Groofskenquote:Dat was zeker stilte voor de storm. Ik heb vannacht een buikverbouwing from hell gehad en heb geen oog dichtgedaan, ondanks mijn wonderpilletjes. Mijn meisje heeft dus aardig haar best gedaan om je theorie te ontkrachten, Groofsken.
lol, inderdaadquote:Ze lijkt op haar moeder. Ik vind haar nu al leuk.

Dat blijven impliceren. En dingen bedenken voor anderen.quote:Op donderdag 13 januari 2011 10:05 schreef Twinkly het volgende:
Danimeisje dit heeft helemaal niets te maken met nieuwe of oudere users. Als een oudere user dezelfde uitspraken doet als jij krijgt ze dezelfde respons als jij.
Maar volgens mij weet jij dat eigenlijk best wel en probeer je gewoon heel hard voor jezelf goed te praten dat je nog rookt.

Wij noemen ons moeders ja, omdat het merendeel van ons al meerdere kinderen heeft, of er op een dusdanige manier mee bezig zijn dat het echte moeder gevoel spreekt. Bij jou krijg ik het gevoel dat je eigenlijk nog niet klaar bent voor het moederschap, en allerlei uitvluchten verzint om te kunnen blijven doen wat je voorheen ook deed. Ik was (ooit) ook een nieuweling in dit subforum, maar ben hartelijk ontvangen en ben gewoon opgenomen in de groep. Ik heb er diverse fijne (pm) contacten aan over gehouden. Zelfs mijn beste vriendin heb ik via dit subforum leren kennen. We vallen je niet aan, we lachen je niet uit. Het enige wat er gedaan wordt is een weerwoord geven op jouw manier van denken mbt oa roken. Dat jou dat niet zint is JOUW probleem, en niet dat van ons. Dat jij het voelt alsof je niet welkom bent in dit "hechte" clubje .. god .. dan had ik al honderd keer het veld moeten ruimen als ik me alles zó had aangetrokken als jij dat nu doet. Ik heb niet voor niets de hormonster-award gewonnen in 2010quote:Op donderdag 13 januari 2011 10:02 schreef danimeisje het volgende:
Noemt zich moeders...!
Heel veel succes met de zwangerschappen en aankomende bevallingen voor de meiden/dames.
/into readmode.

volgens mij is dit complete onzin! Daarbij iedereen is van harte welkom. Ik was zelfs nog nooit op fok! geweest voordat ik probeerde zwanger te worden en heb me sinds het aanmelden nooit een buitenstaander gevoeld. Hier niet en ook niet in 'wachten op het tweede streepje'.quote:Via de pm is mij door meerdere mee lees meiden/dames verteld dat je der niet tussen komt!
Volgens mij was jij juist degene die zich niet persoonlijk aangevallen wilde voelen en nu moeten we het dus wel rechtstreeks naar jou toe posten.....weet je zelf al wat je wilt en hoe je er in staat? Want van ons verwacht je steeds iets anders.quote:Als je wat te melden/zeggen hebt om nog ff door te lachen of te jennen.
Doe dat dan direct richting mij en niet met dit soort kinderachtig gedrag.

en zowaar een rel die niet om mij draaitquote:Op donderdag 13 januari 2011 10:14 schreef Pvoesss het volgende:
hahahaha leuk man een rel.. En ook best een hele trieste.
En er zijn genoeg nieuwe users die heel erg welkom zijnBlijf jij maar weg inderdaad
![]()
![]()
En wat betreft dat roken![]()

Ik moet er ook maar weer eens aan beginnen, dan kan ik over een week of 11 overschakelen of de 5-sterren exemplaren (that 'll keep me busy during the nights).quote:

Nu je het zegt...quote:Op donderdag 13 januari 2011 10:16 schreef DJMO het volgende:
[..]
en zowaar een rel die niet om mij draait

Ben jij ook uitgenodigd dan?quote:Op donderdag 13 januari 2011 10:19 schreef miss_sly het volgende:
die pm-undergroudn scene is ze zelf aan het opzetten, denk ik. Maar ik ben iig niet van plan te reageren

Nee, maar de readmodus betekent kennelijk niet meer reageren in het topic, maar wel mensen via pm aanspreken op hun slechte posts. En daar heb ik geen zin in, hoor.quote:Op donderdag 13 januari 2011 10:22 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Ben jij ook uitgenodigd dan?![]()

hmm dan zal ik nog wel aan de beurt komenquote:Op donderdag 13 januari 2011 10:24 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nee, maar de readmodus betekent kennelijk niet meer reageren in het topic, maar wel mensen via pm aanspreken op hun slechte posts. En daar heb ik geen zin in, hoor.

Dat meen je niet!!! Omg...quote:Op donderdag 13 januari 2011 10:24 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nee, maar de readmodus betekent kennelijk niet meer reageren in het topic, maar wel mensen via pm aanspreken op hun slechte posts. En daar heb ik geen zin in, hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |