Tja, dan krijg je ergens het gevoel dat je wellicht wat te blind bent geweest voor bepaalde duidelijk aanwezige 'signalen'. Je noemt in je post een spelletje en het lijkt alsof ze met iedereen om zich heen een spelletje aan het spelen was....bedoel dit niet lullig maar zo ziet het er van een afstandje wel uit dan....quote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:32 schreef ennudan het volgende:
begrijp net van een goeie vriend dat hij contact had ze was nu veel in belgie... laat een van die jongens waar ze via dat spelletje veel contact mee had maar verder niks nou in belgie wonen.... hmmm weet niet wat ik moet
Ga er zelf ook op uit.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:32 schreef ennudan het volgende:
begrijp net van een goeie vriend dat hij contact had ze was nu veel in belgie... laat een van die jongens waar ze via dat spelletje veel contact mee had maar verder niks nou in belgie wonen.... hmmm weet niet wat ik moet
Zoek er niet teveel achter. Daar maak je jezelf alleen maar gek mee. Dat jij nu weet dat ze daar is, verandert in principe niks aan het feit DAT ze daar is. M.a.w. hoe had je je gevoeld wanneer je niet had geweten dat ze daar was?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:32 schreef ennudan het volgende:
Zelf maak ik me op voor een avondje alleen voor de TV... is lang geleden dat ik op zaterdagavond alleen thuis naar de TV ga kijken... eens zien of we dat overlevenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:58 schreef ennudan het volgende:
ach ja... vriend voor de kroeg heeft afgebeld... maar even zien wat we vanavond doen...
@mr myst zie ik je op pinkpop dus
@octagon ik vond het wel grappig..quote:Op zaterdag 15 januari 2011 19:05 schreef Mr.Myst het volgende:
@lagu: Eigenlijk lijkt het me ook wel leuk zo'n camping. Zou het alleen voor een vakantie helemaal niks vinden... Maar met Pinkpop zal het vast gezellig worden!
@ennudan: Popstars komt vanavond?(Geen andere vriend waarmee je naar de kroeg kan gaan? 't Is dat het Heerlen hier zover vandaan ligt, heb meer zin in de kroeg dan om op visite te gaan bij familie...)
Mini-meet @Pinkpop! Gaan we er even een paar samen drinken!
Heb trouwens mijn ex op een festivalcamping leren kennen, dus wie weet komt je nog wat tegen...quote:Op zaterdag 15 januari 2011 19:05 schreef Mr.Myst het volgende:
@lagu: Eigenlijk lijkt het me ook wel leuk zo'n camping. Zou het alleen voor een vakantie helemaal niks vinden... Maar met Pinkpop zal het vast gezellig worden!
gewoon volhouden kerel!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:37 schreef ex het volgende:
Zucht, ik krijg nog steeds mailtjes van me ex.. er zit nu steeds een dag of 5 tussen, met allemaal suffe dingen over post, honden hangmatten en ga zo maar door.
Ik heb toch duidelijk gezegd dat ik geen contact meer wou maar blijkbaar is dat een lastig begrip voor haar.
Wat leuke huizen nu gezien, ook een paar koop, ga er maandag is serieus wat mee doen! Nu slapen want ik ben me toch een partij moe hey
Dat houd ik me vanavond ook voor... ex heeft zo'n regelmatige agenda dat ik weet wanneer ze bij haar nieuwe vriend kan zijn. Merk dat die informatie toch een paar keer naar boven gekomen is deze avond.quote:
Het boeit je opeens niet meer dat zij en 'Mark' weer bijna een stel zijn?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:25 schreef Neo-Mullen het volgende:
Zo, lekker dagje gehad. Goed contact met m'n ex. Geen spanningen enzo. Het kan dus allemaal heel goedzit nu in de trein van Den Bosch naar Heerlen. Misschien dat ik dan wat uitgebreider verslag doe als ik zin heb. Maar niets spectaculairs gebeurd verder
Wat zwart wit van je... tuurlijk boeit dat welquote:Op zondag 16 januari 2011 00:13 schreef goofy_goober het volgende:
[..]
Het boeit je opeens niet meer dat zij en 'Mark' weer bijna een stel zijn?
Zo negatief als jij overkomt bij het lezen van mijn eerste reactie, doet me wel sterk vermoeden dat je een ellendige dag hebt gehad jaquote:Op zondag 16 januari 2011 00:23 schreef goofy_goober het volgende:
Knap van je dat je aan mijn vraag kunt zien dat ik een slechte dag zou hebben gehad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |