abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91303622
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 09:25 schreef goofy_goober het volgende:
Had je niet beter een bekende kunnen bellen ipv de pliesie?
Dat was ook mijn eerste gedachte..

[ Bericht 0% gewijzigd door J0ycie88 op 14-01-2011 09:45:59 ]
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_91303631
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 23:08 schreef Self-Catering het volgende:
Ik lurk nog altijd in dit topic, omdat ik zelf weinig te vertellen heb. Kunnen degene die ook nog steeds lurken en bijv. een half jaar/jaar geleden hier in dit topic actief waren ook eens wat posten? Ik ben wel benieuwd naar hoe het gaat en of ze al een nieuwe vriend/vriendin hebben etc.
Sluit ik me bij aan. Gezien ik niet alle topics nauwgezet heb gevolgd mis ik ook wel ineens wat namen. Toch wel benieuwd hoe het hen vergaan is. Hoe is het met Bartinhoo afgelopen eigenlijk?
pi_91303663
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 08:56 schreef Toothless het volgende:

[..]

Nee ik heb de huisraad absoluut niet klein geslagen. Zeker niet.
Wij waren bij elkaar gekomen om te praten om duidelijk te krijgen wat wij nou echt wilde.
Het gesprek ging echt goed en op het moment dat wij eruit waren werd zij gebeld door de zus en die kwam langs en heeft zo staan schreeuwen dat ze helemaal bang werd en gevlucht is.
3 uur later kreeg ik een telefoon dat het over was.
Gewoon volledig met rust laten dit is duidelijk een paniekreactie, een impuls. Komt ze denk ik wel van terug als ze een beetje tot rust is gekomen.
pi_91304070
Irritant is dat als buitenstaanders zich er zo mee bemoeien en zo een grote invloed op iemand hebben.
  vrijdag 14 januari 2011 @ 09:49:33 #105
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_91304262
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 08:59 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Gelukkig is het me vergeven :D
Vanavond wel gezellig.. Was het alleen helemaal vergeten krijg ik gisteren op eens rond tienen een smsje van morgen gaat nog door! (en toen dacht ik dus wat gaat door haha!) Maar goed, vanavond dus lekker indisch eten, heb er zin in. Alleen ik weet zeker dat mijn ex weer onderwerp van gesprek wordt, niet heel de avond maar wel een deel. Naja, een voordeel hij en vooral zij kunnen ook lekker op hem schelden dus emotioneel zal het niet worden :p
En anders kan ik lekker knuffelen met mijn kleine meid, die heb ik ook al lang niet meer gezien.
Zo stom toen ik nog met mijn ex had, zag ik hun veel minder. Daar baal ik echt van dat ik dat toen heb laten gebeuren, maar mijn ex toonde ook totaal geen interesse in mijn vriendschappen bedacht ik me achteraf. Ja ok hij heeft ze een paar keer gezien, maar echt interesse hebben in hun of een gesprek er mee aan gaan deed hij niet. Op dat moment was ik daar blind voor maar nu denk ik van, mijn vrienden zijn wel een onderdeel van mij, en sommige zijn ook echt heel belangrijk voor mij (natuurlijk al mijn vrienden wel, maar de een natuurlijk net wat meer als de ander).
Begin steeds meer negatieve punten te zien.. Het enige nadeel daaraan is dat ik me steeds sterker ga afvragen wat ik ooit voor hem heb betekend.. (en dat doet soms nog wel eens pijn.)

Nu weer 2,5 uur niksen.. Maar heb dit keer wel muziek, zet gewoon op mijn mobiel mijn muziekjes aan :D
tja dat is het vervelende... je kunt je inderdaad blijven afvragen of je ooit wel iets heb betekend.. doe ik ook.. zeker omdat het op zo'n manier uitgaat en er dan op een dergelijke manier op je wordt gereageerd dat je denkt.... wat kan het dan ooit wel geweest zijn.
Probleeem is dat ga je nooit weten... heeft ook eigenlijk geen zin je er druk over te maken... het was vast niet allemaal slecht (anders was je er nooit aan begonnen) en nu gewoon weer vrolijk verder :)
If you don't like me, remember that it's mind over matter. I don't mind, and you don't matter.
pi_91304556
Ik weet wel dat ik veel voor haar betekent heb en nog steeds veel voor haar beteken, maar of ik me daar beter door voel? Ik weet het niet, het is wel fijn om te weten dat zij het er ook moeilijk mee heeft. Soms denk ik dat ze het er moeilijker mee heeft dan ik, ook al probeert ze dat vaak te verbergen.
pi_91304649
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 22:04 schreef J0ycie88 het volgende:
Jullie mogen mij allemaal PM'en hoor met datums :) Dan ga ik wel even vogelen wanneer uitkomt.. Zou toch ook leuk zijn als Jolene mee kan! Nou PM er op los zou ik zeggen :D
:D :@

Net uit bed gerold - vannacht nog eens blijven plakken... en dan moeilijk in slaap geraakt (het moet na 3-en geweest zijn), waarschijnlijk van oververmoeidheid want kan mij met de beste wil van de wereld niet meer indenken waar ik aan liggen denken heb. Dus 't zal ook wel niet "ex" geweest zijn :s)
pi_91304791
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 09:49 schreef ennudan het volgende:

[..]

tja dat is het vervelende... je kunt je inderdaad blijven afvragen of je ooit wel iets heb betekend.. doe ik ook.. zeker omdat het op zo'n manier uitgaat en er dan op een dergelijke manier op je wordt gereageerd dat je denkt.... wat kan het dan ooit wel geweest zijn.
Probleeem is dat ga je nooit weten... heeft ook eigenlijk geen zin je er druk over te maken... het was vast niet allemaal slecht (anders was je er nooit aan begonnen) en nu gewoon weer vrolijk verder :)
Klopt ik ga ook wel vrolijk verder.. Heb er niets aan om niet vrolijk te doen he :p

Ben nu aan het solliciteren, maar wat heb ik een hekel aan van die standaard formulieren op interner waar bij je zo'n klein hokje hebt voor je CV, als je minstens een a4tje als CV hebt normaal gesproken. (Een voordeel, ze waren al erg enthousiast toen een vriendin me voorlegde bij de teamleidster daar :))
  vrijdag 14 januari 2011 @ 10:05:59 #109
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_91304816
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 10:05 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Klopt ik ga ook wel vrolijk verder.. Heb er niets aan om niet vrolijk te doen he :p

Ben nu aan het solliciteren, maar wat heb ik een hekel aan van die standaard formulieren op interner waar bij je zo'n klein hokje hebt voor je CV, als je minstens een a4tje als CV hebt normaal gesproken. (Een voordeel, ze waren al erg enthousiast toen een vriendin me voorlegde bij de teamleidster daar :))
met vrienden/kennissen in de betreffende organisatie kom je een heeeeeeel eind :)
If you don't like me, remember that it's mind over matter. I don't mind, and you don't matter.
pi_91304829
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 10:05 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Nog erger zijn die sites waar je je eigen cv niet kun uploaden maar alles moet invoeren in hun systeem... Om je dood aan te ergeren.

Hoop voor je dat je snel een leuke nieuwe baan vindt, geeft toch een stuk afleiding.
pi_91304831
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 10:05 schreef ennudan het volgende:

[..]

met vrienden/kennissen in de betreffende organisatie kom je een heeeeeeel eind :)
Ja nu moet ik alleen nog inzien dat het niet rot is van mezelf als ik weg ga binnen de organisatie waar ik nu merk. Want daar heb ik het wel heel moeilijk mee moet ik zeggen. Maar goed ik moet wel denken aan mijn eigen toekomst :)
pi_91304918
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 10:06 schreef Jolene22 het volgende:

[..]

Nog erger zijn die sites waar je je eigen cv niet kun uploaden maar alles moet invoeren in hun systeem... Om je dood aan te ergeren.

Hoop voor je dat je snel een baan vindt, geeft toch een stuk afleiding.
Naja ik kan hem hier ook niet uploaden dus ik moet heb helemaal invoeren.. En ik wil er gewoon alles in vermelden dus.. Maar ben bijna klaar :)

Ik heb nu al wel een baan hoor :) Maar met een contract voor 24 uur, en ik wil meer.. Dus wie niet waagt, wie niet wint denk ik dan. Heb niets te verliezen, en dat maak het wel een stuk makkelijker. Waarschijnlijk biedt die andere organisatie eerst een contract aan voor 24 uur. Maar dan kan ik wel gaan onderhandelen dat ik meer uren wil op contract. (Aangezien ik weet van dat vriendinnetje dat het waarschijnlijk om 36 uur gaan, maar de er dan niet aan vast zitten ;))

Ik zie het wel.. De functie klinkt leuk dus!
  vrijdag 14 januari 2011 @ 10:13:19 #113
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_91305024
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 10:06 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Ja nu moet ik alleen nog inzien dat het niet rot is van mezelf als ik weg ga binnen de organisatie waar ik nu merk. Want daar heb ik het wel heel moeilijk mee moet ik zeggen. Maar goed ik moet wel denken aan mijn eigen toekomst :)
Das natuurlijk even afwachten... je weet wat je hebt je weet niet wat je krijgt.... maar niet geschoten altijd mis inderdaad...
Gewoon proberen en zien wat het je brengt!
pi_91305061
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 10:10 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Ik heb nu al wel een baan hoor :) Maar met een contract voor 24 uur, en ik wil meer.. Dus wie niet waagt, wie niet wint denk ik dan. Heb niets te verliezen, en dat maak het wel een stuk makkelijker. Waarschijnlijk biedt die andere organisatie eerst een contract aan voor 24 uur. Maar dan kan ik wel gaan onderhandelen dat ik meer uren wil op contract. (Aangezien ik weet van dat vriendinnetje dat het waarschijnlijk om 36 uur gaan, maar de er dan niet aan vast zitten ;))

Ik zie het wel.. De functie klinkt leuk dus!
Ja ok maar als je een functie een bepaalde tijd doet wordt het ook een beetje routine. Vooral als je dan in een beetje nare periode zit helpt het altijd wel als je dan iets nieuws gaat doen. Vooral als je zegt dat je meer uren wilt gaan werken. Weer even wat anders om te focussen.

Woon je op jezelf nu?
pi_91305100
Goedemorgen allemaal. Mmh of dit een achtbaan is weet ik niet. Vannacht tot mijn verbijstering na zoveel redelijk tot echt goede dagen ineens slecht geslapen. Ergens begint er iets te knappen. Ik ben er zo ontzettend 'klaar' mee. Na dit weekend is het precies drie maanden geleden. Drie maanden van in een soort zwart gat gevangen zitten en niet voor- of achteruit kunnen.
Ja ik weet dat dit een bewuste keuze is geweest en advies vraag ik niet nu. Het enige dat ik wil zeggen is dat ik me zo leeg voel. Zo ontzettend leeg.
Da's gek, want er gebeuren juist nu allerlei dingetjes die me optimistisch zouden moeten stemmen, maar het optimisme wil er niet in komen bij me, Zou dat een soort verdediging zijn? Er niet op willen rekenen dat datgene wat het meest voor de hand liggend is, zal tegenvallen?

Wat een k-dag!
Als de wereld een groot vraagteken voor je is ?
Strek je eens uit !
pi_91305184
Kan het zijn dat je je opeens zo leeg voelt omdat de emoties misschien weg zijn?
pi_91305209
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 10:15 schreef Wanderingwhy het volgende:
Goedemorgen allemaal. Mmh of dit een achtbaan is weet ik niet. Vannacht tot mijn verbijstering na zoveel redelijk tot echt goede dagen ineens slecht geslapen. Ergens begint er iets te knappen. Ik ben er zo ontzettend 'klaar' mee. Na dit weekend is het precies drie maanden geleden. Drie maanden van in een soort zwart gat gevangen zitten en niet voor- of achteruit kunnen.
Ja ik weet dat dit een bewuste keuze is geweest en advies vraag ik niet nu. Het enige dat ik wil zeggen is dat ik me zo leeg voel. Zo ontzettend leeg.
Da's gek, want er gebeuren juist nu allerlei dingetjes die me optimistisch zouden moeten stemmen, maar het optimisme wil er niet in komen bij me, Zou dat een soort verdediging zijn? Er niet op willen rekenen dat datgene wat het meest voor de hand liggend is, zal tegenvallen?

Wat een k-dag!
Is niet gek dat het je niets doet of dat je gewoon een tijd geen zin hebt om blij te zijn. Het is niet een knop die je maar kunt omzetten helaas. Als je nog aan het verwerken bent dan ben je geneigd wat te blijven hangen in toen en dan is het best logisch dat de dingen die nu gebeuren je niet zo raken of opvrolijken.

Drie maanden geleden is echt nog niet zo lang. Gun jezelf gewoon wat tijd, je kunt toch ook niet verwachten dat je na 3 maanden al lekker positief weer het leven doorgaat als zij echt zo belangrijk voor je is geweest? Joh ik ben al 7 maanden verder ofzo en ik ben er nog steeds mee bezig, dit is echt iets wat tijd nodig heeft.
pi_91305260
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 10:14 schreef Jolene22 het volgende:

[..]

Ja ok maar als je een functie een bepaalde tijd doet wordt het ook een beetje routine. Vooral als je dan in een beetje nare periode zit helpt het altijd wel als je dan iets nieuws gaat doen. Vooral als je zegt dat je meer uren wilt gaan werken. Weer even wat anders om te focussen.

Woon je op jezelf nu?
Nee ik woon nog bij mijn ouders, maar ben hard opzoek naar iets voor mezelf, en meer uren kunnen maken helpt daar een heel stuk aan mee.
Ik werk hier nu pas vanaf september. Maar goed, heb hem net verstuurd en binnen 2 dagen krijg je iets te horen wordt er gezegd door het schermpje dat te voorschijn kwam ;)
pi_91305305
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 10:20 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Nee ik woon nog bij mijn ouders, maar ben hard opzoek naar iets voor mezelf, en meer uren kunnen maken helpt daar een heel stuk aan mee.
Ik werk hier nu pas vanaf september. Maar goed, heb hem net verstuurd en binnen 2 dagen krijg je iets te horen wordt er gezegd door het schermpje dat te voorschijn kwam ;)
Oh ok, vroeg me al even af hoe je dat deed met 24 uur maar nu snap ik het :D
pi_91305408
quote:

Wat een k-dag!
Ik denk dat je dat inderdaad kunt zien als een soort verdediging. Soms is dat goed, en soms remt dat je heel erg.
Zoek afleiding vandaag en denk aan de dingen die je gaat doen in het weekend. Probeer aan positieve dingen te denken.. Maar het kan soms ook goed zijn om gewoon even het gevoel toe te laten! (en dat komt echt uit mijn mond :P)

Kop op! :*
pi_91305442
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 10:22 schreef Jolene22 het volgende:

[..]

Oh ok, vroeg me al even af hoe je dat deed met 24 uur maar nu snap ik het :D
Het zou kunnen van 24 uur, op een studentenkamertje ;) Maar dat wil ik niet. Ben op zoek naar minimaal een studiootje om in te beginnen. Lekker mijn eigen plekje, daar kijk ik zo naar uit :)
pi_91305606
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 10:24 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Ik denk dat je dat inderdaad kunt zien als een soort verdediging. Soms is dat goed, en soms remt dat je heel erg.
Zoek afleiding vandaag en denk aan de dingen die je gaat doen in het weekend. Probeer aan positieve dingen te denken.. Maar het kan soms ook goed zijn om gewoon even het gevoel toe te laten! (en dat komt echt uit mijn mond :P)

Kop op! :*
Voelt als de zwaarste dip sinds lang. Begrijp er niets van. Geen rollercoaster maar een mijnschacht waar ik ingetuimeld ben. Kan het niet verklaren....
Als de wereld een groot vraagteken voor je is ?
Strek je eens uit !
pi_91305627
quote:

Wat een k-dag!
Het gevoel helemaal leeg te zijn, was bij mij het echte begin van het loslaten.
Alleen denk ik niet dat je mijn situatie met de jouwe kan vergelijken : ik had totdat ik dat "leeg-gevoel" had 2,5 al mijn energie gestoken in vechten voor de relatie/hoop dat het goed ging komen/... dat heb jij niet gedaan natuurlijk, ttz. je bent er natuurlijk wel mee bezig geweest, alleen heb je niks van feedback gekregen, heb je je energie niet op haar kunnen richten.

Time will tell...
pi_91305632
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 10:31 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

Voelt als de zwaarste dip sinds lang. Begrijp er niets van. Geen rollercoaster maar een mijnschacht waar ik ingetuimeld ben. Kan het niet verklaren....
Ook hier klim je weer sterker uit. Gewoon volhouden en toelaten
  vrijdag 14 januari 2011 @ 11:00:37 #125
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_91306650
inderdaad gewoon even toelaten zonder dat je er meteen weer in doorschiet. Je moet voor zelf blijven kiezen en blijven opkomen...ook aan deze mijnschacht komt een eind!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')