Herkenbaaaaar!!! Maar trekt het ook weer weg??? Of stopt de groei alleen?? (nee toch zeker, piep)quote:Op donderdag 13 januari 2011 10:55 schreef Takkembah het volgende:
[..]![]()
Ehm, ik had de eerste keer iig precies wat jij beschrijft....Dat hield pas op toen ik stopte met BV, en nu, 2e zwangerschap, valt het enigszins mee.
Dan bel ik gewoon even....quote:Op donderdag 13 januari 2011 10:58 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat ligt aan de verloskundige. Bij ons maken ze daar geen probleem van
Pfff.. Die kleur ook? Gelukkig... Ik heb een mooi mozaïek tegeltje met allemaal verschillende soorten bruinquote:Op donderdag 13 januari 2011 11:01 schreef 3e.ronde het volgende:
twentemeisje, het trekt weer bij! Zowel de omvang als de kleur van je tepelhoven zullen op een gegeven moment weer normaliseren.
Voor de rest avdiseer ik je om niet te veel in je BH te turen. Krijg je straks de hele tijd weer zin in poffertjes
Ten opzichte van die witte huid kan ze straks inderdaad de tepel goed vinden.quote:Op donderdag 13 januari 2011 11:04 schreef 3e.ronde het volgende:
Zo kan je baby de tepel straks goed onderscheiden
Kijk, dat zijn de betere berichten. Lees je goed in op internet over BV, bijv in het topic hier op Fok! en ga naar een voorlichtingsavond bij je verloskundige of een ziekenhuis in de buurt.quote:Op donderdag 13 januari 2011 11:04 schreef ferrari_rood het volgende:
Hoe is het met Ckaudia vandaag en DML?
Het 1e wat ik na de bevalling wil is een MCflurry.
Ik riep eerst altijd dat ik geen borstvoeding ging geven maar ik ga het nu wel proberen. Lukt het niet goed of heb ik er geen goed gevoel bij stap ik over.
En wat was mijn eigen bedje lekker afgelopen nacht ik ben zelfs tijdens GTST in slaap gevallen dus zo maar even de herhaling kijken.
roomboter dan wel he!quote:Op donderdag 13 januari 2011 11:09 schreef twentemeisje het volgende:
hier ook geen vreesch dat ze ze straks niet weet te vinden, zelfs Stevie Wonder zou ze hebben gevonden.
Hmmm, poffertjes...Maar dan wel van een echte poffertjeskraam! Met poedersuiker en een klein klontje boterrrrrr.
Inderdaad gewoon ff bellen Cyntiaa!
quote:
Wat jammer dat je niet eerder terecht kan Cyntiaa. Met die angelsound zou ik wel oppassen, stel nu dat jij het hartje niet vind terwijl het er wel gewoon is, dan raak je voor niets helemaal in paniek. (ik 'mocht' 'm daarom niet van mijn liefquote:Op donderdag 13 januari 2011 11:31 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
![]()
Gewoon wachten tot de 25e hoor ik net. Aangezien ik geen klachten heb is er geen haast bij het vooruitplannen van de afspraak. Misschien dat ik op internet even voor een angelsound ofzoiets ga kijken. Dan kan ik zelf het hartje even gaan luisteren
Op donderdag 13 januari 2011 11:31 schreef Cyntiaa het volgende:
Ik snap helemaal waarom je het wilt hoor (ik heb ook vaak op het punt gestaan 'm te bestellen, was zo onzeker de eerste maanden), maar ik weet ook van mezelf dat ik dan compleet in de stress schiet als ik het hartje niet zou vinden. En inderdaad is dat sowieso al lastig in het begin van de zwangerschap. Hopelijk lukt het je om wat te ontspannen hierin.quote:
Ik herken dat wel, als ik haar een dag minder voel dan denk ik ook vaak 'ik ga toch zo'n ding kopen'...quote:Op donderdag 13 januari 2011 11:53 schreef Sonnetje85 het volgende:
ik vond de angelsounds vooral handig aan t einde...
op de 1 of andere manier vond ik t enger toen ik m voelde en dan af en toe niet (mijn baby behoorde toen nog niet zo tot het bewegelijke soort, tegenwoordig daarentegen...)
Maar dan was ik soms in soort van paniek omdat k m niet gevoeld had de hele dag (vooral op werkdagen) en dan ging ik even luisteren.
Maar goed volgens mij is dat best apart, hoor vooral dat mensen blij zijn dat ze de baby voelen ivm weten dat het goed zit
Mja misschien werkt dat zo bij een drukke baby
Eigenlijk best mafquote:Op donderdag 13 januari 2011 11:53 schreef Sonnetje85 het volgende:
ik vond de angelsounds vooral handig aan t einde...
op de 1 of andere manier vond ik t enger toen ik m voelde en dan af en toe niet (mijn baby behoorde toen nog niet zo tot het bewegelijke soort, tegenwoordig daarentegen...)
Maar dan was ik soms in soort van paniek omdat k m niet gevoeld had de hele dag (vooral op werkdagen) en dan ging ik even luisteren.
Maar goed volgens mij is dat best apart, hoor vooral dat mensen blij zijn dat ze de baby voelen ivm weten dat het goed zit
Mja misschien werkt dat zo bij een drukke baby
gefeliciteerd!quote:Op donderdag 13 januari 2011 09:47 schreef 3e.ronde het volgende:
Claudia![]()
Dat je maar gauw aan de beschuit met roze meisjes mag![]()
Briljant hoor, ik hou m er in!
Zou ik ook in het lijstje mogen?
19 september, net als TAP en Jolene.
Zou het dan toch?quote:Op donderdag 13 januari 2011 12:13 schreef Claudia_x het volgende:
Ik ben net op het consultatiebureau de slijmprop (of in ieder geval een deel ervan) verloren.
Boee, ik werd dinsdag alleen maar in elkaar gevouwen om te kijken waar ik last hadquote:Op donderdag 13 januari 2011 12:15 schreef ik80lll het volgende:
spannend Claudia!
wie weet. Het kan, maar hoeft nog niet, alhoewel we wel hopen natuurlijk
Ik heb een heerlijke massage gehad bij de fysio, ze vond dat ik dat wel verdiend had hmmmm dat zou ik wel vaker willen!
Dat is hoe Rouvoet het CJG bedoeld heeftquote:Op donderdag 13 januari 2011 12:13 schreef Claudia_x het volgende:
Ik ben net op het consultatiebureau de slijmprop (of in ieder geval een deel ervan) verloren.
ja gek is dat he.quote:Op donderdag 13 januari 2011 11:58 schreef Orea het volgende:
[..]
Eigenlijk best mafjouw baby was rustig in de buik en zie hem nu
en de mijne verbouwde mijn hele buik met haar kont
en die is nu van het: 'eerst even rustig aanzien' gebeuren
Jaa!quote:Op donderdag 13 januari 2011 12:13 schreef Claudia_x het volgende:
Ik moet bij dit soort dingen altijd aan dit fragment denken:quote:Op donderdag 13 januari 2011 12:15 schreef ik80lll het volgende:
spannend Claudia!
wie weet. Het kan, maar hoeft nog niet, alhoewel we wel hopen natuurlijk
Ik laat het allemaal op me af komenquote:Op donderdag 13 januari 2011 12:49 schreef ferrari_rood het volgende:
@cyntiaa schrik niet als je met 15wk nog niet voelt ik ben nu 17w4d en voel nog niets kon ook wel tot week 21 duren zei de gyn. Het ligt eraan waar de placenta ligt en hoe je buikspieren zijn.
Het is een kloon, dus niemand weet dat zij het is.quote:Op donderdag 13 januari 2011 12:12 schreef cleany het volgende:
[..]
gefeliciteerd!
is dat niet wat tricky om na 1 maand zwangerschap al aan de wereld te laten weten dat je zwanger bent?
quote:Op donderdag 13 januari 2011 12:25 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik moet bij dit soort dingen altijd aan dit fragment denken:
Mwha, geef nu liever gewoon de voorkeur om iemand de schuld te kunnen geven. En hij heeft me al een kutgevoel gegeven, dus geef ik hem hier ook gewoon de schuld van.quote:Op donderdag 13 januari 2011 13:52 schreef laiveneertiekje het volgende:
Susie, sterkte, en ik duim voor je dat het gewoon goed zit. maar volgens mij kan het niet zo zijn dat stress echt zou veroorzaken dat het misgaat. In zo'n vroeg stadium zal het een aanlegfoutje zijn.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |