quote:Op maandag 10 januari 2011 11:11 schreef J0ycie88 het volgende:
Ja maar het zijn van die dingen die niet snel te bereiken zijn.. En dan is zo'n afstreepmethode demotiverend voor mij.
Neen, natuurlijk kun je daar niet aan doen ! Het was ook helemaal geen verwijt hoor... we komen allemaal wel iets te kortquote:Op maandag 10 januari 2011 11:14 schreef J0ycie88 het volgende:
En Octagon, ik kan er niets aan doen dat ik op mannen val heEn ik word nou een maal vrolijk van een leuke man :p Hahaha! En zovaak heb ik het hier niet over mannen, ja over mijn ex :p
Tja afstrepen kan inderdaad demotiverend zijn als het lang duurt maar je hebt wel een doel... en je moet er natuurlijk ook wat snelle overwinningen opzetten.... dingen die je makkelijk en snel kunt doen (je haar verven weet ik hetquote:Op maandag 10 januari 2011 11:14 schreef J0ycie88 het volgende:
En Octagon, ik kan er niets aan doen dat ik op mannen val heEn ik word nou een maal vrolijk van een leuke man :p Hahaha! En zovaak heb ik het hier niet over mannen, ja over mijn ex :p
Ik hoop voor je dat je alleen zit............anders zwaar medelijk met de collega'squote:Op maandag 10 januari 2011 11:49 schreef ex het volgende:
* ex zit keihard mee te schreeuwen op kantoor met "You give love a bad name"
Dat is slecht nieuws... Maar je komt precies al oefenenquote:Op maandag 10 januari 2011 12:18 schreef formerjellybean het volgende:
Denk trouwens ook dat als het nu doorgaat zoals het doorgaat ik hier binnenkort misschien ook weer zit
Hey Ex! Verloren gewaande tweelingbroer! Ben je hard achterna aan het gaan want ik heb meer en meer vrede met de situatie zo. Meer dan dat zelfsquote:Op maandag 10 januari 2011 11:33 schreef ex het volgende:
Tering, wat gaan jullie hard! En goh Neo, die zagen wij natuurlijk compleet niet aankomen....
Kom op man, ze heeft je nu al zoveel steken onder water geven. Als een meiske ooit tegen mij zegt, "ik ga aangifte doen" dan lach ik haar echt in haar gezicht uit en kan ze de tering krijgen.
Jij probeert er nog serieus vrienden mee te zijn.. Wat had je zelf verwacht? Ze klinkt behoorlijk labiel, ruzie met haar ouders, op zoek naar een tijdelijke woning, bij een ex gaan wonen.. enz.
Run away as fast as you can.
En verder:
Naja misschien moet ik de grote dingen in stapjes omschrijven, of kleinere doelen van makenquote:Op maandag 10 januari 2011 11:17 schreef ennudan het volgende:
[..]
Tja afstrepen kan inderdaad demotiverend zijn als het lang duurt maar je hebt wel een doel... en je moet er natuurlijk ook wat snelle overwinningen opzetten.... dingen die je makkelijk en snel kunt doen (je haar verven weet ik het)
En ik geef Octagon gelijk hoor(van alles tekort)
Oh? Zeker een post van Neo gemist? Kan het in de laatste blz van nr 144 niet teruglezen....quote:Op maandag 10 januari 2011 13:22 schreef ex het volgende:
@Wandering weet je toch wel, de ex van Neo wou aangifte doen?
Ik als een hele tijd terug gepostquote:Op maandag 10 januari 2011 13:34 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Oh? Zeker een post van Neo gemist? Kan het in de laatste blz van nr 144 niet teruglezen....
Hele vieze scheet latenquote:Op maandag 10 januari 2011 13:42 schreef J0ycie88 het volgende:
Hoe poeier je iemand af die heel erg lang aan het lullen is tijdens je pauze en eigenlijk al 40 minuten weg hoort te zijn!
Hem je post eens laten lezen ?quote:Op maandag 10 januari 2011 13:42 schreef J0ycie88 het volgende:
Hoe poeier je iemand af die heel erg lang aan het lullen is tijdens je pauze en eigenlijk al 40 minuten weg hoort te zijn!
En 9 van de 10 dingen die hij zegt slaan nergens op!
Ik zit gewoon te fokken, te eten, berichtjes te versturen.. En nog praat ie verderquote:
Het begin van projectmanagement : alle grote problemen opdelen in kleine, beheersbare problemenquote:Op maandag 10 januari 2011 13:34 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Naja misschien moet ik de grote dingen in stapjes omschrijven, of kleinere doelen van makenGa er eens een uurtje over nadenken, dan komen mijn colega's voor de naschoolse
Misschien toch een lijstje maken.. En in mijn agenda stoppen
Vanmorgen wel weer op de fiets, dat is al een stap.. Nu morgen weer, dan hou ik het wel weer voor om te blijven fietsen
(dat is al 1 positief punt dat ik af kan strepen :p)
Misschien is hij gewoon héél graag in je gezelschap...quote:Op maandag 10 januari 2011 13:44 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Ik zit gewoon te fokken, te eten, berichtjes te versturen.. En nog praat ie verder
Ik kan hem niet uitstaan en heb echt elke week wel een aanvaring met hem..quote:Op maandag 10 januari 2011 13:45 schreef Octagon het volgende:
[..]
Misschien is hij gewoon héél graag in je gezelschap...
Misschien denkt hij "Tegenpolen trekken elkaar aan" of dat jij hard to get aan't spelen bentquote:Op maandag 10 januari 2011 13:47 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Ik kan hem niet uitstaan en heb echt elke week wel een aanvaring met hem..
Ik zit op mijn werkplek.. Ik ga niet weg hoor :pquote:Op maandag 10 januari 2011 13:48 schreef ennudan het volgende:
Precies.... is het niet toevallig een leuke man
edit: achterhaald......
Opstaan en weglopen dan maar?
Ik mag toch hopen van niet!quote:Op maandag 10 januari 2011 13:49 schreef Octagon het volgende:
[..]
Misschien denkt hij "Tegenpolen trekken elkaar aan" of dat jij hard to get aan't spelen bent
Dat is misschien een goede ja!!!quote:Op maandag 10 januari 2011 13:50 schreef ennudan het volgende:
geef hem een zaag!!!
(voor de plank voor zijn kop)
Heb je het over mij?quote:Op maandag 10 januari 2011 13:42 schreef J0ycie88 het volgende:
En 9 van de 10 dingen die hij zegt slaan nergens op!
Hij was het gewoon beu om tegen een muur te babbelen...quote:
Klinkt bekend!quote:Op maandag 10 januari 2011 14:00 schreef Octagon het volgende:
[..]
Hij was het gewoon beu om tegen een muur te babbelen...
* Octagon kent alles van tegen muren te babbelen
Arrgghh!quote:Op maandag 10 januari 2011 14:00 schreef Octagon het volgende:
[..]
Hij was het gewoon beu om tegen een muur te babbelen...
* Octagon kent alles van tegen muren te babbelen
Ja, 'k weet het - er zitten hier een paar mensen die die aangename ervaring hebben mogen meemaken.quote:
Ben het niet helemaal met je eens. Dat soort zaken weet je veelal pas achteraf en niet als je er middenin zit. Achteraf blijkt ook de omvang en hoogte van die muur pas. Had ik veel dingen anders gedaan? Nuh...misschien een paar dingen maar in grote lijnen wel hetzelfde. Dat is ook belangrijk, dat je achteraf kunt zeggen "Ik heb er alles aan gedaan". Dat voorkomt in mijn ogen veel van die what-if's.quote:Op maandag 10 januari 2011 14:10 schreef Octagon het volgende:
[..]
Ja, 'k weet het - er zitten hier een paar mensen die die aangename ervaring hebben mogen meemaken.
Het is dan ook een goede zaak dat het contact verbroken is. Allemaal energie die je verspeelt zonder dat je er iets voor terugkrijgt.
Misschien is mijn post niet duidelijk genoeg... ik zou ook niet minder energie in het "vechten voor de relatie" gestoken hebben hoor. Ik weet dat ik er alles aan gedaan hebquote:Op maandag 10 januari 2011 14:21 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Ben het niet helemaal met je eens. Dat soort zaken weet je veelal pas achteraf en niet als je er middenin zit. Achteraf blijkt ook de omvang en hoogte van die muur pas. Had ik veel dingen anders gedaan? Nuh...misschien een paar dingen maar in grote lijnen wel hetzelfde. Dat is ook belangrijk, dat je achteraf kunt zeggen "Ik heb er alles aan gedaan". Dat voorkomt in mijn ogen veel van die what-if's.
The true measure of a man is how he treats someone who can do him absolutely no good.quote:Op maandag 10 januari 2011 14:25 schreef Octagon het volgende:
[..]
Misschien is mijn post niet duidelijk genoeg... ik zou ook niet minder energie in het "vechten voor de relatie" gestoken hebben hoor. Ik weet dat ik er alles aan gedaan heb
Yeah! I feel great! Thnxs ennudan! (als je een vrouw was zou ik je spontaan gaan kussen maar dat zou direct weer vraagtekens oproepen op dit draadje!quote:Op maandag 10 januari 2011 14:34 schreef ennudan het volgende:
[..]
The true measure of a man is how he treats someone who can do him absolutely no good.
Doe maar bier!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 10 januari 2011 14:36 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Yeah! I feel great! Thnxs ennudan! (als je een vrouw was zou ik je spontaan gaan kussen maar dat zou direct weer vraagtekens oproepen op dit draadje!)
Dat vind ik een hele goede en toepasselijke. Ik weet niet of jullie mijn topic gezien hebben maar die is heel erg toepasselijk in mijn situatie.quote:Op maandag 10 januari 2011 14:38 schreef ennudan het volgende:
[..]
Doe maar bier!!!!!!!!!!!!
En ik loop al een tijdje met die quote in mijn hoofd rond.... eigenwaarde is het belangrijkst!!!
Deze is overigens ook een F Gump waard:
Never break for somebody who won't even bend for you!
Ik kan natuurlijk enkel voor mezelf spreken : in mijn geval is het goed dat het contact verbroken is (ook al omdat ik niet wil weten hoe goed zij zich wel niet voelt in haar nieuwe relatiequote:Op maandag 10 januari 2011 14:35 schreef Wanderingwhy het volgende:
@Octagon:
Nou ja...en om maar even door te blijven miemelen....of het nu echt zo'n goede zaak is dat het contact verbroken is?
Achteraf natuurlijk wel. Het heeft er met "sommige karakters" ook wel alle schijn van dat het soms niet meer om de inhoud gaat maar om een welles-nietes.
Ik kan alleen spreken voor mijn ex; maar als er iemand koppig, eigenwijs en onredelijk kon zijn. Gelukkig heb ik daar in de relatie zelf weinig van gemerkt. Maar nu is die focus wel geheel op mij komen te liggen en kan ik dus geen goed meer doen. Dat is die muur die pas zichtbaar werd achteraf.
(maar of dat contact verbreken nu zo'n goede zaak is?...miemel miemel........)
Ik heb je topic niet gezien - wel de openingspost gelezen. Geen prettige situatie, 'k hoop dat je geen gevoelens had/hebt voor die scharrel.quote:Op maandag 10 januari 2011 15:00 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dat vind ik een hele goede en toepasselijke. Ik weet niet of jullie mijn topic gezien hebben maar die is heel erg toepasselijk in mijn situatie.
Valt een beetje in de categorie: doe wat je wilt lullen doen ze toch...quote:Op maandag 10 januari 2011 15:00 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dat vind ik een hele goede en toepasselijke. Ik weet niet of jullie mijn topic gezien hebben maar die is heel erg toepasselijk in mijn situatie.
Had ik dus wel, was een 3 jaar durige scharrel, maar hoe die nu reageert is wel een beetje een afknapper. Ik reken er nu ook maar op dat het over is en heb verder geen verwachtingen meer wat hem betreft, dan kan het alleen maar meevallen als die zich onverwacht van een goede kant laat zien.quote:Op maandag 10 januari 2011 15:25 schreef Octagon het volgende:
[..]
Ik heb je topic niet gezien - wel de openingspost gelezen. Geen prettige situatie, 'k hoop dat je geen gevoelens had/hebt voor die scharrel.
Tja, het verbaast mij ook dat ie aan de ene kant roept dat het zo geweldig goed gaat maar aan de andere kant nog steeds geforceerd vriendjes wil zijn met die gekke meid en al flipt van een nietszeggend facebookberichtje. Dan hou je jezelf toch een beetje voor de gek. Het is wel duidelijk dat Neo doodsbang is dat die ex haar weer inpalmt nu ze weer bij elkaar inwonen en hij nog steeds hoop heeft op een nieuwe kans.quote:Op maandag 10 januari 2011 11:33 schreef ex het volgende:
En goh Neo, die zagen wij natuurlijk compleet niet aankomen....
Kom op man, ze heeft je nu al zoveel steken onder water geven. Als een meiske ooit tegen mij zegt, "ik ga aangifte doen" dan lach ik haar echt in haar gezicht uit en kan ze de tering krijgen.
Jij probeert er nog serieus vrienden mee te zijn.. Wat had je zelf verwacht? Ze klinkt behoorlijk labiel, ruzie met haar ouders, op zoek naar een tijdelijke woning, bij een ex gaan wonen.. enz.
Run away as fast as you can.
Vertel?quote:Op maandag 10 januari 2011 17:21 schreef ex het volgende:
Pff, ik heb me zaterdag toch een leuke date, ben nu al zenuachtig!
Mag ik je vriendelijk verzoeken om het antwoord van formerjellybean in het vorige topic over vriendschap met je ex nog eens door te lezen?quote:Op maandag 10 januari 2011 18:34 schreef Mr.Myst het volgende:
Ik heb bericht terug. Precies wat ik verwachtte. Ze waardeert het contact, wil af en toe via de mail wel contact onderhouden. Ze probeert haar rust te vinden, denkt veel na.
Ze staat wel achter haar beslissing. Iets waar ik het niet over gehad heb, maar ik heb een ongelofelijk domme lul van een oom die meent een sms'je te moeten sturen naar haar, waarin hij haar vraagt eens goed na te denken over ons, want dat we het samen zo goed hadden.
Ik ben daar zo kwaad om! Ik heb hem zo gezegd niets te doen, en dan neemt hij na 7 weken toch contact op. Gelukkig weet hij niet alles wat zich heeft afgespeeld, want daarvoor nam ik hem niet genoeg in vertrouwen. Hij weet wel hoe moeilijk ik het ermee heb, maar hij had zich daar nooit mee mogen bemoeien. Gelukkig gaf mijn ex ook meteen aan dat ze wist dat ik daar niet achter zat.
Ik heb haar meteen teruggemaild. Gezegd dat ik daar niet achter zat, zoiets zou ik nooit, maar dan ook nooit doen! Ze vroeg hoe het met me ging, dus ik heb haar het hele verhaal verteld. Dat mag ze best weten, ze vroeg er immers zelf naar, en of ik het al een beetje kon accepteren.
Wel duidelijk geweest dat wat ik schreef mijn gevoel is op dit moment, en hoe het ging, en dat dat geenszins een verwijt richting haar was.
Hoop dat het goed komt heb ik niet. Ben wel benieuwd wat ze hier op te zeggen heeft, en wat ze wil. Of ze nu het contact echt wil verbreken (omdat ze het niet aan kan, hoe ik me voel), of dat ze juist meer contact zou willen. In beide gevallen zou ik het respecteren. Ik hoop dat we op dezelfde voet verder kunnen gaan, of dat ze meer contact zou willen, om beter te weten hoe het gaat. Niet uit de hoop dat het goed komt.
Verbreken zou ik erg jammer vinden.
Maar is misschien - of eigenlijk weet ik het wel zeker - wel beter voor jou, want dit gaat niet goed zo, dat weet je zelf ook wel. Waarom doe je geen serieuze poging haar uit je hoofd te zetten / voor langere tijd met rust te laten en je op andere dingen (werk!) te concentreren?quote:Op maandag 10 januari 2011 18:34 schreef Mr.Myst het volgende:
Ik heb bericht terug. Precies wat ik verwachtte. Ze waardeert het contact, wil af en toe via de mail wel contact onderhouden. Ze probeert haar rust te vinden, denkt veel na.
Ze staat wel achter haar beslissing. Iets waar ik het niet over gehad heb, maar ik heb een ongelofelijk domme lul van een oom die meent een sms'je te moeten sturen naar haar, waarin hij haar vraagt eens goed na te denken over ons, want dat we het samen zo goed hadden.
Ik ben daar zo kwaad om! Ik heb hem zo gezegd niets te doen, en dan neemt hij na 7 weken toch contact op. Gelukkig weet hij niet alles wat zich heeft afgespeeld, want daarvoor nam ik hem niet genoeg in vertrouwen. Hij weet wel hoe moeilijk ik het ermee heb, maar hij had zich daar nooit mee mogen bemoeien. Gelukkig gaf mijn ex ook meteen aan dat ze wist dat ik daar niet achter zat.
Ik heb haar meteen teruggemaild. Gezegd dat ik daar niet achter zat, zoiets zou ik nooit, maar dan ook nooit doen! Ze vroeg hoe het met me ging, dus ik heb haar het hele verhaal verteld. Dat mag ze best weten, ze vroeg er immers zelf naar, en of ik het al een beetje kon accepteren.
Wel duidelijk geweest dat wat ik schreef mijn gevoel is op dit moment, en hoe het ging, en dat dat geenszins een verwijt richting haar was.
Hoop dat het goed komt heb ik niet. Ben wel benieuwd wat ze hier op te zeggen heeft, en wat ze wil. Of ze nu het contact echt wil verbreken (omdat ze het niet aan kan, hoe ik me voel), of dat ze juist meer contact zou willen. In beide gevallen zou ik het respecteren. Ik hoop dat we op dezelfde voet verder kunnen gaan, of dat ze meer contact zou willen, om beter te weten hoe het gaat. Niet uit de hoop dat het goed komt.
Verbreken zou ik erg jammer vinden.
Ik. En ik doe er niks aan... pure machteloosheid en onrechtvaardigheid tegenover mij...quote:Op maandag 10 januari 2011 18:51 schreef Viking84 het volgende:
Gezellig, Neo!. Wie heeft nu het meest last van jouw boosheid, jij of zij?
Lees: ze maakt beloftes en al... tuurlijk mag ze doen en laten wat ze wilt, maar dit is puur een mes in iemands rug steken. Het zuigt bigtime om te zien dat mijn ex, mijn beste ex ooit, me zo behandeld.quote:Op maandag 10 januari 2011 18:53 schreef formerjellybean het volgende:
Neo Mullen newsflash het is uit, ze is een vrije vrouw, en is je geen uitleg verschuldigd en ook geen mail. Je ziet zelf toch ook dat dit nutteloos is.
True... (maar been there, done that ?quote:Op maandag 10 januari 2011 18:53 schreef formerjellybean het volgende:
Neo Mullen newsflash het is uit, ze is een vrije vrouw, en is je geen uitleg verschuldigd en ook geen mail. Je ziet zelf toch ook dat dit nutteloos is.
Misschien moet je inzien dat je verwachting van haar niet reeel zijn en dus geen dingen van haar kan vragen. Je hebt zelf steeds al gezien dat het niet goed gaat, maar dat het probleem niet bij haar ligt maar bij jou.quote:Op maandag 10 januari 2011 18:54 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Lees: ze maakt beloftes en al... tuurlijk mag ze doen en laten wat ze wilt, maar dit is puur een mes in iemands rug steken. Het zuigt bigtime om te zien dat mijn ex, mijn beste ex ooit, me zo behandeld.
Is een liedje over gemaakt: You're as cold as ice
Ik begrijp je, geloof me...quote:Op maandag 10 januari 2011 18:59 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Misschien moet je inzien dat je verwachting van haar niet reeel zijn en dus geen dingen van haar kan vragen. Je hebt zelf steeds al gezien dat het niet goed gaat, maar dat het probleem niet bij haar ligt maar bij jou.
En misschien heeft ze die beloftes gedaan in de tijd dat het aan was, maar als het uit is gelden die beloftes niet meer, daarvoor heet het uit.
Ga zelf verder zonder verwachting van haar te hebben en je te richten op je eigen leven daar doe jezelf namelijk veel meer plezier dan dit . Dit begint meer op SM te lijken.
@Neo:quote:Op maandag 10 januari 2011 18:54 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Lees: ze maakt beloftes en al... tuurlijk mag ze doen en laten wat ze wilt, maar dit is puur een mes in iemands rug steken. Het zuigt bigtime om te zien dat mijn ex, mijn beste ex ooit, me zo behandeld.
Is een liedje over gemaakt: You're as cold as ice
Deels. Dat heb je niet altijd zelf in de hand. Maar je hebt wel een punt.quote:
Heb je ook gelijk in. Maar het is zo moeilijk om het allemaal zo correct op te vatten. Ik weet dat ze vrij is en dat ik me er bij neer moet leggen. Maar ik heb gevoelens en vind het moeilijk om haar zo happyhappyjoyjoy te zien met die klootzak, terwijl ze me ook nog voorliegt. Dat is gewoon niet eerlijk.quote:Op maandag 10 januari 2011 19:04 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
@Neo:
Als ik dit over zoveel jaar doortrek dan zie ik jullie nog steeds ruziend rollebollen.... Waar ik van baal in mij situatie zou jij eigenlijk nu voor straf verdienen: Twee maanden absoluut contactverbod. Je doet het niet alleen, zij zegt vervolgens ook doodleuk na jullie laatste ruzie dat ze jou nog wel mailt.
Wel apart dat jij jezelf zit te vergelijken met die andere ex en dan voor haar gaat bepalen wie het meest voor haar gedaan heeft, wie ze het meest dankbaar moet zijn en ter verantwoording gaat roepen wat ze eens over hem gezegt heeft.
Dat wordt wat als ze nu tegen mensen zou zeggen "Die Neo wil ik nooit meer terug" en vervolgens zouden jullie toch weer eens bij elkaar komen. Of is dat dan anders? Klinkt lullig, maar de waarheid is wel waar
Die karma komt heus wel, maar vaak op een manier dat je het niet verwacht.quote:Op maandag 10 januari 2011 19:03 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ik begrijp je, geloof me...
Die beloftes heeft de meerdere keren gedaan toen het uit was. Zowel op de avond zelf als een week later en laatst hadden we het er weer over en zei ze het wéér.
Het wordt inderdaad tijd om te beseffen dat mijn beeld over haar idd niet reeel is. Ik vind het alleen zo fucking kut dat zij er weer met een smile mee wegkomt. Ik ben de dupe van alles en haar geluk lacht d'r steeds meer toe.
Wanneer komt de karma?
Goed, tijd om hem eens toe te lichten aan jullie. Voor het gemak noemen we ze Els en Mark. Echte namen ga ik niet prijsgeven.quote:Op maandag 10 januari 2011 19:05 schreef goofy_goober het volgende:
Je eigen geluk creeer je zelf.
Ik snap niet waarom je vriendjes wil blijven met haar, Neo. Gun jezelf eerst eens de tijd om eroverheen te komen voordat je gezellig met haar wil afspreken, als je dan nog wil afspreken.
En waarom is haar ex een klootzak? Ken je hem persoonlijk?
Maak je toch niet zo gek over wat anderen doen!!!!!! Eigen geluk maken!!!!quote:Op maandag 10 januari 2011 20:17 schreef Neo-Mullen het volgende:
Na zaterdag vliegt ze van facebook af en blokkeer ik haar. Moet ff goede orde houden... wil niet dat de onze vrienden last gaan hebben van ons gezeik. Daarna kan ze oprotten. I've had it.
@ HendrikDeVogelaar: ik herken het ook wel een beetje, maar ik verafschuw die gast zo erg... en om dan te zien dat ie weer wat met haar probeert aan te pappen, MET SUCCES*rilt*
Zoals ik al eerder heb gezegd.. Zij is niet de enige die daar is.. Blokkeer haar gewoon nu, punt.. Jij moet er zaterdag gewoon niet over beginnenquote:Op maandag 10 januari 2011 20:17 schreef Neo-Mullen het volgende:
Na zaterdag vliegt ze van facebook af en blokkeer ik haar. Moet ff goede orde houden... wil niet dat de onze vrienden last gaan hebben van ons gezeik. Daarna kan ze oprotten. I've had it.
@ HendrikDeVogelaar: ik herken het ook wel een beetje, maar ik verafschuw die gast zo erg... en om dan te zien dat ie weer wat met haar probeert aan te pappen, MET SUCCES*rilt*
quote:Op maandag 10 januari 2011 20:28 schreef HendrikDeVogelaar het volgende:
@Neo: Waarom wachten tot zaterdag? Dat kan nu toch ook?
Buiten het gedoe met mn ex heb ik eigenlijk een heel goed leven. Veel contact met vrienden, spreek veel af. Heb een leuk center parks weekend met wat vrienden in maart gepland staan (zij zou meegaan, maar nu wordt het dus nog leukerquote:Op maandag 10 januari 2011 20:26 schreef ennudan het volgende:
[..]
Maak je toch niet zo gek over wat anderen doen!!!!!! Eigen geluk maken!!!!
Als ik het zo lees zou je boos moeten zijn op je ex en niet op 'Mark'. Hij heeft niks verkeerds gedaan.quote:Op maandag 10 januari 2011 19:47 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Goed, tijd om hem eens toe te lichten aan jullie. Voor het gemak noemen we ze Els en Mark. Echte namen ga ik niet prijsgeven.
Els en ik zijn in november 2006 al eerder uit elkaar gegaan. De reden was dat ze iets voor Mark voelde en 3 weken later heeft Mark gevraagd of ze een relatie wilde... 3 weken na onze intieme relatie stapt ze dus in het liefdesbootje met Mark...
Echter, in december 2006 heb ik nog eens met Els afgesproken in Nijmegen.. Toen hebben we gezoend. Ja, dat was heel fout van me, maar nog veel fouter van haar. Ik hield enorm veel van haar en had heel veel verdriet.
Els en Mark gingen de dag daarna uit elkaar... Echter, begin januari kwamen ze weer bij elkaar en toen heeft Mark haar de keuze gegeven: of ik kom bij je terug en je verbreekt het contact met Rens. Of ik kom niet meer bij je terug.
Els koos de eerste optie. Dagenlang heb ik destijds gejankt om het onrecht en de macht die Mark over haar had en wat voor schade hij mij daarmee aanrichtte. Ergens wel logisch gezien dat zoenen, maartoch: zij zoende mee. Ik was vrijgezel en zij zou dus de verantwoording moeten opnemen om me weg te duwen ofzo. Dat deed ze niet. Keer op keer zoende ze die dag mee.
Ik ben toen uit woede allerlei doodsverwensingen tegenover Mark naar Els aan het sturen en zo ontstond de steeds groter wordende oorlog tussen Els en mij.
Na enkele jaren geen contact kwamen Els en ik eind 2008 wel weer in contact. Mark wist hier niets van. We spraken vaker af met de vriendgroep. In 2009 vertelde zij het aan Mark en dat was het begin van hun relatiebreuk. Het vertrouwen van zijn kant was weg. Er speelde meer omheen, maar hier komt het op neer.
Ik ben toen nog eens bij haar thuis geweest en toen kwam hij later ook langs. Zij waren toen nog samen. Dit was de eerste keer dat Mark en ik elkaar zagen. Het ging best goed tussen ons, al was het geen vriendschapscontact.
Hij heeft me daarna nog meerdere malen zwart gemaakt bij Els.
Eind augustus maakte Mark het uit met haar. Eind november 2009 kreeg ik opnieuw wat met Els en dat kon hij niet hebben. Hij schreef slechte dingen over mij, maakte Els belachelijk bij haar vrienden enz. Hij heeft zelfs nog eens getracht om tijdens het uitgaan (waarna ze beide bij een vriendin van hen bleven slapen) om weer gevoelens op te wekken. Ik walgde van die gast en heb geprobeerd om ervoor te zorgen dat zij niet zo met hem omging. Echter, op het einde van onze relatie spraken ze steeds vaker af. Soms zelfs achter m;n rug om. Gingen ze gezellig wat drinken ergens, omdat ze 'moesten praten'.
Uiteindelijk ging het uit tussen ons en de rest van dit verhaal kennen jullie.
Tot zover de andere ex van mijn ex.
Ook die gedeelde vrienden zijn vrienden. Weet niet hoe het bij jou zit...quote:Op maandag 10 januari 2011 20:37 schreef HendrikDeVogelaar het volgende:
@Neo: Heb je behalve jullie gezamenlijke vriendengroep, ook nog andere vrienden die je niet met haar deelde? Indien ja, ga dan niet naar die borrel van zaterdag toe, maar ga iets leuks ondernemen met die andere vrienden. Je kwelt jezelf anders alleen maar.
Edit: dat doe je nu ook al trouwens. Sommige mensen vinden het kennelijk fijn om zichzelf nog erger te kwellen en er zelfs van te genieten.
Weet het niet hoor, hij is steeds de stoorzender in mijn ogen... zij gaat er op in en dat maakt me kwaad op beide...quote:Op maandag 10 januari 2011 20:40 schreef goofy_goober het volgende:
[..]
Als ik het zo lees zou je boos moeten zijn op je ex en niet op 'Mark'. Hij heeft niks verkeerds gedaan.
Als ik het goed heb gelezen is het gewoon een scharrel.. Dus dumpen vind ik een groot woord. Je gaat er gewoon niet mee door.. Punt, klaar.quote:Op maandag 10 januari 2011 20:43 schreef formerjellybean het volgende:
Iemand in de situatie gezeten dat ze het te veel moeite vonden om iemand te dumpen ?? Redelijk bizar gevoel eigenlijkDaarentegen denk ik dat ik er daardoor wel gauw overheen zal zijn.
Ik weet dat het een enorm ei is en ik veel beter verdien dus dat maakt het stukken makkelijker.
Nee Neo, kijk nu eens goed.. Zij doet de dingen, het zijn haar acties, haar beslissingen. Doe het jezelf nou niet aan om haar mooier voor te laten doen dan ze is.quote:Op maandag 10 januari 2011 20:44 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ook die gedeelde vrienden zijn vrienden. Weet niet hoe het bij jou zit...
[..]
Weet het niet hoor, hij is steeds de stoorzender in mijn ogen... zij gaat er op in en dat maakt me kwaad op beide...
Aiaiai!quote:Op maandag 10 januari 2011 20:47 schreef goofy_goober het volgende:
Zoals ik het lees is het juist je ex die hier een spelletje speelt. Ik snap niet dat je het nog steeds goedpraat voor jezelf. Ze is gewoon een manipulator Eerste Klas. Wanneer ze jou heeft papt ze met Mark aan en wanneer ze Mark heeft met jou. Lijkt me toch wel vrij duidelijk.
In mijn geval heb ik een eigen groep vrienden, zij had een eigen groep vrienden en er waren ook enkele gezamenlijke. Natuurlijk tijdens een relatie deel je je vrienden. Maar nadat het bij mij uit was gegaan, ging ik niet meer (althans niet meer dan beleefd groeten) om met haar vrienden. De paar gezamenlijke vrienden spreek ik ook wel af en toe, maar op individuele basis.quote:Op maandag 10 januari 2011 20:44 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ook die gedeelde vrienden zijn vrienden. Weet niet hoe het bij jou zit...
3 jaar lang een scharrel. Sorry, maar dat vind ik knap.. Is het niet meer van goh ik heb zin om te zoenen, of goh ik heb zin om te knuffelen en dan heb ik jou..?quote:Op maandag 10 januari 2011 20:48 schreef formerjellybean het volgende:
nou zelfs met scharrels beeindig je het hoor van ik heb geen zin meer in je en het is over. Zelfs dat vind ik in dit geval te veel moeite.
En ja het is wel een ex , deze scharrel was 3 jaar lang dus toch een klein beetje vast.
Ik denk dat die wel raar staat te kijken als ik niets meer van me laat horen en niets meer tegen hem zeg.
Terwijl ik meestal iemand ben die het netjes wil laten eindigen.
We hadden beiden bindingsangst en hebben daarbij het contact steeds zo gelaten en voor mij is dit wel degelijk een soort relatie geweest omdat hij wel degene is geweest waar ik het langst mee ben geweest.quote:Op maandag 10 januari 2011 20:50 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
3 jaar lang een scharrel. Sorry, maar dat vind ik knap.. Is het niet meer van goh ik heb zin om te zoenen, of goh ik heb zin om te knuffelen en dan heb ik jou..?
Ik zie dit heel anders als een relatie beeindigen en vind niet dat je een scharrel een ex kan noemen, maar goed dat is mijn mening..
Ik zeg ook dat het mijn mening isquote:Op maandag 10 januari 2011 20:54 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
We hadden beiden bindingsangst en hebben daarbij het contact steeds zo gelaten en voor mij is dit wel degelijk een soort relatie geweest omdat hij wel degene is geweest waar ik het langst mee ben geweest.
Jammer voor jou als je dat niet vind , maar voor mij is het wel zo.
Nee gewoon mijn mening, en ik probeer wat duidelijk te makenquote:
Je geeft alleen geen antwoord op mijn laatste post.. Gevoelige snaar geraakt?quote:Op maandag 10 januari 2011 20:58 schreef formerjellybean het volgende:
En ik heb het mijne dat wil niet zeggen dat jij de juiste hebt en hoe ik dingen ervaar en hoe ik het noem is nog altijd mijn zaak niet het jouwe.
Truth hurts, ouch...quote:Op maandag 10 januari 2011 20:47 schreef goofy_goober het volgende:
Zoals ik het lees is het juist je ex die hier een spelletje speelt. Ik snap niet dat je het nog steeds goedpraat voor jezelf. Ze is gewoon een manipulator Eerste Klas. Wanneer ze jou heeft papt ze met Mark aan en wanneer ze Mark heeft met jou. Lijkt me toch wel vrij duidelijk.
Klopt, uitgelokt door hem. Je weet nog niet half hoe hij heeft gedaan. Het verhaal was slechts een korte samenvatting, alle details weggelaten.quote:Op maandag 10 januari 2011 20:48 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Nee Neo, kijk nu eens goed.. Zij doet de dingen, het zijn haar acties, haar beslissingen. Doe het jezelf nou niet aan om haar mooier voor te laten doen dan ze is.
Je kunt alles zeggen, maar kortzichting ben ik niet.. Want ik vraag wel degelijk naar achtergrond, alleen misschien zie jij dat niet inquote:Op maandag 10 januari 2011 21:01 schreef formerjellybean het volgende:
nee, want ik hoef me niet tegenover jou te verantwoorden.
En verder reageer ik gewoon niet meer op jou , want ik merk nu al dat je redelijk kortzichtig bent.
Neen, sorry - een ongekend gevoel.quote:Op maandag 10 januari 2011 20:43 schreef formerjellybean het volgende:
Iemand in de situatie gezeten dat ze het te veel moeite vonden om iemand te dumpen ?? Redelijk bizar gevoel eigenlijkDaarentegen denk ik dat ik er daardoor wel gauw overheen zal zijn.
Ik weet dat het een enorm ei is en ik veel beter verdien dus dat maakt het stukken makkelijker.
Jezus fjb:quote:Op maandag 10 januari 2011 21:01 schreef formerjellybean het volgende:
nee, want ik hoef me niet tegenover jou te verantwoorden.
En verder reageer ik gewoon niet meer op jou , want ik merk nu al dat je redelijk kortzichtig bent.
formerjellybean heeft in dat opzicht helemaal gelijk hoor. Ik deed het puur voor mijn gevoel, geen schuldgevoelens meer, en dat eventuele 'boze' gevoelens bij mijn ex zouden verdwijnen. Ik wil voorlopig ook geen vriendschap, af en toe mailcontact is goed. Ook omdat we dicht bij elkaar wonen, ik wil geen scheve gezichten als we elkaar tegenkomen.quote:Op maandag 10 januari 2011 18:41 schreef goofy_goober het volgende:
[..]
Mag ik je vriendelijk verzoeken om het antwoord van formerjellybean in het vorige topic over vriendschap met je ex nog eens door te lezen?
De kunst van het loslaten van je ex # 144 - Alles komt goed!
Ik weet het niet. Voorlopig ben ik opgelucht door het contact, en te weten dat er geen boze gevoelens zijn. Ook ben ik van mijn schuldgevoel verlost, en dat is me ook wel wat waard.quote:Op maandag 10 januari 2011 18:42 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Maar is misschien - of eigenlijk weet ik het wel zeker - wel beter voor jou, want dit gaat niet goed zo, dat weet je zelf ook wel. Waarom doe je geen serieuze poging haar uit je hoofd te zetten / voor langere tijd met rust te laten en je op andere dingen (werk!) te concentreren?. Op dit moment ben je misschien heel blij met elke vorm van contact, maar op den duur is dat niet meer genoeg en zul je haar toch terug willen. Been there, done that
.
* Viking84 gaat weer in lurkstand.
Nee, want die naam kende ik. Dat was het niet. Het is ook niet Temazepam, want die had ik hiervoor.quote:
Herken dit wel hoor : bindingsangst, ergens aan beginnen waarvan je weet dat het ooit gaat eindigen, met iemand waar je je toch wel (het merendeel van de tijd) goed bij voelt... en voor je het weet ben je 9 jaar verder. Het is mij overkomen, maar ik zou haar nooit een "scharrel" noemen.quote:Op maandag 10 januari 2011 20:54 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
We hadden beiden bindingsangst en hebben daarbij het contact steeds zo gelaten en voor mij is dit wel degelijk een soort relatie geweest omdat hij wel degene is geweest waar ik het langst mee ben geweest.
Jammer voor jou als je dat niet vind , maar voor mij is het wel zo.
Ach jee, daar gaan mijn 'rondscharrel-ambities'.quote:Op maandag 10 januari 2011 21:13 schreef J0ycie88 het volgende:
Nee denk dat zolpidem heel goed kanIs ook een slaapmiddel.. Weet ik niet zo veel van dus ik ben benieuwd Mr. Myst hoop dat het helpt!
(Wel een verminderd libido als bijwerking)
Dan snap jij het een beetjequote:Op maandag 10 januari 2011 21:12 schreef Octagon het volgende:
[..]
Herken dit wel hoor : bindingsangst, ergens aan beginnen waarvan je weet dat het ooit gaat eindigen, met iemand waar je je toch wel (het merendeel van de tijd) goed bij voelt... en voor je het weet ben je 9 jaar verder. Het is mij overkomen, maar ik zou haar nooit een "scharrel" noemen.
Zelf heb je ook al aangegeven dat hij je wel iets deed op gevoelsvlak. Dus als ik bij jou "scharrel" lees, dan denk ik "ex"
Is het oxazepam toevallig?quote:Op maandag 10 januari 2011 21:11 schreef Mr.Myst het volgende:
[..]
Nee, want die naam kende ik. Dat was het niet. Het is ook niet Temazepam, want die had ik hiervoor.
Ach, als het maar helpt
Jij bent dus degene die kortzichtig is in deze, want daar ging de discussie niet over. Tenminste dat was niet mijn insteek. Maar als jij niet verder kan kijken is dat aan jouquote:Op maandag 10 januari 2011 21:17 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dan snap jij het een beetjeik vond het nogal onzinnig dat omdat we het beiden niet officieel een relatie noemden maar toch een boel dingen met elkaar gedeeld hebben geen ex mocht noemen en ook onzinnig om te zeggen dat bindingsangst onzin is.
En ja we zitten hier om elkaar te helpen , maar om nou te bepalen of je iemand nou een ex mag noemen of niet vind ik een nogal onzinnige discussie.
Damned.. Dat is nu jammer zeg! Naja misschien krijg je wel een andere bijwerking, dubbelzien, of een kort geheugenverlies na innamequote:Op maandag 10 januari 2011 21:16 schreef Mr.Myst het volgende:
[..]
Ach jee, daar gaan mijn 'rondscharrel-ambities'.
Zijn best wel veel dingen die kunnen werkenquote:Op maandag 10 januari 2011 21:22 schreef ennudan het volgende:
hier ook het probleem van veel slapen en vooral na het werk doodop...
mr myst sint janskruid werkt soms ook.. alleen wel ff bijwerkingen met je medicatie checken
Sint Janskruid? Zit dat in die bruine flesjes dan met een vloeistof die schuimt als je het inschenkt?quote:Op maandag 10 januari 2011 21:22 schreef ennudan het volgende:
hier ook het probleem van veel slapen en vooral na het werk doodop...
mr myst sint janskruid werkt soms ook.. alleen wel ff bijwerkingen met je medicatie checken
Leg uit... (om te weten of ik in de juiste richting aan't denken benquote:Op maandag 10 januari 2011 21:24 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Zijn best wel veel dingen die kunnen werkenook voor zijn spanning overdag.. Ook best simpele dingen. Maar goed daar moet je wel voor open staan..
Als eerste een potje goede sex....quote:Op maandag 10 januari 2011 21:25 schreef Octagon het volgende:
[..]
Leg uit... (om te weten of ik in de juiste richting aan't denken ben)
Laat J0ycie88 nu eens met haar antwoord komenquote:Op maandag 10 januari 2011 21:26 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Als eerste een potje goede sex....
Dat helpt wel ja.. Maar dan wel een GOED potje seksquote:Op maandag 10 januari 2011 21:26 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Als eerste een potje goede sex....
Omdat rondscharrelen af en toe best een goede manier is om dingen te vergeten.. Jammer dat je dat door die pillen niet mee zo kunnen, naja geen behoefte aan zou hebben :pquote:Op maandag 10 januari 2011 21:31 schreef Mr.Myst het volgende:
Zijn allemaal dingen waar ik voor open sta hoor, als het helpt, dan helpt het, of het nu bij de apotheek vandaan komt of bij het reformhuis, maakt niet uit. Eerst deze pillen maar eens proberen.
Rust vinden, dat is belangrijk. Niet meer zoveel piekeren, dan slaap je beter in.
Punt was, dat ik niet in kon slapen met Temazepam, ik lag nog 2-2,5 uur wakker, om vervolgens gemiddeld vier uurtjes te slapen, en daarna een beetje te dommelen. Daar ga je je niet beter door voelen. Dan ben je prikkelbaar, in mijn geval erg emotioneel (daar heb ik normaal gesproken weinig last van) en daardoor ga je je niet beter voelen. Met wat meer nachtrust ben ik wat minder emotioneel denk ik, en dat zou ik op dit moment al een vooruitgang vinden.
Dat potje goede sex helpt natuurlijk ook heeeeeeel erg inderdaad, niets dat zo lekker ontspannend werkt als dat. Maar goed, dat zit er niet in voorlopig, dus dan maar aan de (legale) pillen of (legale!) kruiden.
Ik moet in ieder geval maar zorgen dat wanneer de meet gaat plaatsvinden, ik van die slaappillen af ben! En waarom vind jij het jammer dat mijn 'rondscharrel-ambities' dan weg zijn?
Kunnen is het probleem niet hoorquote:Op maandag 10 januari 2011 21:33 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Omdat rondscharrelen af en toe best een goede manier is om dingen te vergeten.. Jammer dat je dat door die pillen niet mee zo kunnen, naja geen behoefte aan zou hebben :p
Ik begon er niet overquote:Op maandag 10 januari 2011 21:35 schreef Mr.Myst het volgende:
[..]
Kunnen is het probleem niet hoor![]()
Tijd om tv te gaan kijken, dit gaat helemaal nergens over!Hoe kunnen wij, 'loslaters' nou over sex gaan praten... Hoe wil je iemand depressief krijgen! [/zelfspot]
@Octagon: Wat zei ik je?quote:Op maandag 10 januari 2011 21:30 schreef J0ycie88 het volgende:
Dat helpt wel ja.. Maar dan wel een GOED potje seksWant dan ben je daarna moe.. Behalve ik, want ik krijg er juist energie van :p
Wie moet wat over wie gaan denken WW :pquote:Op maandag 10 januari 2011 21:36 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
@Octagon: Wat zei ik je?
(waar ben je ineens gebleven? moeten we ineens iets gaan denken?)
Och ja, rijke fantasie en Octagon die nu..........eh.......tja.....die nu 'iets' eh....laat maar!quote:Op maandag 10 januari 2011 21:37 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Wie moet wat over wie gaan denken WW :p
Hahahahaha! Oh ik wil er niet aan denkenquote:Op maandag 10 januari 2011 21:38 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Och ja, rijke fantasie en Octagon die nu..........eh.......tja.....die nu 'iets' eh....laat maar!
Mannekes... ik ben hier nog zenne... aan't meelezenquote:Op maandag 10 januari 2011 21:39 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Hahahahaha! Oh ik wil er niet aan denken
Euhm, wil je nog iets véél eigenaardigers weten : ex en ik hebben het nog over sex tussen ons gehad toen ze me net vertelde dat ze een ander had ?!quote:Op maandag 10 januari 2011 21:35 schreef Mr.Myst het volgende:
[..]
Kunnen is het probleem niet hoor![]()
Tijd om tv te gaan kijken, dit gaat helemaal nergens over!Hoe kunnen wij, 'loslaters' nou over sex gaan praten... Hoe wil je iemand depressief krijgen! [/zelfspot]
Der is ook nog een dame bij hoor!quote:Op maandag 10 januari 2011 21:45 schreef Octagon het volgende:
[..]
Mannekes... ik ben hier nog zenne... aan't meelezen
En wat Mafia Wars aan't spelen... ne mens moet iets doen nietwaar
[..]
Euhm, wil je nog iets véél eigenaardigers weten : ex en ik hebben het nog over sex tussen ons gehad toen ze me net vertelde dat ze een ander had ?!
Leg dat eens uit aan een logisch denkend mens...
Wat zeg/doe ik verkeerd ?quote:Op maandag 10 januari 2011 21:46 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Der is ook nog een dame bij hoor!
bedoelde de pil vormquote:Op maandag 10 januari 2011 21:24 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Sint Janskruid? Zit dat in die bruine flesjes dan met een vloeistof die schuimt als je het inschenkt?
Ow, da's Vlaams... en eigenlijk misschien nog meer mijn dialect... wordt tegen mannen én vrouwen gezegd.quote:
Wat bedoel je met "belgen!?" ??quote:Op maandag 10 januari 2011 21:54 schreef ennudan het volgende:
belgen!?
@octagon overigens wipten wij vrijdag de sterren van de hemel en was het nog nooit zo goed en lekker geweest en was het zaterdag over..... dus ik kan het ook niet uitleggen mannekes
Ik ben ook aardig zenuwachtig voor m'n date zaterdag haha,quote:Op maandag 10 januari 2011 21:14 schreef Wanderingwhy het volgende:
Pff...hier nu het omgekeerde probleem als toen het net uit was...ik slaap als een os. Kom 's-ochtends zo moeilijk mijn bed uit nu....
Alleen inslapen blijft nog wel wat lastigjes......denk toch steeds weer aan? .............. tada!
Ik denk dat ik Ex maar ga vragen om een foto te maken van die date van hem aanstaande zaterdag. Ga ik daar voortaan maar aan denken met het inslapen. Als ie nu al zo zenuwachtig is moet dat toch heel wat zijn.......?
Hoeveelste date sinds het uit is? Of 'the one'?quote:Op maandag 10 januari 2011 22:29 schreef melanie_x het volgende:
[..]
Ik ben ook aardig zenuwachtig voor m'n date zaterdag haha,
is dat heel raar?
Nee dat is niet raar.. Ik bedenk zelfs al wat ik aan zou doen!quote:Op maandag 10 januari 2011 22:29 schreef melanie_x het volgende:
[..]
Ik ben ook aardig zenuwachtig voor m'n date zaterdag haha,
is dat heel raar?
Heb jij een date danquote:Op maandag 10 januari 2011 22:34 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Nee dat is niet raar.. Ik bedenk zelfs al wat ik aan zou doen!
Ja pff ik vraag me ook af wat ik aan moet doen.. ach ik heb nog even de tijd.quote:Op maandag 10 januari 2011 22:34 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Nee dat is niet raar.. Ik bedenk zelfs al wat ik aan zou doen!
Grappig....ik wil alleen vriendinnen nu en geen 'vriendin'. Ze zit nog teveel in mijn hoofd om dat te willenquote:Op maandag 10 januari 2011 22:47 schreef melanie_x het volgende:
[..]
Ja pff ik vraag me ook af wat ik aan moet doen.. ach ik heb nog even de tijd.
En inderdaad eerste date nadat het uit is. Heb in de tussentijd al wat jongens achter me aan gehad, maar vond het allemaal niks hahaZodra ik liet merken dat ik gewoon 'vrienden' wilde zijn, heb ik niks meer van ze gehoord, flauw is dat altijd
Niet zenuwachtig hoor.quote:Op maandag 10 januari 2011 21:14 schreef Wanderingwhy het volgende:
Ik denk dat ik Ex maar ga vragen om een foto te maken van die date van hem aanstaande zaterdag. Ga ik daar voortaan maar aan denken met het inslapen. Als ie nu al zo zenuwachtig is moet dat toch heel wat zijn.......?
Dat je niks van haar ziet, maar dat je ook niet hoeft te blokken en dus elkaars 'vriend' kan blijven. Op het moment dat je zelf wilt kun je kiezen om wel weer elkaar te zien.quote:
Waar heb je die nu weer aangesproken? Of heb je haar ook weer je hondje laten zien?quote:
Momenteel kan ik d'r niet zien of horen, maar dat kan veranderen. Ik ga wederom een stap terugdoen en stiekem hopen dat er een lading karma om haar oren vliegt waar ze bang van wordtquote:Op maandag 10 januari 2011 23:15 schreef melanie_x het volgende:
Oke dat is wel handig inderdaad! Ik zou die berichten van een ex ook niet willen lezen.. maar ik heb de mijne gewoon uit msn Hyves en Facebook gegooid. Maar de mijne was een klootzak. Lastig als je toch 'vrienden' met je ex wil zijn, isn't easy..
Tja, wil mezelf wel als reserve neerzetten? Wel regio Brabant/Den Bosch graagquote:Op maandag 10 januari 2011 22:54 schreef melanie_x het volgende:
Ik laat wel weten hoe het ging,
wie weet is die gozer achteraf toch helemaal niks.
Totaal niet raar, ben zelf altijd stapperig geweest en omdat ik nu een ex zou hebben ga ik me niet verstoppen. Je kan ook gewoon lol hebben hoeft niet meteen om de kerels / vrouwen te draaien. Voor mij is stappen gewoon een stuk gezelligheid en dat ga ik niet opgeven omdat ik even een mindere periode heb.quote:Op maandag 10 januari 2011 23:18 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Tja, wil mezelf wel als reserve neerzetten? Wel regio Brabant/Den Bosch graag
(Wat jij hebt met mannen, heb ik met vrouwen in die zin dat ik wel wil stappen o.i.d. maar totaal en totaal geen behoefte heb aan een vriendin nu. Is dat raar?)
Waarom uberhaupt reageren? Leuk hoor, zo'n verwijtend mailspelletje. Je laat je wel heel gemakkelijk uit de tent lokken. Ben jij niet degene die nog geen twee weken geleden hier riep dat je er wel overheen was? Ik zie het hoor.quote:Op maandag 10 januari 2011 23:29 schreef Neo-Mullen het volgende:
En dan krijg ik het langverwachte mailtje__!
Lekker heel koel en zakelijk. Wat moeilijkere woordjes er doorheen te gooien alsof ze een zakelijke mail stuurt. Godver wat triest.
Aan haar schrijfstijl te zien zal 'Mark' ook wel weer zijn input hebben gehad, want hoe zakelijk het ook is: ik herken haar typstijl uit 1000en en dit is haar manier niet.
Komt er op neer: it's not of your business. Je hebt geen reden om je zus of zo te voelen en ik heb geen verantwoordingsplicht tegenover jou.
Als ik zo reuze interessant bent, blijf dan vooral mijn facebook checken.
edit: ik reageer morgen wel terug... als ik het nu doe denk ik niet dat ik aardig kan blijven.
http://blockyourex.com/quote:Op maandag 10 januari 2011 23:08 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Dat je niks van haar ziet, maar dat je ook niet hoeft te blokken en dus elkaars 'vriend' kan blijven. Op het moment dat je zelf wilt kun je kiezen om wel weer elkaar te zien.
Ze ziet de dingen heel anders dan ik ze zie en ik ben eigenlijk wel iemand die heel graag en overtuigend zijn mening overdraagt aan een ander.quote:Op maandag 10 januari 2011 23:35 schreef goofy_goober het volgende:
[..]
Waarom uberhaupt reageren? Leuk hoor, zo'n verwijtend mailspelletje. Je laat je wel heel gemakkelijk uit de tent lokken. Ben jij niet degene die nog geen twee weken geleden hier riep dat je er wel overheen was? Ik zie het hoor.
[..]
http://blockyourex.com/
Haha, dat klinkt vies :pquote:Op maandag 10 januari 2011 23:15 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Waar heb je die nu weer aangesproken? Of heb je haar ook weer je hondje laten zien?
Hmm.. nadenkstof. Ik blijf het alleen klote vinden dat ze eerst vanalles zegt en belooft en er nu niets van waarmaakt. Als ze dat op de eerste plaats nooit had beloofd, dan was het nog steeds kut geweest, maar dan had ze iig niet gelogen. Ik ben nogal gevoelig voor het feit als iemand tegen me liegt.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 00:34 schreef Bartinhoo het volgende:
@ Neo :
Als ik zo eerlijk mag zijn : ik denk dat je jezelf echt voor de gek houdt!
Wat jij hier allemaal neerzet klinkt imo. allemaal behoorlijk gefrustreerd, hetgeen voortvloeit uit emoties ( verdriet ). Misschien heb ik het fout hoor, maar been there, done that!
Probeer jezelf zo onafhankelijk mogelijk op te stellen en vraag haar niet langer zich te verantwoorden tegenover jou, sterker nog: Vraag haar niets meer! Laat het lekker lopen allemaal en zie of zij nog contact met jou opneemt. Nee inderdaad, je weet niet of dit zal gebeuren, en dat idee is kut! Maar geloof me, ik denk dat je later spijt gaat krijgen van je gedrag nu naar je ex toe..
Want hoe je het ook went of keert, je ex heeft gelijk! En als ik eerlijk ben, vind ik dat ze het op bepaalde fronten nog best goed doet ook... Ze is in ieder geval eerlijk tegen je door te zeggen dat ze niets meer aan je verschuldigd is.
Mijn ex zei nog van alles voor me over te hebben, maar niets bleek minder waar. Hierdoor bleef ik nog deels aan haar plakken, dat is denk ik ook wat ze wou... Jouw ex geeft je alle ruimte om verder te gaan, gebruik die ook en vroeg of laat zul je weer iets van haar horen, ga daar vanuit...
Waarom moet zij met alle geweld accepteren hoe jij je voelt? Het is uit, klaar, finito, over. Waarom haar nog lastigvallen met jouw gevoelens?? Zie eerst maar dat je er zelf weer bovenop komt voordat je je met haar gemoedstoestand gaat bemoeien.quote:Op maandag 10 januari 2011 23:21 schreef Mr.Myst het volgende:
Wil ik gaan slapen, krijg ik mail. Voel me toch ff zwaar kut nu, hoewel er niets verkeerds in staat maar de boel alleen maar bevestigd. Hoewel de toon positief en meelevend is, krijg ik het idee dat ze niet wil accepteren hoe ik me voel, door het met zichzelf te vergelijken. Dat vind ik jammer, en dat zorgt voor het gevoel.
Ik ben er van overtuigd dat ze die facebook berichten met die inhoud stuurt. Zeker dat laatste bericht wat ik hier had gekopieerd. Daarom was ik ook opzoek naar die ex-blocker. Ik hoef geen statement te maken door haar als vriend te deleten. Ik ben al blij als ik gewoon niet tegen die klote berichtjes hoef te kijken, en dat heb ik bereikt met dit programmaatje.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 00:47 schreef HendrikDeVogelaar het volgende:
@Neo: Ik vermoed dat je ex die status en facebookberichtjes verstuurt, omdat ze weet dat jij ze ook leest en je er boos over maakt. Daardoor kan een simpel facebookbericht van haar, jouw emoties beinvloeden. Als je haar blokt heb je daar geen last meer van en heeft ze ook niet meer het genot om jouw dag te verpesten. Dus zal ze er dan wel weer mee ophouden, want ze zal heus het heus wel opmerken als jij haar blokt.
Edit: Ik begrijp trouwens niet wat je nog in een ex zoekt, die je op zo'n manier behandelt. Er zijn toch ook nog een hoop meisjes die liever en minder gemeen zijn, lijkt me. Maar ik begrijp de emoties wel hoor.
Uitmaken slapjanus. En hoe bedoel je: 'al dat gedoe'? Er is geen makkelijke weg en pijn zal ze sowieso hebben. Tot het moment dat ze beseft dat het niet aan haar maar aan jou lag.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 01:11 schreef Snever het volgende:
Ik vind het zo lastig om het uit te maken. Al dat gedoe. Weer terug naar me ouders (ben pas 21) en wil dr gewoon geen pijn doen door het uit te maken maar dat gaat dan ten koste van het geluk.
Standaard bij jou misschien.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 01:11 schreef Snever het volgende:
De verliefdheid was er naar een jaar al vanaf maar volgens mij is dat standaard.
Onder gedoe versta ik wie blijft er in het huis wonen, het verdelen van meubels/spullen, adres weer wijzigen, iedereen die erna vraagt weer het hele verhaal uit moeten leggen wat er mis is gegaan bla bla. Maar goed, zo wil ik ook niet oud worden. Het is tijd om de stap te nemen. Tijd om weer gelukkig te worden.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 01:17 schreef goofy_goober het volgende:
Uitmaken slapjanus. En hoe bedoel je: 'al dat gedoe'? Er is geen makkelijke weg en pijn zal ze sowieso hebben. Tot het moment dat ze beseft dat het niet aan haar maar aan jou lag.
Als ik érgens een hekel aan heb gekregen, dan is het aan mensen die vreemdgaan. Mijn ex is ook 2 keer vreemdgegaan toen ze voor 5 weken in Aruba zat voor stage. 2 keer seks met 2 verschillende jongens zelfs. Je wilt niet weten wat voor schade je daarmee aanricht aan de ander. Ik zat hier in NL, de extreem lange dagen af te tellen om haar weer te kunnen zien en haar hart opnieuw voor me proberen te winnen. Dat is wat verliefdheid kan doen: je volledig blind maken. En daar maak jij nu misbruik van bij haar.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 01:22 schreef Snever het volgende:
[..]
Onder gedoe versta ik wie blijft er in het huis wonen, het verdelen van meubels/spullen, adres weer wijzigen, iedereen die erna vraagt weer het hele verhaal uit moeten leggen wat er mis is gegaan bla bla. Maar goed, zo wil ik ook niet oud worden. Het is tijd om de stap te nemen. Tijd om weer gelukkig te worden.
Dit is me eerste relatie. Kan niks vergelijken met een oude. Ben gewoon niet verliefd meer en het houden van is er ook af.
En dat zwakke punt is ? (of is het te specifiek om hier te posten ?)quote:Op maandag 10 januari 2011 22:43 schreef Wanderingwhy het volgende:
Om van de slowchat af te komen de volgende ontboezeming:
Met een vriendin zat ik de laatste week wat door te nemen. Het telefoongesprek was ontspannen, leuk e.d. Ik vertelde haar nog dat het eigenlijk steeds beter en beter ging en ik vertelde over het rare msn-gedrag van m'n ex. Vervolgens geeft zij een verklaring voor dat mogelijke gedrag en op dat moment breek ik toch weer even. Zo maf, zo bizar.
Hoe goed het ook gaat, ik merk nu dat er 1 punt is wat een absoluut zwak punt is in mijn 'verdediging'...
Oh en dit wil ik inderdaad ook wel weten WWquote:Op dinsdag 11 januari 2011 05:51 schreef Octagon het volgende:
[..]
En dat zwakke punt is ? (of is het te specifiek om hier te posten ?)
\quote:Op dinsdag 11 januari 2011 08:06 schreef ennudan het volgende:
goedemorgen iedereen. Ik zie dat er weer een aantal mensen hard bezig zijn geweest:
@ex... zenuwachtig voor een date? Dat moet heel wat zijn!
@bart goed bezig met die nieuwe meid
@neo... niet lullig bedoeld maar je zit nog vol emotie... gooi dat er uit en laat je niet zo daar haar aan het lijntje houden. sympathie voor haar is leuk maar niet overdrijven. Een canadese college van mij zegt altijd: Sympathy is found in the dictionary between shit and syphilis!
@ snever.... dit houdt je nooit vol. En als ik het zo lees ben je al druk bezig met allerlei andere dingen te doen. Dan is een adreswijziging wel het minste. Wees eerlijk en zeg het haar
@Joycie... wat doe je aan dan zaterdag op die date?
Hier is het een betrekkelijk rustige dag. Denk er nog wel aan maar het overheerst niet. Kan me nog steeds kwaad maken om de loze beloftes en de manier waarop ze nu met me omgaat maar goed daar heb ik ook niks aan. Liep vanmorgen wel weer tegen een msn tekst van haar aan... laat los dan heb je twee handen vrij.... goeie tip van haar dat zou ik eens even moeten doen ja
En verder gaat het leven gewoon door ben ik bang... zaken op een rij zetten, en genieten wat er te genieten valt... en de rest zien we dan wel weer.
Naja gewoon zorgen dat je een leuke avond hebt, het hoeft natuurlijk ook niets te worden he. Daten is leukquote:Op maandag 10 januari 2011 22:54 schreef melanie_x het volgende:
Ik laat wel weten hoe het ging,
wie weet is die gozer achteraf toch helemaal niks.
Wie weet betekent toch gewoon jaquote:Op dinsdag 11 januari 2011 08:44 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
\
Ik heb nooit gezegd dat ik een date heb.. Mijn antwoord was wie weet :p
Ik ga me weer 3 uur vervelen op mijn werk, echt ontzettend veel zin in! En ik moet nog steeds bijlezen.. Eerst eens de regen in om mijn fiets binnen te zetten. (vanmorgen was het zo donker, dat ik niet durfde)
Ik was je bij de eerste ja al kwijtquote:Op dinsdag 11 januari 2011 09:00 schreef J0ycie88 het volgende:
Neo, reageer gewoon niet meer op haar, laat het varen. De antwoorden die je terug krijgt zullen echt niet beter worden!
En Bart, ik denk het met je ex bezig zijn en die nieuwe meid veel interessanter vinden niet zo zeer met elkaar te maken hebben. Dat je die 2 los van elkaar kunt zien. En als je er moeite mee hebt jezelf gewoon telkens zeggen dat dat nieuwe meisje veel leuker is!
En Ennudan.. Wie weet, is wie weet.. Ik ben niet van de nee is ja.. En ja is nee.. En misschien is ja :p Volg je me nog, nee?? Mooi!
Waarschijnlijk omdat ze meer mannen in de lijst heeft toegevoegd sinds het uit is (sorry als dat hard overkomt, dat is niet zo bedoelt maar ben nogal direct merk ik, gisteren ook al:P)quote:Op dinsdag 11 januari 2011 09:05 schreef ennudan het volgende:
[..]
Ik was je bij de eerste ja al kwijt
begin de dag met een dansje???
Waarom valt het me trouwens op dat er op de msnvrienden pagina van die ex van mij ineens heel veel mannen verschijnen??
is niet hard (nou ja eigenlijk wel) maar wel waar....quote:Op dinsdag 11 januari 2011 09:07 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat ze meer mannen in de lijst heeft toegevoegd sinds het uit is (sorry als dat hard overkomt, dat is niet zo bedoelt maar ben nogal direct merk ik, gisteren ook al:P)
Ik heb geen youtube hier maar ik wil heel graag dat nummer luisteren! Begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach, want wie vrolijk is in de morgen, die lacht de hele dag, jaaaaa die lacht de hele dag!
Ja naja had ook een keer mijn eigen laptop meegenomen, zodat ik wat dingen kon doen maar daar kwam ik niet meer op internet via de kabel :p Dus moet het echt zonder youtube doen en zonder radio.. Dat is moeilijk voor mij :pquote:Op dinsdag 11 januari 2011 09:24 schreef ennudan het volgende:
ach.. weet je ik heb ook alles eigenlijk wel geblockt (gebruik het trouwens ook nooit) maar ergens heb je dan weer de onbedwingbare drang jezelf te pijnigen en te gaan kijken op die site. Dat msn profiel... heb er niks aan... wil het helemaal niet weten... maar ik ga toch kijken...
Bedoel na dat smsje van afgelopen zondag is het wel duidelijk dat ze me negeert, en gezien de omgangsvormen de laatste tijd is dat maar het beste ook maar toch blijf je kijken als je niet op past...
Wat staat het record bij jou?
Tja de meeste bedrijven hebben toch wel een behoorlijke angst voor youtube
Aan mijn ex heb ik wel een hekel dat scheelt :pquote:Op dinsdag 11 januari 2011 09:39 schreef ennudan het volgende:
kijk je echt iedere dag dan?
Hoewel als ik het me zo bedenk doe ik dat eigenlijk ook...
hmmm goed voornemen dus voor op mijn doelenlijstje (en dat van jou) niet meer kijken....
Tja ik ken het probleem, heb ondanks alles echt geen hekel aan mijn ex ... had ik dat wel dan was het een stuk makkelijker.
Tja meer op fok, nu.nl en dat soort sites en minder op de hyves, facebook en msnquote:Op dinsdag 11 januari 2011 09:40 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Aan mijn ex heb ik wel een hekel dat scheelt :p
Ja ik kijk iedere dag.. Onbewust ook wel eens hoor dat het gewoon automatisme is maar vandaag ga ik het echt proberen niet te doen.. Dus steun is welkom :p
Ja maar ik heb nu nog 2 uur vrije tijdquote:Op dinsdag 11 januari 2011 09:51 schreef ennudan het volgende:
[..]
Tja meer op fok, nu.nl en dat soort sites en minder op de hyves, facebook en msn
Iets anders kan ik er geloof ik ook niet van maken...
Of heeeeel hard gaan werken
Ik werk op een buitenschoolse opvangquote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:01 schreef ennudan het volgende:
tegen jezelf praten doet het altijd goed!! Beetje vreemd als er ook andere bij zijn maar je krijgt wel altijd gelijk van jezelf.... das ook wat waard
Ik heb vanmorgen al gekeken...helaas
Trouwens als je nu nog 2 uur vrije tijd hebt waarom was je dan zo vroeg daar
Tja het gras is qua werk zeker niet altijd groener bij de buren hoor. het is altijd afwegen wat belangrijk voor je is. Als je niet meer met die tijden door een deur kunt dan wordt het tijd voor wat anders. Als je aan de andere kant inderdaad doorgroei mogelijkheden krijgt, leuk werk, leuke collega's (op een met een plank voor de kop na dan) etc dan is dat allemaal ook wel wat waard...quote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:09 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Ik werk op een buitenschoolse opvangIk doe daar de voorschoolse tussenschoolse en naschoolse opvang. Maar tussen de voor- en tussenschoolse opvang zit dus 2,5 uur die ik niet betaald krijg, maar waarin het ook niet echt de moeite is om weer in dit weer terug naar huis te fietsen (ben ik 3 kwartier thuis en kan ik weer terug)..
Leuke baan hoor, maar de tijden zijn verschrikkelijk.. Ben om maandag, dinsdag en vrijdag altijd van half 8 tot 6 op mijn werk..
Ben dus ook stilletjes aan een beetje op zoek naar ander werk, maar aan de ene kan heb ik ook zoiets van ik zit goed.. Heb een jaarcontract. Staan een aantal projecten voor de deur waarin ik misschien door kan groeien. Keuzes, keuzes.. Is zo moeilijk!
Ik heb nu een 24-uren contractquote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:13 schreef ennudan het volgende:
[..]
Tja het gras is qua werk zeker niet altijd groener bij de buren hoor. het is altijd afwegen wat belangrijk voor je is. Als je niet meer met die tijden door een deur kunt dan wordt het tijd voor wat anders. Als je aan de andere kant inderdaad doorgroei mogelijkheden krijgt, leuk werk, leuke collega's (op een met een plank voor de kop na dan) etc dan is dat allemaal ook wel wat waard...
Salaris, werkzaamheden etc moeten allereerst kloppen das waar maar uiteindelijk is de keuze voor een werkgever meer een "sfeer" beslissing als een gebaseerd op de harde feiten...
Maar in jou werkveld zijn toch best wel wat keuzes... bedoel daar is toch altijd wel vraag naar personeel
Die doet dat vrijwilligerswerk om met jou te kunnen praten !quote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:22 schreef J0ycie88 het volgende:
Overigens diegene met die plaat voor zijn kop is een vrijwilliger voor het overblijven hier.. Das nog het ergste..!
Laten we maar niet praten over hem.. Echt dan ben ik morgen nog niet klaar met de verhalen!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:25 schreef Octagon het volgende:
[..]
Die doet dat vrijwilligerswerk om met jou te kunnen praten !
* Octagon zoekt zijn werklust.
Goeiemorgen!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:31 schreef Wanderingwhy het volgende:
Goedemorgen allemaal. Hier druk druk druk. Tussendoor even een postje squeezen...
Het werk leidt me af want anders zou er maar een rare stemmingsomschrijving zijn. Ze zit minder in mijn hoofd. Dat voelt aan de ene kant prima maar aan de andere kant juist niet.
Met wat die vriendin gister zei bedenk ik me dan dat ik mogelijk weer meer in haar hoofd zit dan de afgelopen tijd. Natuurlijk is dat allemaal vage speculatie maar ja, eh...liefde he?![]()
(het initiatief was er iig wel van haar en die was maanden volkomen afwezig)
Het afstand maken gaat gewoon door en dat geeft dus dat ambivalente gevoel. Zucht...
Ja maar stel he, ik zou niet meer voor het uitzendburea gaan werk. Schrijf me daar uit.. Dan nog moeten ze me zeker uitkopen? Dat is het deel dat ik nog niet helemaal snap namelijkquote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:33 schreef ennudan het volgende:
@joycie zolang je inderdaad die voldoening uit je werk kunt halen zit je goed!!
Je 800 uur verhaal kan ik wel volgen ja (ligt dat nou aan mijn achtergrond kennis als HRM of aan jou fantastische vertel kwaliteiten????) Proberen die 800 uur bij de beoogde stichting vol te krijgen
En het zou me niks verbazen als die man vrijwillgerswerk doet om alleen met jou te kunnen praten
Ook als ik daar nog geen 800 uur heb gewerkt en niet meer voor het uitzenbureau werk? Kan ik dan gewoon solliciteren bij die stichting?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:51 schreef ennudan het volgende:
als je bekend bent bij en met die stichting is het toch al veel makkelijker solliciteren.... gewoon eens vragen aan (oud) collega's of ze daar geen plek voor je hebben... niet geschoten altijd mis. En als je de vorige keer een goeie indruk hebt achter gelaten maak je wellicht een goeie kans.
Ik wordt steeds benieuwder naar het verhaal van de man van 32 die geen leven heeft en depressief wordt van Joycie (kan me er niks bij voorstellen)
Hier is het op moment rustig in het hoofd.....hoewel ik moet ook nog reageren op die sms wanneer ze haar spullen kan komen halen.... denk niet dat ik dat ga doen..
Vroeg of laat word je er toch mee geconfronteerdquote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:10 schreef Wanderingwhy het volgende:
@JOycie88:
Nou da's dan toch een heel goed teken dat jij en ennudan het niet vol konden houden ontopic te blijven? Dat je steeds minder de behoefte voelt om over je ex te praten?![]()
Het gaat ook allemaal zo in golven. Soms heb ik nu momenten dat ik denk: "Twee weken geleden was ik verder dan nu" maar dan besef ik dat verwerken, als je wat verder bent, gaat in golven en dat ik blijkbaar nu op een topje (of dipje?) ben beland.
Wat even niet zo slim was is dat ik gister die vriendin ook foto's van m'n ex heb laten zien. Die foto's wil ik niet wegdoen maar het is ook niet heel verstandig om die tijdens je verwerking teveel te gaan zien....alsof die foto's op de verwerkings-rem trappen
Ik moet ook zeggen dat ik af en toe denk van waarom post ik hier nog..quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:10 schreef Wanderingwhy het volgende:
@JOycie88:
Nou da's dan toch een heel goed teken dat jij en ennudan het niet vol konden houden ontopic te blijven? Dat je steeds minder de behoefte voelt om over je ex te praten?![]()
Het gaat ook allemaal zo in golven. Soms heb ik nu momenten dat ik denk: "Twee weken geleden was ik verder dan nu" maar dan besef ik dat verwerken, als je wat verder bent, gaat in golven en dat ik blijkbaar nu op een topje (of dipje?) ben beland.
Wat even niet zo slim was is dat ik gister die vriendin ook foto's van m'n ex heb laten zien. Die foto's wil ik niet wegdoen maar het is ook niet heel verstandig om die tijdens je verwerking teveel te gaan zien....alsof die foto's op de verwerkings-rem trappen
Alhoewel niet zo lullig bedoeld als het eruit komt: In die zin wou ik dat m'n ex was vreemdgegaan, dan was de verwerking allang overquote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:13 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Vroeg of laat word je er toch mee geconfronteerdIn je kop weet je toch wel hoe ze eruit ziet en kan je ook zo dat beeld voor je halen. Misschien dat foto's je doen denken aan herrineringen. Naja iedereen heeft dat natuurlijk anders!
Ik kan nu zonder kwaad te worden naar de foto kijken waarmee ik ontdekte dat mijn vriend was vreemdgegaan.. Vind ik best een overwinning.
Werkse!!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:17 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Alhoewel niet zo lullig bedoeld als het eruit komt: In die zin wou ik dat m'n ex was vreemdgegaan, dan was de verwerking allang over
Voor jou kunnen foto's de bevestiging zijn van "zie je wel, wat was ie fout bezig". Voor mij dus precies het omgekeerde. Ik moet gaan werken want ik ga er weer teveel over nadenken.
We kunnen jou ook niet missen en daarnaast is het wat dit draadje ook overeind houdt. Dat hier mensen zijn in verschillende stadia van verwerking en dat diegenen die al ver qua verwerking zijn of er overheen zijn diegene die er net mee geconfronteerd worden wat verder kunnen helpen.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:15 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Ik moet ook zeggen dat ik af en toe denk van waarom post ik hier nog..
Kan jullie gewoon niet missen!![]()
Komen we weer bij mijn vreemde tijdsbeleving aan...quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:10 schreef Wanderingwhy het volgende:
@JOycie88:
Misschien toch maar SC voor de titel zetten dan :pquote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:20 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
We kunnen jou ook niet missen en daarnaast is het wat dit draadje ook overeind houdt. Dat hier mensen zijn in verschillende stadia van verwerking en dat diegenen die al ver qua verwerking zijn of er overheen zijn diegene die er net mee geconfronteerd worden wat verder kunnen helpen.
Al met al best een sociaal draadje dit
Je geeft zelf de reden waarom je niet zou moeten gaan kijken.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:32 schreef J0ycie88 het volgende:
En nu moet ik dus heel erg mijn best doen om zijn twitter en haar hyves niet te openen.. Hou het al 5 minuten voor maar mijn handen jeuken..
Soms denk ik dan is het niet beter om dan gewoon te kijken.. Maar vind dat ik het ook van me af moet kunnen gaan zetten..
Kutsmartphone, ik kan altijd kijken :pquote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:33 schreef Octagon het volgende:
[..]
Je geeft zelf de reden waarom je niet zou moeten gaan kijken.
Daarenboven binnen een paar minuten mag je werken ! ;-)
Zal ik even mijn arm om je heen slaan, en je op die manier "claimen".quote:
Ja, dat laatste denk ik soms ook, maar ik realiseer me ook hoeveel vreugde het me heeft gebracht en hoeveel ik ervan geleerd heb en dat had ik ook niet willen missen. Ik zou niet meer terug willen naar de persoon die ik was voor die tijd.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:57 schreef HendrikDeVogelaar het volgende:
Voor mij is het inmiddels driekwart jaar geleden gebeurd. Heb het achter me gelaten, ookal heb ik ook nog wel eens een kleine terugval (meestal gebeurt dat nadat ik per ongeluk iets over haar te weten ben gekomen). Maar zelfs dan is het fijn om hier mensen te zien die nog in een vroeger stadium zijn en die te ondersteunen, of te behoeden voor begrijpelijke maar schadelijke handelingen. Op de een of andere manier begrijp ik ook niet dat ik er zo lang over heb gedaan, denk ik achteraf: dat had ik toch allemaal veel sneller kunnen verwerken? Soms dacht ik: was er maar een pil te koop waarmee je gewoon bepaalde delen uit je geheugen kon wissen zoals in de film 'eternal sunshine of the spotless mind'. Dat zou verwerken zo veel makkelijker maken.
Het liefst van al zou ik dan toch een selectieve pil hebben... de mooie/spannende/sensuele momenten vergeet ik liever niet.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:57 schreef HendrikDeVogelaar het volgende:
Voor mij is het inmiddels driekwart jaar geleden gebeurd. Heb het achter me gelaten, ookal heb ik ook nog wel eens een kleine terugval (meestal gebeurt dat nadat ik per ongeluk iets over haar te weten ben gekomen). Maar zelfs dan is het fijn om hier mensen te zien die nog in een vroeger stadium zijn en die te ondersteunen, of te behoeden voor begrijpelijke maar schadelijke handelingen. Op de een of andere manier begrijp ik ook niet dat ik er zo lang over heb gedaan, denk ik achteraf: dat had ik toch allemaal veel sneller kunnen verwerken? Soms dacht ik: was er maar een pil te koop waarmee je gewoon bepaalde delen uit je geheugen kon wissen zoals in de film 'eternal sunshine of the spotless mind'. Dat zou verwerken zo veel makkelijker maken.
Al het contact verbreken (ook Hyves, Facebook, e-mailadres blokkeren) en alle sporen uitwissen. Vervolgens hard werken en/of activiteiten ondernemen met familie en vrienden.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:10 schreef undissputed het volgende:
Wat is volgens jullie de meest effectieve manier om zo snel mogelijk over je ex heen te komen? En wat moet je vooral niet doen?
Je zult verschillende meningen horen daarover. Het hangt er ook maar vanaf wat er precies gebeurd is, hoe lang je samen wat gehad hebt e.d.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:10 schreef undissputed het volgende:
Wat is volgens jullie de meest effectieve manier om zo snel mogelijk over je ex heen te komen? En wat moet je vooral niet doen?
Dat bedoel ik met "geen breuk in hetzelfde". Alleen al vanwege jullie kind is alle contact verbreken ongewenst. Mailadressen blokkeren en telnrs weggooien is idioot dan. Wat je vaak ziet is dat dan jullie kind er een beetje tussen komt te hangen en soms zelfs 'onderhandelingsobject' wordt (ik zet het lullig neer omdat het ook een vreselijke situatie kan zijn, speciaal voor het kind).quote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:47 schreef undissputed het volgende:
Op haar hyves en facebook kijken doe ik ook niet. Hier heb ik ook geen behoefte aan omdat ik gewoon geen dingen hoef te zien die ik niet wil zien. Ik sta volledig achter de breuk en wil ook geen relatie meer met haar. Maar helemaal het contact verbreken is geen optie omdat we samen een kind hebben. Maar ik probeer wel zo min mogelijk contact met haar te houden, voor ons kind is het ook het beste dat we zo snel mogelijk over elkaar heen zijn. Dit is namelijk niet de 1e keer dat het uit is gegaan tussen ons en telkens zijn we weer bij elkaar gekomen waarbij het altijd weer fout ging. Dus dat wil ik vermijden, maarja soms heb ik toch momenten van zwakte.
Stel jezelf de volgende vragen :quote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:05 schreef Neo-Mullen het volgende:
Wat is er met Joyce?
Hmm, ik heb de neiging om m'n ex een mail terug te sturen. Ik kan gewoon elk punt keihard onderuit halen op een mooie manier. Ik weet ook dat haar dit gaat steken.
Die ex-blocker doet verder goedz'n best. Zie geen berichtjes meer van d'r langskomen
Vandaag vrij, what to do?
@Neo:quote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:05 schreef Neo-Mullen het volgende:
Wat is er met Joyce?
Hmm, ik heb de neiging om m'n ex een mail terug te sturen. Ik kan gewoon elk punt keihard onderuit halen op een mooie manier. Ik weet ook dat haar dit gaat steken.
Die ex-blocker doet verder goedz'n best. Zie geen berichtjes meer van d'r langskomen
Vandaag vrij, what to do?
Nouja ik vind het vervelend als zij een of ander klote mailtje stuurt met allerlei verwijten en leugens en ik daar vervolgens niet op zou moeten reageren omdat dat zogenaamd 'verstandig' is.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:09 schreef Octagon het volgende:
[..]
Stel jezelf de volgende vragen :
- wat kun je anders doen met de energie die je in je antwoord gaat steken ?
- als je een antwoord stuurt : ga je voldoening halen uit het "natrappen" ? (daar lijkt het een beetje op)
Ik begrijp je, heb net hetzelfde gedacht in het verleden... maar denk je dat jouw antwoord iets gaat veranderen aan haar klote mailtje, aan haar verwijten of aan haar leugens ?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:13 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Nouja ik vind het vervelend als zij een of ander klote mailtje stuurt met allerlei verwijten en leugens en ik daar vervolgens niet op zou moeten reageren omdat dat zogenaamd 'verstandig' is.
Verder heb ik weinig gepland vandaag.
Wat is er nou met Joyce?
Kom op Neo!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:13 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Nouja ik vind het vervelend als zij een of ander klote mailtje stuurt met allerlei verwijten en leugens en ik daar vervolgens niet op zou moeten reageren omdat dat zogenaamd 'verstandig' is.
Verder heb ik weinig gepland vandaag.
Wat is er nou met Joyce?
Daarom vroeg ik hetquote:
Dat is een geheim spel waarbij wij Nederlanders samen met de Fransen Belgie aan het verdelen zijn. We zijn die taalstrijd en de strijd tussen de Vlamingen en Walloniers wel een beetje zat.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:15 schreef Octagon het volgende:
ps. hoe bedoel je "Wat is er met Joyce ?"
Er is niks met haar - ze heeft zich deze morgen héél goed geamuseerd met "ennudan" en creabeanen (wtf ?)...
Dat gaat over der vervelende vrijwilliger op mijn werk!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:19 schreef Neo-Mullen het volgende:
Jullie hebben beide een goede kern van waarheid zitten en daarom heb ik ook nog niets gestuurd. Wilde eerst wat objectieve meningen van jullie horen die mij misschien van gedachte konden veranderen en dat doen jullie goed.
Verder:
[..]
Daarom vroeg ik het
@Mr.Myst:quote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:19 schreef Mr.Myst het volgende:
Daar ben ik weer. Haar laatste mailtje is me de hele nacht door mijn hoofd blijven spoken. Dat heeft geresulteerd in amper vijf uur doorslapen. Vanaf vijf uur vanmorgen ben ik eigenlijk wakker, twee keer een half uurtje ingedommeld, maar dat is het ook.
Dat eist zijn tol. Ik dacht dat ik de afgelopen tijd emotioneel was, maar dit slaat echt alles. Klinkt niet heel charming, als man zijnde, maar sinds ik ben opgestaan, heb ik het nog geen vijf minuten droog kunnen houden. Ik moet door, ik moet er zelf bovenop zien te komen. Ik zal daar hulp bij nodig hebben, en dat is niet erg. Maar vandaag is echt een dag waarop ik echt geen perspectief meer zie op een gelukkig leven. De gedachte dat de wereld weleens beter af zou kunnen zijn zonder mij, spookt echt door mijn hoofd.
Ja, ik weet dat dat een ontzettend verkeerde gedachte is. Het zal ongetwijfeld met emotionele uitputting te maken hebben. Het zal wel weer over gaan.
Gisteravond zei ik dat ik het mailtje niet had willen lezen voordat ik naar bed ging, maar dat er niks verkeerds in stond. Dat klopt helemaal. Ik heb mezelf vannacht alleen op lopen fokken, alles anders gaan interpreteren. Dat heeft me wakker gehouden, heeft me boos gemaakt, dat maakte dat ik een mailtje terug wilde sturen, waar ik in mijn hoofd ruim twee uur mee bezig ben geweest.
Heb het mailtje aan mijn ouders laten lezen, die vonden het een net mailtje. Ze kan op dit moment niet meer betekenen dan dit. Zeggen dat ze het erg voor me vindt, maar dat ik er ook weinig aan kan doen. Dat ze hoopt dat professionele hulp me op de goede weg kan helpen.
Ik had iets meer steun verwacht, maar realistisch gezien is dit alles wat ze kan doen. Ik had op een emotionele reactie gehoopt, zodat ik wist dat het haar ook wat zou doen. Dat is niet gebeurd. Dat wil niet zeggen dat het haar niks gedaan heeft, ze zal ook rekening houden met mijn gesteldheid. Dat is me vanmorgen duidelijk gemaakt, en zo heb ik er nog niet naar gekeken.
Ik had echt niet de hoop dat ze door dit mailtje naar me terug zou komen, en dat zou ook geen goede basis zijn geweest. Ik weet niet wat ik had gehoopt, iets meer steun wellicht, de behoefte om me te zien en te troosten? Ja, dat zou fijn geweest zijn, maar niet verstandig, dat weet ik ook wel.
Ik stuur even geen mail terug, er valt weinig te zeggen op dit moment. Ze heeft te kennen gegeven dat ze wel graag op de hoogte gehouden wil worden via de mail. Ze heeft ook gezegd zeker te zijn van haar beslissing. Ik heb haar hier NIET naar gevraagd, want dat was de bedoeling niet van mijn mailtje. Dat kwam van haarzelf, maar puur omdat mijn oom contact met haar op had genomen, en ze me dat in haar mailtje wilde laten weten. Ik heb haar in mijn antwoord daarop ook duidelijk gemaakt (het mailtje wat ik gisteren heb verzonden) dat dat echt niet mijn bedoeling was, dat ik haar antwoord wist.
Sorry, maar in deze ben ik het niet met je eens. Dit was een gelijkwaardige relatie, geenszins een relatie waarbij ik heel erg aan haar hing, om mijn geluk maar te claimen. Daar zit je écht volkomen mis!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:30 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
@Mr.Myst:
Ik realiseer me dat wat ik zeg mogelijk bikkelhard kan overkomen, maar het lijkt steeds meer een kind-moeder relatie die jullie gehad hebben.
Daarmee vind ik je heel egoistisch naar je ex toe. Je bent zo met jezelf bezig en vind het bijna 'raar' dat zij jou niet steunt en helpt, zij die rekening moet houden met jouw emotionele gesteldheid en weet ik veel wat? Kom op man! Als jij zo doorgaat krijg je van je leven geen normale relatie meer want je legt alles bij haar neer. Dat is een kind-moeder relatie.....
Als ik je nu een advies mag geven zeg ik dat voor jou maar ook voor je ex, want je drukt zo vreselijk op haar schouders. Dat zie je nu waarschijnlijk nog geeneens in: Laat haar volkomen met rust. Als je echt om haar geeft ben je dat haar verplicht. Liefde = loslaten weet je nog?
Werk er dan aan! Kom op!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:40 schreef Mr.Myst het volgende:
[..]
Sorry, maar in deze ben ik het niet met je eens. Dit was een gelijkwaardige relatie, geenszins een relatie waarbij ik heel erg aan haar hing, om mijn geluk maar te claimen. Daar zit je écht volkomen mis!
Ik leg niet alles bij haar neer. Ik heb juist gezorgd dat er ruimte en rust voor haar kwam, door afstand te nemen. Fysiek in elk geval, emotioneel heb ik nog geen afstand kunnen nemen. Maar dat is mijn probleem, niet het hare. Ze vroeg hoe het met me ging, en dan krijgt ze het hele verhaal te horen. Daar heeft ze recht op, ze zou er hoe dan ook achter komen. 't Is maar een klein dorp, en anders had ze het via een vriendin of bij een persoonlijk contact toch wel gehoord.
De mail stuurde ik nogmaals vanwege mijn schuldgevoelens, die zijn weg. Om eventuele boze gevoelens weg te nemen, zodat er OOIT (niet nu) misschien ruimte zou zijn om het opnieuw te proberen. Maar die laatste reden heb ik niet genoemd in mijn mail.
Waarom ik had gehoopt op meer steun? Omdat ze weet hoe het is om je zo te voelen. Dat heeft met haar verleden te maken. Ik heb en had niet de hoop dat ik het op deze manier goed kon laten komen.
Ze geeft zelf aan dat ze er nog wel aan denkt, maar steeds minder, dat ze door probeert te gaan met haar leven. Dat wist ik al, en dat is haar goed recht. Dat doet ook geen pijn. Ik had alleen op iets meer steun gehoopt, vooral omdat we zo'n goede band hebben/hadden. Daar doet de fysieke afstand op dit moment niets aan af, want ze wilde graag weten hoe het met me ging (ik heb daar in eerste instantie niets over gezegd) en wil op de hoogte gehouden worden.
Als het ooit nog goed komt, gaat dat heel erg lang duren. Dan gebeurd dat niet binnen een maand, of een half jaar. Dat wist ik gisteren al, dat weet ik nu nog steeds.
Ik denk dat ie zich zelfs daar niets van aantrekt..quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:51 schreef Octagon het volgende:
[..]
Zal ik even mijn arm om je heen slaan, en je op die manier "claimen".
(verdorie - irl ben ik niet zo'n macho)
Ik vraag me alleen af of het door alles hier neer te pennen niet erger wordt.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:48 schreef Octagon het volgende:
En toch snap ik de post van Mr.Myst ergens - ben zelf ongeveer door diezelfde emoties gegaan : ook compleet eronder gegaan (verschoten van mezelf dat ik ben !) en ook de reactie gekregen van ex "Hier moet je zelf door" gevolgd door het verbreken van het contact (zoals al gezegd - ik had dat zelf geopperd, alleen moest dat initiatief blijkbaar van haar komen).
En voor de rest : laat die man hier toch zijn gevoelens neerpennen
Maar goed niets nieuws gelezen.. dus het telt half,,quote:
Nee nee!! Je hebt gekeken en dat mocht niet, dat staat los van wat erop staat.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:51 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Maar goed niets nieuws gelezen.. dus het telt half,,
Aan de ene kant heb je gelijk.. Maar als ik er normaal gesproken mee op sta om standaard te kijken, en nu pas om 2 uur kijk vind ik dat wel een vooruitgang,,quote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:51 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wat ^^ zegt. Nu ben je weer bij 0.
Dat is juist wat ik Mr.Myst heel erg gun en wat ie zeker moet blijven doen. Daarnaast vind ik het heel sterk van hem dat hij zo open blijft over al zijn gevoelens.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:48 schreef Octagon het volgende:
En toch snap ik de post van Mr.Myst ergens - ben zelf ongeveer door diezelfde emoties gegaan : ook compleet eronder gegaan (verschoten van mezelf dat ik ben !) en ook de reactie gekregen van ex "Hier moet je zelf door" gevolgd door het verbreken van het contact (zoals al gezegd - ik had dat zelf geopperd, alleen moest dat initiatief blijkbaar van haar komen).
En voor de rest : laat die man hier toch zijn gevoelens neerpennen
Mag ik je uit je droom helpen? Gisteren heeft ze tegen mijn oom nog laten weten: 'De beslissing heb ik zelf genomen. Het ligt totaal niet aan ...., het ligt aan mij.'quote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:46 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Werk er dan aan! Kom op!
Valse hoop is het laatste wat ik je wil geven, maar zodra jij weer met die voetjes van je op de grond kunt stampen en laat ziend at je er echt staat gaat ook die zandloper weer lopen en zal ze je weer gaan zien staan als een man.
Je kunt het eens of oneens met me zijn: Vergis je alsjeblieft niet in je houding, Je denkt wellicht dat je niet zo gesteunt hebt op je ex, maar het komt bij mij steeds meer naar boven als de grote onbekende oorzaak voor jou waarom ze afstand genomen kan hebben. Maak van jouw vraagteken nu ook eens een uitroepteken en hop-hop aan de slag! Werk aan de winkel Mr.Myst!
Ik moet het toch kwijt. Ik probeer met alles wat te doen, overal op te reageren en door mijn gedachten te laten gaan, voordat ik er iets mee doen.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:51 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik vraag me alleen af of het door alles hier neer te pennen niet erger wordt.
En wij gaan er met z'n allen maar weer uitgebreid op in, terwijl dat totaal geen zin heeft in dit stadium. Het zou jammer zijn als Mr. Myst alles nu voorgoed kapot maakt met zijn gedrag, want geloof me, dit is niet echt aantrekkelijk en zij zal misschien 3 keer nadenken voor ze evt weer iets met je begint, aangezien ze zich nog goed zal herinneren hoe je er de vorige keer op reageerde.
Ja inderdaad, ik denk ook dat een tijdje helemaal geen contact het beste is. Ons kind is trouwens nog niet op een leeftijd dat hij dat allemaal begrijpt ofzo. Maar ze werd ook al vrij snel zwanger toen we elkaar net kenden en dus voelt het voor mij alsof alles veel te snel en misschien ook wel gedwongen is gegaan. En ja het is al 2 keer eerder uit gegaan en ik heb het gevoel dat we in een cirkel lopen en ik heb besloten om daarmee te stoppen.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:59 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Dat bedoel ik met "geen breuk in hetzelfde". Alleen al vanwege jullie kind is alle contact verbreken ongewenst. Mailadressen blokkeren en telnrs weggooien is idioot dan. Wat je vaak ziet is dat dan jullie kind er een beetje tussen komt te hangen en soms zelfs 'onderhandelingsobject' wordt (ik zet het lullig neer omdat het ook een vreselijke situatie kan zijn, speciaal voor het kind).
Een soort van cooldown is het meest raadzaam. Toch zal er een moment komen en juist vanwege jullie kind dat er ook weer een omgang moet komen tussen jullie als ouders. Dat is waar je scherp op kunt gaan letten. Zo van "hebben we dit contact vanwege ons kind, of zit ze het contact weer uit te breiden om andere zaken?" en dan te zorgen dat je alles wat niet met jullie kind heeft te maken afhoudt.
Je schrijft dat jullie telkens weer bij elkaar gekomen zijn. Dat betekent in ieder geval dat jullie al meer dan 1x weer samengekomen zijn?
Slechte zaak!!!quote:
Ik weet dat jullie me allemaal proberen te helpen. Dat waardeer ik ook, en dat probeer ik ook aan te geven. Maar als er in mijn ogen wordt geïnsinueerd dat ik niks met alle adviezen probeer te doen, dan vind ik dat jammer. Want dat is wel degelijk het geval.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:14 schreef ennudan het volgende:
@Mr Myst... goed dat je hier zo open en eerlijk bent en soms kan het commentaar wel wat rauw op je dak vallen. Begrijp we hebben natuurlijk niet allemaal zicht op jou specifieke situatie. Maar we proberen je allemaal te helpen.
En zo hoort het ook... iedereen moet zijn of haar mening kwijt kunnen!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:27 schreef Mr.Myst het volgende:
[..]
Ik weet dat jullie me allemaal proberen te helpen. Dat waardeer ik ook, en dat probeer ik ook aan te geven. Maar als er in mijn ogen wordt geïnsinueerd dat ik niks met alle adviezen probeer te doen, dan vind ik dat jammer. Want dat is wel degelijk het geval.
Natuurlijk is niet alles even leuk wat er hier gezegd wordt. Ik probeer daar dan weerwoord op te geven, met hoe ik erover denk, of hoe het feitelijk in mijn situatie is. Soms heb je een reality-check nodig, maar soms slaat iemand de plank ook helemaal mis. In het eerste geval ben ik dan echt niet te beroerd om dat toe te geven (dat heb ik ook al meermaals gedaan), maar als iemand mis zit, zeg ik het ook.
Ok, dan ben je bij deze volwaardig member of the club!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:51 schreef undissputed het volgende:
ups en downs vandaag lijken wel om de minuut te veranderen lol...
net een achtbaangevoel
Welcome bij de club inderdaad...quote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:51 schreef undissputed het volgende:
net een achtbaangevoel
...en als dan je denkt "ik kan eindelijk uitstappen"....blokkeert de beschermbeugel, kun je er niet uit en krijg je nog een ritje om je orenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:51 schreef undissputed het volgende:
net een achtbaangevoel
precies....quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:17 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
...en als dan je denkt "ik kan eindelijk uitstappen"....blokkeert de beschermbeugel, kun je er niet uit en krijg je nog een ritje om je oren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |