ik heb al 448 sigaretten niet gerooktquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:38 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
Ik ben gestopt nadat ik een positieve test in handen had. Dat is nu 4 weken en 2 dagen geleden. Ik vond het met name de eerste twee weken erg moeilijk met name in de kroeg (omdat daar gewoon gerookt wordt) en op wat anderen momenten dat het voor mij vooral echt een gewoonte was om te roken. Ik heb ook m'n pakje sigaretten nog bij gehouden (zit er nog een in) wat ik met die sigaretten deed was aansteken een hijs nemen en dan aan m'n vriend geven. Ook hier heb ik de laatste twee weken steeds minder behoefte aan maar toch soms wel moeilijk nog hoor.
Ook heb ik op de site van stivoro iets ingevuld voor als je wilt stoppen met roken voor de zwangerschap, daarna krijg je een advies met persoonlijke tips voor tijden wanneer jij het het moeilijkst vind.
Ook heb ik een app op m'n iphone die bijhoudt hoe lang je gestopt bent, wat het doet met je gezondheid en en hoeveel sigaretten je al niet gerookt hebt (en hoeveel geld je bespaart hebt) Is ook wel grappig om af en toe te bekijken werkt soms ook wel motiverend.
Verder denk ik vooral veel nee niet doen dit is niet goed voor het kind.. Maar het blijft met name de eerste weken moeilijk
Ik heb ook al veel vragen gehad hoor of ik zwanger ben omdat ik gestopt ben met roken. Ik ben gewoon aan het ontkennen (al gelooft niet iedereen het maar die laten me wel allemaal in mn waarde, ze gaan er niet verder over door drammen..) Gewoon niks om geven dus!!quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:32 schreef Susie het volgende:
Dat lijkt mij ook niet Beessie-Jen, maar direct stoppen is zo moeilijk. En daarbij, wanneer ik direct helemaal stop, dan weet mijn omgeving direct dat ik ben gestopt met roken... heb ik altijd geroepen, als ik zwanger ben, dan stop ik met roken.... nu, zo makkelijk is dat weer ook weer niet.
Wel grappig dat de huisarts dus zei; matig met drinken, stoppen met roken. Matig met drinken? Dat lijkt me toch ook niet goed voor de beeb? Dat is nu weer net iets waar ik geheel geen moeite mee zou hebben....
Ps. Ik ga straks de deur uit, gesprek op mijn werk, daarna wedstrijd spelen en ik neem de sigaretten niet mee. Ben vanavond dan om een uur of 10 thuis en dat zou al heel knap zijn van me...triest eigenlijk....
Meis toch, wat blijft het aan de gang bij jou, wat zeiden ze er verder van in het ziekenhuis...quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:47 schreef ferrari_rood het volgende:
Even een crosspost van mij. Ik heb niet bijgelezen maar ben weer thuis uit het z-huis. Zo opgenomen na herhaaldelijk flauwvallen en non stop spugen. Vanmorgen mocht ik naar huis toe. Met het kindje is alles goed gelukkig.
Oeh, klinkt behoorlijk heftig FR. Sterktequote:Op woensdag 12 januari 2011 13:47 schreef ferrari_rood het volgende:
Even een crosspost van mij. Ik heb niet bijgelezen maar ben weer thuis uit het z-huis. Zo opgenomen na herhaaldelijk flauwvallen en non stop spugen. Vanmorgen mocht ik naar huis toe. Met het kindje is alles goed gelukkig.
Hij's fijnquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:50 schreef Claudia_x het volgende:
Hebben ze een oorzaak gevonden voor het flauwvallen, fr? Het klinkt heel naar.
Ik kon net 6 trappen af en op voor de dvd-speler. Een van de buren is bezig om wat spullen buiten te zetten en houdt de lift klaarblijkelijk vast.
Het is toch ook gewoon een kulargument? Lekker belangrijk dat anderen denken dat je wel eens zwanger zou kunnen zijn!quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:49 schreef hilliebillie het volgende:
Ik heb ook al veel vragen gehad hoor of ik zwanger ben omdat ik gestopt ben met roken. Ik ben gewoon aan het ontkennen (al gelooft niet iedereen het maar die laten me wel allemaal in mn waarde, ze gaan er niet verder over door drammen..) Gewoon niks om geven dus!!
Jemig Claudia, als ik dat nu zou doen dan zou mijn hart al uit mijn borstkas kloppen, voor mij gevoel... Ik vind het gewoon knap dat je dat voor elkaar krijgt.quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:50 schreef Claudia_x het volgende:
Hebben ze een oorzaak gevonden voor het flauwvallen, fr? Het klinkt heel naar.
Ik kon net 6 trappen af en op voor de dvd-speler. Een van de buren is bezig om wat spullen buiten te zetten en houdt de lift klaarblijkelijk vast.
Geen idee, ik was te druk bezig met luid zuchtend en steunend de trap opgaan om ze duidelijk te maken dat ik het maar flink waardeloos vond.quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:50 schreef PurpleDaisy het volgende:
[..]
Hij's fijn. Konden je buren het niet even naar boven brengen dan?
Nouja, het is ook behoorlijk waardeloos. Dus je hebt je punt wel gemaakt denk ikquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:53 schreef Claudia_x het volgende:
Geen idee, ik was te druk bezig met luid zuchtend en steunend de trap opgaan om ze duidelijk te maken dat ik het maar flink waardeloos vond.
Ik krijg van je postings altijd de indruk dat ze heel laconiek met je omgaan en je aan laten modderen. Is dat echt zo, of is dat jouw manier van posten? Dit is toch onmenselijk om van je te verwachten? Je kunt toch niet spugend en flauwvallend door het leven gaan tot het moment van bevalling? Wat voor begeleiding heb je? Staat iemand je psychisch bij?quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:52 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik val wel vaker flauw als mijn bloedsuikerspiegel daalt. Ik was al weer 4 dagen non stop aan het spugen zover dat ik er bijna in bleef omdat ik de kracht niet meer had. En daarbij dus nog het flauwvallen. Geen duidelijke oorzaak maar waarschijnlijk een lage bloedsuikerspiegel icm een lage bloeddruk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |