maar wel fijnd at je iig een goede nacht hebt gehad! Nu goed uitgerust ertegenaan!quote:Op woensdag 12 januari 2011 09:13 schreef Claudia_x het volgende:
Ik zou me toch komen melden als ik weeen had.![]()
Ik heb de harde buiken tot middernacht een kans gegeven. Toen heb ik de twee magische pilletjes ingenomen en vanochtend om 9 uur stond mijn lief met Ivan naast me om me uit te zwaaien. Ik heb gewoon 9 uur geslapen!Maar goed, het gerommel lijkt nu helemaal gestopt te zijn.
quote:Op woensdag 12 januari 2011 09:17 schreef Claudia_x het volgende:
Ja, ik heb nog 38 sudoku's te gaan.
ah, de stilte voor de storm. succes!quote:Op woensdag 12 januari 2011 09:13 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb de harde buiken tot middernacht een kans gegeven. Toen heb ik de twee magische pilletjes ingenomen en vanochtend om 9 uur stond mijn lief met Ivan naast me om me uit te zwaaien. Ik heb gewoon 9 uur geslapen!Maar goed, het gerommel lijkt nu helemaal gestopt te zijn.
GMTA!!!quote:Op woensdag 12 januari 2011 09:19 schreef trui het volgende:
[..]
ah, de stilte voor de storm. succes!
Wat DJMO zegt Claudia.quote:Op woensdag 12 januari 2011 09:19 schreef DJMO het volgende:
fijn dat je in ieder geval een goede nachtrust hebt gehad Clau .. wellicht zorgt de rust ervoor dat je er in de loop van vandaag echt goed tegen aan kan, ook al lijkt het nu helemaal stil te liggen
quote:Op woensdag 12 januari 2011 10:05 schreef Vanyel het volgende:
Lijkt wel of Claudia's supporters meer haast hebben dan zijzelf
Huh? Ze zijn er niet blij mee? Waarom dan niet? Zijn jullie erg jong ofzo?quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:02 schreef Cyntiaa het volgende:
Gister beetje een domper gehad.. Schoonouders het mooie nieuws verteld. Ze zijn best geschrokken.... Ik hoop dat ze nog een beetje bijtrekken, mijn vriend was erg onder de indruk van hun reactie. Wel zijn ze positief aan het meewerken met onze verhuizing... Dus wellicht dat de rest ook bijtrekt...
Welkom Jolene![]()
quote:Op woensdag 12 januari 2011 10:40 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Volgens mij begon het Poppejans toen ook de volgende avond. Bij mij ook twee keer, dus ehm... ik zet ook in op vanavond. En geen gerommel is goed. Dan voel je het een monsters als het begint.
Ik hoop voor jullie dat ze bijdraaien. En dat kán bijna niet anders hoor.. Toch? Zo'n hummeltje. En straks de eerste echofoto'squote:Op woensdag 12 januari 2011 11:16 schreef Cyntiaa het volgende:
We zijn niet piepjong26 en 27. Maar we zijn, naar de mening van vele naasten, best kort bij elkaar. Je weet zelf dat het goed zit maar dat krijg je hun niet aan het verstand en dat is jammer. Ik hoop dat ze nog bijdraaien aangezien het inderdaad hun eerste kleinkind is.
Oh nee, dan zijn we even oudquote:Op woensdag 12 januari 2011 11:16 schreef Cyntiaa het volgende:
We zijn niet piepjong26 en 27. Maar we zijn, naar de mening van vele naasten, best kort bij elkaar. Je weet zelf dat het goed zit maar dat krijg je hun niet aan het verstand en dat is jammer. Ik hoop dat ze nog bijdraaien aangezien het inderdaad hun eerste kleinkind is.
Jolene wat geweldig! Gefeliciteerdquote:Op woensdag 12 januari 2011 10:58 schreef jolene het volgende:
Ook ik kom me hier stilletjes melden met als datum 19-09-2011...
Heel spannend allemaal de mevrouw van moeders voor moeders is net geweest...
En ik wil het eigenlijk van de daken schreeuwen maar ja, dat doen we nog niet.
Ik had geen chauffeur, ik moest de flessen bij een tankstation in de buurt achterlaten in van die grote bakken...quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:37 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
L'tiekje, de chauffeur had bij de laatste keer flessen ophalen volgens mij een cadeautje achter moeten laten.
Valt mee hoor, niet meer iedere dag om denken, maar iedere weekquote:Op woensdag 12 januari 2011 11:33 schreef trui het volgende:
susie, dat gaat wel ver zeg,die pil-strip alleen maar om je zus niet argwanend te maken. ben je gestopt met de pil, moet je er nog om denken!
Dan had de intake mevrouw je destijds het cadeau al moeten geven. Zo ging het bij mij ook omdat wij in een grote flat wonen en die flessen beneden in de portiek moesten staan.quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:47 schreef laiveneertiekje het volgende:
[..]
Ik had geen chauffeur, ik moest de flessen bij een tankstation in de buurt achterlaten in van die grote bakken...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |