abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91258587
quote:
11s.gif Op donderdag 13 januari 2011 12:13 schreef Claudia_x het volgende:
Ik ben net op het consultatiebureau de slijmprop (of in ieder geval een deel ervan) verloren.
Jaa!
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_91258632
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 12:15 schreef ik80lll het volgende:
spannend Claudia!
wie weet. Het kan, maar hoeft nog niet, alhoewel we wel hopen natuurlijk ;)
Ik moet bij dit soort dingen altijd aan dit fragment denken:

I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_91258727
Ik heb best wel trek dat is een goed teken denk ik.
Ik was in het z-huis nog 1 kilo afgevallen die mag er wel weer bij van mij.
Als was ik volgende de gene naast mij voor mij zwangerschap al best wel dik :(
  donderdag 13 januari 2011 @ 12:30:38 #129
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_91258854
Oeh Claudia, spannend joh, zou het dan toch fijn vanzelf op gang gaan komen... ;)

@Cynthiaa
Die zorgen over het niet weten of alles goed zit hebben we voor zover ik weet allemaal gehad.
Ik maakte me wel na de 12 weken minder zorgen, omdat de kans kleiner is dat het mis gaat. Maar toch blijft het in je achterhoofd meespelen, ik weet het.
Ik heb ook niets gekocht om het hartje te kunnen horen, ik voelde met een week of 15 al de eerste tekenen van leven, dan ben je dat onzeker gevoel kwijt, tenminste zo was het bij mij.
Ik had ook vaak in die weken een zeurend gevoel in mijn onderbuik of ik voelde me ineens kiplekker en had helemaal nergens last van. De constante veranderingen in je lijf zijn ook verwarrend zo nu en dan.
pi_91259011
@ Iedereen. Bedankt voor een stukje geruststelling! Wie weet voel ik ook wel in de 15e week het leventje in mijn buik *; Moet ook niet teveel gaan piekeren! De 25e ga ik vast een druk hartje horen, dan ben ik inmiddels ook al 15 weken.
Vanmiddag gaan we een bod doen op het huis wat we op het oog hebben! Spannend..
  donderdag 13 januari 2011 @ 12:38:07 #131
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_91259118
FR, ik heb tijdens mijn zwangerschap heel erg veel aan zwangerschapszwemmen gehad en bij een tweede zal het me zéér spijten dat ik dan werk op de dag dat die les er is. Ik betaalde iets van 5 zoveel per les ofzo, aan de kassa te betalen.. Heb je ook info over in welk bad het gegeven wordten hoe de les in elkaar steekt? Omdat de dag na mijn les altijd de enige dag in de week was dat ik normaal kon lopen (BI en ischias) heb ik nog eens een les meegedaan in een ander zwembad (in de hoop dan twéé dagen in de week vooruit te komen :P ), maar dat was zo'n aanfluiting! De lessen die mij zoveel goed deden waren in het diepe bad, dus je kon niet op de bodem staan. Vervolgens wisselden liggende en staande oefeningen elkaar af, dus normaal zwemmen en 'lopen' door het water. Dat deed voor mij wonderen; in dat andere zwembad was het meer staan in naveldiep water en airobics-oefeningen doen. Na die les kon ik het trapje het water uit niet meer opkomen van de pijn :')

Het kán het geld waard zijn, maar hey ligt er wel een beetje aan hoe ze de les inrichten.. Hoop dat je hier iets aan hebt, wil je meer weten dan PM je maar :)

Claudia, spannend!!
3!
  donderdag 13 januari 2011 @ 12:46:56 #132
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_91259474
Wat een non-rel. Ik ben redelijk nieuw in OUD en praat vrolijk mee. Ik voel me prima welkom. En heb niet het idee dat er een kliek is of dat ik daar onbewust onderdeel van ben.
pi_91259479
Ik heb nu in 2 plaatsen gekeken:
-bij de ene is het een uur en weet ik dat ze diverse hulpmiddelen gebruiken zoals die lange staven en duurt het een uur. Maar moet je wel 2mnd vooruit betalen dus niet per les
-bij de andere is het 30min en is het in het thermae bad ik weet niet precies was ze daardoen en hoe het zwembad eruit ziet. Je koopt een strippenkaart voor 10lessen.
pi_91259591
@cyntiaa schrik niet als je met 15wk nog niet voelt ik ben nu 17w4d en voel nog niets kon ook wel tot week 21 duren zei de gyn. Het ligt eraan waar de placenta ligt en hoe je buikspieren zijn.
pi_91259696
Claudia wat spannend! :D
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_91259759
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 12:49 schreef ferrari_rood het volgende:
@cyntiaa schrik niet als je met 15wk nog niet voelt ik ben nu 17w4d en voel nog niets kon ook wel tot week 21 duren zei de gyn. Het ligt eraan waar de placenta ligt en hoe je buikspieren zijn.
Ik laat het allemaal op me af komen ;)
pi_91259876
Claudia, wat zou dat tof zijn, als het toch allemaal nog gewoon zou gebeuren, zonder inleiding. Gewoon, rustig aan, in d'r eigen tempo, komt je meisje er echt aan!

Cynthiaa, ik voelde ook pas laat iets, dus niet schrikken. Maar je onzekerheid ventileren kan helemaal geen kwaad, hoor. Soms heb je even wat geruststelling nodig :*
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  donderdag 13 januari 2011 @ 12:58:30 #138
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_91260017
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 12:12 schreef cleany het volgende:

[..]

gefeliciteerd!
is dat niet wat tricky om na 1 maand zwangerschap al aan de wereld te laten weten dat je zwanger bent?
Het is een kloon, dus niemand weet dat zij het is. ;)

En daarnaast hoezo tricky?
Het is niet alsof het mis kan gaan doordat je het vertelt toch? ;)
Er zijn mensen die nou eenmaal graag alles met familie en vrienden delen, ook evt. verdriet mocht het wel mis gaan.
  donderdag 13 januari 2011 @ 12:59:55 #139
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_91260091
quote:
14s.gif Op donderdag 13 januari 2011 12:25 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ik moet bij dit soort dingen altijd aan dit fragment denken:

:D
pi_91260503
Ik heb het juist snel verteld aan mn schoonouders, bij de vorige hebben we keurig gewacht en we weten wat daarmee is gebeurd.

Ik heb van mijn lief een doptone gekregen voor kerst, geen angelsounds maar meer eentje die de dokter ook heeft. Wij gebruiken m straks niet echt om te controleren, maar zien t meer als communicatiemogelijkheid voor mn man. Klinkt misschien heel erg stom, maar aangezien ik lichamelijk al merk dat ik zwanger ben en al een band heb met de kleine, vind ik t belangrijk als hij dat ook heeft. Toch iets tastbaars/hoorbaars. En ik word sowieso elke 2 weken gecontroleerd door mn dokter, vanaf de 8e tm de 20e week een echo.
Ik heb een fijne dokter :)
Tralalalaaa
pi_91260891
Ik heb het ook eerder verteld dan we eigenlijk wilde.
Maarja ik viel flauw in het bijzijn van mijn ouders en nog voor de 12wk lag ik uitgedroogd in het z-huis echt geheim houden kon ik het dus niet.
En daarbij als het misgaat wil je het je naaste ook delen.
  donderdag 13 januari 2011 @ 13:23:06 #142
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_91261048
Ik heb de vk aan de telefoon gehad; ze heeft mij uitleg gegeven wat het zou kunnen zijn (baarmoedermond, sex etc), maar realistisch ook dat het inderdaad mis zou kunnen zijn. Ze gaf aan nu nog niets te kunnen zien (nog geen 5 weken, dat zou morgen pas zijn), dus ik moet afwachten.
Ik heb zelf het idee dat het mis is. Aangezien ik die harde borsten ook niet meer echt voel. Lief geeft mijn leidinggevende al de schuld, gezien de stress die hij veroorzaakt heeft bij mij. Ben ff in een dipje nu.
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_91261355
Ow jee susie toch. Veel sterkte met het wachten in deze moeilijke tijd
  donderdag 13 januari 2011 @ 13:36:49 #144
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_91261561
Sterke Susie.
pi_91261666
:* Susie
  donderdag 13 januari 2011 @ 13:45:21 #146
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_91261917
Lieve Susie, wat naar dat je zo in onzekerheid zit. Bedenk je wel dat je vk je ook moet wijzen op de mogelijkheid dat het mis is, maar dat dat zeker niet zo hoeft te zijn. Bloedverlies kan inderdaad vele oorzaken hebben, ook onschuldige! En ook de zwangerschapssymptomen kunnen per dag wisselend zijn. Ik raakte er ook van in de stress als mijn borsten een dag geen of nauwelijks pijn deden.

Daar koop je nu niets voor, dat snap ik heel goed. Ik duim voor een snelle geruststelling! :*
pi_91261932
Sterkte susie! :*
pi_91262209
Susie, sterkte, en ik duim voor je dat het gewoon goed zit. maar volgens mij kan het niet zo zijn dat stress echt zou veroorzaken dat het misgaat. In zo'n vroeg stadium zal het een aanlegfoutje zijn.....
  donderdag 13 januari 2011 @ 13:54:39 #149
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_91262313
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 13:52 schreef laiveneertiekje het volgende:
Susie, sterkte, en ik duim voor je dat het gewoon goed zit. maar volgens mij kan het niet zo zijn dat stress echt zou veroorzaken dat het misgaat. In zo'n vroeg stadium zal het een aanlegfoutje zijn.....
Mwha, geef nu liever gewoon de voorkeur om iemand de schuld te kunnen geven. En hij heeft me al een kutgevoel gegeven, dus geef ik hem hier ook gewoon de schuld van.

Bedankt voor de lieve berichtjes. Ik hoop toch echt dat het nog goed is. :* Voor jullie allemaal!

@Claudia; schiet jij eens op! ;)
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_91262394
Spannend Claudia!! Hopelijk is dit het echte begin!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')