Ik snap helemaal waarom je het wilt hoor (ik heb ook vaak op het punt gestaan 'm te bestellen, was zo onzeker de eerste maanden), maar ik weet ook van mezelf dat ik dan compleet in de stress schiet als ik het hartje niet zou vinden. En inderdaad is dat sowieso al lastig in het begin van de zwangerschap. Hopelijk lukt het je om wat te ontspannen hierin.quote:
Ik herken dat wel, als ik haar een dag minder voel dan denk ik ook vaak 'ik ga toch zo'n ding kopen'...quote:Op donderdag 13 januari 2011 11:53 schreef Sonnetje85 het volgende:
ik vond de angelsounds vooral handig aan t einde...
op de 1 of andere manier vond ik t enger toen ik m voelde en dan af en toe niet (mijn baby behoorde toen nog niet zo tot het bewegelijke soort, tegenwoordig daarentegen...)
Maar dan was ik soms in soort van paniek omdat k m niet gevoeld had de hele dag (vooral op werkdagen) en dan ging ik even luisteren.
Maar goed volgens mij is dat best apart, hoor vooral dat mensen blij zijn dat ze de baby voelen ivm weten dat het goed zit
Mja misschien werkt dat zo bij een drukke baby
Eigenlijk best mafquote:Op donderdag 13 januari 2011 11:53 schreef Sonnetje85 het volgende:
ik vond de angelsounds vooral handig aan t einde...
op de 1 of andere manier vond ik t enger toen ik m voelde en dan af en toe niet (mijn baby behoorde toen nog niet zo tot het bewegelijke soort, tegenwoordig daarentegen...)
Maar dan was ik soms in soort van paniek omdat k m niet gevoeld had de hele dag (vooral op werkdagen) en dan ging ik even luisteren.
Maar goed volgens mij is dat best apart, hoor vooral dat mensen blij zijn dat ze de baby voelen ivm weten dat het goed zit
Mja misschien werkt dat zo bij een drukke baby
gefeliciteerd!quote:Op donderdag 13 januari 2011 09:47 schreef 3e.ronde het volgende:
Claudia![]()
Dat je maar gauw aan de beschuit met roze meisjes mag![]()
Briljant hoor, ik hou m er in!
Zou ik ook in het lijstje mogen?
19 september, net als TAP en Jolene.
Zou het dan toch?quote:Op donderdag 13 januari 2011 12:13 schreef Claudia_x het volgende:
Ik ben net op het consultatiebureau de slijmprop (of in ieder geval een deel ervan) verloren.
Boee, ik werd dinsdag alleen maar in elkaar gevouwen om te kijken waar ik last hadquote:Op donderdag 13 januari 2011 12:15 schreef ik80lll het volgende:
spannend Claudia!
wie weet. Het kan, maar hoeft nog niet, alhoewel we wel hopen natuurlijk
Ik heb een heerlijke massage gehad bij de fysio, ze vond dat ik dat wel verdiend had hmmmm dat zou ik wel vaker willen!
Dat is hoe Rouvoet het CJG bedoeld heeftquote:Op donderdag 13 januari 2011 12:13 schreef Claudia_x het volgende:
Ik ben net op het consultatiebureau de slijmprop (of in ieder geval een deel ervan) verloren.
ja gek is dat he.quote:Op donderdag 13 januari 2011 11:58 schreef Orea het volgende:
[..]
Eigenlijk best mafjouw baby was rustig in de buik en zie hem nu
en de mijne verbouwde mijn hele buik met haar kont
en die is nu van het: 'eerst even rustig aanzien' gebeuren
Jaa!quote:Op donderdag 13 januari 2011 12:13 schreef Claudia_x het volgende:
Ik moet bij dit soort dingen altijd aan dit fragment denken:quote:Op donderdag 13 januari 2011 12:15 schreef ik80lll het volgende:
spannend Claudia!
wie weet. Het kan, maar hoeft nog niet, alhoewel we wel hopen natuurlijk
Ik laat het allemaal op me af komenquote:Op donderdag 13 januari 2011 12:49 schreef ferrari_rood het volgende:
@cyntiaa schrik niet als je met 15wk nog niet voelt ik ben nu 17w4d en voel nog niets kon ook wel tot week 21 duren zei de gyn. Het ligt eraan waar de placenta ligt en hoe je buikspieren zijn.
Het is een kloon, dus niemand weet dat zij het is.quote:Op donderdag 13 januari 2011 12:12 schreef cleany het volgende:
[..]
gefeliciteerd!
is dat niet wat tricky om na 1 maand zwangerschap al aan de wereld te laten weten dat je zwanger bent?
quote:Op donderdag 13 januari 2011 12:25 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik moet bij dit soort dingen altijd aan dit fragment denken:
Mwha, geef nu liever gewoon de voorkeur om iemand de schuld te kunnen geven. En hij heeft me al een kutgevoel gegeven, dus geef ik hem hier ook gewoon de schuld van.quote:Op donderdag 13 januari 2011 13:52 schreef laiveneertiekje het volgende:
Susie, sterkte, en ik duim voor je dat het gewoon goed zit. maar volgens mij kan het niet zo zijn dat stress echt zou veroorzaken dat het misgaat. In zo'n vroeg stadium zal het een aanlegfoutje zijn.....
Je vergiste je gewoon in de dag, het is VANAVOND tussen 22 en 23 uur dat de eerste wee gevoeld wordtquote:Op donderdag 13 januari 2011 13:57 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Woe claudia, misschien dan komende nacht... spannend.
als je nou ff dienst ruilt met iemand in A'dam kun jij ons misschien live-updates gevenquote:Op donderdag 13 januari 2011 13:59 schreef WupWup het volgende:
Het begin is er voor Claudia! En ik heb nog nachtdienst ook, dus ik wil wel graag een live-bevalling! (maar dan via fok zeg maar)
quote:Op donderdag 13 januari 2011 13:54 schreef Susie het volgende:
[..]
Mwha, geef nu liever gewoon de voorkeur om iemand de schuld te kunnen geven. En hij heeft me al een kutgevoel gegeven, dus geef ik hem hier ook gewoon de schuld van.
Oud bloed is iig al minder een doem-teken dan rood bloed, dus ik duim gewoon nog even verder voor je.quote:Bedankt voor de lieve berichtjes. Ik hoop toch echt dat het nog goed is.Voor jullie allemaal!
@Claudia; schiet jij eens op!
Ik vind het iig wel heel gaaf voor je!quote:Op donderdag 13 januari 2011 14:14 schreef 3e.ronde het volgende:
Susie![]()
Cleany, ik ben inderdaad een kloon. Vorige keren heb ik het vrijwel direct verteld aan de familie en op het werk niet veel later. Dit keer wil ik het irl wat langer geheim houden. ben nogal huiverig voor de reacties. Ik weet nu al dat die jammer genoeg niet allemaal positief zullen gaan zijn![]()
Hopelijk lukt het om het tot n week of 12 geheim te houden. Vorige keer lag ik voordat ik 9 weken was al voor het eerst volledig uitgedroogd in het ziekenhuis![]()
Claaaaaudiaaaa, we wachten vol spanning op je meisje!!
Mensen denken echt dat het normaal is om op te houden bij 2. Want ja WAAROM 3?quote:Op donderdag 13 januari 2011 14:35 schreef Popples het volgende:
3de ronde laat ze lekker kletsen. weet je wat ik wel niet naar mijn kop geslingerd heb gekregen.
pffff belachelijk(of het gewenst was of het gepland was of we konijnen waren en waarom niet 2 genoeg was en hoe we wel niet denken financieel) achja ze kunnen mij lekker de pot op.
Ik lurk soms, ben ook aanstaande vader, ook voor de eerste keer (voor 14 augustus), maar als man heb ik toch niet zoveel in te brengen, vrees ik.quote:Op donderdag 13 januari 2011 14:40 schreef cleany het volgende:
ik wil er best 3 hoor!
wat ik me nu af vraag, ben ik de enige man in deze topics?
ik vind het wel interessant om het allemaal zo te lezen, maar dat komt misschien wel omdat het m'n eerste is.
Dat geeft nietquote:Op donderdag 13 januari 2011 14:42 schreef 3e.ronde het volgende:
Tally, ik was alweer vergeten dat jullie een helft van de tweeling verloren zijn
quote:Op donderdag 13 januari 2011 14:41 schreef Aventura het volgende:
Door je post van 14.14 weet ik wie je bent, 3e ronde. (Ik ben een oplettende lurker!!)
quote:Op donderdag 13 januari 2011 14:11 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
De echo in het ziekenhuis was een stuk minder dramatisch. Ipv 33+1 kwam er nu 35+4 uit.
Verstandig! Ik wens je alvast veel sterkte, maar eigk hoop ik dat het niet nodig is!quote:Op donderdag 13 januari 2011 14:45 schreef 3e.ronde het volgende:
[..]
Zo moeilijk is het ook niet.
De mensen voor wie ik het geheim wil houden lurken als het goed is niet mee, maar mijn nick is per ongeluk wel bekend geraakt... Zekere voor het onzekere, ook ivm google enzo.
Neuh als een zwangere.quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:44 schreef ferrari_rood het volgende:
Dat is minder fijn nieuws heeft hij recht op WW? Hopelijk vindt hij snel iets anders.
En de reden dat ik nu zoveel kan reageren is omdat ik ziek thuis ben en telkens als ik iets gedaan heb ontzettend misselijk ben en dus echt even moet rusten. Ik klink als een bejaarde he?
Jammer dat je niet even langs mag komen om te luisteren, dat is echt 5 minuutjes werk voor ze. Daarbij hoeven ze toch niet gelijk de héle afspraak te vervroegen?quote:Op donderdag 13 januari 2011 11:31 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
![]()
Gewoon wachten tot de 25e hoor ik net. Aangezien ik geen klachten heb is er geen haast bij het vooruitplannen van de afspraak. Misschien dat ik op internet even voor een angelsound ofzoiets ga kijken. Dan kan ik zelf het hartje even gaan luisteren
Ik herken het gevoel, ik heb ook nog erg de neiging om door te gaan alsof ik niet zwanger ben, maar het werkt niet. Maar andere zwangeren hebben weer kwaaltjes die ik niet heb, en hebben daar weer last van. Ben wel blij dat het bij mij zichtbaar is nu, maar ik moet er wel aan wennen dat mijn buik nu als eerste vooruitsteekt zeg maar..quote:Op donderdag 13 januari 2011 16:01 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik vind het niks dat ik zo weinig kan. Ik zal het moeten accepteren maar kan best jaloers naar zwangere vrouwen kijken als ik ze fluitend boodschappen zie doen. Terwijl nog niemand ziet dat ik zwanger ben maar eruit zie als een verlepte bloem.
Ik heb bijna geen kwalen, maar fluitend boodschappen doe ik ook niet meer. En dan ben je thuis en moet je alles nog opruimen (bukbukbuk) Ik doe dan tussendoor een bakje koffie en dan ga ik opruimen. Dat weinige kunnen doen vind ik ook lastig, ik had rond kerst een week vrij, normaal ging ik dan de zolder opruimen en kasten uitmesten. Nu ben ik blij als ik gewoon de normale dingen gedaan krijg en dan vind mijn lijf het wel genoeg.quote:Op donderdag 13 januari 2011 16:01 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik vind het niks dat ik zo weinig kan. Ik zal het moeten accepteren maar kan best jaloers naar zwangere vrouwen kijken als ik ze fluitend boodschappen zie doen. Terwijl nog niemand ziet dat ik zwanger ben maar eruit zie als een verlepte bloem.
Ik loop af en toe met mijn buik ergens tegenop, in de winkel bijv. Mijn buik steekt verder uit dan ik denk, das een rare gewaarwording.quote:Op donderdag 13 januari 2011 16:11 schreef laiveneertiekje het volgende:
[..]
Ik herken het gevoel, ik heb ook nog erg de neiging om door te gaan alsof ik niet zwanger ben, maar het werkt niet. Maar andere zwangeren hebben weer kwaaltjes die ik niet heb, en hebben daar weer last van. Ben wel blij dat het bij mij zichtbaar is nu, maar ik moet er wel aan wennen dat mijn buik nu als eerste vooruitsteekt zeg maar..
Ik hoorde Tess met 9 weken..quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:55 schreef danic het volgende:
[..]
edit: op de verpakking van de angelsound staat ook dat je hem beter niet in de eerste 5 maanden kan gebruiken, omdat de kans dan groot is dat je niets hoort.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |