Als ik het goed heb gelezen is het gewoon een scharrel.. Dus dumpen vind ik een groot woord. Je gaat er gewoon niet mee door.. Punt, klaar.quote:Op maandag 10 januari 2011 20:43 schreef formerjellybean het volgende:
Iemand in de situatie gezeten dat ze het te veel moeite vonden om iemand te dumpen ?? Redelijk bizar gevoel eigenlijkDaarentegen denk ik dat ik er daardoor wel gauw overheen zal zijn.
Ik weet dat het een enorm ei is en ik veel beter verdien dus dat maakt het stukken makkelijker.
Nee Neo, kijk nu eens goed.. Zij doet de dingen, het zijn haar acties, haar beslissingen. Doe het jezelf nou niet aan om haar mooier voor te laten doen dan ze is.quote:Op maandag 10 januari 2011 20:44 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ook die gedeelde vrienden zijn vrienden. Weet niet hoe het bij jou zit...
[..]
Weet het niet hoor, hij is steeds de stoorzender in mijn ogen... zij gaat er op in en dat maakt me kwaad op beide...
Aiaiai!quote:Op maandag 10 januari 2011 20:47 schreef goofy_goober het volgende:
Zoals ik het lees is het juist je ex die hier een spelletje speelt. Ik snap niet dat je het nog steeds goedpraat voor jezelf. Ze is gewoon een manipulator Eerste Klas. Wanneer ze jou heeft papt ze met Mark aan en wanneer ze Mark heeft met jou. Lijkt me toch wel vrij duidelijk.
In mijn geval heb ik een eigen groep vrienden, zij had een eigen groep vrienden en er waren ook enkele gezamenlijke. Natuurlijk tijdens een relatie deel je je vrienden. Maar nadat het bij mij uit was gegaan, ging ik niet meer (althans niet meer dan beleefd groeten) om met haar vrienden. De paar gezamenlijke vrienden spreek ik ook wel af en toe, maar op individuele basis.quote:Op maandag 10 januari 2011 20:44 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ook die gedeelde vrienden zijn vrienden. Weet niet hoe het bij jou zit...
3 jaar lang een scharrel. Sorry, maar dat vind ik knap.. Is het niet meer van goh ik heb zin om te zoenen, of goh ik heb zin om te knuffelen en dan heb ik jou..?quote:Op maandag 10 januari 2011 20:48 schreef formerjellybean het volgende:
nou zelfs met scharrels beeindig je het hoor van ik heb geen zin meer in je en het is over. Zelfs dat vind ik in dit geval te veel moeite.
En ja het is wel een ex , deze scharrel was 3 jaar lang dus toch een klein beetje vast.
Ik denk dat die wel raar staat te kijken als ik niets meer van me laat horen en niets meer tegen hem zeg.
Terwijl ik meestal iemand ben die het netjes wil laten eindigen.
We hadden beiden bindingsangst en hebben daarbij het contact steeds zo gelaten en voor mij is dit wel degelijk een soort relatie geweest omdat hij wel degene is geweest waar ik het langst mee ben geweest.quote:Op maandag 10 januari 2011 20:50 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
3 jaar lang een scharrel. Sorry, maar dat vind ik knap.. Is het niet meer van goh ik heb zin om te zoenen, of goh ik heb zin om te knuffelen en dan heb ik jou..?
Ik zie dit heel anders als een relatie beeindigen en vind niet dat je een scharrel een ex kan noemen, maar goed dat is mijn mening..
Ik zeg ook dat het mijn mening isquote:Op maandag 10 januari 2011 20:54 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
We hadden beiden bindingsangst en hebben daarbij het contact steeds zo gelaten en voor mij is dit wel degelijk een soort relatie geweest omdat hij wel degene is geweest waar ik het langst mee ben geweest.
Jammer voor jou als je dat niet vind , maar voor mij is het wel zo.
Nee gewoon mijn mening, en ik probeer wat duidelijk te makenquote:
Je geeft alleen geen antwoord op mijn laatste post.. Gevoelige snaar geraakt?quote:Op maandag 10 januari 2011 20:58 schreef formerjellybean het volgende:
En ik heb het mijne dat wil niet zeggen dat jij de juiste hebt en hoe ik dingen ervaar en hoe ik het noem is nog altijd mijn zaak niet het jouwe.
Truth hurts, ouch...quote:Op maandag 10 januari 2011 20:47 schreef goofy_goober het volgende:
Zoals ik het lees is het juist je ex die hier een spelletje speelt. Ik snap niet dat je het nog steeds goedpraat voor jezelf. Ze is gewoon een manipulator Eerste Klas. Wanneer ze jou heeft papt ze met Mark aan en wanneer ze Mark heeft met jou. Lijkt me toch wel vrij duidelijk.
Klopt, uitgelokt door hem. Je weet nog niet half hoe hij heeft gedaan. Het verhaal was slechts een korte samenvatting, alle details weggelaten.quote:Op maandag 10 januari 2011 20:48 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Nee Neo, kijk nu eens goed.. Zij doet de dingen, het zijn haar acties, haar beslissingen. Doe het jezelf nou niet aan om haar mooier voor te laten doen dan ze is.
Je kunt alles zeggen, maar kortzichting ben ik niet.. Want ik vraag wel degelijk naar achtergrond, alleen misschien zie jij dat niet inquote:Op maandag 10 januari 2011 21:01 schreef formerjellybean het volgende:
nee, want ik hoef me niet tegenover jou te verantwoorden.
En verder reageer ik gewoon niet meer op jou , want ik merk nu al dat je redelijk kortzichtig bent.
Neen, sorry - een ongekend gevoel.quote:Op maandag 10 januari 2011 20:43 schreef formerjellybean het volgende:
Iemand in de situatie gezeten dat ze het te veel moeite vonden om iemand te dumpen ?? Redelijk bizar gevoel eigenlijkDaarentegen denk ik dat ik er daardoor wel gauw overheen zal zijn.
Ik weet dat het een enorm ei is en ik veel beter verdien dus dat maakt het stukken makkelijker.
Jezus fjb:quote:Op maandag 10 januari 2011 21:01 schreef formerjellybean het volgende:
nee, want ik hoef me niet tegenover jou te verantwoorden.
En verder reageer ik gewoon niet meer op jou , want ik merk nu al dat je redelijk kortzichtig bent.
formerjellybean heeft in dat opzicht helemaal gelijk hoor. Ik deed het puur voor mijn gevoel, geen schuldgevoelens meer, en dat eventuele 'boze' gevoelens bij mijn ex zouden verdwijnen. Ik wil voorlopig ook geen vriendschap, af en toe mailcontact is goed. Ook omdat we dicht bij elkaar wonen, ik wil geen scheve gezichten als we elkaar tegenkomen.quote:Op maandag 10 januari 2011 18:41 schreef goofy_goober het volgende:
[..]
Mag ik je vriendelijk verzoeken om het antwoord van formerjellybean in het vorige topic over vriendschap met je ex nog eens door te lezen?
De kunst van het loslaten van je ex # 144 - Alles komt goed!
Ik weet het niet. Voorlopig ben ik opgelucht door het contact, en te weten dat er geen boze gevoelens zijn. Ook ben ik van mijn schuldgevoel verlost, en dat is me ook wel wat waard.quote:Op maandag 10 januari 2011 18:42 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Maar is misschien - of eigenlijk weet ik het wel zeker - wel beter voor jou, want dit gaat niet goed zo, dat weet je zelf ook wel. Waarom doe je geen serieuze poging haar uit je hoofd te zetten / voor langere tijd met rust te laten en je op andere dingen (werk!) te concentreren?. Op dit moment ben je misschien heel blij met elke vorm van contact, maar op den duur is dat niet meer genoeg en zul je haar toch terug willen. Been there, done that
.
* Viking84 gaat weer in lurkstand.
Nee, want die naam kende ik. Dat was het niet. Het is ook niet Temazepam, want die had ik hiervoor.quote:
Herken dit wel hoor : bindingsangst, ergens aan beginnen waarvan je weet dat het ooit gaat eindigen, met iemand waar je je toch wel (het merendeel van de tijd) goed bij voelt... en voor je het weet ben je 9 jaar verder. Het is mij overkomen, maar ik zou haar nooit een "scharrel" noemen.quote:Op maandag 10 januari 2011 20:54 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
We hadden beiden bindingsangst en hebben daarbij het contact steeds zo gelaten en voor mij is dit wel degelijk een soort relatie geweest omdat hij wel degene is geweest waar ik het langst mee ben geweest.
Jammer voor jou als je dat niet vind , maar voor mij is het wel zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |