Lees: ze maakt beloftes en al... tuurlijk mag ze doen en laten wat ze wilt, maar dit is puur een mes in iemands rug steken. Het zuigt bigtime om te zien dat mijn ex, mijn beste ex ooit, me zo behandeld.quote:Op maandag 10 januari 2011 18:53 schreef formerjellybean het volgende:
Neo Mullen newsflash het is uit, ze is een vrije vrouw, en is je geen uitleg verschuldigd en ook geen mail. Je ziet zelf toch ook dat dit nutteloos is.
True... (maar been there, done that ?quote:Op maandag 10 januari 2011 18:53 schreef formerjellybean het volgende:
Neo Mullen newsflash het is uit, ze is een vrije vrouw, en is je geen uitleg verschuldigd en ook geen mail. Je ziet zelf toch ook dat dit nutteloos is.
Misschien moet je inzien dat je verwachting van haar niet reeel zijn en dus geen dingen van haar kan vragen. Je hebt zelf steeds al gezien dat het niet goed gaat, maar dat het probleem niet bij haar ligt maar bij jou.quote:Op maandag 10 januari 2011 18:54 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Lees: ze maakt beloftes en al... tuurlijk mag ze doen en laten wat ze wilt, maar dit is puur een mes in iemands rug steken. Het zuigt bigtime om te zien dat mijn ex, mijn beste ex ooit, me zo behandeld.
Is een liedje over gemaakt: You're as cold as ice
Ik begrijp je, geloof me...quote:Op maandag 10 januari 2011 18:59 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Misschien moet je inzien dat je verwachting van haar niet reeel zijn en dus geen dingen van haar kan vragen. Je hebt zelf steeds al gezien dat het niet goed gaat, maar dat het probleem niet bij haar ligt maar bij jou.
En misschien heeft ze die beloftes gedaan in de tijd dat het aan was, maar als het uit is gelden die beloftes niet meer, daarvoor heet het uit.
Ga zelf verder zonder verwachting van haar te hebben en je te richten op je eigen leven daar doe jezelf namelijk veel meer plezier dan dit . Dit begint meer op SM te lijken.
@Neo:quote:Op maandag 10 januari 2011 18:54 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Lees: ze maakt beloftes en al... tuurlijk mag ze doen en laten wat ze wilt, maar dit is puur een mes in iemands rug steken. Het zuigt bigtime om te zien dat mijn ex, mijn beste ex ooit, me zo behandeld.
Is een liedje over gemaakt: You're as cold as ice
Deels. Dat heb je niet altijd zelf in de hand. Maar je hebt wel een punt.quote:
Heb je ook gelijk in. Maar het is zo moeilijk om het allemaal zo correct op te vatten. Ik weet dat ze vrij is en dat ik me er bij neer moet leggen. Maar ik heb gevoelens en vind het moeilijk om haar zo happyhappyjoyjoy te zien met die klootzak, terwijl ze me ook nog voorliegt. Dat is gewoon niet eerlijk.quote:Op maandag 10 januari 2011 19:04 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
@Neo:
Als ik dit over zoveel jaar doortrek dan zie ik jullie nog steeds ruziend rollebollen.... Waar ik van baal in mij situatie zou jij eigenlijk nu voor straf verdienen: Twee maanden absoluut contactverbod. Je doet het niet alleen, zij zegt vervolgens ook doodleuk na jullie laatste ruzie dat ze jou nog wel mailt.
Wel apart dat jij jezelf zit te vergelijken met die andere ex en dan voor haar gaat bepalen wie het meest voor haar gedaan heeft, wie ze het meest dankbaar moet zijn en ter verantwoording gaat roepen wat ze eens over hem gezegt heeft.
Dat wordt wat als ze nu tegen mensen zou zeggen "Die Neo wil ik nooit meer terug" en vervolgens zouden jullie toch weer eens bij elkaar komen. Of is dat dan anders? Klinkt lullig, maar de waarheid is wel waar
Die karma komt heus wel, maar vaak op een manier dat je het niet verwacht.quote:Op maandag 10 januari 2011 19:03 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ik begrijp je, geloof me...
Die beloftes heeft de meerdere keren gedaan toen het uit was. Zowel op de avond zelf als een week later en laatst hadden we het er weer over en zei ze het wéér.
Het wordt inderdaad tijd om te beseffen dat mijn beeld over haar idd niet reeel is. Ik vind het alleen zo fucking kut dat zij er weer met een smile mee wegkomt. Ik ben de dupe van alles en haar geluk lacht d'r steeds meer toe.
Wanneer komt de karma?
Goed, tijd om hem eens toe te lichten aan jullie. Voor het gemak noemen we ze Els en Mark. Echte namen ga ik niet prijsgeven.quote:Op maandag 10 januari 2011 19:05 schreef goofy_goober het volgende:
Je eigen geluk creeer je zelf.
Ik snap niet waarom je vriendjes wil blijven met haar, Neo. Gun jezelf eerst eens de tijd om eroverheen te komen voordat je gezellig met haar wil afspreken, als je dan nog wil afspreken.
En waarom is haar ex een klootzak? Ken je hem persoonlijk?
Maak je toch niet zo gek over wat anderen doen!!!!!! Eigen geluk maken!!!!quote:Op maandag 10 januari 2011 20:17 schreef Neo-Mullen het volgende:
Na zaterdag vliegt ze van facebook af en blokkeer ik haar. Moet ff goede orde houden... wil niet dat de onze vrienden last gaan hebben van ons gezeik. Daarna kan ze oprotten. I've had it.
@ HendrikDeVogelaar: ik herken het ook wel een beetje, maar ik verafschuw die gast zo erg... en om dan te zien dat ie weer wat met haar probeert aan te pappen, MET SUCCES*rilt*
Zoals ik al eerder heb gezegd.. Zij is niet de enige die daar is.. Blokkeer haar gewoon nu, punt.. Jij moet er zaterdag gewoon niet over beginnenquote:Op maandag 10 januari 2011 20:17 schreef Neo-Mullen het volgende:
Na zaterdag vliegt ze van facebook af en blokkeer ik haar. Moet ff goede orde houden... wil niet dat de onze vrienden last gaan hebben van ons gezeik. Daarna kan ze oprotten. I've had it.
@ HendrikDeVogelaar: ik herken het ook wel een beetje, maar ik verafschuw die gast zo erg... en om dan te zien dat ie weer wat met haar probeert aan te pappen, MET SUCCES*rilt*
quote:Op maandag 10 januari 2011 20:28 schreef HendrikDeVogelaar het volgende:
@Neo: Waarom wachten tot zaterdag? Dat kan nu toch ook?
Buiten het gedoe met mn ex heb ik eigenlijk een heel goed leven. Veel contact met vrienden, spreek veel af. Heb een leuk center parks weekend met wat vrienden in maart gepland staan (zij zou meegaan, maar nu wordt het dus nog leukerquote:Op maandag 10 januari 2011 20:26 schreef ennudan het volgende:
[..]
Maak je toch niet zo gek over wat anderen doen!!!!!! Eigen geluk maken!!!!
Als ik het zo lees zou je boos moeten zijn op je ex en niet op 'Mark'. Hij heeft niks verkeerds gedaan.quote:Op maandag 10 januari 2011 19:47 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Goed, tijd om hem eens toe te lichten aan jullie. Voor het gemak noemen we ze Els en Mark. Echte namen ga ik niet prijsgeven.
Els en ik zijn in november 2006 al eerder uit elkaar gegaan. De reden was dat ze iets voor Mark voelde en 3 weken later heeft Mark gevraagd of ze een relatie wilde... 3 weken na onze intieme relatie stapt ze dus in het liefdesbootje met Mark...
Echter, in december 2006 heb ik nog eens met Els afgesproken in Nijmegen.. Toen hebben we gezoend. Ja, dat was heel fout van me, maar nog veel fouter van haar. Ik hield enorm veel van haar en had heel veel verdriet.
Els en Mark gingen de dag daarna uit elkaar... Echter, begin januari kwamen ze weer bij elkaar en toen heeft Mark haar de keuze gegeven: of ik kom bij je terug en je verbreekt het contact met Rens. Of ik kom niet meer bij je terug.
Els koos de eerste optie. Dagenlang heb ik destijds gejankt om het onrecht en de macht die Mark over haar had en wat voor schade hij mij daarmee aanrichtte. Ergens wel logisch gezien dat zoenen, maartoch: zij zoende mee. Ik was vrijgezel en zij zou dus de verantwoording moeten opnemen om me weg te duwen ofzo. Dat deed ze niet. Keer op keer zoende ze die dag mee.
Ik ben toen uit woede allerlei doodsverwensingen tegenover Mark naar Els aan het sturen en zo ontstond de steeds groter wordende oorlog tussen Els en mij.
Na enkele jaren geen contact kwamen Els en ik eind 2008 wel weer in contact. Mark wist hier niets van. We spraken vaker af met de vriendgroep. In 2009 vertelde zij het aan Mark en dat was het begin van hun relatiebreuk. Het vertrouwen van zijn kant was weg. Er speelde meer omheen, maar hier komt het op neer.
Ik ben toen nog eens bij haar thuis geweest en toen kwam hij later ook langs. Zij waren toen nog samen. Dit was de eerste keer dat Mark en ik elkaar zagen. Het ging best goed tussen ons, al was het geen vriendschapscontact.
Hij heeft me daarna nog meerdere malen zwart gemaakt bij Els.
Eind augustus maakte Mark het uit met haar. Eind november 2009 kreeg ik opnieuw wat met Els en dat kon hij niet hebben. Hij schreef slechte dingen over mij, maakte Els belachelijk bij haar vrienden enz. Hij heeft zelfs nog eens getracht om tijdens het uitgaan (waarna ze beide bij een vriendin van hen bleven slapen) om weer gevoelens op te wekken. Ik walgde van die gast en heb geprobeerd om ervoor te zorgen dat zij niet zo met hem omging. Echter, op het einde van onze relatie spraken ze steeds vaker af. Soms zelfs achter m;n rug om. Gingen ze gezellig wat drinken ergens, omdat ze 'moesten praten'.
Uiteindelijk ging het uit tussen ons en de rest van dit verhaal kennen jullie.
Tot zover de andere ex van mijn ex.
Ook die gedeelde vrienden zijn vrienden. Weet niet hoe het bij jou zit...quote:Op maandag 10 januari 2011 20:37 schreef HendrikDeVogelaar het volgende:
@Neo: Heb je behalve jullie gezamenlijke vriendengroep, ook nog andere vrienden die je niet met haar deelde? Indien ja, ga dan niet naar die borrel van zaterdag toe, maar ga iets leuks ondernemen met die andere vrienden. Je kwelt jezelf anders alleen maar.
Edit: dat doe je nu ook al trouwens. Sommige mensen vinden het kennelijk fijn om zichzelf nog erger te kwellen en er zelfs van te genieten.
Weet het niet hoor, hij is steeds de stoorzender in mijn ogen... zij gaat er op in en dat maakt me kwaad op beide...quote:Op maandag 10 januari 2011 20:40 schreef goofy_goober het volgende:
[..]
Als ik het zo lees zou je boos moeten zijn op je ex en niet op 'Mark'. Hij heeft niks verkeerds gedaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |