abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 13 januari 2011 @ 11:36:09 #101
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_91256623
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 11:33 schreef Cyntiaa het volgende:
Dat is idd ook wel weer zo... -O-
Ik snap helemaal waarom je het wilt hoor (ik heb ook vaak op het punt gestaan 'm te bestellen, was zo onzeker de eerste maanden), maar ik weet ook van mezelf dat ik dan compleet in de stress schiet als ik het hartje niet zou vinden. En inderdaad is dat sowieso al lastig in het begin van de zwangerschap. Hopelijk lukt het je om wat te ontspannen hierin. :*
  donderdag 13 januari 2011 @ 11:38:55 #102
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_91256717
Ik had hem wel, geleend van iemand en het was ook wel erg leuk, hoewel ik hem niet al te vaak gebruikte, maar als je hem nu gaat aanschaffen om jezelf gerust te stellen kan het zomaar zijn dat je het mss nog wel erger maakt omdat je hem (zo gauw) niet vindt.
pi_91256719
Misschien maak ik me wel te veel zorgen ;) Ben nu 13 weken zwanger :)
  † In Memoriam † donderdag 13 januari 2011 @ 11:40:34 #104
43556 miss_dynastie
pi_91256776
Ik vind het wel jammer dat je niet terecht kan, cyntiaa. Het zal vast allemaal wel, feitelijk gezien, maar gevoel is ook ontzettend belangrijk. Kleine moeite, groooooot plezier, denk ik dan.
pi_91256928
Idd. Ik probeer gewoon netjes af te wachten :D

Maak me vast teveel zorgen, de 28e was alles nog helemaal prima en een knipperend hartje enalles. *;
pi_91257077
Ik snap je wel hoor Cyntiaa. Heb je last van kwaaltjes of helemaal niets?
Als ik mij een dag goed voel maak ik mij ook zorgen. En ik vind dat een VK je best wel even gerust kan stellen al snap ik haar standpunt ook wel want als iedereen gaat bellen.
Maar goed de zwangere zitten met de hormomen.
Ben ik nog te volgen?
pi_91257080
Succes weer allemaal vandaag en in het bijzonder de dames bovenaan het rijtje.
En de dames die ongerust zijn. Doe wat je gevoel je ingeeft, die antenne moet je kunnen vertrouwen.

Ik ben de oudste hier :D , heb heus al wel een sneer links- en rechtsom de oren gehad.
Dat waren reacties op scherpe posts van mezelf. Ik weet dat ik bij tijden wat xtremer ben in ideeen en opvattingen. Tja, what goes ar................
Iig voel ik me hier in heel OUD ( deze hoofdletters zijn niet schreeuwend :D bedoeld hoor) prima op me gemak. Kan ik er wat aan doen dat er geen OMA is.
pi_91257127
Je bent luid en duidelijk te volgen, FR ;)

Iedereen zit natuurlijk met zorgen, het zal wel goed komen :)
pi_91257383
ik vond de angelsounds vooral handig aan t einde...
op de 1 of andere manier vond ik t enger toen ik m voelde en dan af en toe niet (mijn baby behoorde toen nog niet zo tot het bewegelijke soort, tegenwoordig daarentegen...)
Maar dan was ik soms in soort van paniek omdat k m niet gevoeld had de hele dag (vooral op werkdagen) en dan ging ik even luisteren.
Maar goed volgens mij is dat best apart, hoor vooral dat mensen blij zijn dat ze de baby voelen ivm weten dat het goed zit :D
Mja misschien werkt dat zo bij een drukke baby :D
  donderdag 13 januari 2011 @ 11:56:16 #110
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_91257485
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 11:53 schreef Sonnetje85 het volgende:
op de 1 of andere manier vond ik t enger toen ik m voelde en dan af en toe niet (mijn baby behoorde toen nog niet zo tot het bewegelijke soort, tegenwoordig daarentegen...)
Maar dan was ik soms in soort van paniek omdat k m niet gevoeld had de hele dag (vooral op werkdagen) en dan ging ik even luisteren.
Maar goed volgens mij is dat best apart, hoor vooral dat mensen blij zijn dat ze de baby voelen ivm weten dat het goed zit :D
Ik herken dat wel, als ik haar een dag minder voel dan denk ik ook vaak 'ik ga toch zo'n ding kopen'... ;)
pi_91257557
Is er hier iemand die aan zwangerschapszwemmen doet?
Bij ons is het 30min maar ik vind het nogal prijzig 45euro voor 10 lessen en dan moet ik nog 25euro inschrijfgeld betalen.
En waar kan ik een zwangerschapsbadpak vinden? Ik denk niet dat ik eeuwig in mijn bikini blijf passen
pi_91257596
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 11:53 schreef Sonnetje85 het volgende:
Eigenlijk best maf :D jouw baby was rustig in de buik en zie hem nu :D en de mijne verbouwde mijn hele buik met haar kont :Y) en die is nu van het: 'eerst even rustig aanzien' gebeuren :D
pi_91258077
Ik kon mezelf weleens gek maken met de Angelsounds, vooral dus in het begin want dan hoor je vaak echt nog niks. Rond de 11 weken hebben we tijdens de combinatietest het hartje voor het eerst gehoord bij het echoburo.
Met de angelsounds duurde dat wat langer. Ik was zo erg dat ik de eerste paar afspraken voordat ik naar de vk moest, steeds even ging luisteren of ik nog wel echt zwanger was :') :@
Mijn vk zei wel dat die straling niet zo goed is voor de baby, dat je niet heel lang met zon ding op je buik moet gaan zitten zoeken.
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_91258173
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 09:47 schreef 3e.ronde het volgende:
Claudia :D
Dat je maar gauw aan de beschuit met roze meisjes mag O+
Briljant hoor, ik hou m er in!

Zou ik ook in het lijstje mogen?
19 september, net als TAP en Jolene.
gefeliciteerd!
is dat niet wat tricky om na 1 maand zwangerschap al aan de wereld te laten weten dat je zwanger bent?
  donderdag 13 januari 2011 @ 12:13:18 #115
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_91258199
Ik heb goed nieuws, er is plaats voor ons kleintje in juli op onze voorkeurs kinderopvang! *O*
Ben zo blij dat het geregeld is!
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
pi_91258210
Ik ben net op het consultatiebureau de slijmprop (of in ieder geval een deel ervan) verloren.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  donderdag 13 januari 2011 @ 12:14:42 #117
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_91258247
quote:
11s.gif Op donderdag 13 januari 2011 12:13 schreef Claudia_x het volgende:
Ik ben net op het consultatiebureau de slijmprop (of in ieder geval een deel ervan) verloren.
Zou het dan toch? :o
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
  donderdag 13 januari 2011 @ 12:15:23 #118
267540 Books
Vorige Mibosmama's
pi_91258282
Dat is op zich wel goed nieuws Claudia. Er gebeurd iets. Ik blijf spieken hier...
  donderdag 13 januari 2011 @ 12:15:56 #119
267164 ik80lll
leer mij het zelf te doen
pi_91258313
spannend Claudia!
wie weet. Het kan, maar hoeft nog niet, alhoewel we wel hopen natuurlijk ;)

Ik heb een heerlijke massage gehad bij de fysio, ze vond dat ik dat wel verdiend had hmmmm dat zou ik wel vaker willen!
  donderdag 13 januari 2011 @ 12:16:48 #120
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_91258347
Oei Claudia! Ik hoop zo dat het nu gaat doorzetten! Ik ben zo nieuwsgierig naar Ivan's zusje en Eline's leeftijdgenootje :*

Dames, ik lees wel af en toe mee, maar ben vooral druk bezig met genieten op het moment. Helaas heeft Eline wel veel last van krampjes, maar daar zijn we nu hard mee bezig om het op te lossen.
  donderdag 13 januari 2011 @ 12:17:56 #121
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_91258378
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 12:15 schreef ik80lll het volgende:
spannend Claudia!
wie weet. Het kan, maar hoeft nog niet, alhoewel we wel hopen natuurlijk ;)

Ik heb een heerlijke massage gehad bij de fysio, ze vond dat ik dat wel verdiend had hmmmm dat zou ik wel vaker willen!
Boee, ik werd dinsdag alleen maar in elkaar gevouwen om te kijken waar ik last had :(
:P
pi_91258411
Spannend claudia.
TG een plekje op jullie favoriet beter kan haast niet
Wij hebben za een gesprek bij gastouders ben benieuwd of het klikt ze wonen redelijk dichtbij erg prettig dus.
  donderdag 13 januari 2011 @ 12:19:15 #123
267164 ik80lll
leer mij het zelf te doen
pi_91258424
Tankgirl Ja fijn is dat he! Ze weten ook steeds precies de plekjes te vinden die zeer doen (en die je eerst nog niet doorhad)
Dat had ik vorige week. en de dag erna er dan ook nog last van hebben.
  † In Memoriam † donderdag 13 januari 2011 @ 12:19:15 #124
43556 miss_dynastie
pi_91258426
quote:
11s.gif Op donderdag 13 januari 2011 12:13 schreef Claudia_x het volgende:
Dat is hoe Rouvoet het CJG bedoeld heeft :+ :P
Spannend *O*
pi_91258560
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 11:58 schreef Orea het volgende:

[..]

Eigenlijk best maf :D jouw baby was rustig in de buik en zie hem nu :D en de mijne verbouwde mijn hele buik met haar kont :Y) en die is nu van het: 'eerst even rustig aanzien' gebeuren :D
ja gek is dat he.
wil dus echt niets zeggen hoe je kind in en buiten de buik is :D
zou wel s willen dat ie gewoon s rustig stilzat :')

claudia, hopelijk is dat t begin!
Toen ik mijn slijmprop (nja slijmdraad, brr ranzigheid) verloor werd Floris geloof 2 of 3 dagen later geboren..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')