quote:Op donderdag 13 januari 2011 08:36 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Behalve de miezerige rotregen hier eigenlijk niets. Heb zo'n heerlijk ouderwets oma-recept, jummie!
Clau(w)dia, klinkt niet heel prettig zo'n verbouwing daar in je binnenste meis. Nu al een dwarsligger dat kleine meiske. Hopelijk heeft ze zich nu helemaal goed voor de uitgang genesteld en is ze klaar voor de grote reis!
Mijn nichtje is 6 januari uitgerekend en loopt nu een weekje over tijd, ben benieuwd wanneer zij haar zoontje mag verwelkomen. Heb een speciale band met haar. Mijn eerste zwangerschap eindigde zoals een aantal van jullie wel weten in een miskraam. Ze stuurde mij op de dag dat ik eigenlijk was uitgerekend 's ochtends een heel lief sms-je waar ik heel hard om moest huilen. Belde ze me later op de dag op of ik wilde komen want het ging niet goed met haar zwangerschap, kreeg ze die dag waar ik bij was zelf een miskraam. Dat was zo onwerkelijk en verdrietig toen. Dat de tekst van die ochtend nog dezelfde dag op haarzelf van toepassing zou zijn had ze nooit kunnen vermoeden.)
quote:Op donderdag 13 januari 2011 08:42 schreef groofskendezoveelste het volgende:
[..]
Ze lijkt op haar moeder. Ik vind haar nu al leuk.
quote:Op donderdag 13 januari 2011 09:03 schreef danimeisje het volgende:
Leuk dat "jullie" voor mij gaan denken..
Ik denk dat ik jullie achterlijk vind...
Dat mijn VK foutieve adviezen uitgeeft zal het haar vertellen de volgende afspraak.
Dat ik denigerend doe richting mijn vriendin.
Zijn niet mijn woorden.
Telefoon?!quote:Op donderdag 13 januari 2011 09:13 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Lijkt praktisch een gedicht zo met die korte zinnetjes op aparte regels.
quote:Op donderdag 13 januari 2011 09:01 schreef Claudia_x het volgende:
TM, het lijkt me heel bijzonder om de vreugde van de geboorte van je kind mee te kunnen maken met zo iemand als je schoonzusje, iemand die begrijpt wat het allemaal met je doet. Heel binnenkort mag jij haar zoontje welkom heten op de wereld en haar overladen met felicitaties en complimenten. Niet heel veel later zal zij hetzelfde doen met jouw meisje. Wat een vooruitzichten!
Waar haal je die Clau?quote:Op donderdag 13 januari 2011 09:31 schreef Claudia_x het volgende:
Ik lig hier alweer te snikken omdat ik ineens denk aan al die lieve bezoekjes die zéér binnenkort gaan komen met beschuit met roze meisjes en kleine cadeautjes ('Geef die maar aan de papa!') en oeh's en aah's en hoe gaat het nu met jou?
Het is zó bijzonder, en het gaat zó snel voorbij. Sugarsnap heeft het grootste deel van haar kraamweek alweer gehad, ongelooflijk.
Over een paar uur lig ik vast weer mopperend in bed omdat ze maar niet wil komen.
Wel flauw om opzettelijk een tikfout in mijn posting te stoppen, TM.quote:
quote:Op donderdag 13 januari 2011 09:33 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Wel flauw om opzettelijk een tikfout in mijn posting te stoppen, TM.
Groofskenquote:Dat was zeker stilte voor de storm. Ik heb vannacht een buikverbouwing from hell gehad en heb geen oog dichtgedaan, ondanks mijn wonderpilletjes. Mijn meisje heeft dus aardig haar best gedaan om je theorie te ontkrachten, Groofsken.
lol, inderdaadquote:Ze lijkt op haar moeder. Ik vind haar nu al leuk.
Dat blijven impliceren. En dingen bedenken voor anderen.quote:Op donderdag 13 januari 2011 10:05 schreef Twinkly het volgende:
Danimeisje dit heeft helemaal niets te maken met nieuwe of oudere users. Als een oudere user dezelfde uitspraken doet als jij krijgt ze dezelfde respons als jij.
Maar volgens mij weet jij dat eigenlijk best wel en probeer je gewoon heel hard voor jezelf goed te praten dat je nog rookt.
Wij noemen ons moeders ja, omdat het merendeel van ons al meerdere kinderen heeft, of er op een dusdanige manier mee bezig zijn dat het echte moeder gevoel spreekt. Bij jou krijg ik het gevoel dat je eigenlijk nog niet klaar bent voor het moederschap, en allerlei uitvluchten verzint om te kunnen blijven doen wat je voorheen ook deed. Ik was (ooit) ook een nieuweling in dit subforum, maar ben hartelijk ontvangen en ben gewoon opgenomen in de groep. Ik heb er diverse fijne (pm) contacten aan over gehouden. Zelfs mijn beste vriendin heb ik via dit subforum leren kennen. We vallen je niet aan, we lachen je niet uit. Het enige wat er gedaan wordt is een weerwoord geven op jouw manier van denken mbt oa roken. Dat jou dat niet zint is JOUW probleem, en niet dat van ons. Dat jij het voelt alsof je niet welkom bent in dit "hechte" clubje .. god .. dan had ik al honderd keer het veld moeten ruimen als ik me alles zó had aangetrokken als jij dat nu doet. Ik heb niet voor niets de hormonster-award gewonnen in 2010quote:Op donderdag 13 januari 2011 10:02 schreef danimeisje het volgende:
Noemt zich moeders...!
Heel veel succes met de zwangerschappen en aankomende bevallingen voor de meiden/dames.
/into readmode.
volgens mij is dit complete onzin! Daarbij iedereen is van harte welkom. Ik was zelfs nog nooit op fok! geweest voordat ik probeerde zwanger te worden en heb me sinds het aanmelden nooit een buitenstaander gevoeld. Hier niet en ook niet in 'wachten op het tweede streepje'.quote:Via de pm is mij door meerdere mee lees meiden/dames verteld dat je der niet tussen komt!
Volgens mij was jij juist degene die zich niet persoonlijk aangevallen wilde voelen en nu moeten we het dus wel rechtstreeks naar jou toe posten.....weet je zelf al wat je wilt en hoe je er in staat? Want van ons verwacht je steeds iets anders.quote:Als je wat te melden/zeggen hebt om nog ff door te lachen of te jennen.
Doe dat dan direct richting mij en niet met dit soort kinderachtig gedrag.
en zowaar een rel die niet om mij draaitquote:Op donderdag 13 januari 2011 10:14 schreef Pvoesss het volgende:
hahahaha leuk man een rel.. En ook best een hele trieste.
En er zijn genoeg nieuwe users die heel erg welkom zijnBlijf jij maar weg inderdaad
![]()
![]()
En wat betreft dat roken![]()
Ik moet er ook maar weer eens aan beginnen, dan kan ik over een week of 11 overschakelen of de 5-sterren exemplaren (that 'll keep me busy during the nights).quote:
Nu je het zegt...quote:Op donderdag 13 januari 2011 10:16 schreef DJMO het volgende:
[..]
en zowaar een rel die niet om mij draait
Ben jij ook uitgenodigd dan?quote:Op donderdag 13 januari 2011 10:19 schreef miss_sly het volgende:
die pm-undergroudn scene is ze zelf aan het opzetten, denk ik. Maar ik ben iig niet van plan te reageren
Nee, maar de readmodus betekent kennelijk niet meer reageren in het topic, maar wel mensen via pm aanspreken op hun slechte posts. En daar heb ik geen zin in, hoor.quote:Op donderdag 13 januari 2011 10:22 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Ben jij ook uitgenodigd dan?![]()
hmm dan zal ik nog wel aan de beurt komenquote:Op donderdag 13 januari 2011 10:24 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nee, maar de readmodus betekent kennelijk niet meer reageren in het topic, maar wel mensen via pm aanspreken op hun slechte posts. En daar heb ik geen zin in, hoor.
Dat meen je niet!!! Omg...quote:Op donderdag 13 januari 2011 10:24 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nee, maar de readmodus betekent kennelijk niet meer reageren in het topic, maar wel mensen via pm aanspreken op hun slechte posts. En daar heb ik geen zin in, hoor.
Dat idd! Wat lachwekkend zeg!quote:Op donderdag 13 januari 2011 10:07 schreef miss_sly het volgende:
En alle meiden die je via pm weten te vertellen hoe vresleijk het hier is, vind ik een beetje triest.
Whahahaha!quote:Op donderdag 13 januari 2011 10:27 schreef Take_A_Picture het volgende:
[..]
Dat meen je niet!!! Omg...__!
[ afbeelding ]
Kon het niet laten...
Precies, dat dus!quote:Op donderdag 13 januari 2011 10:10 schreef danic het volgende:
[..]
volgens mij is dit complete onzin! Daarbij iedereen is van harte welkom. Ik was zelfs nog nooit op fok! geweest voordat ik probeerde zwanger te worden en heb me sinds het aanmelden nooit een buitenstaander gevoeld. Hier niet en ook niet in 'wachten op het tweede streepje'.
wat een mooie gedachte TAPquote:Op donderdag 13 januari 2011 10:31 schreef Take_A_Picture het volgende:
Nou ontopic dan: Waar ik bij mn vorige zwangerschap soms heel heftige steken in mn buik had die een half uur lang duurden (en dat een week lang, de innesteling ofzo), heb ik nu bijna de hele dag buikpijn, met periodes dat ik niks voel. Maar, de buikpijn is wel minder heftig, het zeurt gewoon een beetje.
En ik voel me wel weer hartstikke zwanger!![]()
Ik zie deze zwangerschap als een cadeautje van ons overleden kindje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tralalalaaa
Mis je het?quote:Op donderdag 13 januari 2011 10:16 schreef DJMO het volgende:
[..]
en zowaar een rel die niet om mij draait
Echt helemaal geweldigquote:Op donderdag 13 januari 2011 10:39 schreef Books het volgende:
En hoe vonden je schoonouders dat je weer in verwachting bent?
Bekent verhaal!quote:Op donderdag 13 januari 2011 10:39 schreef Books het volgende:
En hoe vonden je schoonouders dat je weer in verwachting bent?
Oh en mijn beste vriendinnetje is na negen mislukte IUI's nu bij de eerste IVF meteen zwanger dus ik ben helemaal blij voor d'r. Het is echt zo'n oermoeder en was zo teleurgesteld iedere keer en nu meteen bij de eerste IVF meteen raak.
Het is ook gewoon super dat je het er met anderen (dan je vriend/man) kan hebben. Steun is altijd welkom! Dat heeft mij zo goed gedaan bij het verlies van 1 van onze embryo's in het begin.quote:Op donderdag 13 januari 2011 10:42 schreef Take_A_Picture het volgende:
[..]
Echt helemaal geweldigBinnenkort ook maar aan mijn ouders vertellen, maar we vertellen het gewoon wanneer we ze zien, dat geeft niks
Het is allemaal nog zo ontzettend pril, maar na wat er 2 maanden terug is gebeurd vind ik het wel fijn om te kunnen vertellen dat hoewel het veel verdriet heeft gedaan (en nog steeds wel doet), dat wij een heel mooi cadeautje hebben mogen krijgen en dat het scherpe randje absoluut wel wat zachter is geworden in gevoel.
quote:Op donderdag 13 januari 2011 10:38 schreef Take_A_Picture het volgende:
We hebben het gisteren al aan onze schoonouders verteld. Kon het echt niet laten!!!!
Oh en de laatste dan, ik vond deze zo grappig..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
En een dikkevoor je ontroerende post daarvoor!
In de zin van: Dat is precies zoals het bij mij is gegaanquote:Op donderdag 13 januari 2011 10:50 schreef Books het volgende:
Tally bekend in de zin van je hebt hetzelfde meegemaakt of in de zin van je weet over wie ik het heb?
quote:Op donderdag 13 januari 2011 10:52 schreef twentemeisje het volgende:
Oh ja, voor ik het vergeet... Ik wil graag ook nog even een klacht indienen tegen mijn tepelhoven, die mogen nu namelijk wel stoppen met landje-pik spelen! Poffertjes zijn leuk, maar het hoeven echt geen pannenkoeken te worden!![]()
Aan de ervaringsdeskundigen: when do they stop growing??? En trekt het nog weer bij?
Dat ligt aan de verloskundige. Bij ons maken ze daar geen probleem vanquote:Op donderdag 13 januari 2011 10:56 schreef Cyntiaa het volgende:
Is het heel vreemd om te vragen of ik langs mag komen om het hartje te luisteren? Officieel heb de 25e een afspraak maar mijn moeder vertelde me dat zij in haar 13e week een keer een miskraam heeft gehad Ben best ongerust eigenlijk!
Herkenbaaaaar!!! Maar trekt het ook weer weg??? Of stopt de groei alleen?? (nee toch zeker, piep)quote:Op donderdag 13 januari 2011 10:55 schreef Takkembah het volgende:
[..]![]()
Ehm, ik had de eerste keer iig precies wat jij beschrijft....Dat hield pas op toen ik stopte met BV, en nu, 2e zwangerschap, valt het enigszins mee.
Dan bel ik gewoon even....quote:Op donderdag 13 januari 2011 10:58 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat ligt aan de verloskundige. Bij ons maken ze daar geen probleem van
Pfff.. Die kleur ook? Gelukkig... Ik heb een mooi mozaïek tegeltje met allemaal verschillende soorten bruinquote:Op donderdag 13 januari 2011 11:01 schreef 3e.ronde het volgende:
twentemeisje, het trekt weer bij! Zowel de omvang als de kleur van je tepelhoven zullen op een gegeven moment weer normaliseren.
Voor de rest avdiseer ik je om niet te veel in je BH te turen. Krijg je straks de hele tijd weer zin in poffertjes
Ten opzichte van die witte huid kan ze straks inderdaad de tepel goed vinden.quote:Op donderdag 13 januari 2011 11:04 schreef 3e.ronde het volgende:
Zo kan je baby de tepel straks goed onderscheiden
Kijk, dat zijn de betere berichten. Lees je goed in op internet over BV, bijv in het topic hier op Fok! en ga naar een voorlichtingsavond bij je verloskundige of een ziekenhuis in de buurt.quote:Op donderdag 13 januari 2011 11:04 schreef ferrari_rood het volgende:
Hoe is het met Ckaudia vandaag en DML?
Het 1e wat ik na de bevalling wil is een MCflurry.
Ik riep eerst altijd dat ik geen borstvoeding ging geven maar ik ga het nu wel proberen. Lukt het niet goed of heb ik er geen goed gevoel bij stap ik over.
En wat was mijn eigen bedje lekker afgelopen nacht ik ben zelfs tijdens GTST in slaap gevallen dus zo maar even de herhaling kijken.
roomboter dan wel he!quote:Op donderdag 13 januari 2011 11:09 schreef twentemeisje het volgende:
hier ook geen vreesch dat ze ze straks niet weet te vinden, zelfs Stevie Wonder zou ze hebben gevonden.
Hmmm, poffertjes...Maar dan wel van een echte poffertjeskraam! Met poedersuiker en een klein klontje boterrrrrr.
Inderdaad gewoon ff bellen Cyntiaa!
quote:
Wat jammer dat je niet eerder terecht kan Cyntiaa. Met die angelsound zou ik wel oppassen, stel nu dat jij het hartje niet vind terwijl het er wel gewoon is, dan raak je voor niets helemaal in paniek. (ik 'mocht' 'm daarom niet van mijn liefquote:Op donderdag 13 januari 2011 11:31 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
![]()
Gewoon wachten tot de 25e hoor ik net. Aangezien ik geen klachten heb is er geen haast bij het vooruitplannen van de afspraak. Misschien dat ik op internet even voor een angelsound ofzoiets ga kijken. Dan kan ik zelf het hartje even gaan luisteren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |