Nee hoor.. ik was even overheerlijke boerenkool aan het eten :pquote:Op woensdag 5 januari 2011 17:50 schreef Mr.Myst het volgende:
Óf we kunnen met z'n allen gigantisch in herhaling vallen!
Oh wacht...
Edit: Nu wordt het wel heel erg stil... Heb ik iedereen weggejaagd?
Ja je hebt heel wat gemist!quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:39 schreef Wanderingwhy het volgende:
Huh, samenwonen zo snel? Zijn jullie uitgehuwelijkt?
(wordt ingewikkeld Joyce, dan ga je samenwonen met 'n Ex...)
Zolang mijn servies maar mee mag!quote:
Wat voor hond heb je?quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:49 schreef ex het volgende:
Als ik me hond mag mee nemen hebben we een deal!
Super!quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:51 schreef Wanderingwhy het volgende:
Rare dag vandaag. Gisteravond uren gepraat met een goede vriend. Het verdriet is eigenlijk wel weg. Er is acceptatie gekomen met de bestaande situatie. Die acceptatie was er voorheen niet.
Het heeft me - realiseer ik me - rust gegeven. Alhoewel de hele situatie en hoe alles gelopen is dieptriest genoemd mag worden hoef ik me zelf nergens schuldig over te voelen. Met name het benadrukken van dat punt heeft de acceptatie geholpen.
Twee-en-een-halve-maand nu. Gaat goed zo!
Goed zo! Dat is heel belangerijk!quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:51 schreef Wanderingwhy het volgende:
Rare dag vandaag. Gisteravond uren gepraat met een goede vriend. Het verdriet is eigenlijk wel weg. Er is acceptatie gekomen met de bestaande situatie. Die acceptatie was er voorheen niet.
Het heeft me - realiseer ik me - rust gegeven. Alhoewel de hele situatie en hoe alles gelopen is dieptriest genoemd mag worden hoef ik me zelf nergens schuldig over te voelen. Met name het benadrukken van dat punt heeft de acceptatie geholpen.
Twee-en-een-halve-maand nu. Gaat goed zo!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |