abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91269338
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 16:25 schreef undissputed het volgende:
Haha nee het valt mee... vandaag voor het eerst eigenlijk sinds Zondag. Maarja ik sta open voor nog verdere ritjes(denk dat ik dit niet zou zeggen tijdens een achtbaanritje trouwens), uiteindelijk kom ik er alleen maar sterker uit.
pi_91269573
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 16:13 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

@Mr.Myst: Naief zijn leer je af door ervaring met de gevolgen daarvan :Y
Wie weet ben ik wel te naïef inderdaad. Dit was natuurlijk ook mijn eerste relatie... Maar oh wat was 'ie fijn...

quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 16:15 schreef undissputed het volgende:
Ik geloof ook wel dat ze er op dat moment achter stond. Maarja vrouwen kunnen snel van gedachten veranderen geloof ik. Ik ben trouwens al weer 2 uurtjes uit de achtbaan. We zullen zien of en wanneer ik weer een ritje ga maken
Goed van je! Ritjes moet je uitzitten, je komt er misschien beroerd uit, maar uiteindelijk houdt dat ook een keer op! :P

Maar even serieus, je wordt er inderdaad sterker door. Ik merk het zelfs een klein beetje nu. Ik voel me nog niet vrolijker, kan nog steeds nergens van genieten, maar het emotionele is er bij mij grotendeels af. Hopen dat ik dat in ieder geval vol kan houden.
pi_91269756
Ik vind wel dat je tijdens zo'n achtbaan(emotie)rit geen contact met je ex op moet nemen. Hier heb ik vanmiddag in gefaald helaas, niet dat ik zei dat ik haar terug wil ofzo maar het liefst heb ik geen contact met haar tijdens zo'n ritje.
pi_91269855
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 16:34 schreef undissputed het volgende:
Ik vind wel dat je tijdens zo'n achtbaan(emotie)rit geen contact met je ex op moet nemen. Hier heb ik vanmiddag in gefaald helaas, niet dat ik zei dat ik haar terug wil ofzo maar het liefst heb ik geen contact met haar tijdens zo'n ritje.
Je klinkt nu als een vrouw, je zegt iets - "heb ik vanmiddag in gefaald..", maar laat het belangrijkste achterwege.... :)

What happened?
Als de wereld een groot vraagteken voor je is ?
Strek je eens uit !
pi_91269920
Haha serieus? Ik had me gewoon voorgenomen geen contact met haar op te nemen tijdens zo'n ritje. En dat heb ik wel gedaan, al is het gewoon dat ik antwoorde op een smsje die ze stuurde. Ik had me voorgenomen om volgende week pas weer iets van me te laten horen vandaar.

Verder niks gebeurd.
pi_91270018
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 15:55 schreef Wanderingwhy het volgende:
Sorry hoor, no offence, maar dat vind ik ruiken naar zelfbeklag vrs bullshit. De halve wereldbevolking gaan uitmaken voor twijfelaar? Lol! Ik wou dat mijn ex zo'n twijfelaar was geweest! ;)
Op de een of andere manier zie ik dit soort twijfelgedrag en het dingen doen die niet stroken met uitspraken, veel vaker terug bij vrouwen dan bij mannen.

Vrouwen weten vaak niet of ze tevreden zijn en twijfelen.
Mannen zijn of tevreden, of ontevreden met hun relatie, maar weten ten minste wat ze willen.

Maar dit is mijn opvatting, geen absolute waarheid.
pi_91270480
@Mr. Myst: Ff een complimentje voor jou. Je bent met een bijna wonderbaarlijke herrijzenis bezig....pas maar op of over vele jaren gaan er stoere verhalen rond over een jongeman die van liefdesverdriet er bijna aan ten onder ging, zichzelf herpakte en een half jaar daarna de Casanova van Doetinchem werd......
Strek je eens uit !
  donderdag 13 januari 2011 @ 18:48:42 #33
326197 Psy-freak
Moderator i.o.
pi_91275929
Het is bijna 6 maanden uit, maar het doet nog elke dag pijn en ik droom bijna elke nacht over haar.

Ze zegt een nieuwe vriend te hebben, ik geloof dat ze niet werk heeft en ze gaat op wereldreis (dat wist ik wel) maar wanneer? Ik wil zo graag weten wat ze doet/denkt/voelt nu. Maar ze negeert me.
zaterdag 13 augustus 2011 11:41 schreef RockNijntje het volgende:
Psy-freak heeft wel de schattigste UI van heel FOK!
FOK!-vriendin: Pixxie. & AdoraBelle
pi_91276023
Gewoon uit je hoofd zetten jongen, hoe moeilijk het ook is. Dat wordt toch niet meer wat.
pi_91276310
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 16:50 schreef Wanderingwhy het volgende:
@Mr. Myst: Ff een complimentje voor jou. Je bent met een bijna wonderbaarlijke herrijzenis bezig....pas maar op of over vele jaren gaan er stoere verhalen rond over een jongeman die van liefdesverdriet er bijna aan ten onder ging, zichzelf herpakte en een half jaar daarna de Casanova van Doetinchem werd......
Over vele jaren...? Maar dat is de bedoeling niet! Have a little faith in me!

Dank je wel! 't Lijkt echt iets beter te gaan, ik hoop echt dat ik dit vol kan houden en de lijn (langzaam) door kan trekken
  donderdag 13 januari 2011 @ 19:01:00 #36
326197 Psy-freak
Moderator i.o.
pi_91276452
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 18:50 schreef Male23 het volgende:
Gewoon uit je hoofd zetten jongen, hoe moeilijk het ook is. Dat wordt toch niet meer wat.
Sterker, na een mailtje van net belt een vriendin dat ik moet stoppen omdat het bijna stalkerig is.
Is het zo raar dat ik wil weten hoe het is met de vrouw van wie ik nog steeds hou?
pi_91277647
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 19:01 schreef Psy-freak het volgende:

[..]

Sterker, na een mailtje van net belt een vriendin dat ik moet stoppen omdat het bijna stalkerig is.
Is het zo raar dat ik wil weten hoe het is met de vrouw van wie ik nog steeds hou?
Belangrijk: Ga je na dat telefoontje nu dan ook stoppen? (en ja, ga je dan toch nog door dan is het niet "bijna stalkerig" maar is het stalking)
Strek je eens uit !
pi_91277672
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 19:01 schreef Psy-freak het volgende:

[..]

Raar? Nee. Gewenst? Ook niet blijkbaar. Wees verstandig (ook voor jezelf) en laat haar met rust. Je bedoelt het niet verkeerd, maar zo wordt het wel opgevat, als ik het zo lees.
pi_91277812
Zeg ik bespeur enige negeer-actie :). Heb 3 topics geleden mn naam en woonplaats al genoemd en zelfs vorig topic nog gemeld dat ik misschien naar de meet kom en toch sta ik er niet bij... -O-

Dan niet :P. Ik heb van jullie geleerd dat als iets niet werkt omdat het een eenzijdige relatie is je maar beter het contact in zijn geheel kan verbreken en verder kunt gaan met je leven })

:W
pi_91277890
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 19:29 schreef Jolene22 het volgende:
Zeg ik bespeur enige negeer-actie :). Heb 3 topics geleden mn naam en woonplaats al genoemd en zelfs vorig topic nog gemeld dat ik misschien naar de meet kom en toch sta ik er niet bij... -O-

Dan niet :P. Ik heb van jullie geleerd dat als iets niet werkt omdat het een eenzijdige relatie is je maar beter het contact in zijn geheel kan verbreken en verder kunt gaan met je leven })

O-)
  donderdag 13 januari 2011 @ 19:31:41 #41
326197 Psy-freak
Moderator i.o.
pi_91277929
Nee, ik stop JUIST niet. Ze was altijd zo sterk etc. En nu kan ze het niet alleen af?
  donderdag 13 januari 2011 @ 19:32:04 #42
326197 Psy-freak
Moderator i.o.
pi_91277952
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 19:29 schreef Jolene22 het volgende:

Hai :)
pi_91278802
Snel aanmijzelf werken, hoop dat ik nog een beetje normaal ben :') en dat ik erzelf uitkom want ik wil graag een maatje weer O-)

[ Bericht 33% gewijzigd door H6-4ever op 14-01-2011 17:23:04 ]
pi_91280261
H6-4ever, herken wat je zegt hoor, je houdt jezelf maar voor dat het wel weer goedkomt en dat met 'houden van' de problemen te overwinnen zijn en dan moet je soms gewoon vaker op je muil gaan wil je echt beseffen dat het einde oefening is. Hoe vaak heb je het geprobeerd?
pi_91280889
Even een voorstel voor de meet: 29ste van deze maand? Dan weet ik zeker dat ik kan namelijk (zit met oppas).
pi_91280956
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 20:15 schreef Jolene22 het volgende:
H6-4ever, herken wat je zegt hoor, je houdt jezelf maar voor dat het wel weer goedkomt en dat met 'houden van' de problemen te overwinnen zijn en dan moet je soms gewoon vaker op je muil gaan wil je echt beseffen dat het einde oefening is. Hoe vaak heb je het geprobeerd?
Ja dat heb ik ook gedaan, het zal wel goedkomen als je echt van elkaar houdt...dacht ik vaak!

[ Bericht 11% gewijzigd door H6-4ever op 14-01-2011 17:34:07 ]
pi_91281129
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 20:24 schreef Jolene22 het volgende:
Even een voorstel voor de meet: 29ste van deze maand? Dan weet ik zeker dat ik kan namelijk (zit met oppas).
Ok, sluit ik me bij aan, kan ik ook (maarre....gaat je hond ook mee? :') )

JOycie88, wil je snelheid....ben je er weer niet.... ;)
Strek je eens uit !
pi_91281175
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 20:25 schreef H6-4ever het volgende:

[..]

Ja dat heb ik ook gedaan, het zal wel goedkomen als je echt van elkaar houdt...dacht ik vaak!
Wat bedoel je met geprobeerd? zij heeft het uitgemaakt! want ze heeft haar nieuwe leven gevonden, ze is nu echt wie ze is, zei ze voor ze het uitmaakte... en is mij daar niet meer bij nodig blijkbaar...
Als je bedoelt met relaties, tja dit was mijn eerste echt serieuze, en ondanks dat ze het toch niet was, vondt ik het super om samen met iemand te zijn...
Bedoel, hoe lang heb je het geprobeerd terwijl je eigenlijk al wist dat het zinloos was?
pi_91281472
Denk dat we al een paar maanden niet lekker liepen, ik heb het niet opgegeven hè! zij heeft het uitgemaakt...nu krijg ik pas met de dag een realistischer beeld van de situatie
pi_91281637
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 20:24 schreef Jolene22 het volgende:
En me niet eens even bedanken dat ik je in de lijst heb gezet! Sjonge jonge...

;)

29e is goed wat mij betreft!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')