Ach jee, daar gaan mijn 'rondscharrel-ambities'.quote:Op maandag 10 januari 2011 21:13 schreef J0ycie88 het volgende:
Nee denk dat zolpidem heel goed kanIs ook een slaapmiddel.. Weet ik niet zo veel van dus ik ben benieuwd Mr. Myst hoop dat het helpt!
(Wel een verminderd libido als bijwerking)
Dan snap jij het een beetjequote:Op maandag 10 januari 2011 21:12 schreef Octagon het volgende:
[..]
Herken dit wel hoor : bindingsangst, ergens aan beginnen waarvan je weet dat het ooit gaat eindigen, met iemand waar je je toch wel (het merendeel van de tijd) goed bij voelt... en voor je het weet ben je 9 jaar verder. Het is mij overkomen, maar ik zou haar nooit een "scharrel" noemen.
Zelf heb je ook al aangegeven dat hij je wel iets deed op gevoelsvlak. Dus als ik bij jou "scharrel" lees, dan denk ik "ex"
Is het oxazepam toevallig?quote:Op maandag 10 januari 2011 21:11 schreef Mr.Myst het volgende:
[..]
Nee, want die naam kende ik. Dat was het niet. Het is ook niet Temazepam, want die had ik hiervoor.
Ach, als het maar helpt
Jij bent dus degene die kortzichtig is in deze, want daar ging de discussie niet over. Tenminste dat was niet mijn insteek. Maar als jij niet verder kan kijken is dat aan jouquote:Op maandag 10 januari 2011 21:17 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dan snap jij het een beetjeik vond het nogal onzinnig dat omdat we het beiden niet officieel een relatie noemden maar toch een boel dingen met elkaar gedeeld hebben geen ex mocht noemen en ook onzinnig om te zeggen dat bindingsangst onzin is.
En ja we zitten hier om elkaar te helpen , maar om nou te bepalen of je iemand nou een ex mag noemen of niet vind ik een nogal onzinnige discussie.
Damned.. Dat is nu jammer zeg! Naja misschien krijg je wel een andere bijwerking, dubbelzien, of een kort geheugenverlies na innamequote:Op maandag 10 januari 2011 21:16 schreef Mr.Myst het volgende:
[..]
Ach jee, daar gaan mijn 'rondscharrel-ambities'.
Zijn best wel veel dingen die kunnen werkenquote:Op maandag 10 januari 2011 21:22 schreef ennudan het volgende:
hier ook het probleem van veel slapen en vooral na het werk doodop...
mr myst sint janskruid werkt soms ook.. alleen wel ff bijwerkingen met je medicatie checken
Sint Janskruid? Zit dat in die bruine flesjes dan met een vloeistof die schuimt als je het inschenkt?quote:Op maandag 10 januari 2011 21:22 schreef ennudan het volgende:
hier ook het probleem van veel slapen en vooral na het werk doodop...
mr myst sint janskruid werkt soms ook.. alleen wel ff bijwerkingen met je medicatie checken
Leg uit... (om te weten of ik in de juiste richting aan't denken benquote:Op maandag 10 januari 2011 21:24 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Zijn best wel veel dingen die kunnen werkenook voor zijn spanning overdag.. Ook best simpele dingen. Maar goed daar moet je wel voor open staan..
Als eerste een potje goede sex....quote:Op maandag 10 januari 2011 21:25 schreef Octagon het volgende:
[..]
Leg uit... (om te weten of ik in de juiste richting aan't denken ben)
Laat J0ycie88 nu eens met haar antwoord komenquote:Op maandag 10 januari 2011 21:26 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Als eerste een potje goede sex....
Dat helpt wel ja.. Maar dan wel een GOED potje seksquote:Op maandag 10 januari 2011 21:26 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Als eerste een potje goede sex....
Omdat rondscharrelen af en toe best een goede manier is om dingen te vergeten.. Jammer dat je dat door die pillen niet mee zo kunnen, naja geen behoefte aan zou hebben :pquote:Op maandag 10 januari 2011 21:31 schreef Mr.Myst het volgende:
Zijn allemaal dingen waar ik voor open sta hoor, als het helpt, dan helpt het, of het nu bij de apotheek vandaan komt of bij het reformhuis, maakt niet uit. Eerst deze pillen maar eens proberen.
Rust vinden, dat is belangrijk. Niet meer zoveel piekeren, dan slaap je beter in.
Punt was, dat ik niet in kon slapen met Temazepam, ik lag nog 2-2,5 uur wakker, om vervolgens gemiddeld vier uurtjes te slapen, en daarna een beetje te dommelen. Daar ga je je niet beter door voelen. Dan ben je prikkelbaar, in mijn geval erg emotioneel (daar heb ik normaal gesproken weinig last van) en daardoor ga je je niet beter voelen. Met wat meer nachtrust ben ik wat minder emotioneel denk ik, en dat zou ik op dit moment al een vooruitgang vinden.
Dat potje goede sex helpt natuurlijk ook heeeeeeel erg inderdaad, niets dat zo lekker ontspannend werkt als dat. Maar goed, dat zit er niet in voorlopig, dus dan maar aan de (legale) pillen of (legale!) kruiden.
Ik moet in ieder geval maar zorgen dat wanneer de meet gaat plaatsvinden, ik van die slaappillen af ben! En waarom vind jij het jammer dat mijn 'rondscharrel-ambities' dan weg zijn?
Kunnen is het probleem niet hoorquote:Op maandag 10 januari 2011 21:33 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Omdat rondscharrelen af en toe best een goede manier is om dingen te vergeten.. Jammer dat je dat door die pillen niet mee zo kunnen, naja geen behoefte aan zou hebben :p
Ik begon er niet overquote:Op maandag 10 januari 2011 21:35 schreef Mr.Myst het volgende:
[..]
Kunnen is het probleem niet hoor![]()
Tijd om tv te gaan kijken, dit gaat helemaal nergens over!Hoe kunnen wij, 'loslaters' nou over sex gaan praten... Hoe wil je iemand depressief krijgen! [/zelfspot]
@Octagon: Wat zei ik je?quote:Op maandag 10 januari 2011 21:30 schreef J0ycie88 het volgende:
Dat helpt wel ja.. Maar dan wel een GOED potje seksWant dan ben je daarna moe.. Behalve ik, want ik krijg er juist energie van :p
Wie moet wat over wie gaan denken WW :pquote:Op maandag 10 januari 2011 21:36 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
@Octagon: Wat zei ik je?
(waar ben je ineens gebleven? moeten we ineens iets gaan denken?)
Och ja, rijke fantasie en Octagon die nu..........eh.......tja.....die nu 'iets' eh....laat maar!quote:Op maandag 10 januari 2011 21:37 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Wie moet wat over wie gaan denken WW :p
Hahahahaha! Oh ik wil er niet aan denkenquote:Op maandag 10 januari 2011 21:38 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Och ja, rijke fantasie en Octagon die nu..........eh.......tja.....die nu 'iets' eh....laat maar!
Mannekes... ik ben hier nog zenne... aan't meelezenquote:Op maandag 10 januari 2011 21:39 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Hahahahaha! Oh ik wil er niet aan denken
Euhm, wil je nog iets véél eigenaardigers weten : ex en ik hebben het nog over sex tussen ons gehad toen ze me net vertelde dat ze een ander had ?!quote:Op maandag 10 januari 2011 21:35 schreef Mr.Myst het volgende:
[..]
Kunnen is het probleem niet hoor![]()
Tijd om tv te gaan kijken, dit gaat helemaal nergens over!Hoe kunnen wij, 'loslaters' nou over sex gaan praten... Hoe wil je iemand depressief krijgen! [/zelfspot]
Der is ook nog een dame bij hoor!quote:Op maandag 10 januari 2011 21:45 schreef Octagon het volgende:
[..]
Mannekes... ik ben hier nog zenne... aan't meelezen
En wat Mafia Wars aan't spelen... ne mens moet iets doen nietwaar
[..]
Euhm, wil je nog iets véél eigenaardigers weten : ex en ik hebben het nog over sex tussen ons gehad toen ze me net vertelde dat ze een ander had ?!
Leg dat eens uit aan een logisch denkend mens...
Wat zeg/doe ik verkeerd ?quote:Op maandag 10 januari 2011 21:46 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Der is ook nog een dame bij hoor!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |