Jaa!quote:Op donderdag 13 januari 2011 12:13 schreef Claudia_x het volgende:
Ik ben net op het consultatiebureau de slijmprop (of in ieder geval een deel ervan) verloren.
Ik moet bij dit soort dingen altijd aan dit fragment denken:quote:Op donderdag 13 januari 2011 12:15 schreef ik80lll het volgende:
spannend Claudia!
wie weet. Het kan, maar hoeft nog niet, alhoewel we wel hopen natuurlijk
Ik laat het allemaal op me af komenquote:Op donderdag 13 januari 2011 12:49 schreef ferrari_rood het volgende:
@cyntiaa schrik niet als je met 15wk nog niet voelt ik ben nu 17w4d en voel nog niets kon ook wel tot week 21 duren zei de gyn. Het ligt eraan waar de placenta ligt en hoe je buikspieren zijn.
Het is een kloon, dus niemand weet dat zij het is.quote:Op donderdag 13 januari 2011 12:12 schreef cleany het volgende:
[..]
gefeliciteerd!
is dat niet wat tricky om na 1 maand zwangerschap al aan de wereld te laten weten dat je zwanger bent?
quote:Op donderdag 13 januari 2011 12:25 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik moet bij dit soort dingen altijd aan dit fragment denken:
Mwha, geef nu liever gewoon de voorkeur om iemand de schuld te kunnen geven. En hij heeft me al een kutgevoel gegeven, dus geef ik hem hier ook gewoon de schuld van.quote:Op donderdag 13 januari 2011 13:52 schreef laiveneertiekje het volgende:
Susie, sterkte, en ik duim voor je dat het gewoon goed zit. maar volgens mij kan het niet zo zijn dat stress echt zou veroorzaken dat het misgaat. In zo'n vroeg stadium zal het een aanlegfoutje zijn.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |