ohquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:39 schreef Claudia_x het volgende:
Nog niet aan het bevallen, hoor. Ik hoop dat Groofsken ernaast zat en het vandaag tussen 22 en 23 uur gebeurt.
Morgen weer een afspraak in het ziekenhuis.
quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:39 schreef Thistleweed het volgende:
Lieve anti-OUD-pm-stuur-mensen,
Ik heb helemaal geen PMetjes ontvangen van mensen die me waarschuwen voor de nare gemene mensen op dit forum![]()
Alleen maar lieve PMetjes![]()
En ik voel me ook al niet buitengesloten hier....
Hoor ik hier dan wel thuis?
Ik hoop snel van jullie te horen want ik ben nu erg in de war.
Met vriendelijke groet,
Thistleweed
Ik heb wat krampactiviteit en dat is wel fijn, maar de kans is groot dat ik vanavond op bed ga liggen en het weer afzakt.quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:41 schreef groofskendezoveelste het volgende:
En hoe trek je het momenteel?
T was ook geen weer om te bevallen gisteren en vandaag, bleghh.. Het meiske denkt, ik wacht wel op wat zon.quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:39 schreef Claudia_x het volgende:
Nog niet aan het bevallen, hoor. Ik hoop dat Groofsken ernaast zat en het vandaag tussen 22 en 23 uur gebeurt.
Morgen weer een afspraak in het ziekenhuis.
Ik ben trouwens sinds vorige week iedere nacht rond drie uur/half vier wakker, naar t toilet, water drinken, neus snuiten, kat aaien, kriebel aan de benen dus even smeren en daarna nog een minuut of 20 gemiddeld wakker. Dan check ik dus wel elke nacht even Fok! om te kijken of er iets gebeurd is bij jou, hahaha.quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:49 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik heb wat krampactiviteit en dat is wel fijn, maar de kans is groot dat ik vanavond op bed ga liggen en het weer afzakt.
Als er regelmaat in komt meld ik het écht wel.Ik ben niet gemaakt voor stortbevallingen, daar ben ik wel van overtuigd.
Ooooh ik wil ook zo'n moppiequote:Op donderdag 13 januari 2011 20:39 schreef huuphuup het volgende:
zo dan, volgens mij moet ie t zo doen.
en nu weer ontopic claudiaaaaahaaaaa kom je je melden met je meisje als WIDM afgelopen is?![]()
![]()
ik heb al 2 dagen dat, alleen dan i.p.v. 3 kwartier lig ik dan 1,5 uur wakker. Om nog van half 5 tot 7 te slapen. Dan gaat de wekker. Heel zwaar, ik ben ook een halve zombie op kantoor.quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:55 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ik ben trouwens sinds vorige week iedere nacht rond drie uur/half vier wakker, naar t toilet, water drinken, neus snuiten, kat aaien, kriebel aan de benen dus even smeren en daarna nog een minuut of 20 gemiddeld wakker. Dan check ik dus wel elke nacht even Fok! om te kijken of er iets gebeurd is bij jou, hahaha.
Ik sliepen wekenlang alweer hele nachten door, zonder toilet bezoek, dus dit hakt er wel even flink in, gemiddeld drie kwartier per nacht wakker...
Jemig, dat is wel heel lang, ik vind een uur al lang. Ik ga in ieder geval maar even wat lezen en dan op een gegeven moment voel ik me weer moe en ga ik lekker liggen en een beetje mijmeren over ons mupke, dan val ik vaak weer in slaap.quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:17 schreef Aventura het volgende:
[..]
ik heb al 2 dagen dat, alleen dan i.p.v. 3 kwartier lig ik dan 1,5 uur wakker. Om nog van half 5 tot 7 te slapen. Dan gaat de wekker. Heel zwaar, ik ben ook een halve zombie op kantoor.
Bij mij is het tegenwoordig makkelijk een uur of 2, 3.. Scheelt een hoop dat ik verlof heb, maar leuk is anders. Enige optie om niet gillend gek te worden is afleiding, lekker internetten in bed.quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:29 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Jemig, dat is wel heel lang, ik vind een uur al lang.
Ooooh smeltquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:39 schreef huuphuup het volgende:
zo dan, volgens mij moet ie t zo doen.
en nu weer ontopic claudiaaaaahaaaaa kom je je melden met je meisje als WIDM afgelopen is?![]()
![]()
Had ik ook ja vorige zwangerschap, de laatste 10 weken ongeveer zat ik standaard van 1 of 2 uur tot een uur of 5 wakker. Weinig aan te doen, ik had hele jaargangen Midsommer Murders op mn laptop om me mee te vermaken en inderdaad the int0rwebsquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:35 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Bij mij is het tegenwoordig makkelijk een uur of 2, 3.. Scheelt een hoop dat ik verlof heb, maar leuk is anders. Enige optie om niet gillend gek te worden is afleiding, lekker internetten in bed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |