abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 14 januari 2011 @ 12:47:34 #151
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_91310955
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 12:45 schreef Jolene22 het volgende:

[..]

Wat een domme tuthola dan dat ze dat tegen je zegt. Echt, sommige mensen...

Waarschijnlijk was jij het gewoon niet voor haar. Je kan een geweldige vriend zijn geweest maar gewoon niet degene voor haar. Dat valt ook niet goed uit te leggen maar aan de andere kant denk ik wel dat het een groot compliment is dat ze het zo fijn met jou heeft gehad. Er komt heus wel een meid voorbij die jouw inspanningen en toewijding wel kan waarderen.
En als hij nou de enige was tegen wie zulke dingen gezegd waren.... mijn ex had daar ook een handje van :)
If you don't like me, remember that it's mind over matter. I don't mind, and you don't matter.
pi_91311297
Ach mijn ex smste me gister dat ze me mist en moet huilen als ze aan de breuk denkt enzo. Ik heb haar duidelijk gemaakt dat ik niks met die info kan en dergelijke smsjes ook niet van haar wil ontvangen , simpel omdat het geen van ons helpt.
pi_91311394
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 12:47 schreef ennudan het volgende:

[..]

En als hij nou de enige was tegen wie zulke dingen gezegd waren.... mijn ex had daar ook een handje van :)
Ach, hier heeft ex in één adem gezegd dat ze een nieuwe vriend had, en dat ik een "goeike" en haar "steun en toeverlaat" was... tja, dan sta je ff met je mond vol tanden.

* Octagon kan nu met die uitspraken 'lachen'... ttz. ze doen me niet véél - geen tranen meer in de ogen ! Hell yeah baby ! ;)

[ Bericht 0% gewijzigd door Octagon op 14-01-2011 12:58:53 (al die werkwoorden...) ]
  vrijdag 14 januari 2011 @ 12:57:29 #154
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_91311424
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 12:56 schreef Octagon het volgende:

[..]

Ach, hier heeft ex in één adem gezegd dat ze een nieuwe vriend was, en dat ik een "goeike" en haar "steun en toeverlaat" was... tja, dan sta je ff met je mond vol tanden.

* Octagon kan nu met die uitspraken 'lachen'... ttz. ze doen me niet véél - geen tranen meer in de ogen ! Hell yeah baby ! ;)
Octagon is goed bezig!!!! King of the topic :)
If you don't like me, remember that it's mind over matter. I don't mind, and you don't matter.
pi_91311428
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 12:54 schreef undissputed het volgende:
Ach mijn ex smste me gister dat ze me mist en moet huilen als ze aan de breuk denkt enzo. Ik heb haar duidelijk gemaakt dat ik niks met die info kan en dergelijke smsjes ook niet van haar wil ontvangen , simpel omdat het geen van ons helpt.
Knap hoor. Ik heb dat nooit gekund moet ik zeggen.
pi_91311616
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 12:57 schreef ennudan het volgende:

[..]

Octagon is goed bezig!!!! King of the topic :)
Lol.
Het is waar dat ik de rollercoasterritjes al een tijdje vanaf de zijlijn sta te bekijken, maar ik weet dat het "misgevoel" nog wel een paar keer zijn lelijke hoofd zal laten zien. }:|

Nu nog iemand tegenkomen die me dat zegt tijdens de relatie ;)
pi_91312055
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 12:25 schreef undissputed het volgende:

[..]

Dit over romantiseren klopt zeker, ik heb dat ook zeker gehad in de tijden van twijfel.. Nu de afgelopen paar dagen krijg ik het besef dat de relatie helemaal niet zo goed was en zelfs ongezond werd in de maanden voor de breuk. En ik weet ook dat dit 'verdriet' helemaal overgaat, het komt nu alleen nog in golven.
Zodra je gaat nadenken over de slechte dingen in je relatie dan ga je al de goede kant uit. In een relatie is niet alles perfect en om je juist op die dingen te focussen verwerk je het iets sneller. Nog belangrijker is als je het gaat accepteren. Op gegeven moment is al het overanalyseren over je relatie wel voorbij en dan kun je het een plekje geven. Van dit heb ik fout gedaan, dat heeft zij fout gedaan --> Accepteren --> En weer verder gaan (ondertussen heb je weer een nieuwe levens les gehad)

@ Jolene22: Mijn relatie heeft net geen 2 jaar geduurd en het is eind september uitgegaan. Nu is het dus bijna 4 maanden uit. Wat bij mij apart was is, dat de eerste maand ik niet echt verdrietig was (ontkenning denk ik..). Toen het een maand uit was leek het alsof ik een keiharde klap in mijn gezicht kreeg. Toen heb ik twee maanden er bij gelopen als een zombie, ik was ontzettend depri, wou niets eten en kon alleen maar huilen, huilen en nog eens huilen. Afleiding zoeken hielp mij niet want ik dacht alleen maar: Ow dit hebben hij en ik ook eens gedaan en het is wel leuk, maar zou het niet nog leuker geweest zijn als hij er bij was. Daarnaast om niet verdrietig te zijn, ging ik een soort van wrok tegen hem koesteren (die nu wel gelukkig weg is :P)

Sinds december begon ik weer een beetje nomaal te doen. Ik begon me te focussen op de slechte eigenschappen etc. Mijn ex was ontzettend jaloers en bezitterig, ik had ook geen contact meer met mijn vroegere mannelijke vrienden. Wat heb ik dus gedaan: Ik ging alles doen wat ik in mijn relatie niet kon. Doen wat IK leuk vind en afspreken met wie IK wou. Nu ben ik er achter dat mijn relatie al 6 maanden voor de breuk niet meer leuk was, maar omdat het een gewoonte was bleef je bij elkaar hangen.

En af en toe komen die momenten dat je terug denkt aan vroeger, soms is dat dan even slikken en ga je weer verder met andere dingen. Ik sta er niet meer lang bij stil en probeer gewoon allerlei dingen te doen die mij gelukkig maken.

Mijn excuus voor het epistel, hoop alleen dat het misschien wat helpt. Een tijd terug had ik hier een zin neergezet die ik wel erg grappig vond, maar ook best inspirerend (had die zelf ook gelezen op een ander forum en ik deel hem hier even met jullie)

"Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten."
pi_91314331
Net gehoord dat ik geslaagd ben voor mijn opleiding. :)
Jullie begrijpen dat ik erg blij ben.
pi_91315129
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 12:45 schreef Jolene22 het volgende:

[..]

Wat een domme tuthola dan dat ze dat tegen je zegt. Echt, sommige mensen...

Waarschijnlijk was jij het gewoon niet voor haar. Je kan een geweldige vriend zijn geweest maar gewoon niet degene voor haar. Dat valt ook niet goed uit te leggen maar aan de andere kant denk ik wel dat het een groot compliment is dat ze het zo fijn met jou heeft gehad. Er komt heus wel een meid voorbij die jouw inspanningen en toewijding wel kan waarderen.
Natuurlijk is het een groot compliment, zo zou ik het ook op moeten vatten. Het maakt het onbegrip op dit moment gewoon nog groter. Gezien haar verleden, een hele slechte vorige relatie, de relatie die ze met mij had die zo goed was, het warme nest waarin ze terechtgekomen was...

Het lijkt net of ik mezelf hier op zit te hemelen, verre van dat. Als dat zo was, had ik er niet zoveel moeite mee gehad, want dan had ik hetzelfde gedacht als jij zegt: 'Er komt heus wel een meid voorbij die jouw inspanningen en toewijding wel kan waarderen'.
Dat gevoel heb ik op dit moment gewoon totaal niet. Maar dat ligt aan mezelf, en dat moet veranderen.
Ik kan wel zeggen dat ik me de laatste twee dagen íets beter voel, de boel een klein beetje van me af kan zetten. Het emotionele is eraf. Ik denk dat het enorm scheelt dat ik de afgelopen dagen beter geslapen heb. Het slapen gaat nog verre van optimaal, maar deze slaaptabletten werken wel iets beter dan de vorige. Omdat ik wat meer uitgerust ben, is het emotionele randje er een beetje vanaf.

quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 12:47 schreef ennudan het volgende:

[..]

Wat dat betreft sterkt het me daarin door te weten dat ik echt niet de enige ben. Aan de andere kant gun je dit niemand...

quote:
10s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 13:56 schreef undissputed het volgende:
Net gehoord dat ik geslaagd ben voor mijn opleiding. :)
Jullie begrijpen dat ik erg blij ben.
Van harte! Het eerste lichtpuntje van 2011? :)

quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 12:56 schreef Octagon het volgende:

[..]

Ach, hier heeft ex in één adem gezegd dat ze een nieuwe vriend had, en dat ik een "goeike" en haar "steun en toeverlaat" was... tja, dan sta je ff met je mond vol tanden.

Dat lijkt me ook raar om te horen, en achteraf misschien ook wel lachwekkend, als je de situatie iets beter kan relativeren.

Goed dat je er nu om kunt lachen! :)

Zeg, zou die meet ook niet iets voor jou zijn, omg. Den Bosch is natuurlijk niet al te ver van België. Ondanks dat je zegt geen caféganger te zijn. Misschien bevalt het toch wel goed uiteindelijk! ;)

* Mr.Myst komt net terug van de kapper.
Was het al weken aan het uitstellen, had geen zin om over 'ons' te praten. Ze wisten van de situatie af en hebben er niet naar gevraagd. Wel fijn op zich, dat is niet iets waar je het bij de kapper over wilt hebben.
pi_91315595
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 14:13 schreef Mr.Myst het volgende:

[..]

Van harte! Het eerste lichtpuntje van 2011? :)

[..]

Inderdaad, en ik geloof dat er nog veel meer lichtpuntjes zullen komen :)
Voelde alleen net voor een momentje wel gek dat ik dit nieuws niet met haar ga delen. Maar dat gevoel is nu ook weer weg.
  vrijdag 14 januari 2011 @ 15:55:36 #161
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_91320071
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 11:09 schreef Wanderingwhy het volgende:
De mijnschacht waar ik het over hebt is - denk ik - het enerzijds eindelijk toelaten van de gekwetstheid die ik zelf ervaren heb maar niet heb willen toelaten. Nu dat 'het einde' dan in zicht lijkt te komen wordt het pas toegelaten?
Tja, je moet jezelf afvragen of je er zelf wel zin in hebt om steeds in dit soort ellende terecht te komen, want die kans zit er natuurlijk dik in dat dit niet de laatste keer is dat dit zal gebeuren. Zolang zij haar proble(e)m(en) niet met jou kan bespreken en tot dit soort drastische maatregelen overgaat dan moet je je afvragen of al die pijn en die emotionele achtbaanrit het wel waard is.
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
pi_91322496
Erg rustig hier.. Zou dan iedereen al over zijn/haar ex heen zijn?:P
pi_91323526
Ik zal vanavond wel even mijn verhaal schrijven in een aparte topic hoe het is gelopen.
Nu moet ik mijn tas inpakken en dan ga ik even naar kennissen toe.
pi_91324086
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 15:55 schreef goofy_goober het volgende:

[..]

Tja, je moet jezelf afvragen of je er zelf wel zin in hebt om steeds in dit soort ellende terecht te komen, want die kans zit er natuurlijk dik in dat dit niet de laatste keer is dat dit zal gebeuren. Zolang zij haar proble(e)m(en) niet met jou kan bespreken en tot dit soort drastische maatregelen overgaat dan moet je je afvragen of al die pijn en die emotionele achtbaanrit het wel waard is.
Daar weet ik nu geen zinnig antwoord op te geven. Wat jij zegt is - denk ik - waar het om gaat draaien. Los van het feit dat het nu alleen nog maar positieve signalen zijn en niet meer dan dat; stel dat we weer on speaking terms komen dan zal dat ook mijn aandacht gaan hebben. Ik heb geen zin in steeds opnieuw die explosies :%
Als de wereld een groot vraagteken voor je is ?
Strek je eens uit !
pi_91324361
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 16:43 schreef undissputed het volgende:
Nee hoor, wees maar niet bang. Je hebt voorlopig voldoende gezelschap :p
Strek je eens uit !
  vrijdag 14 januari 2011 @ 17:44:53 #166
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_91325748
is iets met eten en sporten en zo :)
pi_91326170
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 17:14 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

Daar weet ik nu geen zinnig antwoord op te geven. Wat jij zegt is - denk ik - waar het om gaat draaien. Los van het feit dat het nu alleen nog maar positieve signalen zijn en niet meer dan dat; stel dat we weer on speaking terms komen dan zal dat ook mijn aandacht gaan hebben. Ik heb geen zin in steeds opnieuw die explosies :%
Dat is ook logisch. Op dit moment kun je alleen maar afwachten, en zien wat er van gaat komen. Het belangrijkste is om goed aan jezelf te denken, en te bedenken wat de toekomst zou kunnen brengen.

quote:
* Mr.Myst meldt zich!
Ik zal hier ook nog wel even blijven, gok ik zo ;)

Ik ben vanmiddag even de stad in geweest. Spelletje gekocht, even afleiding.
Wie weet wat het weekend gaat brengen.. Waarschijnlijk niet zoveel, een vriendin waarmee ik in december een keer ben wezen stappen is ziek, dit weekend gaan ze waarschijnlijk niks doen.
Misschien morgenavond even naar familie, altijd gezellig, maar even een avondje stappen is natuurlijk leuker.

Hebben jullie al plannen voor het weekend?
pi_91327533
Ik meld me ook weer even! Niet omdat het kut gaat maar omdat ik wil vragen of jullie data voor de meet willen pmen!

Ik ga straks mijn mond verbranden dus ik verlaat jullie voor een avondje ;)
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_91327973
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 16:01 schreef Mr.Myst het volgende:

[..]

U vraagt, wij draaien.

[..]

Nou ja, het was niet zozeer dat ze aan mij twijfelde. Ze twijfelde zelf, of dit was wat ze wou. Nu weet ze het zeker. Maar doordat ze zo'n twijfelaar is, twijfel ik aan haar zekerheid :').

Gisteren schoot me nog een uitspraak van haar te binnen.
'Een leven zonder jou kan ik me niet voorstellen, ik zou niet zonder jou willen'. Tja... Dat is blijkbaar ineens veranderd.
Dit is de zoveelste uitspraak van haar die ik hier al neerzet, dat het bijna ongeloofwaardig begint te worden, realiseer ik me. Maar toch zijn dit echt uitspraken die ze heeft gedaan. Die vergeet je ook niet zomaar, en ze schieten me op de gekste momenten te binnen.
Mijn ex was ook zo'n iemand.
Ze "wist" wel wat ze wilde. alleen kon ze weer geen keuzes maken.
De drang iedereen te vriend houden.
Ze is altijd bang, als ik dit doe wat vind die er dan van of mijn vrienden.
Zo maakte ze nooit keuzes.
pi_91330419
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 14:13 schreef Mr.Myst het volgende:
Zeg, zou die meet ook niet iets voor jou zijn, omg. Den Bosch is natuurlijk niet al te ver van België. Ondanks dat je zegt geen caféganger te zijn. Misschien bevalt het toch wel goed uiteindelijk! ;)
Heb eventjes een routeplanner erbij gehaald - de afstand van mijn woonplaats tot Den Bosch is toch de lekkere 130 km. Niet dat ik tegen de afstand opzie, het is vooral het terugrijden 's avonds ('s nachts ? - of wanneer dachten jullie die meet te hebben ?) waar ik nog eens goed zal moeten over nadenken :)
quote:
Ik blijf ook nog wel even rondhangen hoor - misschien niet zozeer omdat ik het echt nodig heb als ik een paar weken geleden, maar om de vaste waarden van het moment te zien evolueren ;)
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 18:22 schreef J0ycie88 het volgende:
Ik meld me ook weer even! Niet omdat het kut gaat maar omdat ik wil vragen of jullie data voor de meet willen pmen!

Ik ga straks mijn mond verbranden dus ik verlaat jullie voor een avondje ;)
Zal wel zien welke datum er uit de bus komt... het is niet dat mijn agenda héél erg volgepland is.
pi_91330441
Zojuist is mijn ex weer langs geweest voor een bootycall. Ze was eerst boos op me om een stomme discussie die we eerder deze week gehad hebben, maar zodra ik de deur open deed begon mevrouw weer te fonkelen. Even met elkaar gepraat en een paar minuten later was het bal. Ik heb er geen emoties meer bij. Tuurlijk heb ik nog wel eens van die momenten dat ik haar wel mis, maar net toen ze hier was voelde ik me compleet rustig en begaan met de situatie zoals die nu is. Het was gewoon lekker, maar het maakt me niet uit dat ze nu weer vertrokken is. Ik zie de voordelen er wel van in. :@
pi_91330642
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 19:22 schreef DerptieDurp het volgende:
Zojuist is mijn ex weer langs geweest voor een bootycall. Ze was eerst boos op me om een stomme discussie die we eerder deze week gehad hebben, maar zodra ik de deur open deed begon mevrouw weer te fonkelen. Even met elkaar gepraat en een paar minuten later was het bal. Ik heb er geen emoties meer bij. Tuurlijk heb ik nog wel eens van die momenten dat ik haar wel mis, maar net toen ze hier was voelde ik me compleet rustig en begaan met de situatie zoals die nu is. Het was gewoon lekker, maar het maakt me niet uit dat ze nu weer vertrokken is. Ik zie de voordelen er wel van in. :@
Dat noemen ze "een vriendin met extra's". >:)
Vraag is natuurlijk wel : is het voor haar ook maar gewoon sex, of wilt ze (misschien pas op termijn) toch meer ? Jij komt misschien wel los van haar, maar is dat ook omgekeerd het geval ?
pi_91330843
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 19:25 schreef Octagon het volgende:

[..]

Dat noemen ze "een vriendin met extra's". >:)
Vraag is natuurlijk wel : is het voor haar ook maar gewoon sex, of wilt ze (misschien pas op termijn) toch meer ? Jij komt misschien wel los van haar, maar is dat ook omgekeerd het geval ?
Ze zei nota bene nog voordat we begonnen: "dit is toch wel zonder gevoel he?" Dus ik denk dat meer er voorlopig toch niet in zit :). Ze miste de seks gewoon. En ik had ook wel zin. 1 +1 = 2.
pi_91331078
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 19:22 schreef Octagon het volgende:

[..]

Heb eventjes een routeplanner erbij gehaald - de afstand van mijn woonplaats tot Den Bosch is toch de lekkere 130 km. [b]Niet dat ik tegen de afstand opzie, het is vooral het terugrijden 's avonds ('s nachts ? - of wanneer dachten jullie die meet te hebben ?) waar ik nog eens goed zal moeten over nadenken :)[/b]Zal wel zien welke datum er uit de bus komt... het is niet dat mijn agenda héél erg volgepland is.
Octagon,

Bij deze aangeboden: 1x logies en ontbijt na de meet (amai! er zijn ook gastvrije Hollanders! ;) )
Strek je eens uit !
pi_91331565
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 19:31 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

Octagon,

Bij deze aangeboden: 1x logies en ontbijt na de meet (amai! er zijn ook gastvrije Hollanders! ;) )
Hoeveel plaatsen heb je? ;)

Nee grapje hoor.

quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 19:22 schreef Octagon het volgende:

[..]

Heb eventjes een routeplanner erbij gehaald - de afstand van mijn woonplaats tot Den Bosch is toch de lekkere 130 km. Niet dat ik tegen de afstand opzie, het is vooral het terugrijden 's avonds ('s nachts ? - of wanneer dachten jullie die meet te hebben ?) waar ik nog eens goed zal moeten over nadenken :)

[..]

Ik blijf ook nog wel even rondhangen hoor - misschien niet zozeer omdat ik het echt nodig heb als ik een paar weken geleden, maar om de vaste waarden van het moment te zien evolueren ;)

[..]

Zal wel zien welke datum er uit de bus komt... het is niet dat mijn agenda héél erg volgepland is.
Het zou leuk zijn! De afstand van hier tot Den Bosch is ook zoiets hoor. Ik kom dan ook niet met de auto waarschijnlijk, maar met de trein. Even kijken hoe en wat, en anders gewoon 's ochtends met de trein terug. Gaan we er gewoon vanuit dat het laat (of vroeg, 't is maar hoe je het bekijkt, toch?) gaat worden. :)

Pfff, 't is nu toch wel even iets minder. 't Is weer weekend, daarom juist. Het vage gevoel overheerst, aan de ene kant kalm, aan de andere kant een vreemd gevoel van leegte. Het missen van iemand om je heen, samen zijn, leuke dingen doen. Vaak gingen we een filmpje kijken op avonden als deze. Thuis op bed, of in de bios... Maar goed, daar moet ik gewoon nog aan wennen. Geen echte rollercoaster hoor...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')