abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91204956
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 11:54 schreef laiveneertiekje het volgende:
Susie, moeders voor moeders moet je jezelf voor aanmelden. Je plast van week 6 tot week 16 ervoor, en ze halen het HCG uit je urine, om daar medicijnen van te maken voor vruchtbaarheidsbehandelingen.

En DML, er staat mij iets bij van het intakegesprek dat ze het hele systeem net vernieuwd hadden, en dat het daarom opgestuurd zou worden. De kadootjes waren ook net anders, ik kon kiezen uit een ketting/armband, en zou nu een verzorgingstas opgestuurd krijgen.
Ja dan weet ik het ook niet meer :P
Niet het nummer van de intake mevrouw gekregen om haar te bellen en het even te vragen? Meen me te herinneren dat ik verschillende telefoonnummers heb gekregen destijds. Ik zou er een telefoontje aan wagen.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  woensdag 12 januari 2011 @ 12:05:06 #252
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_91205185
Gefeliciteerd Jolene!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 12 januari 2011 @ 12:17:21 #253
147316 crew  DJMO
#trut
pi_91205606
quote:
15s.gif Op woensdag 12 januari 2011 11:02 schreef Cyntiaa het volgende:
Gister beetje een domper gehad.. Schoonouders het mooie nieuws verteld. Ze zijn best geschrokken.... Ik hoop dat ze nog een beetje bijtrekken, mijn vriend was erg onder de indruk van hun reactie. Wel zijn ze positief aan het meewerken met onze verhuizing... Dus wellicht dat de rest ook bijtrekt...

Welkom Jolene *O*
mijn schoonvader vroeg toen ik weer in verwachting was, of we gek geworden waren (we zaten op dat moment in een tweekamerwoning, dus ergens begrijpelijk die reactie), hij is volledig omgedraaid, en heeft zelfs voor een nieuwe (2e hands) commode en kinderkledingkast gezorgd "voor de kleine jongen straks" ;) Grote kans dat ze gewoon geschrokken zijn en het eerst even moeten verwerken voor ze écht blij kunnen zijn :Y
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  woensdag 12 januari 2011 @ 12:17:41 #254
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_91205622
Ik heb mijn cadeau van MvM bij de intake al gekregen. Vond ik ook weer een beetje raar, want hoeveel oneerlijke vrouwen zullen er wel niet zijn die zich het cadeau pakken en vervolgens nooit meer iets ermee doen?
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
pi_91205856
Het blijft wel spannend hier. Dat wil zeggen, het gerommel is weer begonnen en ik doe niet veel meer dan op bed hangen omdat ik me niet zo lekker voel. Het zijn écht nog geen weeen, dus ik wacht maar weer af.

Je zou denken dat ik zelf gek word van de anticipatie en de teleurstelling, maar ik ben eigenlijk wel blij dat er van binnen het een en ander gebeurt. Ik blijf de hoop houden dat ik daardoor een makkelijkere bevalling heb straks. Maar goed, ik weet ook wel dat het niks hoeft te zeggen.

Van vriendlief heb ik instructies gekregen om de dvd-speler die vandaag bezorgd wordt aan te nemen. Het zal mij benieuwen of me dat lukt. :Y)
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  woensdag 12 januari 2011 @ 12:26:15 #256
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_91205916
Hang je alvast een briefje op de deur: "blijven aanbellen en wachten tot er iemand komt, ik ben echt wel thuis, maar misschien een wee aan het wegpuffen, moment geduld svp"
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_91205958
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 12:26 schreef Susie het volgende:
Hang je alvast een briefje op de deur: "blijven aanbellen en wachten tot er iemand komt, ik ben echt wel thuis, maar misschien een wee aan het wegpuffen, moment geduld svp"
_O- Hele goeie!
pi_91205973
quote:
15s.gif Op woensdag 12 januari 2011 11:02 schreef Cyntiaa het volgende:
Gister beetje een domper gehad.. Schoonouders het mooie nieuws verteld. Ze zijn best geschrokken.... Ik hoop dat ze nog een beetje bijtrekken, mijn vriend was erg onder de indruk van hun reactie. Wel zijn ze positief aan het meewerken met onze verhuizing... Dus wellicht dat de rest ook bijtrekt...

Welkom Jolene *O*
Wat vervelend, Cyntiaa! Ik herken het wel een beetje. Mijn directe omgeving reageerde deze zwangerschap ook niet zo positief omdat men ervan schrok dat het alweer zo snel raak was. Dat is wel veranderd, hoor. Mijn schoonmoeder belde zelfs een dag later om te zeggen dat ze het heel leuk vond; ze was gewoon wat verbouwereerd. Geef ze dus de tijd om eraan te wennen.

Maar goed, voor jullie is het gewoon niet leuk. :*
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 12 januari 2011 @ 12:28:08 #259
147316 crew  DJMO
#trut
pi_91205974
quote:
"als ik niet binnen xx minuten reageer svp de sleutel onder de mat vandaan halen en assisteren bij de bevalling" O-)
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

pi_91205988
quote:
:D!
  woensdag 12 januari 2011 @ 12:29:00 #261
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_91206004
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 12:28 schreef DJMO het volgende:

[..]

"als ik niet binnen xx minuten reageer svp de sleutel onder de mat vandaan halen en assisteren bij de bevalling" O-)
_O-
pi_91206265
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 12:17 schreef DJMO het volgende:

[..]

mijn schoonvader vroeg toen ik weer in verwachting was, of we gek geworden waren (we zaten op dat moment in een tweekamerwoning, dus ergens begrijpelijk die reactie), hij is volledig omgedraaid, en heeft zelfs voor een nieuwe (2e hands) commode en kinderkledingkast gezorgd "voor de kleine jongen straks" ;) Grote kans dat ze gewoon geschrokken zijn en het eerst even moeten verwerken voor ze écht blij kunnen zijn :Y
Dan nog vind ik zo'n reactie ongepast.
Wij zijn ook niet al jaaaaren bij elkaar en wonen ook op 60m2. Toch heeft gelukkig niemand het gepresteerd om ook maar een ongepaste reactie te geven.
Niet alles wat je denkt hoef je uit te spreken. Zeker niet als je ziet dat een ander dol gelukkig is met de keuze.
The way you rock'n'roll
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 12 januari 2011 @ 12:38:17 #263
147316 crew  DJMO
#trut
pi_91206385
nah, ik vond het niet ongepast. Wij woonden nog wel kleiner dan wat jij nu woont, hadden al een zoontje + we zitten in de schuldsanering. Ik kon zijn reactie wel begrijpen. Voor ons kwam het ook nog redelijk onverwacht, al hadden we wel zoiets van: "als het zo is, is het zo en dan laten we het ook niet weghalen" vooral omdat we (op termijn) toch nog een broertje (of zusje) voor Jan hadden gewild. Met die ene keer seks in de maand (jan sliep bij ons op de kamer, en ik vond het maar niks) konden we er niet echt op gokken wanneer en of ik weer snel in verwachting zou raken :')

pi_91206462
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 12:28 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Wat vervelend, Cyntiaa! Ik herken het wel een beetje. Mijn directe omgeving reageerde deze zwangerschap ook niet zo positief omdat men ervan schrok dat het alweer zo snel raak was. Dat is wel veranderd, hoor. Mijn schoonmoeder belde zelfs een dag later om te zeggen dat ze het heel leuk vond; ze was gewoon wat verbouwereerd. Geef ze dus de tijd om eraan te wennen.

Maar goed, voor jullie is het gewoon niet leuk. :*
:* Thanks! We geven ze ook alle tijd, zal ook niet blij gaan wapperen met de echo's en wacht wel tot ze naar ons toe komen om meer te weten te komen.

Zijn vader is vandaag wel meteen bezig gegaan voor een ander huis, hadden al een huis op het oog maar moeten de financiering even rond zien te maken. Dit is dus wel een heel positief punt. Dan zal de rest ook wel bijdraaien :)
  woensdag 12 januari 2011 @ 12:40:58 #265
267540 Books
Vorige Mibosmama's
pi_91206485
DML bij ons was het juist andersom mijn ouders vooral mijn vader reageerde op zo'n lompe manier bij de tweede. Ja E. kwam door de pil heen en ik was nog lang niet herstel van K. d'r bevalling maar ze kwam nu eenmaal en de reactie van mijn vader was van:

Nou daar ben ik heel niet blij mee. Ja pa, jammer dan wij wel ondanks dat ze onverwachts kwam dan. Het heeft een week geduurd zijn nukkig/koppige gedrag en toen hadden we een echo (ook geen idee hoever nml.) en toen was hij om en nu is het juist E. die helemaal opafan is dus het draait wel bij hoor Cinthia.
pi_91206542
En ik geloof er nog steeds in dat mijn vriend en ik heel blij zijn met het kindje, dat is natuurlijk het belangrijkste! *;
pi_91206630
PD, ga je je na de nekplooimeting ook bekend maken? Dan zit je toch rond de 12 weken? Ben wel nieuwsgierig wie je bent.

Jolene gefeliciteerd!!
  woensdag 12 januari 2011 @ 12:45:02 #268
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_91206669
Ik vind het eigenlijk ongepast dat ouders een mening hebben. 'ik ben er niet heel blij mee'. Ehm hoezo? Het gaat toch om jou, je relatie en eventueel gezin??
pi_91206710
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 12:45 schreef Aventura het volgende:
Ik vind het eigenlijk ongepast dat ouders een mening hebben. 'ik ben er niet heel blij mee'. Ehm hoezo? Het gaat toch om jou, je relatie en eventueel gezin??
Ik vind het niet altijd ongepast :)
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_91206768
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 12:45 schreef Aventura het volgende:
Ja precies. Denk je wat leuks te vertellen, krijg je dat.
The way you rock'n'roll
  woensdag 12 januari 2011 @ 12:47:56 #271
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_91206790
Ik denk dat het afhankelijk is van de situatie waar iemand zich in bevindt. Maar dan nog denk ik dat men de meningen wellicht voor zich kunnen houden. Als je kind gelukkig is, dan leef je toch mee? Wanneer je als ouders zijnde dan achteraf tegen elkaar zegt: "waar zijn die 2 in godnaam mee bezig", dan is het goed. Beter is om het niet te laten blijken, vind ik. Tenzij je zelf om een mening vraagt, tja, dan vraag je erom lijkt mij.
  woensdag 12 januari 2011 @ 12:49:34 #272
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_91206853
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 12:46 schreef Tally het volgende:

[..]

Ik vind het niet altijd ongepast :)
Misschien niet maar dan nog, ouders moeten begrijpen dat hun kind inmiddels volwassen is en zelf bepaalt hoe hij of zij leeft. Een kleinkind is geen recht ofzo.
  woensdag 12 januari 2011 @ 12:51:01 #273
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_91206930
@Aventura; was jij niet weer aan het werk deze week? Hoe reageerden je collega's?
pi_91206965
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 12:49 schreef Aventura het volgende:

[..]

Misschien niet maar dan nog, ouders moeten begrijpen dat hun kind inmiddels volwassen is en zelf bepaalt hoe hij of zij leeft. Een kleinkind is geen recht ofzo.
Ja maar zoals Suus zegt. Het is afhankelijk van de situatie. Mijn ouders zouden het bepaald niet leuk vinden als mijn zusje nu zwanger blijkt te zijn. En zullen dat ook zeggen. Kan ze nog zo volwassen zijn (qua leeftijd) als ze wil, mijn ouders hebben nu nog steeds veel zorgen over haar, betalen nog steeds een hoop bij aan haar leefsituatie en moeten haar nog steeds sturen in de juiste richting. Dus dan vind IK het niet ongepast als ze het eerlijk zouden zeggen :)
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  woensdag 12 januari 2011 @ 12:53:19 #275
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_91207027
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 12:51 schreef Susie het volgende:
@Aventura; was jij niet weer aan het werk deze week? Hoe reageerden je collega's?
Ja ik ben weer fulltime a/h werk! Vind het heerlijk, al is het wel vermoeiend.
Colega's zijn blij dat ik er ben en vonden mijn nieuws erg leuk :)
pi_91207033
Nou, ik kan me best voorstellen dat mensen zo hun bedenkingen hebben, maar het gaat ook om de manier waarop je reageert. Dat kan heel bot zijn (ik vind het maar niets wat jullie doen) of meer mee-denkend (leuk voor jullie, gefeliciteerd, maar wij zouden het anders gedaan hebben).

Claudia, ik hoop dat dit gerommel doorzet, elke cm die je niet meer hoeft te doen is er eentje.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_91207101
Inderdaad wat Tally zegt klinkt heel logisch en dan snap ik zo'n reactie ook wel.
  woensdag 12 januari 2011 @ 12:55:26 #278
267540 Books
Vorige Mibosmama's
pi_91207106
Ergens snapte ik mijn ouders wel hoor maar het is niet leuk om zo'n reactie te krijgen.

Mijn eerste bevalling is compleet mislukt met een rugbeschadiging door een mislukte ruggenprik en op dat moment was qua herstel eigenlijk alles nog mogelijk ook de belasting van weer een zwangerschap zo best een fatale belasting hadden kunnen betekenen voor mijn rug. Dat is allemaal wel redelijk bijgetrokken (het zorgt nog wel voor een 50/50 incontinentie en complete huid/spierverlamming aan de rechterkant vanaf mijn navel tot aan mijn dijbeen en hypergevoeligheid aan de linkerkant) maar daar heb ik na vier jaar inmiddels wel mee leren leven.

Ja en tact staat nu eenmaal niet in mijn vaders woordenboek en hij ging dus maar koffiezetten. Week later was hij helemaal om hoor maar op dat moment was ik blij met mijn schoonfamilie die weer helemaal uit hun dak gingen.
  woensdag 12 januari 2011 @ 12:57:38 #279
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_91207197
Er zijn uitzonderingen, en ik snap ook dat je altijd je ouders' kind blijft en dat ze zich zorgen om je maken, maar eigenlijk zouden ze je moeten loslaten.
pi_91207264
Inderdaad :) Mijn ouders zijn er ook heel blij mee en steunen waar ze kunnen :)
  woensdag 12 januari 2011 @ 12:59:27 #281
312987 PurpleDaisy
Kopietje van 1
pi_91207268
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 12:44 schreef danic het volgende:
PD, ga je je na de nekplooimeting ook bekend maken? Dan zit je toch rond de 12 weken? Ben wel nieuwsgierig wie je bent.

Jolene gefeliciteerd!!
Ja, nou ben ik wel 2 weken teruggetikt. Dus dan ben ik 10 weken. Máár.. als het goed is komen een dezer dagen onze reallife vrinden van FOK! ook bij ons langs. Dus dan vertel ik het gewoon :+. Dan kan ik tenminste vanuit 1 browser werken :').
  woensdag 12 januari 2011 @ 13:03:31 #282
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_91207440
Welkom Jolene! en gefeliciteerd met je zwangerschap!!!

En Cyntia; echt niet leuk die reactie... das toch echt een flinke tegenvaller. Je gaat het vertellen en verwacht dat mensen blij voor je zijn enzo. :*

Claudia; het kan nog steeds vandaag he? :+ Ben blij dat je van8 eindelijk weer lekker hebt geslapen. Goed voor lichaam en geest :* .

Ik doe lekker een relaxdagje vandaag, ben jarig, maar de visite komt in het weekend. Dus hoef lekker niets...
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  woensdag 12 januari 2011 @ 13:05:53 #283
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_91207540
Gefeliciteerd Beessie-Jen! En lekker hoor, niets doen op je verjaardag!
pi_91207564
Gefeliciteerd Beessie-Jen :*
  woensdag 12 januari 2011 @ 13:09:50 #285
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_91207692
Beessie gefeliciteerd met je verjaardag! Maak er een lekkere relax-dag van :* .

Jolene: welkom en gefeliciteerd met je zwangerschap!

Cyntiaa, wat vervelend die reactie, maar ze trekken inderdaad vast bij als ze aan het idee gewend zijn.

Kom net terug van de huisarts en heb antibiotica gekregen voor een infectie aan de luchtwegen. Voel me al een paar dagen niet lekker en moet veel slijm ophoesten, daar zat de laatste ochtenden ook bloed bij. Dus toch maar even een afspraak gemaakt. Blegh, gisteravond echt zo hard gehoest en me best rot gevoeld. Bij het slikken leek het net alsof er scheermesjes in mijn keel hingen. Vandaag voel ik me vrij slap, maar keel doet gelukkig wat minder pijn. Ik doe het maar ff rustig aan, die badkamer kan ik morgen ook nog wel poetsen nietwaar?
pi_91207764
Jaa, natuurlijk, je bent jarig vandaag, BJ! Gefeliciteerd! Het kan inderdaad nog, haha.
  woensdag 12 januari 2011 @ 13:12:09 #287
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_91207781
Laat die badkamer maar lekker zitten hoor! Lekker op de bank kruipen met een lekker koppie thee, dekentje over je heen en een dvd-tje aan! Laat de boel maar lekker de boel twentemeisje!
  woensdag 12 januari 2011 @ 13:13:19 #288
312987 PurpleDaisy
Kopietje van 1
pi_91207829
Gefeliciteerd BJ! *O*.

Hmm lekker rustig aan doen TM. Dat is het beste denk ;).
pi_91207831
Beterschap, TM. :*
  woensdag 12 januari 2011 @ 13:17:41 #290
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_91208008
BJ, van harte gefeliciteerd!
Claudia, wat fijn dat je lekker hebt geslapen!

Wij zijn ook nog niet heel lang samen, 2 jaar en een paar maanden.
Maar niemand was verbaasd dat ik in verwachting was, mensen om ons heen wisten dat ik al heel jong een kinderwens had. Ik ben 31 en dus val nu nog buiten de riscicogroep.
We hebben beide een baan, een koophuis en zijn netjes getrouwd afgelopen zomer. :)
Dus er was eigenlijk geen reden voor ons om nog niet te proberen zwanger te raken.
En toen was het de 2e maand raak! Ik vind het nog steeds een groot geluk dat ze zo snel onderweg was.

*O* Vandaag ben ik 20 weken zwanger! Op de helft dus en wat voelt dat fijn, het wordt steeds meer echt, er zit echt een klein meisje in mijn buik en deze zomer zitten we met ons meisje buiten in de tuin en kunnen we wandelen in de zomerzon. O+
  woensdag 12 januari 2011 @ 13:21:48 #291
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_91208178
Ik heb straks voor mijn 30e gewoon 2 kindertjes... wat leuk! :o daar was ik me nog niet eens bewust van.
En vriendlief en ik zijn 7,5 jaar samen inmiddels en hebben na een klein jaar samen een huis gekocht. (vonden sommige mensen ook snel).

TM beterschap!
  woensdag 12 januari 2011 @ 13:23:42 #292
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_91208255
Ik kan niet wachten tot ik zover ben Juud! Wat lijkt me dat super!

Zijn er hier dames die rookten voordat ze zwanger waren? Ik ben zo'n slecht persoon o|O en heb zo'n moeite om niet te roken!! Iemand tips!? Ik weet dat ik ze echt wel laat liggen straks, maar nu werkt mijn huidige situatie (problemen op het werk, straks weer een gesprek ) ook niet echt mee, waardoor ik ook nog eens stress ervaar. Wil ze laten liggen, maar is oh zo moeilijk! Alle tips zijn welkom (lollies heb ik al in huis gehaald en heb me voorgenomen wanneer dit pakje leeg is, nog 4 om geen nieuwe meer te kopen).
  woensdag 12 januari 2011 @ 13:23:49 #293
312987 PurpleDaisy
Kopietje van 1
pi_91208266
*O* Mijlpaal voor Juud *O*.

Mijn wederhelft en ik kennen elkaar nu 4 jaar. En een paar dagen :+. En we woonden na een maand of 6 al samen. Dat vonden vooral mijn schoonouders vrij snel. En na 2 jaar hebben we een huis gekocht. Dus ja.. Als het goed voelt, waarom dan wachten.
  woensdag 12 januari 2011 @ 13:24:32 #294
312987 PurpleDaisy
Kopietje van 1
pi_91208296
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 13:23 schreef Susie het volgende:
Ik kan niet wachten tot ik zover ben Juud! Wat lijkt me dat super!

Zijn er hier dames die rookten voordat ze zwanger waren? Ik ben zo'n slecht persoon o|O en heb zo'n moeite om niet te roken!! Iemand tips!? Ik weet dat ik ze echt wel laat liggen straks, maar nu werkt mijn huidige situatie (problemen op het werk, straks weer een gesprek ) ook niet echt mee, waardoor ik ook nog eens stress ervaar. Wil ze laten liggen, maar is oh zo moeilijk! Alle tips zijn welkom (lollies heb ik al in huis gehaald en heb me voorgenomen wanneer dit pakje leeg is, nog 4 om geen nieuwe meer te kopen).
Lollies, kauwgom in alle smaken (vooral Stimorol is lekker :9). Verder weet ik het niet. Ik rook al heel lang niet meer.
  woensdag 12 januari 2011 @ 13:26:41 #295
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_91208389
quote:
14s.gif Op woensdag 12 januari 2011 13:23 schreef PurpleDaisy het volgende:
*O* Mijlpaal voor Juud *O*.

Mijn wederhelft en ik kennen elkaar nu 4 jaar. En een paar dagen :+. En we woonden na een maand of 6 al samen. Dat vonden vooral mijn schoonouders vrij snel. En na 2 jaar hebben we een huis gekocht. Dus ja.. Als het goed voelt, waarom dan wachten.
Wij woonden na 2 maand samen, al het goede komt snel is op ons wel van toepassing. :D
  woensdag 12 januari 2011 @ 13:27:55 #296
312987 PurpleDaisy
Kopietje van 1
pi_91208452
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 13:26 schreef Juud79 het volgende:
Wij woonden na 2 maand samen, al het goede komt snel is op ons wel van toepassing. :D
Nou, hopelijk komt je beebje over 20 weken ook snel ;).
  woensdag 12 januari 2011 @ 13:28:20 #297
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_91208467
Susie, direct stoppen lukt niet? het lijkt me zelfs in het begin van de zwangerschap niet gezond voor je kleintje?
  woensdag 12 januari 2011 @ 13:32:49 #298
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_91208670
Dat lijkt mij ook niet Beessie-Jen, maar direct stoppen is zo moeilijk. En daarbij, wanneer ik direct helemaal stop, dan weet mijn omgeving direct dat ik ben gestopt met roken... heb ik altijd geroepen, als ik zwanger ben, dan stop ik met roken.... nu, zo makkelijk is dat weer ook weer niet.
Wel grappig dat de huisarts dus zei; matig met drinken, stoppen met roken. Matig met drinken? Dat lijkt me toch ook niet goed voor de beeb? Dat is nu weer net iets waar ik geheel geen moeite mee zou hebben....

Ps. Ik ga straks de deur uit, gesprek op mijn werk, daarna wedstrijd spelen en ik neem de sigaretten niet mee. Ben vanavond dan om een uur of 10 thuis en dat zou al heel knap zijn van me... :'( triest eigenlijk....
pi_91208789
Ik zou direct hulp inschakelen, Susie, want het klinkt alsof je aan het aanmodderen bent met het roken terwijl het écht niet goed is voor je kindje.
  woensdag 12 januari 2011 @ 13:38:26 #300
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_91208920
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 13:35 schreef Claudia_x het volgende:
Ik zou direct hulp inschakelen, Susie, want het klinkt alsof je aan het aanmodderen bent met het roken terwijl het écht niet goed is voor je kindje.
Dus dat, wellicht dat je huisarts tips heeft of er is iets natuurlijks verkrijgbaar om je te helpen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')