Ik snap helemaal waarom je het wilt hoor (ik heb ook vaak op het punt gestaan 'm te bestellen, was zo onzeker de eerste maanden), maar ik weet ook van mezelf dat ik dan compleet in de stress schiet als ik het hartje niet zou vinden. En inderdaad is dat sowieso al lastig in het begin van de zwangerschap. Hopelijk lukt het je om wat te ontspannen hierin.quote:
Ik herken dat wel, als ik haar een dag minder voel dan denk ik ook vaak 'ik ga toch zo'n ding kopen'...quote:Op donderdag 13 januari 2011 11:53 schreef Sonnetje85 het volgende:
ik vond de angelsounds vooral handig aan t einde...
op de 1 of andere manier vond ik t enger toen ik m voelde en dan af en toe niet (mijn baby behoorde toen nog niet zo tot het bewegelijke soort, tegenwoordig daarentegen...)
Maar dan was ik soms in soort van paniek omdat k m niet gevoeld had de hele dag (vooral op werkdagen) en dan ging ik even luisteren.
Maar goed volgens mij is dat best apart, hoor vooral dat mensen blij zijn dat ze de baby voelen ivm weten dat het goed zit
Mja misschien werkt dat zo bij een drukke baby
Eigenlijk best mafquote:Op donderdag 13 januari 2011 11:53 schreef Sonnetje85 het volgende:
ik vond de angelsounds vooral handig aan t einde...
op de 1 of andere manier vond ik t enger toen ik m voelde en dan af en toe niet (mijn baby behoorde toen nog niet zo tot het bewegelijke soort, tegenwoordig daarentegen...)
Maar dan was ik soms in soort van paniek omdat k m niet gevoeld had de hele dag (vooral op werkdagen) en dan ging ik even luisteren.
Maar goed volgens mij is dat best apart, hoor vooral dat mensen blij zijn dat ze de baby voelen ivm weten dat het goed zit
Mja misschien werkt dat zo bij een drukke baby
gefeliciteerd!quote:Op donderdag 13 januari 2011 09:47 schreef 3e.ronde het volgende:
Claudia![]()
Dat je maar gauw aan de beschuit met roze meisjes mag![]()
Briljant hoor, ik hou m er in!
Zou ik ook in het lijstje mogen?
19 september, net als TAP en Jolene.
Zou het dan toch?quote:Op donderdag 13 januari 2011 12:13 schreef Claudia_x het volgende:
Ik ben net op het consultatiebureau de slijmprop (of in ieder geval een deel ervan) verloren.
Boee, ik werd dinsdag alleen maar in elkaar gevouwen om te kijken waar ik last hadquote:Op donderdag 13 januari 2011 12:15 schreef ik80lll het volgende:
spannend Claudia!
wie weet. Het kan, maar hoeft nog niet, alhoewel we wel hopen natuurlijk
Ik heb een heerlijke massage gehad bij de fysio, ze vond dat ik dat wel verdiend had hmmmm dat zou ik wel vaker willen!
Dat is hoe Rouvoet het CJG bedoeld heeftquote:Op donderdag 13 januari 2011 12:13 schreef Claudia_x het volgende:
Ik ben net op het consultatiebureau de slijmprop (of in ieder geval een deel ervan) verloren.
ja gek is dat he.quote:Op donderdag 13 januari 2011 11:58 schreef Orea het volgende:
[..]
Eigenlijk best mafjouw baby was rustig in de buik en zie hem nu
en de mijne verbouwde mijn hele buik met haar kont
en die is nu van het: 'eerst even rustig aanzien' gebeuren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |