Oh ja als je zelf werkt dan ziet je dag er ook gewoon heel anders uit natuurlijk, dat scheelt wel denk ik, dan ga je ook wat meer voor zo'n soort quality time zeg maar.quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:44 schreef MamaPurk het volgende:
Ow Jaël is 18 maanden die kan mij dan ook wel mooi helpen, maar toen ik nog werkte enzo dan wilde ik het huishouden even snel snel doen en dat deed ik dan als zij sliep,
maar nu we toch de hele dag samen zijn kan ze me misschien ook wel helpen met de was enzo zal ze wel leuk vinden idd. Nooit bedacht eigenlijk..
Stofzuigen en schoonmaken doen we wel samen overigens, vind ze ook erg leuk! En meekijken en overal aanzitten tijdens het koken is ook geweldig maar dat vind ik nog wel een onderneming hoor. Het eindigt altijd in niet aanzitten, afblijven, niet doen enz.
Ik merk wel dat doordat ik nu hele dagen thuis ben ze mij steeds meer uit gaat proberen en nog maar heel weinig zelf wil spelen...
Ja, echt, vreselijk. Ook niet op een normale toon, maar ook echt hard "aaaaah". Wat ze wil is verschillend, maar dat aaaah is er altijd. Ik zeg dan wel altijd dat ze niet zo hoeft te schreeuwen, dat ik dr zo ook wel hoor en of ze misschien een beetje drinken wil (als ze dus met dr fles staat te zwaaien..) Maar mevrouw wil graag dat het gaat zoals zij wil. Zelfs op het kdv noemen ze dr de kleine divaquote:
Dat filmpje is zo moppigquote:Nouja ik weet niet het is gewoon zo gegroeid ofzo. Wij hebben hier een soort serre aan het huis en daar staat de wasmachine, zeg maar net als een bijkeuken, en ze wilde altijd per se mee als ik ging wassen. Eerst was ze alleen aan het rondscharrelen dan, toen wilde ze de was wel uit de droger trekken als die klaar was, wel op de grond maar soit. En vanaf daar heb ik de wasmand op de grond gezet en gezegd van ja goed zo doe dr maar in, en dan voordoen en onder veel aanmoediging enzo ging er een sok de mand in wat dan weer op veel gejuich kon rekenen en zodoende. Dat idee.
Wellicht vindt Lotte er gewoon geen klap aan allemaal, dat kan natuurlijk ook nog, maar hier duurde het gewoon wel eventjes voor ze de principes van "erin doen" en "eruit halen" of "deurtje dichtdoen" ofzo door had. Geduld en flexibel zijnMaar vooral geduld
Het duurt gewoon drie keer zo lang allemaal, maar als ze dan zo'n onwijs trots toetje heeft als ze de deur van de wasmachine dicht gooit dan vind k het zo mooi
![]()
Met dingen zoals afwassen zit zij in de kinderstoel bij me in de keuken te spelen met bakjes water en lepels en tijdens het koken "helpt" ze me met groenten in en uit het vergeet doen en 'wassen' enzo.
Nu moeten we t opruimen nog onder de knie krijgen want speelgoed eruit halen is veel leuker dan erin doen
ohja en pielen met bakjes water is de bom! Misschien vindt ze dat leuk om te doen tijdens dat jij wat anders doet? Er gaat hier best wel eens een bakje water om hoormaar goed, t is maar water.
En yaaaaaaaaaaay voor t kloppende hartje!! Wat fijn zeg!!
Dat pielen met bakjes water kan ik niet zien, want ik heb geen FB...quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:57 schreef huuphuup het volgende:
ohja en pielen met bakjes water is de bom! Misschien vindt ze dat leuk om te doen tijdens dat jij wat anders doet? Er gaat hier best wel eens een bakje water om hoormaar goed, t is maar water.
das omdat jij en ik geen vriendjes zijnquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:15 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb wel facebook, maar ik krijg een 'kan het niet vinden' pagina.
ohquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:39 schreef Claudia_x het volgende:
Nog niet aan het bevallen, hoor. Ik hoop dat Groofsken ernaast zat en het vandaag tussen 22 en 23 uur gebeurt.
Morgen weer een afspraak in het ziekenhuis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |