quote:
Op donderdag 13 januari 2011 07:23 schreef DJMO het volgende:PD: Als Euroshopper beleg echt zo gevaarlijk is, heb ik een groot probleem .. als ik zo'n pakje openmaak, gebeurt het me regelmatig dat ik het halve pakje in één keer leegsnaai
werkse

Nogmaals dit is geen eigen bedenksel oid.
Komt plain en simpel bij de vk vandaan EN de gyn.
Het gaat om het feit dat het lang houdbaar is en dat in die verpakkingen de zogenaamde listeria bacterie meer ruimte krijgt en tijd krijgt om zich te ontwikkelen..
Maar wat ik al aangaf (buiten het roken om) der is zo een wereld van verschil en meningen wat betreft voeding wat goed is en wat slecht is.
Ook qua leefstijl.. Haren kleuren b.v. Autorijden tot week 28 want daarna knel je je buik af door de gordel ik noem maar wat rare / dwarsstraten /verhalen /meningen /onderzoeken.
(De rokers discussie is geheel terzijde, niet rokers en rokers zullen altijd daarover in de clinch liggen zwanger of niet) ...
Puur wat betreft de voorschriften voor zwangeren.
Je zou in de ogen van velen je moeten opsluiten voor 9 maanden lang in soort van Zwangeren-Hotel waar je alleen op je kamertje zit totdat de beeb er is.
Met:
- Je eten krijgt via een sonde omdat alles slecht voor je is.
- Er een alarm afgaat op het moment dat je op je rug / buik / of rechter zij gaat liggen
- nog erger gaat het alarm meer dan 3 keer af dan leggen ze je vast zodat je geen kant meer op kunt
- buiten komen en contact met andere is uit den boze ze kunnen bacterien bij zich dragen
- sex is levens gevaarlijk vandaar dat je je man via camera verbinding mag zien vanuit een speciale ruimte.
- wil je keer echt bezoek langs hebben omdat 9 maanden toch best lang duren dan mogen die zich eerst 10 dagen in quarantaine zetten vervolgens in sealen in plastic en dan mogen ze bij je.
- je haren kleuren, of neusspray gebruiken bij verkoudheid, een paracetamolletje slikken...
- ben vast nog iets vergeten
In geval van Claudia zou je dus behoorlijk gefrustreerd raken en een beeb die er niet uit wil en opgesloten zitten en niks mogen *geintje*
Hoe gaat het nu Claudia?!