Dat geeft nietquote:Op donderdag 13 januari 2011 14:42 schreef 3e.ronde het volgende:
Tally, ik was alweer vergeten dat jullie een helft van de tweeling verloren zijn
quote:Op donderdag 13 januari 2011 14:41 schreef Aventura het volgende:
Door je post van 14.14 weet ik wie je bent, 3e ronde. (Ik ben een oplettende lurker!!)
quote:Op donderdag 13 januari 2011 14:11 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
De echo in het ziekenhuis was een stuk minder dramatisch. Ipv 33+1 kwam er nu 35+4 uit.
Verstandig! Ik wens je alvast veel sterkte, maar eigk hoop ik dat het niet nodig is!quote:Op donderdag 13 januari 2011 14:45 schreef 3e.ronde het volgende:
[..]
Zo moeilijk is het ook niet.
De mensen voor wie ik het geheim wil houden lurken als het goed is niet mee, maar mijn nick is per ongeluk wel bekend geraakt... Zekere voor het onzekere, ook ivm google enzo.
Neuh als een zwangere.quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:44 schreef ferrari_rood het volgende:
Dat is minder fijn nieuws heeft hij recht op WW? Hopelijk vindt hij snel iets anders.
En de reden dat ik nu zoveel kan reageren is omdat ik ziek thuis ben en telkens als ik iets gedaan heb ontzettend misselijk ben en dus echt even moet rusten. Ik klink als een bejaarde he?
Jammer dat je niet even langs mag komen om te luisteren, dat is echt 5 minuutjes werk voor ze. Daarbij hoeven ze toch niet gelijk de héle afspraak te vervroegen?quote:Op donderdag 13 januari 2011 11:31 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
![]()
Gewoon wachten tot de 25e hoor ik net. Aangezien ik geen klachten heb is er geen haast bij het vooruitplannen van de afspraak. Misschien dat ik op internet even voor een angelsound ofzoiets ga kijken. Dan kan ik zelf het hartje even gaan luisteren
Ik herken het gevoel, ik heb ook nog erg de neiging om door te gaan alsof ik niet zwanger ben, maar het werkt niet. Maar andere zwangeren hebben weer kwaaltjes die ik niet heb, en hebben daar weer last van. Ben wel blij dat het bij mij zichtbaar is nu, maar ik moet er wel aan wennen dat mijn buik nu als eerste vooruitsteekt zeg maar..quote:Op donderdag 13 januari 2011 16:01 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik vind het niks dat ik zo weinig kan. Ik zal het moeten accepteren maar kan best jaloers naar zwangere vrouwen kijken als ik ze fluitend boodschappen zie doen. Terwijl nog niemand ziet dat ik zwanger ben maar eruit zie als een verlepte bloem.
Ik heb bijna geen kwalen, maar fluitend boodschappen doe ik ook niet meer. En dan ben je thuis en moet je alles nog opruimen (bukbukbuk) Ik doe dan tussendoor een bakje koffie en dan ga ik opruimen. Dat weinige kunnen doen vind ik ook lastig, ik had rond kerst een week vrij, normaal ging ik dan de zolder opruimen en kasten uitmesten. Nu ben ik blij als ik gewoon de normale dingen gedaan krijg en dan vind mijn lijf het wel genoeg.quote:Op donderdag 13 januari 2011 16:01 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik vind het niks dat ik zo weinig kan. Ik zal het moeten accepteren maar kan best jaloers naar zwangere vrouwen kijken als ik ze fluitend boodschappen zie doen. Terwijl nog niemand ziet dat ik zwanger ben maar eruit zie als een verlepte bloem.
Ik loop af en toe met mijn buik ergens tegenop, in de winkel bijv. Mijn buik steekt verder uit dan ik denk, das een rare gewaarwording.quote:Op donderdag 13 januari 2011 16:11 schreef laiveneertiekje het volgende:
[..]
Ik herken het gevoel, ik heb ook nog erg de neiging om door te gaan alsof ik niet zwanger ben, maar het werkt niet. Maar andere zwangeren hebben weer kwaaltjes die ik niet heb, en hebben daar weer last van. Ben wel blij dat het bij mij zichtbaar is nu, maar ik moet er wel aan wennen dat mijn buik nu als eerste vooruitsteekt zeg maar..
Ik hoorde Tess met 9 weken..quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:55 schreef danic het volgende:
[..]
edit: op de verpakking van de angelsound staat ook dat je hem beter niet in de eerste 5 maanden kan gebruiken, omdat de kans dan groot is dat je niets hoort.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |