abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91331775
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 19:39 schreef Mr.Myst het volgende:

Hoeveel plaatsen heb je? ;)

Nee grapje hoor.

[..]

Het zou leuk zijn! De afstand van hier tot Den Bosch is ook zoiets hoor. Ik kom dan ook niet met de auto waarschijnlijk, maar met de trein. Even kijken hoe en wat, en anders gewoon 's ochtends met de trein terug. Gaan we er gewoon vanuit dat het laat (of vroeg, 't is maar hoe je het bekijkt, toch?) gaat worden. :)

Pfff, 't is nu toch wel even iets minder. 't Is weer weekend, daarom juist. Het vage gevoel overheerst, aan de ene kant kalm, aan de andere kant een vreemd gevoel van leegte. Het missen van iemand om je heen, samen zijn, leuke dingen doen. Vaak gingen we een filmpje kijken op avonden als deze. Thuis op bed, of in de bios... Maar goed, daar moet ik gewoon nog aan wennen.
Ja ok, jij ook logies met ontbijt. Nog 2 plekken vrij..... ;)
Als de wereld een groot vraagteken voor je is ?
Strek je eens uit !
  vrijdag 14 januari 2011 @ 19:51:10 #177
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_91332251
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 19:27 schreef DerptieDurp het volgende:

[..]

Ze zei nota bene nog voordat we begonnen: "dit is toch wel zonder gevoel he?" Dus ik denk dat meer er voorlopig toch niet in zit :). Ze miste de seks gewoon. En ik had ook wel zin. 1 +1 = 2.
Hoe kun je nou seks hebben zonder gevoel?
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
pi_91333735
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 16:01 schreef Mr.Myst het volgende:

[..]

U vraagt, wij draaien.

[..]

Nou ja, het was niet zozeer dat ze aan mij twijfelde. Ze twijfelde zelf, of dit was wat ze wou. Nu weet ze het zeker. Maar doordat ze zo'n twijfelaar is, twijfel ik aan haar zekerheid :').

Gisteren schoot me nog een uitspraak van haar te binnen.
'Een leven zonder jou kan ik me niet voorstellen, ik zou niet zonder jou willen'. Tja... Dat is blijkbaar ineens veranderd.
Dit is de zoveelste uitspraak van haar die ik hier al neerzet, dat het bijna ongeloofwaardig begint te worden, realiseer ik me. Maar toch zijn dit echt uitspraken die ze heeft gedaan. Die vergeet je ook niet zomaar, en ze schieten me op de gekste momenten te binnen.
Na een tijdje gelurkt te hebben, toch maar eens wat posten.
Als ik zo de beschrijvingen lees van Mr. Myst zit ik ongeveer in hetzelfde schuitje. Vriendin vertelde me ook dat we een perfecte relatie hadden, dat ik de perfecte vriend was, van me hield en haar grote steun en toeverlaten was. Maar opeens had ze twijfels, ze wist niet waarom, een paar weken later was het uit. Denk ook dat ze de verkeerde keuze gemaakt heeft en kan het verder ook absoluut niet begrijpen.
Het is nu 4 weken uit, maar moet wel zeggen dat ik het niet zo zwaar heb als sommige anderen hier, maar dat komt waarschijnlijk ook omdat ik het momenteel te druk heb met andere dingen, en het nog niet echt tot me doordringt daardoor.
pi_91333959
Zo, ff mijn achterlijke teringherrie hier opzetten en morgen gewoon een leuk dagje maken :)
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_91334574
Pfff.. Zat even op mijn facebookprofiel te kijken. Dacht dat ik alle foto's verwijderd had, zie ik ineens dat ik twee profielfoto's heb. Eentje waarop ik alleen op sta, en de ander nog steeds met m'n ex. Snel verwijderd, maar bah... :'( Ach ja. Ooit sta ik ook weer zo, waarschijnlijk met iemand anders...

(Makkelijk getypt... zo voelt het niet)

quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 20:13 schreef lagu het volgende:

[..]

Na een tijdje gelurkt te hebben, toch maar eens wat posten.
Als ik zo de beschrijvingen lees van Mr. Myst zit ik ongeveer in hetzelfde schuitje. Vriendin vertelde me ook dat we een perfecte relatie hadden, dat ik de perfecte vriend was, van me hield en haar grote steun en toeverlaten was. Maar opeens had ze twijfels, ze wist niet waarom, een paar weken later was het uit. Denk ook dat ze de verkeerde keuze gemaakt heeft en kan het verder ook absoluut niet begrijpen.
Het is nu 4 weken uit, maar moet wel zeggen dat ik het niet zo zwaar heb als sommige anderen hier, maar dat komt waarschijnlijk ook omdat ik het momenteel te druk heb met andere dingen, en het nog niet echt tot me doordringt daardoor.
Sterkte... heb je nog iets van haar gehoord? Probeer het achter je te laten, is het enige wat ik je kan meegeven. Hoewel zoiets niet/nauwelijks te accepteren of te begrijpen is... Maar je kan niet anders. Heb je nog enige hoop?

quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 19:51 schreef goofy_goober het volgende:

[..]

Dat vraag ik me ook af. Ik zou geen seks kunnen hebben met m'n ex, zonder weer gevoelens te krijgen.

quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 19:43 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

Ja ok, jij ook logies met ontbijt. Nog 2 plekken vrij..... ;)
Thanks! :)
Maar... wat nou als er zich onverwachts een heleboel dames melden met een gebroken hart die mee willen maar allemaal een slaapplek nodig hebben? ;)
pi_91334790
Seks... it's been a while ;(
Tsja.. ook dat soort dingen ga je wel missen.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_91335136
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 20:26 schreef Mr.Myst het volgende:

[..]

Sterkte... heb je nog iets van haar gehoord? Probeer het achter je te laten, is het enige wat ik je kan meegeven. Hoewel zoiets niet/nauwelijks te accepteren of te begrijpen is... Maar je kan niet anders. Heb je nog enige hoop?

Ik had de eerste 2 weken nog regelmatig contact met haar, wilde ze ook erg graag, ook omdat ze zich schuldig voelt denk ik. Heb haar verteld dat het voor mij beter is om een tijd geen contact te houden, anders kan ik ook niet echt afstand van haar nemen en ga ik mezelf alleen maar voor de gek houden door ergens nog hoop te houden. Hoop natuurlijk dat ze ergens ter bezinning komt, maar ga er niet op rekenen want dan kan het alleen maar tegenvallen. Maar heb inderdaad nogal moeite met het te accepteren/begrijpen, omdat het voor mij onbegrijpbaar is dat je door een twijfel zonder duidelijke reden er zomaar een punt achter kan zetten.
pi_91335401
quote:

[..]

Condoom gebruiken?
Strek je eens uit !
pi_91335551
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 20:26 schreef Mr.Myst het volgende:
.
Thanks! :)
Maar... wat nou als er zich onverwachts een heleboel dames melden met een gebroken hart die mee willen maar allemaal een slaapplek nodig hebben? ;)
Ik heb behalve een groot hart ook een groot bed ;)
Strek je eens uit !
pi_91337282
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 20:35 schreef lagu het volgende:

[..]

Ik had de eerste 2 weken nog regelmatig contact met haar, wilde ze ook erg graag, ook omdat ze zich schuldig voelt denk ik. Heb haar verteld dat het voor mij beter is om een tijd geen contact te houden, anders kan ik ook niet echt afstand van haar nemen en ga ik mezelf alleen maar voor de gek houden door ergens nog hoop te houden. Hoop natuurlijk dat ze ergens ter bezinning komt, maar ga er niet op rekenen want dan kan het alleen maar tegenvallen. Maar heb inderdaad nogal moeite met het te accepteren/begrijpen, omdat het voor mij onbegrijpbaar is dat je door een twijfel zonder duidelijke reden er zomaar een punt achter kan zetten.
Vrouwen... Ik snap het ook niet. Maar wat mij hier ook gezegd werd, misschien moet je het wel niet willen begrijpen. Dat betekent niet dat het me niet meer door m'n hoofd spookt na 8 weken. Ik denk meerdere malen per dag aan haar beslissing (laat staan hoeveel ik 'gewoon' met haar bezig ben), of ze niet enorm 'dom' bezig is...

Natuurlijk ken ik je situatie niet, maar reken niet op bezinning. Dat heb ik wel gedaan, in ieder geval heel sterk gehoopt. Ik hoop ergens nog steeds dat het goed gaat komen, maar het besef begint meer en meer door te dringen dat dat er niet in zit, voorlopig niet. Misschien zijn we over een jaar wel weer bij elkaar, voorlopig creëren we afstand. Dat wilde ze in eerste instantie ook niet, maar nu vindt ze het ook beter. Enerzijds heb ik daar vrede mee, anderzijds vind ik het moeilijk te accepteren dat ze ook afstand wil (terwijl ze dat eerst niet wilde, door me bijvoorbeeld op haar verjaardag uit te nodigen).

Ik heb nog steeds geen afleiding, dus wat dat betreft gaat het verwerken een stuk lastiger. Wat dat betreft is het fijn dat ik binnenkort toch wel werk heb.

quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 20:30 schreef Neo-Mullen het volgende:
Same here. Dat ga je inderdaad ook missen. Maar dat komt wel weer een keer. Ik ben niet iemand die tijdens het uitgaan voor een ONS gaat...

quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 20:39 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

Condoom gebruiken?
:') _O-

quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 20:41 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

Dan weet ik wat ik mee moet nemen.

oordopjes

* Mr.Myst gaat tv kijken...

[ Bericht 0% gewijzigd door Mr.Myst op 14-01-2011 21:21:40 ]
  vrijdag 14 januari 2011 @ 21:59:18 #186
53290 laurenzo85
Surfing on the waves of sound
pi_91340806
Ik meld me... Samenvatting staat onderop.

Het was zaterdagnacht rond 4 uur, ik was min of meer voor haar opgebleven omdat ik het gevoel al had dat er iets niet lekker zat en ze over het algemeen best vaak (spontaan) naar mij toekomst 's nachts. Dat deed ze dus al enkele weken niet meer zo veel vandaar dat ik een en ander vermoedde. Ze smst me met een uiterst leuk verhaaltje over wat ze meegemaakt die nacht heeft en dat ze in de bus zit naar haar huis. Helemaal achteraan het smsje meldt ze dat 'we moeten praten'. Dan weet je al hoe laat het is en ik heb haar gebeld om te zeggen wat er aan de hand was.. Ze wilde het eerst niet zeggen over de telefoon, wat ik wel snap, maar ik zei dat ik echt niet kon gaan slapen zonder dat ze me vertelde wat er aan de hand was. Ze begon direct te huilen en zei dat ze niet goed wist of ze nog verliefd op me was, of ze nog de gevoelens voor me had, maar dat ze nog wel van me houdt.

Volgende dag hadden we uiteindelijk bij mij afgesproken om het nader te bespreken. Ze was de hele tijd in tranen, maar verder wel duidelijk. Zelfde verhaal en het concludeert nu in een break. Het einde van de maand komen we weer bij elkaar om te kijken hoe het nu verder gaat. Omdat haar halve garderobe en inboedel (haar computer heeft bijvoorbeeld altijd hier gestaan) hier stond heeft ze gisteren nog wel haar spullen opgehaald, dus heb ik haar nog gezien. Heel pijnlijk moment voor mij, om mijn kamer na lange tijd ineens weer zonder haar (waar ik ook aan gewend ben geraakt) spullen te zien. Zij was er gek genoeg best gelaten onder.

We hadden 2 jaar en 3 maanden een relatie, waarbij ik nooit heb getwijfeld aan haar liefde voor mij. Ik heb daarentegen al best vaak mijn twijfels gehad, omdat ik er moeite mee had dat het voor haar zo vanzelfsprekend was om bij mij thuis te zijn. Ik woon met 12 huisgenoten, grote woonkamer en veel gezelligheid, terwijl zij helemaal alleen woont, dus ik snap het wel, maar ik had er moeite mee haar dagelijks te zien. Natuurlijk is ze mijn vriendinnetje, maar 7 dagen per week is wel heel erg veel. Ik had het gevoel dat we op deze manier een beetje langs elkaar heen leefden en verloor zodoende een beetje mijn interesse in haar. Ik heb regelmatig aangekaard dat ik het leuker en beter voor onze relatie zou vinden als ze wat meer op zichzelf ging wonen, maar in de praktijk gebeurde dat niet echt. Ik had het gevoel een avondje 'vrij' te zijn als ze niet bij me was. Dat is niet goed, maar ik heb het nooit echt aangekaart, in de veronderstelling dat het wel goed zou komen met mijn gevoelens voor haar. Ik vond de relatie altijd erg prettig en fijn: zoveel leuke dingen gedaan! Ik stuurde haar elke nacht een smsje voordat ik ging slapen, vind het vreselijk dat ik dat niet meer kan doen en ook om niks meer van haar te horen. Ik weet ook niet wat ik moet denken van het feit dat ze mij niks meer stuurt.

Goed, het is natuurlijk nog niet helemaal uit, we zijn nog 'on a break', maar ik heb eerder het idee dat het een uitstel van executie is. Voor mijn gevoel heeft ze de beslissing al gemaakt. En ook al heeft ze dat niet, dan nog wordt het (ook voor mij) een lastige keuze of we weer zomaar een doorstart zullen maken. Ik kan het eigenlijk gewoon niet geloven hoe snel alles ineens is gegaan. Ik zag het zoals gezegd dus al een beetje aankomen en wilde haar er ook deze week mee confronteren, maar ze was me dus uiteindelijk net even voor, wat de klap natuurlijk net even harder aan doet komen. Nu zit ik dan weer alleen op mijn kamertje, alsof ze er nooit geweest is. Verschrikkelijk gevoel...

Samenvatting:

2,5 jaar relatie. Ze kaart toch enigszins onverwacht haar twijels aan en nu hebben we een break met een waarschijnlijk kleine kans op voortzetting/verbetering...
pi_91342152
@laurenzo85:
Tja, bijna een week verder dus?

Correct me if I'm wrong, maar ik proef nog een diffuus gevoel bij je? Er wel/niet mee kunnen leven? Heeft dat te maken met dat zij je "net even voor" was? Of speelt er toch wel wat meer mee?

Je sluit af met "verschrikkelijk gevoel" dus daarmee geef je al aan dat het je veel doet.

Wat een bijna algemene regel is, is dat je het wat ruimte en rust moet geven. Zowel voor jou als voor haar zijn er nu veel emotionele stofwolken en die moeten eerst neerdalen. Veel mensen zullen een liefde willen redden door er met veel energie tegenaan te gaan, te vechten voor een relatie, maar veelal bereik je dan een averechts resultaat. Let wel; dit zijn algemene ervaringsregels en elke relatie is een unieke relatie tussen unieke mensen. Wat ik zeg is dus maar een leidraad.

Wat meespeelt; ruimte en rust geeft jouw "ex" hetzelfde gevoel als dat het jou nu doet. Het laat je "ex" (ik gebruik dit nu, ik lees dat jullie "on a break" zitten) jou net zo missen als jij haar mist. En dat is een van de belangrijke effecten van die ruimte en rust-leidraad.
Twijfel, onrust, wat dan ook, zullen uiteindelijk verdwijnen met de emotionele stofwolken en als daar nog liefde zit komt ie vanzelf weer naar voren.

Ik hoop dat je wat hebt aan deze woorden. Sterkte en post als je ineens merkt dat je denkt in een soort emotionele achtbaan denkt te zitten; er zijn er velen hier die je dan een warm welkom bij de club gaan heten, volstrekt normaal allemaal! ;)
Strek je eens uit !
pi_91342375
@Laurenzo.

Balen voor je. Welkom hier :).

Wat ik me even afvraag als ik brutaal nieuwsgierig mag zijn, je zegt dat je het fijner vond als zij wat mer op zichzelf was en dat het zelfs voelde als een avondje vrij als ze er niet was. Waar kwam dat dan door?
  vrijdag 14 januari 2011 @ 22:22:47 #189
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_91342506
laurenzo.. heftig verhaal. wellicht dat een break je meer inzicht kan geven in je eigen gevoelens en voor haar in die van haar. bedenk wel hoe plotseling het ook lijkt dat is de breuk voor de ander vaak niet. gaat al veel denken etc aan vooraf. vandaar misschien haar gelatenheid.
probeer rustig te overdenken wat je wil. zeker gezien je eerdere twijfels. sterkte!
If you don't like me, remember that it's mind over matter. I don't mind, and you don't matter.
pi_91343902
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 20:30 schreef Neo-Mullen het volgende:
... of je gaat in een soort 'sexloze-stand' :')
Dat is nl. wat ik ervaar in periodes zonder vriendin.
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 20:41 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

Goed bezig ww ;)
  vrijdag 14 januari 2011 @ 22:45:48 #191
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_91344214
quote:
Op vrijdag 14 januari 2011 22:41 schreef Octagon het volgende:

[..]

... of je gaat in een soort 'sexloze-stand' :')
Dat is nl. wat ik ervaar in periodes zonder vriendin.
en ik maar denken dat ik de enige was. of zou het de leeftijd zijn?
If you don't like me, remember that it's mind over matter. I don't mind, and you don't matter.
pi_91344330
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 22:45 schreef ennudan het volgende:

[..]

en ik maar denken dat ik de enige was. of zou het de leeftijd zijn?
>:)
Ik ben wel nog wat ouder als jij hé .... maar wees gerust : eens die vriendin er terug is... *)
  vrijdag 14 januari 2011 @ 22:48:14 #193
53290 laurenzo85
Surfing on the waves of sound
pi_91344354
Bedankt voor de snelle reacties al allemaal..

@ Wanderingwhy: Tja, diffuus gevoel... Het is ineens allemaal zo 'plotseling'.. We zijn ruim 2 jaar samen, hebben nooit echt problemen gehad onderling, weinig frictie. Dan verwacht ik gewoon niet dat het ineens over is, zonder contact en dergelijke. Hier hadden we dan misschien best samen uit kunnen komen, met welke afloop dan ook, als ze eerder hiermee was gekomen. Ik verlies, ook al had ik al het idee dat er met haar iets niet lekker zat, toch zomaar de persoon waar ik het meest op vertouw, liefheb en niet in de laatste plaats mijn steun en toeverlaat.

@ Jolene22: Vanaf het moment dat wij wat kregen is ze eigenlijk altijd bij mij thuis geweest. Ik was relationeel gezien een groentje en van het ene op het andere moment is ze mijn huis als haar huis gaan beschouwen, wat best wel een heftige verandering geweest is voor me. Ineens slaapt er iemand zo'n vijf dagen per weer bij je. Dat vond ik niet zo erg in het begin, maar al vrij snel voelde ik me toch wel beperkt in mijn vrijheid. Het continu sociaal doen en niet even rustig terug kunnen trekken op je eigen kamer. Dat had dan wel zijn weerslag op mijn gevoelens voor haar.

@ ennudan: Daar ben ik me van bewust, dat maakt het echter des te frustrerender dat ze niet meteen naar mij is gekomen. Ik heb dat zelf ook nooit gedaan, maar bij mij ging het altijd wel weer over, denk ik. Ik houd zoveel van haar, dat ik dat nooit echt als een rede zag om te stoppen met de relatie, ook al was ik dan niet echt verliefd op dat moment.

Nu maar weer even de kroeg in..
  vrijdag 14 januari 2011 @ 23:02:27 #194
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_91345233
quote:
Op vrijdag 14 januari 2011 22:47 schreef Octagon het volgende:

[..]

>:)
Ik ben wel nog wat ouder als jij hé .... maar wees gerust : eens die vriendin er terug is... *)
dan wordt bij de beesten af zeker? :)

heb zo'n periode eerder gehad... heftige tijd met andere ex en heb toen echt 8 maanden niet eens aan sex gedacht. raar?
bedenk me nu wel ineens dat je dan wel makkelijker met vrouwen omgaat en zij met jou :)
pi_91347047
@ Laurenzo : kut man hoe dat gelopen is. alhoewel jouw relatie iets meer samen en langer was dan de mijne, herken ik echt je verhaal....
Verschil is echter dat ik heel goed weet waarom mijn ex het uit heeft gemaakt, en zoals ik jouw verhaal lees kwam het voor jou echt uit het niets?

Lijkt me echt een kut situatie, vooral omdat je niet weet wat je wel en niet anders aan had moeten pakken. Zat je ex er niet mee dat jij liever wat meer tijd apart spendeerde, of was het misschien zo dat zij ''verder'' wou gaan in de relatie dan dat jij dit wou? ( Omdat je zegt dat jij liever had dat jullie iets minder samen waren?)

Ik merk trouwens wel dat ik enorm onzeker ben geworden bij meiden wanneer het gaat om gevoelens etc. Niet als het gaat om oppervlakkige dingen als zoenen / een ONS na een avondje uitgaan ofzo, maar wanneer er meer bij komt kijken dan dat merk ik dat ik enorm onzeker geworden ben. Vooral als ik zo' n verhaal van Laurenzo lees, ben ik gewoon bijna bang om weer aan een relatie te beginnen....

Die meid van oud en nieuw vindt mij volgens mij overduidelijk leuk. Ze kwam voor mij helemaal naar dat feest, begon me daarna te sms' en, hoor het van haar beste vriendin etc, maar toch ben ik echt veel te schijterig om een move naar haar te maken. Sex hebben we al gehad, maar nu het misschien wat ''meer'' zou kunnen worden tussen ons durf ik gewoon helemaal niets, zo bang ben ik om een blauwtje te lopen oid, terwijl ik voor 95% zeker weet dat ze positief zou reageren op de vraag of ze een date met me zou willen oid...
pi_91347159
Herkenbaar hoor. Ik mis het wel, maar dan meer in de zin van dat het iets heel speciaals is wat je met je ex deelde...

Niet de behoefte om met de eerste de beste die je tegen komt het bed in te duiken. Kan me ook niet voorstellen zo'n gevoel ooit te hebben. Dat moet ook bij je passen lijkt me.

Edit: reactie op het verhaal van ennudan enzo (mobiel fokken, niet altijd even handig... :) )
pi_91352510
quote:

[..]

Ik neem aan dat je ook wel eens masturbeert toch? Nou dit is gewoon masturbatie maar dan wat uitgebreider. Als mevrouw gevoelens voor mij had gehad, dan zou ik dat ook niet meer wegblokken en haar liefhebben met heel mn hart, maar aangezien ze geen relatie met me wil en geen gevoelens voor mij heeft, behandel ik haar nu op zn hardst gezegd gewoon als een neukertje. Ze heeft het zelf uitgemaakt, ze komt zelf weer aan mn deur kloppen als ze zin heeft in een lekkere sekspartij, dus waarom zou ik me ergens schuldig over voelen laat staan me druk maken? Het is haar beslissing. Ik ben een man die liefdesverdriet heeft gehad maar daar nu langzaam overheen begint te krabbelen, en als zij voor mn deur staat ga ik echt geen nee zeggen. Je moet genieten van het leven zeggen ze altijd. En dat doe ik dus bij deze.
pi_91353515
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 januari 2011 00:45 schreef DerptieDurp het volgende:

[..]

Ik neem aan dat je ook wel eens masturbeert toch? Nou dit is gewoon masturbatie maar dan wat uitgebreider. Als mevrouw gevoelens voor mij had gehad, dan zou ik dat ook niet meer wegblokken en haar liefhebben met heel mn hart, maar aangezien ze geen relatie met me wil en geen gevoelens voor mij heeft, behandel ik haar nu op zn hardst gezegd gewoon als een neukertje. Ze heeft het zelf uitgemaakt, ze komt zelf weer aan mn deur kloppen als ze zin heeft in een lekkere sekspartij, dus waarom zou ik me ergens schuldig over voelen laat staan me druk maken? Het is haar beslissing. Ik ben een man die liefdesverdriet heeft gehad maar daar nu langzaam overheen begint te krabbelen, en als zij voor mn deur staat ga ik echt geen nee zeggen. Je moet genieten van het leven zeggen ze altijd. En dat doe ik dus bij deze.
Ik zou dat niet kunnen, zo snel al neuken met je ex. Maar goed, dat gezegd hebbende... mijn ex en ik zijn weer bij elkaar. Sinds 4 weken.
Ik chill in de rimboe, ergens in een dal in het berggebied van Sichuan. Als ik niet op een stuk bamboe knauw, troll ik op Fok!
pi_91353959
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 januari 2011 01:04 schreef Pan.da het volgende:

[..]

Ik zou dat niet kunnen, zo snel al neuken met je ex. Maar goed, dat gezegd hebbende... mijn ex en ik zijn weer bij elkaar. Sinds 4 weken.
Proficiat! Hoeveel tijd zat er tussen?
Strek je eens uit !
pi_91356512
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 januari 2011 01:04 schreef Pan.da het volgende:

[..]

Liever met mn ex dan met iemand anders voorlopig. Ben nog niet toe aan iets nieuws. En ik zie ook nog op tegen het hele "elkaar leren kennen" en "band opbouwen". Moet er niet aan denken. Met mn ex is het gewoon nog vertrouwd en fijn. Iedereen gaat anders met die dingen om denk ik.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')