quote:Op donderdag 13 januari 2011 16:25 schreef undissputed het volgende:
Haha nee het valt mee... vandaag voor het eerst eigenlijk sinds Zondag. Maarja ik sta open voor nog verdere ritjes(denk dat ik dit niet zou zeggen tijdens een achtbaanritje trouwens), uiteindelijk kom ik er alleen maar sterker uit.
Wie weet ben ik wel te naïef inderdaad. Dit was natuurlijk ook mijn eerste relatie... Maar oh wat was 'ie fijn...quote:Op donderdag 13 januari 2011 16:13 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
@Mr.Myst: Naief zijn leer je af door ervaring met de gevolgen daarvan
Goed van je! Ritjes moet je uitzitten, je komt er misschien beroerd uit, maar uiteindelijk houdt dat ook een keer op!quote:Op donderdag 13 januari 2011 16:15 schreef undissputed het volgende:
Ik geloof ook wel dat ze er op dat moment achter stond. Maarja vrouwen kunnen snel van gedachten veranderen geloof ik. Ik ben trouwens al weer 2 uurtjes uit de achtbaan. We zullen zien of en wanneer ik weer een ritje ga maken
Je klinkt nu als een vrouw, je zegt iets - "heb ik vanmiddag in gefaald..", maar laat het belangrijkste achterwege....quote:Op donderdag 13 januari 2011 16:34 schreef undissputed het volgende:
Ik vind wel dat je tijdens zo'n achtbaan(emotie)rit geen contact met je ex op moet nemen. Hier heb ik vanmiddag in gefaald helaas, niet dat ik zei dat ik haar terug wil ofzo maar het liefst heb ik geen contact met haar tijdens zo'n ritje.
Op de een of andere manier zie ik dit soort twijfelgedrag en het dingen doen die niet stroken met uitspraken, veel vaker terug bij vrouwen dan bij mannen.quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:55 schreef Wanderingwhy het volgende:
Sorry hoor, no offence, maar dat vind ik ruiken naar zelfbeklag vrs bullshit. De halve wereldbevolking gaan uitmaken voor twijfelaar? Lol! Ik wou dat mijn ex zo'n twijfelaar was geweest!
Over vele jaren...? Maar dat is de bedoeling niet! Have a little faith in me!quote:Op donderdag 13 januari 2011 16:50 schreef Wanderingwhy het volgende:
@Mr. Myst: Ff een complimentje voor jou. Je bent met een bijna wonderbaarlijke herrijzenis bezig....pas maar op of over vele jaren gaan er stoere verhalen rond over een jongeman die van liefdesverdriet er bijna aan ten onder ging, zichzelf herpakte en een half jaar daarna de Casanova van Doetinchem werd......
Sterker, na een mailtje van net belt een vriendin dat ik moet stoppen omdat het bijna stalkerig is.quote:Op donderdag 13 januari 2011 18:50 schreef Male23 het volgende:
Gewoon uit je hoofd zetten jongen, hoe moeilijk het ook is. Dat wordt toch niet meer wat.
Belangrijk: Ga je na dat telefoontje nu dan ook stoppen? (en ja, ga je dan toch nog door dan is het niet "bijna stalkerig" maar is het stalking)quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:01 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Sterker, na een mailtje van net belt een vriendin dat ik moet stoppen omdat het bijna stalkerig is.
Is het zo raar dat ik wil weten hoe het is met de vrouw van wie ik nog steeds hou?
Raar? Nee. Gewenst? Ook niet blijkbaar. Wees verstandig (ook voor jezelf) en laat haar met rust. Je bedoelt het niet verkeerd, maar zo wordt het wel opgevat, als ik het zo lees.quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:01 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Sterker, na een mailtje van net belt een vriendin dat ik moet stoppen omdat het bijna stalkerig is.
Is het zo raar dat ik wil weten hoe het is met de vrouw van wie ik nog steeds hou?
quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:29 schreef Jolene22 het volgende:
Zeg ik bespeur enige negeer-actie. Heb 3 topics geleden mn naam en woonplaats al genoemd en zelfs vorig topic nog gemeld dat ik misschien naar de meet kom en toch sta ik er niet bij...
![]()
Dan niet. Ik heb van jullie geleerd dat als iets niet werkt omdat het een eenzijdige relatie is je maar beter het contact in zijn geheel kan verbreken en verder kunt gaan met je leven
![]()
Haiquote:Op donderdag 13 januari 2011 19:29 schreef Jolene22 het volgende:
Zeg ik bespeur enige negeer-actie. Heb 3 topics geleden mn naam en woonplaats al genoemd en zelfs vorig topic nog gemeld dat ik misschien naar de meet kom en toch sta ik er niet bij...
![]()
Dan niet. Ik heb van jullie geleerd dat als iets niet werkt omdat het een eenzijdige relatie is je maar beter het contact in zijn geheel kan verbreken en verder kunt gaan met je leven
![]()
Ja dat heb ik ook gedaan, het zal wel goedkomen als je echt van elkaar houdt...dacht ik vaak!quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:15 schreef Jolene22 het volgende:
H6-4ever, herken wat je zegt hoor, je houdt jezelf maar voor dat het wel weer goedkomt en dat met 'houden van' de problemen te overwinnen zijn en dan moet je soms gewoon vaker op je muil gaan wil je echt beseffen dat het einde oefening is. Hoe vaak heb je het geprobeerd?
Ok, sluit ik me bij aan, kan ik ook (maarre....gaat je hond ook mee?quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:24 schreef Jolene22 het volgende:
Even een voorstel voor de meet: 29ste van deze maand? Dan weet ik zeker dat ik kan namelijk (zit met oppas).
Bedoel, hoe lang heb je het geprobeerd terwijl je eigenlijk al wist dat het zinloos was?quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:25 schreef H6-4ever het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook gedaan, het zal wel goedkomen als je echt van elkaar houdt...dacht ik vaak!
Wat bedoel je met geprobeerd? zij heeft het uitgemaakt! want ze heeft haar nieuwe leven gevonden, ze is nu echt wie ze is, zei ze voor ze het uitmaakte... en is mij daar niet meer bij nodig blijkbaar...
Als je bedoelt met relaties, tja dit was mijn eerste echt serieuze, en ondanks dat ze het toch niet was, vondt ik het super om samen met iemand te zijn...
En me niet eens even bedanken dat ik je in de lijst heb gezet! Sjonge jonge...quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:24 schreef Jolene22 het volgende:
Even een voorstel voor de meet: 29ste van deze maand? Dan weet ik zeker dat ik kan namelijk (zit met oppas).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |