Nee hoor.. ik was even overheerlijke boerenkool aan het eten :pquote:Op woensdag 5 januari 2011 17:50 schreef Mr.Myst het volgende:
Óf we kunnen met z'n allen gigantisch in herhaling vallen!
Oh wacht...
Edit: Nu wordt het wel heel erg stil... Heb ik iedereen weggejaagd?
Ja je hebt heel wat gemist!quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:39 schreef Wanderingwhy het volgende:
Huh, samenwonen zo snel? Zijn jullie uitgehuwelijkt?
(wordt ingewikkeld Joyce, dan ga je samenwonen met 'n Ex...)
Zolang mijn servies maar mee mag!quote:
Wat voor hond heb je?quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:49 schreef ex het volgende:
Als ik me hond mag mee nemen hebben we een deal!
Super!quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:51 schreef Wanderingwhy het volgende:
Rare dag vandaag. Gisteravond uren gepraat met een goede vriend. Het verdriet is eigenlijk wel weg. Er is acceptatie gekomen met de bestaande situatie. Die acceptatie was er voorheen niet.
Het heeft me - realiseer ik me - rust gegeven. Alhoewel de hele situatie en hoe alles gelopen is dieptriest genoemd mag worden hoef ik me zelf nergens schuldig over te voelen. Met name het benadrukken van dat punt heeft de acceptatie geholpen.
Twee-en-een-halve-maand nu. Gaat goed zo!
Goed zo! Dat is heel belangerijk!quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:51 schreef Wanderingwhy het volgende:
Rare dag vandaag. Gisteravond uren gepraat met een goede vriend. Het verdriet is eigenlijk wel weg. Er is acceptatie gekomen met de bestaande situatie. Die acceptatie was er voorheen niet.
Het heeft me - realiseer ik me - rust gegeven. Alhoewel de hele situatie en hoe alles gelopen is dieptriest genoemd mag worden hoef ik me zelf nergens schuldig over te voelen. Met name het benadrukken van dat punt heeft de acceptatie geholpen.
Twee-en-een-halve-maand nu. Gaat goed zo!
Vertel..quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:58 schreef Male23 het volgende:
Gister weer bij haar geweest. Toch niet zo'n goed idee.
Ik blijf gewoon een zwak voor haar hebben. Rationeel gezien totaal geen toekomst voor ons en genoeg andere leuke dames en wil ik haar helemaal niet meer maar blijf echt zo'n zwak voor haar hebben :S. Het was gewoon ff gezellig en zag weer degene waar ik verlieft op was.quote:
Jaja, maar vertel wat er gebeurd is?quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:01 schreef Male23 het volgende:
[..]
Ik blijf gewoon een zwak voor haar hebben. Rationeel gezien totaal geen toekomst voor ons en genoeg andere leuke dames en wil ik haar helemaal niet meer maar blijf echt zo'n zwak voor haar hebben :S.
Ik mocht mijn servies meenemen.. En ja toen hadden we een deal!quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:20 schreef ennudan het volgende:
ik weer terug van de sportschool.... doet goed..(en zeer)
Ex en joycie samenwonen..... hoe doet die kerel dat
Ja, en ik mag me hond mee nemen!quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:21 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Ik mocht mijn servies meenemen.. En ja toen hadden we een deal!
ben blij voor je !quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:43 schreef Ernemmertje het volgende:
Nou ik krijg iig geen terug val meer ofzoGast heeft niet eens respect voor z'n ouders ofzo, en kan totaal niet met geld omgaan. Van zulke types moet ik niks hebben!
![]()
Vandaag trouwens aangesproken door een hele leuke manHeb hem mijn telnr. gegeven en kreeg net de aller liefste smsje van hem, ik smolt gewoon weg! Zooo lief. Ik ben echt benieuwd hoe dit allemaal gaat lopen. Een erg goed begin van het nieuwe jaar!!
Ben zo blij dat ik nu eindelijk een persoon heb waar ik tenminste leuke lieve smsjes kan versturen en ontvangen haha. Doet mij zo goed.
Ik sla toch maar over hahaquote:Op woensdag 5 januari 2011 20:20 schreef ennudan het volgende:
ik weer terug van de sportschool.... doet goed..(en zeer)
Ex en joycie samenwonen..... hoe doet die kerel dat
Ook met joycie??????????quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:24 schreef ex het volgende:
@ennudan psst.. Vrouwen zijn ook maar mensen, daar kan/mag je gewoon mee pratenvinden ze soms zelfs leuk!
Joycie houdt niet van mannen :p Hahaha, oh uitkijken.. Het moet geen SC worden, maar goed misschien moet je eerst bedenken wat je met een etentje/drankje wilt bereiken.. Som eens wat dingen op.. En bekijk dan of het zin heeftquote:Op woensdag 5 januari 2011 20:25 schreef ennudan het volgende:
[..]
Ook met joycie??????????
Had ik dat eerder geweten
Ik zou het niet doenquote:Op woensdag 5 januari 2011 20:24 schreef ennudan het volgende:
Wat denken jullie zal ik haar nog eens neutraal smsen voor een drankje/etentje....
Geen idee wat ik er mee wil maar...
Zij wilt ook een hapje/drankje doen?quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:28 schreef ennudan het volgende:
tja....
contact
een goeie vriendin terug
afsluiting
en erger nog hoop op meer
ik weet niet wat ik kan verwachten ik ken dit van haar/ons helemaal niet.....
geeen idee niet gevraagd.... al sinds begin december geen contact sinds mijn vraag waarom ze me negeerde in de kroeg en dat dat niet prettig voelde.quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:29 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Zij wilt ook een hapje/drankje doen?
je gaat me achteraf toch geen rekening sturen voor dat advies hequote:Op woensdag 5 januari 2011 20:35 schreef ex het volgende:
Weet je, het kost je geld & moeite .. uit eten gaan, en let's face it dat is ze niet waard. Ze behandeld je als oud vuil in de kroeg.
Haal je ballen uit je broekzak stop ze waar ze horen, en focus je lekker op de toekomst.
Ze is jouw niet meer waard. Zeg dat maar is 10x in de spiegel.
Natuurlijk nietquote:Op woensdag 5 januari 2011 20:38 schreef ennudan het volgende:
[..]
je gaat me achteraf toch geen rekening sturen voor dat advies he
ga hem uitprinten en op de spiegel plakken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |