abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91132334
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 20:43 schreef formerjellybean het volgende:
Iemand in de situatie gezeten dat ze het te veel moeite vonden om iemand te dumpen ?? Redelijk bizar gevoel eigenlijk :D Daarentegen denk ik dat ik er daardoor wel gauw overheen zal zijn.
Ik weet dat het een enorm ei is en ik veel beter verdien dus dat maakt het stukken makkelijker.
Als ik het goed heb gelezen is het gewoon een scharrel.. Dus dumpen vind ik een groot woord. Je gaat er gewoon niet mee door.. Punt, klaar.
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
  maandag 10 januari 2011 @ 20:47:45 #102
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_91132491
Zoals ik het lees is het juist je ex die hier een spelletje speelt. Ik snap niet dat je het nog steeds goedpraat voor jezelf. Ze is gewoon een manipulator Eerste Klas. Wanneer ze jou heeft papt ze met Mark aan en wanneer ze Mark heeft met jou. Lijkt me toch wel vrij duidelijk.
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
pi_91132515
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 20:44 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Ook die gedeelde vrienden zijn vrienden. Weet niet hoe het bij jou zit...

[..]

Weet het niet hoor, hij is steeds de stoorzender in mijn ogen... zij gaat er op in en dat maakt me kwaad op beide...
Nee Neo, kijk nu eens goed.. Zij doet de dingen, het zijn haar acties, haar beslissingen. Doe het jezelf nou niet aan om haar mooier voor te laten doen dan ze is.
pi_91132546
nou zelfs met scharrels beeindig je het hoor van ik heb geen zin meer in je en het is over. Zelfs dat vind ik in dit geval te veel moeite.
En ja het is wel een ex , deze scharrel was 3 jaar lang dus toch een klein beetje vast.
Ik denk dat die wel raar staat te kijken als ik niets meer van me laat horen en niets meer tegen hem zeg.

Terwijl ik meestal iemand ben die het netjes wil laten eindigen.
pi_91132577
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 20:47 schreef goofy_goober het volgende:
Zoals ik het lees is het juist je ex die hier een spelletje speelt. Ik snap niet dat je het nog steeds goedpraat voor jezelf. Ze is gewoon een manipulator Eerste Klas. Wanneer ze jou heeft papt ze met Mark aan en wanneer ze Mark heeft met jou. Lijkt me toch wel vrij duidelijk.
Aiaiai!

@Neo: Uhm..... QFT....oftewel Goofy heeft hier een vette bulls-eye....
Als de wereld een groot vraagteken voor je is ?
Strek je eens uit !
pi_91132657
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 20:44 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Ook die gedeelde vrienden zijn vrienden. Weet niet hoe het bij jou zit...

In mijn geval heb ik een eigen groep vrienden, zij had een eigen groep vrienden en er waren ook enkele gezamenlijke. Natuurlijk tijdens een relatie deel je je vrienden. Maar nadat het bij mij uit was gegaan, ging ik niet meer (althans niet meer dan beleefd groeten) om met haar vrienden. De paar gezamenlijke vrienden spreek ik ook wel af en toe, maar op individuele basis.
pi_91132660
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 20:48 schreef formerjellybean het volgende:
nou zelfs met scharrels beeindig je het hoor van ik heb geen zin meer in je en het is over. Zelfs dat vind ik in dit geval te veel moeite.
En ja het is wel een ex , deze scharrel was 3 jaar lang dus toch een klein beetje vast.
Ik denk dat die wel raar staat te kijken als ik niets meer van me laat horen en niets meer tegen hem zeg.

Terwijl ik meestal iemand ben die het netjes wil laten eindigen.
3 jaar lang een scharrel. Sorry, maar dat vind ik knap.. Is het niet meer van goh ik heb zin om te zoenen, of goh ik heb zin om te knuffelen en dan heb ik jou..?

Ik zie dit heel anders als een relatie beeindigen en vind niet dat je een scharrel een ex kan noemen, maar goed dat is mijn mening..
pi_91132881
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 20:50 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

3 jaar lang een scharrel. Sorry, maar dat vind ik knap.. Is het niet meer van goh ik heb zin om te zoenen, of goh ik heb zin om te knuffelen en dan heb ik jou..?

Ik zie dit heel anders als een relatie beeindigen en vind niet dat je een scharrel een ex kan noemen, maar goed dat is mijn mening..
We hadden beiden bindingsangst en hebben daarbij het contact steeds zo gelaten en voor mij is dit wel degelijk een soort relatie geweest omdat hij wel degene is geweest waar ik het langst mee ben geweest.
Jammer voor jou als je dat niet vind , maar voor mij is het wel zo.
pi_91132995
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 20:54 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

We hadden beiden bindingsangst en hebben daarbij het contact steeds zo gelaten en voor mij is dit wel degelijk een soort relatie geweest omdat hij wel degene is geweest waar ik het langst mee ben geweest.
Ik zeg ook dat het mijn mening is :) Ik snap alleen niet waarom je hem dan scharrel noemt, als jij vind dat je met hem bent geweest. En je bindingsangst slaat dus ook nergens op, want je hebt je wel degelijk gebonden aan hem..
pi_91133058
Catfight? ;)
Strek je eens uit !
pi_91133081
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 20:56 schreef Wanderingwhy het volgende:
Catfight? ;)
Nee gewoon mijn mening, en ik probeer wat duidelijk te maken :)
pi_91133195
En ik heb het mijne dat wil niet zeggen dat jij de juiste hebt en hoe ik dingen ervaar en hoe ik het noem is nog altijd mijn zaak niet het jouwe.
pi_91133283
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 20:58 schreef formerjellybean het volgende:
En ik heb het mijne dat wil niet zeggen dat jij de juiste hebt en hoe ik dingen ervaar en hoe ik het noem is nog altijd mijn zaak niet het jouwe.
Je geeft alleen geen antwoord op mijn laatste post.. Gevoelige snaar geraakt?
pi_91133329
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 20:47 schreef goofy_goober het volgende:
Truth hurts, ouch...
Feit blijft dat ik door haar oneerlijk behandeld word en dat maakt me kwaad. Dat is menselijk en begrijpelijk.
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 20:48 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Nee Neo, kijk nu eens goed.. Zij doet de dingen, het zijn haar acties, haar beslissingen. Doe het jezelf nou niet aan om haar mooier voor te laten doen dan ze is.
Klopt, uitgelokt door hem. Je weet nog niet half hoe hij heeft gedaan. Het verhaal was slechts een korte samenvatting, alle details weggelaten.
Ik haat hem echt vanuit het diepste van m'n hart. Ik heb niks met hem, maar wel met m'n ex en daarom staat zij me nog steeds nader. But it's time to let go.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_91133361
Catfight ronde 2; eerste ronde gewonnen door JOycie88

"Als het voor jou als relatie gezien mag worden...dan kun je het niet als scharrel typeren"

(fjb: niet onder de gordel! ;) we zitten hier voor elkaar en om elkaar te helpen, dan moet je niet gaan bitchen)
Strek je eens uit !
pi_91133369
nee, want ik hoef me niet tegenover jou te verantwoorden.

En verder reageer ik gewoon niet meer op jou , want ik merk nu al dat je redelijk kortzichtig bent.
pi_91133448
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 21:01 schreef formerjellybean het volgende:

En verder reageer ik gewoon niet meer op jou , want ik merk nu al dat je redelijk kortzichtig bent.
Je kunt alles zeggen, maar kortzichting ben ik niet.. Want ik vraag wel degelijk naar achtergrond, alleen misschien zie jij dat niet in :)

Maar je hoeft niet te reageren hoor..

(we zitten hier inderdaad om elkaar te helpen, maar dat hoeft niet altijd op een zachtaardige manier.)
pi_91133483
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 20:43 schreef formerjellybean het volgende:
Iemand in de situatie gezeten dat ze het te veel moeite vonden om iemand te dumpen ?? Redelijk bizar gevoel eigenlijk :D Daarentegen denk ik dat ik er daardoor wel gauw overheen zal zijn.
Ik weet dat het een enorm ei is en ik veel beter verdien dus dat maakt het stukken makkelijker.
Neen, sorry - een ongekend gevoel.
Komt misschien omdat ik nog nooit iemand gedumpt heb :@
pi_91133540
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 21:01 schreef formerjellybean het volgende:

Jezus fjb:

of je verteld je verhaal en krijgt daar reacties op waar je normaal mee omgaat,

of je zegt niets als je weet dat je vervolgens gaat klauwen als je een eerlijke reactie krijgt.

Iemand 'kortzichtig' noemen als de reactie je niet bevalt? je bent hier net en de vlam is direct in de pan....even cooldown fjb
Strek je eens uit !
pi_91133553
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 18:41 schreef goofy_goober het volgende:

[..]

Mag ik je vriendelijk verzoeken om het antwoord van formerjellybean in het vorige topic over vriendschap met je ex nog eens door te lezen?

De kunst van het loslaten van je ex # 144 - Alles komt goed!
formerjellybean heeft in dat opzicht helemaal gelijk hoor. Ik deed het puur voor mijn gevoel, geen schuldgevoelens meer, en dat eventuele 'boze' gevoelens bij mijn ex zouden verdwijnen. Ik wil voorlopig ook geen vriendschap, af en toe mailcontact is goed. Ook omdat we dicht bij elkaar wonen, ik wil geen scheve gezichten als we elkaar tegenkomen.

Dat beetje hoop dat ik nog heb, is er nog steeds. Dat moet slijten. Ik weet dat het onterecht is. Wie weet komt het nog wel goed, maar voorlopig ziet het er niet naar uit. Daar moet ik het mee doen, klaar. Maar dat wist ik al voordat ik dat mailtje stuurde. Ik voel me op het moment wel iets rustiger, doordat ik gemaild heb, een reactie teruggekregen heb, en daarna weer wat teruggestuurd heb.

Met mijn oom heb ik inmiddels gepraat, felle discussie gehad, maar dat is afgesloten. Klaar, geen kwade gevoelens meer. Ik vind het een domme, lompe actie, maar ik ken hem, zo zit hij in elkaar. Hij heeft er nu ook spijt van, en vindt dat hij het niet had moeten doen. Afgesloten.

quote:
7s.gif Op maandag 10 januari 2011 18:42 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Maar is misschien - of eigenlijk weet ik het wel zeker - wel beter voor jou, want dit gaat niet goed zo, dat weet je zelf ook wel. Waarom doe je geen serieuze poging haar uit je hoofd te zetten / voor langere tijd met rust te laten en je op andere dingen (werk!) te concentreren? :). Op dit moment ben je misschien heel blij met elke vorm van contact, maar op den duur is dat niet meer genoeg en zul je haar toch terug willen. Been there, done that :).

* Viking84 gaat weer in lurkstand.
Ik weet het niet. Voorlopig ben ik opgelucht door het contact, en te weten dat er geen boze gevoelens zijn. Ook ben ik van mijn schuldgevoel verlost, en dat is me ook wel wat waard.
Ik moet de situatie ook accepteren, haar uit mijn hoofd zetten. Dat lukt me nog niet. Daar heb ik dus ook die hulp bij nodig. Het is echt niet zo dat ik nu denk dat het allemaal wel weer goed gaat komen. Die illusie had ik niet, en die heb ik nog steeds niet. Dat was ook niet de bedoeling van mijn mailtje. Misschien denk ik over een paar weken wel dat ik het niet had moeten doen, misschien was dat dan wel verstandiger, maar nu ben ik een klein beetje opgelucht dat ik het heb gedaan.

@ennudan en Joyce: Bedankt! Ik denk dat het een goede beslissing was om contact op te nemen, en misschien dat het me inderdaad (i.c.m. externe hulp) gaat helpen om de boel beter af te sluiten.

Straks de andere slaapmedicatie gaan proberen, morgenmiddag de huisartsenpost bellen om een vervroegde afspraak te kunnen maken voor externe hulp.

@ de discussie: Hmmm kortzichtig, dat zou ik nooit zeggen. O~)
Ik heb het ook over goofy gezegd, maar ik kan z'n reacties nu wat beter begrijpen. Af en toe kan ik hem dan nog steeds wel achter het behang plakken, maar ik waardeer het nu wel. Niemand is hier kortzichtig, en iedereen probeert elkaar te helpen. Misschien reageer je te emotioneel, denk je dat niemand zich zo kan voelen zoals jij je voelt. Dat is ook zo, maar iedereen hier heeft ervaring met 'liefdesverdriet', en kunnen zich in bepaalde mate inleven in hoe jij je voelt. Vergeet niet dat de bedoelingen goed zijn!
pi_91133616
Welke medicatie heb je nu Mr.Myst (sorry, ben nieuwsgierig :))
pi_91133850
Daar kom ik straks even op terug (zo rond 22:30 uur ;) ). Weet het zo niet meer uit m'n hoofd. Het valt in ieder geval onder de benzodiazepinen, volgens mij is het zolpidem, maar dat zal ik straks even bevestigen.
  maandag 10 januari 2011 @ 21:10:59 #123
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_91133881
ik gok diazepam
If you don't like me, remember that it's mind over matter. I don't mind, and you don't matter.
pi_91133925
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 21:10 schreef ennudan het volgende:
ik gok diazepam
Nee, want die naam kende ik. Dat was het niet. Het is ook niet Temazepam, want die had ik hiervoor.
Ach, als het maar helpt ;)
pi_91133976
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 20:54 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Herken dit wel hoor : bindingsangst, ergens aan beginnen waarvan je weet dat het ooit gaat eindigen, met iemand waar je je toch wel (het merendeel van de tijd) goed bij voelt... en voor je het weet ben je 9 jaar verder. Het is mij overkomen, maar ik zou haar nooit een "scharrel" noemen.

Zelf heb je ook al aangegeven dat hij je wel iets deed op gevoelsvlak. Dus als ik bij jou "scharrel" lees, dan denk ik "ex" ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')