Neuh, het verbaast me gewoon dat, na alles wat je hebt meegemaakt met je ex, je toch nog steeds koppig vriendjes wil blijven met haar. Dan vraag ik me af: 'Waarom?'quote:Op zondag 16 januari 2011 00:40 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Zo negatief als jij overkomt bij het lezen van mijn eerste reactie, doet me wel sterk vermoeden dat je een ellendige dag hebt gehad ja
Maar nogmaals, ik heb een goeie dag gehadDie mogen ook wel eens voorkomen, jippie!
Ze heeft zichzelf een ander e-mailadres aangemeten ofzo?quote:Op zondag 16 januari 2011 00:33 schreef Wanderingwhy het volgende:
....denk dat t m'n ex is
edit: iig iemand met erg veel aandacht en kennis voor/over me of anders....veel vrije tijd
Die 'meeting' van vandaag stond al maanden gepland. Nogmaals, we waren met een hele groep vrienden en hebben dus ook met zn alles opgetrokken. Het is het geval dat ik steeds met haar zat.quote:Op zondag 16 januari 2011 01:23 schreef goofy_goober het volgende:
[..]
Neuh, het verbaast me gewoon dat, na alles wat je hebt meegemaakt met je ex, je toch nog steeds koppig vriendjes wil blijven met haar. Dan vraag ik me af: 'Waarom?'
Dat mag,quote:Op zondag 16 januari 2011 01:14 schreef HendrikDeVogelaar het volgende:
@ toothless: Klinkt als een ingewikkelde driehoeksrelatie vriend-vriendin-schoonouders. Wat was er precies gebeurd als ik vragen mag?
Denk 't jaquote:Op zondag 16 januari 2011 01:23 schreef goofy_goober het volgende:
Ze heeft zichzelf een ander e-mailadres aangemeten ofzo?
Zo, quite a story!quote:
Ik herken het verhaal, heb hetzelfde meegemaakt, in een iets minder dramatische vorm gelukkig. Maar wat betreft dat laatste punt van Dakota, daar ben ik het niet mee eens. Jij had voor haar gekozen, zij moet ook voor jou kiezen, maar wordt door haar ouders tegengehouden. Dat doen haar ouders verkeerd, maar als je haar daarvan gaat overtuigen, dan werkt dat averechts. Zij heeft nu voor haar ouders gekozen en daar moet je je helaas bij neerleggen. Als ze echt veel van je zou houden, komt ze vanzelf terug, maar reken daar iig niet op. Je kunt wel een gesprek aangaan, maar praat dan over je gevoelens, maar door te vragen wat ZIJ wil, maak je de spanningen en haar onzekerheid alleen nog maar groter, waardoor ze nog meer voor haar ouders kiest.quote:Op zondag 16 januari 2011 02:27 schreef St-Dakota het volgende:
[..]
Zo, quite a story!
Snap dat je het er moeilijk mee hebt, en dat je het raar vindt, maar ik zal mijn mening ervan geven.
Ik neem aan dat ze zelf een goede relatie met haar ouders heeft, aangezien ze nog (steeds) thuis woont. Haar familie heeft zon invloed op haar, dat ze niet tegen hen in wil gaan. Al houdt ze nog zo veel van je, ze wil haar ouders niet teleurstellen. Persoonlijk vind ik dat die ouders er niets mee te maken hebben, maar die ouders denken daar anders over. Ga nog een keer een goed gesprek met haar aan, en vraag wat ZIJ wil, en wat ZIJ van de situatie vindt..
Hoop dat je er wat aan hebt
Op dit moment weigerd ze ieder contact.quote:Op zondag 16 januari 2011 02:27 schreef St-Dakota het volgende:
[..]
Zo, quite a story!
Snap dat je het er moeilijk mee hebt, en dat je het raar vindt, maar ik zal mijn mening ervan geven.
Ik neem aan dat ze zelf een goede relatie met haar ouders heeft, aangezien ze nog (steeds) thuis woont. Haar familie heeft zon invloed op haar, dat ze niet tegen hen in wil gaan. Al houdt ze nog zo veel van je, ze wil haar ouders niet teleurstellen. Persoonlijk vind ik dat die ouders er niets mee te maken hebben, maar die ouders denken daar anders over. Ga nog een keer een goed gesprek met haar aan, en vraag wat ZIJ wil, en wat ZIJ van de situatie vindt..
Hoop dat je er wat aan hebt
@Toothless: HDV heeft het perfect verwoord.quote:Op zondag 16 januari 2011 03:07 schreef HendrikDeVogelaar het volgende:
[..]
Ik herken het verhaal, heb hetzelfde meegemaakt, in een iets minder dramatische vorm gelukkig. Maar wat betreft dat laatste punt van Dakota, daar ben ik het niet mee eens. Jij had voor haar gekozen, zij moet ook voor jou kiezen, maar wordt door haar ouders tegengehouden. Dat doen haar ouders verkeerd, maar als je haar daarvan gaat overtuigen, dan werkt dat averechts. Zij heeft nu voor haar ouders gekozen en daar moet je je helaas bij neerleggen. Als ze echt veel van je zou houden, komt ze vanzelf terug, maar reken daar iig niet op. Je kunt wel een gesprek aangaan, maar praat dan over je gevoelens, maar door te vragen wat ZIJ wil, maak je de spanningen en haar onzekerheid alleen nog maar groter, waardoor ze nog meer voor haar ouders kiest.
bedankt en zo zie ik het ook wel.quote:Op zondag 16 januari 2011 11:09 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
@Toothless: HDV heeft het perfect verwoord.
Een toevoeging: Het gaat niet om de liefde tussen jou en je "ex" maar het gaat hier om macht. Haar ouders - en haar zus - hebben op een machtsbasis hun zienswijze bij je ex door de strot gedrukt. Ze heeft niet 'besloten' maar is gezwicht uit loyaliteit en zwakte.
Plaats haar niet in een loyaliteitsconflict maar geef haar de rust en het vertrouwen. Dat krijgt ze blijkbaar niet van haar ouders en zus en dat gaat haar zeker opvallen. Dat kan uiteindelijk wel eens een extra reden worden, naast haar gevoelens voor jou, om jou weer op te gaan zoeken.
Dat is te confronterend voor haar. Ze zit in een spagaat tussen haar gevoelens voor jou en de druk van haar ouders.... Stuur haar een kaart en schrijf dat je haar wilt begrijpen en dat je hoopt dat ze je eens meer wilt vertellen over de situatie waar ze nu inzit (want haar situatie nu begrijpen kan je echt niet...). Laat haar weten dat je nu weinig kunt betekenen maar er wel bent voor haar. Dat soort dingen. Succes!quote:Op zondag 16 januari 2011 09:14 schreef Toothless het volgende:
[..]
Op dit moment weigerd ze ieder contact.
negeert berichten en telefoontjes.
Ik heb gewoon nog hoop dat het goedkomt maar ben daarnaast enorm bang dat het niet gaat gebeuren waardoor ik mezelf weer pijn ga doen met die valse hoop.quote:Op zondag 16 januari 2011 11:14 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Dat is te confronterend voor haar. Ze zit in een spagaat tussen haar gevoelens voor jou en de druk van haar ouders.... Stuur haar een kaart en schrijf dat je haar wilt begrijpen en dat je hoopt dat ze je eens meer wilt vertellen over de situatie waar ze nu inzit (want haar situatie nu begrijpen kan je echt niet...). Laat haar weten dat je nu weinig kunt betekenen maar er wel bent voor haar. Dat soort dingen. Succes!
Stel dat het goedkomt dan ben ik daar niet zo bang voor.quote:Op zondag 16 januari 2011 11:38 schreef MelR het volgende:
pff wat een verhaal toothless, maar ben je niet bang dat zou het goedkomen, je je hele relatie lang last krijgt van die ouders en zus?.
4 maanden. Altijd goed contact gehoudenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 01:14 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Proficiat! Hoeveel tijd zat er tussen?
quote:Op zondag 16 januari 2011 13:32 schreef Pan.da het volgende:
[..]
4 maanden. Altijd goed contact gehouden
Doe eens niet.quote:Op zondag 16 januari 2011 13:39 schreef Mr.Myst het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, fijn dat jullie weer bij elkaar zijn!
Het kan dus toch, er is nog hoop...
@Myst: Dat er hoop is, betekent niet dat je daarin moet/mag geloven. Kost veel te veel energie en werkt averechts.quote:Op zondag 16 januari 2011 13:39 schreef Mr.Myst het volgende:
[..]
Het kan dus toch, er is nog hoop...
Ach ja...quote:Op zondag 16 januari 2011 13:42 schreef HendrikDeVogelaar het volgende:
[..]
@Myst: Dat er hoop is, betekent niet dat je daarin moet/mag geloven. Kost veel te veel energie en werkt averechts.
Hoop doet leven. Valse hoop ookquote:Op zondag 16 januari 2011 14:04 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Ach ja...
Hoe was het ook alweer?
"Hoop doet leven" wordt "Hoop geeft je geen leven" na een relatiebreuk
Dat zijn altijd rotte gesprekken, als er verteld word hoe leuk iets toen wel niet was. En dat ze het nooit verwacht hadden.. Dat wil je niet horen.. Zeker als je er nog niet overheen bent!quote:Op zondag 16 januari 2011 13:48 schreef Mr.Myst het volgende:
Oei. Meteen een boel reacties op dat zinnetje. Had er misschien een smiley achter moeten zetten.
Ik geloof er namelijk niet meer in dat het goed gaat komen (bij mij), althans niet binnenkort. Dat maakt het niet makkelijker, maar het zenuwachtige gevoel is daardoor wel een beetje weg.
Ik moet wel eerlijk zeggen dat het sinds gisteravond weer minder gaat, hoewel het ergste wel weer voorbij is. Gisteren waren we op visite bij familie, de hele avond over andere dingen gepraat. Rond een uur of twaalf vond iemand het echter nodig een opmerking te maken over carnaval. Dat was nog niet zo erg, maar het ging over de manier van vieren. Dat mijn nichtje met haar vriend, mijn neefje met zijn vriendin en ik met m'n ex het vorig jaar zo leuk hadden. Dat niemand had verwacht dat het uitging, hij het niet begreep...
Hoe krijg je iemand weer in een dip.
De zin in carnaval was er al niet, die is nu helemaal weg. En vannacht had ik weer echt zo'n moment dat ik me afvroeg wat het allemaal nog voor zin heeft.
Gelukkig is dat nu weer wat afgezwakt. Het zal de rollercoaster zijn...
Mag ik meedoen aan die mini-meet @pinkpop! (Moet alleen nog iemand vinden die met me meegaat!)quote:Op zaterdag 15 januari 2011 19:05 schreef Mr.Myst het volgende:
@lagu: Eigenlijk lijkt het me ook wel leuk zo'n camping. Zou het alleen voor een vakantie helemaal niks vinden... Maar met Pinkpop zal het vast gezellig worden!
@ennudan: Popstars komt vanavond?(Geen andere vriend waarmee je naar de kroeg kan gaan? 't Is dat het Heerlen hier zover vandaan ligt, heb meer zin in de kroeg dan om op visite te gaan bij familie...)
Mini-meet @Pinkpop! Gaan we er even een paar samen drinken!
Dat weet ik wel zeker.quote:Op zondag 16 januari 2011 15:48 schreef HendrikDeVogelaar het volgende:
Zouden er trouwens behalve gedumpten, ook dumpers zijn die moeite hebben met het loslaten van hun ex? Zo ja, dan zou ik graag willen weten waarom.
J0ycie.. ik meen/vrees je symptomen te herkennen. Zelf ben ik net voor kerstmis ook een week thuisgebleven, totaal op, geen zin meer in iets, enz. ... ook door te véél nadenken, te véél piekeren, te véél verspilde energie.quote:Op zondag 16 januari 2011 14:42 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Dat zijn altijd rotte gesprekken, als er verteld word hoe leuk iets toen wel niet was. En dat ze het nooit verwacht hadden.. Dat wil je niet horen.. Zeker als je er nog niet overheen bent!
Hoop dat je vandaag weer een goede dag hebt, of je in ieder geval beter gaat voelen!
Hier hebben we ook een mevrouw met een dip, denk niet alleen door mijn ex maar gewoon teveel denken, teveel herinneringen.. En ben echt op.. Lichamelijk en geestelijk..
Hmm misschien toch maar een paar dagen vrij gaan nemen binnenkort.
Ik spreek nu eventjes voor mezelf : die week waarover ik hierboven spreek, ging dat gewoonweg niet. Het was de eerste keer dat ik dat zelf meemaakte, en ik ben écht verschoten van mezelf.quote:Op zondag 16 januari 2011 16:46 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik heb bij mezelf gemerkt dat als ik tevaak roep dat het slecht met me gaat, dat ik op ben enz. dan blijf ik er ook daadwerkelijk in hangen.
Je moet jezelf gewoon ff aanspreken en zeggen van: kom, ik ga er tegenaan, het gaat beter met me. Alles wat je jezelf vaak genoeg verteld ga je geloven en daarna ga je je werkelijk zo voelen.
Bijna een dag later.... nog gecommuniceerd met een vrouw waarvan je niet zeker weet wie het is ?quote:Op zondag 16 januari 2011 00:27 schreef Wanderingwhy het volgende:
Ik heb een "weet niet" avond gehad. Dat is nog veel knapper![]()
Heb vanavond met een vrouw van wie ik niet zeker is wie het is 38 mails uitgewisseld.
Hoe ik dat precies bedoel?
Nou......eh...."weet niet"
gister van een vriend begrepdn dat hij contact met haar had gehad en dat ze veel in belgie zat nu. waar die jongen van dat spelletje woont en waar ze echt niks mee had...quote:Op zondag 16 januari 2011 15:52 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Mag ik meedoen aan die mini-meet @pinkpop! (Moet alleen nog iemand vinden die met me meegaat!)
Ennudan heb gisteren niet veel meegekregen van het topic, en las het net terug. Ik snap hem alleen niet helemaal, maar dat ligt misschien aan mij. Wat is er precies aan de hand?
Ik ben ook echt iemand die dat tegen zichzelf zegt.. En dat helpt.. Maar nu niet meer.. Nu ben ik op omdat ik elke keer weer sterk wil zijn. En me goed wil houden. Elke keer ga ik er weer tegen aan en ga ik door. Dat helpt even. Maar nu niet..quote:Op zondag 16 januari 2011 16:46 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik heb bij mezelf gemerkt dat als ik tevaak roep dat het slecht met me gaat, dat ik op ben enz. dan blijf ik er ook daadwerkelijk in hangen.
Je moet jezelf gewoon ff aanspreken en zeggen van: kom, ik ga er tegenaan, het gaat beter met me. Alles wat je jezelf vaak genoeg verteld ga je geloven en daarna ga je je werkelijk zo voelen.
Ow dat is inderdaad vervelend, snap dat je je daar flink rot over kunt voelen. Altijd kut om er zelf achter te moeten komen en dat degene in kwestie dat alles heeft ontkent (klinkt voor mij erg herkenbaar).quote:Op zondag 16 januari 2011 17:09 schreef ennudan het volgende:
[..]
gister van een vriend begrepdn dat hij contact met haar had gehad en dat ze veel in belgie zat nu. waar die jongen van dat spelletje woont en waar ze echt niks mee had...
oh en je mag met mij mee naar pinkpop hoor heb ook nog niemand om mee te gaan. kan je zelfs een slaapplaats aanbieden
Wat leuk dat je date geslaagd was! Super!quote:Op zondag 16 januari 2011 17:14 schreef melanie_x het volgende:
Ik had dus gisterenavond een date, waar ik al de hele week zenuwachtig voor was.
Het was leuk, gezellig, en zeker voor herhaling vatbaar![]()
Volgens mij las ik een aantal dagen terug dat Ex ook een date had gisteren?
Ben wel benieuwd.
quote:Op zondag 16 januari 2011 16:49 schreef Octagon het volgende:
[..]
Ik spreek nu eventjes voor mezelf : die week waarover ik hierboven spreek, ging dat gewoonweg niet. Het was de eerste keer dat ik dat zelf meemaakte, en ik ben écht verschoten van mezelf.
/edit
Ik dacht tot die week ook dat ik alles alleen aankon, dat ik sterk genoeg was, dat niemand mij kon raken, enz. ... nu weet ik dat dat niet zo is, dat sommige mensen mij blijkbaar hard kunnen raken, en/of dat ik mezelf zo kan uitputten dat er (wanneer je het minst verwacht misschien) een periode van totaal apatisch in het leven staan, kan volgen.
Ik ben niet iemand die véél achteruit kijkt in het leven, maar deze les zou ik toch graag onthouden.
Misschien dat ik wat bot overkwam, maar ik bedoel gewoon: goed, ff kapot zijn, rustig op adem komen en dan gewoon weer opnieuw sterk zijn.quote:Op zondag 16 januari 2011 17:19 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Ik ben ook echt iemand die dat tegen zichzelf zegt.. En dat helpt.. Maar nu niet meer.. Nu ben ik op omdat ik elke keer weer sterk wil zijn. En me goed wil houden. Elke keer ga ik er weer tegen aan en ga ik door. Dat helpt even. Maar nu niet..
dank je...ergens voel en wedt ik dat ookquote:Op zondag 16 januari 2011 17:22 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Ow dat is inderdaad vervelend, snap dat je je daar flink rot over kunt voelen. Altijd kut om er zelf achter te moeten komen en dat degene in kwestie dat alles heeft ontkent (klinkt voor mij erg herkenbaar).
Het is rot, maar dit zegt heel veel over haar, en probeer dat in te zien.. Je verdient beter, en volgens mij heb ik dat ook al wel eens eerder gezegd!
Ben ook nog mijn broertje aan het overhalen om mee te gaanMaar heb zo'n vaag vermoeden dat hij niet mee gaat haha!
Ben vandaag trouwens echt een emotioneel wrak.. De tranen springen in mijn ogen om de kleinste dingetjes.. Dus ben maar veel how i met your mother aan het kijken..!
Ik weet hetquote:Op zondag 16 januari 2011 17:59 schreef ennudan het volgende:
[..]
dank je...ergens voel en wedt ik dat ook
je kunt niet altijd sterk zijn. jij mag je ook best eens laten gaan en gewoon even de tijd nemen weer op het goeie spoor te komen. das geen schande!
pinkpop is geregeld dus
Heeft het er bij jou misschien een beetje mee te maken dat je sinds je brake een vrij ''actieve'' leefstijl hebt gehad, en dat je daardoor niet echt hebt leren ''stilzitten'', waardoor je nu misschien je wat minder te doen hebt je weer rot gaat voelen?quote:Op zondag 16 januari 2011 18:03 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Ik weet hetGa morgen ook eens op mijn werk kijken wanneer het mogelijk is dat ik eens een paar daagjes vrij kan zijn als ik het alleen ma en di.. Heb ik toch 5 dagen aan een stuk vrij
Even bijtanken.. Ik merk dat het sterk zijn, zijn tol gaan eisen..
Deze dag 8 mails en nog steeds dat "weet niet" gevoel. Ik weet dat ik voor velen hier in raadsels praat maar het verloopt 'volgens het boekje'.quote:Op zondag 16 januari 2011 17:08 schreef Octagon het volgende:
[..]
Bijna een dag later.... nog gecommuniceerd met een vrouw waarvan je niet zeker weet wie het is ?
En, misschien wel belangrijker, wat doet dat met een mens ?
Nee dat valt wel mee.. In het begin wel wat vaak wezen stappen en afleiding gezocht.. Maar heb ook zeker wel mijn rust gepakt.. Maar ik ben iemand die dan erg is van hup Joyce, doorgaan.. En ik hou mezelf sterk voor anderen.quote:Op zondag 16 januari 2011 18:21 schreef Bartinhoo het volgende:
[..]
Heeft het er bij jou misschien een beetje mee te maken dat je sinds je brake een vrij ''actieve'' leefstijl hebt gehad, en dat je daardoor niet echt hebt leren ''stilzitten'', waardoor je nu misschien je wat minder te doen hebt je weer rot gaat voelen?
Lijkt me opzich best goed om zo bezig te zijn eigenlijk, je kunt je gevoelens zo wat aan de kant zetten en doorgaan met je leven, maar misschien wen je daardoor aan het ''druk'' zijn, en ga je daardoor veel meer malen op dagen waarop je het minder druk hebt, omdat je dat niet echt gewend bent ?!
Mijn ex zit ook alweer de hele dag in mn hoofd sinds we gisteren samen in de kroeg waren. De laatste keer dat we elkaar eens rustig hebben kunnen spreken voor gisteren (dus niet een van de 2 aan het werk/met andere mensen erbij), was begin september. Vond het fijn haar weer eens te spreken, al liep het gesprek niet zo soepel, beetje onwennig van beide kanten denk ik...
Toch vreemd dat ze wederom sms contact en daardoor- oogcontact zocht in de kroeg door grapjes te maken over andere mensen die er ook waren. Vind het enerzijds wel leuk, maar heb ook zoiets als je toch niets van me wilt heb ik liever dat je de afstand bewaart, dit is nu de tweede keer in 2 weken dat ze op haar initiatief contact zoekt, ik raak er erg van in de war...
Ben er ook achter gekomen dat het me nog steeds vreselijk lijkt om haar met een andere jongen te zien, als ik haar zoals gisteren weer spreek voelt het echt heel erg als ''mijn'' ex![]()
Juist vooral omdat ik het zo raar vind dat ze, wanneer we elkaar zien, ze echt heel expliciet contact met me zoekt, maar als ze me niet ziet hoor ik ook weken lang niet van haar...
Vind het zon rot idee dat het zomaar weer een paar maanden kan duren voordat ik haar weer ns zie...
Had je ook vaak het gevoel dat je uit ''moest'' gaan zeg maar, die eerste weken? Puur om jezelf op te peppen of je negatieve emoties een beetje aan de kant te kunnen zetten?quote:Op zondag 16 januari 2011 18:42 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Nee dat valt wel mee.. In het begin wel wat vaak wezen stappen en afleiding gezocht.. Maar heb ook zeker wel mijn rust gepakt.. Maar ik ben iemand die dan erg is van hup Joyce, doorgaan.. En ik hou mezelf sterk voor anderen.
Dat breekt me denk ik op dit moment op.. Want eigenlijk maal en pieker ik nog geen eens zo om mijn ex op het moment.. Alleen de emoties zitten er wel..
Kan het niet zo goed uitleggen denk ik..
Ik meld me hier ook maar weer eens. Ik heb namelijk hetzelfde Joyce. Het ging echt goed met me, was er helemaal van overtuigd dat het goed ging komen en dat het alleen maar beter kon worden. Maar vandaag heb ik weer echt zo'n klotedag, ongekend. En ik kan niet goed uitleggen waarom. Natuurlijk denk ik nog wel aan d'r, maar denk ook dat het komt omdat het stappen van gisteravond niet doorging. We zijn wel een lokale kroeg ingedoken, maar de rest van de groep had geen zin om de stad in te gaan, terwijl ik dat juist wel had. Niet eens zozeer om daar nieuwe vrouwen te ontmoeten, maar ik heb gewoon echt zo'n zin om weer eens een ECHT feestje te bouwen, helemaal los te gaan, al dan niet dronken.quote:Op zondag 16 januari 2011 17:19 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Ik ben ook echt iemand die dat tegen zichzelf zegt.. En dat helpt.. Maar nu niet meer.. Nu ben ik op omdat ik elke keer weer sterk wil zijn. En me goed wil houden. Elke keer ga ik er weer tegen aan en ga ik door. Dat helpt even. Maar nu niet..
Nice om te horen dat het goed met je gaat! Zeker als je zegt dat "het beter gaat dan je in je stoutste dromen had durven hopen" Dat geeft mij in ieder geval moed, en waarschijnlijk nog wel meer mensen in dit topic.quote:Op zondag 16 januari 2011 19:58 schreef Bartinhoo het volgende:
[..]
Had je ook vaak het gevoel dat je uit ''moest'' gaan zeg maar, die eerste weken? Puur om jezelf op te peppen of je negatieve emoties een beetje aan de kant te kunnen zetten?
Dat herken ik ook heel erg van die eerste weken (maanden) hoor, ik was vaak op dinsdag al doodsbang dat ik niets te doen zou hebben dat weekend, en als ik thuis zat was ik echt een brok emotie en zat ik mezelf op te vreten... Pas sinds de laatste weken is dat eigenlijk over gegaan....
Dat laatste kan ik ook heel goed begrijpen hoor. Alle angsten die ik die eerste weken had zijn inmiddels weggevaagd, en de situatie zoals deze nu is was zoals ik toen in mijn stoutste dromen niet had durven hopen..
Zelfs met mijn ex is de situatie eigenlijk inmiddels perfect. We zijn nog wel degelijk op een bepaalde manier ''vrienden'' met elkaar. We mogen elkaar nog graag, zij neemt inmiddels zelfs weer contact op, ik heb 2 andere hele leuke meiden die het wel in me zien zitten.
Ik wil niet eens meer een relatie met mijn ex, alles wat ik wou zoals het zou lopen tussen ons is inmiddels gebeurd, maar toch zit er ergens nog '' iets'', ik zit ergens mee maar zou eigenlijk niet eens weten waarmee ?!
Ik ben vandaag ( doordat we gisteravond gebabbeld hebben ) ook weer enorm emotioneel, maar volgens mij mis ik haar niet, we hadden leuk contact, ik wil haar niet terug maar Wtf is er dan aan de hand
Wel eens aan psycholoog gedacht. Zo'n ervaring is natuurlijk niet niks.quote:Op zondag 16 januari 2011 17:59 schreef Splackavellie02 het volgende:
Ik weet niet of dit het juiste topic is, maar ik wijt mijn 'issue' toch aan iets dat onder de noemer 'liefdesverdriet' te plaatsen valt. Er komt een relatief lange voorgeschiedenis bij kijken, maar volgens mij is het wel allemaal relevant. So here goes:
[verhaal]
Kan iemand hier wat mee?
Psychologen heb ik niets mee. Psychiaters wel, maar ook die kunnen mij niets vertellen wat ik niet zelf ook kan bedenken. Dus nee, niet echt nodig vind ik.quote:Op zondag 16 januari 2011 20:21 schreef goofy_goober het volgende:
Wel eens aan psycholoog gedacht. Zo'n ervaring is natuurlijk niet niks.
Hoezo heb je niks met Psychologen maar wel met Psychiaters? Het enige (maar wel redelijk grote) verschil is dat Psychiaters medicijnen kunnen en mogen voorschrijven en Psychologen niet. Dus tenzij je graag medicijnen wil (wat ik ten alle tijde zou willen voorkomen als dat zou kunnen) is een psycholoog echt wel nuttig.quote:Op zondag 16 januari 2011 20:53 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Psychologen heb ik niets mee. Psychiaters wel, maar ook die kunnen mij niets vertellen wat ik niet zelf ook kan bedenken. Dus nee, niet echt nodig vind ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |