abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91252983
Claudia :D
Dat je maar gauw aan de beschuit met roze meisjes mag O+
Briljant hoor, ik hou m er in!

Zou ik ook in het lijstje mogen?
19 september, net als TAP en Jolene.
Yeeeeehahhh, daar gaan we weer!!
pi_91253071
Je staat erbij 3e.ronde!
pi_91253147
dankjewel
pi_91253150
Ik heb even een vieze vraag. Ik heb bij deze zwangerschap vanaf het begin al last van veel slijmverlies, eigenlijk net als bij een eisprong. Meestal doorzichtig maar ook wel geel/groenig. Zijn er meer die dat hebben? Ik maak me er stiekem wel wat zorgen over.
pi_91253172
Geen zorgen over maken vt, dat hoort erbij.
Als het ineens groenig wordt en/of vies gaat ruiken, dan is het goed om even aan de bel te trekken bij de huisarts, dan kun je een infectie hebben.
maar het is normaal dat je meer afscheiding krijgt.
  donderdag 13 januari 2011 @ 09:56:05 #31
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_91253188
Ik had het idd ook best heel erg, gelig idd, en het rook niet altijd even fris, maar het was part of the deal.
Als je je echt zorgen maakt idd even melden bij vk. :Y
pi_91253258
Claudia_x
quote:
Dat was zeker stilte voor de storm. Ik heb vannacht een buikverbouwing from hell gehad en heb geen oog dichtgedaan, ondanks mijn wonderpilletjes. Mijn meisje heeft dus aardig haar best gedaan om je theorie te ontkrachten, Groofsken.
Groofsken
quote:
Ze lijkt op haar moeder. Ik vind haar nu al leuk.
lol, inderdaad _O-
Ik stel me nu een peuter voor die keihard met jullie in discussie gaat en ook nog wint Claudia_x ;)
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_91253325
Ik ben een beetje een cronische doemdenker, we hebben vorige week woensdag een goede echo gehad en toen had ik het ook al. Ik loop bij de gynacoloog en op een of andere manier vind ik die drempel hoger dan toen ik bij mijn vorige zwangerschap bij een verloskundige liep. Ik voel me nu in ieder geval al beter! bedankt!
pi_91253360
Ik hou de contacten die ik via PM heb opgebouwd met meiden/dames en verplaats mij weer richting mijn eigen dingen.

Heb met plezier mee gelezen al paar maanden en ga weer terug in die status.

Mijn begin gevoel over het "hechte" clubje waar gezegd wordt er is ruimte voor andere die is er niet.
Via de pm is mij door meerdere mee lees meiden/dames verteld dat je der niet tussen komt!
Die zich ook niet willen mengen hierin. Ik geef ze groot gelijk in deze.
Wellicht een leerschool dat de nieuwe niet alleen welkom geheten en gefeliciteerd worden.

Kom overigens niet aanzetten met dingen als:

"Het is geen persoonlijke aanval hoor"
"Implied Facepalm"

Als je wat te melden/zeggen hebt om nog ff door te lachen of te jennen.
Doe dat dan direct richting mij en niet met dit soort kinderachtig gedrag.

Noemt zich moeders...!

Heel veel succes met de zwangerschappen en aankomende bevallingen voor de meiden/dames.

/into readmode.
22 maart 2011 uitgerekend....!
pi_91253433
Danimeisje dit heeft helemaal niets te maken met nieuwe of oudere users. Als een oudere user dezelfde uitspraken doet als jij krijgt ze dezelfde respons als jij.
Maar volgens mij weet jij dat eigenlijk best wel en probeer je gewoon heel hard voor jezelf goed te praten dat je nog rookt.
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_91253509
Nou, als we dan toch nog even doorgaan, wil ik nog even zeggen dat ik idd niet onder de indruk ben van je verloskundige, danimeisje, als ze rauwmelkse kazen mee moet nemen uit obscure kaaswinkeltjes in Frankrijk. De gemiddelde kaaswinkel hier in Nederland heeft tegenwoordig een ruim assortiment rauwmelkse kazen, waarvan je sommige best mag eten, en sommige niet.

En alle meiden die je via pm weten te vertellen hoe vresleijk het hier is, vind ik een beetje triest.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_91253576
quote:
Op donderdag 13 januari 2011 10:05 schreef Twinkly het volgende:
Danimeisje dit heeft helemaal niets te maken met nieuwe of oudere users. Als een oudere user dezelfde uitspraken doet als jij krijgt ze dezelfde respons als jij.
Maar volgens mij weet jij dat eigenlijk best wel en probeer je gewoon heel hard voor jezelf goed te praten dat je nog rookt.
Dat blijven impliceren. En dingen bedenken voor anderen.

Ik rook een paar peuken per dag! En ik geniet ervan.
Heb er geen spijt van en sta er zelf volledig achter.

Ga mezelf ook niet meer verdedigen heb die energie beter te gebruiken.
Namelijk voor mijn mannetje en mijn aankomende mannetje.

/off to readmode.

(Dan kunnen jullie lekker doorgaan met speculeren / impliceren / scenario's schrijven e.d).
22 maart 2011 uitgerekend....!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 13 januari 2011 @ 10:10:04 #38
147316 crew  DJMO
#trut
pi_91253586
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 10:02 schreef danimeisje het volgende:

Noemt zich moeders...!

Heel veel succes met de zwangerschappen en aankomende bevallingen voor de meiden/dames.

/into readmode.
Wij noemen ons moeders ja, omdat het merendeel van ons al meerdere kinderen heeft, of er op een dusdanige manier mee bezig zijn dat het echte moeder gevoel spreekt. Bij jou krijg ik het gevoel dat je eigenlijk nog niet klaar bent voor het moederschap, en allerlei uitvluchten verzint om te kunnen blijven doen wat je voorheen ook deed. Ik was (ooit) ook een nieuweling in dit subforum, maar ben hartelijk ontvangen en ben gewoon opgenomen in de groep. Ik heb er diverse fijne (pm) contacten aan over gehouden. Zelfs mijn beste vriendin heb ik via dit subforum leren kennen. We vallen je niet aan, we lachen je niet uit. Het enige wat er gedaan wordt is een weerwoord geven op jouw manier van denken mbt oa roken. Dat jou dat niet zint is JOUW probleem, en niet dat van ons. Dat jij het voelt alsof je niet welkom bent in dit "hechte" clubje .. god .. dan had ik al honderd keer het veld moeten ruimen als ik me alles zó had aangetrokken als jij dat nu doet. Ik heb niet voor niets de hormonster-award gewonnen in 2010 :')
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_91253591
quote:
Via de pm is mij door meerdere mee lees meiden/dames verteld dat je der niet tussen komt!
volgens mij is dit complete onzin! Daarbij iedereen is van harte welkom. Ik was zelfs nog nooit op fok! geweest voordat ik probeerde zwanger te worden en heb me sinds het aanmelden nooit een buitenstaander gevoeld. Hier niet en ook niet in 'wachten op het tweede streepje'.
.
quote:
Als je wat te melden/zeggen hebt om nog ff door te lachen of te jennen.
Doe dat dan direct richting mij en niet met dit soort kinderachtig gedrag.
Volgens mij was jij juist degene die zich niet persoonlijk aangevallen wilde voelen en nu moeten we het dus wel rechtstreeks naar jou toe posten.....weet je zelf al wat je wilt en hoe je er in staat? Want van ons verwacht je steeds iets anders.

Ik hou het verder netjes, maar ik denk dat het goed is dat je weer in de leesmodus gaat.
pi_91253724
hahahaha leuk man een rel.. En ook best een hele trieste.
En er zijn genoeg nieuwe users die heel erg welkom zijn O+ Blijf jij maar weg inderdaad ^O^ :')
En wat betreft dat roken :r :r
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 13 januari 2011 @ 10:16:00 #41
147316 crew  DJMO
#trut
pi_91253789
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 10:14 schreef Pvoesss het volgende:
hahahaha leuk man een rel.. En ook best een hele trieste.
En er zijn genoeg nieuwe users die heel erg welkom zijn O+ Blijf jij maar weg inderdaad ^O^ :')
En wat betreft dat roken :r :r
en zowaar een rel die niet om mij draait :D
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

pi_91253795
Kennelijk is er een hele Z&G-underground scene :D ben nu wel nieuwsgierig...

Dat jij zo 'trots' loopt te verkondigen dat je rookt en daar absoluut geen schuldgevoelens over hebt, dat zegt mijns inziens een hoop over jou. Maar wat, dat ga ik natuurlijk niet voor jou lopen invullen... ;( . Gelukkig heb je een verloskundige die het helemaal met je eens is, prijs je gelukkig.

quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 09:34 schreef Claudia_x het volgende:
't Zijn de killer sudoku's. :7
Ik moet er ook maar weer eens aan beginnen, dan kan ik over een week of 11 overschakelen of de 5-sterren exemplaren (that 'll keep me busy during the nights). :)

We hebben gisteren de twee tassen met kleren die mijn zusje hier dit weekend dropte eens doorgespit (er staan nog drie grote tassen te wachten. Dit is de stapel voor de eerste paar maanden, en ik had zelf ook al best wat gekocht (kon me niet inhouden) :o .

Voor de rest ook al een hoop grotere maten, wat fijn zo'n zusje met een dochter en dezelfde smaak qua kleding! Ik ga haar binnenkort maar eens verwennen met leuke dingen voor het jongetje in haar buik :) .
pi_91253810
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 10:16 schreef DJMO het volgende:

[..]

en zowaar een rel die niet om mij draait :D
Nu je het zegt... :D
pi_91253906
Als ik in het peutertopic zou posten dat ik mijn peuter moedwillig schade toebreng door hem af en toe een biertje te geven, maar dat ik daar zelf volledig achter sta... dan krijg ik ook heel OUD over me heen. En terecht!!
Roken tijdens de zwangerschap vind ik persoonlijk vergelijkbaar, nee zelfs erger eigenlijk!
De enige die er plezier aan beleeft ben jijzelf. Dat is per definitie egoistisch en je baby is nog niet eens geboren dus kan niet eens tegenstribbelen ;(

maar ga vooral door met doen waar je je goed bijvoelt, als je doof en blind wil blijven voor harde feiten dan moet je dat vooral doen :W

voor de goede orde, mijn peuter krijgt sowieso de eerstkomende 12 jaar nog geen slok alcohol. mijn moedergevoelens staan daar niet achter 8-)
pi_91253907
Noujazeg waar slaat zo'n reactie nou weer op, Danimeisje. Echt, de enige die zo overtrokken en aangevallen reageert ben jij. Discussies zijn niet mogelijk, meningen mogen blijkbaar niet? Of ben ik nu weer dingen voor je aan het bedenken?
Misschien is het handig om eens na te lezen op wat voor een manier je post. Ik vind dat je best onaardig uit je woorden komt.
Bepaalde dingen zijn gewoon feiten waar je op gewezen wordt, en het komt dan over alsof je je ogen ervoor sluit. Dan is het toch niet vreemd dat je facepalms kunt verwachten?
Kan me zo voorstellen dat jij hetzelfde doet als je iemand kent die iets doet wat niet goed is maar het probeert te bagitalliseren. Daarnaast probeer je enkel je mening te geven en reageert zij dan vervolgens heel aangevallen.

Ik ben hier ook nieuw, en ik voel me gewoon geaccepteerd in het groepje en ik krijg nergens het gevoel dat iemand niet welkom is of er niet tussen komt.

Maargoed. De discussie duurt al pagina's lang... ik denk dat ik ga proberen me er niet meer in te mengen.
Tralalalaaa
pi_91253909
die pm-undergroudn scene is ze zelf aan het opzetten, denk ik. Maar ik ben iig niet van plan te reageren ;)
pi_91254010
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 10:19 schreef miss_sly het volgende:
die pm-undergroudn scene is ze zelf aan het opzetten, denk ik. Maar ik ben iig niet van plan te reageren ;)
Ben jij ook uitgenodigd dan? :o :D
pi_91254056
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 10:22 schreef twentemeisje het volgende:

[..]

Ben jij ook uitgenodigd dan? :o :D
Nee, maar de readmodus betekent kennelijk niet meer reageren in het topic, maar wel mensen via pm aanspreken op hun slechte posts. En daar heb ik geen zin in, hoor.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 13 januari 2011 @ 10:25:04 #49
147316 crew  DJMO
#trut
pi_91254099
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 10:24 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Nee, maar de readmodus betekent kennelijk niet meer reageren in het topic, maar wel mensen via pm aanspreken op hun slechte posts. En daar heb ik geen zin in, hoor.
hmm dan zal ik nog wel aan de beurt komen :P ik heb nog niks gezien in ieder geval.. Als ze op me wil reageren, mag ze dat open en bloot doen, zoals ze ook van ons verwacht dat wij naar haar toe reageren :Y

pi_91254172
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 10:24 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Dat meen je niet!!! Omg... :')__!

Kon het niet laten...
Tralalalaaa
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')