abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 13 januari 2011 @ 22:58:01 #76
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_91291581
wil natuurlink niet de pret van jolene bederven door niet te kunnen de 29ste... ik pas me wel aan als je me komt ophalen :)

en zodat joycie zich niet helemaal vergeten voelt: ik kan alleen als mijn slowchat-vriendin-in-de-ochtend-genaamd-joycie ook kan :)
If you don't like me, remember that it's mind over matter. I don't mind, and you don't matter.
pi_91291699
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 22:58 schreef ennudan het volgende:
wil natuudlink niet de pret van jolene bederven door niet te kunnen de 29ste... ik pas me wel aan als je me komt ophalen :)

en zodat joycie zich niet helemaal vergeten voelt: ik kan alleen als mijn slowchat-vriendin-in-de-ochtend-genaamd-joycie ook kan :)
Die meet van jou is niet te verzetten ennudan?, je bent met recht wel een pronkstukje meubilair hier :)
Als de wereld een groot vraagteken voor je is ?
Strek je eens uit !
  donderdag 13 januari 2011 @ 23:01:36 #78
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_91291789
quote:
Op donderdag 13 januari 2011 22:59 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

Die meet van jou is niet te verzetten ennudan?, je bent met recht wel een pronkstukje meubilair hier :)
zal ik dat maar opvatten als compliment?
If you don't like me, remember that it's mind over matter. I don't mind, and you don't matter.
pi_91291825
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 23:01 schreef ennudan het volgende:

[..]

zal ik dat maar opvatten als compliment?
:) tuurlijk (en Neo, excuus voor de SC)
Als de wereld een groot vraagteken voor je is ?
Strek je eens uit !
  donderdag 13 januari 2011 @ 23:06:45 #80
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_91292110
quote:
Op donderdag 13 januari 2011 23:02 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

:) tuurlijk (en Neo, excuus voor de SC)
on topic dan: voel me top! all you gotta do is set me free! diner met australische collegas was fun... dus wat wil je nog meer (behalve joycie dan he :) ) its great to be me!
pi_91292177
Ik lurk nog altijd in dit topic, omdat ik zelf weinig te vertellen heb. Kunnen degene die ook nog steeds lurken en bijv. een half jaar/jaar geleden hier in dit topic actief waren ook eens wat posten? Ik ben wel benieuwd naar hoe het gaat en of ze al een nieuwe vriend/vriendin hebben etc.
Of niet?
  donderdag 13 januari 2011 @ 23:37:30 #82
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_91294096
Dat doe ik toch ook? :P
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
pi_91294910
Ik zou op dit moment wel in de toekomst willen kunnen kijken: Hoe gaat het met ons over een half jaar/jaar...?
Hebben we allemaal iemand gevonden, zijn er een paar doorgedraaid qua gedrag, ex'en die via dit topic bij elkaar kwamen, liefdes die kansloos verloren leken kwamen weer bij elkaar, of natuurlijk nog zoekende zijn....
pi_91295984
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 23:51 schreef Mr.Myst het volgende:
Ik zou op dit moment wel in de toekomst willen kunnen kijken: Hoe gaat het met ons over een half jaar/jaar...?
Hebben we allemaal iemand gevonden, zijn er een paar doorgedraaid qua gedrag, ex'en die via dit topic bij elkaar kwamen, liefdes die kansloos verloren leken kwamen weer bij elkaar, of natuurlijk nog zoekende zijn....
Hoevaak ik daar over speculeer... Je moest eens weten
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_91299837
Net 2 uur geleden mijn partner veloren door een moeilijke situatie.
Een relatie van 1 jaar en 8 maanden waar wij veel fijne dingen hebben meegemaakt is nu in 1 keer afgekapt

Politie is hier net geweest omdat ik het compleet niet trek.
  vrijdag 14 januari 2011 @ 03:40:05 #86
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_91300503
Je hebt de huisraad + ex kort en klein geslagen?

Zo asociaal als mensen midden in de nacht gaan ruziemaken. Denk een beetje aan je buren zeg! :N
  vrijdag 14 januari 2011 @ 03:40:40 #87
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_91300509
Door "verloren" te zeggen laat je het over komen alsof er iemand is overleden..

Ze worden wel met de dag extremer, die nieuwkomers hier :o
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
pi_91301201
quote:
Op donderdag 13 januari 2011 22:58 schreef ennudan het volgende:
wil natuurlink niet de pret van jolene bederven door niet te kunnen de 29ste... ik pas me wel aan als je me komt ophalen :)

Wat lief!! O+ Maar jij had toch een verjaardag de 29e lief-slowchat-vriendje-in-de-morgen?

Tis veel te vroeg jongens! Heb echt het idee dat ik moeier ben dan toen ik gisterenavond naar bed ging! Voor de rest voel ik me top!
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
  vrijdag 14 januari 2011 @ 07:23:06 #89
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_91301611
quote:
Op vrijdag 14 januari 2011 05:41 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Wat lief!! O+ Maar jij had toch een verjaardag de 29e lief-slowchat-vriendje-in-de-morgen?

Tis veel te vroeg jongens! Heb echt het idee dat ik moeier ben dan toen ik gisterenavond naar bed ging! Voor de rest voel ik me top!
ben soms ook best lief...
waarschijnlijk wel maar heb nog niks gehoord dus weet niet of dat allemaal wel door gaat...
hier ook top...nu houddn zo
pi_91301665
quote:
Op vrijdag 14 januari 2011 07:23 schreef ennudan het volgende:

[..]

ben soms ook best lief...
waarschijnlijk wel maar heb nog niks gehoord dus weet niet of dat allemaal wel door gaat...
hier ook top...nu houddn zo
Ik zit nu op mijn werk.. Nog geen kids.. Hmm ben aan het aftellen tot 6 uur! Nog maar 10,5 uur!
  vrijdag 14 januari 2011 @ 07:37:32 #91
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_91301722
quote:
Op vrijdag 14 januari 2011 07:29 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Ik zit nu op mijn werk.. Nog geen kids.. Hmm ben aan het aftellen tot 6 uur! Nog maar 10,5 uur!
vandaag rustig aan beginnen maar wel nog een meeting om 5 van zeker 2 uur... vergaderen is zo zinloos!
nog 10.5 uur... jij klinkt of je er zin in hebt :)
je bent toch wel met de fiets neem ik aan? en hebt ook nog niet gekeken toch?
pi_91301816
quote:
Op vrijdag 14 januari 2011 07:37 schreef ennudan het volgende:

[..]

vandaag rustig aan beginnen maar wel nog een meeting om 5 van zeker 2 uur... vergaderen is zo zinloos!
nog 10.5 uur... jij klinkt of je er zin in hebt :)
je bent toch wel met de fiets neem ik aan? en hebt ook nog niet gekeken toch?
Nee ben niet op de fiets vandaag want ik ga vanavond bij vrienden eten meteen na het werk :)
En als meisje terug fietsen door de fijnste van Breda is niets :p
Heb nog niet gekeken :d

Vanmorgen lekker muziekje op in de bus.. Rolling in the deep van Adele.. Heerlijk.. Kan weer echt van muziek genieten.. En toen ik me minder voelde kon ik wel luisteren maar niet echt echt echt genieten.. Vooral van muziek waar hij en ik samen naar luisterden. Viel me opeens op vanmorgen :)
  vrijdag 14 januari 2011 @ 08:12:42 #93
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_91302146
quote:
Op vrijdag 14 januari 2011 07:47 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Nee ben niet op de fiets vandaag want ik ga vanavond bij vrienden eten meteen na het werk :)
En als meisje terug fietsen door de fijnste van Breda is niets :p
Heb nog niet gekeken :d

Vanmorgen lekker muziekje op in de bus.. Rolling in the deep van Adele.. Heerlijk.. Kan weer echt van muziek genieten.. En toen ik me minder voelde kon ik wel luisteren maar niet echt echt echt genieten.. Vooral van muziek waar hij en ik samen naar luisterden. Viel me opeens op vanmorgen :)
ok alleen in het donker door hardcore breda... het is je vergeven dat je niet met de fiets bent :)
vanavond dus gezellig! goed bezig...
tja ik heb dat ook wel met muziek. het helpt vooral bij minder denken en dan maakt de soort niet zo uit. het is vooral de ontspanning die erbij hoort....
pi_91302959
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 03:40 schreef goofy_goober het volgende:
Je hebt de huisraad + ex kort en klein geslagen?

Zo asociaal als mensen midden in de nacht gaan ruziemaken. Denk een beetje aan je buren zeg! :N
Nee ik heb de huisraad absoluut niet klein geslagen. Zeker niet.
Wij waren bij elkaar gekomen om te praten om duidelijk te krijgen wat wij nou echt wilde.
Het gesprek ging echt goed en op het moment dat wij eruit waren werd zij gebeld door de zus en die kwam langs en heeft zo staan schreeuwen dat ze helemaal bang werd en gevlucht is.
3 uur later kreeg ik een telefoon dat het over was.
pi_91303017
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 08:12 schreef ennudan het volgende:

[..]

ok alleen in het donker door hardcore breda... het is je vergeven dat je niet met de fiets bent :)
vanavond dus gezellig! goed bezig...
tja ik heb dat ook wel met muziek. het helpt vooral bij minder denken en dan maakt de soort niet zo uit. het is vooral de ontspanning die erbij hoort....
Gelukkig is het me vergeven :D
Vanavond wel gezellig.. Was het alleen helemaal vergeten krijg ik gisteren op eens rond tienen een smsje van morgen gaat nog door! (en toen dacht ik dus wat gaat door haha!) Maar goed, vanavond dus lekker indisch eten, heb er zin in. Alleen ik weet zeker dat mijn ex weer onderwerp van gesprek wordt, niet heel de avond maar wel een deel. Naja, een voordeel hij en vooral zij kunnen ook lekker op hem schelden dus emotioneel zal het niet worden :p
En anders kan ik lekker knuffelen met mijn kleine meid, die heb ik ook al lang niet meer gezien.
Zo stom toen ik nog met mijn ex had, zag ik hun veel minder. Daar baal ik echt van dat ik dat toen heb laten gebeuren, maar mijn ex toonde ook totaal geen interesse in mijn vriendschappen bedacht ik me achteraf. Ja ok hij heeft ze een paar keer gezien, maar echt interesse hebben in hun of een gesprek er mee aan gaan deed hij niet. Op dat moment was ik daar blind voor maar nu denk ik van, mijn vrienden zijn wel een onderdeel van mij, en sommige zijn ook echt heel belangrijk voor mij (natuurlijk al mijn vrienden wel, maar de een natuurlijk net wat meer als de ander).
Begin steeds meer negatieve punten te zien.. Het enige nadeel daaraan is dat ik me steeds sterker ga afvragen wat ik ooit voor hem heb betekend.. (en dat doet soms nog wel eens pijn.)

Nu weer 2,5 uur niksen.. Maar heb dit keer wel muziek, zet gewoon op mijn mobiel mijn muziekjes aan :D
pi_91303038
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 08:56 schreef Toothless het volgende:

[..]

Nee ik heb de huisraad absoluut niet klein geslagen. Zeker niet.
Wij waren bij elkaar gekomen om te praten om duidelijk te krijgen wat wij nou echt wilde.
Het gesprek ging echt goed en op het moment dat wij eruit waren werd zij gebeld door de zus en die kwam langs en heeft zo staan schreeuwen dat ze helemaal bang werd en gevlucht is.
3 uur later kreeg ik een telefoon dat het over was.
En daarom kwam de politie?
pi_91303304
Goedemorgen, weer aanwezig vanaf stage. Ze zit nog wel in mijn hoofd maar wel op een andere manier. Ik kan het niet echt uitleggen maar ik mis haar niet ofzo en heb zin in de toekomst(zonder relatie met haar). Maarja die achtbaan kan die gedachtes wel weer even lekker door elkaar schudden, we zullen zien of ik vandaag een ritje ga maken.
pi_91303387
Had net mijn beginpost gelezen van begin december.. En ben eigenlijk best trots hoe ik het allemaal heb gedaan :)

Mijn ex is een eikel (Wilde ik eventjes zeggen..)

En nu ga ik verder vrolijk zijn :D
pi_91303454
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 09:00 schreef J0ycie88 het volgende:
En daarom kwam de politie?
De politie kwam daarna pas.
Die heb ik gebeld omdat ik ten einde raad was omdat het allemaal zo in een flits ging.
Op het ene moment ging het goed en binnen een seconde werd het afgebroken.
Uren gepraat en dan komt er iemand schreeuwend binnen en binnen 1 seconde heeft dat allemaal verpest.
Daarop heb ik de politie gebeld omdat ik mezelf helemaal verloor.
Niet dat ik gekke dingen ging doen maar ik moest iemand hebben die mij tot rust kon brengen.
  vrijdag 14 januari 2011 @ 09:25:26 #100
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_91303564
Had je niet beter een bekende kunnen bellen ipv de pliesie?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')