abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 15 januari 2011 @ 17:32:27 #226
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_91373023
begrijp net van een goeie vriend dat hij contact had ze was nu veel in belgie... laat een van die jongens waar ze via dat spelletje veel contact mee had maar verder niks nou in belgie wonen.... hmmm weet niet wat ik moet
If you don't like me, remember that it's mind over matter. I don't mind, and you don't matter.
pi_91373178
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 januari 2011 17:32 schreef ennudan het volgende:
begrijp net van een goeie vriend dat hij contact had ze was nu veel in belgie... laat een van die jongens waar ze via dat spelletje veel contact mee had maar verder niks nou in belgie wonen.... hmmm weet niet wat ik moet
Tja, dan krijg je ergens het gevoel dat je wellicht wat te blind bent geweest voor bepaalde duidelijk aanwezige 'signalen'. Je noemt in je post een spelletje en het lijkt alsof ze met iedereen om zich heen een spelletje aan het spelen was....bedoel dit niet lullig maar zo ziet het er van een afstandje wel uit dan....

Nog wat spannend te doen dit weekende? ;)
Als de wereld een groot vraagteken voor je is ?
Strek je eens uit !
  zaterdag 15 januari 2011 @ 17:36:31 #228
328555 backgammon
All that Jazz
pi_91373183
quote:
Ga er zelf ook op uit.
Zij blijft echt niet stil staan en dat moet jij ook niet doen.
hey sexy, ooohhh you already know!
pi_91373773
quote:
Zoek er niet teveel achter. Daar maak je jezelf alleen maar gek mee. Dat jij nu weet dat ze daar is, verandert in principe niks aan het feit DAT ze daar is. M.a.w. hoe had je je gevoeld wanneer je niet had geweten dat ze daar was?
Ze gaat inderdaad verder met haar leven, hoe lastig dat voor jou ook is. Believe me, wat dat betreft zit ik in hetzelfde schuitje en zou ik het ook niet leuk vinden om zoiets te horen. Daarom heb ik ook aangegeven dat ik dit soort dingen niet van een ander wil weten. Dat voorkomt niet alles, maar wel veel...

Wat backgammon zegt is ook helemaal waar. Je mag en moet niet stil gaan staan. Daarmee help je jezelf niet vooruit. Ook hier praat ik vanuit ervaring. Ik kom ook geen stap verder door vanavond thuis te blijven, of bij familie te gaan zitten. Ik kan op het moment echter niet anders, wie weet zit er volgende week wel iets 'leuks' aan te komen. 't Maakt mijn gedachten over/aan haar niet minder, maar ik ben er wel even uit. Genieten doe ik er nog niet echt van, maar het is beter dan thuis zitten.
Ik ben zelf op het moment ook ineens weer hartstikke chagrijnig en down, ik ben richting iedereen geïrriteerd... Een ritje in een (niet zo'n indrukwekkende) achtbaan.

Wat dan wel weer positief is, is dat ik waarschijnlijk naar Pinkpop ga. Een vriendin van me had het erover, en vroeg of ik ook mee zou willen. Drie dagen camping (niks voor mij!), maar wel hele goede muziek! Dus ik heb gezegd dat me dat wel leuk lijkt (op die camping na ;), maar dat overleven we wel). Duurt nog wel even voordat de kaarten in de verkoop gaan, dus zeker is het nog niet, maar 't lijkt me wel wat.

[ Bericht 0% gewijzigd door Mr.Myst op 15-01-2011 18:16:53 (Spelling... :')) ]
pi_91374237
Gewoon gaan, doorgaans is de camping het leukste aan heel zo'n festival ;)
  zaterdag 15 januari 2011 @ 18:58:25 #231
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_91376497
ach ja... vriend voor de kroeg heeft afgebeld... maar even zien wat we vanavond doen...

@mr myst zie ik je op pinkpop dus :)
If you don't like me, remember that it's mind over matter. I don't mind, and you don't matter.
pi_91376762
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 januari 2011 18:58 schreef ennudan het volgende:
ach ja... vriend voor de kroeg heeft afgebeld... maar even zien wat we vanavond doen...

@mr myst zie ik je op pinkpop dus :)
Zelf maak ik me op voor een avondje alleen voor de TV... is lang geleden dat ik op zaterdagavond alleen thuis naar de TV ga kijken... eens zien of we dat overleven :D

(flauwe grap : bij mij zit ze niet hoor ennudan ;-))
pi_91376804
@lagu: Eigenlijk lijkt het me ook wel leuk zo'n camping. Zou het alleen voor een vakantie helemaal niks vinden... Maar met Pinkpop zal het vast gezellig worden!

@ennudan: Popstars komt vanavond? :X (Geen andere vriend waarmee je naar de kroeg kan gaan? 't Is dat het Heerlen hier zover vandaan ligt, heb meer zin in de kroeg dan om op visite te gaan bij familie...)
Mini-meet @Pinkpop! Gaan we er even een paar samen drinken! :)
  zaterdag 15 januari 2011 @ 19:39:24 #234
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_91378134
quote:
Op zaterdag 15 januari 2011 19:05 schreef Mr.Myst het volgende:
@lagu: Eigenlijk lijkt het me ook wel leuk zo'n camping. Zou het alleen voor een vakantie helemaal niks vinden... Maar met Pinkpop zal het vast gezellig worden!

@ennudan: Popstars komt vanavond? :X (Geen andere vriend waarmee je naar de kroeg kan gaan? 't Is dat het Heerlen hier zover vandaan ligt, heb meer zin in de kroeg dan om op visite te gaan bij familie...)
Mini-meet @Pinkpop! Gaan we er even een paar samen drinken! :)
@octagon ik vond het wel grappig.. :)

@mr myst.... lijkt me goed.. mini meet met 12 pils :)

zit nu overigens in de kroeg
  zaterdag 15 januari 2011 @ 20:52:59 #235
53290 laurenzo85
Surfing on the waves of sound
pi_91381473
@ Bartinho:

Nou, ik snap denk ik wel waarom ze het uitmaakt, ze zegt dat ze gewoon niet meer verliefd op me is. En ik had al wel enkele vermoedens, juist omdat ze minder bij mij thuis kwam. Ik vond het wel prima dat ze wat minder tijd bij mij doorbracht, maar wist niet dat het plots onoverkomelijk zou zijn en dat ze er toch wel abrupt een einde aan heeft gemaakt, ook al is het dan maar een pauze.

Op je tweede vraag kan ik zeggen dat het tussen ons gewoon vrij snel is gegaan in onze ontwikkeling. Al vrij snel was het gebruikelijk dat ze min of meer bij mij leefde. Ik kan niet zo goed zeggen waarom ze dat zo graag wilde. Verder dan dit kon eigenlijk niet, maar dan spreken we wel al over de eerste maanden van de relatie. Dat was voor mij best wel een heftige stap. Nu besef ik me eigenlijk dat ze gewoon echt heel graag bij me wilde zijn.

Goofy_goober:

Ik ben 25, zij is 22. Ze is niet per se het type dat van haar vrijheid wilt genieten, dat bleek althans niet uit haar verklaring. Ze sprak juist regelmatig over onze toekomst. Zij was ook echt heel erg verdrietig, misschien meer nog dan ik. Dat er een zekere sleur in de relatie zat ontken ik geen moment, maar dat is toch al zeker wel een jaar, daarom snap ik de timing niet helemaal. Waar ik alleen altijd op hoopte, was dat het wel over zou gaan op het moment dat zij echt op haar zelf ging wonen en we weer wat vaker gewoon af konden spreken. En ik weet niet over welk feestje je het hebt, maar misschien had ik erbij moeten vertellen dat ze in een bar werkt waarbij ze altijd nog even een naborrel doet. We zijn nog studenten en allebei sowieso nachtmensen, dus laat wakker zijn is geen probleem. Bovendien heb ik haar gevraagd of er iemand anders in het spel was en ze zei van niet, dan geloof ik haar.

Ik hoop nog steeds dat het toch een soort bevlieging is, maar begin er minder en minder vertrouwen in te krijgen. Vandaag was overigens weer ondraaglijk, heb me nog nooit zo alleen gevoeld. Ik twijfel echt om haar al voortijdig een keer op te bellen, maar ik heb niet het idee dat dat verstandig is..
pi_91382840
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 januari 2011 19:05 schreef Mr.Myst het volgende:
Heb trouwens mijn ex op een festivalcamping leren kennen, dus wie weet komt je nog wat tegen... ;)
  zaterdag 15 januari 2011 @ 21:37:07 #237
189961 ex
aperture science
pi_91383861
Zucht, ik krijg nog steeds mailtjes van me ex.. er zit nu steeds een dag of 5 tussen, met allemaal suffe dingen over post, honden hangmatten en ga zo maar door :').

Ik heb toch duidelijk gezegd dat ik geen contact meer wou maar blijkbaar is dat een lastig begrip voor haar. :)

Wat leuke huizen nu gezien, ook een paar koop, ga er maandag is serieus wat mee doen :)! Nu slapen want ik ben me toch een partij moe hey :)
The cake is a lie!
  zaterdag 15 januari 2011 @ 22:03:05 #238
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_91384931
quote:
Op zaterdag 15 januari 2011 21:37 schreef ex het volgende:
Zucht, ik krijg nog steeds mailtjes van me ex.. er zit nu steeds een dag of 5 tussen, met allemaal suffe dingen over post, honden hangmatten en ga zo maar door :').

Ik heb toch duidelijk gezegd dat ik geen contact meer wou maar blijkbaar is dat een lastig begrip voor haar. :)

Wat leuke huizen nu gezien, ook een paar koop, ga er maandag is serieus wat mee doen :)! Nu slapen want ik ben me toch een partij moe hey :)
gewoon volhouden kerel!
pi_91386117
Zo, lekker dagje gehad. Goed contact met m'n ex. Geen spanningen enzo. Het kan dus allemaal heel goed ;) zit nu in de trein van Den Bosch naar Heerlen. Misschien dat ik dan wat uitgebreider verslag doe als ik zin heb. Maar niets spectaculairs gebeurd verder
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_91387899
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 januari 2011 22:03 schreef ennudan het volgende:

[..]

gewoon volhouden kerel!
Dat houd ik me vanavond ook voor... ex heeft zo'n regelmatige agenda dat ik weet wanneer ze bij haar nieuwe vriend kan zijn. Merk dat die informatie toch een paar keer naar boven gekomen is deze avond.
pi_91389455
Mijn zus belde mij zojuist om te vertellen dat ze mijn ex probeerde te bellen om te vragen hoe het met haar is want ze was goede vrienden met haar.

Haar vader nam de telefoon op en zei dat ze et zat zijn en dat ze haar keus heeft gemaakt.
Waarop mijn zus boos werd en zei dat ze geen keus heeft gemaakt maar dat jullie dat hebben gedaan (Haar ouders dus)
En dat ze moeten stoppen met manipuleren.

Hij gooide de telefoon erop volgens mijn zus.

Het is gewoon zo klote dat mijn ex zo enorm bang word gemaakt door haar ouders.
Ze weet wat ze wil en dat is met mij doorgaan maar haar ouders maken haar zo enorm bang!

Voelt klote.
pi_91390071
Zo ga straks lekker onder de wol kruipen.. (Denk dat ik trouwens eerst mijn bed moet opdekken :()

Lekker dagje gehad. Laatste anderhalf uur is t kut.. Maar ach, komen we ook wel overheen! Teveel denken en teveel herinneringen is geen goede combi!
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
  zondag 16 januari 2011 @ 00:13:41 #243
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_91392233
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 januari 2011 22:25 schreef Neo-Mullen het volgende:
Zo, lekker dagje gehad. Goed contact met m'n ex. Geen spanningen enzo. Het kan dus allemaal heel goed ;) zit nu in de trein van Den Bosch naar Heerlen. Misschien dat ik dan wat uitgebreider verslag doe als ik zin heb. Maar niets spectaculairs gebeurd verder
Het boeit je opeens niet meer dat zij en 'Mark' weer bijna een stel zijn?
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
pi_91392738
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 00:13 schreef goofy_goober het volgende:

[..]

Het boeit je opeens niet meer dat zij en 'Mark' weer bijna een stel zijn?
Wat zwart wit van je... tuurlijk boeit dat wel :')
Sorry dat ik wel een leuke dag heb gehad :')

Ik mag natuurlijk alleen maar huilen hier.
Cuz I'm Mr. Brightside
  zondag 16 januari 2011 @ 00:23:35 #245
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_91392821
Knap van je dat je aan mijn vraag kunt zien dat ik een slechte dag zou hebben gehad. :)
pi_91393030
Ik heb een "weet niet" avond gehad. Dat is nog veel knapper :')

Heb vanavond met een vrouw van wie ik niet zeker is wie het is 38 mails uitgewisseld.

Hoe ik dat precies bedoel?

Nou......eh...."weet niet" ;)
Strek je eens uit !
  zondag 16 januari 2011 @ 00:31:58 #247
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_91393280
En waar ken je haar van dan?
pi_91393383
....denk dat t m'n ex is

edit: iig iemand met erg veel aandacht en kennis voor/over me of anders....veel vrije tijd ;)

[ Bericht 80% gewijzigd door Wanderingwhy op 16-01-2011 00:41:06 ]
Strek je eens uit !
pi_91393726
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 00:23 schreef goofy_goober het volgende:
Knap van je dat je aan mijn vraag kunt zien dat ik een slechte dag zou hebben gehad. :)
Zo negatief als jij overkomt bij het lezen van mijn eerste reactie, doet me wel sterk vermoeden dat je een ellendige dag hebt gehad ja :')
Maar nogmaals, ik heb een goeie dag gehad :D Die mogen ook wel eens voorkomen, jippie!
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_91395268
@ toothless: Klinkt als een ingewikkelde driehoeksrelatie vriend-vriendin-schoonouders. Wat was er precies gebeurd als ik vragen mag?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')