ah, de stilte voor de storm. succes!quote:Op woensdag 12 januari 2011 09:13 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb de harde buiken tot middernacht een kans gegeven. Toen heb ik de twee magische pilletjes ingenomen en vanochtend om 9 uur stond mijn lief met Ivan naast me om me uit te zwaaien. Ik heb gewoon 9 uur geslapen!Maar goed, het gerommel lijkt nu helemaal gestopt te zijn.
GMTA!!!quote:Op woensdag 12 januari 2011 09:19 schreef trui het volgende:
[..]
ah, de stilte voor de storm. succes!
Wat DJMO zegt Claudia.quote:Op woensdag 12 januari 2011 09:19 schreef DJMO het volgende:
fijn dat je in ieder geval een goede nachtrust hebt gehad Clau .. wellicht zorgt de rust ervoor dat je er in de loop van vandaag echt goed tegen aan kan, ook al lijkt het nu helemaal stil te liggen
quote:Op woensdag 12 januari 2011 10:05 schreef Vanyel het volgende:
Lijkt wel of Claudia's supporters meer haast hebben dan zijzelf
Huh? Ze zijn er niet blij mee? Waarom dan niet? Zijn jullie erg jong ofzo?quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:02 schreef Cyntiaa het volgende:
Gister beetje een domper gehad.. Schoonouders het mooie nieuws verteld. Ze zijn best geschrokken.... Ik hoop dat ze nog een beetje bijtrekken, mijn vriend was erg onder de indruk van hun reactie. Wel zijn ze positief aan het meewerken met onze verhuizing... Dus wellicht dat de rest ook bijtrekt...
Welkom Jolene![]()
quote:Op woensdag 12 januari 2011 10:40 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Volgens mij begon het Poppejans toen ook de volgende avond. Bij mij ook twee keer, dus ehm... ik zet ook in op vanavond. En geen gerommel is goed. Dan voel je het een monsters als het begint.
Ik hoop voor jullie dat ze bijdraaien. En dat kán bijna niet anders hoor.. Toch? Zo'n hummeltje. En straks de eerste echofoto'squote:Op woensdag 12 januari 2011 11:16 schreef Cyntiaa het volgende:
We zijn niet piepjong26 en 27. Maar we zijn, naar de mening van vele naasten, best kort bij elkaar. Je weet zelf dat het goed zit maar dat krijg je hun niet aan het verstand en dat is jammer. Ik hoop dat ze nog bijdraaien aangezien het inderdaad hun eerste kleinkind is.
Oh nee, dan zijn we even oudquote:Op woensdag 12 januari 2011 11:16 schreef Cyntiaa het volgende:
We zijn niet piepjong26 en 27. Maar we zijn, naar de mening van vele naasten, best kort bij elkaar. Je weet zelf dat het goed zit maar dat krijg je hun niet aan het verstand en dat is jammer. Ik hoop dat ze nog bijdraaien aangezien het inderdaad hun eerste kleinkind is.
Jolene wat geweldig! Gefeliciteerdquote:Op woensdag 12 januari 2011 10:58 schreef jolene het volgende:
Ook ik kom me hier stilletjes melden met als datum 19-09-2011...
Heel spannend allemaal de mevrouw van moeders voor moeders is net geweest...
En ik wil het eigenlijk van de daken schreeuwen maar ja, dat doen we nog niet.
Ik had geen chauffeur, ik moest de flessen bij een tankstation in de buurt achterlaten in van die grote bakken...quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:37 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
L'tiekje, de chauffeur had bij de laatste keer flessen ophalen volgens mij een cadeautje achter moeten laten.
Valt mee hoor, niet meer iedere dag om denken, maar iedere weekquote:Op woensdag 12 januari 2011 11:33 schreef trui het volgende:
susie, dat gaat wel ver zeg,die pil-strip alleen maar om je zus niet argwanend te maken. ben je gestopt met de pil, moet je er nog om denken!
Dan had de intake mevrouw je destijds het cadeau al moeten geven. Zo ging het bij mij ook omdat wij in een grote flat wonen en die flessen beneden in de portiek moesten staan.quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:47 schreef laiveneertiekje het volgende:
[..]
Ik had geen chauffeur, ik moest de flessen bij een tankstation in de buurt achterlaten in van die grote bakken...
Ja dan weet ik het ook niet meerquote:Op woensdag 12 januari 2011 11:54 schreef laiveneertiekje het volgende:
Susie, moeders voor moeders moet je jezelf voor aanmelden. Je plast van week 6 tot week 16 ervoor, en ze halen het HCG uit je urine, om daar medicijnen van te maken voor vruchtbaarheidsbehandelingen.
En DML, er staat mij iets bij van het intakegesprek dat ze het hele systeem net vernieuwd hadden, en dat het daarom opgestuurd zou worden. De kadootjes waren ook net anders, ik kon kiezen uit een ketting/armband, en zou nu een verzorgingstas opgestuurd krijgen.
mijn schoonvader vroeg toen ik weer in verwachting was, of we gek geworden waren (we zaten op dat moment in een tweekamerwoning, dus ergens begrijpelijk die reactie), hij is volledig omgedraaid, en heeft zelfs voor een nieuwe (2e hands) commode en kinderkledingkast gezorgd "voor de kleine jongen straks"quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:02 schreef Cyntiaa het volgende:
Gister beetje een domper gehad.. Schoonouders het mooie nieuws verteld. Ze zijn best geschrokken.... Ik hoop dat ze nog een beetje bijtrekken, mijn vriend was erg onder de indruk van hun reactie. Wel zijn ze positief aan het meewerken met onze verhuizing... Dus wellicht dat de rest ook bijtrekt...
Welkom Jolene![]()
quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:26 schreef Susie het volgende:
Hang je alvast een briefje op de deur: "blijven aanbellen en wachten tot er iemand komt, ik ben echt wel thuis, maar misschien een wee aan het wegpuffen, moment geduld svp"
Wat vervelend, Cyntiaa! Ik herken het wel een beetje. Mijn directe omgeving reageerde deze zwangerschap ook niet zo positief omdat men ervan schrok dat het alweer zo snel raak was. Dat is wel veranderd, hoor. Mijn schoonmoeder belde zelfs een dag later om te zeggen dat ze het heel leuk vond; ze was gewoon wat verbouwereerd. Geef ze dus de tijd om eraan te wennen.quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:02 schreef Cyntiaa het volgende:
Welkom Jolene![]()
"als ik niet binnen xx minuten reageer svp de sleutel onder de mat vandaan halen en assisteren bij de bevalling"quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:26 schreef Susie het volgende:
Hang je alvast een briefje op de deur: "blijven aanbellen en wachten tot er iemand komt, ik ben echt wel thuis, maar misschien een wee aan het wegpuffen, moment geduld svp"
quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:26 schreef Susie het volgende:
quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:28 schreef DJMO het volgende:
[..]
"als ik niet binnen xx minuten reageer svp de sleutel onder de mat vandaan halen en assisteren bij de bevalling"
Dan nog vind ik zo'n reactie ongepast.quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:17 schreef DJMO het volgende:
[..]
mijn schoonvader vroeg toen ik weer in verwachting was, of we gek geworden waren (we zaten op dat moment in een tweekamerwoning, dus ergens begrijpelijk die reactie), hij is volledig omgedraaid, en heeft zelfs voor een nieuwe (2e hands) commode en kinderkledingkast gezorgd "voor de kleine jongen straks"Grote kans dat ze gewoon geschrokken zijn en het eerst even moeten verwerken voor ze écht blij kunnen zijn
quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:28 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Wat vervelend, Cyntiaa! Ik herken het wel een beetje. Mijn directe omgeving reageerde deze zwangerschap ook niet zo positief omdat men ervan schrok dat het alweer zo snel raak was. Dat is wel veranderd, hoor. Mijn schoonmoeder belde zelfs een dag later om te zeggen dat ze het heel leuk vond; ze was gewoon wat verbouwereerd. Geef ze dus de tijd om eraan te wennen.
Maar goed, voor jullie is het gewoon niet leuk.
Ik vind het niet altijd ongepastquote:Op woensdag 12 januari 2011 12:45 schreef Aventura het volgende:
Ik vind het eigenlijk ongepast dat ouders een mening hebben. 'ik ben er niet heel blij mee'. Ehm hoezo? Het gaat toch om jou, je relatie en eventueel gezin??
Ja precies. Denk je wat leuks te vertellen, krijg je dat.quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:45 schreef Aventura het volgende:
Ik vind het eigenlijk ongepast dat ouders een mening hebben. 'ik ben er niet heel blij mee'. Ehm hoezo? Het gaat toch om jou, je relatie en eventueel gezin??
Misschien niet maar dan nog, ouders moeten begrijpen dat hun kind inmiddels volwassen is en zelf bepaalt hoe hij of zij leeft. Een kleinkind is geen recht ofzo.quote:
Ja maar zoals Suus zegt. Het is afhankelijk van de situatie. Mijn ouders zouden het bepaald niet leuk vinden als mijn zusje nu zwanger blijkt te zijn. En zullen dat ook zeggen. Kan ze nog zo volwassen zijn (qua leeftijd) als ze wil, mijn ouders hebben nu nog steeds veel zorgen over haar, betalen nog steeds een hoop bij aan haar leefsituatie en moeten haar nog steeds sturen in de juiste richting. Dus dan vind IK het niet ongepast als ze het eerlijk zouden zeggenquote:Op woensdag 12 januari 2011 12:49 schreef Aventura het volgende:
[..]
Misschien niet maar dan nog, ouders moeten begrijpen dat hun kind inmiddels volwassen is en zelf bepaalt hoe hij of zij leeft. Een kleinkind is geen recht ofzo.
Ja ik ben weer fulltime a/h werk! Vind het heerlijk, al is het wel vermoeiend.quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:51 schreef Susie het volgende:
@Aventura; was jij niet weer aan het werk deze week? Hoe reageerden je collega's?
Ja, nou ben ik wel 2 weken teruggetikt. Dus dan ben ik 10 weken. Máár.. als het goed is komen een dezer dagen onze reallife vrinden van FOK! ook bij ons langs. Dus dan vertel ik het gewoonquote:Op woensdag 12 januari 2011 12:44 schreef danic het volgende:
PD, ga je je na de nekplooimeting ook bekend maken? Dan zit je toch rond de 12 weken? Ben wel nieuwsgierig wie je bent.
Jolene gefeliciteerd!!
Lollies, kauwgom in alle smaken (vooral Stimorol is lekkerquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:23 schreef Susie het volgende:
Ik kan niet wachten tot ik zover ben Juud! Wat lijkt me dat super!
Zijn er hier dames die rookten voordat ze zwanger waren? Ik ben zo'n slecht persoonen heb zo'n moeite om niet te roken!! Iemand tips!? Ik weet dat ik ze echt wel laat liggen straks, maar nu werkt mijn huidige situatie (problemen op het werk, straks weer een gesprek ) ook niet echt mee, waardoor ik ook nog eens stress ervaar. Wil ze laten liggen, maar is oh zo moeilijk! Alle tips zijn welkom (lollies heb ik al in huis gehaald en heb me voorgenomen wanneer dit pakje leeg is, nog 4 om geen nieuwe meer te kopen).
Wij woonden na 2 maand samen, al het goede komt snel is op ons wel van toepassing.quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:23 schreef PurpleDaisy het volgende:
Mijlpaal voor Juud
.
Mijn wederhelft en ik kennen elkaar nu 4 jaar. En een paar dagen. En we woonden na een maand of 6 al samen. Dat vonden vooral mijn schoonouders vrij snel. En na 2 jaar hebben we een huis gekocht. Dus ja.. Als het goed voelt, waarom dan wachten.
Nou, hopelijk komt je beebje over 20 weken ook snelquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:26 schreef Juud79 het volgende:
Wij woonden na 2 maand samen, al het goede komt snel is op ons wel van toepassing.
Dus dat, wellicht dat je huisarts tips heeft of er is iets natuurlijks verkrijgbaar om je te helpen.quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:35 schreef Claudia_x het volgende:
Ik zou direct hulp inschakelen, Susie, want het klinkt alsof je aan het aanmodderen bent met het roken terwijl het écht niet goed is voor je kindje.
Ik ben gestopt nadat ik een positieve test in handen had. Dat is nu 4 weken en 2 dagen geleden. Ik vond het met name de eerste twee weken erg moeilijk met name in de kroeg (omdat daar gewoon gerookt wordt) en op wat anderen momenten dat het voor mij vooral echt een gewoonte was om te roken. Ik heb ook m'n pakje sigaretten nog bij gehouden (zit er nog een in) wat ik met die sigaretten deed was aansteken een hijs nemen en dan aan m'n vriend geven. Ook hier heb ik de laatste twee weken steeds minder behoefte aan maar toch soms wel moeilijk nog hoor.quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:23 schreef Susie het volgende:
Ik kan niet wachten tot ik zover ben Juud! Wat lijkt me dat super!
Zijn er hier dames die rookten voordat ze zwanger waren? Ik ben zo'n slecht persoonen heb zo'n moeite om niet te roken!! Iemand tips!? Ik weet dat ik ze echt wel laat liggen straks, maar nu werkt mijn huidige situatie (problemen op het werk, straks weer een gesprek ) ook niet echt mee, waardoor ik ook nog eens stress ervaar. Wil ze laten liggen, maar is oh zo moeilijk! Alle tips zijn welkom (lollies heb ik al in huis gehaald en heb me voorgenomen wanneer dit pakje leeg is, nog 4 om geen nieuwe meer te kopen).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |