quote:Op donderdag 13 januari 2011 08:36 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Behalve de miezerige rotregen hier eigenlijk niets. Heb zo'n heerlijk ouderwets oma-recept, jummie!
Clau(w)dia, klinkt niet heel prettig zo'n verbouwing daar in je binnenste meis. Nu al een dwarsligger dat kleine meiske. Hopelijk heeft ze zich nu helemaal goed voor de uitgang genesteld en is ze klaar voor de grote reis!
Mijn nichtje is 6 januari uitgerekend en loopt nu een weekje over tijd, ben benieuwd wanneer zij haar zoontje mag verwelkomen. Heb een speciale band met haar. Mijn eerste zwangerschap eindigde zoals een aantal van jullie wel weten in een miskraam. Ze stuurde mij op de dag dat ik eigenlijk was uitgerekend 's ochtends een heel lief sms-je waar ik heel hard om moest huilen. Belde ze me later op de dag op of ik wilde komen want het ging niet goed met haar zwangerschap, kreeg ze die dag waar ik bij was zelf een miskraam. Dat was zo onwerkelijk en verdrietig toen. Dat de tekst van die ochtend nog dezelfde dag op haarzelf van toepassing zou zijn had ze nooit kunnen vermoeden.)
quote:Op donderdag 13 januari 2011 08:42 schreef groofskendezoveelste het volgende:
[..]
Ze lijkt op haar moeder. Ik vind haar nu al leuk.
quote:Op donderdag 13 januari 2011 09:03 schreef danimeisje het volgende:
Leuk dat "jullie" voor mij gaan denken..
Ik denk dat ik jullie achterlijk vind...
Dat mijn VK foutieve adviezen uitgeeft zal het haar vertellen de volgende afspraak.
Dat ik denigerend doe richting mijn vriendin.
Zijn niet mijn woorden.
Telefoon?!quote:Op donderdag 13 januari 2011 09:13 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Lijkt praktisch een gedicht zo met die korte zinnetjes op aparte regels.
quote:Op donderdag 13 januari 2011 09:01 schreef Claudia_x het volgende:
TM, het lijkt me heel bijzonder om de vreugde van de geboorte van je kind mee te kunnen maken met zo iemand als je schoonzusje, iemand die begrijpt wat het allemaal met je doet. Heel binnenkort mag jij haar zoontje welkom heten op de wereld en haar overladen met felicitaties en complimenten. Niet heel veel later zal zij hetzelfde doen met jouw meisje. Wat een vooruitzichten!
Waar haal je die Clau?quote:Op donderdag 13 januari 2011 09:31 schreef Claudia_x het volgende:
Ik lig hier alweer te snikken omdat ik ineens denk aan al die lieve bezoekjes die zéér binnenkort gaan komen met beschuit met roze meisjes en kleine cadeautjes ('Geef die maar aan de papa!') en oeh's en aah's en hoe gaat het nu met jou?
Het is zó bijzonder, en het gaat zó snel voorbij. Sugarsnap heeft het grootste deel van haar kraamweek alweer gehad, ongelooflijk.
Over een paar uur lig ik vast weer mopperend in bed omdat ze maar niet wil komen.
Wel flauw om opzettelijk een tikfout in mijn posting te stoppen, TM.quote:
quote:Op donderdag 13 januari 2011 09:33 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Wel flauw om opzettelijk een tikfout in mijn posting te stoppen, TM.
Groofskenquote:Dat was zeker stilte voor de storm. Ik heb vannacht een buikverbouwing from hell gehad en heb geen oog dichtgedaan, ondanks mijn wonderpilletjes. Mijn meisje heeft dus aardig haar best gedaan om je theorie te ontkrachten, Groofsken.
lol, inderdaadquote:Ze lijkt op haar moeder. Ik vind haar nu al leuk.
Dat blijven impliceren. En dingen bedenken voor anderen.quote:Op donderdag 13 januari 2011 10:05 schreef Twinkly het volgende:
Danimeisje dit heeft helemaal niets te maken met nieuwe of oudere users. Als een oudere user dezelfde uitspraken doet als jij krijgt ze dezelfde respons als jij.
Maar volgens mij weet jij dat eigenlijk best wel en probeer je gewoon heel hard voor jezelf goed te praten dat je nog rookt.
Wij noemen ons moeders ja, omdat het merendeel van ons al meerdere kinderen heeft, of er op een dusdanige manier mee bezig zijn dat het echte moeder gevoel spreekt. Bij jou krijg ik het gevoel dat je eigenlijk nog niet klaar bent voor het moederschap, en allerlei uitvluchten verzint om te kunnen blijven doen wat je voorheen ook deed. Ik was (ooit) ook een nieuweling in dit subforum, maar ben hartelijk ontvangen en ben gewoon opgenomen in de groep. Ik heb er diverse fijne (pm) contacten aan over gehouden. Zelfs mijn beste vriendin heb ik via dit subforum leren kennen. We vallen je niet aan, we lachen je niet uit. Het enige wat er gedaan wordt is een weerwoord geven op jouw manier van denken mbt oa roken. Dat jou dat niet zint is JOUW probleem, en niet dat van ons. Dat jij het voelt alsof je niet welkom bent in dit "hechte" clubje .. god .. dan had ik al honderd keer het veld moeten ruimen als ik me alles zó had aangetrokken als jij dat nu doet. Ik heb niet voor niets de hormonster-award gewonnen in 2010quote:Op donderdag 13 januari 2011 10:02 schreef danimeisje het volgende:
Noemt zich moeders...!
Heel veel succes met de zwangerschappen en aankomende bevallingen voor de meiden/dames.
/into readmode.
volgens mij is dit complete onzin! Daarbij iedereen is van harte welkom. Ik was zelfs nog nooit op fok! geweest voordat ik probeerde zwanger te worden en heb me sinds het aanmelden nooit een buitenstaander gevoeld. Hier niet en ook niet in 'wachten op het tweede streepje'.quote:Via de pm is mij door meerdere mee lees meiden/dames verteld dat je der niet tussen komt!
Volgens mij was jij juist degene die zich niet persoonlijk aangevallen wilde voelen en nu moeten we het dus wel rechtstreeks naar jou toe posten.....weet je zelf al wat je wilt en hoe je er in staat? Want van ons verwacht je steeds iets anders.quote:Als je wat te melden/zeggen hebt om nog ff door te lachen of te jennen.
Doe dat dan direct richting mij en niet met dit soort kinderachtig gedrag.
en zowaar een rel die niet om mij draaitquote:Op donderdag 13 januari 2011 10:14 schreef Pvoesss het volgende:
hahahaha leuk man een rel.. En ook best een hele trieste.
En er zijn genoeg nieuwe users die heel erg welkom zijnBlijf jij maar weg inderdaad
![]()
![]()
En wat betreft dat roken![]()
Ik moet er ook maar weer eens aan beginnen, dan kan ik over een week of 11 overschakelen of de 5-sterren exemplaren (that 'll keep me busy during the nights).quote:
Nu je het zegt...quote:Op donderdag 13 januari 2011 10:16 schreef DJMO het volgende:
[..]
en zowaar een rel die niet om mij draait
Ben jij ook uitgenodigd dan?quote:Op donderdag 13 januari 2011 10:19 schreef miss_sly het volgende:
die pm-undergroudn scene is ze zelf aan het opzetten, denk ik. Maar ik ben iig niet van plan te reageren
Nee, maar de readmodus betekent kennelijk niet meer reageren in het topic, maar wel mensen via pm aanspreken op hun slechte posts. En daar heb ik geen zin in, hoor.quote:Op donderdag 13 januari 2011 10:22 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Ben jij ook uitgenodigd dan?![]()
hmm dan zal ik nog wel aan de beurt komenquote:Op donderdag 13 januari 2011 10:24 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nee, maar de readmodus betekent kennelijk niet meer reageren in het topic, maar wel mensen via pm aanspreken op hun slechte posts. En daar heb ik geen zin in, hoor.
Dat meen je niet!!! Omg...quote:Op donderdag 13 januari 2011 10:24 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nee, maar de readmodus betekent kennelijk niet meer reageren in het topic, maar wel mensen via pm aanspreken op hun slechte posts. En daar heb ik geen zin in, hoor.
Dat idd! Wat lachwekkend zeg!quote:Op donderdag 13 januari 2011 10:07 schreef miss_sly het volgende:
En alle meiden die je via pm weten te vertellen hoe vresleijk het hier is, vind ik een beetje triest.
Whahahaha!quote:Op donderdag 13 januari 2011 10:27 schreef Take_A_Picture het volgende:
[..]
Dat meen je niet!!! Omg...__!
[ afbeelding ]
Kon het niet laten...
Precies, dat dus!quote:Op donderdag 13 januari 2011 10:10 schreef danic het volgende:
[..]
volgens mij is dit complete onzin! Daarbij iedereen is van harte welkom. Ik was zelfs nog nooit op fok! geweest voordat ik probeerde zwanger te worden en heb me sinds het aanmelden nooit een buitenstaander gevoeld. Hier niet en ook niet in 'wachten op het tweede streepje'.
wat een mooie gedachte TAPquote:Op donderdag 13 januari 2011 10:31 schreef Take_A_Picture het volgende:
Nou ontopic dan: Waar ik bij mn vorige zwangerschap soms heel heftige steken in mn buik had die een half uur lang duurden (en dat een week lang, de innesteling ofzo), heb ik nu bijna de hele dag buikpijn, met periodes dat ik niks voel. Maar, de buikpijn is wel minder heftig, het zeurt gewoon een beetje.
En ik voel me wel weer hartstikke zwanger!![]()
Ik zie deze zwangerschap als een cadeautje van ons overleden kindje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tralalalaaa
Mis je het?quote:Op donderdag 13 januari 2011 10:16 schreef DJMO het volgende:
[..]
en zowaar een rel die niet om mij draait
Echt helemaal geweldigquote:Op donderdag 13 januari 2011 10:39 schreef Books het volgende:
En hoe vonden je schoonouders dat je weer in verwachting bent?
Bekent verhaal!quote:Op donderdag 13 januari 2011 10:39 schreef Books het volgende:
En hoe vonden je schoonouders dat je weer in verwachting bent?
Oh en mijn beste vriendinnetje is na negen mislukte IUI's nu bij de eerste IVF meteen zwanger dus ik ben helemaal blij voor d'r. Het is echt zo'n oermoeder en was zo teleurgesteld iedere keer en nu meteen bij de eerste IVF meteen raak.
Het is ook gewoon super dat je het er met anderen (dan je vriend/man) kan hebben. Steun is altijd welkom! Dat heeft mij zo goed gedaan bij het verlies van 1 van onze embryo's in het begin.quote:Op donderdag 13 januari 2011 10:42 schreef Take_A_Picture het volgende:
[..]
Echt helemaal geweldigBinnenkort ook maar aan mijn ouders vertellen, maar we vertellen het gewoon wanneer we ze zien, dat geeft niks
Het is allemaal nog zo ontzettend pril, maar na wat er 2 maanden terug is gebeurd vind ik het wel fijn om te kunnen vertellen dat hoewel het veel verdriet heeft gedaan (en nog steeds wel doet), dat wij een heel mooi cadeautje hebben mogen krijgen en dat het scherpe randje absoluut wel wat zachter is geworden in gevoel.
quote:Op donderdag 13 januari 2011 10:38 schreef Take_A_Picture het volgende:
We hebben het gisteren al aan onze schoonouders verteld. Kon het echt niet laten!!!!
Oh en de laatste dan, ik vond deze zo grappig..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
En een dikkevoor je ontroerende post daarvoor!
In de zin van: Dat is precies zoals het bij mij is gegaanquote:Op donderdag 13 januari 2011 10:50 schreef Books het volgende:
Tally bekend in de zin van je hebt hetzelfde meegemaakt of in de zin van je weet over wie ik het heb?
quote:Op donderdag 13 januari 2011 10:52 schreef twentemeisje het volgende:
Oh ja, voor ik het vergeet... Ik wil graag ook nog even een klacht indienen tegen mijn tepelhoven, die mogen nu namelijk wel stoppen met landje-pik spelen! Poffertjes zijn leuk, maar het hoeven echt geen pannenkoeken te worden!![]()
Aan de ervaringsdeskundigen: when do they stop growing??? En trekt het nog weer bij?
Dat ligt aan de verloskundige. Bij ons maken ze daar geen probleem vanquote:Op donderdag 13 januari 2011 10:56 schreef Cyntiaa het volgende:
Is het heel vreemd om te vragen of ik langs mag komen om het hartje te luisteren? Officieel heb de 25e een afspraak maar mijn moeder vertelde me dat zij in haar 13e week een keer een miskraam heeft gehad Ben best ongerust eigenlijk!
Herkenbaaaaar!!! Maar trekt het ook weer weg??? Of stopt de groei alleen?? (nee toch zeker, piep)quote:Op donderdag 13 januari 2011 10:55 schreef Takkembah het volgende:
[..]![]()
Ehm, ik had de eerste keer iig precies wat jij beschrijft....Dat hield pas op toen ik stopte met BV, en nu, 2e zwangerschap, valt het enigszins mee.
Dan bel ik gewoon even....quote:Op donderdag 13 januari 2011 10:58 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat ligt aan de verloskundige. Bij ons maken ze daar geen probleem van
Pfff.. Die kleur ook? Gelukkig... Ik heb een mooi mozaïek tegeltje met allemaal verschillende soorten bruinquote:Op donderdag 13 januari 2011 11:01 schreef 3e.ronde het volgende:
twentemeisje, het trekt weer bij! Zowel de omvang als de kleur van je tepelhoven zullen op een gegeven moment weer normaliseren.
Voor de rest avdiseer ik je om niet te veel in je BH te turen. Krijg je straks de hele tijd weer zin in poffertjes
Ten opzichte van die witte huid kan ze straks inderdaad de tepel goed vinden.quote:Op donderdag 13 januari 2011 11:04 schreef 3e.ronde het volgende:
Zo kan je baby de tepel straks goed onderscheiden
Kijk, dat zijn de betere berichten. Lees je goed in op internet over BV, bijv in het topic hier op Fok! en ga naar een voorlichtingsavond bij je verloskundige of een ziekenhuis in de buurt.quote:Op donderdag 13 januari 2011 11:04 schreef ferrari_rood het volgende:
Hoe is het met Ckaudia vandaag en DML?
Het 1e wat ik na de bevalling wil is een MCflurry.
Ik riep eerst altijd dat ik geen borstvoeding ging geven maar ik ga het nu wel proberen. Lukt het niet goed of heb ik er geen goed gevoel bij stap ik over.
En wat was mijn eigen bedje lekker afgelopen nacht ik ben zelfs tijdens GTST in slaap gevallen dus zo maar even de herhaling kijken.
roomboter dan wel he!quote:Op donderdag 13 januari 2011 11:09 schreef twentemeisje het volgende:
hier ook geen vreesch dat ze ze straks niet weet te vinden, zelfs Stevie Wonder zou ze hebben gevonden.
Hmmm, poffertjes...Maar dan wel van een echte poffertjeskraam! Met poedersuiker en een klein klontje boterrrrrr.
Inderdaad gewoon ff bellen Cyntiaa!
quote:
Wat jammer dat je niet eerder terecht kan Cyntiaa. Met die angelsound zou ik wel oppassen, stel nu dat jij het hartje niet vind terwijl het er wel gewoon is, dan raak je voor niets helemaal in paniek. (ik 'mocht' 'm daarom niet van mijn liefquote:Op donderdag 13 januari 2011 11:31 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
![]()
Gewoon wachten tot de 25e hoor ik net. Aangezien ik geen klachten heb is er geen haast bij het vooruitplannen van de afspraak. Misschien dat ik op internet even voor een angelsound ofzoiets ga kijken. Dan kan ik zelf het hartje even gaan luisteren
Ik snap helemaal waarom je het wilt hoor (ik heb ook vaak op het punt gestaan 'm te bestellen, was zo onzeker de eerste maanden), maar ik weet ook van mezelf dat ik dan compleet in de stress schiet als ik het hartje niet zou vinden. En inderdaad is dat sowieso al lastig in het begin van de zwangerschap. Hopelijk lukt het je om wat te ontspannen hierin.quote:
Ik herken dat wel, als ik haar een dag minder voel dan denk ik ook vaak 'ik ga toch zo'n ding kopen'...quote:Op donderdag 13 januari 2011 11:53 schreef Sonnetje85 het volgende:
ik vond de angelsounds vooral handig aan t einde...
op de 1 of andere manier vond ik t enger toen ik m voelde en dan af en toe niet (mijn baby behoorde toen nog niet zo tot het bewegelijke soort, tegenwoordig daarentegen...)
Maar dan was ik soms in soort van paniek omdat k m niet gevoeld had de hele dag (vooral op werkdagen) en dan ging ik even luisteren.
Maar goed volgens mij is dat best apart, hoor vooral dat mensen blij zijn dat ze de baby voelen ivm weten dat het goed zit
Mja misschien werkt dat zo bij een drukke baby
Eigenlijk best mafquote:Op donderdag 13 januari 2011 11:53 schreef Sonnetje85 het volgende:
ik vond de angelsounds vooral handig aan t einde...
op de 1 of andere manier vond ik t enger toen ik m voelde en dan af en toe niet (mijn baby behoorde toen nog niet zo tot het bewegelijke soort, tegenwoordig daarentegen...)
Maar dan was ik soms in soort van paniek omdat k m niet gevoeld had de hele dag (vooral op werkdagen) en dan ging ik even luisteren.
Maar goed volgens mij is dat best apart, hoor vooral dat mensen blij zijn dat ze de baby voelen ivm weten dat het goed zit
Mja misschien werkt dat zo bij een drukke baby
gefeliciteerd!quote:Op donderdag 13 januari 2011 09:47 schreef 3e.ronde het volgende:
Claudia![]()
Dat je maar gauw aan de beschuit met roze meisjes mag![]()
Briljant hoor, ik hou m er in!
Zou ik ook in het lijstje mogen?
19 september, net als TAP en Jolene.
Zou het dan toch?quote:Op donderdag 13 januari 2011 12:13 schreef Claudia_x het volgende:
Ik ben net op het consultatiebureau de slijmprop (of in ieder geval een deel ervan) verloren.
Boee, ik werd dinsdag alleen maar in elkaar gevouwen om te kijken waar ik last hadquote:Op donderdag 13 januari 2011 12:15 schreef ik80lll het volgende:
spannend Claudia!
wie weet. Het kan, maar hoeft nog niet, alhoewel we wel hopen natuurlijk
Ik heb een heerlijke massage gehad bij de fysio, ze vond dat ik dat wel verdiend had hmmmm dat zou ik wel vaker willen!
Dat is hoe Rouvoet het CJG bedoeld heeftquote:Op donderdag 13 januari 2011 12:13 schreef Claudia_x het volgende:
Ik ben net op het consultatiebureau de slijmprop (of in ieder geval een deel ervan) verloren.
ja gek is dat he.quote:Op donderdag 13 januari 2011 11:58 schreef Orea het volgende:
[..]
Eigenlijk best mafjouw baby was rustig in de buik en zie hem nu
en de mijne verbouwde mijn hele buik met haar kont
en die is nu van het: 'eerst even rustig aanzien' gebeuren
Jaa!quote:Op donderdag 13 januari 2011 12:13 schreef Claudia_x het volgende:
Ik moet bij dit soort dingen altijd aan dit fragment denken:quote:Op donderdag 13 januari 2011 12:15 schreef ik80lll het volgende:
spannend Claudia!
wie weet. Het kan, maar hoeft nog niet, alhoewel we wel hopen natuurlijk
Ik laat het allemaal op me af komenquote:Op donderdag 13 januari 2011 12:49 schreef ferrari_rood het volgende:
@cyntiaa schrik niet als je met 15wk nog niet voelt ik ben nu 17w4d en voel nog niets kon ook wel tot week 21 duren zei de gyn. Het ligt eraan waar de placenta ligt en hoe je buikspieren zijn.
Het is een kloon, dus niemand weet dat zij het is.quote:Op donderdag 13 januari 2011 12:12 schreef cleany het volgende:
[..]
gefeliciteerd!
is dat niet wat tricky om na 1 maand zwangerschap al aan de wereld te laten weten dat je zwanger bent?
quote:Op donderdag 13 januari 2011 12:25 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik moet bij dit soort dingen altijd aan dit fragment denken:
Mwha, geef nu liever gewoon de voorkeur om iemand de schuld te kunnen geven. En hij heeft me al een kutgevoel gegeven, dus geef ik hem hier ook gewoon de schuld van.quote:Op donderdag 13 januari 2011 13:52 schreef laiveneertiekje het volgende:
Susie, sterkte, en ik duim voor je dat het gewoon goed zit. maar volgens mij kan het niet zo zijn dat stress echt zou veroorzaken dat het misgaat. In zo'n vroeg stadium zal het een aanlegfoutje zijn.....
Je vergiste je gewoon in de dag, het is VANAVOND tussen 22 en 23 uur dat de eerste wee gevoeld wordtquote:Op donderdag 13 januari 2011 13:57 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Woe claudia, misschien dan komende nacht... spannend.
als je nou ff dienst ruilt met iemand in A'dam kun jij ons misschien live-updates gevenquote:Op donderdag 13 januari 2011 13:59 schreef WupWup het volgende:
Het begin is er voor Claudia! En ik heb nog nachtdienst ook, dus ik wil wel graag een live-bevalling! (maar dan via fok zeg maar)
quote:Op donderdag 13 januari 2011 13:54 schreef Susie het volgende:
[..]
Mwha, geef nu liever gewoon de voorkeur om iemand de schuld te kunnen geven. En hij heeft me al een kutgevoel gegeven, dus geef ik hem hier ook gewoon de schuld van.
Oud bloed is iig al minder een doem-teken dan rood bloed, dus ik duim gewoon nog even verder voor je.quote:Bedankt voor de lieve berichtjes. Ik hoop toch echt dat het nog goed is.Voor jullie allemaal!
@Claudia; schiet jij eens op!
Ik vind het iig wel heel gaaf voor je!quote:Op donderdag 13 januari 2011 14:14 schreef 3e.ronde het volgende:
Susie![]()
Cleany, ik ben inderdaad een kloon. Vorige keren heb ik het vrijwel direct verteld aan de familie en op het werk niet veel later. Dit keer wil ik het irl wat langer geheim houden. ben nogal huiverig voor de reacties. Ik weet nu al dat die jammer genoeg niet allemaal positief zullen gaan zijn![]()
Hopelijk lukt het om het tot n week of 12 geheim te houden. Vorige keer lag ik voordat ik 9 weken was al voor het eerst volledig uitgedroogd in het ziekenhuis![]()
Claaaaaudiaaaa, we wachten vol spanning op je meisje!!
Mensen denken echt dat het normaal is om op te houden bij 2. Want ja WAAROM 3?quote:Op donderdag 13 januari 2011 14:35 schreef Popples het volgende:
3de ronde laat ze lekker kletsen. weet je wat ik wel niet naar mijn kop geslingerd heb gekregen.
pffff belachelijk(of het gewenst was of het gepland was of we konijnen waren en waarom niet 2 genoeg was en hoe we wel niet denken financieel) achja ze kunnen mij lekker de pot op.
Ik lurk soms, ben ook aanstaande vader, ook voor de eerste keer (voor 14 augustus), maar als man heb ik toch niet zoveel in te brengen, vrees ik.quote:Op donderdag 13 januari 2011 14:40 schreef cleany het volgende:
ik wil er best 3 hoor!
wat ik me nu af vraag, ben ik de enige man in deze topics?
ik vind het wel interessant om het allemaal zo te lezen, maar dat komt misschien wel omdat het m'n eerste is.
Dat geeft nietquote:Op donderdag 13 januari 2011 14:42 schreef 3e.ronde het volgende:
Tally, ik was alweer vergeten dat jullie een helft van de tweeling verloren zijn
quote:Op donderdag 13 januari 2011 14:41 schreef Aventura het volgende:
Door je post van 14.14 weet ik wie je bent, 3e ronde. (Ik ben een oplettende lurker!!)
quote:Op donderdag 13 januari 2011 14:11 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
De echo in het ziekenhuis was een stuk minder dramatisch. Ipv 33+1 kwam er nu 35+4 uit.
Verstandig! Ik wens je alvast veel sterkte, maar eigk hoop ik dat het niet nodig is!quote:Op donderdag 13 januari 2011 14:45 schreef 3e.ronde het volgende:
[..]
Zo moeilijk is het ook niet.
De mensen voor wie ik het geheim wil houden lurken als het goed is niet mee, maar mijn nick is per ongeluk wel bekend geraakt... Zekere voor het onzekere, ook ivm google enzo.
Neuh als een zwangere.quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:44 schreef ferrari_rood het volgende:
Dat is minder fijn nieuws heeft hij recht op WW? Hopelijk vindt hij snel iets anders.
En de reden dat ik nu zoveel kan reageren is omdat ik ziek thuis ben en telkens als ik iets gedaan heb ontzettend misselijk ben en dus echt even moet rusten. Ik klink als een bejaarde he?
Jammer dat je niet even langs mag komen om te luisteren, dat is echt 5 minuutjes werk voor ze. Daarbij hoeven ze toch niet gelijk de héle afspraak te vervroegen?quote:Op donderdag 13 januari 2011 11:31 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
![]()
Gewoon wachten tot de 25e hoor ik net. Aangezien ik geen klachten heb is er geen haast bij het vooruitplannen van de afspraak. Misschien dat ik op internet even voor een angelsound ofzoiets ga kijken. Dan kan ik zelf het hartje even gaan luisteren
Ik herken het gevoel, ik heb ook nog erg de neiging om door te gaan alsof ik niet zwanger ben, maar het werkt niet. Maar andere zwangeren hebben weer kwaaltjes die ik niet heb, en hebben daar weer last van. Ben wel blij dat het bij mij zichtbaar is nu, maar ik moet er wel aan wennen dat mijn buik nu als eerste vooruitsteekt zeg maar..quote:Op donderdag 13 januari 2011 16:01 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik vind het niks dat ik zo weinig kan. Ik zal het moeten accepteren maar kan best jaloers naar zwangere vrouwen kijken als ik ze fluitend boodschappen zie doen. Terwijl nog niemand ziet dat ik zwanger ben maar eruit zie als een verlepte bloem.
Ik heb bijna geen kwalen, maar fluitend boodschappen doe ik ook niet meer. En dan ben je thuis en moet je alles nog opruimen (bukbukbuk) Ik doe dan tussendoor een bakje koffie en dan ga ik opruimen. Dat weinige kunnen doen vind ik ook lastig, ik had rond kerst een week vrij, normaal ging ik dan de zolder opruimen en kasten uitmesten. Nu ben ik blij als ik gewoon de normale dingen gedaan krijg en dan vind mijn lijf het wel genoeg.quote:Op donderdag 13 januari 2011 16:01 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik vind het niks dat ik zo weinig kan. Ik zal het moeten accepteren maar kan best jaloers naar zwangere vrouwen kijken als ik ze fluitend boodschappen zie doen. Terwijl nog niemand ziet dat ik zwanger ben maar eruit zie als een verlepte bloem.
Ik loop af en toe met mijn buik ergens tegenop, in de winkel bijv. Mijn buik steekt verder uit dan ik denk, das een rare gewaarwording.quote:Op donderdag 13 januari 2011 16:11 schreef laiveneertiekje het volgende:
[..]
Ik herken het gevoel, ik heb ook nog erg de neiging om door te gaan alsof ik niet zwanger ben, maar het werkt niet. Maar andere zwangeren hebben weer kwaaltjes die ik niet heb, en hebben daar weer last van. Ben wel blij dat het bij mij zichtbaar is nu, maar ik moet er wel aan wennen dat mijn buik nu als eerste vooruitsteekt zeg maar..
Ik hoorde Tess met 9 weken..quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:55 schreef danic het volgende:
[..]
edit: op de verpakking van de angelsound staat ook dat je hem beter niet in de eerste 5 maanden kan gebruiken, omdat de kans dan groot is dat je niets hoort.
Tuurlijk, ik zeg ook niet dat het niet kan, maar ze waarschuwen ervoor. Ik zat ook met 12 weken met dat ding op mijn buik, maar helaas pindakaas voor mij. Wel fijn dat jij het al zo vroeg hoorde. Ik vind het toch altijd weer een mooi geluidquote:
Misschien is het leuk om ook bij avotar en chooselife de papatag toe te voegen?quote:
Ooh ja chooselife idd ook. en vergeet grizzlybear niet!quote:Op donderdag 13 januari 2011 16:41 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Misschien is het leuk om ook bij avotar en chooselife de papatag toe te voegen?
Jij hebt natuurlijk al genoeg ingebracht!quote:Op donderdag 13 januari 2011 14:42 schreef Beregd het volgende:
[..]
Ik lurk soms, ben ook aanstaande vader, ook voor de eerste keer (voor 14 augustus), maar als man heb ik toch niet zoveel in te brengen, vrees ik.
Fijn he dat je dan lekker in elkaar wordt getrapt? Ik ben er ook altijd zo blij mee als ze een tijdje rustig is geweest.quote:Op donderdag 13 januari 2011 14:34 schreef Tally het volgende:
Zo mag ik even blij zijn met het feit dat ik op dit moment blauw geschopt word
De hele ochtend al niets gevoelden net gezeik gehad met mijn werk en de ARBO dus ik ben dr wel ff klaar mee. Maar wel blij dat ze wakker is op het moment
wat dat betreft heeft mijn schoonvader "geluk" (mijn schoonmoeder en eigen ouders leven niet meer, dus daar valt weinig aan in te lichtenquote:Op donderdag 13 januari 2011 18:32 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Vanyel, ik ben helemaal dat wij hetzelfde scenario hadden als jullie uiteindelijkWat een opluchting. Al blijft hij wat licht en had ik een groot kindje ingeschat. Misschien toch maar maat 50 ook even halen nog.
Claudia, ik ben benieuwd of het extra slapen overdag voor je lief nodig is. Ik hoop van wel natuurlijk!
Ik heb mijn moeder hier moeten vertellen dat als ik niet opneem het geen zin heeft om te blijven bellenIk lag gewoon te slapen en zij wel 5x bellen en smsen. Ik heb echt geen behoefte aan elke dag telefoon of er al iets is en stress als ik niet opneem. En als ik wel lig te puffen ga ik toch ook niet opnemen en haar inlichten.
Ja dat heb ik stiekem zeker... Hij is in december bijna een maand ziek thuis geweest en toen kon ik hem wel weer naar zijn werk kijken. Kom inderdaad niet aan mijn eigen dingetjes toe en raak mijn hele eigen structuur een beetje kwijt.quote:Op donderdag 13 januari 2011 18:41 schreef DJMO het volgende:
Vervelend MamaPurk, heb je ook niet (stiekem) dat je het al snel zat bent dat je hem hele dagen om je heen hebt? Ik vind twee kerstvakantie en drie/vier weken bouwvak al een ramp om door te komen als ik m'n vent de hele dag om me heen heb.. kan dan gewoon NIET m'n ding doen qua huishouden etc.
Oh ja als je zelf werkt dan ziet je dag er ook gewoon heel anders uit natuurlijk, dat scheelt wel denk ik, dan ga je ook wat meer voor zo'n soort quality time zeg maar.quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:44 schreef MamaPurk het volgende:
Ow Jaël is 18 maanden die kan mij dan ook wel mooi helpen, maar toen ik nog werkte enzo dan wilde ik het huishouden even snel snel doen en dat deed ik dan als zij sliep,
maar nu we toch de hele dag samen zijn kan ze me misschien ook wel helpen met de was enzo zal ze wel leuk vinden idd. Nooit bedacht eigenlijk..
Stofzuigen en schoonmaken doen we wel samen overigens, vind ze ook erg leuk! En meekijken en overal aanzitten tijdens het koken is ook geweldig maar dat vind ik nog wel een onderneming hoor. Het eindigt altijd in niet aanzitten, afblijven, niet doen enz.
Ik merk wel dat doordat ik nu hele dagen thuis ben ze mij steeds meer uit gaat proberen en nog maar heel weinig zelf wil spelen...
Ja, echt, vreselijk. Ook niet op een normale toon, maar ook echt hard "aaaaah". Wat ze wil is verschillend, maar dat aaaah is er altijd. Ik zeg dan wel altijd dat ze niet zo hoeft te schreeuwen, dat ik dr zo ook wel hoor en of ze misschien een beetje drinken wil (als ze dus met dr fles staat te zwaaien..) Maar mevrouw wil graag dat het gaat zoals zij wil. Zelfs op het kdv noemen ze dr de kleine divaquote:
Dat filmpje is zo moppigquote:Nouja ik weet niet het is gewoon zo gegroeid ofzo. Wij hebben hier een soort serre aan het huis en daar staat de wasmachine, zeg maar net als een bijkeuken, en ze wilde altijd per se mee als ik ging wassen. Eerst was ze alleen aan het rondscharrelen dan, toen wilde ze de was wel uit de droger trekken als die klaar was, wel op de grond maar soit. En vanaf daar heb ik de wasmand op de grond gezet en gezegd van ja goed zo doe dr maar in, en dan voordoen en onder veel aanmoediging enzo ging er een sok de mand in wat dan weer op veel gejuich kon rekenen en zodoende. Dat idee.
Wellicht vindt Lotte er gewoon geen klap aan allemaal, dat kan natuurlijk ook nog, maar hier duurde het gewoon wel eventjes voor ze de principes van "erin doen" en "eruit halen" of "deurtje dichtdoen" ofzo door had. Geduld en flexibel zijnMaar vooral geduld
Het duurt gewoon drie keer zo lang allemaal, maar als ze dan zo'n onwijs trots toetje heeft als ze de deur van de wasmachine dicht gooit dan vind k het zo mooi
![]()
Met dingen zoals afwassen zit zij in de kinderstoel bij me in de keuken te spelen met bakjes water en lepels en tijdens het koken "helpt" ze me met groenten in en uit het vergeet doen en 'wassen' enzo.
Nu moeten we t opruimen nog onder de knie krijgen want speelgoed eruit halen is veel leuker dan erin doen
ohja en pielen met bakjes water is de bom! Misschien vindt ze dat leuk om te doen tijdens dat jij wat anders doet? Er gaat hier best wel eens een bakje water om hoormaar goed, t is maar water.
En yaaaaaaaaaaay voor t kloppende hartje!! Wat fijn zeg!!
Dat pielen met bakjes water kan ik niet zien, want ik heb geen FB...quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:57 schreef huuphuup het volgende:
ohja en pielen met bakjes water is de bom! Misschien vindt ze dat leuk om te doen tijdens dat jij wat anders doet? Er gaat hier best wel eens een bakje water om hoormaar goed, t is maar water.
das omdat jij en ik geen vriendjes zijnquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:15 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb wel facebook, maar ik krijg een 'kan het niet vinden' pagina.
ohquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:39 schreef Claudia_x het volgende:
Nog niet aan het bevallen, hoor. Ik hoop dat Groofsken ernaast zat en het vandaag tussen 22 en 23 uur gebeurt.
Morgen weer een afspraak in het ziekenhuis.
quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:39 schreef Thistleweed het volgende:
Lieve anti-OUD-pm-stuur-mensen,
Ik heb helemaal geen PMetjes ontvangen van mensen die me waarschuwen voor de nare gemene mensen op dit forum![]()
Alleen maar lieve PMetjes![]()
En ik voel me ook al niet buitengesloten hier....
Hoor ik hier dan wel thuis?
Ik hoop snel van jullie te horen want ik ben nu erg in de war.
Met vriendelijke groet,
Thistleweed
Ik heb wat krampactiviteit en dat is wel fijn, maar de kans is groot dat ik vanavond op bed ga liggen en het weer afzakt.quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:41 schreef groofskendezoveelste het volgende:
En hoe trek je het momenteel?
T was ook geen weer om te bevallen gisteren en vandaag, bleghh.. Het meiske denkt, ik wacht wel op wat zon.quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:39 schreef Claudia_x het volgende:
Nog niet aan het bevallen, hoor. Ik hoop dat Groofsken ernaast zat en het vandaag tussen 22 en 23 uur gebeurt.
Morgen weer een afspraak in het ziekenhuis.
Ik ben trouwens sinds vorige week iedere nacht rond drie uur/half vier wakker, naar t toilet, water drinken, neus snuiten, kat aaien, kriebel aan de benen dus even smeren en daarna nog een minuut of 20 gemiddeld wakker. Dan check ik dus wel elke nacht even Fok! om te kijken of er iets gebeurd is bij jou, hahaha.quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:49 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik heb wat krampactiviteit en dat is wel fijn, maar de kans is groot dat ik vanavond op bed ga liggen en het weer afzakt.
Als er regelmaat in komt meld ik het écht wel.Ik ben niet gemaakt voor stortbevallingen, daar ben ik wel van overtuigd.
Ooooh ik wil ook zo'n moppiequote:Op donderdag 13 januari 2011 20:39 schreef huuphuup het volgende:
zo dan, volgens mij moet ie t zo doen.
en nu weer ontopic claudiaaaaahaaaaa kom je je melden met je meisje als WIDM afgelopen is?![]()
![]()
ik heb al 2 dagen dat, alleen dan i.p.v. 3 kwartier lig ik dan 1,5 uur wakker. Om nog van half 5 tot 7 te slapen. Dan gaat de wekker. Heel zwaar, ik ben ook een halve zombie op kantoor.quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:55 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ik ben trouwens sinds vorige week iedere nacht rond drie uur/half vier wakker, naar t toilet, water drinken, neus snuiten, kat aaien, kriebel aan de benen dus even smeren en daarna nog een minuut of 20 gemiddeld wakker. Dan check ik dus wel elke nacht even Fok! om te kijken of er iets gebeurd is bij jou, hahaha.
Ik sliepen wekenlang alweer hele nachten door, zonder toilet bezoek, dus dit hakt er wel even flink in, gemiddeld drie kwartier per nacht wakker...
Jemig, dat is wel heel lang, ik vind een uur al lang. Ik ga in ieder geval maar even wat lezen en dan op een gegeven moment voel ik me weer moe en ga ik lekker liggen en een beetje mijmeren over ons mupke, dan val ik vaak weer in slaap.quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:17 schreef Aventura het volgende:
[..]
ik heb al 2 dagen dat, alleen dan i.p.v. 3 kwartier lig ik dan 1,5 uur wakker. Om nog van half 5 tot 7 te slapen. Dan gaat de wekker. Heel zwaar, ik ben ook een halve zombie op kantoor.
Bij mij is het tegenwoordig makkelijk een uur of 2, 3.. Scheelt een hoop dat ik verlof heb, maar leuk is anders. Enige optie om niet gillend gek te worden is afleiding, lekker internetten in bed.quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:29 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Jemig, dat is wel heel lang, ik vind een uur al lang.
Ooooh smeltquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:39 schreef huuphuup het volgende:
zo dan, volgens mij moet ie t zo doen.
en nu weer ontopic claudiaaaaahaaaaa kom je je melden met je meisje als WIDM afgelopen is?![]()
![]()
Had ik ook ja vorige zwangerschap, de laatste 10 weken ongeveer zat ik standaard van 1 of 2 uur tot een uur of 5 wakker. Weinig aan te doen, ik had hele jaargangen Midsommer Murders op mn laptop om me mee te vermaken en inderdaad the int0rwebsquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:35 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Bij mij is het tegenwoordig makkelijk een uur of 2, 3.. Scheelt een hoop dat ik verlof heb, maar leuk is anders. Enige optie om niet gillend gek te worden is afleiding, lekker internetten in bed.
Dat trekt zich vanzelf weer recht. Echt, niet druk maken om je ritme, wat jij zegt, gewoon slaap pakken.quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:55 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik lig ook vanaf dat we rond middernacht naar bed gaan, rustig tot half vier wakker. Internet, sudoku en poker op de telefoon houden me dan bezig. Ik heb als er geen afspraken zijn wel alle tijd om overdag te blijven liggen en dat doe ik dan dus ook. De meneer vindt dat ik mijn ritme door de war breng maar ik vind dat ik alle slaap moet pakken nu die ik kan krijgen en wanneer dat dan is maakt me niet zoveel uit.
* Kuukske draait een rondjequote:Op vrijdag 14 januari 2011 07:05 schreef PurpleDaisy het volgende:
Goedemorgen allemaal. Laat ik de dag maar eens beginnen door hier uit de kast te komen.
Jeps. Brabantquote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:03 schreef mefke79 het volgende:
kuukske welkom met je gewone naam. Kom jij uit brabant?
Dames welke positieleggings zijn fijn? Ik heb er twee van noppies van de vorige keer maar die zijn me te groot in l en m gaat niet, dan zijn ze te kort.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |