abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91251729
Het vorige topic: Zwangerschap en geboorte deel 729

2011

Januari:
11 januari 2011: Claudia_x (meisje)
16 januari 2011: Basboussa
28 januari 2011: Vanyel
29 januari 2011: ik80lll (jongetje)

Februari:
03 februari 2011: Dizzy-Miss-Lizzy
06 februari 2011: HuupHuup (meisje)
22 februari 2011: Chooselife (papa)
23 februari 2011: MamaPurk (meisje)

Maart:
04 maart 2011: stengeltje (jongetje)
12 maart 2011: DJMO (jongetje)
22 maart 2011: danimeisje (jongetje - Tygo)
26 maart 2011: She-wolf

April:
03 april 2011: Twentemeisje (meisje)
06 april 2011: Nienna (meisje)
08 april 2011: J-net
10 april 2011: Grizzlybear (papa)
15 april 2011: Jeetjejom
15 april 2011: Tally (meisje)

Mei:
02 mei 2011: Danic (meisje)
06 mei 2011: Ienemini
07 mei 2011: Poppedein
08 mei 2011: The_Tankgirl (meisje)
10 mei 2011: Krijtlijk
13 mei 2011: Takkembah
26 mei 2011: avotar (papa)

Juni:
*** 01 juni 2011: Juud79 en Dementor *** (meisje)
02 juni 2011: Incolumis
04 juni 2011: Mefke79 (jongen)
05 juni 2011: laiveneertiekje
05 juni 2011: cleany (papa)
14 juni 2011: Danielle_
19 juni 2011: ferrari_rood
29 juni 2011: Jose81
30 juni 2011: PM-girl

Juli:
08 juli 2011: Popples en Prowl
13 juli 2011: Aventura
21 juli 2011: Cyntiaa

Augustus:
07 augustus 2011: vrouwtje-theelepel
14 augustus 2011: Beregd (papa)
19 augustus 2011: Hilliebillie
22 augustus 2011: PurpleDaisy
24 augustus 2011: Linda2205
25 augustus 2011: BeessieJen

September:
06 september 2011: wickie
11 september 2011: Mevr_Mus
14 september 2011: boembaa
16 september 2011: susie
19 september 2011: Take_A_Picture
19 september 2011: Jolene
19 september 2011: 3e.ronde

***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's.
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door Fok.)

[ Bericht 0% gewijzigd door BE op 13-01-2011 19:18:43 ]
pi_91251749
Nieuw deel, nieuwe kansen! *O*
pi_91251782
Niet dat iemand denkt dat het bij mij nou raak is! Ik was stiekem al een tijdje mee aan het lurken, en ik zag dat er geen nieuw deel was geopend :@ !

Laatste posts:

quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 08:36 schreef twentemeisje het volgende:

[..]

Behalve de miezerige rotregen hier eigenlijk niets ;) . Heb zo'n heerlijk ouderwets oma-recept, jummie!

Clau(w)dia, klinkt niet heel prettig zo'n verbouwing daar in je binnenste meis. Nu al een dwarsligger dat kleine meiske :o . Hopelijk heeft ze zich nu helemaal goed voor de uitgang genesteld en is ze klaar voor de grote reis! :*

Mijn nichtje is 6 januari uitgerekend en loopt nu een weekje over tijd, ben benieuwd wanneer zij haar zoontje mag verwelkomen. Heb een speciale band met haar. Mijn eerste zwangerschap eindigde zoals een aantal van jullie wel weten in een miskraam. Ze stuurde mij op de dag dat ik eigenlijk was uitgerekend 's ochtends een heel lief sms-je waar ik heel hard om moest huilen. Belde ze me later op de dag op of ik wilde komen want het ging niet goed met haar zwangerschap, kreeg ze die dag waar ik bij was zelf een miskraam. Dat was zo onwerkelijk en verdrietig toen. Dat de tekst van die ochtend nog dezelfde dag op haarzelf van toepassing zou zijn had ze nooit kunnen vermoeden.)
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 08:42 schreef groofskendezoveelste het volgende:

[..]

Ze lijkt op haar moeder. Ik vind haar nu al leuk.
pi_91251806
Ik moest er wel ff een fractie van een seconde aan denken GGB ;) en hoop ook dat je hier heel snel mee komt praten!
pi_91251888
Susie, het is gewoon heel naar om dat bloed te zien, ookal is het oud bloed. Het herinnert je er immers aan dat het mis kán gaan. Ik heb beide zwangerschappen een paar dagen een klein beetje (oud) bloed verloren en die zwangerschappen zijn verder prima verlopen. Als je erop gaat googelen lees je ook verhalen van vrouwen die al gauw helderrood bloedverlies kregen en die het kindje verloren. Of je komt verhalen met een grote opluchting tegen, omdat het toch nog goed blijkt te gaan met de ongeboren vrucht. Alle informatie heeft geen enkele nut, want er is geen echte gerustelling. Probeer je ongerustheid te accepteren, hoe gek dat ook klinkt. Vind jezelf niet raar als je nu belt, vind jezelf niet raar als je vaak naar het toilet gaat om te kijken hoe het ervoor staat. Het is gewoon niet niks, de onzekerheid van die eerste tijd. :*

TM, het lijkt me heel bijzonder om de vreugde van de geboorte van je kind mee te kunnen maken met zo iemand als je schoonzusje, iemand die begrijpt wat het allemaal met je doet. Heel binnenkort mag jij haar zoontje welkom heten op de wereld en haar overladen met felicitaties en complimenten. Niet heel veel later zal zij hetzelfde doen met jouw meisje. Wat een vooruitzichten! O+
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_91251932
Oeh Claudia, fijn nachtje gehad dus...
Hoop dat ze niet lang meer op zich laat wachten...
Wat ontzettend spannend!
Heb zo een idee dat hier een aantal nog nieuwsgieriger zijn dan jijzelf! ;)

Het allerlaatste omdat ik het met ik80lll eens bent.
Eigen keuze alles.

Leuk dat "jullie" voor mij gaan denken..
Ik denk dat ik jullie achterlijk vind...
Dat mijn VK foutieve adviezen uitgeeft zal het haar vertellen de volgende afspraak.
Dat ik denigerend doe richting mijn vriendin.
Zijn niet mijn woorden.

Vind het echter wel ontzettend lief dat het voor me bedacht en gezegd wordt scheelt mij weer.

Ik gooi het maar op de roze wolk lifters en dat het de hormonen zijn!
22 maart 2011 uitgerekend....!
pi_91251985
Nee hoor, er is niemand die het spannender vindt dan ik! Ik ben ontzettend nieuwsgierig en ongeduldig en bang en verheugd. Nou ja, het is een heel spectrum aan emoties die ik deze dagen meemaak.
pi_91252021
Claudia O+
pi_91252116
quote:
Op donderdag 13 januari 2011 09:03 schreef danimeisje het volgende:
Leuk dat "jullie" voor mij gaan denken..
Ik denk dat ik jullie achterlijk vind...
Dat mijn VK foutieve adviezen uitgeeft zal het haar vertellen de volgende afspraak.
Dat ik denigerend doe richting mijn vriendin.
Zijn niet mijn woorden.
:D
Lijkt praktisch een gedicht zo met die korte zinnetjes op aparte regels.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  donderdag 13 januari 2011 @ 09:19:14 #10
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_91252259
Claudia, ik vind die laatste paar weken van de zwangerschap echt zo bijzonder! Die 'anticipation' (ik weet er even geen goed Nederlands woord voor dat alles zo samenvat). Wat gaat er komen, wanneer gaat het komen, hoe gaat het komen? O+
pi_91252321
quote:
Op donderdag 13 januari 2011 09:13 schreef Vanyel het volgende:

[..]

:D
Lijkt praktisch een gedicht zo met die korte zinnetjes op aparte regels.
Telefoon?!
(Blackberry) al eerder aangegeven.
Heb der af en toe ruzie mee.

@ Claudia pfeuw gelukkig haha.
Wel frustrerend lijkt me..
Ik mag straks ook en vond het 30 weken geleden al spannend.
Heb het ook niet tot 12 weken kunnen en willen stilhouden.
Is ook zo een ongeschreven wet. Verder gelijk verteld dat het
Een jongen wordt en dat hij Tygo gaat heten. ;)
Veelste enhousiast /nieuwsgierig /blij enzo.
22 maart 2011 uitgerekend....!
pi_91252375
Haaaaaaaaaaai :W

DML heul heul veel succes vandaag! :*

Claudia :D je meisje kon gewoon de weg naar buiten niet vinden vannacht. Weet je hoe donker daarbinnen... :+

En voor de rest tsja ach

Hier vanmiddag een bezoekje aan de vk. Ik moet gewoon alweer om de week pfff :o
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_91252399
Huup _O-

En ja hallo, jij bent toch nog maar net zwanger??? :o
pi_91252443
_O- Echt hè Huup
Ik zit al even naar het scherm te staren hoe ik nog ga reageren (ben nl te }:| om niet te reageren), maar kon even niets verzinnen. Dit is em wel geloof ik.
pi_91252448
Die 'implied facepalm'! :D
pi_91252454
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 09:01 schreef Claudia_x het volgende:

TM, het lijkt me heel bijzonder om de vreugde van de geboorte van je kind mee te kunnen maken met zo iemand als je schoonzusje, iemand die begrijpt wat het allemaal met je doet. Heel binnenkort mag jij haar zoontje welkom heten op de wereld en haar overladen met felicitaties en complimenten. Niet heel veel later zal zij hetzelfde doen met jouw meisje. Wat een vooruitzichten! O+
:* Jij weet ook echt altijd de juiste snaar te raken!
pi_91252532
Implied facepalm is briljant :D

Claudia, ik zeg het nog maar eens: wat fijn dat je in OUD post!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_91252571
Ik lig hier alweer te snikken omdat ik ineens denk aan al die lieve bezoekjes die zéér binnenkort gaan komen met beschuit met roze muisjes en kleine cadeautjes ('Geef die maar aan de papa!') en oeh's en aah's en hoe gaat het nu met jou?

Het is zó bijzonder, en het gaat zó snel voorbij. Sugarsnap heeft het grootste deel van haar kraamweek alweer gehad, ongelooflijk.

Over een paar uur lig ik vast weer mopperend in bed omdat ze maar niet wil komen. :Y)
pi_91252588
Claudia :*
pi_91252597
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 09:31 schreef Claudia_x het volgende:
Ik lig hier alweer te snikken omdat ik ineens denk aan al die lieve bezoekjes die zéér binnenkort gaan komen met beschuit met roze meisjes en kleine cadeautjes ('Geef die maar aan de papa!') en oeh's en aah's en hoe gaat het nu met jou?

Het is zó bijzonder, en het gaat zó snel voorbij. Sugarsnap heeft het grootste deel van haar kraamweek alweer gehad, ongelooflijk.

Over een paar uur lig ik vast weer mopperend in bed omdat ze maar niet wil komen. :Y)
Waar haal je die Clau?

Het lijkt mij ook zo'n bijzondere tijd, heb er ook zo'n zin in! Mijn lief kan ook niet wachten tot het zover is, die riep gisteravond nog "liefje, over een week of 10 (hij smokkelt er uit puur ongeduld gewoon een dikke week vanaf) dan ligt hier gewoon zo'n heel klein meisje tussen ons in O+"
pi_91252620
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 09:32 schreef twentemeisje het volgende:

[..]

Waar haal je die Clau?
Wel flauw om opzettelijk een tikfout in mijn posting te stoppen, TM.
pi_91252639
quote:
12s.gif Op donderdag 13 januari 2011 09:33 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Wel flauw om opzettelijk een tikfout in mijn posting te stoppen, TM.
:D je zou niet denken dat jij zo'n beroerde nacht achter de rug hebt, je bent nog veel te scherp!
pi_91252657
't Zijn de killer sudoku's. :7
pi_91252745
Oeh, spannend hoor Claudia!

Susie: Ik hoop dat alles goed verloopt en dat er niks aan de hand is. Een vriendin van mij heeft vooral in de eerste helft van haar zwangerschap steeds heel erg gebloed, dit bleek een wondje op de baarmoeder te zijn oid. Ze is nog steeds hartstikke zwanger, alles is goed met het kindje en op 5 feb is ze uitgerekend. Er hoeft niets mis te zijn. Take a deep breath... :*

En ik heb de hele discussie gelezen in het vorige topic, ik weet nou niet of ik er nou heel erg hard om moet lachen of om moet huilen. Er kwamen wel een aantal facepalm momenten in voor in ieder geval.
Men weet zelf wel wat goed en niet goed is voor zichzelf, dit geldt ook voor je kinderen.
Er HOEFT niets te gebeuren met je kind als je rood vlees eet, er HOEFT niets te gebeuren met je kind als je lekker doorrookt. Maar wat wel bekend is, is dat je het risico verhoogd op afwijkingen oid. Dus je neemt een risico. En dat vind ik wel kwalijk.

Mijn moeder overigens wel doorgerookt toen ze zwanger was van mij. Ik heb altijd wel wat longproblemen gehad, niet astmatisch maar ben wel snel benauwd van stof, pollen, rook, etc.
Het hoeft niet daarvan te komen, maar je hoort het wel vaker.
Anyway, wat vaststaat is dat het gewoon slecht is voor jezelf en ook voor je kind. Zo moeilijk is dat toch niet om te accepteren? Ik snap het bagitalliseren ervan niet zo.

Nouja, tot zover. Overigens geen aanval tegenover ons danimeisje, maar gewoon een mening, en dat mag :)
Tralalalaaa
pi_91252763
Je meisje weet nu al hoe ze alle aandacht kan krijgen Claudia, ze komt gewoon fashionably late.

Pff, ik geloof dat ik nu de post van Mefke begrijp over baby's die op een stukje darm liggen. Vannacht regelmatig wakker geworden van de buikpijn, en nu ook een zeer plekje in mijn buik die echt vervelend is. Opstaan en lopen moet echt met beleid. Hopen dat het daardoor komt, en dat uk snel weer anders gaat liggen..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')