abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91255298
*meldt*

Nu naar het ziekenhuis. Later bijlezen.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_91255348
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 10:55 schreef Takkembah het volgende:

[..]

:o :D

Ehm, ik had de eerste keer iig precies wat jij beschrijft....Dat hield pas op toen ik stopte met BV, en nu, 2e zwangerschap, valt het enigszins mee.
Herkenbaaaaar!!! Maar trekt het ook weer weg??? Of stopt de groei alleen?? (nee toch zeker, piep)
pi_91255388
twentemeisje, het trekt weer bij! Zowel de omvang als de kleur van je tepelhoven zullen op een gegeven moment weer normaliseren.
Voor de rest avdiseer ik je om niet te veel in je BH te turen. Krijg je straks de hele tijd weer zin in poffertjes _O-
Yeeeeehahhh, daar gaan we weer!!
pi_91255393
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 10:58 schreef Tally het volgende:

[..]

Dat ligt aan de verloskundige. Bij ons maken ze daar geen probleem van :)
Dan bel ik gewoon even....
pi_91255438
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 11:01 schreef 3e.ronde het volgende:
twentemeisje, het trekt weer bij! Zowel de omvang als de kleur van je tepelhoven zullen op een gegeven moment weer normaliseren.
Voor de rest avdiseer ik je om niet te veel in je BH te turen. Krijg je straks de hele tijd weer zin in poffertjes _O-
Pfff.. Die kleur ook? Gelukkig... Ik heb een mooi mozaïek tegeltje met allemaal verschillende soorten bruin :')
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_91255493
Hoe is het met Ckaudia vandaag en DML?

Het 1e wat ik na de bevalling wil is een MCflurry.
Ik riep eerst altijd dat ik geen borstvoeding ging geven maar ik ga het nu wel proberen. Lukt het niet goed of heb ik er geen goed gevoel bij stap ik over.
En wat was mijn eigen bedje lekker afgelopen nacht ik ben zelfs tijdens GTST in slaap gevallen dus zo maar even de herhaling kijken.
pi_91255495
Zo kan je baby de tepel straks goed onderscheiden O+
Yeeeeehahhh, daar gaan we weer!!
pi_91255546
3e ronde en TAP welkom.
TAP hopelijk kun je snel onbezorgd zwanger zijn.
pi_91255560
Zo, ochtend is bijna voorbij, ik ga me eens nuttig maken.
Oftewel: anderen nuttig voor mij laten zijn: fysio/kapper.

En dan mag ik zelf nog ff aan de bak voor boodschappen en strijken enzo.

Maahaar: zaterdag komt eindelijk ons kamertje!!! Zin an!!
pi_91255563
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 11:04 schreef 3e.ronde het volgende:
Zo kan je baby de tepel straks goed onderscheiden O+
Ten opzichte van die witte huid kan ze straks inderdaad de tepel goed vinden.
Blijkt ze straks kleurenblind te zijn! :(
HEB IK DAT WEER!!
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  donderdag 13 januari 2011 @ 11:07:33 #86
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_91255623
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 11:04 schreef ferrari_rood het volgende:
Hoe is het met Ckaudia vandaag en DML?

Het 1e wat ik na de bevalling wil is een MCflurry.
Ik riep eerst altijd dat ik geen borstvoeding ging geven maar ik ga het nu wel proberen. Lukt het niet goed of heb ik er geen goed gevoel bij stap ik over.
En wat was mijn eigen bedje lekker afgelopen nacht ik ben zelfs tijdens GTST in slaap gevallen dus zo maar even de herhaling kijken.
Kijk, dat zijn de betere berichten. Lees je goed in op internet over BV, bijv in het topic hier op Fok! en ga naar een voorlichtingsavond bij je verloskundige of een ziekenhuis in de buurt.
Wat goed dat je het toch wil gaan proberen! ;)
  donderdag 13 januari 2011 @ 11:08:57 #87
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_91255672
oh!

ik durf een wedje aan dat 'iemand' ook een kraamverzorgende krijgt die zegt dat buikslapen heus wel kan hoor bij een pasgeborene. niks mis mee :Y)

Kijk, het is hier niet het Yes-forum hè. Hier komen mensen die echt wel wat weten, wat BE ook zei trouwens.
Blijkbaar ben je in je omgeving niet echt gewend dat mensen kritische vragen terug stellen. Dan is het even wennen inderdaad. :+

over tot de orde van de dag.
Claudia! You Sudocugoeroe! het hóeft niet per se een zondagskindje te worden hoor. :P :*

[ Bericht 0% gewijzigd door debuurvrouw op 13-01-2011 11:17:42 ]
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_91255689
:D hier ook geen vreesch dat ze ze straks niet weet te vinden, zelfs Stevie Wonder zou ze hebben gevonden.

Hmmm, poffertjes... :Y) Maar dan wel van een echte poffertjeskraam! Met poedersuiker en een klein klontje boterrrrrr.

Inderdaad gewoon ff bellen Cyntiaa!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 13 januari 2011 @ 11:10:28 #89
147316 crew  DJMO
#trut
pi_91255717
ik heb heel mijn ochtend zitten verdoen in dit topic (en op twitter) .. enin, nog even snel koffie, en dan jan weer ophalen van de PSZ op z'n fiets O+
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 13 januari 2011 @ 11:10:55 #90
147316 crew  DJMO
#trut
pi_91255742
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 11:09 schreef twentemeisje het volgende:
:D hier ook geen vreesch dat ze ze straks niet weet te vinden, zelfs Stevie Wonder zou ze hebben gevonden.

Hmmm, poffertjes... :Y) Maar dan wel van een echte poffertjeskraam! Met poedersuiker en een klein klontje boterrrrrr.

Inderdaad gewoon ff bellen Cyntiaa!
roomboter dan wel he!
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_91255771
even via foon (en niet eens in halve zinnen op een aparte regel) en dus de rest negerend: vrouwtje t. Als het echt groen is zou ik het even laten nakijken bij de ha. Waarschijnlijk ben je er met een kuurtje zo vanaf weet ik uit ervaring (helaas).
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_91255855
DML, is dat voor de extra echo dat je naar het zkh moet? Succes iig, ik hoop dat het allemaal in orde blijkt :*
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_91255986
Even een random thought: oh oh oh wat ben ik moe!!!!!! :O
Tralalalaaa
pi_91256301
Alles waarvan ik riep dat wil ik na de geboorte, heb ik niet eens gegeten/gedronken na de geboorte :D
Had helemaal geen zin in wijn bijvoorbeeld :D
pi_91256425
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 11:01 schreef Cyntiaa het volgende:

[..]

Dan bel ik gewoon even....
:{
Gewoon wachten tot de 25e hoor ik net. Aangezien ik geen klachten heb is er geen haast bij het vooruitplannen van de afspraak. Misschien dat ik op internet even voor een angelsound ofzoiets ga kijken. Dan kan ik zelf het hartje even gaan luisteren
pi_91256488
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 11:31 schreef Cyntiaa het volgende:

[..]

Gewoon wachten tot de 25e hoor ik net. Aangezien ik geen klachten heb is er geen haast bij het vooruitplannen van de afspraak. Misschien dat ik op internet even voor een angelsound ofzoiets ga kijken. Dan kan ik zelf het hartje even gaan luisteren
Wat jammer dat je niet eerder terecht kan Cyntiaa. Met die angelsound zou ik wel oppassen, stel nu dat jij het hartje niet vind terwijl het er wel gewoon is, dan raak je voor niets helemaal in paniek. (ik 'mocht' 'm daarom niet van mijn lief ;))
pi_91256502
Dat is idd ook wel weer zo... -O-
  donderdag 13 januari 2011 @ 11:33:32 #98
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_91256507
Ik weet niet hoe lang je zwanger bent Cyntiaa, maar een hartje hoor je tot een week of 8 niet. Bij de verloskundige ook niet zeg maar. En met een Angelsound is het best lastig als ik het goed begrepen heb.

Wellichtga je je dan onterecht zorgen maken. Ik zou dan eerder kiezen voor nog een test, als je pril zwnager bent. Onzeker hè, die beginperiode. Zo rottig. :*
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  donderdag 13 januari 2011 @ 11:34:38 #99
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_91256561
[quote]1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 11:31 schreef Cyntiaa het volgende:

[..]

[/quote]
Maar maak je zelf daar niet gek mee he!
Het is best nog lastig om het hartje daarmee te vinden in zo'n vroeg stadium. Dus het kan best zijn dat het je niet lukt. :*

Zeer spuit 11. :P
Dat je moeder een mk had met 13 weken zegt overigens niets over de kans die jij evt zou hebben he, dat helpt je vast niet, als je ongerust bent, ben je dat nou eenmaal, maar probeer het toch een beetje van je af te zetten. De kans dat dat alsnog gebeurd als je eenmaal een goeie echo gehad hebt is zo enorm klein...
pi_91256608
Ik heb ook geen angelsound gekocht omdat ik bang was het hartje niet te kunnen vinden.
Ik kreeg gisteren nog wel een echo in het z-huis omdat ik er naar vroeg. Ik voelde mij goed maar had wel buikpijn en dan maak je je toch zorgen. De gyn zei de kans dat het nu nog mis gaat is erg klein maar ze maakte wel gewoon een echo.
  donderdag 13 januari 2011 @ 11:36:09 #101
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_91256623
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 11:33 schreef Cyntiaa het volgende:
Dat is idd ook wel weer zo... -O-
Ik snap helemaal waarom je het wilt hoor (ik heb ook vaak op het punt gestaan 'm te bestellen, was zo onzeker de eerste maanden), maar ik weet ook van mezelf dat ik dan compleet in de stress schiet als ik het hartje niet zou vinden. En inderdaad is dat sowieso al lastig in het begin van de zwangerschap. Hopelijk lukt het je om wat te ontspannen hierin. :*
  donderdag 13 januari 2011 @ 11:38:55 #102
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_91256717
Ik had hem wel, geleend van iemand en het was ook wel erg leuk, hoewel ik hem niet al te vaak gebruikte, maar als je hem nu gaat aanschaffen om jezelf gerust te stellen kan het zomaar zijn dat je het mss nog wel erger maakt omdat je hem (zo gauw) niet vindt.
pi_91256719
Misschien maak ik me wel te veel zorgen ;) Ben nu 13 weken zwanger :)
  † In Memoriam † donderdag 13 januari 2011 @ 11:40:34 #104
43556 miss_dynastie
pi_91256776
Ik vind het wel jammer dat je niet terecht kan, cyntiaa. Het zal vast allemaal wel, feitelijk gezien, maar gevoel is ook ontzettend belangrijk. Kleine moeite, groooooot plezier, denk ik dan.
pi_91256928
Idd. Ik probeer gewoon netjes af te wachten :D

Maak me vast teveel zorgen, de 28e was alles nog helemaal prima en een knipperend hartje enalles. *;
pi_91257077
Ik snap je wel hoor Cyntiaa. Heb je last van kwaaltjes of helemaal niets?
Als ik mij een dag goed voel maak ik mij ook zorgen. En ik vind dat een VK je best wel even gerust kan stellen al snap ik haar standpunt ook wel want als iedereen gaat bellen.
Maar goed de zwangere zitten met de hormomen.
Ben ik nog te volgen?
pi_91257080
Succes weer allemaal vandaag en in het bijzonder de dames bovenaan het rijtje.
En de dames die ongerust zijn. Doe wat je gevoel je ingeeft, die antenne moet je kunnen vertrouwen.

Ik ben de oudste hier :D , heb heus al wel een sneer links- en rechtsom de oren gehad.
Dat waren reacties op scherpe posts van mezelf. Ik weet dat ik bij tijden wat xtremer ben in ideeen en opvattingen. Tja, what goes ar................
Iig voel ik me hier in heel OUD ( deze hoofdletters zijn niet schreeuwend :D bedoeld hoor) prima op me gemak. Kan ik er wat aan doen dat er geen OMA is.
pi_91257127
Je bent luid en duidelijk te volgen, FR ;)

Iedereen zit natuurlijk met zorgen, het zal wel goed komen :)
pi_91257383
ik vond de angelsounds vooral handig aan t einde...
op de 1 of andere manier vond ik t enger toen ik m voelde en dan af en toe niet (mijn baby behoorde toen nog niet zo tot het bewegelijke soort, tegenwoordig daarentegen...)
Maar dan was ik soms in soort van paniek omdat k m niet gevoeld had de hele dag (vooral op werkdagen) en dan ging ik even luisteren.
Maar goed volgens mij is dat best apart, hoor vooral dat mensen blij zijn dat ze de baby voelen ivm weten dat het goed zit :D
Mja misschien werkt dat zo bij een drukke baby :D
  donderdag 13 januari 2011 @ 11:56:16 #110
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_91257485
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 11:53 schreef Sonnetje85 het volgende:
op de 1 of andere manier vond ik t enger toen ik m voelde en dan af en toe niet (mijn baby behoorde toen nog niet zo tot het bewegelijke soort, tegenwoordig daarentegen...)
Maar dan was ik soms in soort van paniek omdat k m niet gevoeld had de hele dag (vooral op werkdagen) en dan ging ik even luisteren.
Maar goed volgens mij is dat best apart, hoor vooral dat mensen blij zijn dat ze de baby voelen ivm weten dat het goed zit :D
Ik herken dat wel, als ik haar een dag minder voel dan denk ik ook vaak 'ik ga toch zo'n ding kopen'... ;)
pi_91257557
Is er hier iemand die aan zwangerschapszwemmen doet?
Bij ons is het 30min maar ik vind het nogal prijzig 45euro voor 10 lessen en dan moet ik nog 25euro inschrijfgeld betalen.
En waar kan ik een zwangerschapsbadpak vinden? Ik denk niet dat ik eeuwig in mijn bikini blijf passen
pi_91257596
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 11:53 schreef Sonnetje85 het volgende:
Eigenlijk best maf :D jouw baby was rustig in de buik en zie hem nu :D en de mijne verbouwde mijn hele buik met haar kont :Y) en die is nu van het: 'eerst even rustig aanzien' gebeuren :D
pi_91258077
Ik kon mezelf weleens gek maken met de Angelsounds, vooral dus in het begin want dan hoor je vaak echt nog niks. Rond de 11 weken hebben we tijdens de combinatietest het hartje voor het eerst gehoord bij het echoburo.
Met de angelsounds duurde dat wat langer. Ik was zo erg dat ik de eerste paar afspraken voordat ik naar de vk moest, steeds even ging luisteren of ik nog wel echt zwanger was :') :@
Mijn vk zei wel dat die straling niet zo goed is voor de baby, dat je niet heel lang met zon ding op je buik moet gaan zitten zoeken.
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_91258173
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 09:47 schreef 3e.ronde het volgende:
Claudia :D
Dat je maar gauw aan de beschuit met roze meisjes mag O+
Briljant hoor, ik hou m er in!

Zou ik ook in het lijstje mogen?
19 september, net als TAP en Jolene.
gefeliciteerd!
is dat niet wat tricky om na 1 maand zwangerschap al aan de wereld te laten weten dat je zwanger bent?
  donderdag 13 januari 2011 @ 12:13:18 #115
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_91258199
Ik heb goed nieuws, er is plaats voor ons kleintje in juli op onze voorkeurs kinderopvang! *O*
Ben zo blij dat het geregeld is!
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
pi_91258210
Ik ben net op het consultatiebureau de slijmprop (of in ieder geval een deel ervan) verloren.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  donderdag 13 januari 2011 @ 12:14:42 #117
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_91258247
quote:
11s.gif Op donderdag 13 januari 2011 12:13 schreef Claudia_x het volgende:
Ik ben net op het consultatiebureau de slijmprop (of in ieder geval een deel ervan) verloren.
Zou het dan toch? :o
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
  donderdag 13 januari 2011 @ 12:15:23 #118
267540 Books
Vorige Mibosmama's
pi_91258282
Dat is op zich wel goed nieuws Claudia. Er gebeurd iets. Ik blijf spieken hier...
  donderdag 13 januari 2011 @ 12:15:56 #119
267164 ik80lll
leer mij het zelf te doen
pi_91258313
spannend Claudia!
wie weet. Het kan, maar hoeft nog niet, alhoewel we wel hopen natuurlijk ;)

Ik heb een heerlijke massage gehad bij de fysio, ze vond dat ik dat wel verdiend had hmmmm dat zou ik wel vaker willen!
  donderdag 13 januari 2011 @ 12:16:48 #120
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_91258347
Oei Claudia! Ik hoop zo dat het nu gaat doorzetten! Ik ben zo nieuwsgierig naar Ivan's zusje en Eline's leeftijdgenootje :*

Dames, ik lees wel af en toe mee, maar ben vooral druk bezig met genieten op het moment. Helaas heeft Eline wel veel last van krampjes, maar daar zijn we nu hard mee bezig om het op te lossen.
  donderdag 13 januari 2011 @ 12:17:56 #121
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_91258378
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 12:15 schreef ik80lll het volgende:
spannend Claudia!

Ik heb een heerlijke massage gehad bij de fysio, ze vond dat ik dat wel verdiend had hmmmm dat zou ik wel vaker willen!
Boee, ik werd dinsdag alleen maar in elkaar gevouwen om te kijken waar ik last had :(
:P
pi_91258411
Spannend claudia.
TG een plekje op jullie favoriet beter kan haast niet
Wij hebben za een gesprek bij gastouders ben benieuwd of het klikt ze wonen redelijk dichtbij erg prettig dus.
  donderdag 13 januari 2011 @ 12:19:15 #123
267164 ik80lll
leer mij het zelf te doen
pi_91258424
Tankgirl Ja fijn is dat he! Ze weten ook steeds precies de plekjes te vinden die zeer doen (en die je eerst nog niet doorhad)
Dat had ik vorige week. en de dag erna er dan ook nog last van hebben.
  † In Memoriam † donderdag 13 januari 2011 @ 12:19:15 #124
43556 miss_dynastie
pi_91258426
quote:
Dat is hoe Rouvoet het CJG bedoeld heeft :+ :P
Spannend *O*
pi_91258560
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 11:58 schreef Orea het volgende:

[..]

Eigenlijk best maf :D jouw baby was rustig in de buik en zie hem nu :D en de mijne verbouwde mijn hele buik met haar kont :Y) en die is nu van het: 'eerst even rustig aanzien' gebeuren :D
ja gek is dat he.
wil dus echt niets zeggen hoe je kind in en buiten de buik is :D
zou wel s willen dat ie gewoon s rustig stilzat :')

claudia, hopelijk is dat t begin!
Toen ik mijn slijmprop (nja slijmdraad, brr ranzigheid) verloor werd Floris geloof 2 of 3 dagen later geboren..
pi_91258587
quote:
Jaa!
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_91258632
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 12:15 schreef ik80lll het volgende:
spannend Claudia!
Ik moet bij dit soort dingen altijd aan dit fragment denken:

I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_91258727
Ik heb best wel trek dat is een goed teken denk ik.
Ik was in het z-huis nog 1 kilo afgevallen die mag er wel weer bij van mij.
Als was ik volgende de gene naast mij voor mij zwangerschap al best wel dik :(
  donderdag 13 januari 2011 @ 12:30:38 #129
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_91258854
Oeh Claudia, spannend joh, zou het dan toch fijn vanzelf op gang gaan komen... ;)

@Cynthiaa
Die zorgen over het niet weten of alles goed zit hebben we voor zover ik weet allemaal gehad.
Ik maakte me wel na de 12 weken minder zorgen, omdat de kans kleiner is dat het mis gaat. Maar toch blijft het in je achterhoofd meespelen, ik weet het.
Ik heb ook niets gekocht om het hartje te kunnen horen, ik voelde met een week of 15 al de eerste tekenen van leven, dan ben je dat onzeker gevoel kwijt, tenminste zo was het bij mij.
Ik had ook vaak in die weken een zeurend gevoel in mijn onderbuik of ik voelde me ineens kiplekker en had helemaal nergens last van. De constante veranderingen in je lijf zijn ook verwarrend zo nu en dan.
pi_91259011
@ Iedereen. Bedankt voor een stukje geruststelling! Wie weet voel ik ook wel in de 15e week het leventje in mijn buik *; Moet ook niet teveel gaan piekeren! De 25e ga ik vast een druk hartje horen, dan ben ik inmiddels ook al 15 weken.
Vanmiddag gaan we een bod doen op het huis wat we op het oog hebben! Spannend..
  donderdag 13 januari 2011 @ 12:38:07 #131
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_91259118
FR, ik heb tijdens mijn zwangerschap heel erg veel aan zwangerschapszwemmen gehad en bij een tweede zal het me zéér spijten dat ik dan werk op de dag dat die les er is. Ik betaalde iets van 5 zoveel per les ofzo, aan de kassa te betalen.. Heb je ook info over in welk bad het gegeven wordten hoe de les in elkaar steekt? Omdat de dag na mijn les altijd de enige dag in de week was dat ik normaal kon lopen (BI en ischias) heb ik nog eens een les meegedaan in een ander zwembad (in de hoop dan twéé dagen in de week vooruit te komen :P ), maar dat was zo'n aanfluiting! De lessen die mij zoveel goed deden waren in het diepe bad, dus je kon niet op de bodem staan. Vervolgens wisselden liggende en staande oefeningen elkaar af, dus normaal zwemmen en 'lopen' door het water. Dat deed voor mij wonderen; in dat andere zwembad was het meer staan in naveldiep water en airobics-oefeningen doen. Na die les kon ik het trapje het water uit niet meer opkomen van de pijn :')

Het kán het geld waard zijn, maar hey ligt er wel een beetje aan hoe ze de les inrichten.. Hoop dat je hier iets aan hebt, wil je meer weten dan PM je maar :)

Claudia, spannend!!
3!
  donderdag 13 januari 2011 @ 12:46:56 #132
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_91259474
Wat een non-rel. Ik ben redelijk nieuw in OUD en praat vrolijk mee. Ik voel me prima welkom. En heb niet het idee dat er een kliek is of dat ik daar onbewust onderdeel van ben.
pi_91259479
Ik heb nu in 2 plaatsen gekeken:
-bij de ene is het een uur en weet ik dat ze diverse hulpmiddelen gebruiken zoals die lange staven en duurt het een uur. Maar moet je wel 2mnd vooruit betalen dus niet per les
-bij de andere is het 30min en is het in het thermae bad ik weet niet precies was ze daardoen en hoe het zwembad eruit ziet. Je koopt een strippenkaart voor 10lessen.
pi_91259591
@cyntiaa schrik niet als je met 15wk nog niet voelt ik ben nu 17w4d en voel nog niets kon ook wel tot week 21 duren zei de gyn. Het ligt eraan waar de placenta ligt en hoe je buikspieren zijn.
pi_91259696
Claudia wat spannend! :D
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_91259759
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 12:49 schreef ferrari_rood het volgende:
@cyntiaa schrik niet als je met 15wk nog niet voelt ik ben nu 17w4d en voel nog niets kon ook wel tot week 21 duren zei de gyn. Het ligt eraan waar de placenta ligt en hoe je buikspieren zijn.
Ik laat het allemaal op me af komen ;)
pi_91259876
Claudia, wat zou dat tof zijn, als het toch allemaal nog gewoon zou gebeuren, zonder inleiding. Gewoon, rustig aan, in d'r eigen tempo, komt je meisje er echt aan!

Cynthiaa, ik voelde ook pas laat iets, dus niet schrikken. Maar je onzekerheid ventileren kan helemaal geen kwaad, hoor. Soms heb je even wat geruststelling nodig :*
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  donderdag 13 januari 2011 @ 12:58:30 #138
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_91260017
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 12:12 schreef cleany het volgende:

[..]

gefeliciteerd!
is dat niet wat tricky om na 1 maand zwangerschap al aan de wereld te laten weten dat je zwanger bent?
Het is een kloon, dus niemand weet dat zij het is. ;)

En daarnaast hoezo tricky?
Het is niet alsof het mis kan gaan doordat je het vertelt toch? ;)
Er zijn mensen die nou eenmaal graag alles met familie en vrienden delen, ook evt. verdriet mocht het wel mis gaan.
  donderdag 13 januari 2011 @ 12:59:55 #139
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_91260091
quote:
14s.gif Op donderdag 13 januari 2011 12:25 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ik moet bij dit soort dingen altijd aan dit fragment denken:

:D
pi_91260503
Ik heb het juist snel verteld aan mn schoonouders, bij de vorige hebben we keurig gewacht en we weten wat daarmee is gebeurd.

Ik heb van mijn lief een doptone gekregen voor kerst, geen angelsounds maar meer eentje die de dokter ook heeft. Wij gebruiken m straks niet echt om te controleren, maar zien t meer als communicatiemogelijkheid voor mn man. Klinkt misschien heel erg stom, maar aangezien ik lichamelijk al merk dat ik zwanger ben en al een band heb met de kleine, vind ik t belangrijk als hij dat ook heeft. Toch iets tastbaars/hoorbaars. En ik word sowieso elke 2 weken gecontroleerd door mn dokter, vanaf de 8e tm de 20e week een echo.
Ik heb een fijne dokter :)
Tralalalaaa
pi_91260891
Ik heb het ook eerder verteld dan we eigenlijk wilde.
Maarja ik viel flauw in het bijzijn van mijn ouders en nog voor de 12wk lag ik uitgedroogd in het z-huis echt geheim houden kon ik het dus niet.
En daarbij als het misgaat wil je het je naaste ook delen.
  donderdag 13 januari 2011 @ 13:23:06 #142
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_91261048
Ik heb de vk aan de telefoon gehad; ze heeft mij uitleg gegeven wat het zou kunnen zijn (baarmoedermond, sex etc), maar realistisch ook dat het inderdaad mis zou kunnen zijn. Ze gaf aan nu nog niets te kunnen zien (nog geen 5 weken, dat zou morgen pas zijn), dus ik moet afwachten.
Ik heb zelf het idee dat het mis is. Aangezien ik die harde borsten ook niet meer echt voel. Lief geeft mijn leidinggevende al de schuld, gezien de stress die hij veroorzaakt heeft bij mij. Ben ff in een dipje nu.
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_91261355
Ow jee susie toch. Veel sterkte met het wachten in deze moeilijke tijd
  donderdag 13 januari 2011 @ 13:36:49 #144
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_91261561
Sterke Susie.
pi_91261666
:* Susie
  donderdag 13 januari 2011 @ 13:45:21 #146
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_91261917
Lieve Susie, wat naar dat je zo in onzekerheid zit. Bedenk je wel dat je vk je ook moet wijzen op de mogelijkheid dat het mis is, maar dat dat zeker niet zo hoeft te zijn. Bloedverlies kan inderdaad vele oorzaken hebben, ook onschuldige! En ook de zwangerschapssymptomen kunnen per dag wisselend zijn. Ik raakte er ook van in de stress als mijn borsten een dag geen of nauwelijks pijn deden.

Daar koop je nu niets voor, dat snap ik heel goed. Ik duim voor een snelle geruststelling! :*
pi_91261932
Sterkte susie! :*
pi_91262209
Susie, sterkte, en ik duim voor je dat het gewoon goed zit. maar volgens mij kan het niet zo zijn dat stress echt zou veroorzaken dat het misgaat. In zo'n vroeg stadium zal het een aanlegfoutje zijn.....
  donderdag 13 januari 2011 @ 13:54:39 #149
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_91262313
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 13:52 schreef laiveneertiekje het volgende:
Susie, sterkte, en ik duim voor je dat het gewoon goed zit. maar volgens mij kan het niet zo zijn dat stress echt zou veroorzaken dat het misgaat. In zo'n vroeg stadium zal het een aanlegfoutje zijn.....
Mwha, geef nu liever gewoon de voorkeur om iemand de schuld te kunnen geven. En hij heeft me al een kutgevoel gegeven, dus geef ik hem hier ook gewoon de schuld van.

Bedankt voor de lieve berichtjes. Ik hoop toch echt dat het nog goed is. :* Voor jullie allemaal!

@Claudia; schiet jij eens op! ;)
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_91262394
Spannend Claudia!! Hopelijk is dit het echte begin!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')