Ja ok, jij ook logies met ontbijt. Nog 2 plekken vrij.....quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:39 schreef Mr.Myst het volgende:
Hoeveel plaatsen heb je?
Nee grapje hoor.
[..]
Het zou leuk zijn! De afstand van hier tot Den Bosch is ook zoiets hoor. Ik kom dan ook niet met de auto waarschijnlijk, maar met de trein. Even kijken hoe en wat, en anders gewoon 's ochtends met de trein terug. Gaan we er gewoon vanuit dat het laat (of vroeg, 't is maar hoe je het bekijkt, toch?) gaat worden.
Pfff, 't is nu toch wel even iets minder. 't Is weer weekend, daarom juist. Het vage gevoel overheerst, aan de ene kant kalm, aan de andere kant een vreemd gevoel van leegte. Het missen van iemand om je heen, samen zijn, leuke dingen doen. Vaak gingen we een filmpje kijken op avonden als deze. Thuis op bed, of in de bios... Maar goed, daar moet ik gewoon nog aan wennen.
Hoe kun je nou seks hebben zonder gevoel?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:27 schreef DerptieDurp het volgende:
[..]
Ze zei nota bene nog voordat we begonnen: "dit is toch wel zonder gevoel he?" Dus ik denk dat meer er voorlopig toch niet in zit. Ze miste de seks gewoon. En ik had ook wel zin. 1 +1 = 2.
Na een tijdje gelurkt te hebben, toch maar eens wat posten.quote:Op donderdag 13 januari 2011 16:01 schreef Mr.Myst het volgende:
[..]
U vraagt, wij draaien.
[..]
Nou ja, het was niet zozeer dat ze aan mij twijfelde. Ze twijfelde zelf, of dit was wat ze wou. Nu weet ze het zeker. Maar doordat ze zo'n twijfelaar is, twijfel ik aan haar zekerheid.
Gisteren schoot me nog een uitspraak van haar te binnen.
'Een leven zonder jou kan ik me niet voorstellen, ik zou niet zonder jou willen'. Tja... Dat is blijkbaar ineens veranderd.
Dit is de zoveelste uitspraak van haar die ik hier al neerzet, dat het bijna ongeloofwaardig begint te worden, realiseer ik me. Maar toch zijn dit echt uitspraken die ze heeft gedaan. Die vergeet je ook niet zomaar, en ze schieten me op de gekste momenten te binnen.
Sterkte... heb je nog iets van haar gehoord? Probeer het achter je te laten, is het enige wat ik je kan meegeven. Hoewel zoiets niet/nauwelijks te accepteren of te begrijpen is... Maar je kan niet anders. Heb je nog enige hoop?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:13 schreef lagu het volgende:
[..]
Na een tijdje gelurkt te hebben, toch maar eens wat posten.
Als ik zo de beschrijvingen lees van Mr. Myst zit ik ongeveer in hetzelfde schuitje. Vriendin vertelde me ook dat we een perfecte relatie hadden, dat ik de perfecte vriend was, van me hield en haar grote steun en toeverlaten was. Maar opeens had ze twijfels, ze wist niet waarom, een paar weken later was het uit. Denk ook dat ze de verkeerde keuze gemaakt heeft en kan het verder ook absoluut niet begrijpen.
Het is nu 4 weken uit, maar moet wel zeggen dat ik het niet zo zwaar heb als sommige anderen hier, maar dat komt waarschijnlijk ook omdat ik het momenteel te druk heb met andere dingen, en het nog niet echt tot me doordringt daardoor.
Dat vraag ik me ook af. Ik zou geen seks kunnen hebben met m'n ex, zonder weer gevoelens te krijgen.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:51 schreef goofy_goober het volgende:
[..]
Hoe kun je nou seks hebben zonder gevoel?
Thanks!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:43 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Ja ok, jij ook logies met ontbijt. Nog 2 plekken vrij.....
Ik had de eerste 2 weken nog regelmatig contact met haar, wilde ze ook erg graag, ook omdat ze zich schuldig voelt denk ik. Heb haar verteld dat het voor mij beter is om een tijd geen contact te houden, anders kan ik ook niet echt afstand van haar nemen en ga ik mezelf alleen maar voor de gek houden door ergens nog hoop te houden. Hoop natuurlijk dat ze ergens ter bezinning komt, maar ga er niet op rekenen want dan kan het alleen maar tegenvallen. Maar heb inderdaad nogal moeite met het te accepteren/begrijpen, omdat het voor mij onbegrijpbaar is dat je door een twijfel zonder duidelijke reden er zomaar een punt achter kan zetten.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:26 schreef Mr.Myst het volgende:
[..]
Sterkte... heb je nog iets van haar gehoord? Probeer het achter je te laten, is het enige wat ik je kan meegeven. Hoewel zoiets niet/nauwelijks te accepteren of te begrijpen is... Maar je kan niet anders. Heb je nog enige hoop?
Condoom gebruiken?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:51 schreef goofy_goober het volgende:
[..]
Ik heb behalve een groot hart ook een groot bedquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:26 schreef Mr.Myst het volgende:
.
Thanks!
Maar... wat nou als er zich onverwachts een heleboel dames melden met een gebroken hart die mee willen maar allemaal een slaapplek nodig hebben?
Vrouwen... Ik snap het ook niet. Maar wat mij hier ook gezegd werd, misschien moet je het wel niet willen begrijpen. Dat betekent niet dat het me niet meer door m'n hoofd spookt na 8 weken. Ik denk meerdere malen per dag aan haar beslissing (laat staan hoeveel ik 'gewoon' met haar bezig ben), of ze niet enorm 'dom' bezig is...quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:35 schreef lagu het volgende:
[..]
Ik had de eerste 2 weken nog regelmatig contact met haar, wilde ze ook erg graag, ook omdat ze zich schuldig voelt denk ik. Heb haar verteld dat het voor mij beter is om een tijd geen contact te houden, anders kan ik ook niet echt afstand van haar nemen en ga ik mezelf alleen maar voor de gek houden door ergens nog hoop te houden. Hoop natuurlijk dat ze ergens ter bezinning komt, maar ga er niet op rekenen want dan kan het alleen maar tegenvallen. Maar heb inderdaad nogal moeite met het te accepteren/begrijpen, omdat het voor mij onbegrijpbaar is dat je door een twijfel zonder duidelijke reden er zomaar een punt achter kan zetten.
Same here. Dat ga je inderdaad ook missen. Maar dat komt wel weer een keer. Ik ben niet iemand die tijdens het uitgaan voor een ONS gaat...quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:30 schreef Neo-Mullen het volgende:
Seks... it's been a while
Tsja.. ook dat soort dingen ga je wel missen.
quote:
Dan weet ik wat ik mee moet nemen.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:41 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Ik heb behalve een groot hart ook een groot bed
... of je gaat in een soort 'sexloze-stand'quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:30 schreef Neo-Mullen het volgende:
Seks... it's been a while
Tsja.. ook dat soort dingen ga je wel missen.
Goed bezig wwquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:41 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Ik heb behalve een groot hart ook een groot bed
en ik maar denken dat ik de enige was. of zou het de leeftijd zijn?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:41 schreef Octagon het volgende:
[..]
... of je gaat in een soort 'sexloze-stand'![]()
Dat is nl. wat ik ervaar in periodes zonder vriendin.
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:45 schreef ennudan het volgende:
[..]
en ik maar denken dat ik de enige was. of zou het de leeftijd zijn?
dan wordt bij de beesten af zeker?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:47 schreef Octagon het volgende:
[..]
![]()
Ik ben wel nog wat ouder als jij hé .... maar wees gerust : eens die vriendin er terug is...
Ik neem aan dat je ook wel eens masturbeert toch? Nou dit is gewoon masturbatie maar dan wat uitgebreider. Als mevrouw gevoelens voor mij had gehad, dan zou ik dat ook niet meer wegblokken en haar liefhebben met heel mn hart, maar aangezien ze geen relatie met me wil en geen gevoelens voor mij heeft, behandel ik haar nu op zn hardst gezegd gewoon als een neukertje. Ze heeft het zelf uitgemaakt, ze komt zelf weer aan mn deur kloppen als ze zin heeft in een lekkere sekspartij, dus waarom zou ik me ergens schuldig over voelen laat staan me druk maken? Het is haar beslissing. Ik ben een man die liefdesverdriet heeft gehad maar daar nu langzaam overheen begint te krabbelen, en als zij voor mn deur staat ga ik echt geen nee zeggen. Je moet genieten van het leven zeggen ze altijd. En dat doe ik dus bij deze.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:51 schreef goofy_goober het volgende:
[..]
Ik zou dat niet kunnen, zo snel al neuken met je ex. Maar goed, dat gezegd hebbende... mijn ex en ik zijn weer bij elkaar. Sinds 4 weken.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:45 schreef DerptieDurp het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je ook wel eens masturbeert toch? Nou dit is gewoon masturbatie maar dan wat uitgebreider. Als mevrouw gevoelens voor mij had gehad, dan zou ik dat ook niet meer wegblokken en haar liefhebben met heel mn hart, maar aangezien ze geen relatie met me wil en geen gevoelens voor mij heeft, behandel ik haar nu op zn hardst gezegd gewoon als een neukertje. Ze heeft het zelf uitgemaakt, ze komt zelf weer aan mn deur kloppen als ze zin heeft in een lekkere sekspartij, dus waarom zou ik me ergens schuldig over voelen laat staan me druk maken? Het is haar beslissing. Ik ben een man die liefdesverdriet heeft gehad maar daar nu langzaam overheen begint te krabbelen, en als zij voor mn deur staat ga ik echt geen nee zeggen. Je moet genieten van het leven zeggen ze altijd. En dat doe ik dus bij deze.
Proficiat! Hoeveel tijd zat er tussen?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 01:04 schreef Pan.da het volgende:
[..]
Ik zou dat niet kunnen, zo snel al neuken met je ex. Maar goed, dat gezegd hebbende... mijn ex en ik zijn weer bij elkaar. Sinds 4 weken.
Liever met mn ex dan met iemand anders voorlopig. Ben nog niet toe aan iets nieuws. En ik zie ook nog op tegen het hele "elkaar leren kennen" en "band opbouwen". Moet er niet aan denken. Met mn ex is het gewoon nog vertrouwd en fijn. Iedereen gaat anders met die dingen om denk ik.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 01:04 schreef Pan.da het volgende:
[..]
Ik zou dat niet kunnen, zo snel al neuken met je ex. Maar goed, dat gezegd hebbende... mijn ex en ik zijn weer bij elkaar. Sinds 4 weken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |