nieuws. En ik zie ook nog op tegen het hele "elkaar leren kennen" en "band opbouwen". Moet er niet aan denken. Met mn ex is het gewoon nog vertrouwd en fijn. Iedereen gaat anders met die dingen om denk ik.
In dat kan ik me echt wel vinden, en wat dat betreft kan ik me ook wel iets voorstellen bij het feit dat het dan fijner is met je ex. Maar toch, ik denk dat ik 'het gevoel' niet zomaar uit zou kunnen schakelen. Dat zou de boel voor mij alleen maar gecompliceerder maken uiteindelijk...

quote:
1s.gif Op zaterdag 15 januari 2011 11:17 schreef J0ycie88 het volgende:
Weekend... uitslapen... 'net' wakker :O

Hoe was je avond Joyce? :)

Liedje in m'n hoofd:

quote:
When I'm sad, she comes to me
With a thousand smiles, she gives to me free
It's alright she says it's alright
Take anything you want from me,
Anything.

zaterdag 15 januari 2011 @ 11:35:23 #207
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_91359874
Als je dan toch zo nodig seks moet hebben zonder gevoel dan kun je het volgens mij beter met een vreemde doen dan je ex, maar das mijn mening.
pi_91359986
Precies 1 week geleden heeft mijn toenmalige vriendin de relatie beeindigd, totaal onverwachts al had ik het wel aan moeten zien komen na 3 weken lang haast nooit thuis zijn en als ze thuiskwam dat het alleen met avondeten was en dan ging ze weer weg en kwam ze snachts thuis... reden waarom ik er niks achter heb gezocht was omdat dit vrij "normaal" was bij ons, ze was vaak hele dagen weg en kwam laat thuis, omdat ze eerst altijd ging werken, thuis eten en dan naar dr paard of vriendin/moeder toe ging dus ik was het gewend.

De redenen die ze gaf voor het uitmaken kon ik me eigen wel in vinden dus het was niet zo dat ik in totale onbegrip belandde.. daarna ben ik 2 dagen helemaal kapot geweest niet kunnen eten en dat soort dingen, verder in de week voelde ik me weer goed en was ik er vrijwel overheen en dacht ik bij mezelf we gaan gewoon als vrienden verder en niemand hoeft dan meer verdriet te lijden..

Nu komt het, gisteren hoorden ik dus van 2 vrienden van mij dat de echte reden dat ze het uitgemaakt had was omdat ze een ander heeft. En dit nieuws heeft mij zo ontzettend hard geraakt het voelde als een genade klap in het gezicht en nu ben ik dus weer bij terug bij af.. ik voel me weer compleet verneukt kan niks eten en zit constant maar te denken hoe ik dit ga oplossen.

Probleem is nu dat ze aanstaande zondag langs zou komen om te praten en het een en ander te regelen met huis en spullen e.d. maar sinds ik dit slechte nieuws gehoord heb weet ik niet meer wat moet ik die zondag avond moet doen, boos worden kan ik niet ook al wil ik het heel graag want wij moeten samen een opstelling maken en tekenen voor de beeindiging van haar medehuurschap zodat ik in het huis kan blijven. Ik moet dus net gaan doen of het me niks interreseerd maar ik wil zo graag weten met wie, hoelang al, waar en wanneer en haar vervolgens de hele huid volschelden me huis uittrappen en al d'r spullen van het balkon af donderen.. Maar ik moet rustig blijven om al die dingen samen met haar te regelen..

Wat voel ik me belazerd zeg.. :N
pi_91360117
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 januari 2011 11:39 schreef TwztId het volgende:
Precies 1 week geleden heeft mijn toenmalige vriendin de relatie beeindigd, totaal onverwachts al had ik het wel aan moeten zien komen na 3 weken lang haast nooit thuis zijn en als ze thuiskwam dat het alleen met avondeten was en dan ging ze weer weg en kwam ze snachts thuis... reden waarom ik er niks achter heb gezocht was omdat dit vrij "normaal" was bij ons, ze was vaak hele dagen weg en kwam laat thuis, omdat ze eerst altijd ging werken, thuis eten en dan naar dr paard of vriendin/moeder toe ging dus ik was het gewend.

De redenen die ze gaf voor het uitmaken kon ik me eigen wel in vinden dus het was niet zo dat ik in totale onbegrip belandde.. daarna ben ik 2 dagen helemaal kapot geweest niet kunnen eten en dat soort dingen, verder in de week voelde ik me weer goed en was ik er vrijwel overheen en dacht ik bij mezelf we gaan gewoon als vrienden verder en niemand hoeft dan meer verdriet te lijden..

Nu komt het, gisteren hoorden ik dus van 2 vrienden van mij dat de echte reden dat ze het uitgemaakt had was omdat ze een ander heeft. En dit nieuws heeft mij zo ontzettend hard geraakt het voelde als een genade klap in het gezicht en nu ben ik dus weer bij terug bij af.. ik voel me weer compleet verneukt kan niks eten en zit constant maar te denken hoe ik dit ga oplossen.

Probleem is nu dat ze aanstaande zondag langs zou komen om te praten en het een en ander te regelen met huis en spullen e.d. maar sinds ik dit slechte nieuws gehoord heb weet ik niet meer wat moet ik die zondag avond moet doen, boos worden kan ik niet ook al wil ik het heel graag want wij moeten samen een opstelling maken en tekenen voor de beeindiging van haar medehuurschap zodat ik in het huis kan blijven. Ik moet dus net gaan doen of het me niks interreseerd maar ik wil zo graag weten met wie, hoelang al, waar en wanneer en haar vervolgens de hele huid volschelden me huis uittrappen en al d'r spullen van het balkon af donderen.. Maar ik moet rustig blijven om al die dingen samen met haar te regelen..

Klinkt vrij herkenbaar! Al woonde ik niet samen..
Dan voel je je echt flink bedonderd.. Vooral ook omdat je er later zelf achter komt, en zij het uitmaakt met een andere reden.. Ik zou eerst het formelen gedoe regelen zodat jij in het huis kan bleven, en wanneer dat gebeurd is en jij de papieren heb veilig en wel wegstoppen en dan haar confronteren met haar daden. (Want geloof mij dat lucht op!)
pi_91360202
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 januari 2011 11:34 schreef Mr.Myst het volgende:

[..]

In dat kan ik me echt wel vinden, en wat dat betreft kan ik me ook wel iets voorstellen bij het feit dat het dan fijner is met je ex. Maar toch, ik denk dat ik 'het gevoel' niet zomaar uit zou kunnen schakelen. Dat zou de boel voor mij alleen maar gecompliceerder maken uiteindelijk...

[..]

Weekend... uitslapen... 'net' wakker :O

Hoe was je avond Joyce? :)

Liedje in m'n hoofd:

[..]

Haay mijn avond was heerlijk :) Lekker gekletst, de kids vertroeteld.. En 20000 boekjes voorgelezen.. Eten was ook lekker.. En heb weer heerlijk gelachen om de stomme dingen die ik mee heb gemaakt met 2 vrienden van me..
Ook wel even over mijn ex gepraat, maar goed dat is niet te vermijden he, 2 andere die erbij waren dachten dat ik namelijk nog gewoon met hem had. Die had ik ook al in eeuwen niet meer gezien.
Kan er nu ook gewoon zonder emotie over praten dat is fijn :)
  zaterdag 15 januari 2011 @ 12:01:29 #211
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_91360489
quote:
Op zaterdag 15 januari 2011 11:33 schreef Octagon het volgende:

[..]

Ik ben gewoon aan het lurken :)
wat hij zegt!
en moeilijk valt eigenlijk wel mee...
If you don't like me, remember that it's mind over matter. I don't mind, and you don't matter.
  zaterdag 15 januari 2011 @ 12:08:08 #212
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_91360687
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 januari 2011 11:39 schreef TwztId het volgende:

Of je confronteert haar er zondag gewoon mee. Als het waar is zou ik er gelijk bij vragen waarom ze tegen je heeft gelogen en dr dan alsnog uit je huis bonjouren.
pi_91360718
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 januari 2011 11:50 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Haay mijn avond was heerlijk :) Lekker gekletst, de kids vertroeteld.. En 20000 boekjes voorgelezen.. Eten was ook lekker.. En heb weer heerlijk gelachen om de stomme dingen die ik mee heb gemaakt met 2 vrienden van me..
Ook wel even over mijn ex gepraat, maar goed dat is niet te vermijden he, 2 andere die erbij waren dachten dat ik namelijk nog gewoon met hem had. Die had ik ook al in eeuwen niet meer gezien.
Kan er nu ook gewoon zonder emotie over praten dat is fijn :)
Klinkt gezellig! Goed om te horen dat je het naar je zin hebt gehad! :)
Over je ex praten blijft inderdaad onvermijdelijk. Waarschijnlijk ga ik vanavond nog eventjes naar familie toe, maar dan zal er ook weer over gepraat worden. Zo snel mogelijk afkappen dan, ik wil er dan een leuke avond van proberen te maken. Bij mij zit die emotie er nog wel, vooral als ik er met mensen over praat waarmee je best close bent.

quote:
1s.gif Op zaterdag 15 januari 2011 11:35 schreef goofy_goober het volgende:
Als je dan toch zo nodig seks moet hebben zonder gevoel dan kun je het volgens mij beter met een vreemde doen dan je ex, maar das mijn mening.
Dat voorkomt in ieder geval complicaties: verwachtingen, gevoelens achteraf... Wat dat betreft zou ik het dus ook niet kunnen/snel doen. Aan de andere kant kan ik me het 'vertrouwde gevoel' wel heel goed voorstellen, dat heb je natuurlijk niet tijdens een ONS lijkt me.

quote:
1s.gif Op zaterdag 15 januari 2011 12:01 schreef ennudan het volgende:

[..]

wat hij zegt!
en moeilijk valt eigenlijk wel mee...
^O^

Ondanks dat de weekenden op dit moment qua indeling vaak niet zo heel veel verschillen (behalve de avonden dan) met de 'werkdagen', blijf ik het toch raar vinden. Zaterdagochtend was toch vaak een ochtend om samen wakker te worden, te knuffelen, lekker te ontbijten... Dat gevoel gaat niet zomaar weg.
  zaterdag 15 januari 2011 @ 12:11:07 #214
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_91360773
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 januari 2011 12:09 schreef Mr.Myst het volgende:
Dat voorkomt in ieder geval complicaties: verwachtingen, gevoelens achteraf... Wat dat betreft zou ik het dus ook niet kunnen/snel doen. Aan de andere kant kan ik me het 'vertrouwde gevoel' wel heel goed voorstellen, dat heb je natuurlijk niet tijdens een ONS lijkt me.
Ik vraag me af of je daar wel op zit te wachten, dat 'vertrouwde gevoel', aangezien je dan ook geen seks zonder gevoel hebt met je ex.
pi_91361021
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 januari 2011 12:11 schreef goofy_goober het volgende:

[..]

Ik vraag me af of je daar wel op zit te wachten, dat 'vertrouwde gevoel', aangezien je dan ook geen seks zonder gevoel hebt met je ex.
Dat maakt het zo dubbel. Aan de ene kant zou ik het hartstikke fijn vinden, maar het wordt er achteraf alleen maar lastiger door. En inderdaad, dan heb je dus geen seks zonder gevoel met je ex. Ik zie ook niet in hoe dat zou kunnen. Je ex blijft toch iemand waarmee je band hebt opgebouwd, en die is echt niet snel weg. Seks is iets wat tussen jullie is, en wat in mijn ogen je relatie een diepere betekenis geeft. Het maakt de band alleen maar sterker. Ook al is de relatie dan voorbij, die band zou voor mij 'in de weg staan' van het hebben van 'gevoelloze' seks met je ex.
Het zal echt per persoon verschillen, DerptieDurp kan de boel wat beter blokken dan dat ik kan bijvoorbeeld. Ik zou dan ook niet in dezelfde situatie als hem willen zitten. Hoewel het op het moment fijn is, lijkt het me dus achteraf alleen maar voor problemen te zorgen.

O jee, ben ik het nu eens een keer met je eens? ;)
  zaterdag 15 januari 2011 @ 12:21:45 #216
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_91361120
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 januari 2011 12:18 schreef Mr.Myst het volgende:
O jee, ben ik het nu eens een keer met je eens? ;)
Zolang het maar niet vaker voorkomt he? ;)
pi_91362356
Hier in dit huis word niet meer over me ex gepraat
2011 een nieuw jaar nieuw begin en het verleden is bij mij weg
vorig jaar met de eenzame dagen minder moeite gehad met alleen zijn dan eerst.
En nog steeds heb ik dit.
Heb altijd de verkeerde getroffen.
De 1e was dominant en heel moeilijk toch 7 jaar uitgehouden en een zoon bij der.
Deze zie ik 1 x in de 2 weken gelukkig.
De volgende heb ik bijna 10 maanden mee gehad ,maar alleen maar op me geld uit dus eruit gezet en terug gestuurd naar utrecht.
De 3e is na een jaar stiekem wat met een maat begonnen (andere maten wisten het maar zeiden niks dus daar meegekapt)
En de laatste had een probleem met drank en stress ,maar haar zuster is ong 2 jaar uit beeld geweest dus was er niks aan de hand alleen wat woordenwisselingen en ruzie door haar stress en haar zoon.
Ben nu echt voorzichtig en zal ook geen vrouw iedere dag om me heen willen meer
lekker latten heb je tenminste nog je eigen leven
pi_91362639
Dat zijn wel een aantal ongelukkige situaties inderdaad. Misschien is het in jouw situatie dan ook wel fijn om voorlopig te willen latten, kijk waar het schip gaat stranden.

Ik wil mijn 'rare' gevoel toch wat beter beschrijven, ook voor mezelf:
Een raar gevoel van 'vrede met de situatie' en het toch niet kunnen begrijpen/accepteren. Het voelt, na ruim acht weken, nog steeds niet goed. Ik voel me leeg vanbinnen, niet meer compleet. Hoewel het op deze manier misschien het beste is, voelt het echt klote om geen contact meer met haar te hebben, niks meer te delen en op die manier echt uit elkaar te groeien. Onvoorstelbaar voor mij, dat je na twee jaar zoveel met elkaar gedeeld te hebben, zo ineens afstand van iemand kan/moet doen.
  zaterdag 15 januari 2011 @ 13:08:20 #219
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_91362718
@asfalthooligan

Misschien moet je ook eens naar jezelf kijken in plaats van alleen met je vinger naar je exen te wijzen. Kennelijk trek je toch dat soort vrouwen aan.
pi_91364484
Ik wil even het volgende met jullie delen:

Kings of Leon - Cold Desert

quote:
I'm on the corner waiting for a light to come on,
That's when I know that you're alone.
It's cold in the desert, water never sees the ground,
Special unspoken without sound.

Told me you loved me, that I'd never die alone
Hand over your heart let's go home.
Everyone noticed, everyone had seen the signs,
I've always been known to cross lines.

I never ever, cried when I was feeling down,
I've always been scared of the sound.
Jesus don't love me, no-one ever carried my load,
I'm too young to feel this old.

Here's to you, here's to me, oh to us,
Nobody knows
Nobody sees
Nobody but me

Ik kende het nummer al langer, maar had het al een hele tijd niet meer gehoord.
Kippenvel...
pi_91364845
Ik weet hoe ik ben
Vaak willen ze je veranderen en dat wil ik niet ben zoals ik ben.
Heb ik ergens geen zin in doe ik het niet.
En ja denk dat ik ze aantrek durf vaak niet meteen nee te zeggen,maar dit is al hard veranderd.
Bevalt het me niet of gevoel zegt anders dan kap ik het nu al af ipv door te gaan.
Vaak te vaak gedaan wat een ander wil ,maar dat is nu voorbij.
pi_91370410
quote:
Op zaterdag 15 januari 2011 13:49 schreef Mr.Myst het volgende:
Ik wil even het volgende met jullie delen:

Kings of Leon - Cold Desert

[..]

Ik kende het nummer al langer, maar had het al een hele tijd niet meer gehoord.
Kippenvel...
Ontzettend mooi nummer! Vriend van me zat gisteren ook weer lekker op de gitaar te spelen. Op en top genieten is dat! (Vooral omdat hij nu eindelijk ook KoL kan :p)
pi_91370740
Hebben jullie die ervaring ook: dat wanneer je weer vrijgezel bent en je het internet op gaat, er ineens overal banners opkomen met advertenties van datingsites?
  zaterdag 15 januari 2011 @ 16:38:16 #224
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_91371237
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 januari 2011 16:23 schreef HendrikDeVogelaar het volgende:
Hebben jullie die ervaring ook: dat wanneer je weer vrijgezel bent en je het internet op gaat, er ineens overal banners opkomen met advertenties van datingsites?
Je ziet waar je voor open staat :)
If you don't like me, remember that it's mind over matter. I don't mind, and you don't matter.
pi_91371718
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 januari 2011 16:23 schreef HendrikDeVogelaar het volgende:
Jup, de banners hier op Fok, op Hyves/FB precies hetzelfde... "Potentiële klanten". :)
En geef ze eens ongelijk.

quote:
1s.gif Op zaterdag 15 januari 2011 16:13 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Ontzettend mooi nummer! Vriend van me zat gisteren ook weer lekker op de gitaar te spelen. Op en top genieten is dat! (Vooral omdat hij nu eindelijk ook KoL kan :p)
Heerlijk he! Wat hebben we toch een goede muzieksmaak! ;) Net een live-versie ontdekt die íets langzamer is, maar nog mooier als op het album... Echt kippenvel.
Misschien moet ik dit soort dingen ook maar eens op m'n gitaar gaan oefenen. (Nu alleen nog zo'n stem zien te krijgen... :') )
  zaterdag 15 januari 2011 @ 17:32:27 #226
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_91373023
begrijp net van een goeie vriend dat hij contact had ze was nu veel in belgie... laat een van die jongens waar ze via dat spelletje veel contact mee had maar verder niks nou in belgie wonen.... hmmm weet niet wat ik moet
pi_91373178
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 januari 2011 17:32 schreef ennudan het volgende:
begrijp net van een goeie vriend dat hij contact had ze was nu veel in belgie... laat een van die jongens waar ze via dat spelletje veel contact mee had maar verder niks nou in belgie wonen.... hmmm weet niet wat ik moet
Tja, dan krijg je ergens het gevoel dat je wellicht wat te blind bent geweest voor bepaalde duidelijk aanwezige 'signalen'. Je noemt in je post een spelletje en het lijkt alsof ze met iedereen om zich heen een spelletje aan het spelen was....bedoel dit niet lullig maar zo ziet het er van een afstandje wel uit dan....

Nog wat spannend te doen dit weekende? ;)
Als de wereld een groot vraagteken voor je is ?
Strek je eens uit !
  zaterdag 15 januari 2011 @ 17:36:31 #228
328555 backgammon
All that Jazz
pi_91373183
quote:
Ga er zelf ook op uit.
Zij blijft echt niet stil staan en dat moet jij ook niet doen.
hey sexy, ooohhh you already know!
pi_91373773
quote:
Zoek er niet teveel achter. Daar maak je jezelf alleen maar gek mee. Dat jij nu weet dat ze daar is, verandert in principe niks aan het feit DAT ze daar is. M.a.w. hoe had je je gevoeld wanneer je niet had geweten dat ze daar was?
Ze gaat inderdaad verder met haar leven, hoe lastig dat voor jou ook is. Believe me, wat dat betreft zit ik in hetzelfde schuitje en zou ik het ook niet leuk vinden om zoiets te horen. Daarom heb ik ook aangegeven dat ik dit soort dingen niet van een ander wil weten. Dat voorkomt niet alles, maar wel veel...

Wat backgammon zegt is ook helemaal waar. Je mag en moet niet stil gaan staan. Daarmee help je jezelf niet vooruit. Ook hier praat ik vanuit ervaring. Ik kom ook geen stap verder door vanavond thuis te blijven, of bij familie te gaan zitten. Ik kan op het moment echter niet anders, wie weet zit er volgende week wel iets 'leuks' aan te komen. 't Maakt mijn gedachten over/aan haar niet minder, maar ik ben er wel even uit. Genieten doe ik er nog niet echt van, maar het is beter dan thuis zitten.
Ik ben zelf op het moment ook ineens weer hartstikke chagrijnig en down, ik ben richting iedereen geïrriteerd... Een ritje in een (niet zo'n indrukwekkende) achtbaan.

Wat dan wel weer positief is, is dat ik waarschijnlijk naar Pinkpop ga. Een vriendin van me had het erover, en vroeg of ik ook mee zou willen. Drie dagen camping (niks voor mij!), maar wel hele goede muziek! Dus ik heb gezegd dat me dat wel leuk lijkt (op die camping na ;), maar dat overleven we wel). Duurt nog wel even voordat de kaarten in de verkoop gaan, dus zeker is het nog niet, maar 't lijkt me wel wat.

[ Bericht 0% gewijzigd door Mr.Myst op 15-01-2011 18:16:53 (Spelling... :')) ]
pi_91374237
Gewoon gaan, doorgaans is de camping het leukste aan heel zo'n festival ;)
  zaterdag 15 januari 2011 @ 18:58:25 #231
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_91376497
ach ja... vriend voor de kroeg heeft afgebeld... maar even zien wat we vanavond doen...

@mr myst zie ik je op pinkpop dus :)
pi_91376762
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 januari 2011 18:58 schreef ennudan het volgende:
ach ja... vriend voor de kroeg heeft afgebeld... maar even zien wat we vanavond doen...

@mr myst zie ik je op pinkpop dus :)
Zelf maak ik me op voor een avondje alleen voor de TV... is lang geleden dat ik op zaterdagavond alleen thuis naar de TV ga kijken... eens zien of we dat overleven :D

(flauwe grap : bij mij zit ze niet hoor ennudan ;-))
pi_91376804
@lagu: Eigenlijk lijkt het me ook wel leuk zo'n camping. Zou het alleen voor een vakantie helemaal niks vinden... Maar met Pinkpop zal het vast gezellig worden!

@ennudan: Popstars komt vanavond? :X (Geen andere vriend waarmee je naar de kroeg kan gaan? 't Is dat het Heerlen hier zover vandaan ligt, heb meer zin in de kroeg dan om op visite te gaan bij familie...)
Mini-meet @Pinkpop! Gaan we er even een paar samen drinken! :)
  zaterdag 15 januari 2011 @ 19:39:24 #234
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_91378134
quote:
Op zaterdag 15 januari 2011 19:05 schreef Mr.Myst het volgende:
@lagu: Eigenlijk lijkt het me ook wel leuk zo'n camping. Zou het alleen voor een vakantie helemaal niks vinden... Maar met Pinkpop zal het vast gezellig worden!

@ennudan: Popstars komt vanavond? :X (Geen andere vriend waarmee je naar de kroeg kan gaan? 't Is dat het Heerlen hier zover vandaan ligt, heb meer zin in de kroeg dan om op visite te gaan bij familie...)
Mini-meet @Pinkpop! Gaan we er even een paar samen drinken! :)
@octagon ik vond het wel grappig.. :)

@mr myst.... lijkt me goed.. mini meet met 12 pils :)

zit nu overigens in de kroeg
  zaterdag 15 januari 2011 @ 20:52:59 #235
53290 laurenzo85
Surfing on the waves of sound
pi_91381473
@ Bartinho:

Nou, ik snap denk ik wel waarom ze het uitmaakt, ze zegt dat ze gewoon niet meer verliefd op me is. En ik had al wel enkele vermoedens, juist omdat ze minder bij mij thuis kwam. Ik vond het wel prima dat ze wat minder tijd bij mij doorbracht, maar wist niet dat het plots onoverkomelijk zou zijn en dat ze er toch wel abrupt een einde aan heeft gemaakt, ook al is het dan maar een pauze.

Op je tweede vraag kan ik zeggen dat het tussen ons gewoon vrij snel is gegaan in onze ontwikkeling. Al vrij snel was het gebruikelijk dat ze min of meer bij mij leefde. Ik kan niet zo goed zeggen waarom ze dat zo graag wilde. Verder dan dit kon eigenlijk niet, maar dan spreken we wel al over de eerste maanden van de relatie. Dat was voor mij best wel een heftige stap. Nu besef ik me eigenlijk dat ze gewoon echt heel graag bij me wilde zijn.

Goofy_goober:

Ik ben 25, zij is 22. Ze is niet per se het type dat van haar vrijheid wilt genieten, dat bleek althans niet uit haar verklaring. Ze sprak juist regelmatig over onze toekomst. Zij was ook echt heel erg verdrietig, misschien meer nog dan ik. Dat er een zekere sleur in de relatie zat ontken ik geen moment, maar dat is toch al zeker wel een jaar, daarom snap ik de timing niet helemaal. Waar ik alleen altijd op hoopte, was dat het wel over zou gaan op het moment dat zij echt op haar zelf ging wonen en we weer wat vaker gewoon af konden spreken. En ik weet niet over welk feestje je het hebt, maar misschien had ik erbij moeten vertellen dat ze in een bar werkt waarbij ze altijd nog even een naborrel doet. We zijn nog studenten en allebei sowieso nachtmensen, dus laat wakker zijn is geen probleem. Bovendien heb ik haar gevraagd of er iemand anders in het spel was en ze zei van niet, dan geloof ik haar.

Ik hoop nog steeds dat het toch een soort bevlieging is, maar begin er minder en minder vertrouwen in te krijgen. Vandaag was overigens weer ondraaglijk, heb me nog nooit zo alleen gevoeld. Ik twijfel echt om haar al voortijdig een keer op te bellen, maar ik heb niet het idee dat dat verstandig is..
pi_91382840
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 januari 2011 19:05 schreef Mr.Myst het volgende:
Heb trouwens mijn ex op een festivalcamping leren kennen, dus wie weet komt je nog wat tegen... ;)
  zaterdag 15 januari 2011 @ 21:37:07 #237
189961 ex
aperture science
pi_91383861
Zucht, ik krijg nog steeds mailtjes van me ex.. er zit nu steeds een dag of 5 tussen, met allemaal suffe dingen over post, honden hangmatten en ga zo maar door :').

Ik heb toch duidelijk gezegd dat ik geen contact meer wou maar blijkbaar is dat een lastig begrip voor haar. :)

Wat leuke huizen nu gezien, ook een paar koop, ga er maandag is serieus wat mee doen :)! Nu slapen want ik ben me toch een partij moe hey :)
The cake is a lie!
  zaterdag 15 januari 2011 @ 22:03:05 #238
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_91384931
quote:
Op zaterdag 15 januari 2011 21:37 schreef ex het volgende:
Zucht, ik krijg nog steeds mailtjes van me ex.. er zit nu steeds een dag of 5 tussen, met allemaal suffe dingen over post, honden hangmatten en ga zo maar door :').

Ik heb toch duidelijk gezegd dat ik geen contact meer wou maar blijkbaar is dat een lastig begrip voor haar. :)

Wat leuke huizen nu gezien, ook een paar koop, ga er maandag is serieus wat mee doen :)! Nu slapen want ik ben me toch een partij moe hey :)
gewoon volhouden kerel!
pi_91386117
Zo, lekker dagje gehad. Goed contact met m'n ex. Geen spanningen enzo. Het kan dus allemaal heel goed ;) zit nu in de trein van Den Bosch naar Heerlen. Misschien dat ik dan wat uitgebreider verslag doe als ik zin heb. Maar niets spectaculairs gebeurd verder
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_91387899
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 januari 2011 22:03 schreef ennudan het volgende:

[..]

gewoon volhouden kerel!
Dat houd ik me vanavond ook voor... ex heeft zo'n regelmatige agenda dat ik weet wanneer ze bij haar nieuwe vriend kan zijn. Merk dat die informatie toch een paar keer naar boven gekomen is deze avond.
pi_91389455
Mijn zus belde mij zojuist om te vertellen dat ze mijn ex probeerde te bellen om te vragen hoe het met haar is want ze was goede vrienden met haar.

Haar vader nam de telefoon op en zei dat ze et zat zijn en dat ze haar keus heeft gemaakt.
Waarop mijn zus boos werd en zei dat ze geen keus heeft gemaakt maar dat jullie dat hebben gedaan (Haar ouders dus)
En dat ze moeten stoppen met manipuleren.

Hij gooide de telefoon erop volgens mijn zus.

Het is gewoon zo klote dat mijn ex zo enorm bang word gemaakt door haar ouders.
Ze weet wat ze wil en dat is met mij doorgaan maar haar ouders maken haar zo enorm bang!

Voelt klote.
pi_91390071
Zo ga straks lekker onder de wol kruipen.. (Denk dat ik trouwens eerst mijn bed moet opdekken :()

Lekker dagje gehad. Laatste anderhalf uur is t kut.. Maar ach, komen we ook wel overheen! Teveel denken en teveel herinneringen is geen goede combi!
  zondag 16 januari 2011 @ 00:13:41 #243
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_91392233
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 januari 2011 22:25 schreef Neo-Mullen het volgende:
Zo, lekker dagje gehad. Goed contact met m'n ex. Geen spanningen enzo. Het kan dus allemaal heel goed ;) zit nu in de trein van Den Bosch naar Heerlen. Misschien dat ik dan wat uitgebreider verslag doe als ik zin heb. Maar niets spectaculairs gebeurd verder
Het boeit je opeens niet meer dat zij en 'Mark' weer bijna een stel zijn?
pi_91392738
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 00:13 schreef goofy_goober het volgende:

[..]

Het boeit je opeens niet meer dat zij en 'Mark' weer bijna een stel zijn?
Wat zwart wit van je... tuurlijk boeit dat wel :')
Sorry dat ik wel een leuke dag heb gehad :')

Ik mag natuurlijk alleen maar huilen hier.
Cuz I'm Mr. Brightside
  zondag 16 januari 2011 @ 00:23:35 #245
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_91392821
Knap van je dat je aan mijn vraag kunt zien dat ik een slechte dag zou hebben gehad. :)
pi_91393030
Ik heb een "weet niet" avond gehad. Dat is nog veel knapper :')

Heb vanavond met een vrouw van wie ik niet zeker is wie het is 38 mails uitgewisseld.

Hoe ik dat precies bedoel?

Nou......eh...."weet niet" ;)
Strek je eens uit !
  zondag 16 januari 2011 @ 00:31:58 #247
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_91393280
En waar ken je haar van dan?
pi_91393383
....denk dat t m'n ex is

edit: iig iemand met erg veel aandacht en kennis voor/over me of anders....veel vrije tijd ;)

[ Bericht 80% gewijzigd door Wanderingwhy op 16-01-2011 00:41:06 ]
Strek je eens uit !
pi_91393726
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 00:23 schreef goofy_goober het volgende:
Knap van je dat je aan mijn vraag kunt zien dat ik een slechte dag zou hebben gehad. :)
Zo negatief als jij overkomt bij het lezen van mijn eerste reactie, doet me wel sterk vermoeden dat je een ellendige dag hebt gehad ja :')
Maar nogmaals, ik heb een goeie dag gehad :D Die mogen ook wel eens voorkomen, jippie!
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_91395268
@ toothless: Klinkt als een ingewikkelde driehoeksrelatie vriend-vriendin-schoonouders. Wat was er precies gebeurd als ik vragen mag?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')