abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91281381
Ga maar van de week van even FB aanmaken ofzo :D
Maar ja dan moet ik weer allemaal vriendjes maken net als bij hyves, ach aan de andere kant heb toch niets beters te doen :P

Ik weet niet eens wat een PM is dus heb ze ook niet gehad ;(

Ja Claudia is wel errug stil...
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_91281670
Heb een account op FB maar nu moet ik gaan ontdekken hoe dat allemaal weer werkt... (ik ben al zo lekker technisch wat dat soort dingen betreft) Laat mij maar lekker moederen en zwanger zijn ben ik eignelijk veel beter in :P
  donderdag 13 januari 2011 @ 20:39:22 #243
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_91281843
Ik ben stiekem ook meer van het hyven dan van het fb'en, maar tja, je moet met de tijd meegaan he!
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
pi_91281863
Lieve anti-OUD-pm-stuur-mensen,

Ik heb helemaal geen PMetjes ontvangen van mensen die me waarschuwen voor de nare gemene mensen op dit forum :(

Alleen maar lieve PMetjes O+

En ik voel me ook al niet buitengesloten hier....

Hoor ik hier dan wel thuis?

Ik hoop snel van jullie te horen want ik ben nu erg in de war.

Met vriendelijke groet,
Thistleweed
pi_91281869
zo dan, volgens mij moet ie t zo doen.

en nu weer ontopic claudiaaaaahaaaaa kom je je melden met je meisje als WIDM afgelopen is? O+ :% :%
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_91281870
Nog niet aan het bevallen, hoor. Ik hoop dat Groofsken ernaast zat en het vandaag tussen 22 en 23 uur gebeurt. :+

Morgen weer een afspraak in het ziekenhuis.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_91281906
Susie, ik hoop dat het goed gaat met jou!
pi_91281942
En hoe trek je het momenteel?
pi_91281961
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 20:39 schreef Claudia_x het volgende:
Nog niet aan het bevallen, hoor. Ik hoop dat Groofsken ernaast zat en het vandaag tussen 22 en 23 uur gebeurt. :+

oh

-O-

muh :{
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_91282259
Heb je nog een magic pil voor vannacht? Veel succes weer morgen. Ti's een mooi weekend voor een verse baby ;)

Susie hoe gaat het? En heeft Avotar zich nog gemeld? Hoop zo dat het allemaal meevalt.
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
  donderdag 13 januari 2011 @ 20:47:21 #251
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_91282346
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 20:39 schreef Thistleweed het volgende:
Lieve anti-OUD-pm-stuur-mensen,

Ik heb helemaal geen PMetjes ontvangen van mensen die me waarschuwen voor de nare gemene mensen op dit forum :(

Alleen maar lieve PMetjes O+

En ik voel me ook al niet buitengesloten hier....

Hoor ik hier dan wel thuis?

Ik hoop snel van jullie te horen want ik ben nu erg in de war.

Met vriendelijke groet,
Thistleweed

:W dat maakt er 2 van ons!

Claudia, goed uitrusten dan maar vanavond!
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
pi_91282456
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 20:41 schreef groofskendezoveelste het volgende:
En hoe trek je het momenteel?
Ik heb wat krampactiviteit en dat is wel fijn, maar de kans is groot dat ik vanavond op bed ga liggen en het weer afzakt.

Als er regelmaat in komt meld ik het écht wel. :+ Ik ben niet gemaakt voor stortbevallingen, daar ben ik wel van overtuigd.
pi_91282575
Ik heb geen enkele pm gehad :(

Misschien moet ik hier ook maar beter wegblijven dan.
Stampvoet!
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  donderdag 13 januari 2011 @ 20:51:02 #254
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_91282576
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 20:39 schreef Claudia_x het volgende:

T was ook geen weer om te bevallen gisteren en vandaag, bleghh.. Het meiske denkt, ik wacht wel op wat zon.

Het weekend klaart het weer op met een zonnetje. ^O^

Off-topic: Ik kijk ondertussen naar Help, mijn kind is te dik... :o shocking!
WIDM kijk ik morgen wel terug, want dan moet ik opletten en kan ik niet ook op Fok! posten en lezen...
pi_91282648
En hoera voor het kloppende hartje van je kindje, Linda!

Ivan is trouwens overdag ook heel makkelijk en 'helpt' wat af. Het gaat allemaal vele malen sneller en efficiënter als hij niet meehelpt, maar het is gezellig en ik merk dat het hem goed doet als ik hem ergens bij betrek. Als hij een pak watten van de commode pakt zeg ik niet "Niet doen!" maar "Oh, die had ik net nodig, dankjewel!". En daar wordt hij zó blij van. Er zijn dingen die hij echt niet mag en er zijn dingen waar ik relaxed mee omga. Zo blijven we allemaal blij.
pi_91282667
Afschuwelijk is dat idd. Zo'n moeder die dan al begint met stiekem het snoep in huis houden terwijl dat arme kind 26 kg te zwaar is :o
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_91282713
Lief filmpje huuphuup O+

Ow ik dacht stiekem echt dat je al aan het bevallen was Claudia, helaas.
  donderdag 13 januari 2011 @ 20:55:03 #258
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_91282829
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 20:49 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ik heb wat krampactiviteit en dat is wel fijn, maar de kans is groot dat ik vanavond op bed ga liggen en het weer afzakt.

Als er regelmaat in komt meld ik het écht wel. :+ Ik ben niet gemaakt voor stortbevallingen, daar ben ik wel van overtuigd.
Ik ben trouwens sinds vorige week iedere nacht rond drie uur/half vier wakker, naar t toilet, water drinken, neus snuiten, kat aaien, kriebel aan de benen dus even smeren en daarna nog een minuut of 20 gemiddeld wakker. Dan check ik dus wel elke nacht even Fok! om te kijken of er iets gebeurd is bij jou, hahaha.

Ik sliepen wekenlang alweer hele nachten door, zonder toilet bezoek, dus dit hakt er wel even flink in, gemiddeld drie kwartier per nacht wakker...
pi_91282844
Ik kan dat programma niet verdragen. Ik zag pas een stukje en de ouders deden het voorkomen alsof het een probleem was van hun kind waar zij niks mee te maken hadden. Maar ze hadden bijvoorbeeld wel een cafetaria waar de kinderen dagelijks hun lunch aten. Bizar, en heel verdrietig.
pi_91282898
Ik ben ook niet bang dat jij het niet meldt, hihi. Ik ben alleen bang dat ik weer een nacht te weinig slaap.
pi_91282974
Doordat ik zit te wachten op je bericht...
pi_91283207
"je wil ook geen ruzie met je kind".....

Dus prop je haar maar lekker vol :Y
  donderdag 13 januari 2011 @ 21:02:04 #263
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_91283293
Het is eigenlijk een vorm van kindermishandeling, geen 'Nee' zeggen en je kind zich laten vol eten....
Zo sneu voor die kinderen, dat ze geen ouders hebben die daadkrachtig zijn en ze een goed voorbeeld geven.
pi_91284136
Nou vind ik de 'juf' ook stuitend slecht, maar die ouders zou je toch het liefst op hun bek slaan.
Dit is dan wel iets waarbij ik ervan overtuigd ben dat wij dat beter gaan aanpakken.
  donderdag 13 januari 2011 @ 21:17:26 #265
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_91284264
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 20:39 schreef huuphuup het volgende:

en nu weer ontopic claudiaaaaahaaaaa kom je je melden met je meisje als WIDM afgelopen is? O+ :% :%
Ooooh ik wil ook zo'n moppie O+
Waar kan ik mij aanmelden voor de Amelie fanclub?
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
  donderdag 13 januari 2011 @ 21:17:28 #266
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_91284268
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 20:55 schreef Juud79 het volgende:

[..]

Ik ben trouwens sinds vorige week iedere nacht rond drie uur/half vier wakker, naar t toilet, water drinken, neus snuiten, kat aaien, kriebel aan de benen dus even smeren en daarna nog een minuut of 20 gemiddeld wakker. Dan check ik dus wel elke nacht even Fok! om te kijken of er iets gebeurd is bij jou, hahaha.

Ik sliepen wekenlang alweer hele nachten door, zonder toilet bezoek, dus dit hakt er wel even flink in, gemiddeld drie kwartier per nacht wakker...
ik heb al 2 dagen dat, alleen dan i.p.v. 3 kwartier lig ik dan 1,5 uur wakker. Om nog van half 5 tot 7 te slapen. Dan gaat de wekker. Heel zwaar, ik ben ook een halve zombie op kantoor.
  donderdag 13 januari 2011 @ 21:25:54 #267
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_91284782
Linda: Gefeliciteerd met het kloppend hartje, super ! :)
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
  donderdag 13 januari 2011 @ 21:26:12 #268
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_91284809
Bloeden toch niet helemaal gestopt, toch nog wat in maandverbandje. Bruinig smerig spul, wat kleine sliertjes. Sorry voor de ranzige details. :@

Maar zo'n bericht van Linda geeft me toch weer wat hoop zeg! Wat ontzettend mooi om te zien lijkt me dat!

Even een :* voor jullie allemaal, voor het meeleven en dergelijk. Super! ^O^

@Aventura; was je gips er nu al af?
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
  donderdag 13 januari 2011 @ 21:28:45 #269
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_91284979
Susie, ik heb goede hoop dat het gewoon goed zit bij je! :*
  donderdag 13 januari 2011 @ 21:29:30 #270
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_91285038
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 21:17 schreef Aventura het volgende:

[..]

ik heb al 2 dagen dat, alleen dan i.p.v. 3 kwartier lig ik dan 1,5 uur wakker. Om nog van half 5 tot 7 te slapen. Dan gaat de wekker. Heel zwaar, ik ben ook een halve zombie op kantoor.
Jemig, dat is wel heel lang, ik vind een uur al lang. Ik ga in ieder geval maar even wat lezen en dan op een gegeven moment voel ik me weer moe en ga ik lekker liggen en een beetje mijmeren over ons mupke, dan val ik vaak weer in slaap.
Manlief snurk ook nogal eens, dus vaak moet ik hem ook even laten omdraaien op zijn niet snurk zijde. :)

Ach, ik denk maar, het hoort erbij, straks ben ik wellicht twee keer per nacht een poosje wakker, ben ik alvast eraan gewend.
pi_91285124
Linda, wat geweldig dat de echo goed was O+

Susie, ik hoop op eenzelfde scenario voor jou!

Dat programma over die dikke kinderen ;(
En dan te bedenken dat veel ouders gedurende de eerste jaren in de stress zitten omdat hun kind juist niet genoeg eet.
Yeeeeehahhh, daar gaan we weer!!
pi_91285457
quote:
Op donderdag 13 januari 2011 21:29 schreef Juud79 het volgende:

[..]

Jemig, dat is wel heel lang, ik vind een uur al lang.
Bij mij is het tegenwoordig makkelijk een uur of 2, 3.. Scheelt een hoop dat ik verlof heb, maar leuk is anders. Enige optie om niet gillend gek te worden is afleiding, lekker internetten in bed.
pi_91285461
Oh ja, ik had vandaag een :? - momentje
Ineens werd ik overvallen door een nies en ik voelde dat gelijk in mn buik!
maar dat kan toch helemaal niet he, ik ben nog niet eens 5 weken op weg, kunnen het echt al mn banden zijn???
Yeeeeehahhh, daar gaan we weer!!
  donderdag 13 januari 2011 @ 21:42:27 #274
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_91285978
@Susie, gips gaat er maandag af, hoera!

Over werk, ik werk dus 36 uur en dat verdeeld over 4 dagen. Ik ga daar 4x8 en en 1x4 van maken, waarvan die halve dag thuis. Anders trek ik het gewoon niet! Het valt me heel zwaar, dagen van half 9 tot 6. En dan nog in de trein.
pi_91286013
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 20:39 schreef huuphuup het volgende:

Ooooh smelt O+ O+ Eerst die trotse lach halverwege, dan dat verbaasde snoetje over het water in het gezicht en dan als klap op de vuurpijl ook nog een heerlijke mmmmmm, na het drinken!
God wat ben ik blij dat ik nu niet meer rammel maar dat ik dit hopelijk binnenkort ook mag meemaken O+
Mijn dag is weer goed iig!
pi_91286072
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 21:35 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Bij mij is het tegenwoordig makkelijk een uur of 2, 3.. Scheelt een hoop dat ik verlof heb, maar leuk is anders. Enige optie om niet gillend gek te worden is afleiding, lekker internetten in bed.
Had ik ook ja vorige zwangerschap, de laatste 10 weken ongeveer zat ik standaard van 1 of 2 uur tot een uur of 5 wakker. Weinig aan te doen, ik had hele jaargangen Midsommer Murders op mn laptop om me mee te vermaken en inderdaad the int0rwebs :Y)

Deze keer ben ik er wel regelmatig uit 's nachts en ik lig redelijk veel wakker maar niet zoveel als de vorige zwangerschap.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 13 januari 2011 @ 21:45:10 #277
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_91286202
Dat is fijn Aventura!

En Huup, wat een schatje heb je zeg!
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_91286532
Ik heb gemiddeld 2 slechte nachten en dan 1 mega goeie nacht, na zo een goeie nacht ben ik altijd heel happy. Ik heb alleen 's nachts altijd zo een pijn in mijn heupen van het liggen op mijn zij en last van mijn rug van het af en toe dan toch maar op mijn rug liggen (wat eigenlijk niet lekker ligt). Ik ben een buikslapen normaal gesproken dus dat werkt ook al niet mee... maar goed ik klaag niet hoor :N :X Het is allemaal voor een goed doel O+ *O*
pi_91286540
3e ronde, dat kunnen echt je banden al zijn. Ik had het ook al heel snel.

En dat slapen: beuh!
Ik slaap sinds een paar dagen met een voedingskussen én een kussen onder mijn voeten. Voedingskussen doet wonderen voor mijn bekken en het andere kussen is tegen het vocht. Tja je moet wat. Alleen prik ik wel regelmatig met het uiteinde van dat voedingskussen bij vriendlief onder zijn hol en dan slaapt hij ook niet lekker. Daarbij is draaien nog wel een puzzel.

Vannacht vond hij het handig om hardop tegen mij te gaan mopperen dat ik in zijn oor lag te snurken (doe ik dus nu steevast iedere nacht sinds ik zwanger ben, ik snurk normaal nooit, nu slaapt vriend zelfs met oordopjes :@ ). Dus ik ook wakker en heb hem maar de suggestie gegeven om vooral op zijn eigen helft te gaan liggen, dan lig ik ook niet in zijn oor te snurken.
Maar was dus wel weer wakker.
Had mezelf toegestaan om tot 09.00 te mogen slapen (vrije dag), maar ben er maar uitgegaan om 08.15 want ik was wakker. Zo slaap ik dus nooit bij }:|
pi_91286847
Nog geen verse beebs? Ahhhhh, goeie nacht dan maar :D

Over dikke kinderen:
Ik zie de gevolgen met kleding kopen en met pesten op school, dagelijks. En was/ben zelf massief lamazegguh
Eigk is het kindermishandeling, zeker als je ziet hoe gebukt mn de jongens er onder gaan.
Komt de zomer er weer aan, hebben ze serieus al een kleine cup B, zijn ze nog geen 10 jaar oud.
Zo erg, zo sneu.

Lekker koezen allemaal.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')